Σαηεντολογία
Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου Λέκτωρος Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ
Εἶναι γνωστό ὅτι ἡ Σαηεντολογία διεθνῶς θεωρεῖται μία ἀπό τίς
πλέον ἐπικίνδυνες παραθρησκευτικές ὀργανώσεις γιά τήν προσωπικότητα τοῦ ἀνθρώπου, γεγονός
πού ἔχει ἐπιβεβαιωθεῖ, κατά τρόπο
ἀναντίρρητο, καί ἀπό τίς ἀποφάσεις τῆς ἑλληνικῆς δικαιοσύνης.
Παρʼ ὅλα αὐτά ἡ ἴδια ὀργάνωση προσπαθεῖ σήμερα νά πείσει ὅτι, δῆθεν, εἶναι θρησκεία. Σχετικά, ὅμως, μέ τόν σημερινό ἰσχυρισμό της ὑπάρχει κάτι πού δέν εἶναι τόσο εὐρύτερα γνωστό. Τό γεγονός, δηλαδή, ὅτι στό παρελθόν εἶχε ἐπιχειρήσει νά παραπλανήσει, τόσο τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ὅσο καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, γιά τόν πραγματικό χαρακτήρα της καθώς ἦταν γνωστή ὡς ΚΕΦΕ1.
Ἔτσι, λοιπόν, μέ τήν ἀπό 23.6. 1994 ἐπιστολή της, ἡ τότε πρόεδρος τοῦ ΚΕΦΕ, ζητοῦσε ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη μεταξύ, τῶν ἄλλων, τά ἑξῆς: « ὡς Ἑλληνίδα χριστιανή καί ἐκπρόσωπος τῶν μελῶν τοῦ σωματείου, πού προεδρεύω, νά ἀσκήσετε τήν ἐπιρροή σας στήν ἡγεσία τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὥστε νά σταματήσει αὐτή ἡ προπαγάνδα μίσους».
Τί χαρακτήριζε ὡς προπαγάνδα μίσους τό τότε ΚΕΦΕ; Φυσικά τήν τεκμηριωμένη καί ὑπεύθυνη προσπάθεια ἐνημέρωσης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τό ὅτι πίσω ἀπό τήν ἐπωνυμία ΚΕΦΕ ὑποκρύπτονταν μία ἐξαιρετικά ἐπικίνδυνη ὀργάνωση, ἡ Σαηεντολογία.
Οἱ προσπάθειες, ὅμως, τῶν Σαηεντολόγων δέν σταμάτησαν ἐκεῖ. Στίς 8.6.1995 ἡ τότε πρόεδρος τοῦ ΚΕΦΕ μέ ἐπιστολή της στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διαβεβαίωνε τήν Ἱερά Σύνοδο ὅτι: «Δέν εἴμαστε θρησκεία, δέν εἴμαστε πολλῷ μᾶλλον αἵρεση» καί ὅτι τά μέλη τους «ἔχουν συνείδηση χριστιανική Ὀρθόδοξη».
Καί ὅμως, τό τότε ΚΕΦΕ, μετά ἀπό μικρό χρονικό διάστημα, καί ἀφοῦ θά ἔχουν προηγηθεῖ οἱ καταδικαστικές ἀποφάσεις τῆς ἑλληνικῆς δικαιοσύνης, ἐναντίον του, θά ἀναγκαστεῖ νά ρίξει τό προσωπεῖο. Θά υἱοθετήσει τήν ὀνομασία «Ἑλληνική Ἐκκλησία τῆς Σαηεντολογίας», ἐπιβεβαιώνοντας γιά μία ἀκόμη φορά τό πόσο ἀδίστακτη εἶναι ἡ ἐν λόγῳ ὀργάνωση.
Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. τεύχ. 1925 4 Μαΐου 2012
__________________
Σημείωση Ἀναβάσεων
1. ΚΕΦΕ = Κέντρο Ἐφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ἑλλάδος
Διαβάστε καί :
Πρωτ. Βασιλείου Ἀ. Γεωργοπούλου Λέκτωρος Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ
Παρʼ ὅλα αὐτά ἡ ἴδια ὀργάνωση προσπαθεῖ σήμερα νά πείσει ὅτι, δῆθεν, εἶναι θρησκεία. Σχετικά, ὅμως, μέ τόν σημερινό ἰσχυρισμό της ὑπάρχει κάτι πού δέν εἶναι τόσο εὐρύτερα γνωστό. Τό γεγονός, δηλαδή, ὅτι στό παρελθόν εἶχε ἐπιχειρήσει νά παραπλανήσει, τόσο τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ὅσο καί τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, γιά τόν πραγματικό χαρακτήρα της καθώς ἦταν γνωστή ὡς ΚΕΦΕ1.
Ἔτσι, λοιπόν, μέ τήν ἀπό 23.6. 1994 ἐπιστολή της, ἡ τότε πρόεδρος τοῦ ΚΕΦΕ, ζητοῦσε ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη μεταξύ, τῶν ἄλλων, τά ἑξῆς: « ὡς Ἑλληνίδα χριστιανή καί ἐκπρόσωπος τῶν μελῶν τοῦ σωματείου, πού προεδρεύω, νά ἀσκήσετε τήν ἐπιρροή σας στήν ἡγεσία τῆς Ἑλληνικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὥστε νά σταματήσει αὐτή ἡ προπαγάνδα μίσους».
Τί χαρακτήριζε ὡς προπαγάνδα μίσους τό τότε ΚΕΦΕ; Φυσικά τήν τεκμηριωμένη καί ὑπεύθυνη προσπάθεια ἐνημέρωσης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τό ὅτι πίσω ἀπό τήν ἐπωνυμία ΚΕΦΕ ὑποκρύπτονταν μία ἐξαιρετικά ἐπικίνδυνη ὀργάνωση, ἡ Σαηεντολογία.
Οἱ προσπάθειες, ὅμως, τῶν Σαηεντολόγων δέν σταμάτησαν ἐκεῖ. Στίς 8.6.1995 ἡ τότε πρόεδρος τοῦ ΚΕΦΕ μέ ἐπιστολή της στήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διαβεβαίωνε τήν Ἱερά Σύνοδο ὅτι: «Δέν εἴμαστε θρησκεία, δέν εἴμαστε πολλῷ μᾶλλον αἵρεση» καί ὅτι τά μέλη τους «ἔχουν συνείδηση χριστιανική Ὀρθόδοξη».
Καί ὅμως, τό τότε ΚΕΦΕ, μετά ἀπό μικρό χρονικό διάστημα, καί ἀφοῦ θά ἔχουν προηγηθεῖ οἱ καταδικαστικές ἀποφάσεις τῆς ἑλληνικῆς δικαιοσύνης, ἐναντίον του, θά ἀναγκαστεῖ νά ρίξει τό προσωπεῖο. Θά υἱοθετήσει τήν ὀνομασία «Ἑλληνική Ἐκκλησία τῆς Σαηεντολογίας», ἐπιβεβαιώνοντας γιά μία ἀκόμη φορά τό πόσο ἀδίστακτη εἶναι ἡ ἐν λόγῳ ὀργάνωση.
Ὀρθόδοξος Τύπος ἀρ. τεύχ. 1925 4 Μαΐου 2012
__________________
Σημείωση Ἀναβάσεων
1. ΚΕΦΕ = Κέντρο Ἐφηρμοσμένης Φιλοσοφίας Ἑλλάδος
Διαβάστε καί :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου