Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023

F. Savvas the Athonite : Machinations the devil uses in order to trap us

 

Τὸ διαζύγιο εἰναι φόνος , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Οἱ βασικὲς ἀρετὲς τῶν συζύγων , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ προσευχὴ προξενεῖ τὴν ἀληθινὴ χαρὰ καὶ διώχνει τὴν λύπη, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_557. Ἡ προσευχὴ προξενεῖ τὴν ἀληθινὴ χαρὰ καὶ διώχνει τὴν λύπη, Ἁγ. Νείλου- Λόγος περὶ προσευχῆς, Φιλοκαλία τόμος Ἂ'/Κεφ 15-16, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 20-10-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Προσευχὴ καὶ πραότητα-Προϋποθέσεις τῆς θεάρεστης προσευχῆς, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_556. Προσευχὴ καὶ πραότητα-Προϋποθέσεις τῆς θεάρεστης προσευχῆς, Ἁγ. Νείλου- Λόγος περὶ προσευχῆς, Φιλοκαλία τόμος Ἂ'/Κεφ 12-14, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-10-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

Οἱ διαβολικὲς μεθοδεῖες κατὰ τὴν προσευχή (Ἁγ. Νείλου) , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_555. Οἱ διαβολικὲς μεθοδεῖες κατὰ τὴν προσευχή, Ἁγ. Νείλου- Λόγος περὶ προσευχῆς, Φιλοκαλία τόμος Ἂ'/Κεφ 9-11, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-10-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ὑγεία καὶ πνευματικὴ ζωή, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὑγεία καὶ πνευματικὴ ζωή, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 18-10-2023

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ/ΑΓ. ΙΛΑΡΙΩΝΟΣ, 20-10-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ/ΑΓ. ΙΛΑΡΙΩΝΟΣ, 20-10-2023 
https://www.youtube.com/live/wkrPf_V7zD4?si=7SYLQNuPl7wjvvN9

Κυριακή Στ Λουκᾶ. «Ἡ ἀρνητική στάσις μιᾶς πόλεως». Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά 8,26-39]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:

«Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΙΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 22-10-2000]

(Β424)

Ο Κύριος, αγαπητοί μου, μαζί με τους μαθητάς Του κατέπλευσε με πλοιάριο απέναντι από τη Γαλιλαία, ανατολικά, στην περιοχή των Γεργεσηνών. Τα Γέργεσα ή Γάδαρα, ήταν πόλις της Δεκαπόλεως της Παλαιστίνης και κατοικούσαν εκεί κυρίως Έλληνες. Μη σας κάνει εντύπωση. Λέγεται μάλιστα ότι αυτοί οι Έλληνες εκεί ήσαν επίγονοι εκ των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Είναι γνωστό πού πέθανε ο Μέγας Αλέξανδρος και το στράτευμά του έμεινε σκορπισμένο από δω και από εκεί, εγκατεστάθησαν οι άνθρωποι κ.λπ. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ζωή των κατοίκων ήταν απρόσεκτη· αφού μάλιστα έτρεφαν χοίρους, πράγμα που απαγορευόταν βεβαίως στους Εβραίους. Έτσι ακόμη μπορούμε να κατανοήσουμε και την παρουσία δαιμονιζομένων ανθρώπων.

Ωστόσο η πόλις αυτή έδειξε μία αρνητική στάση στον Κύριό μας. Και μάλιστα ζήτησαν να απομακρυνθεί ο Κύριος από την πόλη τους, να φύγει. Ευγενώς μεν, αλλά να φύγει. Και ευγενώς διότι εφοβούντο από ό,τι είδαν. Είναι μία θλιβερή στάση που διαρκώς επαναλαμβάνεται στην Ιστορία και γι' αυτό πρέπει να σταθεί για μας παράδειγμα, για μας τους Έλληνες, ένα παράδειγμα προς αποφυγή.

Ο Κύριος διερχόταν την έρημο της περιοχής των Γεργεσηνών, όταν κάποια στιγμή είδαν μπροστά τους κάποιον άνθρωπο από εκείνη την πόλη. Ήταν σαφώς δαιμονισμένος άνθρωπος. Πρέπει ωστόσο να διακρίνουμε -και θα ήταν μεγάλο λάθος αν δεν το διακρίναμε- τον δαιμονισμό από την τρέλα. Άλλο είναι ο τρελός και άλλο ο δαιμονισμένος. Θυμάμαι κάποτε που είχα επισκεφτεί εγώ ένα δαιμονισμένο νέο στο σπίτι του, μου είπε τι έχω μέσα στην τσάντα μου, στον χαρτοφύλακά μου. Και τι βιβλίο είχα και στη σελίδα εκείνη την α σελίδα τι έγραφε! Ο τρελός αυτά δεν τα ξέρει. Τα ξέρει όμως ο δαιμονισμένος άνθρωπος, διότι του υπαγορεύεται ό,τι νομίζει ο διάβολος και συνεπώς έτσι μας δίνει την εικόνα αυτή.

Ο άνθρωπος αυτός, μας πληροφορεί ο ιερός Ευαγγελιστής, είχε προ πολλού χρόνου δαιμόνια πολλά. Ιματισμό δεν φορούσε. Σε σπίτι δεν έμενε. Αλλά στους θολωτούς τάφους- έτσι μπορούμε να εννοήσουμε πώς έμενε στους τάφους εκείνης της περιοχής. Ήταν τάφοι, όπως ακριβώς ήταν και ο τάφος του Λαζάρου και του Χριστού. Δηλαδή τάφοι σκαλισμένοι μέσα σε βαθουλώματα, σε βράχους κ.λπ. Δεν ήταν δηλαδή τάφοι υπόγειοι. Οπότε εκεί μπορούσε κανείς πράγματι κάποιος να πάει να μείνει.

Ἔγινε ἀπό τό αἷμα του σταυρός[ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Τουρκολέκας]

Το ορεινό χωριό Τουρκολέκα στη νοτιοδυτική Αρκαδία δεν είναι μόνο η γενέτειρα του πατέρα του ήρωα του 1821, του Νικηταρά, αλλά και του νεομάρτυρα αδελφού του Ιωάννη Τουρκολέκα.
Γεννήθηκε το 1805 Πατέρας του είναι ο Σταματέλος γνωστός ως «Τουρκολέκας», αγωνιστής της περιοχής του Λεονταρίου

Το 1816 ο Ιωάννης, 11 χρονών τότε, μαζί με τον πατέρα του και τον Αναγνώστη, γιό του αγωνιστή του Πάρνωνα Ζαχαριά , ενώ ταξίδευαν για τα Κύθηρα, λόγω θαλασσοταραχής βρέθηκαν στη Νεάπολη της Λακωνίας. Ο Αγάς της περιοχής Χουσεΐν, με δόλο τους συνέλαβε και τους έστειλε στην ανωτέρα Τουρκική αρχή της Μονεμβασίας. Εκεί οι συλληφθέντες φυλακίστηκαν στο κάστρο της. Ο Βοεβόδας του Μυστρά, διέταξε να αποκεφαλιστούν και οι τρεις φυλακισμένοι. Πρώτα αποκεφαλίστηκαν ο Αναγνώστης και ο πατέρας του Αγίου.
Για την ομολογία, το μαρτυρικό τέλος και το θαυμαστό σημείο, που έδωσε ο Θεός, μετά τον αποκεφαλισμό του παιδομάρτυρα, γράφει, σχετικά ο αδελφός του Αγίου, ο Νικηταράς:

Βιβλία Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου- The books of F. Savvas Agioreitis, ΒΙΒΛΙΑ π. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡ., 20-10-23


 
Α) ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ:

12)ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
13)ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ
14) ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Α' τόμος
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
15)ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΩΝ ΑΡΕΤΩΝ.Β' τόμος
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
16)ΚΑΘΑΡΣΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΘΕΩΣΙΣ. Γ' τόμος
ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
17) LOVE IN CHRIST OR METAPATRISTIC AGAPOLOGY? St. Porphyrios answers....


ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΡΟΥΜΑΝΙΚΑ:


1) PATIMI SI DEPRESIE. CE ESTE SI CUM SE VINDECA  DEPRESIA (EDITURA EGUMENITA 2014) 
ΤΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΙ

2) TAINA BISERICII DUPA SFANTUL PORFIRIE KAVSOKALIVITUL (EDITURA EGUMENITA 2014) ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ
  
3)VINDECAREA SUFLETULUI IN INVATATURA PARINTELUI PORFIRIE (EDITURA EGUMENITA 2012) 
Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΤΟΝ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΗ:

Γιά παραγγελίες στεῖλτε γραπτό μήνυμα στό 6948 576 291 ἤ στό viber γραπτό μήνυμα στό 6980 413 604. Γιά ἐκτέλεση παραγγελίας χρειαζόμαστε: Όνομα - Επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, αριθμό, Πόλη ταχυδρομικό κώδικα, τηλέφωνο ἐπικοινωνίας. Η αποστολή γίνεται με αντικαταβολή .

Ἐναλλακτικά στεῖλτε μήνυμα στό:hristospanagia@yahoo.gr γράφοντας:
  • τό ὀνοματεπώνυμό σας
  • τήν πλήρη σας διεύθυνση,
  • τούς τίτλους τῶν βιβλίων πού ἐπιθυμεῖτε,
  • τήν ποσότητα ἀπό κάθε βιβλίο
  • καί ἕνα τηλέφωνο ἐπικοινωνίας.
Ἡ ἀποστολή μπορεῖ νά γίνει καί μέσῳ τῆς φόρμας ἐπικοινωνίας πού ὑπάρχει στήν δεξιά στήλη τοῦ ἱστολογίου μας

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ

In English: 

A) BRIEFLY THE BOOKS OF ARCH. SAVVAS AGIOREITIS:
1) WHAT IS THE DIVINE SERVICE AND HOW WILL WE LIVE IT (3RD EDITION COMPLETED
2) ELDER ETHYMIOS AGIORITIS. ONE OF THE LAST
3) THE MYSTERY OF THE CHURCH ACCORDING TO SAINT PORPHYRIOS KAUSOKALYBIS
4) THE TREATMENT OF THE SOUL ACCORDING TO THE HOLY ELDER PORPHYRIO KAUSOKALYVITE (3RD EDITION AMENDED)
5) SUFFERING AND DEPRESSION. WHAT THEY ARE AND HOW THEY ARE TREATED
6) THE MYSTERY OF THE HOLY CONFESSION
7) THE ASCETICITIES OF THE PARISH
8) THE ROLE OF THE MOTHER IN THE EDUCATION OF CHILDREN. THE EDUCATION OF CHILDREN ACCORDING TO SAINT PORPHYRIO
9) THE ROLE OF THE CHURCH
10) PARENTS AND FREE RELATIONSHIPS - CHARITY: WHAT IS IT AND HOW WILL WE FIX IT
11) LOVE IN CHRIST OR POST-FATHER LOVE? Saint Porphyrios answers...,
12) MARCH TO UPPER JERUSALEM
13) LIFE AND STATE OF SAINT JACOB
14) ENTRANCE TO THE SPIRITUAL BATTLE. Volume I
MARCH TO UPPER JERUSALEM
15) RISE IN THE SCALE OF VIRTUES. Volume II
MARCH TO UPPER JERUSALEM
16) PURIFYING LIGHT THEOSISM. Volume III
MARCH TO UPPER JERUSALEM
17) LOVE IN CHRIST OR METAPATRISTIC AGAPOLOGY? St. Porphyrios answers....


TRANSLATED INTO ROMANIAN:


1) PATIMI SI DEPRESIE. CE ESTE SI CUM SE VINDECA DEPRESIA (EDITURA EGUMENITA 2014)
PASSIONS AND DEPRESSION. WHAT THEY ARE AND HOW THEY ARE TREATED

2) TAINA BISERICII DUPA SFANTUL PORFIRIE KAVSOKALIVITUL (EDITURA EGUMENITA 2014) THE MYSTERY OF THE CHURCH ACCORDING TO THE HOLY ELDER PORPHYRIO
 
3) VINDECAREA SUFLETULUI IN INVATATURA PARINTELUI PORFIRIE (EDITURA EGUMENITA 2012)
THE HEALING OF THE SOUL BY THE HOLY ELDER PORPHYRIO THE KASOKALYBITE:

For orders, send a text message to 6948 576 291 or a viber text message to 6980 413 604. To place an order, we need: Name - Surname, home address, number, City, postal code, contact phone number. Shipping is done by cash on delivery.

Alternatively, send a message to: hristospanagia@yahoo.gr by writing:

     your full name
     your full address,
     the titles of the books you want,
     the quantity from each book
     and a contact phone number.

The shipment can also be made through the contact form on the right column of our blog
FOR MORE: OUR BOOKS

Ἀλλάζουν αἱ οἰκογενειακαὶ σχέσεις μὲ τὸν νέον νόμον διὰ τὴν Ὑποβοηθουμένην Ἀναπαραγωγὴν

Ἀλλάζουν αἱ οἰκογενειακαὶ σχέσεις μὲ τὸν νέον νόμον διὰ τὴν Ὑποβοηθουμένην Ἀναπαραγωγὴν

Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Νικολόπουλος, Ἀναπληρωτὴς Καθηγητὴς Νομικῆς Σχολῆς ΕΚΠΑ

Τὸν Ἰούλιο τοῦ 2022 ψηφίσθηκε ὁ νόμος 4958/2022, μὲ τὸν ὁποῖο ἔγιναν οὐσιαστικὲς τροποποιήσεις στὶς διατάξεις τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα καὶ τοῦ νόμου 3305/2005 γιὰ τὴν ὑποβοηθούμενη ἀναπαραγωγή. Σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν ἔντονο καὶ πολύμηνο δημόσιο διάλογο, ποὺ πραγματοποιήθηκε γιὰ τὸ νόμο 4800/2021, τὸ γνωστὸ ὡς νόμο τῆς «συνεπιμέλειας», οἱ διατάξεις τοῦ νομοσχεδίου αὐτοῦ ἐλάχιστα ἀπασχόλησαν τὴν κοινὴ γνώμη καὶ σὲ κάποιο μέρος τους παραμένουν ἄγνωστες, παρότι εἰσήγαγαν πολὺ σοβαρὲς ἀνατροπὲς στὶς οἰκογενειακὲς σχέσεις καὶ στὴ διαδικασία ἀπόκτησης παιδιοῦ.

Περισσότερο ἔχει γίνει γνωστὸ ὅτι ἐπεκτείνεται τὸ ἀνώτατο ὅριο ἡλικίας, στὸ ὁποῖο θὰ μπορεῖ μία γυναίκα νὰ ἀποκτήσει παιδὶ μὲ ὑποβοηθούμενη ἀναπαραγωγή, στὸ 54ο ἔτος, ἀπὸ τὸ 50ό, ποὺ ἴσχυε μὲ τὸ ν. 3305/2005 καὶ τὸ 2022 εἶχε ἐπεκταθεῖ στὸ 52ο. Ὡς λόγος τῆς αὔξησης προβάλλεται ἡ ἐπιθυμία κάποιων γυναικῶν, ποὺ ἀναγκάζονταν νὰ καταφύγουν στὴν Ἀλβανία ἢ τὴν Κύπρο, ὅπου ἤδη προβλεπόταν αὐτὸ τὸ ὅριο, μὲ συνέπεια νὰ ὑποβάλλονται σὲ σοβαρὴ δαπάνη καὶ νὰ ὑπάρχει ἀπώλεια ἐσόδων γιὰ τὰ ἑλληνικὰ κέντρα γονιμότητας, ἐνῷ μὲ τὴν αὔξηση τῆς ἡλικίας μπορεῖ νὰ προσελκυσθεῖ ἀναπαραγωγικὸς τουρισμός, ποὺ θὰ ἀποφέρει περαιτέρω ἔσοδα. Ἐκεῖνο, ποὺ ἀγνοήθηκε τελείως, εἶναι τὸ συμφέρον τοῦ παιδιοῦ, ποὺ θὰ γεννηθεῖ, τὸ ὁποῖο δὲν ἐξυπηρετεῖται, ὅταν πρόκειται νὰ ἀνατραφεῖ ἀπὸ μητέρα, ποὺ θὰ ἔχει τὴν ἡλικία τῆς γιαγιᾶς του. Τὸ γεγονὸς ὅτι γεννιοῦνται καὶ παιδιὰ μὲ ὑπερήλικες πατέρες δὲν ἀποτελεῖ δικαιολογία, γιατί ὁ νομοθέτης δὲν μπορεῖ νὰ ἐμποδίσει τὸ γάμο τους, ἐνῷ ἐδῶ νομοθέτησε ὁ ἴδιος. Ὁ Ὑπουργὸς θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχει ζητήσει τὴ γνώμη τῆς Παιδοψυχιατρικῆς Ἑταιρείας Ἑλλάδας καὶ ἄλλων εἰδικῶν, παιδαγωγῶν καὶ ψυχολόγων, γιὰ νὰ ἔχει μία εἰκόνα τῶν ἐπιπτώσεων στὸν ψυχισμὸ τοῦ παιδιοῦ. Στὶς περισσότερες εὐρωπαϊκὲς χῶρες ἄλλωστε τὸ ὅριο ἀναπαραγωγικῆς ἱκανότητας τῆς γυναίκας προσδιορίζεται μεταξὺ 45 καὶ 50 ἐτῶν.

Ἡ προσευχή μᾶς πλησιάζει στόν Θεό; (Γέροντας Πετρώνιος Τανάσε)

Ἂν κάθε ἀρετή μᾶς βοηθάει νὰ δοῦμε τὸ Θεό, μία ἀπὸ αὐτές μᾶς βοηθάει κατὰ τρόπο ἐξαιρετικό, καὶ αὐτὴ εἶναι ἡ προσευχή. Ὅπως μεταξὺ δυὸ προσώπων, ὁ διάλογος δημιουργεῖ τὸ πιὸ μεγάλο πλησίασμα, ἔτσι καὶ ἡ προσευχή, ἡ συνομιλία τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὸ Θεό, μᾶς τοποθετεῖ σὲ ἄμεσο καὶ μεγαλύτερο πλησίασμα τοῦ Θεοῦ. Γι’ αὐτὸ ἡ Ἐκκλησία πλημμύρισε μὲ προσευχὲς ἕνα τόσο μεγάλο μέρος τῆς χριστιανικῆς ζωῆς, γι’ αὐτό μᾶς προτρέπει νὰ προσευχόμαστε ἀκατάπαυστα, ὥστε κάθε ἄνθρωπος νὰ γίνει ἕνας ἄνθρωπος προσευχῆς, δηλαδὴ ἕνας ἄνθρωπος ποὺ δὲν προσεύχεται μόνον ὅταν προσεύχεται, κατὰ τὴν ἔκφραση τοῦ ἁγίου Ἰωάννη τῆς Κλίμακος, ἀλλὰ ὁλόκληρη ἡ ζωὴ του εἶναι προσευχή.

Πῶς πρέπει νὰ γίνεται ἡ ἀληθινὰ ἀδιάλειπτη προσευχή, μᾶς τὸ εἶπαν μ’ ἕνα πλῆθος διδασκαλιῶν οἱ μεγάλοι ἄνθρωποι τῆς προσευχῆς. Σταματῶ μόνο στὸν σύντομο καὶ πολὺ περιεκτικὸ ὁρισμὸ τοῦ ἁγίου Μαξίμου: «Ἔχει ἀδιάλειπτη προσευχὴ αὐτὸς, ποὺ ὁ νοῦς του εἶναι προσηλωμένος μὲ πολλὴ εὐλάβεια καὶ πόθο στὸ Θεὸ καὶ μὲ τὴν ἐλπίδα κρέμεται ἀπὸ Ἐκεῖνον καὶ ἐμπιστεύεται Ἐκεῖνον σ’ ὅ,τι κάνει καὶ σ’ ὅ,τι τοῦ συμβαίνει».

«Μὲ εὐλάβεια καὶ πόθο», δηλαδὴ ἄπειρη ἀγάπη στὸ Θεό, ὥστε νὰ μπορεῖ νὰ λέει μαζὶ μὲ τὸν ψαλμωδό: «ἐκολλήθη ἡ ψυχή μου ὀπίσω σου» (Ψάλμ. 62:9)· ἔπειτα «μὲ ἐλπίδα καὶ ἐμπιστοσύνη» ὁλοκληρωτικὴ στὸ Θεὸ σ’ ὅλες τὶς περιστάσεις τῆς ζωῆς. Ἀδιάλειπτη προσευχὴ, ἑπομένως, σημαίνει κάτι περισσότερο ἀπὸ μία ἀκατάπαυστη ἐργασία προσευχῆς, σημαίνει μία προσευχὴ μὲ πίστη ἰσχυρή, μὲ ἀγάπη ἀπεριόριστη, μὲ τὸ νοῦ προσηλωμένο στὸ Θεό, μὲ βαθιὰ συγκέντρωση στὴν καρδιά.

Ὁ σύνδεσμος τῆς ἀδιάλειπτης προσευχῆς μὲ τὴν αἴσθηση τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ εἶναι πολὺ περισσότερο ἀπὸ ἐμφανής. Καὶ τὰ δυὸ θεμελιώνονται στὴν πίστη καὶ στὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καὶ βρίσκουν τὸ πλήρωμά τους τὸ ἕνα στὸ ἄλλο. Διότι τὸ νὰ αἰσθάνεται κανεὶς τὸ Θεὸ ἀδιάκοπα παρόντα σημαίνει τὸ νὰ βρίσκεται σὲ ἀδιάλειπτη προσευχή, ἐνῶ ἡ ἀδιάλειπτη προσευχὴ σημαίνει νὰ βρίσκεται ἀκατάπαυστα μέσα στὴ παρουσία Του· ἐπειδὴ «ἡ προσευχὴ ἀνατέλλει ἀπὸ τὴν ὅραση καὶ αἴσθηση τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ καὶ ἐπιπλέον δυναμώνει αὐτὴ τὴν ὅραση» (π. Δήμ. Στανιλοάε). Ὅλοι οἱ ἅγιοι ἔζησαν δυνατὰ τὴν ἐμπειρία τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ καὶ τὶς ἀποκαλύψεις καὶ τὰ θεῖα ὁράματα ποὺ εἶχαν, μόνο μέσα στὴν κατάσταση τῆς προσευχῆς τὰ εἶχαν.

20 Ὀκτωβρίου. Ἀρτεμίου μεγαλομ. (†326), Ματρώνης ὁσίας τῆς Χιοπολίτιδος (†462), Γερασίμου ὁσίου τοῦ ἐν Κεφαλληνίᾳ (†1581). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Παρ. κ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Φιλιπ. γ΄ 8-19).

Φιλιπ. 3,8           ἀλλὰ μενοῦνγε καὶ ἡγοῦμαι πάντα ζημίαν εἶναι διὰ τὸ ὑπερέχον τῆς γνώσεως Χριστοῦ Ἰησοῦ τοῦ Κυρίου μου, δι᾿ ὃν τὰ πάντα ἐζημιώθην, καὶ ἡγοῦμαι σκύβαλα εἶναι ἵνα Χριστὸν κερδήσω

Φιλιπ. 3,8                 Αλλά βεβαίως και τώρα ακόμη περισσότερον θεωρώ όλα γενικώς όσα είναι ξένα προς τον Χριστόν ζημίαν, εν συγκρίσει προς την υπεροχήν και το μεγαλείον της γνώσεως του Κυρίου μου Ιησού Χριστού, δια τον οποίον τα πάντα θεληματικώς απέρριψα και επεριφρόνησα. Και τα θεωρώ όλα σκύβαλα και ανάξια λόγου, δια να κερδήσω τον Χριστόν,

Φιλιπ. 3,9           καὶ εὑρεθῶ ἐν αὐτῷ μὴ ἔχων ἐμὴν δικαιοσύνην τὴν ἐκ νόμου, ἀλλὰ τὴν διὰ πίστεως Χριστοῦ, τὴν ἐκ Θεοῦ δικαιοσύνην ἐπὶ τῇ πίστει,

Φιλιπ. 3,9                 και δια να ευρεθώ κατά την μεγάλην εκείνην ημέραν της κρίσεως ενώπιόν του, όχι με την δικαιοσύνην μου, την οποίαν δίδει ο μωσαϊκός Νομος, αλλά με την δικαίωσιν που αποκτάται δια της πίστεως στον Ιησούν Χριστόν, που πηγάζει από τον Θεόν και θεμελειώνεται επάνω εις την πίστιν.

«Ὁμοφοβικοί» δέν ὑπάρχουν. Ἀρσενοφοβικοί καί θηλυφοβικοί ὑπάρχουν.

Όσο πραγματικές είναι οι αποχρώσεις των επινοημένων ρευστών φύλων άλλο τόσο είναι ο χαρακτηρισμός «ομοφοβικός» σε όποιον δεν τις αποδέχεται. Ο καθένας βέβαια έχει το δικαίωμα να αποκαλεί τον εαυτόν του όπως εκείνος θέλει, δεν έχει όμως κανένα δικαίωμα να επιβάλλει στον άλλον τις αρρωστημένες φαντασιώσεις του. Και επιτέλους, η ανθρωπότητα εδώ και χιλιάδες χρόνια έχει κρατήσει ψηλά ορισμένες κοινές παραδοχές. Δεν θα τις πετάξει τώρα στον κάλαθο των αχρήστων για τον ευγονιστή Σβαμπ και τους εγκληματίες συνεταίρους του που θέλουν να αφανίσουν το ανθρώπινο γένος.

«Ομοφοβικοί» λοιπόν δεν υπάρχουν. Υπάρχουν αρσενοφοβικοί και θηλυφοβικοί, γιατί μόνο δύο φύλα υπάρχουν.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ, 20-10-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ/ΑΓ. ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ, 20-10-2023
https://www.youtube.com/live/kZpNG5oOGhc?si=66iyuOhLjR6J-LHD

Εἰκόνα τῆς Ὁσίας Παρασκευῆς τῆς Ἐπιβατινῆς (1602)


1602-ΜΟΝΗ ΧΙΛΑΝΔΑΡΙΟΥ

Η μνήμη της τιμάται στις 14 Οκτωβρίου


https://proskynitis.blogspot.com/2023/10/1602.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible