Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Πῶς νά ἑορτάσουμε τά Θεοφάνεια. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία στίς 06-01-2015

Πῶς νά ἑορτάσουμε τά Θεοφάνεια. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης Ὁμιλία στίς 06-01-2015 (Κήρυγμα τήν ἡμέρα τῆς ἑορτῆς στόν Ἱ. Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Γιαννιτσῶν). Ορθόδοξα ιστολόγια http://hristospanagia.gr, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://childrenistologio2.blogspot.gr, http://holyland2.blogspot.gr, http://fporfyrios2.blogspot.gr, http://saintisaak2.blogspot.gr, http://thialitourgia2.blogspot.gr http://hristospanagiapsavvas.blogspot...

«Γιά νά ἀλλάξει ὁ χρόνος, πρέπει νά ἀλλάξουμε ζωή».

Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου
 
 Λένε μερικοί ότι δεν μπορούμε σε λίγο χρόνο να εκριζώσουμε αμαρτωλές πολύχρονες συνήθειες, που μας έχουν γίνει δευτέρα φύση. Κι όμως για πράγματα που προστάζει ο Θεός είναι δυνατόν. Δώστε μου άνθρωπο, που περισσότερο ορκίζεται μάλλον παρά ομιλεί, δέκα μέρες. Θα τον αλλάξω οπωσδήποτε, εάν συνεργαστεί μαζί μου. 
Δεν κομπάζω, απλώς το λέω, επειδή έχω το παράδειγμα της Νινευή.

 Βάρβαροι, ανόητοι, χωρίς τη βοήθεια των προφητών οι Νινευΐτες. Κι όμως, μόλις άκουσαν τον Ιωνά να λέγει:
 «Έτι τρεις ημέραι, και Νινευή καταστραφήσεται», (Ιωνά 3,4) αμέσως σε τρεις ημέρες άφησαν κάθε πονηρή συνήθεια. Δεν σταμάτησαν ένα πάθος τους, αλλά όλα μαζί. Και είχαν πολλά, ανήκουστα πάθη. Διότι λέγει· «Ανέβη η κραυγή της κακίας αυτής (της Νινευή) προς με». (Ιων. 1,2) Αυτό σημαίνει ότι έφθασε η κακία τους μέχρι των ουρανών.
Το ίδιο συνέβη και στα Σόδομα. «Κραυγή Σοδόμων και Γομόρρας πεπλήθυνται προς με, και αι αμαρτίαι αυτών μεγάλαι σφόδρα. Καταβάς ουν όψομαι, ει κατά την κραυγήν αυτών την ερχομένην προς με αυντελούνται, ει δε μη, ίνα γνω». (Γεν. 18,20-21)

 Και όμως αυτοί που είχαν πέσει σε πολλά και ανήκουστα πάθη μέσα σε τρεις ημέρες απέβαλαν όλες τις αμαρτίες τους. «Και είδεν ο Θεός τα έργα αυτών, ότι απέστρεψαν από των οδών αυτών των πονηρών, και μετενόησεν ο Θεός επί τη κακία ή ελάλησε του ποιήσαι αυτοίς, και ουκ εποίησε». (Ιων. 3,10) Απέστρεψαν από των οδών αυτών». Δεν είπε από την πορνεία, την μοιχεία, την κλοπή, αλλά από όλους τους δρόμους τους πονηρούς συλλήβδην.
Οι Νινευΐτες σε τρεις μέρες απέβαλαν όλη την κακία τους. Εμείς χρόνια ολόκληρα ακούμε κηρύγματα και δεν αλλάζουμε. Δεν είναι ντροπή αυτό; Δεν είναι αίσχος; «Ανέβη η κραυγή της κακίας αυτών προς με».
Υπερβολική η κακία τους, αλλά και κεραυνοβόλα η μετάνοια!

«Περί ἐλεημοσύνης»

Ἀρχιμ. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου
Ὁ ἄνθρωπος, ὁ ὁποῖος δέν βοηθᾶ τούς «χρείαν ἔχοντας», δέν ἔχει ἀγάπη. Καί ἄν δέν ἔχει ἀγάπη, δέν ἔχει τό γνώρισμα τοῦ ἀληθινοῦ χριστιανοῦ.
**
Ἐλεημοσύνη δέν εἶναι μόνο νά δώσουμε χρήματα ἤ πράγματα σέ κάποιον. Κι ἀκόμη μεγαλύτερη ἐλεημοσύνη ἀπ᾿ ὅλες, εἶναι νά προσφέρουμε σέ κάποιον τόν ἴδιο τόν Κύριό μας. Νά τόν κάνουμε, δηλαδή, νά γνωρίσει τόν Θεό. Νά γνωρίσει «τόν μόνον ἀληθινόν Θεόν καί ὅν ἀπέστειλεν Ἰησοῦν Χριστόν». Νά γίνουμε ἀφορμή καί μέ τόν λόγο μας, ἀλλά πιό πολύ μέ τό παράδειγμά μας, νά πλησιάσει κάποιος τόν Χριστό.
Αὐτή εἶναι ἡ ὕψιστη ἐλεημοσύνη.
**
Ὅταν τήν ἐλεημοσύνη τήν κάνουμε μυστικῶς καί δέν τήν ξέρει κανείς, παρά μόνο ὁ Θεός, θά μᾶς τήν ἀνταποδώσει.

Μοῦ ἐπιτέθηκε ὁ διάβολος


ΡΩΤΗΣΕ μοναχός:
-        Ορθόδοξος χριστιανός είσαι;
-        Ναι.
-        Σταυρό φοράς;
-        ’Όχι, τον ξέχασα.
-        Έ, τότε τί σόι χριστιανός είσαι; Να φοράτε  πάντα τον τίμιο Σταυρό στον λαιμό σας, είτε  ακριβός και πολύτιμος είναι είτε φτηνός  και  απλός.  Άλλοι θυσίασαν τη ζωή τους και αποκεφαλίστηκαν γιά να μη βγάλουν τον Σταυρό από επάνω τους, όπως ό άγιος νεομάρτυρας Ευγένιος  από τη Ρωσία. Εσείς γιατί δεν τον φοράτε.  Σας  βιάζει ή σάς απειλεί μήπως κανείς;
Πριν λίγο καιρό μάς επισκέφτηκε έδώ. "κελί, ένα νέο παιδί, ό όποιος μάς διηγήθηκε  κάτι  συγκλονιστικό: «Πριν ένα μήνα περίπου πήγαινα με το αυτοκίνητο από τ’ Άνάπλι προς τήν Επίδαυρο.
Στα μισά του δρόμου μου έκανε σημάδι να  σταματήσω ένας γεράκος για να τον πάρω μαζί  μου. Τον λυπήθηκα, σταμάτησα και τον πήρα στο αμάξι.

Ὁ τέκτονας καί θεοσόφος Νίκος Καζαντζάκης

Ο ΤΕΚΤΟΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣΟΦΟΣ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΙΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
Νομικός με σπουδές Φιλοσοφίας-Θεολογίας και συγγραφέας
 

Η Μεταφυσική της Ανταρσίας 
   Από την πλευρά των μελετητών τώρα, και πέρα από φανατισμούς, ενώ ο Κα ζαντζάκης αναγνωρίζεται ως «διανοού μενος που θεολογεί περισσότερο από ό λους τους Έλληνες διανοούμενους» (Μ. Αυγέρης), «μοναδικός Έλληνας λογο τέχνης που έδωσε στο έργο του τόση θέ ση στον Θεό και τον Χριστό που ούτε ο Παπαδιαμάντης δεν έδωσε» (Π. Χάρης) και «ο θρησκευτικώτερος όλων των συγγραφέων» (Κ. Τσάτσος), ελάχιστοι έχουν ασχοληθεί με τους επί μέρους φι λοσοφικούς και μεταφυσικούς προβλη ματισμούς του, όπως η ιδέα της επικρά τησης του κοινωνικού Χριστιανισμού, το πρόβλημα συνύπαρξης καλού και κακού, η αλληλενέργεια Θεού και κό σμου, το πρόβλημα της θεοδικίας κ.ά. Οι περισσότεροι ασχολήθηκαν κυρίως με τη χριστολογία του Καζαντζάκη, ο ίκος αυτή εμφανίζεται στα μυθιστορήματά του, είτε για να την επικρίνουν εί τε για να την επικροτήσουν. Ακόμη περισσότερο, λίγοι έκαναν τον κόπο να μπουν πιο βαθιά και να αναζητήσουν τις ρίζες των θρησκευτικών του ιδεών που αντανακλώνται στα έργα του. Βέ βαια, η θρησκευτική εικονοκλασία του, ο αντικληρικαλισμός ή η μετα-χριστιανικότητα του Καζαντζάκη, όπως τη χαρακτήρισαν μερικοί, έχουν ήδη επισημανθεί από πολλούς, όπως επίσης οι επιδράσεις που δέχτηκε από το έργο του Δαρβίνου, του Φρόιντ, του Μπερξόν και φυσικά του Νίτσε, που οι σκέψεις τους χάραξαν βαθιά τη ζωή του.
Έλληνες μελετητές του έργου του, όπως ο Ν. Ματσούκας (Η Ελληνική Παρόδους τον Καζαντζάκη, 1989) και ο Θ. Δετοράκης (Ο Καζαντζάκης και το Βυζάντιο, περιο δικό Παλίμψηστο τ. 4) ορθά επεσήμαναν ότι στα βιβλία του παρουσιάζονται πολλά στοιχεία της ελληνορθόδοξης παράδοσης, ενώ ξένοι όπως οι D. Middleton και P. Bien (Gods Struggler: Religion in the Writings of N. Kazantzakis, 1996) έχουν να πουν ίσως περισσότερα αφενός για τη θρησκευτικότητά του και τη «θεολογία της πάλης», αφετέρου για το θρησκευτικό αντικομφορμισμό και τη «μεταφυσική της ανταρσίας», όπως χαρακτηρίζουν τη σκέψη του.

Γιατί βαπτίζεται ὁ Κύριος;_Θεοφάνεια 2017_mp3


Π. Σάββας 2017-01-06_Γιατί βαπτίζεται ὁ Κύριος;_Θεοφάνεια 2017_mp3

http://www.hristospanagia.gr/?p=62370


Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 06-01-2017 (Κήρυγμα στὴν Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδας Ἔδεσσας).
Γιά νά κατεβάσετε καί νά ἀποθηκεύσετε τήν ὁμιλία πατῆστε ἐδῶ (δεξί κλίκ, ‘Ἀποθήκευση προορισμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Interntet Explorer ἤ Ἀποθήκευση δεσμοῦ ὡς, ἄν ἔχετε Mozilla. Στή συνέχεια δῶστε τό ὄνομα πού θέλετε καί πατῆστε ΟΚ γιά νά ἀποθηκευθεῖ ἡ ὁμιλία)

Γρηγορίου Νύσσης.Ὁμιλία στήν ἡμέρα τῶν Φώτων.

        Τώρα αναγνωρίζω το κοπάδι μου, σήμερα βλέπω τη συνηθισμένη εκκλησία, σήμερα που, μισώντας και την απασχόλησή με τις σαρκικές φροντίδες, τρέξατε όλο το πλήρωμα για να λατρεύσετε το Θεό. Και γεμίζει ο λαός ασφυκτικά μέσα το ναό φτάνοντας ως τα ιερά άδυτα, αλλά γεμίζει και τον εξωτερικό χώρο στα προαύλια, όσος δεν μπορεί να χωρέσει μέσα σύμφωνα με την εικόνα των μελισσών, που άλλες δουλεύουν μέσα κι άλλες βομβούν απ’ έξω απ’ την κυψέλη. Έτσι λοιπόν, παιδιά μου, να κάνετε και μη χάνετε ποτέ το ζήλο σας αυτόν. Συγκινούμαι, ομολογώ, ως ποιμένας και θέλω καθισμένος σ’ αυτή την υψηλή σκοπιά να βλέπω γύρω μου στους πρόποδες συναγμένο το ποίμνιό μου. Κι αν μου συμβαίνει αυτό, γεμίζω από προθυμία θαυμαστή και επεξεργάζομαι μ’ ευχαρίστηση το λόγο μου, όπως οι βοσκοί τα ποιμενικά τους τραγούδια. Όταν όμως συμβαίνει διαφορετικά και σας παρασύρει η εξωτερική πλάνη, όπως πρόσφατα κάνατε την περασμένη Κυριακή, δυσαρεστούμαι πολύ και προτιμώ τη σιωπή. Σκέφτομαι να φύγω από δω κι αναζητώ το όρος Κάρμηλο του προφήτη Ηλία ή ένα ακατοίκητο βράχο.
Γιατί όσοι είναι κυριευμένοι από λύπη αγαπούν τη μοναξιά και την ερημία. Τώρα όμως, βλέποντάς σας με όλη την οικογένειά σας να είστε όλοι συγκεντρωμένοι στην πανήγυρη, θυμάμαι το λόγο του προφήτη, που από παλιά ο Ησαΐας αναφώνησε, υμνώντας την καλλίτεκνη και πολύτεκνη Εκκλησία του Χριστού. «Ποιοί είναι αυτοί;», λέει˙ «έρχονται καταπάνω μου σαν σύννεφα και σαν περιστέρια με τα μικρά τους».1   Μαζί μ’ αυτό και εκείνο: «είναι στενός ο τόπος για μένα, κάνε μου τόπο για να κατοικήσω».2   Αυτά όρισε η δύναμη του Πνεύματος για την πολυάνθρωπη Εκκλησία του Θεού, που έμελλε πολλά χρόνια αργότερα «να γεμίσει όλη την οικουμένη απ’ άκρη σε άκρη».3

Ἡ ἀπόρριψη τοῦ ψέμματος καί τῆς ἁμαρτωλῆς ὀργῆς_Ἐφεσίους 4 , 25-26_Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς

Ὁ Θεός νά δίνει μετάνοια

Ώ, αν καταλαβαίναμε την μακροθυμία του Θεού! Εκατό χρόνια χρειάσθηκαν για να γίνη η Κιβωτός του Νώε.
Μήπως ο Θεός δεν μπορούσε να κάνη γρήγορα μία Κιβωτό; Αλλά άφησε τον Νώε να παιδεύεται εκατό χρόνια, για να καταλάβουν και οι άλλοι και να μετανοήσουν. Εκείνος έλεγε: «Δέστε, θα γίνη κατακλυσμός!
Μετανοήστε!». 
Εκείνοι τον κορόιδευαν. «Κλουβιά, έλεγαν, φτιάχνει» και είχαν τον χαβά τους. Και τώρα, σε δύο λεπτά μπορεί ο Θεός όλον τον κόσμο να τον συγκλονίση και να τον κάνη να αλλάξη, να γίνουν όλοι πιστοί, σούπερ πιστοί! 
Πώς; Αν γυρίση το κουμπί στον σεισμό σιγά‐σιγά από τα 5 στα 6 ρίχτερ... στα 7... Στα 8, οι πολυκατοικίες θα πάνε σαν τους μεθυσμένους, θα αρχίση η μία να χτυπά την άλλη

Ρυπτόμενον ἥλιον τίς εἶδεν_Τροπάριον δ΄ ᾠδῆς Κανόνος Θεοφανείων

Γέροντα, ποιά ὥρα τῆς ἡμέρας εἶναι καλύτερα νά προσευχόμαστε

Πολλοί αναρωτιούνται ποια ώρα της ημέρας είναι καλύτερα να προσευχόμαστε και η παρακάτω απάντηση δίνει τη λύση.
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες για να επικοινωνήσει το παιδί με τη μητέρα του.
Σε κάθε λεπτό της ημέρας μπορεί.
Άλλοι αναπαύονται να προσεύχονται το πρωί, τότε πού υπάρχει ή πρωτόνια, δηλαδή ή πρώτη σκέψη, ή αφρόκρεμα του νου, όπου και το μυαλό είναι φρέσκο, ήσυχο ήρεμο και καθαρό, άλλα και τα όσα αναφέρονται εκείνη την ώρα στην προσευχή εντυπώνονται καλύτερα, σαν σε κερί στη διάνοια και την καρδιά τους.
Άλλοι πάλι αναπαύονται με προσευχή μέσα στην ησυχία της νύκτας και προσεύχονται τα μεσάνυκτα, τότε πού όλοι στο σπίτι κοιμούνται και έτσι δεν ενοχλούνται. Αναλόγως.

Μή νομίζετε ὅτι ὁ Θεός σᾶς πειράζει...

 Μή νομίζετε ὅτι ὁ Θεός σᾶς πειράζει. Οἱ δικές σας ἐπιθυμίες εἶναι αὐτές πού σᾶς πειράζουν.
 Ἅγιος Ἰάκωβος

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/12/blog-post_454.html

Ἠχητικό Ἁγιολόγιο 07 Ἰανουαρίου


Ἀκοῦστε τό βίο τῶν Ἁγίων της Ὀρθοδοξίας πού ἑορτάζουν σήμερα 07 Ἰανουαρίου


Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)

✝ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΕΝΔΟΞΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ, ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΠΤΙΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Άπόστολος τοῦ Προδρόμου, 7ης Ἰαν., (Πρξ. ιθ΄ 1-8)
Πραξ. 19,1         Ἐγένετο δὲ ἐν τῷ τὸν Ἀπολλὼ εἶναι ἐν Κορίνθῳ Παῦλον διελθόντα τὰ ἀνωτερικὰ μέρη ἐλθεῖν εἰς Ἔφεσον· καὶ εὑρὼν μαθητάς τινας
Πραξ. 19,1                Οταν δε ο Απολλώς ευρίσκετο εις την Κορινθον, ο Παύλος, αφού επέρασε τα βαρειότερα μέρη της Μ. Ασίας, ήλθε εις την Εφεσον, όπου και ευρήκε μερικούς μαθητάς.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible