Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023

Ὁ ἅγιος πατήρ ἡμῶν Ἰωάννης Καλαΐδης καί τό μεγάλο διορατικό χάρισμά του.


Η κυρία Ελένη Νικήτα, από τον Προβατά Σερρών, μας έστειλε την παρακάτω επιστολή, την οποία και δημοσιεύουμε.

«Είχα ακούσει για τον Παππούλη από μία φίλη μου, πόσο διορατικός ήταν και από τότε πηγαίναμε τακτικά στο Νεοχώρι. Όταν είχα κάποιο πρόβλημα πήγαινα στην εκκλησία και όταν θυμιάτιζε έλεγα από μέσα μου: «Σε παρακαλώ Παππούλη μου σε έχω ανάγκη, σε χρειάζομαι.» και του έλεγα το πρόβλημά μου. Παρόλο που κοίταζε κάτω, σήκωνε τα ματάκια του και με κοίταζε. Δεν καθόμουν ποτέ να του μιλήσω για να μην τον κουράσω γιατί τον περίμεναν πολλοί! Ένιωθα ότι μου έλυνε τα προβλήματά μου και μόνο που με κοίταζε.

Η κόρη μου ήταν 18 ετών και είχε όζο στον θυρεοειδή. Πήγαμε, κάναμε παρακέντηση και μας είπαν ότι θα το παρακολουθούμε και ότι δεν είναι κάτι. Εμείς ως γονείς φοβηθήκαμε πολύ και αμέσως σκέφτηκα τον καλό μου τον Παππούλη, τον γιατρό της καρδιάς μου! Είπα στη φίλη μου: «Τώρα θα με πας! Θα τον ενοχλήσω!», αν και ήταν πάντα με το χαμόγελο και ακούραστος!

Πήγαμε. Ήταν ξαπλωμένος και ανήμπορος στο κρεβατάκι του. Μας δέχτηκε χαμογελαστός και διάβασε ευχή στο παιδί μου. Την έπιασε στο λαιμό της και είπε: «Δεν είναι τίποτα! Μη στεναχωριέστε! Οι άγιοι Ραφαήλ, Νικόλαος και Ειρήνη Θα βοηθήσουν! Να κάνεις ευχέλαιο, να πίνει κάθε μέρα από το λαδάκι. και να λέει την προσευχούλα.» (Ευχή του Ευχελαίου που συνιστούσε ο πατήρ Ιωάννης). Γυρίζει τότε σε μένα και μου λέει: «Πότε έκανες ευχέλαιο τελευταία φορά; «Εγώ ντράπηκα να του πω ότι έχω χρόνια να κάνω και λέω: «Ένα με δύο χρόνια, δε θυμάμαι.» Μου λέει τότε: «Τρεισήμισι χρόνια έχεις να κάνεις!» Τότε άρχισα να κλαίω από ντροπή αφού ο καλός μας Παππούλης όλα τα ήξερε! Διάβαζε τις σκέψεις μας!

Σήμερα η κόρη μου είναι απόλυτα υγιής, όπως μας είπε ο πατήρ Ιωάννης!

Αγαπητά μέλη και φίλοι της Ομάδας μας (Ο Άγιος Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης), ας δοξάσουμε τον Κύριό μας που αυτά τα χρόνια που ζούμε, ανέδειξε τέτοιους αγιασμένους Ιερείς! Να έχουμε την τιμία ευχή του αγίου Πατρός μας Ιωάννη!

Μιλτιάδης Τσεσμετζής – εκπαιδευτικός

ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ


https://tasthyras.wordpress.com/2023/08/24/ο-άγιος-πατήρ-ημών-ιωάννης-καλαΐδης-κα/#more-76661

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible