Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Ἡ πίστη στήν εὐχή τοῦ Πνευματικοῦ μας Α΄ Εὐεργετινός Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτη


77 Ἡ πίστη στήν εὐχή τοῦ Πνευματικοῦ μας Α΄ Εὐεργετινός Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτη

Θεανθρώπινη ἀγωγή γονέων καί παιδιῶν, 10-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Θεανθρώπινη ἀγωγή γονέων καί παιδιῶν, 10-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, ζωντανή μετάδοση, Ριζάρι Ἔδεσσας, (ΠΝ. ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΩΝ 318 ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚ. ΣΥΝΟΔΟΥ) http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Κυριακή ΙΒ Λουκᾶ. Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς γιά τή θεραπεία τῶν δέκα λεπρῶν. Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκ.17,11-19] 

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ 

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΛΕΠΡΩΝ 

[Μέρος πρώτο] 

Όλα όσα όριζε ο παλαιός νόμος(ο μωσαϊκός) ήταν συμβολικά και τυπικά και σκιώδη· γι’ αυτό ο μωσαϊκός νόμος θεωρούσε και τη λέπρα εφάμαρτη και μιαρή και αποτρόπαια και ονόμαζε ακάθαρτους τους λεπρούς και όσους έπασχαν από βλεννόρροια και γενικά εκείνους που τους άγγιζαν[βλ. Λευίτ. 13,15: «καὶ ὄψεται ὁ ἱερεὺς τὸν χρῶτα τὸν ὑγιῆ, καὶ μιανεῖ αὐτὸν ὁ χρὼς ὁ ὑγιής, ὅτι ἀκάθαρτός ἐστι· λέπρα ἐστί (: ο ιερέας θα δει τα υγιή μέρη του δέρματος σε αντιπαραβολή προς τα ασθενή και θα κηρύξει αυτόν ακάθαρτο, διότι πρόκειται περί λέπρας)», καθώς και εκείνους που άγγιζαν κάθε νεκρό σώμα [Αριθ.19,11: «Ὁ ἁπτόμενος τοῦ τεθνηκότος πάσης ψυχῆς ἀνθρώπου ἀκάθαρτος ἔσται ἑπτὰ ἡμέρας(: εκείνος που θα αγγίξει το σώμα νεκρού ανθρώπου, θα είναι ακάθαρτος για επτά ημέρες)»], υποδεικνύοντας με γριφώδη και ασαφή τρόπο την ακαθαρσία εκείνων που αμάρταναν απέναντι στον Θεό και αυτών που συνέπρατταν με αυτούς και συναναστρέφονταν αυτούς. 

Και μέσω της αποστροφής που όριζε προς τους λεπρούς, ο μωσαϊκός νόμος βέβαια υπαινισσόταν την αποστροφή προς τους ύπουλους και πανούργους, τους θυμώδεις και μνησίκακους· γιατί όπως η λέπρα καθιστά τραχύ και ποικιλόχρωμο το δέρμα του σώματος, έτσι η δολιότητα και η πονηριά και ο θυμός και η οργή καθιστούν ασταθές και τραχύ το λογιστικό μέρος της ψυχής. Μέσω των λεπρών λοιπόν υποδήλωνε τα αντίστοιχα πάθη της ψυχής που ήταν πολύ βαρύτερα από τη λέπρα· μέσω αυτού δηλαδή που έπασχε από βλεννόρροια υποδήλωνε τον ασελγή, ενώ μέσω εκείνων που άγγιζαν κάποιο νεκρό σώμα ο νόμος εκείνος ονόμα­ζε «ακάθαρτους» εκείνους που με οποιονδήποτε τρόπο επικοινωνούσαν ή και συναναστρέφονταν με τους αμαρτωλούς. 

Mελέτα ἀδιαλείπτως τήν νοερά προσευχή ἀπό τό βάθος τῆς καρδίας σου.

Απόσπασμα από τον έκτο λόγο 

Mελέτα αδιαλείπτως, ώ ταπεινέ μονα­χέ [Χριστιανέ], την ιεράν μελέτην της νοεράς προσευχής από το βάθος της καρδίας σου, έως όπου να γένη η καρδία σου όλως διόλου ευχή, ωσάν γίνεται το σίδηρον όμοιον με την φωτίαν, όταν καίεται από ταύτην. Έτι δε επίμενε είς ταύτην την καρδιακήν ευχήν, εως όπου να γένη πληγή έσω σου, εκεί όπου μελετάται αύτη η εύχή. Διότι αυτή η πληγή, όπου λαμβάνεις θεληματικώς έσω σου εκ της βιαίας σου ευχής - επί Θεώ μάρτυρι σου λέγω - θέλει σου γίνει μία πνευματική πηγή της θείας κατανύξεως, από την όποιαν θέλει βρύει αεννάως η κατάνυξις, οσάκις θέλης, δίχως καμμίαν βίαν. Όταν δέ, χάριτι Χρίστου, φθάνης είς ταύτην την πνευματικήν κατάστασιν, τότε γεύεσαι μυστικώς την χρηστότητα του Κυρίου σου. «Γεύσασθε, λέ­γει ο προφήτης, και ίδετε, ότι χρηστός ο Κύριος», ήγουν γευσάμενος, μυστικώς μεν, όμως ωσάν αισθητώς, την Χά­ριν του Κυρίου σου, επληροφορήθης και εκατάλαβες φανε­ρά ότι ο μελετόμενος Κύριός σου Ιησούς Χριστός είναι πάνυ γλυκύτατος και πάσης πάνυ γλυκύτητος επέκεινα. 
Στοχάσου λοιπόν τώρα, ταπεινέ, εάν από την ολίγην ταύτην Χάριν, όπου εγεύθης μυστικώς, εκατάλαβες πραγματικώς καί εβεβαιώθης αληθώς ότι ο Κύριος ημών Ί­ησούς Χριστός είναι τόσον γλυκύς είς την ψυχήν σου, είς την καρδίαν σου, είς την διάνοιαν σου και είς όλον τον έσω εαυτόν σου, οπού δεν ημπορείς να διηγηθής, μήτε ολιγοστώς, την γλυκύτητά Του με το έργον. 

Ἡ πίστη εἶναι πραγματοποίηση αὐτῶν πού ἐλπίζουμε


Επιστολή του Αγίου Νείλου στον κανδιδάτο Ρηγίνο .

Πριν από κάποιον χρόνο άνθρωποι αγαπητοί στον Θεό, πού πιέζο­νταν για κάποια αναγκαία υπόθεσή τους, παρακαλούσαν ένα μοναχό να κάνει γι’ αυτούς προσευχές, ώστε να βοηθηθούν στό έργο τους με το να γίνει καλοκαιρία. Βλέποντας ο μοναχός τον ουρανό να συννεφιάζει και να πέφτουν ψιχάλες, αρνιόταν νά προσευχηθεί από φόβο μήπως αποτύχει. Εκείνοι όμως τού έλεγαν.
- Σύ δώρησε μας μόνο την προσευχή, και πιστεύουμε ότι θά μάς γίνει οπωσδήποτε αυτό πού πιστεύουμε. 

Ἀναφορά στό ἀνίερο «πάρτι τῆς βλασφημίας» τοῦ Ναυπλίου



ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 9η Ιανουαρίου 2020

ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΝΙΕΡΟ «ΠΑΡΤΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑΣ» ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

Εφρύαξαν και πάλι οι υβριστές του Κυρίου μας Ιησού Χριστού κατά την μεγάλη εορτή των Χριστουγέννων, επιστρατεύοντας το γνωστό καθιερωμένο όπλο τους, να υβρίζουν και να βεβηλώνουν το θεανδρικό πρόσωπό Του στις μεγάλες εορτές της Χριστιανοσύνης. 
Μετά την ταινία του πολυεθνικού κινηματογραφικού οργανισμού Netflix, όπου ο Χριστός παρουσιάζεται ως παθιασμένος ομοφυλόφιλος, την οποία και σχολιάσαμε σε πρόσφατη ανακοίνωσή μας, με τίτλο: «Αναφορά σε μια νέα χυδαία πρόκληση κατά του Κυρίου μας Ιησού Χριστού», ήρθε νέα πρόκληση, αυτή τη φορά από την πόλη του Ναυπλίου, όπου κάποιο μπαρ με την ονομασία «Σκαντζόχοιρος», διοργάνωσε την παραμονή των Χριστουγέννων «χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν», «πάρτι βλασφημίας», όπως το ονόμασαν! Μάλιστα για να διαφημίσουν το ανίερο και βλάσφημο πάρτι, γέμισαν την πόλη με αφίσσες, στην οποία γελοιοποιούσαν το Χριστό. Πήραν την γνωστή εικόνα Του, η οποία βρίσκεται στην Ιερά Μονή του Σινά, την αρχαιότερη και πλέον μεγαλοπρεπή παράστασή Του και πρόσθεσαν στοιχεία, παρουσιάζοντας Τον ως ομοφυλόφιλο, με σκουλαρίκια στ’ αυτιά, με ρουζ στο πρόσωπο, βαμμένα μάτια και χείλη, παραπέμποντας σε «τραβεστί» και στο κάτω μέρος της εμετικής παράτασης έγραφε τη λέξη «BLASTHEMY», δηλαδή βλασφημία κατά του εικονιζόμενου Χριστού! 
Σύμφωνα με την ειδησεογραφία: «Στην αφίσσα οι διοργανωτές του πάρτι παρουσίασαν τον Ιησού Χριστό μακιγιαρισμένο με σκουλαρίκια - Τι έγραψαν στα social media: αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο Ναύπλιο αφίσσα που προσκαλούσε τον κόσμο σε πάρτι ‘βλασφημίας’ για την παραμονή των Χριστουγέννων. Η αφίσσα που επέλεξαν οι διοργανωτές του πάρτι σε μπαρ του Ναυπλίου δείχνει τον Χριστό μακιγιαρισμένο με σκουλαρίκια ενώ στο κείμενο που συνόδευε την εκδήλωση στα social media αναφέρονταν τα εξής: ‘Γιορτάζουμε τα 2019α γενέθλια του ανθρώπου που έφερε στον κόσμο το μήνυμα της αγάπης και της αλληλεγγύης προς όλους με μια κλασική εορταστική εξεφτελιστική παρτάρα όπως κάθε χρόνο.

Κυριακή ΙΒ Λουκᾶ, ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Δεύτερο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΒ΄ΛΟΥΚΑ[: Κολ.3,4-15] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των χωρίων Κολ.3,11-15] 

«Καὶ ἡ εἰρήνη τοῦ Θεοῦ βραβευέτω ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν, εἰς ἣν καὶ ἐκλήθητε ἐν ἑνὶ σώματι· καὶ εὐχάριστοι γίνεσθε(: και η ειρήνη που δίνει ο Θεός ας επιστατεί και ας κυριαρχεί μέσα στις καρδιές σας. Γι’ αυτήν την ειρήνη εξάλλου προσκληθήκατε, ώστε να γίνετε ένα σώμα. Προσπαθείτε ακόμη να γίνεστε και ευχάριστοι μεταξύ σας)»[Κολ.3,15]. Η ειρήνη του Θεού, η σταθερή και ασφαλής αυτή είναι. Αν εξαιτίας ανθρώπου έχεις ειρήνη, γρήγορα διαλύεται, αν όμως έχεις ειρήνη εξαιτίας του Θεού, δε διαλύεται. Αν και ανέφερε το γενικό, δηλαδή την αγάπη, όμως έρχεται πάλι στο ιδιαίτερο· διότι υπάρχει και αγάπη χωρίς μέτρο, όπως, όταν από πολλή αγάπη κατηγορεί κανείς χωρίς λόγο και φιλονικεί και δείχνει αποστροφή. «Όχι», λέγει, «δεν θέλω αυτό. Όχι όπως στο παρελθόν, αλλά όπως ο Θεός έκανε ειρήνη προς εσάς, έτσι και εσείς να κάνετε». Πώς έκανε; Επειδή Αυτός θέλησε, χωρίς να λάβει κάτι από εμάς. 
Τι σημαίνει «η ειρήνη που δίνει ο Θεός ας επιστατεί και ας κυριαρχεί μέσα στις καρδιές σας»; Εάν αντιμάχονται δύο σκέψεις, μην επιτρέψεις τον θυμό, μην επιτρέψεις την ύβρη να κατέχει το βραβείο, αλλά την ειρήνη. Για παράδειγμα, έστω ότι κάποιος υβρίστηκε άδικα. Από την ύβρη γεννήθηκαν δύο σκέψεις, η μία που προτρέπει να αμυνθεί και η άλλη να υπομείνει την ύβρη, και παλεύουν μεταξύ τους. Εάν η ειρήνη του Θεού βρίσκεται στο μέσο για να κρίνει, δίνει το βραβείο στη σκέψη που προτρέπει την υπομονή, και καταντροπιάζει την άλλη. Με ποιο τρόπο; Πείθοντας ότι ο Θεός είναι ειρήνη, ότι έκανε ειρήνη με εμάς. Δεν δείχνει μόνο μεγάλο τον αγώνα του πράγματος. «Ας μην επιστατεί και να κυριαρχεί», λέγει, «ο θυμός, ούτε η φιλονικία, ούτε η ειρήνη των ανθρώπων, διότι αυτή προέρχεται από την προσπάθεια να αμύνονται οι άνθρωποι, από το να μην παθαίνουν κανένα κακό. Αλλά δεν θέλω αυτήν την ειρήνη», λέγει, «αλλά εκείνη, την οποία και άφησε Αυτός. Έκανε στάδιο μέσα στις σκέψεις μας και αγώνα και άθληση και κριτή». 
Έπειτα πάλι προτροπή· «εἰς ἣν καὶ ἐκλήθητε(:Γι’ αυτήν την ειρήνη εξάλλου προσκληθήκατε)», λέγει. Υπενθύμισε πόσων αγαθών αιτία είναι η ειρήνη. Γι’ αυτήν σε κάλεσε, σε αυτήν σε κάλεσε, ώστε να δεχτείς αξιόπιστα το βραβείο. Γιατί λοιπόν έκανε ένα σώμα; Όχι για να εξουσιάζει αυτή; Όχι για να έχουμε αφορμή για ειρήνη; Γιατί όλοι είμαστε ένα σώμα; Και πώς είμαστε ένα σώμα; Για την ειρήνη είμαστε ένα σώμα, και επειδή το σώμα είναι ένα, έχουμε ειρήνη. Γιατί όμως δεν είπε «η ειρήνη του Θεού ας νικά», αλλά «ας βραβεύει»; Έκανε περισσότερο αξιόπιστη. Δεν άφησε την πονηρή σκέψη να αγωνίζεται εναντίον της, αλλά να στέκεται πιο κάτω. Και το όνομα του βραβείου εξύψωσε τον ακροατή, διότι αν δώσει το βραβείο στην αγαθή σκέψη, όσες αναισχυντίες και αν κάνει εκείνη, δε θα προκύψει κανένα όφελος στο μέλλον. Άλλωστε και εκείνη αντιλαμβανόμενη, ότι όσα και αν κάνει, δεν θα λάβει το βραβείο όσο και αν εξαγριωθεί και επιχειρήσει να προσβάλλει πιο δυνατά, επειδή ματαιοπονεί, θα απομακρυνθεί. 

Θεολόγοι σέ πρωθυπουργό: «Ἡ Κεραμέως ἀρνεῖται τόν διάλογο μαζί μας»

Φίλης και Γραβρόγλου εισήγαγαν καινούργια ύλη για το μάθημα των Θρησκευτικών, η οποία περιόρισε και αλλοίωσε την ύλη του χριστιανικού μαθήματος, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων
Επιστολή στον πρωθυπουργό για το μάθημα των Θρησκευτικών απέστειλε στις 16 Ιανουαρίου 2020 η Πανελληνία Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ), με την οποία ενημερώνει τον κ. Μητσοτάκη ότι το υπουργείο Παιδείας δεν εφαρμόζει τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Εκφράζει την απορία της και την απογοήτευσή της γιατί η κ. Κεραμέως, η οποία τυγχάνει και έγκριτος νομικός, κατά παράδοξο και ακατανόητο τρόπο, αρνείται μέχρι στιγμής το δημοκρατικά πρέπον, να διαλεχθεί και να συνεργασθεί με την ΠΕΘ, αλλά και τους ειδικούς καθηγητές της Παιδαγωγικής για το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Επίσης, η ΠΕΘ τονίζει στην επιστολή της προς τον πρωθυπουργό ότι η κυρία Κεραμέως διατηρεί σε ισχύ από τις 20 Σεπτεμβρίου 2019, που εκδόθηκαν οι αποφάσεις του ΣτΕ και μέχρι σήμερα, τα ακυρωμένα από το ΣτΕ Προγράμματα Σπουδών και βιβλία των Θρησκευτικών, ενώ συνέστησε Επιτροπή, ουσιαστικά αναμόρφωσης των προειρημένων ακυρωθέντων από το ΣτΕ Προγραμμάτων, αποκλείοντας όλα τα στελέχη της! 
«Η στάση αυτή της υπουργού προβληματίζει εντονότατα, διότι ρίχνει τη σκιά των μη συμβατών με τον δημοκρατικό πολιτισμό μας ενεργειών της επί των συνολικών πεπραγμένων της κυβέρνησής σας» υπογραμμίζει η Ένωση.
Η ΠΕΘ σημειώνει, μεταξύ άλλων, στην επιστολή της ότι «εκπροσωπεί πάνω από 2.500 μέλη, που υπηρετούν σε όλη τη χώρα και είναι το ισχυρότερο, εντιμότερο και σοβαρότερο όργανο, το οποίο μπορεί να έχει άποψη επιστημονική επί του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Αναλυτικά η επιστολή της ΠΕΘ προς τον πρωθυπουργό:

Ἡ κυκλοτερής ἐπίθεση ἐναντίον τῆς ἐκκλησίας καί τῶν πιστῶν.π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ (1927- 2006) Π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ

https://www.youtube.com/watch?v=W8_SaiZqlKc&feature=youtu

Ἡ σύληση τῶν εἰκόνων σέ ἐκκλησάκια καί ξωκλήσια ἀνά τήν ἐπικράτεια τῆς χώρας μας, εἶναι πλέον καθημερινή.

Πυροβόλησαν εικόνες του Χριστού και της Παναγίας
Η νοσηρή αυτή πρακτική τον τελευταίο καιρό, έχει εξελιχθεί σε αποκρουστικό όσο και εξοργιστικό για τον λαό μας φαινόμενο. Η σύληση των εικόνων σε εκκλησάκια και ξωκλήσια ανά την επικράτεια της χώρας μας, είναι πλέον καθημερινή. 
Αυτή τη φορά, ένα τέτοιο περιστατικό συνέβη στην Θάσο, στα ξωκκλήσια του Αγίου Βασιλείου και της Αγίας Μαρίνας. Οι αστυνομικοί που πήγαν επί τόπου για να συλλέξουν τα πρώτα στοιχεία, έμειναν εμβρόντητοι από το θέαμα που αντίκρισαν. Εικόνες-τοιχογραφίες του Χριστού μας και της Παναγίας, ήταν παραμορφωμένες αφού είχαν πυροβοληθεί από αγνώστους.

Διάλεξε τή ζωή...

«Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή»....

18 Ἰανουαρίου. ♰ Ἀθανασίου καί Κυρίλλου πατριαρχῶν Ἀλεξανδρείας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. 18ης Ἰαν. (Ἑβρ. ιγ΄ 7 - 16).
Εβρ. 13,7           Μνημονεύετε τῶν ἡγουμένων ὑμῶν, οἵτινες ἐλάλησαν ὑμῖν τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν.
Εβρ. 13,7                   Να ενθυμήσθε πάντοτε τους πνευματικούς σας ηγέτας και προεστούς, οι οποίοι σας εδίδαξαν τον λόγον του Θεού. Να φέρνετε στον νουν σας και να μελετάτε με ευλάβειαν το κατά Θεόν τέλος του βίου και της εναρέτου συμπεριφοράς των και να μιμήσθε την πίστιν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible