Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025

Conversation on Saint Porphyrios as a Guide to Christ 2- Life after birth 2, Ieromonk Savvas the Athonite

Conversation on Saint Porphyrios as a Guide to Christ 2- Life after birth 2, Ieromonk Savvas the Athonite, 20-2-2025 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Saint Porphyrios as a Guide to Christ 2- Life after birth 2, Ieromonk Savvas the Athonite

Saint Porphyrios as a Guide to Christ 2- Life after birth 2, Ieromonk Savvas the Athonite, 20-2-2025

 

« Ὅτι Κύριος ὕψιστος, φοβερός, βασιλεύς μέγας ἐπί πᾶσαν τήν γῆν».Ψαλμός 46, στίχος 3. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

« Ὅτι Κύριος ὕψιστος, φοβερός, βασιλεύς μέγας ἐπί πᾶσαν τήν γῆν».Ψαλμός 46, στίχος 3. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία  τοῦ π. Σάββα  στίς 14-1-2017 (Κήρυγμα ) 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Χωρὶς παιδιά!

Χωρὶς παιδιά! – Α΄ Μέρος

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Α΄ ΜΕΡΟΣ

Στὰ πλαίσια τῆς λεγόμενης «woke ἀτζέντας» ποὺ λέγαμε στὸ προηγούμενο κείμενό μας, καλοί μου φίλοι, εἶναι καὶ ἡ πρωτοφανὴς στάση τῆς ἐποχῆς μας κατὰ τῶν παιδιῶν. [1] Σὲ αὐτὴ περιλαμβάνεται καὶ τὸ νέο πρότυπο τῆς «οἰκογένειας χωρὶς παιδιὰ» ἢ τῶν «τῶν ζευγαριῶν DINK» ἢ τῶν «ζευγαριῶν DINKWAD» ἢ τῶν «ζευγαριῶν DINKWAC», ποὺ ἐμφανίστηκε τελευταῖα καὶ κατακλύζει τὰ κοινωνικὰ δίκτυα! Ἕνα κίνημα ποὺ ἀρνεῖται πλήρως τὴν πατροπαράδοτη οἰκογένεια. Μία κατάσταση ἄκρως ἀνησυχητική, τὴν ὁποία ἀξίζει νὰ δοῦμε. Κι ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά τους …

Οἱ ὀνομασίες

Κι ἂς ἀρχίσουμε πρῶτα ἀπὸ τὶς ὀνομασίες. Τὸ DINK σημαίνει «Dual Income Without Kids», δηλαδὴ ζευγάρια ποὺ μένουν ἐντελῶς μόνα! Τὸ DINKWAD σημαίνει «Dual Income Without Kids With A Dog», δηλαδὴ ζευγάρια μὲ σκύλο! Καὶ τὸ DINKWAC σημαίνει «Dual Income Without Kids With A Cat», ζευγάρια μὲ γάτα! Καὶ ὅλα αὐτὰ ἐκ πεποιθήσεως. Ἐπειδὴ ἔτσι θέλουν. Εἶναι κατὰ κάποιο τρόπο μία νέα ἰδεολογία!

Ἔτσι στὴ θέση τῶν παιδιῶν ἢ δὲν μπαίνει τίποτα ἢ μπαίνουν… σκύλοι καὶ γάτες! Δὲν εἶναι τυχαῖο ποὺ τοὺς ἀκοῦμε νὰ λένε ὅτι ἡ οἰκογένειά τους εἶναι ὁ σύντροφός τους (ἀκόμη καὶ τοῦ ἰδίου φύλου!!!), ὁ σκύλος τους ἢ ἡ γάτα τους! Θεέ μου!!!

Πάντα ἔτσι γίνεται! Ὅταν ἀρνούμαστε τὸ ἀνώτερο, τότε τὸ ὑποκαθιστοῦμε αὐτὸ ὁπωσδήποτε μὲ τὸ κατώτερο. Ὅπως ἐκεῖνος ποὺ δὲν πιστεύει στὸν Θεὸ ξεπέφτει στὴ λατρεία τῶν εἰδώλων, ἔτσι καὶ τὰ παιδιὰ μίας οἰκογένειας ὑποκαθίστανται ἀπὸ τά… σκυλιὰ καὶ τὰ γατιά! Δὲν γίνεται διαφορετικὰ ξέρετε…

Γιὰ τὴν ἀκρίβεια τὸ «DINK» εἶναι ἕνα ἀκρωνύμιο ποὺ σημαίνει «double income, no Kids», διπλὸ εἰσόδημα χωρὶς παιδιά!

Γιατί τὸ κάνουν αὐτό;

Τὸ θαῦμα στὴ χειροτονία τοῦ Ἁγίου Ἀνθίμου τῆς Χίου...και τὸ καντήλι ποὺ κινεῖται...

 
Ο Άγιος Άνθιμος της Χίου χειροτονήθηκε στὴν Σμύρνη ἱερέας, ἀπὸ τὸν βοηθὸ Ἐπίσκοπο Δηλανᾶ.
Τὴν στιγμὴ ἀκριβῶς ποὺ ὁ Ἐπίσκοπος τὸν προσαγόρευε Ἄξιος, καὶ τὸ ἐκκλησίασμα ἀπαντοῦσε Ἄξιος, ἕνας δυνατὸς σεισμὸς τράνταξε συθέμελα τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν εὐρύτερη περιοχή.
Παναγία μου· ἦταν ἡ ἰαχὴ ποὺ ἀκούστηκε ἀπὸ τοὺς πιστοὺς καὶ ὅλοι σταυροκοπήθηκαν τρομαγμένοι. Ὁ οὐρανὸς ξαφνικὰ μαύρισε καὶ τὸ σύμπαν ἀναστατώθηκε. Βροντές, ἀστραπὲς καὶ κατακλυσμός. Καὶ τότε πάλι ἀκούστηκε ἀπὸ τοὺς πιστούς· Παναγία μου.

«Γρηγόριε, Γρηγόριε, τί μὲ διώκεις;» Διατί ὁ Μητρ. Περιστερίου ἐπεμβαίνει εἰς τὴν ἁγίαν Πρόθεσιν;

«Γρηγόριε, Γρηγόριε, τί μὲ διώκεις;» Διατί ὁ Μητρ. Περιστερίου ἐπεμβαίνει εἰς τὴν ἁγίαν Πρόθεσιν;

Γράφει ὁ κ. Δημήτριος Β. Ἐμμανουήλ, Ἀναγνώστης

«Ἂς εἴμεθα ἐν ἐπιφυλακῇ. Ζοῦμε εἰς ἡμέρας κατὰ τὰς ὁποίας συντελεῖται μία προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν πίστεως μέσα εἰς τοὺς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας ἐκ μέρους ἐπισκόπων, ἐκ μέρους ἱεροκηρύκων, ἐκ μέρους θεολόγων, ἐκ μέρους ἐκείνων οἱ ὁποῖοι θὰ ἔπρεπε νὰ εἶνε οἱ πρῶτοι φύλακες τῆς ἱερᾶς ἡμῶν παρακαταθήκης». (1967*)

Ἀγαπητοί, καθὼς τό «κοινὸ Πάσχα» τῶν Οἰκουμενιστῶν, «κρυφορθοδόξων Οὐνιτῶν» καὶ Παπικῶν μετὰ πασῶν τῶν Προτεσταντικῶν «ἐκκλησιῶν» (τῶν ἐν Κρήτῃ ἀναγνωρισμένων) πλησιάζει ἀπειλητικά, τείνει νὰ παρασύρει μὲ τὴν «οὐρά» του πλῆθος οὐρανοπολιτῶν ὀρθοδόξων ἀδελφῶν μας, κληρικῶν καὶ λαϊκῶν.

Ὡς «οὐρὰ» ἐννοοῦμε τὴν πανδημικὴ φαγούρα τοῦ Μητρ. Περιστερίου μὲ τὸν Κύριο τῆς Δόξης, τὸν Βασιλέα τῶν βασιλευόντων καὶ Κύριο τῶν κυριευόντων, τὸν Ἐσταυρωμένο Χριστό… καὶ ὡς «κεντρί»; – Τὸ δυσῶδες διαρχικὸ ἐσχατολογικὸ παραμύθι τῆς «Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ», μὲ ἀποκλειστικὸ λατρευτικὸ «κέντρο» τὸν Χριστὸ τῶν ἐσχάτων (ποὺ δὲν βρίσκεται στὴν ἱστορία, ἀλλὰ Ἀναστημένος καὶ ἐγκλωβισμένος στὴ Βασιλεία).

Εἰσαγωγικὰ – Περὶ «Ἐσχατολογικῆς Ἐκκλησίας»

Σὲ βίντεο μὲ τίτλο: «Ἡ θέση τοῦ Ἐσταυρωμένου στὴν Ἐκκλησία» [1] βλέπουμε ζωντανὰ τὸν Σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου Γρηγόριο, καὶ ἀκοῦμε ἀργὰ καὶ καθαρὰ τὴν σύντομη ἀλλὰ περιεκτικὴ περὶ «Ἐσχατολογικῆς Ἐκκλησίας» ψευδοδιδασκαλία του:

«Ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι στὴν ἱστορία, ὁ Χριστὸς εἶναι στὴ Βασιλεία, ἐκεῖ ποὺ τὸν εἶδε ὁ Πρωτομάρτυρας Στέφανος… Αὐτὸ θέλω τώρα νὰ καταλάβουμε, γιατί ἐδῶ εἶναι τὸ πρόβλημα τὸ μεγάλο, ἀκριβῶς γιατί ἐπηρεαστήκαμε ἀπὸ τὴν δυτικὴ θεολογία τῆς σταύρωσης κι ἔχουμε μπερδευτεῖ, κι ἔχουμε χάσει αὐτὴν τὴν διάσταση. Ὁ Χριστὸς εἶναι «ἐδῶ», ἐδῶ τὸν εἶδε ὁ Πρωτ. Στέφανος· ὁ Χριστὸς ὅμως πρὶν φύγει ἔστησε τὴν Ἐκκλησία Του μὲ τὴ συνδρομὴ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.…ὁπότε ὅπου βρίσκεται ὁ Χριστὸς [ἐκεῖ] εἶναι καὶ ἡ Ἐκκλησία Του… Αὐτὴ εἶναι ἡ Ἐκκλησία τῶν ἐσχάτων, ἡ ἐσχατολογικὴ Ἐκκλησία, ἡ ὁποία εἶναι Μία, εἶναι Ἁγία, εἶναι Καθολικὴ καὶ εἶναι Ἀποστολική» [13:10-14:02].

«Αὐτὸ τὸ μονίμως καρφωμένη (ἐνν. ἡ εἰκόνα τοῦ Ἐσταυρωμένου Χριστοῦ πάνω στὸ Τίμιο Σταυρὸ) εἶναι τὸ μεγάλο πρόβλημα. Γιατί; Γιατί τὸ γεγονὸς τῆς σταύρωσης εἶναι στιγμιαῖο, ἐνῶ τὸ γεγονὸς τῆς Ἀνάστασης εἶναι διαρκείας καὶ βρίσκεται στὰ ἔσχατα. Ἐκεῖ (στὰ ἔσχατα) εἶναι ὁ Χριστὸς ἀναστημένος» [48:27].

Προσοχή! Ἂν «Ὁ Χριστὸς δὲν εἶναι στὴν ἱστορία», τότε καὶ ἡ ἐπὶ γῆς Μία, Ἁγία…, Ἐκκλησία Του δὲν εἶναι στὴν ἱστορία! Τί μᾶς θυμίζει αὐτὴ ἡ θεωρία; Ἂν πάλι «Ὁ Χριστὸς (ἀναστημένος) εἶναι στὴ Βασιλεία, ἐκεῖ ποὺ τὸν εἶδε ὁ Πρωτομάρτυρας Στέφανος», καὶ δὲν εἶναι στὴν ἱστορία, τότε τὸ «Πιστεύω» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (διαχριστιανικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ) βρίσκει «κατὰ τὰς Γραφάς» του, τὴν πλήρη ἐφαρμογή του, ΕΙΣ ΤΗΝ «ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ», ὅταν οἱ πάσης φύσεως θολολόγοι – θρησκειολόγοι λατρεύουν σὲ «κοινὸ τόπο» καὶ μὲ «κοινοτικὸ τρόπο» τὸν ΕΝΑ καὶ μοναδικὸ Θεὸ (ἐνν. τὸν Πατέρα!).

π. Γεώργιος Μεταλληνός: Τῆς Ἁγίας ἐνδόξου Ὁσιομάρτυρος Φιλοθέης τῆς Ἀθηναίας.

  

σ.σ. Μία πολύ ωραία ομιλία του π. Γεωργίου Μεταλληνού για την Αγία Φιλοθέη και τον ρόλο των Μοναστηριών στα χρόνια της δουλείας.

«Η Αγία Φιλοθέη προσέφερε μεγάλη υπηρεσία στο Γένος διότι κρατούσε την Πίστη που κρατούσε συγχρόνως και την αγάπη προς την Πατρίδα και την ανάμνηση της καταγωγής μας. Έτσι προχωρήσαμε αδελφοί μου στο ’21. Γι’ αυτό την εμίσησαν οι Τούρκοι. Εάν η Αγία Φιλοθέη απλώς εκτελούσε ένα κοινωνικόν έργον δεν θα προκαλούσε τους Οθωμανούς.»

[Τιμάμε] σήμερα την μνήμη της Αγίας ενδόξου Οσιομάρτυρος Φιλοθέης της Αθηναίας, διότι είναι προστάτης των Αθηνών και διότι είναι ένας Άγιος πολύ κοντά μας· το 1589 εμαρτύρησε επί τουρκοκρατίας.

Το πρόσωπο της Αγίας Φιλοθέης πιστεύω ότι είναι γνωστό σε όλους σας. Θα επισημάνω μόνο κάποια χαρακτηριστικά σημεία για να προσεγγίσουμε περισσότερο αυτήν την μεγάλη μορφή, την οποία ο Θεός μας χάρισε κατά την διάρκεια της δουλείας.

Παιδί μιας πλούσιας οικογένειας, νεαρή ενυμφεύθη κάποιον νέο. Μετά από τρία χρόνια όμως εκοιμήθη ο σύζυγός της και εχήρευσε. Και τότε η Αγία αφοσιώθηκε στον μοναχικό βίο τον οποίο αγαπούσε από τα παιδικά της χρόνια. Για να εκτελέσει την επιθυμία των γονέων της εισήλθε εις γάμου κοινωνία.

Έτσι λοιπόν η Φιλοθέη ιδρύει την Μονή του Αγίου Ανδρέου στην οδό Λευκωσίας που υπάρχει και σήμερα ο Ναός, και εκεί συγκέντρωσε γύρω της πολλά κορίτσια ώστε να δημιουργήσει τον «Παρθενώνα» όπως ελέγετο. Δηλαδή ένα κατοικητήριο και ησυχαστήριο ψυχών.

Νεότερα γιὰ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμό.


Νεότερα για τον Προσωπικό Αριθμό.

Γεώργιος Αποστολάκης

Μετά από αρκετούς μήνες που οι διαδικασίες είχαν «παγώσει», στις 13/2/2025 ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου έκανε επίσημη ενημέρωση σχετικά τον περιβόητο Προσωπικό Αριθμό που θα ενσωματωθεί στις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην ΕΡΤ, είπε ότι «ο Προσωπικός Αριθμός πήρε το πράσινο φως από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα». Και συμπλήρωσε: «Η Αρχή δέχεται πως με κάποιες αλλαγές που πρέπει να κάνουμε σε σχέση με το διαμοίρασμα της φωτοτυπίας της ταυτότητας στον ιδιωτικό τομέα, ο Προσωπικός Αριθμός μπορεί να ενταχθεί στις ταυτότητές μας».

Ο Υπουργός ξεκαθάρισε πως «με τον ενιαίο προσωπικό αριθμό, θα καταφέρουμε να ενοποιήσουμε τα μητρώα του ελληνικού κράτους τα οποία πολλές φορές, λόγω λαθών, δημιουργούσαν προβλήματα στην ολοκλήρωση διαδικασιών».

Παράλληλα, διευκρίνισε ότι οι υφιστάμενες (προφανώς εννοεί τις παλαιού τύπου/μη ηλεκτρονικές) ταυτότητες «θα ισχύουν κανονικά μέχρι τη λήξη τους. Σε λίγο καιρό, περίπου έξι εκατομμύρια πολίτες που θα βγάλουν ταυτότητες, θα έχουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του Προσωπικού Αριθμού σε αυτές».

«Η πλατφόρμα ήταν έτοιμη εδώ και καιρό και περιμέναμε το πράσινο φως από την Αρχή. Τώρα κάνουμε τις τροποποιήσεις που ζήτησε η Αρχή, προχωράμε στις απαραίτητες νομοθετικές παρεμβάσεις με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ώστε να προχωρήσουμε ακολούθως στην ενσωμάτωση του προσωπικού αριθμού στις ταυτότητες. Ο ενιαίος αριθμός θα αποτελείται από το ΑΦΜ μας συν τρία αλφαριθμητικά ψηφία», τόνισε ο κ. Παπαστεργίου.

Σ'αυτόν τὸν Ναὸ ἐκκλησιαζόταν ὁ Ἅγιος Παΐσιος, ὅταν ἦταν στὴν Κόνιτσα


Ο Ιερός Ναός του Αγίου Νικολάου της Άνω Κόνιτσας χρονολογείται από το 1842 και κτίστηκε στη θέση παλιότερου ναού που έκαψαν οι Μουσουλμάνοι.

Ἂν θελήσης, θὰ ἔχεις καὶ τὸν Παῦλο καὶ τὸν Πέτρο καὶ τὸν Ἰωάννη κι ὅλη τὴ χορεία τῶν προφητῶν μαζὶ μὲ τοὺς ἀποστόλους, νὰ σοῦ μιλᾶνε συνεχῶς....

Άν θελήσης, θά έχεις και τον Παύλο και τον Πέτρο και τον Ιωάννη κι όλη τη χορεία των προφητών μαζί με τους αποστόλους, να σου μιλάνε συνεχώς. Πάρε, λοιπόν, στο χέρι τα βιβλία των μακαρίων αυτών ανδρών και διάβαζε συνεχώς όσα εκείνοι έγραψαν...

Ἄγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος
( Ἅπαντα τά Ἔργα σειρά ΕΠΕτ. 17 σελ. 683).

 

πηγή
https://proskynitis.blogspot.com/2025/02/blog-post_69.html

Λόγος περί κενοδοξίας


"Ο κενόδοξος δείχνει ότι είναι πιστός, ενώ είναι ειδωλολάτρης. Φαινομενικά μέν σέβεται τον Θεόν, αλλά στην πραγματικότητα επιζητεί να αρέση στους ανθρώπους και όχι στον Θεόν.
Κενόδοξος είναι κάθε επιδεικτικός άνθρωπος.

21 Φεβρουαρίου. Τιμοθέου ὁσίου τοῦ ἐν Συμβόλοις (θ΄ αἰ.). Εὐσταθίου Ἀντιοχείας (†360), Ζαχαρίου Ἰεροσολύμων (†633), Ἰωάννου Κωνσταντινουπόλεως (†577). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρασκευῆς λε΄ ἑβδ. ἐπιστολῶν (Β΄ Ἰω. 1-13).

Β Ιω. 1,1           Ὁ πρεσβύτερος ἐκλεκτῇ κυρίᾳ καὶ τοῖς τέκνοις αὐτῆς, οὓς ἐγὼ ἀγαπῶ ἐν ἀληθείᾳ, καὶ οὐκ ἐγὼ μόνος, ἀλλὰ καὶ πάντες οἱ ἐγνωκότες τὴν ἀλήθειαν,

Β Ιω. 1,1                    Εγώ, ο μεγαλύτερος κατά την ηλικίαν και κατά το αξίωμα, το οποίον μου έχει δώσει ο Θεός, γράφω προς την ακλεκτήν κυρίαν και τα τέκνα της, προς την Εκκλησίαν δηλαδή του Θεού και τα πιστά αυτής μέλη, που εγώ τους αγαπώ με την αληθινήν και ειλικρινή αγάπην. Και όχι μόνον εγώ τους αγαπώ, αλλά και όλοι όσοι έχουν γνωρίσει και δεχθή την αλήθειαν του Χριστού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible