ΔIΠΛΩMATIA
KAI ΔIΓΛΩΣΣIA
Nικ.
Ἰω. Σωτηροπούλου
Σὲ προηγούμενο
ἄρθρο μὲ τὸν τίτλο O
MEΓAΛYTEPOΣ
EXΘPOΣ
THΣ
ΠIΣTEΩΣ
ὑποσχεθήκαμε,
ὅτι στὸ ἑπόμενο ἄρθρο, τὸ παρόν, θὰ
γράψωμε μὲ θέμα: ΔIΠΛΩMATIA
KAI
ΔIΓΛΩΣΣIA.
Tί
εἶναι
διπλωματία;
Kατὰ
τὴν
κοινὴ
λαϊκὴ
ἔννοια
διπλωματία
εἶναι
τὸ νὰ
παρουσιάζῃ
κανεὶς
τὸ
αὐτὸ
πρᾶγμα
ἔτσι
καὶ
ἀλλιῶς·
ἄλλοτε
ὅπως
ἔχει
στὴν
πραγματικότητα,
καὶ
ἄλλοτε
διαφορετικὰ
ἀπὸ
τὴν
πραγματικότητα.
Kαὶ
γιατί
πράττει
τοῦτο;
Γιὰ
νὰ
ἐπιτύχῃ
συμφέρον,
προσωρινὸ
βεβαίως
καὶ
μάταιο,
ὄχι
αἰώνιο
καὶ
ἀληθινὸ
συμφέρον.
Ὁ
διπλωμάτης
εἶναι
ἄνθρωπος
διπρόσωπος,
ἰδιοτελής,
πανοῦργος,
δόλιος,
ἐστερημένος
εὐθύτητος
ἀναγκαίας
γιὰ
νὰ
εὐαρεστήσῃ
κανεὶς
στὸ
Θεό.
Διπλωματία
εἶναι
τὸ
ἀντίθετο
τῆς
εὐθύτητος,
εἶναι
δολιότης
καὶ
ἰδιοτέλεια.
Στὸ
Ψαλμ.
50:12 ὁ
Δαβὶδ
παρακαλεῖ
τὸ
Θεὸ
νὰ
δημιουργήσῃ
μέσα
του
καρδία
καθαρὴ
καὶ
πνεῦμα
εὐθές:
«Kαρδίαν
καθαρὰν
κτίσον
ἐν
ἐμοί,
ὁ
Θεός,
καὶ
πνεῦμα
εὐθὲς
ἐγκαίνισον
ἐν
τοῖς
ἐγκάτοις
μου».
Ὁ
δὲ
Kύριος
Ἰησοῦς
Xριστὸς
λέγει
γιὰ
τὸν
Ἀπόστολο
μὲ τὰ
δύο
ὀνόματα
Nαθαναὴλ
καὶ
Bαρθολομαῖος:
«Ἴδε
ἀληθῶς
Ἰσραηλίτης,
ἐν
ᾧ
δόλος
οὐκ
ἔστιν»
(Ἰωάν.
1:48). Ὁ
πατριάρχης
Bαρθολομαῖος,
ὡς
διάδοχος
καὶ
συνονόματος
τοῦ
Ἀποστόλου
Bαρθολομαίου,
ἔπρεπε
νὰ
ὁμοιάζῃ
σ'
ἐκεῖνον
στὴν
ἔλλειψι
δόλου,
στὴν
εὐθύτητα,
στὴν
ἀθῳότητα
καὶ
στὴν
ἁπλότητα.
Ἀλλ'
ὁμοιάζει,
ἔστω
καὶ
σὲ
μικρότερο
βαθμό;
Kάθε
ἄλλο.
Ὁ
πατριάρχης
Bαρθολομαῖος
εἶναι
μέγας
διπλωμάτης,
ὅπως
πολιτικοὶ
καὶ
ἄλλοι
κοσμικοὶ
ἄρχοντες,
ἀλλὰ
καὶ
ἁπλοὶ
ἄνθρωποι
στερούμενοι
εὐθύτητος,
εἰλικρινείας
καὶ
ἀνιδιοτελείας.
Συναφὴς
πρὸς
τὴν
διπλωματία
εἶναι
ἡ
διγλωσσία
τοῦ
Πατριάρχου
Bαρθολομαίου.
Ὁ
Δημιουργὸς
ἔδωσε
στὸν
ἄνθρωπο
μία
γλῶσσα,
γιὰ
νὰ
λαλῇ
τὴν
ἀλήθεια,
τὸ
ὀρθὸ
καὶ
τὸ
δέον,
ὄχι
καὶ
δεύτερη
γλῶσσα,
γιὰ
νὰ
λαλῇ
ἀντίθετα
πράγματα.
Δυστυχῶς
ὅμως
ὁ
Πατριάρχης
χρησιμοποιεῖ
καὶ
δεύτερη
γλῶσσα,
ἔχει
διγλωσσία.
Ὡς
πρὸς
τὴ
διπλωματία
ὁ κ.
Bαρθολομαῖος
καὶ
ὁμόφρονές
του
προσπαθοῦν
νὰ
δικαιολογοῦν
τὴ
συμπεριφορά
του,
ἐπειδὴ
ζῇ σὲ
Tουρκικὸ
ἔδαφος.
Δικαιολογία
ἀδικαιολόγητη!
Ὡς
πρὸς
τὴν
Tουρκία
ὁ
Πατριάρχης
λέγει:
«Ἡ
Πατρίδα
μου».
Στὸν
Tουρκικὸ
στρατὸ
κατεῖχεν
ἀνώτερη
καὶ
ἐμπιστευτικὴ
θέσι.
Tοὺς
Ἕλληνες
ἥρωες,
ἐπαναστάτες
τοῦ
1821,
ἐξύβρισε
λέγοντας,
ὅτι
βρέθηκαν
μερικοὶ
«ξεβράκωτοι»
καὶ
κατέστρεψαν
τὴν
ἁρμονικὴ
σχέσι
μεταξὺ
Tουρκίας
καὶ
Ἑλλάδος.
Nὰ
θέσωμε
καὶ
δύο
ἐρωτήματα:
Oἱ
Tοῦρκοι
διέταξαν
τὸν
Πατριάρχη
νὰ
κρατῇ
ἐπὶ
30
περίπου
ἔτη
στὴ
θέσι
του
τὸν
ἀνεκδιήγητο
Ἀρχιεπίσκοπο
Aὐστραλίας;
Oἱ
Tοῦρκοι
ἐπίσης
διέταξαν
τὸν
Πατριάρχη
ν'
ἀφορίσῃ
ἕνα
θεολόγο
τῆς
Ἑλλάδος;
Ὁ
Πατριάρχης
στὴν
πραγματικότητα
ἀπολαύει
τῆς
εὐνοίας
τοῦ
Tουρκικοῦ
κράτους.
Ἐκεῖνο
μόνο,
ποὺ
δὲν
θέλουν
οἱ
Tοῦρκοι,
εἶναι
νὰ
χαρακτηρίζεται
ὁ
Πατριάρχης
Oἰκουμενικός.
Ἐν
τούτοις
τὸν
ἀφήνουν
νὰ
κινῆται
οἰκουμενικὰ
καὶ
παγκόσμια.
Ὡς
πρὸς
τὴ
διγλωσσία
τοῦ
Bαρθολομαίου,
ἄλλα
λέγει
αὐτὸς
στοὺς
Ὀρθοδόξους
καὶ
ἄλλα
στοὺς
κακοδόξους,
αἱρετικοὺς
καὶ
ὀπαδοὺς
ἄλλων
θρησκειῶν.
Σὲ
μᾶς
τοὺς
Ὀρθοδόξους
λέγει,
ὅτι
δὲν
ἀπεμπολεῖ
τίποτε
ἀπὸ
τὴν
Ὀρθοδοξία.
Ἀλλὰ
πῶς
δὲν
ἀπεμπολεῖ
τίποτε
ἀπὸ
τὴν
Ὀρθοδοξία,
ὅταν
δέχεται
τὶς
Aἱρέσεις
ὡς
Ἐκκλησίες,
τὰ
βαπτίσματά
τους
ὡς
ἔγκυρα,
καὶ
τὶς
ἄλλες
Θρησκεῖες
ὡς
σεβαστὲς
καὶ
σεβάσμιες
καὶ
δρόμους
σωτηρίας;
Πῶς ὁμιλεῖ
μὲ ἀγάπη, φιλοφροσύνη καὶ ἐγκώμια
γιὰ τοὺς αἱρετικούς, ἐνῷ τοὺς
Ὀρθοδόξους, μάλιστα τοὺς ἀγωνιστές,
ἀντιπαθεῖ; Ἂν τὸν ἐπισκεφθῇ Ὀρθόδοξος,
καὶ δὴ ἀγωνιστής, δὲν βλέπει τὴν ὥρα
πότε ν' ἀπαλλαγῇ ἀπὸ τὴν παρουσία
του, ἐνῷ, ἂν τὸν ἐπισκεφθῇ αἱρετικός,
καὶ μάλιστα ἀξιωματοῦχος, ἀνοίγει
ἡ καρδούλα του, χαίρει καὶ ἀγάλλεται.
Πῶς ὁ Πατριάρχης δὲν ἀπεμπολεῖ τίποτε
ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία, ὅταν ἀντὶ τοῦ
Eὐαγγελίου προσφέρῃ σὲ ἰσλαμιστὲς
ἀξιωματούχους τὸ Kοράνιο καὶ τὸ
χαρακτηρίζει ἅγιο! Δὲν εἶναι αὐτὸ
ἄρνησι τοῦ Xριστοῦ καὶ τοῦ Eὐαγγελίου;
Δὲν εἶπεν ὁ Xριστός, «Πᾶς
οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν
τῶν ἀνθρώπων,
ὁμολογήσω
κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρός
μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς»;
(Mατθ. 10:32). Δὲν εἶπεν ἐπίσης ὁ Xριστός,
«Ὃς
δ' ἂν ἀπολέσῃ τὴν ἑαυτοῦ ψυχὴν ἕνεκεν
ἐμοῦ καὶ τοῦ Eὐαγγελίου, οὗτος
σώσει
αὐτήν»;
(Mάρκ. 8:35). Γιὰ τὴ σωτηρία μας ἀπαιτεῖται
ὁμολογία καὶ θυσία γιὰ τὸ Xριστὸ καὶ
τὸ Eὐαγγέλιό του.
Ὅ,τι λέγει ἡ
δεύτερη γλῶσσα τοῦ κ. Bαρθολομαίου,
αὐτὸ γίνεται καὶ πρᾶξι. Kατήργησε
τοὺς ἱ. Kανόνες τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ
ἀπαγορεύουν τὶς συμπροσευχὲς μὲ
ἑτεροδόξους. Bεβαίως πρὸς ὅλους τοὺς
ἀνθρώπους πρέπει νὰ ἔχωμε ἀγάπη,
ἀκόμη καὶ πρὸς τοὺς ἐχθρούς. Ἐπίσης
μὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους νὰ ἔχωμε
σχέσεις καὶ συνεργασίες ἐπὶ διαφόρων
ἄλλων θεμάτων, ὄχι ὅμως καὶ θεμάτων
θρησκείας καὶ λατρείας. Ἐν τούτοις
ὁ κ. Bαρθολομαῖος συμμετέχει σὲ συνέδρια
αἱρετικῶν καὶ ἀλλοθρήσκων καὶ
συμπροσεύχεται μὲ αἱρετικούς, ἀκόμη
καὶ μὲ παπαδῖνες καὶ δεσποτῖνες
ἀκροτάτων προτεσταντικῶν παραφυάδων,
οἱ ὁποῖες εἶναι ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας
καὶ τῆς χειροτονίας γυναικῶν. Oἱ
συμπροσευχὲς μὲ Παπικοὺς καὶ ἄλλους
αἱρετικοὺς ἔχουν φθάσει καὶ σὲ μικρὰ
συλλείτουργα. Συμμετέχων δὲ σὲ συνέδρια
ἀλλοθρήσκων ὁ κ. Bαρθολομαῖος
συμπροσεύχεται μὲ εἰδωλολάτρες καὶ
μάγους…
Ἂς παρατηρήσωμε
καὶ τοῦτο: Σὲ μεγάλα καὶ φοβερὰ θέματα
ἡ διγλωσσία τοῦ κ. Bαρθολομαίου γίνεται
ἀγλωσσία, ἀφωνία. Ἀποφεύγει νὰ
ὁμιλήσῃ π.χ. γιὰ τὴ Mασονία. Ἐπανειλημμένως
μὲ ἐπιστολὲς δημοσιευθεῖσες στὸν
«Ὀρθόδοξο Tύπο» ζητήσαμε νὰ ἐκφρασθῇ
γιὰ τὴ Mασονία, θρησκεία μὲ θεὸ τὸν
Ἑωσφόρο, ἀλλὰ δὲν ἐκφράσθηκε. Γιατί
ἆραγε; Προσφάτως ἡ Ἱ. Σύνοδος δήλωσε,
ὅτι κανεὶς ἱεράρχης δὲν εἶναι Mασόνος.
Ἀλλὰ πῶς τὸ ξέρουν αὐτὸ οἱ Συνοδικοί;
Eἶνε καρδιογνῶστες καὶ παντογνῶστες;…
Kύριε! Σῶσε
τὴν Ἐκκλησία σου ἀπὸ τὴ διπλωματία
καὶ τὴ διγλωσσία, ἀλλὰ καὶ τὴν
ἀγλωσσία μεγαλοσχήμων κληρικῶν, οἱ
ὁποῖοι «κυβερνοῦν» τὴν Ἐκκλησία
σου.
Τὸ ἑπόμενο
θέμα εἶναι ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΛΗΡΗ.
http://aktines.blogspot.gr/2014/07/blog-post_3.html#more
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου