Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

«Ἱερουργεῖται ἡ λύτρωση τῆς εὐγνώμονος »- Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἑορτοδρόμιον, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_«Ιερουργείται η λύτρωση της ευγνώμονος »-Τριώδιο Μ. Τετάρτης, Τροπάριο η' ᾠδῆς, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἑορτοδρόμιον, 19-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

«Κατά τήν Β' Παρουσία Σου βάλε με στά δεξιά Σου»,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (κήρυγμα)

 «Κατά την Β' Παρουσία Σου βάλε με στα δεξιά Σου»- Διώδιο Μ. Τρίτης, Τροπάριο θ' ᾠδῆς, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἑορτοδρόμιον, 19-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ὀ Ἱερός Χρυσόστομος γιά:α) Τήν προδοσία ἀπό τόν Ἰούδα καί τή σύλληψη τοῦ Κυρίου,β)Τήν ἀνάκριση τοῦ Κυρίου ἀπό τόν Καϊάφα,γ)Τήν ἄρνηση καί τή μετάνοια τοῦ Πέτρου, δ)Τήν ἀπόφαση θανατώσεως τοῦ Ἰησοῦ καί τό φοβερό τέλος τοῦ Ἰούδα καί ε) Τή δίκη τοῦ Ἰησοῦ ἐνώπιον τοῦ Πιλάτου


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

[Υπομνηματισμός των εδαφίων: Ματθ. 26,47-56]

«Καὶ ἔτι αὐτοῦ λαλοῦντος ἰδοὺ Ἰούδας εἷς τῶν δώδεκα ἦλθε, καὶ μετ᾿ αὐτοῦ ὄχλος πολὺς μετὰ μαχαιρῶν καὶ ξύλων ἀπὸ τῶν ἀρχιερέων καὶ πρεσβυτέρων τοῦ λαοῦ(:και ενώ ο Ιησούς τους μιλούσε ακόμη, ιδού, ήλθε ο Ιούδας, ένας από τους δώδεκα. Και μαζί του ήλθε κι ένα μεγάλο πλήθος από ανθρώπους οπλισμένους με μαχαίρια και με ρόπαλα, τους οποίους είχαν στείλει οι αρχιερείς και οι πρεσβύτεροι του λαού)»[Ματθ.26,47].

Καλά βέβαια είναι τα σκεύη των ιερέων, όμως αυτοί έρχονται εναντίον Του με μαχαίρια και ξύλινα ρόπαλα. Και «ἰδοὺ Ἰούδας(:ιδού ήλθε ο Ιούδας)» λέει «εἷς τῶν δώδεκα ἦλθε (:ένας από τους δώδεκα)». Πάλι τον αναφέρει ότι ήταν ένας από τους δώδεκα μαθητές και δεν ντρέπεται.

«Ὁ δὲ παραδιδοὺς αὐτὸν ἔδωκεν αὐτοῖς σημεῖον λέγων· ὃν ἂν φιλήσω, αὐτός ἐστι· κρατήσατε αὐτόν. καὶ εὐθέως προσελθὼν τῷ Ἰησοῦ εἶπε· χαῖρε, ῥαββί, καὶ κατεφίλησεν αὐτόν(:εκείνος μάλιστα που τον παρέδωσε, είχε δώσει σ’ αυτούς συνθηματικό λέγοντας: ‘’Εκείνον που θα φιλήσω, αυτός είναι˙ πιάστε τον προσέχοντας καλά μη σας φύγει’’. Και αμέσως πλησίασε τον Ιησού και του είπε: ‘’Χαίρε, διδάσκαλε’’. Και τον φίλησε με προσποιητή εγκαρδιότητα)»[Ματθ.26,48].

Πω, πω! Πόση πονηρία και κακία δέχτηκε η ψυχή του προδότη! Διότι με ποιους οφθαλμούς αντίκρισε τότε τον Διδάσκαλο; Με ποιο στόμα Τον φιλούσε; Πόσο μολυσμένη σκέψη! Τι σκέφτηκε; Τι τόλμησε να κάνει; Ποιο γνώρισμα της προδοσίας Του έδωσε; «Ὃν ἂν φιλήσω(:εκείνον που θα φιλήσω)», λέει. Είχε εμπιστοσύνη στην επιείκεια του Διδασκάλου, αυτή ακριβώς η οποία περισσότερο από κάθε άλλο ήταν ικανή να τον κάνει να ντραπεί και να τον στερήσει από κάθε συγνώμη, διότι πρόδωσε Αυτόν που ήταν τόσο πράος.

Και γιατί το είπε αυτό; Επειδή ενώ πολλές φορές ο Κύριος κρατιόταν από αυτούς, τους διέφυγε περνώντας ανάμεσά τους χωρίς να Τον αναγνωρίζουν. Αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει και τότε, εάν δεν ήθελε Εκείνος να συλληφθεί. Επειδή λοιπόν ήθελε να τον διδάξει αυτό ακριβώς το πράγμα, τύφλωσε και τότε τους οφθαλμούς τους και ο ίδιος ρωτούσε «τίνα ζητεῖτε;(:ποιον ζητείτε;)»[Ιω. 18,4]. Και δεν Τον γνώριζαν αν και ήταν με φανάρια και δάδες και είχαν και τον Ιούδα μαζί τους.

Έπειτα όταν Του είπαν ότι ζητούν τον Ιησού, λέγει «ἐγώ εἰμι (:Εγώ είμαι αυτός που ζητάτε)»[Ιω. 18,5] και εδώ πάλι προσθέτει «ἑταῖρε, ἐφ᾿ ᾧ πάρει;(:φίλε, άφησε το φίλημα και κάνε αυτό για το οποίο ήλθες και βρίσκεσαι τώρα εδώ)»[Ματθ. 25,50]. Διότι αφού έδειξε την δύναμη Του, τον συγχώρησε. Ο Λουκάς μάλιστα λέει ότι και μέχρι αυτή την ώρα προσπαθεί να τον διορθώσει λέγοντας «ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· Ἰούδα, φιλήματι τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου παραδίδως;(:Ιούδα, με φίλημα, που ως τώρα ήταν δείγμα της αγάπης μας, προδίδεις Αυτόν που είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος του ανθρώπινου γένους και ο αναμενόμενος Μεσσίας σύμφωνα με τους προφήτες;)»[Λουκά 22,48]. «Ούτε τον τρόπο της προδοσίας δεν ντρέπεσαι», λέει. Αλλά επειδή ούτε αυτό δεν τον εμπόδισε, καταδέχθηκε και να φιληθεί, και παρέδωσε θεληματικά τον εαυτό Του και Τον συνέλαβαν και τον κράτησαν κατά την νύκτα εκείνη κατά την οποία έφαγαν το πασχαλινό δείπνο· τόσο πολύ έβραζαν και ήταν κυριευμένοι από μανία. Αλλά όμως τίποτε δεν θα μπορούσαν να κάνουν εάν δεν τους το επέτρεπε Εκείνος.

Τούτο όμως δεν απαλλάσσει τον Ιούδα από την ανυπόφορη κόλαση, αντιθέτως μάλιστα τον καταδικάζει περισσότερο, διότι αν και είχε λάβει τόσο μεγάλη απόδειξη της δύναμης και της επιείκειας και της πραότητας του Διδασκάλου του, έγινε χειρότερος από κάθε θηρίο.

Ἡ πορεία τοῦ ἀνθρώπου (Ἀρχ. Κύριλλος Κωστόπουλος, Ἱεροκήρυκας Ἱ. Μ. Πατρῶν)

Ὁ ἄνθρωπος ὡς δημιούργημα τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ βρίσκεται σὲ μία συνεχὴ καὶ ἀδιάκοπη πορεία. Σὲ μιὰ πορεία, ἡ ὁποία φαίνεται ὅτι εἶναι ὁριζόντιος, ὅμως στὴν πραγματικότητα εἶναι κάθετος, ἀφοῦ ὑπάρχει ὁ θάνατος, μέσῳ τοῦ ὁποίου ὁ ἄνθρωπος πορεύεται, εἴτε τὸ θέλει εἴτε ὄχι, ἀπὸ τὴν γῆ πρὸς τὸν οὐρανό, ἀπὸ τὴν πρόσκαιρη αὐτὴ ζωὴ πρὸς τὴν αἰώνια – οὐράνια ζωή.

Ἡ πορεία, ὅμως, τοῦ Ὀρθοδόξου – πνευματικοῦ ἀνθρώπου εἶναι διαφορετικὴ ἀπὸ αὐτὴν τοῦ ὑλικοῦ – σαρκικοῦ ἀνθρώπου. Τοῦ μὲν πρώτου ὁ δρόμος κατευθύνεται πρὸς τὴν πνευματικὴ τελειότητα καὶ τὴν ἀπόλαυση τῶν πνευματικῶν ἀγαθῶν τῆς δόξης καὶ τῆς χάριτος τοῦ Δημιουργοῦ του Θεοῦ, ποὺ εἶναι οἱ καρποὶ τοῦ Παναγίου Πνεύματος. Τοῦ δὲ δευτέρου ὁ δρόμος ὁδηγεῖ στὴν ἀπώλεια, σὲ μιὰ παντοειδῆ σαρκικὴ ἀπόλαυση, ἡ ὁποία στὸ τέλος καταντᾶ σὲ μιὰ ψυχοσωματικὴ κατάπτωση καὶ σὲ μιὰ ἐκμηδένιση τῶν πάντων. Ὡστόσο, πρέπει νὰ σημειώσουμε ὅτι καὶ ἡ ἁπλὴ εὐσεβιστικὴ – θρησκευτικὴ ζωὴ πολλῶν πιστῶν καταλήγει καὶ αὐτὴ νὰ εἶναι μιὰ ζωὴ ἐκτελέσεως μερικῶν «θρησκευτικῶν καθηκόντων».

Καὶ γιὰ μὲν τὴν σαρκικὴ – ὑλιστικὴ ζωὴ ὅλοι λίγο – πολὺ γνωρίζουμε ἢ διαπιστώνουμε γύρω μας τί σημαίνει καὶ ποῦ μᾶς ὁδηγεῖ. Καθημερινῶς γινόμαστε μάρτυρες φόνων, οἱ ὁποῖοι ὑπερβαίνουν ἀκόμη κι αὐτὸν τὸν φυσικὸ δεσμὸ τῆς ἀγάπης. Πλεονεξίες, ψεύδη, μίση καὶ ἐγωκεντρισμοὶ διαλύουν τὴν κοινωνικὴ συνοχὴ, τὴν εἰρηνικὴ συμβίωση τῶν ἀνθρώπων καὶ ὁδηγοῦν σὲ ἀναταραχὲς καὶ συρράξεις τόσο σὲ κοινωνικὸ ὅσο καὶ σὲ ἐθνικὸ ἐπίπεδο.

ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ- ΙΕΡΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ 20-4-2022

https://youtu.be/NEya86IwKa0
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ- ΙΕΡΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ 20-4-2022

Ἀπό τά ἀπομνημονεύματα μητέρας Παρασκευῆς γιά τόν Μοναχο Γαβριήλ.


Μια μέρα ήρθε μια κοπέλα στον Γέροντα Γαβριήλ και είπε ότι είχαν συνεχείς καβγάδες και σκάνδαλα στο σπίτι τους και ο αδελφός της είχε φύγει από το σπίτι.

«Ο γέροντας πήγε αμέσως στο σπίτι μας. Μπήκαν μέσα και είδαν ότι ο αδερφός ήταν ήδη στο σπίτι.

«Κάποια δύναμη με έκανε να επιστρέψω», είπε ο αδελφός.

Ο π. Γαβριήλ ανέβηκε στις εικόνες και άρχισε να προσεύχεται.

«Εἰρηνοποιοί» καί «ἐγγυητές» : Ὁ «Ζωτικός χῶρος» τό «Στρατηγικό Βάθος», ἡ «Γαλάζια Πατρίδα» καί τά ὀστά πρός «βιομηχανοποίηση»


Θεοφάνης Μαλκίδης

Διδάκτορας του Παντείου Πανεπιστήμιου

Μέλος της Διεθνούς Ένωσης Ακαδημαϊκών για τη Μελέτη των Γενοκτονιών

«Ειρηνοποιοί» και «εγγυητές» : Ο «Ζωτικός χώρος» το «Στρατηγικό Βάθος», η «Γαλάζια Πατρίδα» και τα οστά προς «βιομηχανοποίηση»

Ήταν Νοέμβριος του 1937 όταν ο Χίτλερ πραγματοποίησε μυστική συνάντηση με κορυφαία στελέχη του Ναζιστικού καθεστώτος, αναπτύσσοντάς τους τα σχέδιά του για την απόκτηση του «ζωτικού χώρου». Με τη «θεωρία» αυτή ο Χίτλερ επισήμανε ως ικανή και αναγκαία προϋπόθεση για επιβίωση της Ναζιστικής Γερμανίας την επέκταση των συνόρων της, προκειμένου να μπορούν να ζουν ανεκτά οι Γερμανοί. Επιπλέον η αναθεώρηση των όρων όπως επιβλήθηκαν στη Γερμανία από τους νικητές του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν η διπλωματική- πολιτική- νομική συνιστώσα του «ζωτικού χώρου».

Πριν λίγες ημέρες ο Ερντογάν, ο εκφραστής του σύγχρονου «ζωτικού χώρου», (ξανα)είπε πως κάποιοι θέλουν «να φυλακίσουν την Τουρκία στα χερσαία σύνορά της», στα οποία, ευνόητα, μπορεί να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι δεν μπορεί η Τουρκία να επιβιώσει και επιπλέον η διαρκή επίκληση για αναθεώρηση της Συνθήκη της Λωζάννης είναι η αντίστοιχη συνιστώσα, προκειμένου να πεισθεί ο διεθνής παράγοντας και οργανισμοί ότι η συρρίκνωση της Τουρκίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτή.

Οι ομοιότητες και σε θεωρητικό επίπεδο των παραπάνω πρακτικών έχουν το ενδιαφέρον τους για ό,τι δυστυχώς συνέβη στον Β ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, για όσα συμβαίνουν εις βάρος του Ελληνισμού στο Αιγαίο, στην Κύπρο, στη Θράκη.

Ἅγιος Εὐμένιος Σαριδάκης: «Πιστεύετε ὅτι ὑπηρετεῖτε τὴν Εἰκόνα τοῦ Θεοῦ; Τὸν Χριστὸ τὸν Ἴδιο; Ἒ μὴν ἐμβολιαστεῖτε»!

 

Μέ ἀφορμή τήν σημερινή ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Εὐμένιου Σαριδάκη ἀναδημοσιεύουμε παλαιότερη ἀνάρτησή μας, στήν ὁποία ἐξιστορείται ἔνα περιστατικὸ ποῦ ἀφορᾶ τὸν Ἅγιο (πλέον) Εὐμένιο Σαριδάκη καὶ πῶς ἀντιμετώπισε τὸν ἐμβολιασμὸ τῶν νοσοκόμων γιὰ τὴν ἡπατίτιδα στὸ νοσοκομεῖο Λοιμωδῶν.
Τὸν Φεβρουάριο τοῦ 2004, πραγματοποιήθηκε μία ὁμιλία τοῦ π. Νικολάου Λουδοβίκου μὲ θέμα: «Πνευματικὴ ζωὴ - Θεωρία καὶ πράξη». Στὸ τέλος περίπου τῆς ὁμιλίας, κάποιος πατὴρ Νεκτάριος (ἄγνωστος σὲ ἐμᾶς), ἐξιστορεῖ ἔνα περιστατικὸ πού ἀφορᾶ τὸν Πατέρα Εὐμένιο Σαριδάκη καὶ πῶς ἀντιμετώπισε τὸν ἐμβολιασμὸ τῶν νοσοκόμων γιὰ τὴν ἡπατίτιδα στὸ νοσοκομεῖο Λοιμωδῶν.
Διαβάστε καὶ τὴν ἀπομαγνητοφώνηση…

π. Νεκτάριος: Μὲ μεταφέρετε πρὶν μερικὰ χρόνια σὲ ἕνα νοσοκομεῖο τῶν Ἀθηνῶν, στὸ Λοιμωδῶν, ὅπου ἦταν ἕνας Γέροντας, μερικοὶ τὸν ἔχουν χαρακτηρίσει ὡς κατὰ Χριστὸν σαλό, τὸν πατέρα Εὐμένιο. Ὁ μακαριστὸς κηδεύτηκε στὴν Κρήτη, ὑπηρετοῦσε στὸ Λοιμωδῶν. Ὃταν λοιπὸν τελούσαμε τὰ σαράντα του κουβεντιάζαμε μὲ μία προϊσταμένη μεγάλη τῇ ἡλικίᾳ καὶ μοῦ εἶπε ἕνα περιστατικὸ πρὶν ἀρκετὰ χρόνια, συγκινητικό:

Νοσοκόμα: «Ήμασταν ἐδῶ (Λοιμωδῶν), ἦταν οἱ ἄρρωστοι μὲ ἡπατίτιδα - μεταδοτικὴ ἀσθένεια καὶ ἦρθαν νὰ μᾶς ἐμβολιάσουν. Μερικὲς ἀπὸ τίς ἀδελφὲς πλησιάσαμε τὸν πατέρα Εὐμένιο καὶ τοῦ λέμε: “νὰ ἐμβολιαστοῦμε κ΄ ἐμεῖς;”. Καὶ γυρνάει ὁ Γέροντας καὶ λέει: «Βρὲ παιδιά μου. Πιστεύετε ὅτι ὑπηρετεῖτε τὴν Εἰκόνα τοῦ Θεοῦ; Ὅτι αὐτὴν τὴν στιγμή, ὑπηρετεῖτε τὸν Χριστὸ τὸν Ἴδιο;”.

Γιατί ὁ Χριστὸς ταυτίστηκε. Βλέπετε σήμερα “ἀσθενής ἤμην καὶ οὐκ ἤλθατε πρὸς με”...

BBC: Ἐμφυτεύεις μικροτσίπ στό χέρι σου καί μπορεῖς νά πληρώνεις τά πάντα


Τό βρετανικό BBC ἔκανε ἕνα ρεπορτάζ τό ὁποῖο ἐπιβεβαιώνει ἀκόμα καί τίς πιό ἀκραῖες θεωρίες συνωμοσίας, καθώς ἀναφέρεται σέ ἕνα μικροτσίπ πού «ἐμφυτεύεται» στό χέρι καί μέ τό ὁποῖο μπορεῖς νά πληρώνεις ἀνέπαφα.
Νά τονίσουμε ὅτι δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά πού ὑπάρχει ρεπορτάζ γιά μικροτσίπ, καθώς τούς προηγούμενους μῆνες εἶχαν ὑπάρξει ἄρθρα γιά μικροτσίπ στά ὁποῖα μπορεῖς νά βάλεις ὅλα τά ἔγγραφα σοῦ, ὅπως τό πιστοποιητικό Covid-19, παρόλα αὐτά εἶναι ἡ πρώτη φορά πού μιά τέτοια τεχνολογία περιγράφεται ὡς κάτι... τό φυσιολογικό.
Τό ρεπορτάζ τοῦ BBC γιά τό μικροτσίπ
Ὁ Patrick Paumen προκαλεῖ σάλο κάθε φορά πού πληρώνει γιά κάτι σέ ἕνα κατάστημα ἤ ἑστιατόριο.
Κι αὐτό γιατί ὁ 37χρονος δέν χρειάζεται νά χρησιμοποιήσει τραπεζική κάρτα ἤ τό κινητό του γιά νά πληρώσει.
Ἀντίθετα, ἁπλῶς τοποθετεῖ τό ἀριστερό του χέρι κοντά στή συσκευή ἀνάγνωσης καρτῶν ἀνέπαφων καί ἡ πληρωμή ὁλοκληρώνεται.
«Οἱ ἀντιδράσεις πού ἔχω ἀπό τούς ταμίες εἶναι ἀνεκτίμητες!» λέει ὁ κ. Paumen, φύλακας ἀπό τήν Ὁλλανδία.
Εἶναι σέ θέση νά πληρώσει χρησιμοποιῶντας τό χέρι του, ἐπειδή τό 2019 του ἔβαλαν ἕνα μικροτσίπ ἀνέπαφων πληρωμῶν κάτω ἀπό τό δέρμα του.
«Ἡ διαδικασία πονάει ὅσο ὅταν κάποιος τσιμπάει τό δέρμα σου», λέει ὁ κ. Paumen.

Κύριε Θεέ μου, Νυμφίε τῆς ψυχῆς μου, Λυτρωτά μου, Σ΄ ἀγαπῶ!


Κύριε Θεέ μου, Νυμφίε της ψυχής μου, Λυτρωτά μου, Σ” αγαπώ!

Σ΄ αγαπώ Χριστέ μου!

Σ” αγαπώ, Χριστέ μου, γιατί είσαι ο Σωτήρας μου, που θέλεις και ξέρεις και μπορείς και με σώζεις: Από κάθε κίνδυνο, σώματος και ψυχής. Από τον αμαρτωλό εαυτό μου. Από τον μισόκαλλο διάβολο. Από τους κακούς ανθρώπους. Από τον αιώνιο θάνατο, που φέρνει η έμμονή στην αμαρτία.
Σ” αγαπώ, Χριστέ μου, γιατί είσαι το Φως, το αληθινό, το γλυκό, το ζωογόνο. Το φως, που φέγγει μέσα μου και γύρω μου και ομορφαίνει την πλάση και τα πρόσωπα των ανθρώπων π΄ αγαπώ.

Σπάνια φωτογραφία τοῦ Ἁγίου Εὐμενίου



ΣΠΆΝΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΕΥΜΕΝΙΟΥ.


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/04/blog-post_452.html

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 20-4-2022

https://youtu.be/PxTNdZkkkRo
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 20-4-2022

20 Ἀπριλίου. † Μεγάλη Τετάρτη. «Μνεία τῆς ἀλειψάσης τὸν Κύριον μύρῳ πόρνης γυναικός». Θεοδώρου ὁσίου τοῦ Τριχινᾶ. Ζακχαίου ἀποστόλου, Ἀθανασίου ὁσίου κτίτορος Μεγάλου Μετεώρου (†1310)· Ἀναστασίου Β ́ Ἀντιοχείας, ἱερομάρτυρος (ζ ́ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα. Ὄρθρου Μεγ. Τετάρτης (Ἰω. ιβ΄ 17-50).

Ιω. 12,17           Ἐμαρτύρει οὖν ὁ ὄχλος ὁ ὢν μετ᾿ αὐτοῦ ὅτε τὸν Λάζαρον ἐφώνησεν ἐκ τοῦ μνημείου καὶ ἤγειρεν αὐτὸν ἐκ νεκρῶν.

Ιω. 12,17                   Κατά τας ώρας της μεγάλης εκείνης υποδοχής ο λαός, που ήτο μαζή του όταν ο Ιησούς εφώναξε τον Λαζαρον από το μνημείον και και τον ανέστησε εκ νεκρών, εμαρτυρούσε και επεβεβαίωνε εις τα άλλα πλήθη το μεγάλο αυτό θαύμα.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ