Ο γιος κληρονομεί τα χρέη του πατέρα του και πρέπει να τα ξεπληρώσει. Αν ο γιος δεν
τα ξεπληρώσει, θα τα πληρώσει ο εγγονός. Όπως και να έχει, το χρέος πρέπει να
πληρωθεί στον δανειστή. Έτσι είναι ο κανόνας παντού στον κόσμο, μέσα στην
κοινωνία. Ο γιος κληρονομεί την αρρώστια του πατέρα. Αν ο πατέρας δεν
γιατρευτεί από την αρρώστια του, τότε θα μεταδώσει την αρρώστια στον γιο ή στον
εγγονό του ή στον δισέγγονό του, μέχρι την τέταρτη γενιά.
Αν ο γιος εξοφλήσει όλα τα χρέη του πατέρα του, τότε και οι δικοί του απόγονοι θα
είναι ευτυχισμένοι. Αν ο γιος γιατρέψει την αρρώστια του πατέρα του, τότε και οι
απόγονοί του θα είναι υγιείς.
Αδελφοί
μου, ο δέκατος όγδοος αιώνας είναι ο πατέρας του δέκατου ένατου αιώνα, και ο
δέκατος ένατος αιώνας είναι ο πατέρας του εικοστού αιώνα. Ο πατέρας είχε πολλά
χρέη, ο γιος δεν εξόφλησε τα χρέη του πατέρα του αλλά αντίθετα αύξησε τα χρέη και
όλα τα χρέη έμειναν στον εγγονό.
Ο πατέρας υπέφερε από βαριά μεταδοτική ασθένεια και ο γιος δεν γιατρεύτηκε από αυτή την ασθένεια του πατέρα του. Αντίθετα η αρρώστια πήρε χειρότερη μορφή στον γιο. Η αρρώστια, με τριπλάσια δύναμη, κληρονομήθηκε στον εγγονό. Ο εγγονός είναι ο εικοστός αιώνας, ο αιώνας στον όποιο ζούμε.
Ο πατέρας υπέφερε από βαριά μεταδοτική ασθένεια και ο γιος δεν γιατρεύτηκε από αυτή την ασθένεια του πατέρα του. Αντίθετα η αρρώστια πήρε χειρότερη μορφή στον γιο. Η αρρώστια, με τριπλάσια δύναμη, κληρονομήθηκε στον εγγονό. Ο εγγονός είναι ο εικοστός αιώνας, ο αιώνας στον όποιο ζούμε.
Ο δέκατος όγδοος αιώνας ήταν η εξέγερση των ανθρώπων εναντίον της Εκκλησίας και του
κλήρου του Ρωμαίου ποντίφικα. Ο δέκατος ένατος αιώνας ήταν η εξέγερση των
ανθρώπων εναντίον του Θεού. Ο εικοστός αιώνας, είναι αιώνας της συμμαχίας με τον
σατανά.
Τα
χρέη αυξήθηκαν και η αρρώστια χειροτέρεψε.
Ο Κύριος τούς είπε ότι τιμωρεί τις αμαρτίες των πατέρων μέχρι την τρίτη και
τέταρτη γενιά.
Δέν
βλέπετε πως ο Κύριος «επισκέφτηκε» τα εγγόνια, λόγω των αμαρτιών των παππούδων
της Ευρώπης; Δέν βλέπετε την τιμωρία στα εγγόνια, εξαιτίας των χρεών που δεν
ξεπληρώθηκαν από τούς παππούδες;
Ο αντίχριστος ήταν η αρχή του δέκατου ένατου αιώνα. Ο αντίχριστος-πάπας
παρουσιάστηκε στα μέσα του δέκατου ένατου αιώνα. Οι αντίχριστοι ευρωπαίοι
φιλόσοφοι παρουσιάζονται στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα. Ο Βοναπάρτης, ο Πίος
και ο Νίτσε, αυτά τα τρία ονόματα, είναι η τριάδα των πιο βαριά ασθενών.
Άραγε
αυτοί είναι οι νικητές του δέκατου ένατου αιώνα; Όχι, αυτοί είναι οι φορείς της
πιο βαριάς αρρώστιας που κληρονόμησαν από τον δέκατο όγδοο αιώνα.
Οι πιο βαριά ασθενείς... Ο Βοναπάρτης, ο Ποντίφικας
και ο φιλόσοφος... Όχι στην παγανιστική
αρχαία Ρώμη, αλλά στην βαπτισμένη Ευρώπη! Αυτοί δεν ήταν νικητές, αλλά οι πιο
ηττημένοι.
Όταν ο Βοναπάρτης
χαμογελούσε με τις αγιότητες που υπήρχαν στο Κρεμλίνο και όταν ο πάπας Πίος
ανακηρύχθηκε δημόσια αλάνθαστος και όταν ο Νίτσε ομολόγησε την υπηρεσία του στον
αντίχριστο, τότε ο ήλιος σκοτείνιασε στον ουρανό. Αν υπήρχαν χιλιάδες ήλιοι θα
σκοτείνιαζαν από την λύπη και την ντροπή.
Τέτοιο
θαύμα δεν είδε η γη: Άθεος αυτοκράτορας, άθεος Ποντίφηκας, άθεος φιλόσοφος.
Στα
χρόνια του Νέρωνα, τουλάχιστον ένας από τους τρεις δεν ήταν άθεος, ο φιλόσοφος. Ο δέκατος όγδοος αιώνας είναι ο αιώνας του Πιλάτου: Καταδίκασε τον Χριστό. Ό
δέκατος ένατος αιώνας είναι ο αιώνας του Καϊάφα: Σταύρωσε τον Χριστό ξανά. Ο
εικοστός αιώνας είναι ο αιώνας «του Συνεδρίου» που συστήθηκε από τούς
βαπτισμένους και τους αβάπτιστους Ίούδες. Αυτό το Συνέδριο ανακοίνωσε ότι ο
Χριστός είναι νεκρός για πάντα και ότι δεν αναστήθηκε.
Αναρωτιέστε
ακόμη, αδελφοί μου, για ποιόν λόγο και πώς τιμωρήθηκαν οι κάτοικοι της Ευρώπης;
Τιμωρήθηκαν
με αυστηρό τρόπο. Η τιμωρία τους ήταν τέτοια, που την αισθάνθηκαν ως το μεδούλι
των κοκάλων τους. Η τιμωρία τους σήμαινε αίμα, επαναστάσεις και πολέμους.
Ποιοί
τελικά είναι οι κερδισμένοι του δέκατου ένατου αιώνα, αν δεν είναι ο
Βοναπάρτης, ο πάπας Πίος και ο φιλόσοφος Νίτσε;
Κερδισμένοι
ήταν: ο Ρώσος μουζίκος και ο βαλκάνιος χωριάτης.
Είπε ο Χριστός: Εκείνος που είναι ο πιο ταπεινός μεταξύ όλων σας, αυτός είναι ο
ανώτερος (Λουκ. 9, 48).
Εκείνος,
λοιπόν, πού ήταν ο πιο άγνωστος, ο λιγότερος σημαντικός και ο πιο ταπεινός στον
δέκατο ένατο αιώνα, αυτός ήταν ο νικητής.
Ποιος
λοιπόν ήταν κερδισμένος, αν όχι ο Ρώσος μουζίκος και ο βαλκάνιος πολεμιστής, ο οποίος πολέμησε εναντίον των μουσουλμάνων και ελευθέρωσε τα βαλκάνια;
Κληρικοί
της Δύσεως στην υπηρεσία του σατανά και ευφυΐα στην υπηρεσία του σατανά. Ο αυτοκράτορας, ο πάπας και ο φιλόσοφος του δέκατου ένατου αιώνα....
Ο βαλκάνιος χωριάτης, ο απλός ιερέας και ο ταπεινός ψαράς ενήργησαν εντελώς
αντίθετα. Ο πρώτος επέδειξε σταυροφορημένο ηρωισμό, ο δεύτερος υπηρέτησε με
μαρτυρικό τρόπο το αξίωμα της ιεροσύνης και ο τρίτος έδειξε την σοφία των
αποστόλων του Χριστού. Στο πρόσωπό τους έχουν εφαρμογή τα λόγια του Κυρίου και του
Σωτήρα μας, Ιησού Χριστού: "Σ' ευχαριστώ, Πατέρα, Κύριε του ουρανού και της γης,
γιατί αυτά τα έκρυψες από τούς σοφούς και τούς συνετούς και τα φανέρωσες στους
ταπεινούς. Ναι, Πατέρα μου, αυτό ήταν το θέλημά σου" (Ματθ. 11, 25).
Τί
κοινοποίησε ο Θεός στους ταπεινούς ανθρώπους;
Την
γενναιότητα, την ουράνια καλοσύνη και τη θεϊκή σοφία.
Και
τα τρία έλλειπαν από τον αυτοκράτορα Βοναπάρτη, από τον πάπα και από τον
φιλόσοφο. Οι τρεις τους διέφεραν από τους ταπεινούς ανθρώπους, όπως διαφέρει η ημέρα με τη νύχτα.
Αδελφοί
μου, ακολουθείστε τον δρόμο των αιώνιων νικητών και όχι τον δρόμο των αιώνιων
ηττημένων. Ας ακολουθήσουμε τον δρόμο των ψαράδων και των μαρτύρων. Αμήν.
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ.
http://apantaortodoxias.blogspot.com/2012/02/blog-post_17.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου