(Ματ. 9, 1-8)
- Γιατί δίδεται η πληροφορία ότι ο παραλυτικός έρχεται επί της κλίνης;
- Ποιων είδε την πίστη ο Χριστός; Αφού ένας ήταν ο παραλυτικός. Και πώς φανερώνεται η πίστη τους;
- Από πού γνωρίζουμε ότι ο παραλυτικός είχε μετανοήσει για τις αμαρτίες του;
- Μπορεί η αμαρτία να είναι το αίτιο της σωματικής ασθένειας; Εάν ναι τότε η συγχώρησις των αμαρτιών μπορεί να θεραπεύσει και τις σωματικές ασθένειες;
- Γιατί ο Ιησούς ονόμασε τον εαυτό του "Υιό του ανθρώπου";
- Γιατί δίδεται η πληροφορία ότι ο παραλυτικός έρχεται επί της κλίνης;
- Ποιων είδε την πίστη ο Χριστός; Αφού ένας ήταν ο παραλυτικός. Και πώς φανερώνεται η πίστη τους;
- Από πού γνωρίζουμε ότι ο παραλυτικός είχε μετανοήσει για τις αμαρτίες του;
- Μπορεί η αμαρτία να είναι το αίτιο της σωματικής ασθένειας; Εάν ναι τότε η συγχώρησις των αμαρτιών μπορεί να θεραπεύσει και τις σωματικές ασθένειες;
- Γιατί ο Ιησούς ονόμασε τον εαυτό του "Υιό του ανθρώπου";
- Ο Ιησούς είπε ότι "εξουσία έχει". Ούτε ότι "έλαβε", ούτε ότι του "εδόθη".
- Η άφεσις των αμαρτιών δίδεται εις την παρούσα ζωή και όχι εις την μέλλουσα.
- Γιατί λέγει ο Ιησούς στον παραλυτικό να πάει στην οικίαν του;
- Ο λαός δοξάζει τον Θεόν μετά το θαύμα αλλά όχι όπως έπρεπε. Γιατί;
Διαβάστε την ερμηνεία του Ευαγγελίου από το "Κυριακοδρόμιο των τεσσάρων Ευαγγελιστών", του Νικηφόρου Θεοτόκη (τόμ. 1ος, σελ. 195 - Έκδοσις 1840), πατώντας εδώ
http://www.alopsis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=3591
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου