τῆς Ἑλλάδας-Εὐρώπης
καί τά «πιόνια» τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων!
Μουσουλμάνοι μετανάστες, νόμιμοι καί λαθραῖοι, κατ’ ἐξοχήν χρησιμοποιοῦνται τίς τελευταῖες δεκαετίες ἀπό τή Νέα Τάξη Πραγμάτων, ὡς ἕνα ἀπό τά μέσα της γιά ἀλλοίωση τῆς ἐθνικῆς ταυτότητας τῶν λαῶν! Ἡ ἐθνική ἀλλοίωση τῶν κρατῶν, ἀποτελεῖ προϋπόθεση γιά τή Νέα Τάξη, προκειμένου νά προχωρήσει στήν ἐγκαθίδρυση τῆς Πᾳγκόσμιας Κυβέρνησης τοῦ Ἀντιχρίστου!
Τήν ἔχει «βαφτίσει» μάλιστα μέ ὡραῖο ὄνομα, γιά νά μήν μᾶς εἶναι δύσπεπτη: Πολυπολιτισμικότητα!
Τά ἔθνη ὅσο παραμένουν ἀμιγή, κρατοῦν τίς παραδόσεις τους καί ἀνθίστανται σέ κάθε εἴδους ἀλλαγές οἱ ὁποῖες στοχεύουν στό νά καταστρέψουν τίς ρίζες τους καί νά τά ἀποκόψουν ἀπ’ το παρελθόν τους. Βλέπουν αὐτές τίς ἀλλαγές ὡς ἀπειλή καί δίκαια ἀντιδροῦν!
Τό μεταναστευτικό τρύκ τῆς Νέας Ἐποχῆς, χρησιμοποιεῖται γιά νά σπάσει τήν ἀλυσίδα τῆς ἐθνικῆς συνέχειας ἑνός λαοῦ νά σβήσει τίς μνῆμες του καί τίς συνήθειές του καί γιά νά σαμποτάρει ἐκ τῶν ἔσω τίς ὅποιες ἀντιδράσεις του. Λειτουργεῖ σάν καταλύτης τῆς ἐθνικῆς καταστροφῆς!
Ἡ Νέα Τάξη Πραγμάτων πού βιάζεται νά κυβερνήσει παγκόσμια, δέν ἔχει χρόνο καί ὄρεξη νά ἀντιμετωπίζει ἕναν ἕναν τους λαούς πού ἀντιστέκονται στήν πολτοποίησή τους. Εἰδικά αὐτούς τῆς γηραιᾶς ἠπείρου, τῆς Εὐρώπης οἱ ὁποῖοι ἔχουν μακραίωνη ἱστορία καί μεγάλο πολιτισμό καταγεγραμμένο βαθειά στό DNA τους!
Οἱ Μουσουλμάνοι εἶναι πολυγαμικοί καί μέ ταχύτατη πληθυσμιακή αὔξηση ὅπου γῆς. Αὐτό ἀποτελεῖ μιά…εὔκολη καί ταχεία βοήθεια στά σχέδια γιά διάλυση τῶν ἐθνικῶν κρατῶν καί μαζοποίηση, τῶν ἐθνικῶν ὁμάδων οἱ ὁποῖες δι' αὐτοῦ τοῦ τρόπου χάνουν τό ἰδιαίτερο πρόσωπό τους.
Ὅταν ὅμως ἕνας λαός χάσει τά στοιχεῖα πού τόν ἑνώνουν, χάνει τό πρόσωπο του ὁπότε γίνεται ἀδύναμος καί ἄρα χειραγωγήσιμος καί εὔκολα ὑποδουλώνεται.
«Ἡ ἰσχύς ἐν τῆ ἑνώσει», πρέσβευαν σοφά οἱ πρόγονοί μας.
Ἕναν λαό, τόν κάνει ἰσχυρό, ὅ,τι κοινό μοιράζεται. Ἡ ἱστορία του, ἡ θρησκεία του, τά ἤθη κι ἔθιμά του, ἡ νοοτροπία του, ὁ πολιτισμός του!Πρό πάντων τήν Ἑλλάδα μας τήν κάνει ἰσχυρή ἡ κοινή πίστη στόν ἀληθινό Θεό, στόν Κύριο μας Ἰησοῦ Χριστό.
Μέ πρόφαση τήν οἰκονομία, ἡ Νέα Ἐποχή, «σπέρνει» μεθοδικά τά τελευταία χρόνια τούς Μουσουλμάνους διαφόρων ἐθνικοτήτων στά χριστιανικά κατά βάση κράτη, γιά νά ἀπενεργοποιήσει τήν ἐθνική ἰσχύ τους! Πρό πάντων στοχεύει στήν ἀλλοίωση τῆς ὀρθόδοξης πίστης, τῆς μόνης ἀληθινῆς πίστης.
Κοντά σ' αὐτό προωθεῖ
α)τό ξαναγράψιμο τῆς ἐθνικῆς ἱστορίας καί τήν ἀλλοίωση τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας.
β)τήν ἀλλοίωση τῶν ἐθνικῶν τοπικῶν παραδόσεων καί τήν ἐπιβολή ἑνός ὁμοιόμορφου μοντέλου ζωῆς
γ)τήν ἔμμεση ἤ καί ἄμεση δίωξη τοῦ Χριστιανισμοῦ
δ)τήν πανθρησκεία καί τόν οἰκουμενισμό.
ε)τήν ἐπικράτηση ὁμοιόμορφου τρόπου διασκέδασης, διατροφῆς, ἔνδυσης κ.λ.π.(μόδα,
Κοντά σ' αὐτό προωθεῖ
α)τό ξαναγράψιμο τῆς ἐθνικῆς ἱστορίας καί τήν ἀλλοίωση τῆς ἱστορικῆς ἀλήθειας.
β)τήν ἀλλοίωση τῶν ἐθνικῶν τοπικῶν παραδόσεων καί τήν ἐπιβολή ἑνός ὁμοιόμορφου μοντέλου ζωῆς
γ)τήν ἔμμεση ἤ καί ἄμεση δίωξη τοῦ Χριστιανισμοῦ
δ)τήν πανθρησκεία καί τόν οἰκουμενισμό.
ε)τήν ἐπικράτηση ὁμοιόμορφου τρόπου διασκέδασης, διατροφῆς, ἔνδυσης κ.λ.π.(μόδα,
Οἱ ἰνστρούχτορες τῆς Νέας τάξης πραγμάτων γνωρίζουν πολύ καλά ὅτι ὅταν
ἀναμίξεις πολλούς διαφορετικούς λαούς, οὐσιαστικά δημιουργεῖς ἕνα καινούργιο λαό- μωσαϊκό! Αὐτός ὁ ἕνας λαός χειραγωγεῖται εὔκολα διότι τά μέλη του πλέον εἶναι ἀσύνδετα. Μέσα στόν λαό-μωσαϊκό χάνονται οἱ ρίζες καί οἱ διαφορετικότητες τῶν πολλῶν ἐπί μέρους λαῶν πού τόν συναποτελοῦν! Ἄρα ἐκλείπει καί ἡ ἐνιαῖα - ἑνωμένη ἀντίδραση τοῦ ἑνός μεμονωμένου καί ἀμιγοῦς λαοῦ πού ἔχει τήν ἴδια πίστη καί τήν ἴδια παράδοση. Χάνεται ὁ κάθε λαός, ὅπως χάνεται ἕνα βότσαλο, μέσα στά χιλιάδες ἄλλα τοῦ ὠκεανοῦ!
Τά τζαμιά σηκώνονται τό ἕνα μετά τό ἄλλο σέ Εὐρώπη, Ρωσία καί Ἀμερική. Αὐτό ἐπιχειρεῖται καί στήν Ἑλλάδα, ὅπως ἤδη δείξαμε σέ πρόσφατες ἀναρτήσεις μας!
Διαβᾶστε:
Ο ΕΚΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Παύλου Ντανᾶ
Ο ΕΚΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Παύλου Ντανᾶ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ εἶναι ἡ ἀκούσια ἢ ἑκούσια μετακίνηση ἀτόμου ἢ
κοινωνικῶν ὁμάδων σὲ ἄλλο τόπο τῆς χώρας (ἐσωτερικὴ μετανά-
στευση) ἢ σὲ ἄλλη χώρα (ἐξωτερικὴ μετανάστευση), μὲ σκοπὸ τὴν
προσωρινὴ ἢ μόνιμη ἐγκατάστασή τους ἐκεῖ.
Οἱ λόγοι τῆς μετανάστευσης εἶναι οἰκονομικοὶ (ἀνεργία, ὑποαπασχόλη-
ση, οἰκονομικὴ κρίση). Ἐπίσης ὁ ὑπερπληθυσμός, οἱ κοινωνικὲς συγκρού-
σεις, οἱ πόλεμοι, οἱ φυσικὲς καταστροφές. Ἀρκετά, ὅμως, ἄτομα μετανα-
στεύουν στὸ ἐσωτερικὸ ἢ τὸ ἐξωτερικὸ γιὰ ἀναζήτηση καλύτερης τύχης.
Ἡ μετανάστευση, ὡς φαινόμενο, λύνει προβλήματα (ἀξιοποιεῖ καλύτερα
τὸ ἀνθρώπινο παραγωγικὸ δυναμικό, μειώνει τὴν κοινωνικὴ ἔνταση, ἐνι-
σχύει τὴν ἐθνικὴ οἰκονομία κ.λπ.) ἀλλὰ καὶ δημιουργεῖ νέα, ἀστυφιλία, προ-
βλήματα προσαρμογῆς, ἐρήμωση τῆς ὑπαίθρου κ.ο.κ.
Πολλοὶ Ἕλληνες μετὰ τὸ Β´ Παγκόσμιο Πόλεμο, ποὺ δημιούργησε
πολλὰ οἰκονομικὰ προβλήματα στὴν Πατρίδα μας, ἔφυγαν γιὰ τὸ ἐξωτε-
ρικό. Ὁ ἀείμνηστος πατέρας μου τὸ 1968 πῆγε στὴ Γερμανία, γιὰ νὰ δου-
λέψει καὶ νὰ θρέψει τὰ 8 μέλη τῆς οἰκογένειάς του «Στὴν ξενιτειὰ οἱ
Ἕλληνες δούλεψαν μὲ φιλότιμο, μὲ κόπο, ἱδρώτα καὶ μὲ αἷμα ἀκόμη, προ-
κειμένου νὰ ἀνταποκριθοῦν στὶς ἀνάγκες τῆς οἰκογένειάς τους, σεβόμε-
νοι τοὺς νόμους, τὰ ἤθη καὶ τοὺς θεσμοὺς τοῦ κάθε κράτους.
Τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ Πατρίδα μας δέχεται μέχρι σήμερα ἀναρίθμητα
πλήθη μεταναστῶν ἢ καλύτερα λαθρομεταναστῶν. Ἀπὸ τότε ποὺ ἡ Ἑλλά-
δα ἔγινε πλῆρες μέλος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως (1993) δημιουργήθηκε
ἡ ἐντύπωση, ὅτι ἡ Πατρίδα μας ἔγινε ἕνας ἐπίγειος παράδεισος. Δυστυχῶς
σ᾽ αὐτὸ φταῖνε καὶ οἱ πολιτικοί μας, οἱ ὁποῖοι μὲ ἐντυπωσιακοὺς καὶ ψηφο-
θηρικοὺς λόγους ἔδωσαν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ Ἑλλάδα μπορεῖ νὰ λύσει τὰ
προβλήματά τους.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἐρχόμενοι στὴν Ἑλλάδα ἀντιμετώπισαν προβλήματα
ἐπιβίωσης καὶ προσαρμογῆς στὰ νέα δεδομένα χωρὶς ἀσφάλεια, μὲ φτηνὸ
μεροκάματο, μὲ ἄγχος καὶ ἀνασφάλειες.
Ὡστόσο, ὅμως, δὲν πρέπει νὰ ἀγνοήσουμε τὰ προβλήματα, ποὺ ἔχουν
δημιουργήσει στὴ Χώρα μας οἱ μετανάστες. Αὐτὰ εἶναι:
— Ἡ ἐνίσχυση τοῦ προβλήματος τῆς ἀνεργίας γιὰ τοὺς ντόπιους, ἀφοῦ
οἱ συγκεκριμένοι πληθυσμοὶ ἀποτελοῦν φτηνὴ ἐργατικὴ δύναμη.
— Ἡ ἔξαρση τῶν φαινομένων κοινωνικῆς παθογένειας π.χ. βία καὶ
ἐγκληματικότητα, κλῖμα καχυποψίας χαλάρωση τῆς κοινωνικῆς συνοχῆς.
— Ἡ ἑτερογένεια τοῦ πληθυσμοῦ, ἀδυναμία οὐσιαστικῆς ἐπικοινωνίας
καὶ συνεργασίας.
— Ἡ ὑπονόμευση τῆς ὀρθῆς καὶ εὔρυθμης λειτουργίας τῶν κοινωνικῶν
καὶ πολιτικῶν θεσμῶν.
— Κυρίως ὅμως καὶ κατεξοχήν, ἐλλοχεύει ὁ κίνδυνος τῆς ἐθνολογικῆς
ἀλλοίωσης τῆς Πατρίδος μας, ἀλλὰ καὶ ἡ ἔκρηξη τοῦ θρησκευτικοῦ φα-
νατισμοῦ.
Ἀλήθεια πῶς μποροῦμε νὰ κοιμόμαστε ἥσυχοι, ὅταν οἱ κατὰ καιροὺς
δηλώσεις τῶν διαφόρων μουσουλμάνων ἡγετῶν εἶναι τόσο δηκτικὲς καὶ
προκλητικές;
Ὁ πρώην πρόεδρος τῆς Τουρκίας Τ. Ὀζάλ, ποὺ διαλαλοῦσε τὴν ὀθω-
μανικὴ δόξα, εἶχε πεῖ: «Θὰ ἐξισλαμίσουμε τὴν Εὐρώπη…». Καὶ κάποτε
ἄλλοτε: «Δὲν λησμονοῦμε ὅτι ἡ προέλαση τῶν Τούρκων σταμάτησε
μπροστὰ στὴ Βιέννη».
Ὁ ἡγέτης τῆς Λιβύης Μαουμὰρ Καντάφι δήλωσε: «Ὑπάρχουν σημάδια
ὅτι ὁ Ἀλλὰχ θὰ χαρίσει τὴ νίκη στὸ Ἰσλὰμ μέσα στὴν Εὐρώπη».
Καὶ ὁ Ἰρανὸς Arsbam Momeni διακηρύττει: «Ὁ Ἰσλαμισμὸς δὲν ἀστει-
εύεται οὔτε διαπραγματεύεται, ἀλλὰ καὶ δὲν διανοεῖται νὰ ὑποχωρήσει.
Ὅταν χύνεται τὸ αἷμα τῶν ἀπίστων ἀπὸ τοὺς μουσουλμάνους, οἱ τελευ-
ταῖοι πηγαίνουν κατευθεῖαν στὸ παράδεισο... χρειάζεται νὰ χύνεται συν -
εχῶς αἷμα ἀπίστων» (Ἰσλάμ, Ἱστορία, Ἐπεκτατισμὸς καὶ Βία, σελ. 135).
Πῶς μποροῦμε νὰ ἡσυχάζουμε, ὅταν ὁ Ὑπουργὸς Ἐξωτερικῶν τῆς
Τουρκίας Νταβούντογλου, ποὺ ἐπιθυμεῖ τὴν παλαιὰ ἐπιρροὴ τῆς ὀθωμα-
νικῆς αὐτοκρατορίας στὴν Εὐρώπη, στὴν Μεσόγειο καὶ στὴ Μέση Ἀνα-
τολὴ ἔχει γράψει στὸ νέο του βιβλίο: «Εἶναι ἀδιανόητο νὰ βρίσκεται στὴν
κυριαρχία τῆς Ἑλλάδος τὸ Αἰγαῖο καὶ νὰ μὴ τὸ ἔχει ἡ Τουρκία, γιὰ μᾶς
αὐτὸ εἶναι τελειωμένο!».
Σύμφωνα μὲ αὐτὸ τὸ πνεῦμα ἡ τουρκικὴ «μαφία» δουλεμπορίας, ποὺ
δρᾶ στὴν περιοχὴ τοῦ Αἰγαίου, εἶναι αὐτὴ ποὺ ἐπωφελεῖται καὶ ἀποκομίζει
τεράστια κέρδη ἀπὸ τὴν ὅλη ὑπόθεση, καθὼς ἀπαιτεῖ 3.000 καὶ 7.000 εὐρὼ
κατ᾽ ἄτομο γιὰ τὴ διαφυγή του. Τὸ πρόβλημα συνεπῶς λαμβάνει ἀνησυ-
χητικὲς διαστάσεις, ὅταν στὴ Χώρα μας φιλοξενοῦνται πάνω ἀπὸ 1.500.000
μουσουλμάνοι καὶ ὁ ἀριθμὸς βαίνει ἀνεξέλεγκτα.
Ποιά, ὅμως, εἶναι ἡ στάση τῶν ἑλληνικῶν κυβερνήσεων ἀπέναντι στὸ
πρόβλημα αὐτό;
Εἶναι ἀνθελληνικὴ καὶ προδοτική.
Δυστυχῶς ἡ πολιτεία θέλει νὰ δώσει ψῆφο τουλάχιστον σὲ 643.000
ἀλλοδαπούς. Καὶ ἐὰν δοθεῖ ἡ Ἑλληνικὴ ὑπηκοότητα σὲ κάθε παιδὶ ἀλλο-
δαπῶν, ποὺ γεννιέται στὴν Ἑλλάδα, ἂς σκεφτοῦμε τί πρό κειται νὰ συμβεῖ.
Παραχωροῦνται δηλαδὴ τὰ ἐθνικὰ δικαιώματα σὲ ὅποιον γεννηθεῖ στὴν
Ἑλ λάδα, εἴτε εἶναι ἀπὸ τὸ Πακιστάν, εἴτε ἀπὸ τὴν Τουρκία, εἴτε ἀπὸ τὴν
Ἰνδία κ.ο.κ. Χωρὶς νὰ τὸ καταλαβαίνουμε πέφτουμε θύματα τοῦ γεωπολι-
τικοῦ ὅπλου τῆς Νέας Τάξης, ποὺ ἐπιζητεῖ μὲ τὴν λαθρομετανάστευση τὴ
διάσπαση τῆς ἐθνικῆς συνοχῆς καὶ τὴν ἀποδυνάμωση τῆς Ἑλλάδος. Ἡ
Τουρκία μὲ τὶς εὐλογίες τῶν Η.Π.Α. χρησιμοποιοῦν τὴν λαθρομετανά-
στευση γιὰ τὴν ἀλλοτρίωση τῆς Ἑλλάδος καὶ τὴν ἰσοπέδωση τῶν ἱερῶν
θεσμῶν.
Γι᾽ αὐτὸ εἶναι ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη:
1. Οἱ πολιτικοί μας νὰ ἀρθοῦν στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων καὶ νὰ μὴ ἐπι-
τρέψουν τὴν ἀλλοίωση τῆς δημογραφικῆς σύστασης τοῦ πληθυσμοῦ. Ἂς
μιμηθοῦν τὸν Πρωθυπουργὸ τῆς Αὐστραλίας Kevin Rudd, ὁ ὁποῖος ἔσπα-
σε τὸ φράγμα τῆς ὑποκρισίας καὶ μίλησε μὲ θάρρος καὶ παρρησία, γιὰ τοὺς
μετανάστες τῆς Αὐστραλίας: « Αὐτοὶ (οἱ μετανάστες) ὀφείλουν νὰ προσ -
αρμοσθοῦν μὲ τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα καὶ τὸν τρόπο ζωῆς μας καὶ ὄχι οἱ
Αὐστραλοὶ μὲ τὴ δική τους κουλτούρα. Ὁ λαὸς τῆς Αὐστραλίας πιστεύει
στὸ Θεό. Ἔχουμε ἀρχές, ἔχουμε πολιτισμό, ἔχουμε μιὰ πλούσια πνευμα-
τικὴ ζωή. Ἂν δὲν τοὺς ἀρέσει, μποροῦν νὰ πᾶνε ὅπου ἀλλοῦ θέλουν, ἐμεῖς
θὰ μείνουμε ἐδῶ».
2. Ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας μὲ τοὺς κληρικούς της νὰ διεγείρει τὸ
ἑλληνορθόδοξο φρόνημα, γιὰ νὰ εἶναι σὲ θέση ὁ ἑλληνικὸς λαὸς νὰ ἀντι-
δράσει σὲ ὅλα ἐκεῖνα, ποὺ τεκταίνονται ἀπὸ τὶς δυνάμεις τοῦ Σκότους,
τῆς Νέας ἐποχῆς. Νὰ ὑψώσουμε φωνὴ διαμαρτυρίας στὶς ἀνθελληνικὲς
διαθέσεις καὶ κινήσεις τῆς Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ τῆς κας Δραγώνα.
3. Ἡ Πατρίδα μας βρίσκεται σὲ οἰκτρὴ οἰκονομικὴ κατάσταση. Γιατὶ ἡ
Κυβέρνηση θέλει μὲ τὰ χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ νὰ κτίσει τὸ περι-
βόητο τζαμὶ στὸν Βοτανικό; Γιατί δὲν ζητάει ἀντισταθμιστικὰ μέτρα; Για-
τί δὲν ἔλαβε σαφῆ θέση ὑπὲρ τῆς καταξιωμένης δασκάλας Χαρᾶς Νικο-
λοπούλου στὸ Μεγάλο Δέρρειο τῆς Θράκης; Μήπως κινδυνεύουμε νὰ χά-
σουμε τὴ Θράκη μὲ τὴν ἀνθελληνικὴ πολιτική, ποὺ ἀσκεῖται ἀπὸ τοὺς πο-
λιτικούς μας; Γιατί δὲν ζητᾶμε καὶ ἐμεῖς νὰ εἶναι ἐλεύθεροι οἱ χριστιανοὶ
νὰ ἀνοίξουν ἐκκλησίες, καθεδρικοὺς ναούς, ἱερατικὲς σχολὲς σὲ χῶρες
καὶ περιοχὲς ὅπως ἡ Βοσνία, τὸ Κόσσοβο, ἡ Τουρκία, ἡ Ἀλγερία, ἡ Τυνη-
σία, τὸ Μαρόκο, ἡ Σαουδικὴ Ἀραβία, τὸ Ἰράν, τὸ Ἀφγανιστάν, τὸ Πακιστάν,
ἡ Ἰνδονησία;
4. Ἂς μὴ μᾶς ἐνδιαφέρει μόνο τί θὰ φᾶμε καὶ τί θὰ πιοῦμε. Ἔχουμε γί-
νει πολὺ φίλαυτοι, φιλήδονοι καὶ φιλάργυροι. Ὁ εὐρωπαϊκὸς τρόπος ζωῆς
μᾶς ἰσοπέδωσε. Καιρὸς νὰ ἐπιστρέψουμε στὶς ρίζες μας, στὰ ἰδεώδη τῆς
φυλῆς μας, τὴ Γλώσσα μας, τὴν Ἱστορία μας, τὴν Ἑλληνορθόδοξη Παρά-
δοσή μας, τὶς διαχρονικὲς ἀξίες ποὺ δημιούργησαν τὸν Ἑλληνοχριστια-
νικὸ πολιτισμό μας.
Θὰ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν Ἁγίων Μαρτύρων καὶ τῶν Ἡρώων, ποὺ ἔβα-
ψαν τὸ χῶμα τῆς Πατρίδος μας μὲ τὴν μαρτυρική τους κατάθεση .
κοινωνικῶν ὁμάδων σὲ ἄλλο τόπο τῆς χώρας (ἐσωτερικὴ μετανά-
στευση) ἢ σὲ ἄλλη χώρα (ἐξωτερικὴ μετανάστευση), μὲ σκοπὸ τὴν
προσωρινὴ ἢ μόνιμη ἐγκατάστασή τους ἐκεῖ.
Οἱ λόγοι τῆς μετανάστευσης εἶναι οἰκονομικοὶ (ἀνεργία, ὑποαπασχόλη-
ση, οἰκονομικὴ κρίση). Ἐπίσης ὁ ὑπερπληθυσμός, οἱ κοινωνικὲς συγκρού-
σεις, οἱ πόλεμοι, οἱ φυσικὲς καταστροφές. Ἀρκετά, ὅμως, ἄτομα μετανα-
στεύουν στὸ ἐσωτερικὸ ἢ τὸ ἐξωτερικὸ γιὰ ἀναζήτηση καλύτερης τύχης.
Ἡ μετανάστευση, ὡς φαινόμενο, λύνει προβλήματα (ἀξιοποιεῖ καλύτερα
τὸ ἀνθρώπινο παραγωγικὸ δυναμικό, μειώνει τὴν κοινωνικὴ ἔνταση, ἐνι-
σχύει τὴν ἐθνικὴ οἰκονομία κ.λπ.) ἀλλὰ καὶ δημιουργεῖ νέα, ἀστυφιλία, προ-
βλήματα προσαρμογῆς, ἐρήμωση τῆς ὑπαίθρου κ.ο.κ.
Πολλοὶ Ἕλληνες μετὰ τὸ Β´ Παγκόσμιο Πόλεμο, ποὺ δημιούργησε
πολλὰ οἰκονομικὰ προβλήματα στὴν Πατρίδα μας, ἔφυγαν γιὰ τὸ ἐξωτε-
ρικό. Ὁ ἀείμνηστος πατέρας μου τὸ 1968 πῆγε στὴ Γερμανία, γιὰ νὰ δου-
λέψει καὶ νὰ θρέψει τὰ 8 μέλη τῆς οἰκογένειάς του «Στὴν ξενιτειὰ οἱ
Ἕλληνες δούλεψαν μὲ φιλότιμο, μὲ κόπο, ἱδρώτα καὶ μὲ αἷμα ἀκόμη, προ-
κειμένου νὰ ἀνταποκριθοῦν στὶς ἀνάγκες τῆς οἰκογένειάς τους, σεβόμε-
νοι τοὺς νόμους, τὰ ἤθη καὶ τοὺς θεσμοὺς τοῦ κάθε κράτους.
Τὰ τελευταῖα χρόνια ἡ Πατρίδα μας δέχεται μέχρι σήμερα ἀναρίθμητα
πλήθη μεταναστῶν ἢ καλύτερα λαθρομεταναστῶν. Ἀπὸ τότε ποὺ ἡ Ἑλλά-
δα ἔγινε πλῆρες μέλος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως (1993) δημιουργήθηκε
ἡ ἐντύπωση, ὅτι ἡ Πατρίδα μας ἔγινε ἕνας ἐπίγειος παράδεισος. Δυστυχῶς
σ᾽ αὐτὸ φταῖνε καὶ οἱ πολιτικοί μας, οἱ ὁποῖοι μὲ ἐντυπωσιακοὺς καὶ ψηφο-
θηρικοὺς λόγους ἔδωσαν τὴν ἐντύπωση ὅτι ἡ Ἑλλάδα μπορεῖ νὰ λύσει τὰ
προβλήματά τους.
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἐρχόμενοι στὴν Ἑλλάδα ἀντιμετώπισαν προβλήματα
ἐπιβίωσης καὶ προσαρμογῆς στὰ νέα δεδομένα χωρὶς ἀσφάλεια, μὲ φτηνὸ
μεροκάματο, μὲ ἄγχος καὶ ἀνασφάλειες.
Ὡστόσο, ὅμως, δὲν πρέπει νὰ ἀγνοήσουμε τὰ προβλήματα, ποὺ ἔχουν
δημιουργήσει στὴ Χώρα μας οἱ μετανάστες. Αὐτὰ εἶναι:
— Ἡ ἐνίσχυση τοῦ προβλήματος τῆς ἀνεργίας γιὰ τοὺς ντόπιους, ἀφοῦ
οἱ συγκεκριμένοι πληθυσμοὶ ἀποτελοῦν φτηνὴ ἐργατικὴ δύναμη.
— Ἡ ἔξαρση τῶν φαινομένων κοινωνικῆς παθογένειας π.χ. βία καὶ
ἐγκληματικότητα, κλῖμα καχυποψίας χαλάρωση τῆς κοινωνικῆς συνοχῆς.
— Ἡ ἑτερογένεια τοῦ πληθυσμοῦ, ἀδυναμία οὐσιαστικῆς ἐπικοινωνίας
καὶ συνεργασίας.
— Ἡ ὑπονόμευση τῆς ὀρθῆς καὶ εὔρυθμης λειτουργίας τῶν κοινωνικῶν
καὶ πολιτικῶν θεσμῶν.
— Κυρίως ὅμως καὶ κατεξοχήν, ἐλλοχεύει ὁ κίνδυνος τῆς ἐθνολογικῆς
ἀλλοίωσης τῆς Πατρίδος μας, ἀλλὰ καὶ ἡ ἔκρηξη τοῦ θρησκευτικοῦ φα-
νατισμοῦ.
Ἀλήθεια πῶς μποροῦμε νὰ κοιμόμαστε ἥσυχοι, ὅταν οἱ κατὰ καιροὺς
δηλώσεις τῶν διαφόρων μουσουλμάνων ἡγετῶν εἶναι τόσο δηκτικὲς καὶ
προκλητικές;
Ὁ πρώην πρόεδρος τῆς Τουρκίας Τ. Ὀζάλ, ποὺ διαλαλοῦσε τὴν ὀθω-
μανικὴ δόξα, εἶχε πεῖ: «Θὰ ἐξισλαμίσουμε τὴν Εὐρώπη…». Καὶ κάποτε
ἄλλοτε: «Δὲν λησμονοῦμε ὅτι ἡ προέλαση τῶν Τούρκων σταμάτησε
μπροστὰ στὴ Βιέννη».
Ὁ ἡγέτης τῆς Λιβύης Μαουμὰρ Καντάφι δήλωσε: «Ὑπάρχουν σημάδια
ὅτι ὁ Ἀλλὰχ θὰ χαρίσει τὴ νίκη στὸ Ἰσλὰμ μέσα στὴν Εὐρώπη».
Καὶ ὁ Ἰρανὸς Arsbam Momeni διακηρύττει: «Ὁ Ἰσλαμισμὸς δὲν ἀστει-
εύεται οὔτε διαπραγματεύεται, ἀλλὰ καὶ δὲν διανοεῖται νὰ ὑποχωρήσει.
Ὅταν χύνεται τὸ αἷμα τῶν ἀπίστων ἀπὸ τοὺς μουσουλμάνους, οἱ τελευ-
ταῖοι πηγαίνουν κατευθεῖαν στὸ παράδεισο... χρειάζεται νὰ χύνεται συν -
εχῶς αἷμα ἀπίστων» (Ἰσλάμ, Ἱστορία, Ἐπεκτατισμὸς καὶ Βία, σελ. 135).
Πῶς μποροῦμε νὰ ἡσυχάζουμε, ὅταν ὁ Ὑπουργὸς Ἐξωτερικῶν τῆς
Τουρκίας Νταβούντογλου, ποὺ ἐπιθυμεῖ τὴν παλαιὰ ἐπιρροὴ τῆς ὀθωμα-
νικῆς αὐτοκρατορίας στὴν Εὐρώπη, στὴν Μεσόγειο καὶ στὴ Μέση Ἀνα-
τολὴ ἔχει γράψει στὸ νέο του βιβλίο: «Εἶναι ἀδιανόητο νὰ βρίσκεται στὴν
κυριαρχία τῆς Ἑλλάδος τὸ Αἰγαῖο καὶ νὰ μὴ τὸ ἔχει ἡ Τουρκία, γιὰ μᾶς
αὐτὸ εἶναι τελειωμένο!».
Σύμφωνα μὲ αὐτὸ τὸ πνεῦμα ἡ τουρκικὴ «μαφία» δουλεμπορίας, ποὺ
δρᾶ στὴν περιοχὴ τοῦ Αἰγαίου, εἶναι αὐτὴ ποὺ ἐπωφελεῖται καὶ ἀποκομίζει
τεράστια κέρδη ἀπὸ τὴν ὅλη ὑπόθεση, καθὼς ἀπαιτεῖ 3.000 καὶ 7.000 εὐρὼ
κατ᾽ ἄτομο γιὰ τὴ διαφυγή του. Τὸ πρόβλημα συνεπῶς λαμβάνει ἀνησυ-
χητικὲς διαστάσεις, ὅταν στὴ Χώρα μας φιλοξενοῦνται πάνω ἀπὸ 1.500.000
μουσουλμάνοι καὶ ὁ ἀριθμὸς βαίνει ἀνεξέλεγκτα.
Ποιά, ὅμως, εἶναι ἡ στάση τῶν ἑλληνικῶν κυβερνήσεων ἀπέναντι στὸ
πρόβλημα αὐτό;
Εἶναι ἀνθελληνικὴ καὶ προδοτική.
Δυστυχῶς ἡ πολιτεία θέλει νὰ δώσει ψῆφο τουλάχιστον σὲ 643.000
ἀλλοδαπούς. Καὶ ἐὰν δοθεῖ ἡ Ἑλληνικὴ ὑπηκοότητα σὲ κάθε παιδὶ ἀλλο-
δαπῶν, ποὺ γεννιέται στὴν Ἑλλάδα, ἂς σκεφτοῦμε τί πρό κειται νὰ συμβεῖ.
Παραχωροῦνται δηλαδὴ τὰ ἐθνικὰ δικαιώματα σὲ ὅποιον γεννηθεῖ στὴν
Ἑλ λάδα, εἴτε εἶναι ἀπὸ τὸ Πακιστάν, εἴτε ἀπὸ τὴν Τουρκία, εἴτε ἀπὸ τὴν
Ἰνδία κ.ο.κ. Χωρὶς νὰ τὸ καταλαβαίνουμε πέφτουμε θύματα τοῦ γεωπολι-
τικοῦ ὅπλου τῆς Νέας Τάξης, ποὺ ἐπιζητεῖ μὲ τὴν λαθρομετανάστευση τὴ
διάσπαση τῆς ἐθνικῆς συνοχῆς καὶ τὴν ἀποδυνάμωση τῆς Ἑλλάδος. Ἡ
Τουρκία μὲ τὶς εὐλογίες τῶν Η.Π.Α. χρησιμοποιοῦν τὴν λαθρομετανά-
στευση γιὰ τὴν ἀλλοτρίωση τῆς Ἑλλάδος καὶ τὴν ἰσοπέδωση τῶν ἱερῶν
θεσμῶν.
Γι᾽ αὐτὸ εἶναι ἐπιτακτικὴ ἀνάγκη:
1. Οἱ πολιτικοί μας νὰ ἀρθοῦν στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων καὶ νὰ μὴ ἐπι-
τρέψουν τὴν ἀλλοίωση τῆς δημογραφικῆς σύστασης τοῦ πληθυσμοῦ. Ἂς
μιμηθοῦν τὸν Πρωθυπουργὸ τῆς Αὐστραλίας Kevin Rudd, ὁ ὁποῖος ἔσπα-
σε τὸ φράγμα τῆς ὑποκρισίας καὶ μίλησε μὲ θάρρος καὶ παρρησία, γιὰ τοὺς
μετανάστες τῆς Αὐστραλίας: « Αὐτοὶ (οἱ μετανάστες) ὀφείλουν νὰ προσ -
αρμοσθοῦν μὲ τὰ ἤθη καὶ τὰ ἔθιμα καὶ τὸν τρόπο ζωῆς μας καὶ ὄχι οἱ
Αὐστραλοὶ μὲ τὴ δική τους κουλτούρα. Ὁ λαὸς τῆς Αὐστραλίας πιστεύει
στὸ Θεό. Ἔχουμε ἀρχές, ἔχουμε πολιτισμό, ἔχουμε μιὰ πλούσια πνευμα-
τικὴ ζωή. Ἂν δὲν τοὺς ἀρέσει, μποροῦν νὰ πᾶνε ὅπου ἀλλοῦ θέλουν, ἐμεῖς
θὰ μείνουμε ἐδῶ».
2. Ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας μὲ τοὺς κληρικούς της νὰ διεγείρει τὸ
ἑλληνορθόδοξο φρόνημα, γιὰ νὰ εἶναι σὲ θέση ὁ ἑλληνικὸς λαὸς νὰ ἀντι-
δράσει σὲ ὅλα ἐκεῖνα, ποὺ τεκταίνονται ἀπὸ τὶς δυνάμεις τοῦ Σκότους,
τῆς Νέας ἐποχῆς. Νὰ ὑψώσουμε φωνὴ διαμαρτυρίας στὶς ἀνθελληνικὲς
διαθέσεις καὶ κινήσεις τῆς Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ τῆς κας Δραγώνα.
3. Ἡ Πατρίδα μας βρίσκεται σὲ οἰκτρὴ οἰκονομικὴ κατάσταση. Γιατὶ ἡ
Κυβέρνηση θέλει μὲ τὰ χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ νὰ κτίσει τὸ περι-
βόητο τζαμὶ στὸν Βοτανικό; Γιατί δὲν ζητάει ἀντισταθμιστικὰ μέτρα; Για-
τί δὲν ἔλαβε σαφῆ θέση ὑπὲρ τῆς καταξιωμένης δασκάλας Χαρᾶς Νικο-
λοπούλου στὸ Μεγάλο Δέρρειο τῆς Θράκης; Μήπως κινδυνεύουμε νὰ χά-
σουμε τὴ Θράκη μὲ τὴν ἀνθελληνικὴ πολιτική, ποὺ ἀσκεῖται ἀπὸ τοὺς πο-
λιτικούς μας; Γιατί δὲν ζητᾶμε καὶ ἐμεῖς νὰ εἶναι ἐλεύθεροι οἱ χριστιανοὶ
νὰ ἀνοίξουν ἐκκλησίες, καθεδρικοὺς ναούς, ἱερατικὲς σχολὲς σὲ χῶρες
καὶ περιοχὲς ὅπως ἡ Βοσνία, τὸ Κόσσοβο, ἡ Τουρκία, ἡ Ἀλγερία, ἡ Τυνη-
σία, τὸ Μαρόκο, ἡ Σαουδικὴ Ἀραβία, τὸ Ἰράν, τὸ Ἀφγανιστάν, τὸ Πακιστάν,
ἡ Ἰνδονησία;
4. Ἂς μὴ μᾶς ἐνδιαφέρει μόνο τί θὰ φᾶμε καὶ τί θὰ πιοῦμε. Ἔχουμε γί-
νει πολὺ φίλαυτοι, φιλήδονοι καὶ φιλάργυροι. Ὁ εὐρωπαϊκὸς τρόπος ζωῆς
μᾶς ἰσοπέδωσε. Καιρὸς νὰ ἐπιστρέψουμε στὶς ρίζες μας, στὰ ἰδεώδη τῆς
φυλῆς μας, τὴ Γλώσσα μας, τὴν Ἱστορία μας, τὴν Ἑλληνορθόδοξη Παρά-
δοσή μας, τὶς διαχρονικὲς ἀξίες ποὺ δημιούργησαν τὸν Ἑλληνοχριστια-
νικὸ πολιτισμό μας.
Θὰ τρίζουν τὰ κόκκαλα τῶν Ἁγίων Μαρτύρων καὶ τῶν Ἡρώων, ποὺ ἔβα-
ψαν τὸ χῶμα τῆς Πατρίδος μας μὲ τὴν μαρτυρική τους κατάθεση .
http://forum.christian-orthodox.gr/viewtopic.php?f=2&t=141&start=32460
Διαβᾶστε τί γίνεται καί στήν ὀρθόδοξη Ρωσία:
Η απόφαση αυτή – ανέγερσης νέων Τζαμιών- συνάντησε τη δυσαρέσκεια και τις βίες αντιδράσεις των ρώσων εθνικιστών που καλούν τις αρχές για μια ‘καθαρή Μόσχα’, χωρίς μουσουλμάνους και χωρίς ξένους, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού” Der Spiegel”.
Το προγραμματισμένο τζαμί θα είναι το πέμπτο στη Μόσχα, μια πόλη με δέκα εκατομμύρια κατοίκους όπου το μουσουλμανικό στοιχείο έχει ανέλθει στο 10 τοις εκατό των κατοίκων της ρωσικής πρωτεύουσας.
Το συμβούλιο των μουφτήδων καθόρισε ότι πρέπει να κατασκευαστούν περισσότερα τζαμιά και αξιολογώντας τον πληθυσμό της μουσουλμανικής κοινότητας θεωρεί ότι τουλάχιστον άλλα 40 τεμένη θα ήταν ικανοποιητικά για την πληθώρα των πιστών.
Στο κείμενο σημειώνεται ότι υπάρχει το αδιαχώρητο στις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές των μουσουλμάνων, που αναγκάζονται οι πιστοί να προσκυνούν και να προσεύχονται στους δρόμους.
Μια οργάνωση των ‘πράσινων’ αντιδρά επίσης στην κατασκευή ενός τεμένους σε περιοχή της ρωσικής πρωτεύουσας όπου υπάρχει ένα μεγάλο πάρκο.
Οι ‘πράσινοι’ για την αντίδρασή τους αυτή, χαρακτηρίζονται ως συγγενείς εθνικιστικών κύκλων που είναι εχθροί του μουσουλμανικού στοιχείου της Μόσχας.
Σύμφωνα εξάλλου με τον επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Κύριλλο, η Ρωσία σε είκοσι χρόνια με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, τα οποία δείχνουν ραγδαία αύξηση των μουσουλμάνων, θα έχει περί τα σαράντα εκατομμύρια μουσουλμάνους.
Εξάλλου, ο ηγέτης της Ισλαμικής Επιτροπής της Ρωσίας, δεν αμφιβάλλει καθόλου στις εκτιμήσεις και προβλέψεις του Ρώσου Πατριάρχη, ο οποίος βλέπει, μελλοντικά, να πλειοψηφούν οι μουσουλμάνοι σε πολλές πόλεις της Ρωσίας.
Διαβᾶστε τί γίνεται καί στήν ὀρθόδοξη Ρωσία:
Μόσχα: Ραγδαία αύξηση Μουσουλμάνων, ζητούν νέα Τζαμιά
Fireworks over the Akhmad Kadyrov mosque in Grozny, Chechnya, in 2009. Up to 20 million Muslims live in Russia today
Οι ηγέτες της μουσουλμανικής κοινότητας της Μόσχας, η οποία ανέρχεται σήμερα σε 1,5 εκατομμύρια πιστούς , έστειλαν μήνυμα στις αρχές της πόλης, ότι χρειάζονται, απεγνωσμένα, περισσότερους χώρους για προσευχή και ζήτησαν την κατασκευή νέων τεμένων, τα οποία κατ’ αρχήν έχουν εγκριθεί.Η απόφαση αυτή – ανέγερσης νέων Τζαμιών- συνάντησε τη δυσαρέσκεια και τις βίες αντιδράσεις των ρώσων εθνικιστών που καλούν τις αρχές για μια ‘καθαρή Μόσχα’, χωρίς μουσουλμάνους και χωρίς ξένους, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού” Der Spiegel”.
Το προγραμματισμένο τζαμί θα είναι το πέμπτο στη Μόσχα, μια πόλη με δέκα εκατομμύρια κατοίκους όπου το μουσουλμανικό στοιχείο έχει ανέλθει στο 10 τοις εκατό των κατοίκων της ρωσικής πρωτεύουσας.
Το συμβούλιο των μουφτήδων καθόρισε ότι πρέπει να κατασκευαστούν περισσότερα τζαμιά και αξιολογώντας τον πληθυσμό της μουσουλμανικής κοινότητας θεωρεί ότι τουλάχιστον άλλα 40 τεμένη θα ήταν ικανοποιητικά για την πληθώρα των πιστών.
Στο κείμενο σημειώνεται ότι υπάρχει το αδιαχώρητο στις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές των μουσουλμάνων, που αναγκάζονται οι πιστοί να προσκυνούν και να προσεύχονται στους δρόμους.
Μια οργάνωση των ‘πράσινων’ αντιδρά επίσης στην κατασκευή ενός τεμένους σε περιοχή της ρωσικής πρωτεύουσας όπου υπάρχει ένα μεγάλο πάρκο.
Οι ‘πράσινοι’ για την αντίδρασή τους αυτή, χαρακτηρίζονται ως συγγενείς εθνικιστικών κύκλων που είναι εχθροί του μουσουλμανικού στοιχείου της Μόσχας.
Σύμφωνα εξάλλου με τον επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Κύριλλο, η Ρωσία σε είκοσι χρόνια με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, τα οποία δείχνουν ραγδαία αύξηση των μουσουλμάνων, θα έχει περί τα σαράντα εκατομμύρια μουσουλμάνους.
Εξάλλου, ο ηγέτης της Ισλαμικής Επιτροπής της Ρωσίας, δεν αμφιβάλλει καθόλου στις εκτιμήσεις και προβλέψεις του Ρώσου Πατριάρχη, ο οποίος βλέπει, μελλοντικά, να πλειοψηφούν οι μουσουλμάνοι σε πολλές πόλεις της Ρωσίας.
πηγή τῆς ἀνωτέρω εἰκόνας: http://fragma09.blogspot.com/2010_01_01_archive.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου