ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ
- ΑΓΙΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ
- ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ
- ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ
- ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ
- ΟΣΙΟΣ ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ- ΓΕΡΩΝ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΤΟΥΝΑΚΙΩΤΗΣ
- ΘΛΙΨΕΙΣ-ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ
- ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
- ΑΓΧΟΣ-ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ-ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ
- ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ-ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ- ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
- Μ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ-ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ
- ENGLISH- ROMANESC-FRANCAIS-DEUTSCH-EN ESPANOL
- ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ- ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ-ΟΜΙΛΙΕΣ- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΑ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΓΩΓΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ - ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ : ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ (ΚΕΙΜΕΝΟ)
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
- ΩΡΑΙΟΤΑΤΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ-ΓΙΟΓΚΑ-ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΕΪΚΙ-ΠΙΛΑΤΕΣ
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2015
- ΟΜΙΛΙΕΣ 2013 ΚΑΙ 2014
- ΘΕΜΑΤΑ-ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
- ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ-ΘΛΙΨΕΙΣ
- ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ π.ΣΑΒΒΑ ΑΓ.
- ΣΥΝ ΘΕῼ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ (ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΞΕΩΝ)
ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025
Ἡ γκρίνια καί ἡ ἀχαριστία εἶναι μιά μορφή βλασφημίας -Ὅταν τά παιδιά βλασφημοῦν, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἡ γκρίνια καί ἡ ἀχαριστία εἶναι μιά μορφή βλασφημίας -Ὅταν τά παιδιά βλασφημοῦν, Ἱερομ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
http://hristospanagia3.blogspot.com,
Ἡρωισμὸς καὶ ὁμολογία.
Ομιλία Γέροντα Αμφιλοχίου για τον ηρωισμό του βουλευτή της Νίκης, Νίκο Παπαδόπουλο, και ότι έπραξε στην Εθνική Πινακοθήκη.
Ἡ «σκυτάλη» ἀκόμη καὶ εἰς χεῖρας Μητροπολίτου…
Ἡ «σκυτάλη» ἀκόμη καὶ εἰς χεῖρας Μητροπολίτου…Μοναχὸς ἈβέρκιοςἩ φοβερὰ «διαταγὴ» ἔχει πρὸ πολλοῦ ἐξαπολυθῆ:– Θραύσατε τὰς ἁλύσεις τῶν θρησκευτικῶν προλήψεων!Γιατὶ κλαυθμυρίζουμε ἤ καὶ ὁλοφυρόμεθα τώρα, σήμερα;Μὰ γιὰ τὰ πολὺ πικρά, τὰ πικρότατα, ποὺ συμβαίνουν γύρω μας, τί λέμε, μέσα στὰ ἴδια μας τὰ σπίτια…Ἔχουμε ἔτσι γυναικοκτονίες, παιδοκτονίες φρικτές, βιασμοὺς νηπίων, μαχαιρώματα συνεχῆ καὶ τουφεκιὲς στὸ ψαχνὸ κατὰ συγγενῶν καὶ «φίλων». Ἀμέτρητα…Γιατὶ γίνονται ὅλα ἐτοῦτα, διερωτῶνται συχνὰ οἱ πάσης μορφῆς ἡγήτορες τοῦ κόσμου τούτου, καὶ λένε:– Νὰ φωνάξουμε ψυχολόγους νὰ ψάξουν στὰ σχολεῖα νὰ δοῦν τί γίνεται!– Νὰ φωνάξουμε ἀστυνόμους νὰ περιπολοῦν γύρω-γύρω μήπως ἀνακαλύψουν τοὺς «ἐνόχους»τῶν ἀγρίων ξυλοδαρμῶν!– Νὰ «προσλάβουμε» σκυλιά, νὰ γαυγίζουν εἰς ταῖς αὐλαῖς τῶν σχολείων, μήπως φοβηθοῦν οἱ θρασεῖς ἐκ τῶν μαθητῶν καὶ πάψουν νὰ δέρνουν τοὺς πλέον ἀδύναμους.Ἕνας ἴσως «παπάς» θὰ μποροῦσε νὰ «ἐξηγήση»…Μά, ὦ ἀγαθοί, ἄν καλούσατε τὸν παπὰ τῆς Ἐνορίας σας νὰ τὸν ρωτήσετε, γιατὶ πληθαίνουν τόσο πολὺ ὅλα ἐτοῦτα τὰ στιφὰ καὶ πικρά, ποὺ γίνονται γύρω μας, θὰ σᾶς ἔδιδε τὴν ἀπάντηση, ποὺ χρειάζεται. Θὰ σᾶς ἔλεγε:
Ὁ Ἱερομόναχος Χριστόδουλος Καπέτας διηγήθηκε γιὰ τὴν πρώτη του συνάντηση μὲ τὸν Ἅγιο Παΐσιο.
Ο Ιερομόναχος Χριστόδουλος Καπέτας, Γέροντας του Ιβηρίτικου Κελλιού Αγίων Πέτρου και Ονουφρίου, διηγήθηκε για την πρώτη του συνάντηση με τον Πατέρα (Άγιο) Παΐσιο.«Ακούγαμε για τον Γέροντα ότι μιλά με τα ζώα και τα πουλιά, ότι πιάνει τα φίδια με τα χέρια του, αλλά εγώ προσωπικά δεν τα πίστευα. Θεωρούσα ότι είναι λόγια του κόσμου και λέγονταν για ν’ απόκτηση ο Γέροντας όνομα και φήμη.Όταν αποφοίτησα από την Αθωνιάδα, το 1971, αρχές Ιουλίου, μ’ έναν πνευματικό αδελφό μου ονομάτι Κωνσταντίνο Λύτρα, από την Κατερίνη, επισκεφθήκαμε τον Γέροντα στο Κελλί του Τίμιου Σταυρού (φώτος).Φθάσαμε εκεί το πρωί, γύρω στις εννιάμισυ η ώρα, και μας υποδέχθηκε ο Γέροντας στο υπαίθριο Αρχονταρίκι, στην ελιά. Αφού μας κέρασε από ένα ξερό σύκο και δύο-τρία φουντούκια και νεράκι, άρχισε να μας ομιλή για διάφορα πνευματικά θέματα.Η περιοχή είχε πολλά πουλιά, κυρίως αηδόνια, το οποία κελαϊδούσαν και ήταν κουραστικά. Μας δυσκόλευαν στην συζήτησε οπότε σε μια στιγμή ακούμε τον Γέροντα να λέη:
Μία συμμορία ψευτοπροοδευτικῶν στὴν «Ἐθνικὴ Πινακοθήκη» χλευάζουν καὶ λιθοβολοῦν τὴν Ἑλληνικὴ κοινωνία.
Η Συραγώ Τσιάρα με την ιδιότητα της «καλλιτεχνικής διευθύντριας» της Αντεθνικής Σκουπιδοθήκης δήλωσε ότι προέβησαν σε όλες τις νομικές διαδικασίες και σε αγωγή «εναντίον του ανθρώπου που βανδάλισε τα έργα τέχνης». Η σπείρα την οποία πληρώνει ο Ελληνικός λαός βανδαλίζει και εξυβρίζει τα Ιερά Πρόσωπα της Ορθοδόξου Πίστεως και καταθέτει αγωγές εναντίον όσων διαμαρτύρονται. Φαντάζεται η «καλλιτεχνική» διευθύντρια «ενορχήστρωση πίσω από όλα αυτά» και ότι «σκόπιμα παραποιούνται στοιχεία και προβάλλονται αναληθή περιστατικά»!! «Τα έργα», λέει, που εκτέθηκαν στην «Εθνική Πινακοθήκη» δεν είναι αυτά που κυκλοφορούνε στο διαδίκτυο.Τα «έργα» φυσικά που η Συραγώ Τσιάρα ισχυρίζεται ότι εκτέθηκαν στην Αντίχριστη Σαβουροθήκη είναι του ίδιου βλάσφημου «καλλιτέχνη» και είναι το ίδιο βλάσφημα με εκείνα που κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο. Γνωρίζει ότι έτσι είναι. Εάν ήτανε «αθώα» τα «έργα τέχνης» που ισχυρίζεται ότι ανέβηκαν θα είχε ενημερώσει, και έπρεπε να είχε ενημερώσει, εδώ και ενάμιση μήνα τον ίδιο τον Παπαδόπουλο που προσπαθούσε να επικοινωνήσει μαζί της, καθώς και το ευρύ κοινό που έβλεπε τα άλλα. Γνωρίζει όμως κατά βάθος ότι όλα είναι υβριστικά προς την Ορθόδοξη Πίστη, απλά πιάνεται από εντυπωσιασμούς γιατί είναι ένοχη.Το «έργο τέχνης» με τα δαιμονικά πρόσωπα, το ψοφίμι στο λαιμό της Παναγίας, το κέρατο στο κεφάλι του Χριστού και όλες τις σατανικές παραποιήσεις, δεν βρίσκεται στο ίδιο δαιμονικό πνεύμα με το προηγούμενο; Δεν χλευάζει την Ορθόδοξη Πίστη μας; Δεν βανδαλίζει και δεν βεβηλώνει τα Ιερά Πρόσωπα της Εκκλησίας;
Εὐχή Ἁγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου:«Περί Φιλαρχίας» π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος
ΕΥΧΗ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥΑπομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού αρχιμανδρίτου Αθανασίου Μυτιληναίουμε θέμα: «ΠΕΡΙ ΦΙΛΑΡΧΙΑΣ»[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης κατά τους Γ΄Χαιρετισμούς, στις 8-4-1983]Ένας ακόμη, αγαπητοί μου, αγώνας, πνευματικός για μας, όπως μας σημειώνει ο όσιος Εφραίμ ο Σύρος, είναι η φιλαρχία. Πρέπει να νικήσομε την φιλαρχίαν. «Κύριε καί Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργείας, φιλαρχίας καί ἀργολογίας, μή μοι δῷς». Πραγματικά, η φιλαρχία είναι ένας μεγάλος αγών που πρέπει να καταβάλουμε να την νικήσουμε.Τι είναι,όμως, η φιλαρχία; Είναι η αγάπη με κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο, κατάληψη της αρχής. Να είμαι εγώ ψηλά. Να άρχω εγώ, όχι εσύ, εγώ. Σε μία ομάδα ανθρώπων, οποιασδήποτε μορφής και φύσεως. Να άρχω εγώ, όχι εσύ. Αυτό είναι η φιλαρχία. Και όπως αντιλαμβάνεσθε, χρειάζεται η φιλαρχία ομάδα για να αναδειχθεί. Και συνεπώς, είναι μία κοινωνική πληγή, η οποία πραγματικά συναντάται παντού. Και στο έθνος μας, και εις την εκκλησίαν μας, και εις την δουλειά μας και εις το σπίτι μας το ίδιο.Δεν μπορεί ένας άνθρωπος, ο οποίος είναι φίλαρχος, να είναι πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί η πνευματική ζωή. Γι'αυτό λοιπόν όπως σας είπα, και όπως μας σημειώνει ο όσιος Εφραίμ, πρέπει να υπερνικήσουμε αυτό το πάθος.Ας δούμε, αγαπητοί μου, μέσα σ΄αυτό το ίδιο το έθνος μας, πώς ακριβώς επικρατεί αυτή η φιλαρχία. Αν κοιτάξουμε την ιστορία μας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, είναι μία, όπως λέμε ειδικότερα εμείς οι Έλληνες, ελληνικόν αμάρτημα. Βέβαια εγώ θα έλεγα ανθρώπινο αμάρτημα. Αλλά φαίνεται ότι εμείς οι Έλληνες ιδιαιτέρως έχομε το αμάρτημα αυτό της φιλαρχίας. Θέλομε όλοι να αρχηγεύουμε. Και επειδή όλοι θέλουμε να αρχηγεύομε, φατριαζόμεθα. Και ο ένας πολεμά τον άλλον, ακριβώς για να καταλάβει την αρχήν. Και, πολεμούντες ο ένας τον άλλον, στο τέλος έχουμε το εξής φαινόμενο: Πολλές μάχες χάσαμε και πολλές νίκες δεν αξιοποιήσαμε. Κι έτσι, ενώ είμεθα ένας αξιόλογος λαός, ένας έξυπνος λαός, αυτή η φιλαρχία σαν σαράκι τρώγει τα σωθικά μας και δεν μπορούμε να αναπτυχθούμε σε όλους τους τομείς του κοινωνικού και του εθνικού μας βίου. Και τούτο γιατί δεν μάθαμε να αρχόμεθα. Μην ξεχνάμε ότι μόνον εκείνος ο οποίος έμαθε να άρχεται, δύναται να άρχει. Εμείς, όμως, χωρίς κανείς να καταδέχεται ή να θέλει να μαθητεύσει στα θρανία του μαθητού και του αρχομένου, θέλει να βρεθεί στην έδρα του διδασκάλου και του αρχηγού. Και θέλομε όλοι να αρχηγεύομε. Έτσι, βλέπετε, ότι υπάρχει μία κατάστασις που στο τέλος, ενώ συμφωνούμε να οικοδομήσομε, στο τέλος βρισκόμαστε γκρεμιστές.Αλλά το κακό αυτό δεν είναι μόνο στο έθνος μας. Ο ίδιος ο λαός μας αποτελεί και την Εκκλησία. Κι έτσι μεταφέρομε αυτό το πάθος της φιλαρχίας και μέσα στον χώρο της Εκκλησίας. Εδώ είναι, όμως, αυτόχρημα τραγικό διότι μέσα σ’ αυτόν τον χώρον θα έπρεπε να υπάρχει η ταπείνωσις. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει, γι'αυτό και όταν φουντώσει η φιλαρχία, κάθε ακαταστασία μπορεί κανείς να περιμένει. Το βλέπουμε αυτό σαν ένα ανθρώπινο πάθος και εις αυτούς ακόμη, αγαπητοί μου - θα το φανταζόσαστε;- τους Μαθητάς. Θα φανταζόσαστε ακόμη ότι και εις την πιο καίρια στιγμή της επιγείου ζωής του Κυρίου, οι μαθηταί Του μαλώνουν, ερίζουν γι’ αυτήν την αρχηγίαν; Πού; Κατά την διάρκεια του Μυστικού Δείπνου. Μας το σημειώνει ο ευαγγελιστής Λουκάς. Και φαίνεται πως είναι όχι η πρώτη φορά, γιατί ο Ματθαίος μάς αναφέρει άλλη μία, όχι κατά τον Μυστικό Δείπνον. Με εκείνο το επεισόδιο των δύο μαθητών, του Ιακώβου και του Ιωάννου που κρυφά, έβαλαν μάλιστα την μητέρα τους να μεσολαβήσει, για να επιτύχουν να καθίσουν, εάν ο Ιησούς εγίνετο –βεβαίως, τι άλλο;- επίγειος βασιλεύς, αριστερά του και δεξιά του και να άρχουν και αυτοί μαζί Του. Να άρχουν μαζί, να κυβερνούν μαζί Του. Και ηγανάκτησαν –μας σημειώνει ο ευαγγελιστής Ματθαίος- οι δέκα όταν έμαθαν το περιστατικό.
21 Μαρτίου. Παρασκευή. Ὁσίου Ἰακώβου τοῦ ὁμολογητοῦ. Θωμᾶ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως (†610). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.
Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας ΙΓ΄ 2-13).
Ησ. 13,2 ἐπ᾿ ὄρους πεδινοῦ ἄρατε σημεῖον, ὑψώσατε τὴν φωνὴν αὐτοῖς, μὴ φοβεῖσθε, παρακαλεῖτε τῇ χειρί· ἀνοίξατε, οἱ ἄρχοντες.
Ησ. 13,2 Επάνω στο οροπεδιον της Βαβυλώνος, σεις οι επιτιθέμενοι επισημάνατε τον στόχον σας, σηκώσατε φωνήν και αλαλάξατε εναντίον αυτών. Μη φοβείσθε· ενθαρρύνετε και ενισχύετε ο ένας τον άλλον και με τας κινήσεις των χειρών σας. Και σεις, οι άρχοντες της Βαβυλώνος, ανοίξατε τας πύλας της πόλεως.
Ἀναφορὰ σὲ βλάσφημες εἰκονογραφικὲς παραστάσεις στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη.
Εν Κυθήροις τη 13η Μαρτίου 2025Αρχ. Παύλου ΔημητρακοπούλουΥπευθύνου του Γρ. Αιρέσεων και παραθρησκειώνΈγινε πλέον «θεσμός», σε κάθε μεγάλη εορτή, ή ιερή περίοδο της Εκκλησίας μας, οι κάθε λογίς εκκλησιομάχοι να προσβάλλουν βάναυσα την πίστη μας, λοιδορώντας και υβρίζοντας τα θεία και ιερά πρόσωπα της Εκκλησίας μας. Για μια ακόμη φορά τα πρόσωπα αυτά έστρεψαν τα φαρμακερά τους βέλη προς τον αρχηγό της Πίστης μας, Ιησού Χριστό, την Παναγία, τους αγίους μας και τα συμβόλα της Πίστης μας. Τη φετινή χρονιά, με το άνοιγμα του Ιερού Τριωδίου και την έναρξη της πνευματικής μας πορείας προς το Άγιο Πάσχα, τα βέλη τους μας ήρθαν από την Εθνική Πινακοθήκη. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο διαδίκτυο, «Για σχεδόν ένα ολόκληρο χρόνο, (μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2025), θα προβάλλονται σε δημόσια θέα τα άθλια, βλάσφημα τερατουργήματα ενός Χριστόφορου Κατσαδιώτη και θα χλευάζονται χυδαία τα πιο ιερά πρόσωπα και σύμβολα της Ορθοδοξίας, η Παναγία, ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός, ο Άγιος Γεώργιος, ο Άγιος Χριστόφορος, ο Τίμιος Σταυρός, οι Αρχάγγελοι, η Σταύρωση κλπ.».[1]Πρόκειται για χυδαίες εικονογραφικές παραστάσεις κάποιου Χριστόφορου Κατσαδιώτη, που αναρτήθηκαν πρόσφατα στην Εθνική Πινακοθήκη, στις οποίες εμπαίζονται, λοιδορούνται και υβρίζονται με τον πιο εξοργιστικό τρόπο θεία και ιερά πρόσωπα της Εκκλησίας μας. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται: «Ο Άγιος Χριστοφόρος, [εμφανίζεται με κεφαλή ζώου], να κρατάει πινέλο και να έχει στην τσέπη πιρούνι. Η ‘Σταύρωση’ να αποκαλείται ‘Ερνέστο Τσε Γκεβάρα’.
Πρὸς τὸν βουλευτὴν καὶ Ὁμολογητὴν Νικόλαον Παπαδόπουλον.
Ἀρχιμανδρίτης Μάξιμος Καραβᾶς
16/3/2025Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ
Σ’ αὐτὴν τὴν βλάσφημη ἐποχήποὺ ὅλοι τους σωπαίνουν,ἐτόλμησε ἕνας βουλευτήςπράξη πολλῶν ἐπαίνων.Τὸ ὄνομά του ἐτίμησε,Νικόλαος καλεῖταικαὶ μὲ τὴν πράξη του αὐτήἀπ’ ὅλους ἐπαινεῖται.Τὸ βλάσφημο εἰκόνισματῆς μάνας Παναγίας,ποὺ τόλμησαν καὶ ἔβαλανεἰς θέαν δημοσίαν.Ἔδωσε νίκη στὸ λαό,ὡς λέει καὶ τὸ ὄνομά του,καὶ ἔγινε Ὁμολογητήςμὲ τὴν οἰκογένειά του.
Προσευχή τοῦ Ὁσίου γέροντα Ἐφραίμ Κατουνακιώτη στήν Παναγία γιά μιά παρέα παιδιῶν πού τόν ἐπισκέφτηκαν τό 1993
«Η γλυκιά μας Μανούλα, αυτά τα παιδάκια τώρα που ήρθανε στο περιβολάκι σου, άνοιξε τη σκέπη σου και ευλόγησέ τα να γίνουν σκεύη εκλογής, να αναπαυθεί το Άγιον Πνεύμα στις ψυχές τους, μέσα στην ψυχή τους, Παναγία μας, γλυκιά μας μανούλα, η παρηγοριά μας, η δύναμίς μας, ο φωτισμός μας, να τα βοηθήσεις να γίνουν κι εκείνοι κληρονόμοι εκείνων των ανεκδιήγητων αγαθών, ότι ευλογημένη υπάρχεις εις τους απέραντους αιώνας των αιώνων».(Από το βιβλίο: «ΑΓΙΩΝ ΟΡΟΣ», Μητρ. Αργολίδος Νεκταρίου)https://proskynitis.blogspot.com/2025/02/1993.html
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .
2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.
3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς
4.Ἐπικοινωνία: Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό Kyria.theotokos@gmail.com .