Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025

. Μή δώσεις θάρρος στούς μέθυσους- Οἱ ὑπασπισταί τῆς οἰνοφλυγίας καί οἱ δοῦλοι τῆς ἀτάκτου τραπέζης, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Μή δώσεις θάρρος στούς μέθυσους- Οἱ ὑπασπισταί τῆς οἰνοφλυγίας καί οἱ δοῦλοι τῆς ἀτάκτου τραπέζης, Ἁγ. Ἰωάννου Καρπαθίου-Κεφάλαια παραμυθητικά, Κεφ. 61, Φιλοκαλία Α' τόμος, 18-2-2025, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com,

 

Ἡ ἀλλοίωση τοῦ φρονήματος περί τῆς συχνῆς Θείας Μεταλήψεως , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἕνα ἀβάπτιστο παιδί, μπορεῖ νά βρίσκεται στήν Θ. Λειτουργία; -Ἐπιτρέπεται νά πάρει ἀντίδωρο καί ἁγιασμό; , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἕνα ἀβάπτιστο παιδί, μπορεῖ νά βρίσκεται στήν Θ. Λειτουργία; -Ἐπιτρέπεται νά πάρει ἀντίδωρο καί ἁγιασμό;  , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Εἶναι ἁμαρτία ἄν μᾶς πάρει ὁ ὕπνος στόν ἐκκλησιασμό; , Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Πνευματικὸ ὀξυγόνο καὶ ὕδωρ ζῶν εἶναι ἡ προσευχὴ γιὰ τὴν ψυχὴ τοῦ ὀρθόδοξου Χριστιανοῦ

Ιερά Μητρόπολις Πάφου


Το ακόλουθο κείμενο προέρχεται από το Προσευχητάριον Ορθοδόξου Χριστιανού που εξέδωσε η Ι.Μ.Πάφου το 2025, υπό τις ευλογίες του πανιερωτάτου μητροπολίτου Πάφου κ.κ.Τυχικού

Τι είναι η προσευχή;

Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφοντας για την προσευχή, μας είπε ότι η προσευχή για τον Χριστιανό είναι τόσο αναγκαία όσο είναι αναγκαίο το νερό για το ψάρι. Ο άγιος Гρηγόριος ο Θεολόγος μάς λέγει ότι θα πρέπει να προσευχόμαστε περισσότερο απ’ όσο αναπνέουμε, αφού, όπως για το σώμα είναι ανάγκη η αναπνοή, έτσι και για την ψυχή μας, για να μπορέσει να ζήσει, είναι αναγκαία η προσευχή. Τον ίδιο τον Χριστό τον βλέπουμε πολλές φορές να προσεύχεται αλλά και να μας διδάσκει πώς να προσευχόμαστε. Μας είπε ο Χριστός, ότι πρέπει να ζητάμε ό,τι έχουμε ανάγκη από το Θεό, και όσα ζητήσουμε στην προσευχή μας με πίστη θα μας δοθούν απ’ Αυτόν. Eπίσης, ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσουμε τον Χριστό είναι να περνάμε χρόνο μαζί Του, διά της προσευχής. Αν ο μαγνήτης έλκει τα σίδερα, η εξομολόγηση, ο εκκλησιασμός, η νηστεία, η ελεημοσύνη και η προσευχή ελκύουν το έλεος του Θεού…! Ο Гέροντας Гαβριήλ, ο Αγιορείτης, λέγει συχνά στους προσκυνητές: Гιατί γεννηθήκαμε και υπάρχουμε στον κόσμο αυτό; Гια να δοξάζουμε τον Θεό και να προσφέρουμε αγάπη και χαρά στους άλλους.

Πώς πρέπει να κάνουμε την προσευχή μας;

Ἄν ἐμπιστευόμαστε τόν Θεό, δέν φοβόμαστε οὔτε κάρτες, οὔτε χαράγματα, οὔτε ἀντιχρίστους, τίποτα!…

❈ Ἄς ποῦμε ὅτι ἔρχονται οἱ Παγκοσμιοποιητές καί λένε:

- Ἄν δέν πάρεις τό τσιπάκι, ψωμί δέν ἔχει, λεφτά δέν ἔχει, βενζίνη δέν ἔχει....

Τί θά κάνεις; Θά πεῖς: «νά τό πάρω γιά χάρη τοῦ παιδιοῦ μου»;. Ὅπως ἔλεγε κάποιος:

- Θά τό πάρω, γιατί ἔχω παιδιά...

Τά παιδιά δηλαδή δέν ἔχουν Θεό; Δέν θά φροντίσει ὁ Θεός γιά τά παιδιά σου; Ἐσύ θά φροντίσεις; Αὐτός δηλαδή εἶχε μέσα του ἀπιστία, δέν ἐμπιστευόταν τόν Θεό, καί μέ ἕναν εὔσχημο τρόπο, μέ μιά τέτοια δικαιολογία, ἔλεγε θά τό πάρω γιά τά παιδιά, γιά νά μήν πεῖ, ὅτι δέν πιστεύει στόν Θεό. Ἐνῶ οὐσιαστικά αὐτό κρύβεται ἀπό πίσω.

Αὐτός ὅμως πού πιστεύει, θά πεῖ:

«Κατὰ τὴν θείαν Λειτουργίαν δὲν ἐπιτρέπεται διακοπή. Ἂλλ’ ἐάν...» (π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης)


2η ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Αναγνώστης

«Εις ενδόξους ημέρας της Εκκλησίας, κατά τας οποίας ο ευσεβής λαός συνηγωνίζετο μετά των ποιμένων του, έδιδε την μαρτυρία της Πίστεώς του ζωηρώς. Με ισχυράς φωνάς – και μόνον με φωνάς ; – εξεδίωκεν εκ του Ναού τους επιβουλευομένους την Πίστιν του, τους προβατόσχημους λύκους, τους υπό το ένδυμα του Ορθοδόξου κληρικού λαλούντος σκολιά και διεστραμμένα.»

Αγαπητοί, πλήρης ιεράς αγανάκτησης, αλλά και βαθιάς θλίψης για τα πράγματα της Εκκλησίας που βαίνουν προς τον γκρεμό του «Κοιν(οτικ)ού Πάσχα» απευθύνουμε προς τον ευσεβή λαό του Θεού· λόγο παρήγορο, λόγο εκκλησιαστικό· λόγο αγάπης για τον Εσταυρωμένο Χριστό που πηγάζει· από πηγή καθαρή, θερμή, αγνή και άδολη· από στόματος Αυγουστίνου Καντιώτη «που ‘χε του αετού τη νιώτη».

Συγκινούμαστε και τι να πούμε για τον π. Μάξιμο Καραβά (μονάκριβο πνευματικό τέκνο του π. Αυγουστίνου) που στα ενενήντα του ζητά «μολύβι και χαρτί», «χαρτί και καλαμάρι» για χάρη του Εσταυρωμένου αλλά και όλων των Πιστών που αγωνίζονται υπέρ Αυτού ένεκεν της του Περιστερίου παράνομης απόφασης.

Μας συγκινεί και η σταυροαναστάσιμη γλυκιά φωνή του πάγκαλου π. Αθανασίου Μυτιληναίου, «π’ έμεινε εν τη γη σε ψηφιακή μορφή»,

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ «Πρὸς τοὺς δοκιμαζομένους (ἐκ τῶν Σεισμῶν) κατοίκους τῶν Νήσων ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ καὶ ΑΜΟΡΓΟΥ»


ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Αγαπητοί αδελφοί εν Χριστώ – Συνέλληνες

Στις κρίσιμες αυτές ημέρες που βιώνετε (όλοι μας) την απειλή «της παντελούς εκ του σεισμού καταστροφής», παίρνω το θάρρος (εξ αγάπης) να σας τονίσω μια άλλη όψη της «παραδόσεως» των Σεισμών, ενθυμούμενος τον Ψαλμό (103) που διαβάζεται κατανυκτικά στην Ακολουθία του Εσπερινού: «Ητω η δόξα Κυρίου εις τους αιώνας, ευφρανθήσεται Κύριος επί τοις έργοις αυτού. Ο επιβλέπων επί την γην και ποιών αυτήν τρέμειν, ο απτόμενος των ορέων, και καπνίζονται».

Ως απάντηση ακούω, συνήθως, ότι αιτία των Σεισμών είναι ένα πηγμένο δεδομένο της Επιστήμης, τα ρήγματα κ.λ.π.

Στο βιβλίο «Η πορεία του Πνεύματος» του καθηγητού Ε. Μουτσόπουλου, υπογραμμίζουμε: «όσον περισσότερον η επιστήμη προσπαθεί να καθορίσει την πραγματικότητα ως προς την φύσιν της, τόσον περισσότερο αντιλαμβάνεται ότι όπισθεν της αισθητής υλικής φαινομενικότητά της κρύπτεται ένας πυρήν πνευματικός». Στη γλώσσα της Αγίας Γραφής, της Εκκλησίας, των αγίων, αυτό σημαίνει: «Μπροστά από κάθε αιτία βρίσκεται το θέλημα του Θεού».

Καὶ ὁ Ἅγιος Σωφρόνιος διαφωνεῖ μὲ τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο ποὺ θέλει νὰ ἀλλάξει τὴν γλῶσσα τῶν λειτουργικῶν κειμένων.

Ὁ Ἅγιος Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ ἀποστομώνει ὅσους σκέφτονται νά ἀλλάξουν τήν γλῶσσα τῶν λειτουργικῶν κειμένων καί τῆς Ἁγίας Γραφῆς.

Ὁ Ἅγιος Σωφρόνιος παρατηρεῖ:

«Ἐὰν κατὰ τὴν τέλεσιν τῆς Θείας Λειτουργίας ἐχρησιμοποιοῦμεν γλῶσσαν τῆς καθ’ ἡμέραν ἡμῶν ζωῆς, τότε θὰ ἐγέννα αὕτη ἐν τῇ ψυχῇ καὶ τῷ νοΐ τῶν παρευρισκομένων ἀντιδράσεις κατωτέρου ἐπιπέδου, ἐπιπέδου τῆς φυσικῆς ἡμῶν ὑπάρξεως«.
(Ἀρχιμανδρίτου Σωφρονίου (Σαχάρωφ), «Ὀψόμεθα τὸν Θεὸν καθὼς ἐστι», Ι.Μ. Τιμίου Προδρόμου, Ἔσσεξ Ἀγγλίας, 1993, σ. 376).

Καὶ πάλιν ὁ Ἅγιος Σωφρόνιος εἶναι ἐπί τοῦ προκειμένου κατηγορηματικός:

Κυριακὴ τοῦ Ἀσώτου – Τὸ μυστικὸ τῆς ἐπιστροφῆς (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτου)

 

Τὸ μυστικὸ τῆς ἐπιστροφῆς

Τί κάνει, ἀγαπητοί μου, τὸν ἄνθρωπο ν᾿ ἀφήνῃ τὸ δρόμο τῆς ἁμαρτίας καὶ νὰ ἐπιστρέφῃ στὸ Χριστό; Αὐτὸ βλέπουμε σήμερα στὴν παραβολὴ τοῦ ἀσώτου.

Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, μή μιλᾶτε πολύ στά παιδιά. Τά λόγια χτυπᾶνε στά αὐτιά

❈ Ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, μή μιλᾶτε πολύ στά παιδιά. Τά λόγια χτυπᾶνε στά αὐτιά. Μιλῆστε στόν Θεό γιά τά παιδιά. Ὁπότε ὁ Θεός παίρνει τήν προσευχή καί μέσω τοῦ Ἀγγέλου τοῦ παιδιοῦ τά λέει στό παιδί.

19 Φεβρουαρίου. Ἀρχίππου, Φιλήμονος καὶ Ἀπφίας (α΄ αἰών). Φιλοθέης ὁσιομάρτυρος τῆς Ἀθηναίας (†1589). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετάρτης λε΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Α΄ Ἰω. γ΄ 21 - δ΄ 11).

Α Ιω. 3,21          ἀγαπητοί, ἐὰν ἡ καρδία ἡμῶν μὴ καταγινώσκῃ ἡμῶν παῤῥησίαν ἔχομεν πρὸς τὸν Θεόν,

Α Ιω. 3,21                 Αγαπητοί, εάν η συνείδησίς μας δεν μας κατηγορή, τότε έχομεν θάρρος προς τον Θεόν,

Α Ιω. 3,22          καὶ ὃ ἐὰν αἰτῶμεν λαμβάνομεν παρ᾿ αὐτοῦ ὅτι τὰς ἐντολὰς αὐτοῦ τηροῦμεν καὶ τὰ ἀρεστὰ ἐνώπιον αὐτοῦ ποιοῦμεν.

Α Ιω. 3,22                 και ο,τιδήποτε και αν του ζητούμεν, το λαμβάνομεν από αυτόν, διότι τηρούμεν τας εντολάς του και πράττομεν αυτά, που του είναι ευάρεστα. Και γινόμεθα έτσι τέκνα των ευλογιών του.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible