Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Τί εἶναι εὐσέβεια, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ "ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ" ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ. ΑΡΧΙΜ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ κλικ εδώ https://www.youtube.com/channel/UC1VN... https://www.facebook.com/patir.savvas (γιά ἐπικοινωνία)

Ὅσιος Θεόληπτος Φιλαδελφείας - Κεφάλαια


Όσιος Θεόληπτος Φιλαδελφείας

Κεφάλαια
1. Όταν ο νους φεύγει από τα έξω πράγματα και συνάγεται προς τα έσω, τότε επιστρέφει στον εαυτό του· ενώνεται δηλαδή φυσικώς με τον κατά διάνοια λόγο και, με το λόγο που ενυπάρχει ουσιωδώς μέσα του, ενώνεται με την προσευχή. Και δια μέσου της προσευχής ανεβαίνει στη γνώση του Θεού με όλη την αγαπητική του δύναμη και διάθεση. Τότε η σαρκική επιθυμία αναχωρεί, κάθε ηδονική αίσθηση μένει αργή και τα ωραία της γης φαίνονται αηδή. Γιατί η ψυχή, αφού έριξε πίσω της όλα όσα ανήκουν στο σώμα ή σχετίζονται με αυτό, τρέχει πίσω από την ωραιότητα του Χριστού, ακολουθώντας Τον υπάκουα με τα έργα της σεμνής πολιτείας και της αγνείας της διάνοιας και ψάλλοντας: «Παρθένες θ’ ακολουθήσουν πίσω από τον βασιλιά»(Ψαλμ. 44, 15). Φαντάζεται και βλέπει εμπρός της το Χριστό, και λέει: «Βλέπω πάντοτε τον Κύριο εμπρός μου, γιατί στέκεται στα δεξιά μου»(Ψαλμ. 15, 8). Στο Χριστό προσκολλάται με την αγάπη και του λέει: «Κύριε, σ’ εσένα στρέφεται όλη η επιθυμία μου»(Ψαλμ. 37, 10). Στο Χριστό ατενίζει διαρκώς και αναφωνεί: «Τα μάτια μου είναι διαρκώς στραμμένα προς τον Κύριο»(Ψαλμ. 24, 15). Με το Χριστό συνομιλεί μέσω της καθαρής προσευχής προξενώντας ευχαρίστηση σ’ Αυτόν και ευφροσύνη στον εαυτό της, κατά το ψαλμικό: «Είθε να ευχαριστήσει τον Κύριο η συνομιλία μου με Αυτόν, κι εγώ θα ευφρανθώ από την επικοινωνία μου μαζί Του»(Ψαλμ. 103, 34). Γιατί ο Θεός δέχεται τη συνομιλία της προσευχής επειδή Αυτός είναι που η ψυχή αγαπά και επικαλείται και ζητά τη βοήθειά Του, και χαρίζει στην δεόμενη ψυχή την ανέκφραστη χαρά. Καθώς δηλαδή αυτή μνημονεύει το Θεό κατά τη συνομιλία της προσευχής, ευφραίνεται από τον Κύριο, όπως λέει ο Ψαλμωδός: «Θυμήθηκα το Θεό και ευφράνθηκα»(Ψαλμ. 76, 4).


2. Ν’ αποφεύγεις τις αισθήσεις, και θα αδρανοποιήσεις την ηδονή των αισθητών. Ν’ αποφεύγεις τις φαντασίες των ευχαρίστων πραγμάτων κατά τη διάνοια, και θα καταργήσεις την ηδυπάθεια των λογισμών. Κι όταν ο νους μένει χωρίς φαντασίες, γιατί δεν επιτρέπει ούτε στους τρόπους της ηδονής, ούτε στους λογισμούς της επιθυμίας να του αποθέτουν το εκτύπωμα και τη σφραγίδα τους, τότε βρίσκεται στην καθαρότητα. Και αφού ανεβεί πάνω απ΄ όλα τα αισθητά και τα νοητά, ανεβάζει την έννοια στο Θεό. Και με τη συνεχή μνήμη, φωνάζει από τα βάθη της ψυχής του το όνομα του Κυρίου και τίποτε άλλο, όπως το βρέφος φωνάζει το όνομα του πατέρα του. «Θα καλέσω, λέει στη Γραφή, με το όνομά μου τον Κύριο ενώπιόν σου»(Εξ. 33, 19). Κι όπως ο Αδάμ, αφού πλάστηκε από χώμα με το χέρι του Θεού, έγινε ψυχή ζώσα με το θείο εμφύσημα(Γεν. 2, 7), έτσι κι ο νους, αφού διαπλαστεί με τις αρετές, προφέροντας αδιάκοπα την επίκληση του Κυρίου με καθαρή διάνοια και θερμή διάθεση, υφίσταται τη θεία αλλοίωση, καθώς ζωογονείται και θεοποιείται, επειδή γνωρίζει και αγαπά το Θεό.

Δὲν ὑπάρχουν ἄλυτα προβλήματα

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Πολλοὶ κοσμικοὶ ἄνθρωποι ἀντιμετωπίζουν σοβαρὰ προβλήματα καὶ βιώνουν δυσάρεστες καταστάσεις, ἀπὸ τὶς ὁποῖες δύσκολα ἐλευθερώνονται. Τὰ προβλήματα συνήθως εἶναι προσωπικά, ἀλλὰ δὲν λείπουν καὶ τὰ οἰκογενειακά, τὰ ἐπαγγελματικὰ καὶ γενικότερα τὰ κοινωνικά. Οἱ ἐπιπτώσεις ἀπὸ αὐτὰ εἶναι δύσκολες καὶ οἱ λύσεις ποὺ προτείνονται ἀπὸ εἰδικοὺς ἐπιστήμονες δὲν βελτιώνουν πάντα τὰ πράγματα. Γιὰ τὸν ἄνθρωπο ὅμως τοῦ Θεοῦ πολλὰ ἀπὸ αὐτὰ τὰ προβλήματα, ἐνῷ φαίνονται δύσκολα εἶναι εὔκολα, γιατί στὴν πραγματικότητα δὲν εἶναι σπουδαῖα καὶ σοβαρά. Μπορεῖ κανεὶς νὰ τὰ προσπεράσει χωρὶς νὰ ἐπηρεαστεῖ σὲ τίποτα. Ἄλλα προβλήματα ἐπίσης ποὺ δημιουργοῦνται ἀπὸ ἁμαρτωλὲς ἐπιλογὲς ἀντιμετωπίζονται μὲ τὶς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ. Ἀλλὰ καὶ μὲ τὴ δύναμη τῆς προσευχῆς, τὴ συμμετοχὴ στὰ μυστήρια, μὲ τὸ λόγο τοῦ Θεοῦ, μὲ τὴν ἀγαθοεργία, μὲ τὴν πρὸς τὸν πλησίον ἀγάπη καὶ μὲ... πολλὰ ἄλλα μέσα. Βέβαια, δὲν ἰσχυριζόμαστε ἐπιπόλαια ὅτι ὁ συνειδητὸς χριστιανὸς δὲν ἀντιμετωπίζει προβλήματα ἢ δὲν ὑποφέρει ἀπὸ αὐτά, ἔχει ὅμως σταθερὴ καὶ οὐσιαστικὴ βοήθεια ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ τοὺς ἄξιους καὶ ἐνάρετους κληρικούς.
Ὁ ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης ἐρχόταν καθημερινά σέ ἐπικοινωνία μὲ ἀνθρώπους καὶ ἔλεγε ἀπὸ τὴν ἐμπειρία του τὰ ἑξῆς: «Μέσα του ὁ καθένας μὲ τὴν ἁμαρτία του, εἶναι πολὺ μπερδεμένος καὶ πρέπει νὰ ἀφήσουμε μία χαραμάδα τῆς ψυχῆς μας ἀνοιχτή, γιὰ νὰ μποῦν τὸ φῶς καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ μέσα μας, ὥστε νὰ ἀρχίσει τὸ ξεμπέρδεμα τῆς ψυχῆς μας, γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ αἰσθανθοῦμε τὰ μεγαλεῖα, ποὺ μᾶς ἀποκαλύπτει ὁ Θεὸς καὶ γιὰ τὰ ὁποῖα μᾶς ἔχει προορίσει στὴ Βασιλεία του, στὸν παράδεισο».

Ὁ Σατανισμός στήν ἐποχή μας

Ο Σατανισμός στην εποχή μας

΄Αρθρο από Γεώργιο Βλάχο (ερευνητής)

Αγαπητοί μου χριστιανοί. Στην ορθόδοξη εκκλησία μας, κατά τη διάρκεια του βαπτίσματος, ο ιερέας που τελεί την ιερή βάπτιση ρωτάει τον ανάδοχο που κρατάει το νήπιο στα χέρια του : ‘’Απεταξάμην το σατανά’’; Και ο ανάδοχος απαντάει : Απεταξάμην. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, διότι ο ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση, για λογαριασμό του βαπτιζόμενου που δεν μπορεί να μιλήσει, ότι ο βαπτιζόμενος απορρίπτει εντελώς το σατανά από τη ζωή του και συντάσσεται με το Χριστό. Γι αυτό, λίγο αργότερα ο ιερέας ρωτάει εάν ο ανάδοχος συντάσσεται με το Χριστό και ο ανάδοχος απαντάει : ‘’Συνεταξάμην’’. ΄Όλο αυτό σημαίνει ότι, τη στιγμή αυτή συνάπτεται ένα συμβόλαιο με το Θεό και ότι ο βαπτιζόμενος δέχεται το Χριστό στη ζωή του και απορρίπτει το σατανά.

Αν τα χρόνια περάσουν και το βαπτιζόμενο νήπιο μεγαλώσει και γίνει σατανιστής, αυτό σημαίνει ότι έκανε διάσπαση του συμβολαίου με το Θεό και αντί από δω και πέρα να ακολουθήσει το Θεό, ακολουθεί το διάβολο.

Πόσο λυπηρή είναι αυτή η πράξη σύνταξης με το σατανά και πόσο επιζήμια για την ψυχή όλων των σατανιστών ! Είναι πολύ χειρότερα, ακόμη και αν δεν είναι χριστιανός ή είναι άθεος. Διότι για τον μη χριστιανό υπάρχει ελπίδα να γίνει χριστιανός, και για τον άθεο αργότερα υπάρχει ελπίδα να ασπαστεί κάποια θρησκεία. Για τον σατανιστή όμως που αθέτησε το συμβόλαιο με το Δημιουργό Του Θεό, δεν υπάρχει καμία απολύτως ελπίδα σωτηρίας, διότι απαξίωσε το Θεό και σύναψε ένα νέο συμβόλαιο με το σατανά, με το οποίο θα κληρονομήσει την αιώνια κόλαση !

Α) ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ Ή ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΙΑΣ

«Πνευματικοί νόμοι» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου




Ἀπόσπασμα 3/10/21

Ἐλπίζω νὰ πάρουμε ὅλοι τὸ μήνυμα ποὺ μᾶς ἦρθε ἀπὸ τὴν Κρήτη, ἀπὸ τὸν φοβερὸ αὐτὸ μεγάλο σεισμὸ, τὰ 5.8 Richter, ποὺ ἔγινε σὲ ἕνα μέρος ποὺ ὅπως ὁμολογοῦν οἱ ἐπιστήμονες οἱ σεισμολόγοι, δὲν ὑπῆρχε ρῆγμα, γνωστὸ ρῆγμα τὸ ὁποῖο θὰ μποροῦσε νὰ προκαλέσει ἕνα τόσο μεγάλο σεισμὸ, ποὺ ὅπως ὁμολογεῖται, ἄν ἤτανε λίγο πιὸ κοντὰ, τὸ Ἡράκλειο ἴσως νὰ μὴν ὑπῆρχε σήμερα· ἄν ἦταν λίγο πιὸ κοντὰ στὴν πόλη αυτή.

Νά πάρουμε τὸ μήνυμα! Ποιὸ μήνυμα νὰ πάρουμε ἀπ’ αὐτὸν τὸν σεισμὸ; Ὅτι ὁ Κύριος σείει τὴ Γῆ, ὄχι γιὰ νὰ μᾶς τιμωρήσει, νὰ μᾶς ἐκδικηθεῖ, ἀλλὰ γιὰ νὰ μᾶς ἐπιστρέψει σὲ μετάνοια. Καὶ ὁ τόπος, ὅπου ἔγινε αὐτὸς ὁ σεισμὸς, ὁ μὴ ἀναμενόμενος ὅπως εἴπαμε, εἶναι ἕνας τόπος, ὅπου ἔγιναν κάποια πράγματα ἀντίθετα μὲ τὴν πίστη μας. Ὅπως εἶναι γνωστὸ σὲ ὅλους, ἐκεῖ ὑπῆρχε στὴν περιοχὴ ἕνα ἐκκλησάκι τῆς Ἁγίας Παρασκευῆς, τὸ ὁποῖο τὸ ἔθαψαν κάτω ἀπὸ τὰ μπάζα γιὰ νὰ περάσει ἐκεῖ κάποιος δρόμος γιὰ τὸ καινούργιο ἀεροδρόμιο. Καὶ πρὶν ἀπ’ αὐτὸ, εἴδαμε δυστυχῶς ἕνα video, ὅπου ὁ τοπικὸς ἐπίσκοπος καὶ οἱ ἱερεῖς τρυποῦν μὲ τρυπάνια, κ.λ.π., σκάβουν τὴν Ἁγία Τράπεζα, καὶ ἀπὸ μέσα ἀφαιροῦν τὰ Ἅγια Λείψανα, κάτι πολὺ φοβερὸ, τὸ ὁποῖο δὲν ἐπιτρέπεται νά γίνει ποτὲ γιατὶ ὁ τόπος εἶναι ἀφιερωμένος στὸν Θεὸ. Καὶ ὅ,τι ἀφιερώνεται στὸν Θεὸ, σὲ καμμιὰ περίπτωση δὲν τὸ ξαναπαίρνουμε πίσω· πολὺ περισσότερο, ἕνα Ναὸ ὁλόκληρο.

Ἐμμονικά τυφλοί μπροστά στά σημεῖα τῶν Καιρῶν…


τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας

Ὅσο περνᾶ ὁ καιρός, κλιμακώνονται συνεχῶς τά χτυπήματα, πολλαπλασιάζονται τά «τέρατα καί τά σημεῖα». Τεράστιες περιοχές τῆς πατρίδας μας γίνονται κρανίου τόπος, μοναστήρια καί προσκυνήματα χάνονται μέσα στίς φλόγες, εἰκόνες τῆς Παναγιᾶς καί ἄλλων Ἁγίων ἀναβλύζουν ἐδῶ καί μῆνες ποταμούς δακρύων, ἡ γῆ σείεται κατά τόπους σχεδόν καθημερινά καί τώρα ἕνας σεισμός (ἀπρόσμενος μάλιστα, πού ἐξέπληξε μέ τήν ἔντασή του τούς σεισμολόγους) προκαλεῖ μεγάλες καταστροφές σέ μία περιοχή πού ἔχει δώσει ἀπό πνευματικῆς πλευράς πάρα πολλά δικαιώματα. Καί δέν εἶναι δυστυχῶς ἡ μόνη. Οἱ καταστροφές αὐτές μάλιστα, ἐδῶ καί ἀρκετούς μῆνες, ἀφοροῦν πλέον καί σέ ναούς, σέ πρωτοφανῆ γιά τά ἑλληνικά χρονικά ἔκταση.

Ὅλα αὐτά βέβαια θά μποροῦσαν νά εἶχαν συνοδευτεῖ καί ἀπό πολύ μεγαλύτερες τραγωδίες, τρομακτικούς ὀλέθρους, γεγονότα πολύνεκρα. Εὐτυχῶς δέν συνοδεύτηκαν, συνάμα ὅμως – ἀκόμη καί ἔτσι – παραμένουν γεγονότα ἐξαιρετικά εὔγλωττα. Ἄξιο εὐγνωμοσύνης τό πρῶτο καί συνάμα ἄξιο προβληματισμοῦ τό δεύτερο. Εὐγνωμοσύνης πού ἀκόμη μᾶς κρατάει ὁ Θεός, ταῖς πρεσβείαις τῆς Θεοτόκου καί πάντων τῶν Ἁγίων, καί δέν μᾶς ἀφήνει νά καταποντιστοῦμε ὁριστικά μέσα στόν βοῦρκο πού οἱ ἴδιοι ὀρύξαμε γιά τούς ἑαυτούς μας καί γεμίσαμε μέ τά δυσώδη βαλτόνερα τῆς ἀποστασίας μας. Ἀλλά καί προβληματισμού, γιατί κανείς δέν ξέρει ἕως πότε θά μᾶς ἀνέχεται καί πόσα δεινά ἔχουμε νά ζήσουμε στίς μέρες πού ἀνοίγονται μπροστά μας. Δεινά, πού γιά τήν παιδαγωγία μας, τόσο πιό ἐπώδυνα φαίνεται δυστυχῶς ὅτι θά εἶναι, ὅσο ἐμεῖς θά ἐπιμένουμε ἐμμονικά στόν βόρβορο. Ἤδη μάλιστα εἰδικά ὡς πρός τό ἐνδεχόμενο νέων μεγάλων σεισμῶν (πολύ μεγαλύτερων καί καταστροφικότερων ἀπό ὅσους ἔχουν ἤδη γίνει) οἱ προειδοποιήσεις εἶναι σαφεῖς ἀκόμη καί ἀπό τούς ἐπιστήμονες (καί ἀναφανδόν ἔκδηλη εἶναι καί ἡ ἀνησυχία τους).

The Immediate natural and physical fruits of the Jesus Prayer



The Immediate natural and physical fruits of the Jesus Prayer

When the bitter cold pierces me, I start saying the Jesus Prayer and a sweet warmth spreads in my entire body. When hunger begins to overcome me, the Jesus Prayer makes me to forget my wish for food.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑ 6-10-2021

https://youtu.be/cJxLzhyMC1g
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΓΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑ 6-10-2021

Γιά τήν θεία Χάρη.....

Όταν δεν ενεργεί η Χάρη, λόγω της αμαρτίας, τότε ο άνθρωπος παρουσιάζει μια ραθυμία στα πνευματικά και δεν έχει διάθεση ούτε το σταυρό του να κάνει. Τίποτα από τα πνευματικά δεν τον ευχαριστούν και παρηγοριέται με τον ύπνο, το φαγητό, τις σαρκικές απολαύσεις το χρήμα και τη δόξα.

6 Ὀκτωβρίου. ♰ Θωμᾶ (τοῦ καὶ Διδύμου) ἀποστόλου ἐκ τῶν ιβ΄. Ἐρωτηίδος μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἀποστόλου, Κυρ. ι´ ἐπιστ. (Α´ Κορ. δ´ 9-16).

Α Κορ. 4,9          δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις.

Α Κορ. 4,9                Αλλ' ημείς οι Απόστολοι κάθε άλλο παρά βασιλείαν και δόξαν έχομεν κερδήσει στον κόσμον αυτόν. Διότι νομίζω, ότι ο Θεός ημάς τους Αποστόλους μας έχει δείξει εις τα μάτια όλων των ανθρώπων σαν τους πιο τελευταίους, σαν καταδικασμένους εις θάνατον, που βαδίζουν στον τόπον της εκτελέσεως. Διότι εγίναμεν παράδοξον θέαμα εις όλον τον κόσμον, στους αγγέλους που θαυμάζουν, και στους ανθρώπους που χλευάζουν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible