Ὁ μέγιστος τῶν πλουσίων γράφει πρὸς τὴν μεγίστη τῶν πλουσίων, ἐγὼ πρὸς Ἐσᾶς. Αὐτὸς ὁ ἀμέτρητος καὶ ἀτέλειωτος πλοῦτος μας εἶναι ἡ ὀρθόδοξη πίστη μας. Μέσω αὐτῆς, ὅλοι οἱ οὐρανοὶ εἶναι δικοί μας, ὅλοι οἱ κόσμοι τοῦ Θεοῦ δικοί μας. Καὶ αὐτὸ ποὺ εἶναι τὸ πολυτιμότερο ὅλων: ὁ ἴδιος ὁ Πανηδύτατος Κύριος καὶ Χριστὸς εἶναι δικός μας καὶ μαζί Του δικά μας, ἡ κάθε αἰώνια μακαριότητα καὶ ἡ κάθε αἰώνια χαρά…
Ἀπὸ τότε ποὺ ὁ Κύριος καὶ Χριστὸς φάνηκε στὴν γῆ, δὲν ὑπάρχει χάσμα ἀνάμεσα στὴ γῆ καὶ τὸν οὐρανό, ἀνάμεσα στὸν Θεὸ καὶ τὸν ἄνθρωπο. Ἑνώθηκε τὸ Θεῖο μὲ τὸ ἀνθρώπινο, τὸ οὐράνιο μὲ τὸ γήινο, τὸ αἰώνιο μὲ τὸ πρόσκαιρο.
Ἡ Ἐκκλησία ὡς τὸ Θεανθρώπινο Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, εἶναι τὸ οὐρανογήινο παλάτι ὅπου βιώνεται ἡ αἰώνιος ζωὴ μέσω τῆς ὀρθῆς, ἀληθοῦς, ἀποστολικῆς, θεανθρώπινης καὶ ἁγιοπατερικῆς ὀρθοδόξου πίστεως στὸν Κύριο Ἰησοῦ Χριστό.
Δὲν ὑπάρχουν νεκροὶ στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: ὅλοι εἶναι ζῶντες καὶ μάλιστα ζῶντες ἀθανάτως, ἤδη ἀπὸ τὴν γῆ ζῶντες τὴν ἀθανασία. Καὶ ὕστερα ἀπὸ τὴν μετάβαση στὸν ἄλλο κόσμο, εἴμαστε ἀκόμα πληρέστερα, ἀκόμα πιὸ ἔντονα, ἀκόμα πιὸ χειροπιαστά, ἀκόμα πιὸ ἀθάνατα ἀθάνατοι.
Ἐδῶ (στὴν Ἐκκλησία), σμίγουν οἱ Ἄγγελοι μὲ τοὺς ἀνθρώπους, ἐδῶ ἡ Χαρὰ ἀγκαλιάζει τὴν Ἀλήθεια, ἐδῶ ὁ χρόνος περιβάλλει τὴν Αἰωνιότητα, ἐδῶ ἡ πίστη ἀγκαλιάζει τὴν Ἀθανασία καὶ ὁ ἄνθρωπος βρίσκεται ἀνάμεσα σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ ἀγαλλίαμα, ἀθανατίζων καὶ αἰωνίζων, ζῶντας διὰ τῶν ἱερῶν μυστηρίων τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν ἀρετῶν Του. Ἐπιστέγασμα ὅλων καὶ πιὸ ἀθάνατη καὶ ἀπὸ τὴν ἴδια τὴν ἀθανασία εἶναι ἡ ἁγία ὀρθόδοξη, ἀποστολικὴ καὶ ἁγιοπατερικὴ πίστη. Τὸ νὰ πλουτίσει ἀπὸ τὴν πίστη αὐτή, εἶναι γιὰ τὴν ἀνθρώπινη ὕπαρξη ὁ μεγαλύτερος καὶ ἀδιάφθορος πλοῦτος ὅλων τῶν κόσμων.
«CYNTOMH BIOΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟCOΦΕC ΔΙΔΑΧΕC»,
Ἀββᾶ Ἰουστίνου Πόποβιτς.
Ἐκδόσεις: Ὀρθόδοξος Κυψέλη.
arnion.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου