Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Ἠ Θεία Λειτουργία εἶναι ὁ Χριστός. Διαρκές Πάσχα.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Π Σάββας 2010 11 11 Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΣ ΠΑΣΧΑ

https://www.youtube.com/watch?v=cLs63nMFmKc

Μ. ΤΡΙΤΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ -ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

Μ. ΤΡΙΤΗ-ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ 14-4-2020

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ -ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ -ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 20.00-01.00 

Τίτλος κηρύγματος : 

«Ἐν κενοῖς τό συνέδριον τῶν ἀνόμων...συναθροίζεται» Τριώδιο Μ. Τετάρτης, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 15-4-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

https://youtu.be/ErQjr3RiTdA

Ἡ ἐπίδραση τῆς ζωῆς τῶν γονέων στά παιδιά.Ἀνθρωπολογία γέροντος Πορφυρίου. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Π Σάββας 2011 03 19 Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

https://www.youtube.com/watch?v=IzYIQAkXC5U

Ὁ προφήτης Μωϋσῆς Δ΄, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου


Ὁ προφήτης Μωϋσῆς Δ΄,24 - 3 -2019, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

29. Βίος Ἁγ. Μακρίνας, Ἁγ. Γρηγορίου Νύσσης Δ΄ μέρος, Μητερικόν Α΄ τόμος Δ. Τσάμη, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


29. Βίος Ἁγ. Μακρίνας, Ἁγ. Γρηγορίου Νύσσης Δ΄ μέρος, Μητερικόν Α΄ τόμος Δ. Τσάμη,
Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr
καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com
Κάνε ἐγγραφή στό κανάλι τοῦ "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube
πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO...

Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἡ νυμφη τῶν πιστῶν, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Μελέτες στήν Φιλοκαλία


Σύμφωνα μέ τόν ἅγιο Συμεών τό Νέο Θεολόγο ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἡ νύμφη τῶν πιστῶν. «Ὅπως ἡ νύμφη πρίν ἀπό τό γάμο», διδάσκει ὁ ὅσιος Συμεών, «παίρνει μονάχα τόν ἀρραβώνα ἀπό τόν νυμφίο, τή συμφωνημένη ὅμως προίκα καί τά ὑποσχεμένα δῶρα περιμένει νά τά πάρει μετά τό γάμο, ἔτσι καί ἡ νύμφη τῶν πιστῶν Ἐκκλησία καί ἡ ψυχή τοῦ καθενός μας, πρῶτα παίρνει ἀπό τό Νυμφίο Χριστό μόνο τόν ἀρραβώνα τοῦ Πνεύματος. Τά αἰώνια ὅμως ἀγαθά καί τήν οὐράνια βασιλεία, περιμένει νά τά λάβει μετά τήν ἀναχώρηση ἀπ' αὐτόν τόν κόσμο, ὅπως βεβαιώνεται ἀπό τόν ἀρραβώνα, ὁ ὁποῖος τῆς δείχνει σάν μέσα σέ καθρέφτη τά αἰώνια ἀγαθά καί τή βεβαιώνει γιά τά συμφωνημένα μέ τόν Κύριο καί Θεό της»[1]. 
Ἡ Ἐκκλησία ὅπως καί κάθε ψυχή εἶναι νύμφη Χριστοῦ, ἀλλά καί νύμφη τῶν πιστῶν. Σύμφωνα τόν ἅγιο Συμεών τό Νέο Θεολόγο ὑπάρχει ἡ ἴδια σχέση, ἡ σχέση Νυμφίου- νύμφης τόσο μεταξύ Χριστοῦ-Ἐκκλησίας ὅσο καί μεταξύ Χριστοῦ-ψυχῆς καί Ἐκκλησίας-ψυχῆς. Ἐδῶ ὑποδηλώνεται σαφέστατα ἡ ἄρρηκτη σχέση τῆς Ἐκκλησίας μέ τόν Χριστό ὡς σχέση ταυτότητας. 
«Ὁ Θεάνθρωπος εἶναι ἡ Ἐκκλησία»[2], γράφει ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς. «Ἡ ἰδία ἡ Ὑπόστασις τοῦ Θεοῦ Λόγου», ἐπισημαίνει πάλιν, «δι’ ἄπειρον φιλανθρωπίαν ἔγινε ἡ αἰωνία Ὑπόστασις τῆς Ἐκκλησίας»[3]. 
Τό μυστήριο τῆς Ἐκκλησία συνδέεται ἄρρηκτα μέ τό ἀνερμήνευτον μυστήριο τῆς σαρκώσεως τοῦ Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ. «Ἡ Ἐκκλησία περικλείει ὅλον τό μυστήριον τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας»[4]. Γιαυτό συχνά καί σέ πολλά μέρη «Χριστός ἡ Ἐκκλησία παρά τοῦ Παύλου κατονομάζεται»[5]. 
«Ἡ Ἐκκλησία», διδάσκει ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, «εἶναι ὁ Θεάνθρωπος Χριστός παρατεινόμενος εἰς ὅλους τούς αἰῶνας καί εἰς ὅλην τήν αἰωνιότητα»[6]. 

Ἀποδομώντας μερικά ''ἐπιχειρήματα'' Χριστιανῶν ὑπέρ τῆς μετριοπαθοῦς στάσης ἀπέναντι στό κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν...



Αποδομώντας μερικά ''επιχειρήματα'' Χριστιανών υπέρ της μετριοπαθούς στάσης απέναντι στο κλείσιμο των εκκλησιών...

Σταματία Αραμπατζή

1)Ας μιμηθούμε την Οσία Μαρία την Αιγυπτία που κοινώνησε μία μόνο φορά στην εν μετανοία ζωή της...και η αναξιότητά μας να κοινωνήσουμε..
*Κατ αρχάς η Οσία Μαρία η Αιγυπτία αποτελεί ακραίο παράδειγμα ασκητικού βίου...Όλο το βάρος του επιχειρήματος είναι η ακοινωνησία της Αγίας χωρίς να γίνεται καμία αναφορά στους υπόλοιπους ασκητικούς της αγώνες. Εάν είναι λοιπόν να τη μιμηθούμε σ' αυτό ας τη μιμηθούμε και σε όλα τα άλλα όμως..Όπως στο ότι έζησε στην έρημο για σαράντα και πλέον έτη και στην άκρα λιτότητα και εγκράτεια στη διατροφή της, στις προσευχές κλπ..
*Μεταφέρω ακόμα, ένα μικρό απόσπασμα από το ωφελιμότατο βιβλίο του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου: «Περὶ συνεχοῦς Μεταλήψεως τῶν Ἀχράντων τοῦ Χριστοῦ Μυστηρίων» Απαντώντας ὁ Άγιος στην ένσταση κάποιων συγχρόνων του, γράφει: «Προβάλλουσι πάλιν τινὲς καὶ λέγουσιν, ὅτι ἰδοὺ ἡ Ὁσία Μαρία καὶ πολλοὶ ἄλλοι ἐρημῖται καὶ ἀσκηταί, οἵτινες μίαν φορὰν εἰς ὅλην των τὴν ζωὴν ἐκοινώνησαν καὶ δὲν τοὺς ἐμπόδισεν ἡ βραδύτης νὰ ἁγίασουν. Πρὸς τοὺς ὁποίους ἀποκρινόμεθα, ὅτι οὔτε οἱ ἐρημῖται κυβερνῶσι τὴν Ἐκκλησίαν, οὔτε ἡ Ἐκκλησία διὰ τοὺς ἐρημίτας ... »

*Επιπλέον η θεία κοινωνία δεν αποτελεί έπαθλο και τρόπαιο..Που το "παίρνει" όποιος το αξίζει περισσότερο..Η Θεία κοινωνία είναι φάρμακο εις ίασιν ψυχής και σώματος. Ποιος θα μπορέσει να πει ποτέ με παρρησία οτι κοινώνησε αξίως; Όταν στην ακολουθία της θεία μεταλήψεως λέει ''Οἶδα, Κύριε, ὅτι ἀναξίως μεταλαμβάνω τοῦ ἀχράντου σου Σώματος καὶ τοῦ τιμίου σου Αἵματος..''και ''Οὔκ εἰμι ἱκανός, Δέσποτα Κύριε, ἵνα εἰσέλθῃς ὑπὸ τὴν στέγην τῆς ψυχῆς μου· ἀλλ᾿ ἐπειδὴ βούλει σύ, ὡς φιλάνθρωπος..'' Άλλωστε η μετάνοια του καθενός είναι κάτι προσωπικό που μόνο ο Κύριος ως παντογνώστης και καρδιογνώστης γνωρίζει..Δε μετριέται μόνο με δάκρυα που συχνά αποτελούν συναισθηματισμό αλλά με πράξεις..Επομένως ποιος τολμά να πει ότι η στέρηση της θείας κοινωνίας αξίζει σε όλους για την αμετανοησία και το πλήθος των αμαρτημάτων;
2)Προφήτης Ησαϊας κστ,20 βάδιζε, λαός μου, εἴσελθε εἰς τὰ ταμιεῖά σου, ἀπόκλεισον τὴν θύραν σου, ἀποκρύβηθι μικρὸν ὅσον ὅσον, ἕως ἂν παρέλθῃ ἡ ὀργὴ Κυρίου· - και αγαπολογία
*Ορισμένοι χρησιμοποιούν το άνωθι χωρίο αποσπασματικά μη εξετάζοντας το που ακριβώς λέχθηκε ,κάτω απο ποιές συνθήκες και το πως έχει εξηγηθεί απο πατέρες που το έχουν αναλύσει κι όχι απο το φτωχό μυαλό μας. Ας διαβάσουμε λοιπόν ακριβή απομαγνητοφώνηση απο ομιλία του μακαριστού π. Αθανασίου Μυτιληναίου πάνω στο συγκεκριμένο χωρίο του προφήτη Ησαϊα (19/2/96 ):

Φάρμακο placebo γιά τήν πανδημία ὁ Οἰκουμενισμός!



Φάρμακο placebo για την πανδημία ο Οικουμενισμός!

Σάββας Ηλιάδης, δάσκαλος-Κιλκίς

Μέσα στην παραζάλη της ενσκηψάσης πανδημίας, δεν μπορούσε να λείψει και η οικουμενιστική ατραξιόν, από γνωστό ορθόδοξο μητροπολίτη της Αμερικής. Δεν υπάρχει ελπίδα πια. Αυτό που είδαμε στο διαδίκτυο με τον Μητροπολίτη Σικάγου Ναθαναήλ, όχι μόνο «βγάζει μάτι», αλλά ξεπερνά κάθε προηγούμενο θρασύτητας και προκλητικότητας απέναντι στην ανοχή του πιστού λαού. 
Δεν φτάνουν τα τόσα που είδαμε μέχρι τώρα, από άλλους συνοδοιπόρους του στην πλάνη και στην αίρεση, τον ξαναείδαμε και αυτόν να συμπροσεύχεται με τους αιρετικούς, για την πανδημία. Με πολύν αέρα, δίχως καμιά αναστολή ο «άσκοπος» επίσκοπος έκανε την προδοτική κίνηση, αγνοώντας τον πιστό λαό, τους αγίους των οικουμενικών Συνόδων, την Μία Αγία Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία του Χριστού.
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για έναν επίσκοπο, που προδίδει την θέση που του ανατέθηκε, να φυλάξει τα ιερά. Τολμάει και εξισώνει την μία, την μυστικώς εν Αγίω Πνεύματι αποκεκαλυμμένη Αλήθεια στους αγίους μας, ναι, την εξισώνει, λέω, με τις πεποιθήσεις, τις φαντασιώσεις, τα ανθρώπινα διανοήματα, τις φιλοσοφικές, μεταφυσικές και άλλων ειδών επινοήσεις κάποιων θρησκευτικών κοινοτήτων, έστω και χριστιανικών λεγομένων και συμπροσεύχεται; Ή μήπως πιστεύει πραγματικά, ότι έτσι θα εισακουστεί η προσευχή του; Δυστυχώς, εγκληματεί κατά της Αληθείας και καθίσταται υπόλογος σ` αυτήν.
Ποιος όμως θα τον θέσει στην θέση του υπολόγου; Ποιος θα εγερθεί από την δεσποτική πολυθρόνα, να του «τραβήξει το αυτί»; Να τον καταγγείλει στα αρμόδια όργανα και να περάσει από δικαστήριο; Ναι, δικαστήριο πνευματικό! Αυτοί, βέβαια, που έχουν άμεση ευθύνη είναι οι λοιποί επίσκοποι της ανά την οικουμένη Ορθοδοξίας. Άπαντες, μηδενός εξαιρουμένου. Διότι αυτός ο επίσκοπος πρόδωσε, όχι εν κρυπτώ, αλλά καταφανώς, την πίστη των Ορθοδόξων.

«Κύριε, σῶσον λαόν ἀπεγνωσμένον»




Στίς κρίσιμες ἡμέρες πού διανύομε καί στήν ἱερότητα τῶν ἡμερῶν τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος ἐπιβάλλεται μᾶλλον σιωπή καί προσευχή. Ὅμως ἐπειδή προσφάτως στό Διαδίκτυο κυκλοφορήθηκαν κάποιες ἀπόψεις μέ τόν ὄνομά μου, πρός ἀποκατάσταση τῆς ἀληθείας, γιά νά μήν προκύψη ζημία, ἀναφέρω τά ἑξῆς:
Οὐδέποτε εἶπα σέ ἀνθρώπους νά ἀποθηκεύουν τρόφιμα λόγω ἐπικείμενου πολέμου καί οὐδέποτε προφήτευσα τήν λήξη τῆς ἀπειλῆς τοῦ ἰοῦ, ὅπως κάποιοι ἀνεύθυνα καί ψευδῶς διέδωσαν. Ἐπίσης χωρίς τήν ἀδειά μου ἀνήρτησαν συζητήσεις μου μέ ἀνακριβεῖς καί ἀντικρουόμενες ἀπόψεις μου γιά τόν κορονοϊό, οἱ ὁποῖες προκάλεσαν ἐρωτηματικά. Ἡ ἄποψή μου φαίνεται ξεκάθαρα σέ ὅσα ἀκολουθοῦν, εἶναι ἐντελῶς προσωπική, χωρίς διάθεση νά τήν ἐπιβάλλω καί σέ ἄλλους.
Στά τόσα δυσβάσταχτα προβλήματα πού ἔχουν οἱ ἄνθρωποι, τώρα προστέθηκε καί ἡ ἀπειλή τοῦ ἰοῦ, πού κατήντησε ἐφιάλτης. Πιό πολύ ὑποφέρουν οἱ ἄνθρωποι ἀπό τόν φόβο, τόν πανικό καί τόν ἀκούσιο ἐγκλεισμό, παρά ἀπό τόν ἰό. Ἡ πολιτεία πῆρε μέτρα προστασίας, ἀλλά ἡ Ἐκκλησία ἔχει τά δικά της ἐφόδια γιά τήν ἀντιμετώπιση τοῦ ἰοῦ, πού τώρα ταπεινωμένη ὅσο ποτέ ἄλλοτε, ἀποδυναμωμένη καί δεσμευμένη ἀπό τήν πολιτεία, ἀδυνατεῖ νά τά παράσχη στούς πιστούς της.
Παλαιώτερα σέ παρόμοιες περιπτώσεις θανατηφόρων ἐπιδημιῶν τελοῦσε ἁγιασμούς καί ἔκανε λιτανεῖες ἱερῶν εἰκόνων καί ἁγίων λειψάνων. Γιατί καί σήμερα νά μήν γίνωνται αὐτά; «Μή οὐκ ἰσχύει ἡ χείρ Κυρίου» νά μᾶς βοηθήση καί σήμερα;
Στό χωρίο μου τήν τρίτη δεκαετία τοῦ 20ου αἰῶνος ἔπεσε λοιμώδης νόσος ἀπό τήν ὁποῖα πέθαναν 50 μικρά παιδιά σέ λίγες ἡμέρες. Δέν προλάβαιναν νά ἀνοίγουν τάφους. Ἔφεραν τότε τήν κάρα τοῦ Ἁγίου Χαραλάμπους ἀπό τόν Ἅγιο Στέφανο Μετεώρων καί ἀμέσως κατέπαυσε τό θανατικό.
Ἀπό τότε πού ὁ Κύριος ἐτέλεσε τόν Μυστικό Δεῖπνο καί παρέδωσε τό ἁγιώτατο μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας, δέν ἔπαυσε μέχρι σήμερα νά τελεῖται ἡ «σωσίκοσμη» θεία Λειτουργία. Οὔτε ὁ Διοκλητιανός, οὔτε οἱ Τοῦρκοι, οὔτε οἱ κομμουνιστές στήν Ρωσσία, οὔτε οἱ Γερμανοί στά χρόνια τῆς κατοχῆς κατάφεραν νά παύσουν τήν θεία Λειτουργία καί τήν προσέλευση τῶν πιστῶν γιά τήν θεία Κοινωνία.

Ἡ «παράνομη» Θεία Κοινωνία καί ὁ διωγμός τῶν ἱερέων!

Η «παράνομη» Θεία Κοινωνία και ο διωγμός των ιερέων!

Ελευθέριος Ανδρώνης

Θύελλα αντιδράσεων και εισαγγελική παρέμβαση(!), για έναν ιερέα, ο οποίος… τόλμησε να πράξει αυτό, για το οποίο είναι ταγμένος και μετέδωσε Σώμα και Αίμα Χριστού, σε ανθρώπους που το είχαν ανάγκη!
Ο αναίσχυντος διωγμός και η στοχοποίηση της Θείας Μετάληψης, είναι πλέον πιο ξεκάθαρη από ποτέ!
Το περιστατικό που συνέβη το πρωί της Κυριακής στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, στο Κουκάκι (αλλά και στην Κέρκυρα), αποδεικνύει περίτρανα, πως η απολυταρχική και αντιχριστιανική κατρακύλα της κυβέρνησης και των καθοδηγούμενων μέσων μαζικής εξαπάτησης συνεχίζεται αδιάκοπα.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο εν λόγω ιερέας εθεάθη να κοινωνεί πιστούς από την πίσω πόρτα του ναού.
Υποστηρίξαμε από την αρχή αυτής της κρίσης, πως κάτι τέτοιες εποχές σαν και αυτήν που ζούμε, είναι εξαιρετικά κατάλληλες ώστε να πέσουν σε μικρό χρονικό διάστημα, όλες οι μάσκες και να φανεί ποιος είναι ποιος.
Πέφτει η μάσκα της κυβέρνησης
Ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Χαρδαλιάς, ζήτησε την παρέμβαση εισαγγελέα για το εν λόγω περιστατικό και δήλωσε πως: «Αυτά που συνέβησαν σήμερα σε εκκλησίες στο Κουκάκι και στην Κέρκυρα συνιστούν παράβαση των νόμων και των εντολών της Ιεράς Συνόδου και θέτουν σε μεγάλο κίνδυνο τη ζωή πολιτών και τη δημόσια υγεία».
Δηλαδή τι μας λέει εδώ ο κύριος Χαρδαλιάς; Πως η Θεία Μετάληψη θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία! Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με μία δήλωση ενός πολιτικού της κυβέρνησης, η οποία oύτε λίγο ούτε πολύ, αποτελεί δημόσια παραδοχή πως θεωρεί ότι η Θεία Κοινωνία είναι πιθανός φορέας μετάδοσης του ιού!

Μ. ΤΡΙΤΗ-ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ 14-4-2020

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΝΥΜΦΙΟΥ -ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ -ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 20.00-01.00 
Τίτλος κηρύγματος : 
«Ἐν κενοῖς τό συνέδριον τῶν ἀνόμων...συναθροίζεται» Τριώδιο Μ. Τετάρτης, Ἑορτοδρόμιο Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου,  Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι)

Παραλληλισμοί!



Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ

Δεν πηγαίνουμε στις Εκκλησίες γιατί είμαστε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και γιατί αγαπούμε τον συνάνθρωπό μας, τους ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ και τις ευπαθείς ομάδες. Είναι ένα μέτρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ και το παίρνουμε αναγκαστικά με πολύ ΠΟΝΟ και μετά από πολλή ΠΡΟΣΕΥΧΗ. Στην Εκκλησία μας δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

ΠΙΘΑΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ

Παίρνουμε το τσιπάκι (ΧΑΡΑΓΜΑ) γιατί είμαστε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και γιατί προστατεύουμε την οικογένειά μας και τα ΠΑΙΔΙΑ μας από πρωτόγνωρες και άκρως επικίνδυνες για τη ζωή μας καταστάσεις.

Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν παραβολή τῶν ταλάντων


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΝ 

[Υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.25,14-30] 

Εάν στον ευαγγελιστή Λουκά εκτίθεται με άλλον τρόπο η παραβολή των ταλάντων[Λουκ. 19,12-21], πρέπει να λεχθεί ως απάντηση το εξής, ότι άλλη είναι η παραβολή αυτή και άλλη εκείνη· διότι σε εκείνη μεν από το ίδιο κεφάλαιο προήλθαν διάφορα έσοδα· διότι από ένα χρυσό νόμισμα των εκατό δραχμών(μία «μνᾶ») ο μεν ένας παρουσίασε πέντε, ενώ ο άλλος δέκα, και γι' αυτό και δεν αμείφτηκαν κατά τον ίδιο τρόπο. Εδώ όμως συνέβη το αντίθετο, γι' αυτό και η βράβευση ήταν ίση· διότι εκείνος που έλαβε δύο τάλαντα, έδωσε δύο, και εκείνος που έλαβε τα πέντε τάλαντα πάλι το ίδιο. Ενώ εκεί, επειδή υπό τις ίδιες προϋποθέσεις ο μεν ένας παρουσίασε περισσότερα, ενώ ο άλλος λιγότερα έσοδα, ορθώς και στα έπαθλα δεν τιμώνται και οι δύο εξίσου. 
Πρόσεξε επίσης ότι παντού δεν απαιτεί αμέσως αυτά που τους εμπιστεύθηκε. Διότι στην παραβολή του αμπελώνα[βλ. Ματθ.21,33: «Ἄλλην παραβολὴν ἀκούσατε. ἄνθρωπός τις ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησε πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς καὶ ἀπεδήμησεν(:άλλη παραβολή ακούστε: Ήταν κάποιος νοικοκύρης (:ο Θεός δηλαδή), ο οποίος φύτεψε αμπέλι(:δηλαδή το ιουδαϊκό έθνος). Κι έδειξε ιδιαίτερη φροντίδα γι’ αυτό. Έβαλε δηλαδή τριγύρω του φράκτη κι έσκαψε μέσα σε αυτό πατητήρι, έκτισε πύργο για να μένουν οι φύλακες και εργάτες, και το εμπιστεύθηκε σε γεωργούς (:στους αρχιερείς και στους άρχοντες του λαού), και αναχώρησε σε άλλη χώρα)»], αφού τον παρέδωσε στους γεωργούς, αποδήμησε· και στη σημερινή παραβολή των ταλάντων εμπιστεύθηκε τα τάλαντα και αποδήμησε, για να μάθεις τη μακροθυμία Του. 
Εγώ πάλι νομίζω ότι λέγοντας αυτά υπαινίσσεται και την Ανάσταση. Μόνο που εδώ δεν αναφέρονται πλέον γεωργοί και αμπελώνας, αλλά όλοι είναι εργάτες· διότι δεν αναφέρεται μόνο στους άρχοντες, ούτε στους Ιουδαίους, αλλά σε όλους. Και εκείνοι μεν που προσφέρουν, ομολογούν με ευγνωμοσύνη και τα δικά τους αλλά και όσα τους έδωσε ο δεσπότης. Έτσι ο μεν ένας λέγει: «Κύριε, πέντε τάλαντά μοι παρέδωκας(:Κύριε, πέντε τάλαντα μου παρέδωσες)»,ο δε άλλος λέγει:«Κύριε, δύο τάλαντά μοι παρέδωκας(:‘’Κύριε, δύο τάλαντα μου παρέδωσες)», δείχνοντας ότι από Εκείνον έλαβαν το κεφάλαιο της εργασίας τους και Του αναγνωρίζουν μεγάλη χάρη και αποδίδουν το παν σε Αυτόν. Τι λέγει λοιπόν ο δεσπότης; «Εὖ, δοῦλε ἀγαθὲ καὶ πιστέ!(:Πολύ καλά, δούλε καλέ και πιστέ!)»-διότι αυτό είναι γνώρισμα του αγαθού, το να βλέπει στον πλησίον- «ἐπὶ ὀλίγα ἦς πιστός, ἐπὶ πολλῶν σε καταστήσω· εἴσελθε εἰς τὴν χαρὰν τοῦ κυρίου σου (:σε λίγα ήσουν πιστός, σε πολλά θα σε εγκαταστήσω. Μπες μέσα για να απολαύσεις την ίδια χαρά με τον κύριό σου. Αφού φάνηκες πιστός στα πέντε τάλαντα, έλα να γίνεις συγκυρίαρχος στη μεγάλη περιουσία μου. Έλα να απολαύσεις την απεριόριστη μακαριότητα του ουρανού)»[Ματθ.25,23], δηλώνοντας με την απάντηση αυτήν όλη τη μακαριότητα. 

Ποινικοποίηση τῆς Θείας Κοινωνίας

Ποινικοποίηση της Θείας Κοινωνίας

(του π. Νικόλαου Κοντού, Νομικός – υπ. Θεολόγος Προϊστάμενος Νομικής Υπηρεσίας Ι.Μ.Σ.Κ)

Χθές ( 12.04.2020 ) Κυριακή των Βαϊών για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς έγιναν γνωστά μέσω των ΜΜΕ δύο (2) «περιστατικά» σε Κέρκυρα και Αθήνα, με θέμα: ‘’… ιερείς προσέφεραν τη Θεία Κοινωνία σε πιστούς παρά την απαγόρευση και τις αντίθετες οδηγίες της Ιεράς Συνόδου, έχουν επιληφθεί οι αρμόδιοι κατά τόπους εισαγγελικοί λειτουργοί και έχουν σχηματιστεί σχετικές δικογραφίες…’’.
Τα περιστατικά αυτά πήραν μεγάλη έκταση και προκάλεσαν μάλιστα την παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας προς τη δικαστική εξουσία για τη διενέργεια έρευνας στο πλαίσιο ποινικής διαδικασίας με σκοπό την δίωξη των πιθανόν τελεσθέντων ποινικά κολάσιμων πράξεων.
Ποια ήταν η πράξη αυτή καθ’ εαυτή; Η μετάδοση Θείας Κοινωνίας από Ορθοδόξους κληρικούς σε πιστούς της Θείας Κοινωνίας.
Η ανωτέρω εξέλιξη με αναγκάζει τρόπον τίνα να δημοσιεύσω το παρόν, καθώς η νομική και η ποιμαντική μου συνείδηση αντιδρά.
Έτσι : α) Μπορεί να διωχθεί ποινικά η μετάδοση Θείας Κοινωνίας ; Η μόνη διάταξη – περίπτωση που μπορεί να θεμελιωθεί η παρέμβαση των λειτουργών της ποινικής δικαιοσύνης σε μία τέτοια ενέργεια είναι η Π.Ν.Π της 25ης Φεβρουαρίου 2020 και ειδικά το α. 1§6 ( άρθρο 1 παράγραφος 6 ) «……Όποιος δεν συμμορφώνεται με τα μέτρα του παρόντος άρθρου τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) ετών….». Ποιά είναι τα μέτρα που μπορούν να επισύρουν την παραπάνω ποινή σε μη συμμόρφωση;; Αναφέρονται στην ίδια Π.Ν.Π α. 1§2π.στ, σε συνδυασμό με α.1§4π.δ, με λίγα λόγια την έκδοση σχετικής Κ.Υ.Α που επιβάλλει και εξειδικεύει τις σε αυτά τα άρθρα απαγορεύσεις κτλ.
β) Υπάρχει ΚΥΑ που επιβάλλει περιορισμούς στη λειτουργία της Ορθόδοξης Εκκλησίας ; Σαφώς, η με αριθμ. Δ1α/ΓΓΠ.οικ. 23093/06.04.2020.
γ) Τί απαγορεύει αυτή η ΚΥΑ ( που σε περίπτωση που δε συμμορφωθεί κανείς ελέγχεται μέχρι και ποινικά;; ) Εν κατακλείδι την τέλεση ιεροπραξίας με περισσότερα από 4, ή 6 άτομα κατά περίπτωση, μιας και το πνεύμα των περιορισμών είναι η αποφυγή συνωστισμού κόσμου σε κλειστούς χώρους.
δ) Απαγορεύει τη Θεία Κοινωνία; Ρητά και κατηγορηματικά… ΌΧΙ….

Τώρα πιά βλέπουμε στήν πράξη τό '' Ἆρον ἆρον, σταύρωσον Αὐτόν'


 

 Πληθαίνουν τα περιστατικά με κάποιους τραγικούς ελληνόφωνους (ειλικρινά δεν ξέρω πόσο πιο ευγενικά να τους αποκαλέσω), που καταδίδουν στυγνά συμπολίτες τους, επειδή τόλμησαν να επισκεφθούν κάποιο ναό, ή που στέλνουν περιπολικά για να συλλάβουν κάποιον ιερέα που λειτούργησε έστω και με κλειστές πόρτες. 
Κάποιοι μάλιστα, δεν διστάζουν να βγουν και στα τηλεδελτία ειδήσεων και να διαλαλήσουν (όχι απλά χωρίς ίχνος ντροπής, χωρίς καν…κουκούλα, αλλά και με περηφάνεια από πάνω) ότι αυτοί κατήγγειλαν τον ιερέα που τόλμησε να ανοίξει κάποιο ναό το πρωί της Κυριακής. 
Διαστροφική κακοήθεια και ψυχικός βόρβορος στο έπακρο, ατόφιος, χωρίς προκαλύψεις και φκιασίδια. Αυθεντική συνέχεια του τρομακτικού μίσους που πλημμύρισε τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο, ενός ολόκληρου κόσμου αφηνιασμένων ανθρωποφάγων, που εδώ και 3-4 εβδομάδες βρήκε επιτέλους την πολυπόθητη ευκαιρία να αφήσει αχαλίνωτο το καταπιεσμένο αντίχριστό του μένος, απαιτώντας να κλειδαμπαρωθούν οι ναοί, να συρθούν στις φυλακές οι πιστοί που αντιστέκονται στον διωγμό της πίστης, να ξυριστεί και να σαπίσει στο κελί ή να διαπομπευθεί δημόσια (ναι, το διαβάσαμε μέχρι και αυτό για τον Κυθήρων Σεραφείμ) ο κάθε «μεμαρτυρηκώς» ιερωμένος. 

«Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις».ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κα ΚΕΡΑΜΕΩΣ


Μαρούσι 10-4-2020 

Ἀξιότιμη κυρία Ὑπουργέ 

Ὅταν ἐπισκεφθήκατε ὡς ὑποψηφία βουλευτής τόν ἱερό Ναό μας, ὁ προϊστάμενός μας Σᾶς σύστησε δημοσίως μέ πολλή εὐαρέσκεια. Τό πολυπληθές πλήρωμα τῆς περιοχῆς μας, Σᾶς «ἐμπιστεύθηκε». Δέν εἶναι τῆς ὥρας νά ἀσχοληθοῦμε μέ ἄλλα θέματα, γιατί τό μεῖζον πού προέκυψε εἶναι ὁ πρωτοφανής καί ἀπροκάλυπτος διωγμός κατά τῆς Ἐκκλησίας μας, μέ ἀφορμή τήν ἐπιδημία τοῦ κορονοϊοῦ. 
Ὁ Μακαριώτατος καί οἱ Σεβασμιώτατοι ἀρχιερεῖς καί ὅλος ὁ κλῆρος ὑπακούσαμε στά κελεύσματα τοῦ κ. Πρωθυπουργοῦ καί στά δικά σας, ὡς ὑπουργοῦ Παιδείας καί Θρησκευμάτων. Πρώτη φορά ὅμως στά χρονικά συμβαίνει τόσο ὕπουλος καί καταστρεπτικός διωγμός κατά τῆς ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Εἶναι ἐπίθεση στό πρῶτο καί βασικότερο ἱερό Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας, στήν «καρδιά» τῆς ὀρθοδόξου Λατρείας καί στίς θεόπνευστες ἀριστουργη­ματικές ἱερές ἀκολου­θίες τῆς Ἐκκλησίας μας καί ὄχι μόνο. 
Καί αὐτή ἡ ἀπίστευτη σφοδροτάτη ἐπίθεση συνδέεται μέ τή δική Σας προσωπική εὐθύνη, βούληση καί ὑπογραφή. Οὐδέποτε καί ἀπό κανένα δέν πολεμήθηκε ἀνηλεῶς τό πλήρωμα τῶν πιστῶν, ὅσο μέ τή δική Σας ὑπουργική ἀπόφαση. 
Δέν ἐπιθυμῶ νά Σᾶς κάνω τό δάσκαλο. Οἱ πληροφορίες μας λένε πώς διαθέτετε χριστιανική ὀρθόδοξη ἀγωγή. Πῶς φθάσαμε ὅμως σ’ αὐτή τή κατάντια νά μή γιορτάσει ὁ λαός μας μέσα στίς ἱερότατες ἐκκλησίες του, μπροστά στίς ἅγιες εἰκόνες, μπροστά στόν Ἐσταυρωμένο Κύριο τῶν κυριευόντων καί Βασιλέα τῶν βασιλευόντων; Ὅλο τό βάρος αὐτῆς τῆς τεραστίας πνευματικῆς εὐθύνης εἶσθε σίγουρη, ὅτι θά μπορέσετε νά τό διαχειρισθεῖτε;

Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν παραβολή τῶν Δέκα Παρθένων



Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΕΚΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝ 

[Υπομνηματισμός των εδαφίων: Ματθ.25,1-13] 

«Τότε ὁμοιωθήσεται ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν δέκα παρθένοις, αἵτινες λαβοῦσαι τὰς λαμπάδας αὐτῶν ἐξῆλθον εἰς ἀπάντησιν τοῦ νυμφίου(:Τότε, όταν δηλαδή έλθει ο Μεσσίας κατά τη δευτέρα Του παρουσία, η έλευση αυτής της ουράνιας βασιλείας Του και όσα θα συμβούν τότε, θα μοιάζουν με ό,τι έγινε σε δέκα παρθένες. Αυτές λοιπόν, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, βγήκαν να υποδεχτούν τον γαμπρό, που θα ερχόταν τη νύχτα να παραλάβει τη νύφη)».πέντε δὲ ἦσαν ἐξ αὐτῶν φρόνιμοι καὶ αἱ πέντε μωραί(:πέντε όμως απ’ αυτές ήταν φρόνιμες και μυαλωμένες, ενώ οι πέντε άλλες ήταν ασυλλόγιστες και ανόητες),αἵτινες μωραὶ λαβοῦσαι τὰς λαμπάδας ἑαυτῶν οὐκ ἔλαβον μεθ᾿ ἑαυτῶν ἔλαιον(:και οι ανόητες αυτές, όταν πήραν τα λυχνάρια τους, δεν πήραν μαζί τους και λάδι)·αἱ δὲ φρόνιμοι ἔλαβον ἔλαιον ἐν τοῖς ἀγγείοις αὐτῶν μετὰ τῶν λαμπάδων αὐτῶν(:οι φρόνιμες όμως μαζί με τα αναμμένα λυχνάρια τους πήραν και λάδι στα ειδικά δοχεία τους)». Χρονίζοντος δὲ τοῦ νυμφίου ἐνύσταξαν πᾶσαι καὶ ἐκάθευδον(:επειδή όμως αργούσε τη νύχτα να έλθει ο γαμπρός, νύσταξαν όλες και κοιμούνταν)»[Ματθ.25,1-5]. 
Οι παραβολές αυτές μοιάζουν με την προηγούμενη, την παραβολή του έμπιστου δούλου και του αχάριστου, ο οποίος κατέφαγε την περιουσία του δεσπότη. Διότι τέσσερεις είναι όλες οι παραβολές, που μας προτρέπουν για τα ίδια πράγματα με τρόπο διαφορετικό. εννοώ δηλαδή τη φροντίδα της ελεημοσύνης και της ωφέλειας του πλησίον με κάθε πρόσφορο μέσο και τρόπο που μπορούμε να μετέλθουμε, διότι δεν είναι δυνατό να σωθούμε με άλλο τρόπο. 
Στην παραβολή των ταλάντων ομιλεί γενικότερα για κάθε ωφέλεια που πρέπει να επιδιώκουμε προς τον πλησίον. Στην παραβολή όμως των παρθένων μιλάει ειδικά για την ελεημοσύνη, η οποία γίνεται με χρήματα, και μάλιστα με περισσότερη έμφαση από ό,τι η προηγούμενη παραβολή του πιστού και του κακού και αχάριστου δούλου. Διότι σε εκείνη μεν τιμωρεί εκείνον που κτυπά και μεθά και σκορπίζει και σπαταλά την περιουσία του δεσπότη του, ενώ εδώ τιμωρεί και εκείνον ο οποίος δεν ωφελεί, ούτε δίνει με αφθονία στους φτωχούς όσα έχει· διότι οι ασύνετες παρθένες είχαν λάδι, αλλά όχι άφθονο και γι΄ αυτό τιμωρούνται. 

Παλαιό καί νέο ἡμερολόγιο


ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

https://www.youtube.com/watch?v=SCZwf2F3oO8&feature=youtu.be

Ἄρατε πύλας, οἱ ἄρχοντες…


Παναγιώτη Τσαγκάρη,Θεολόγου

-῎Αρατε πύλας, οἱ ἄρχοντες ὑμῶν, καὶ ἐπάρθητε, πύλαι αἰώνιοι, καὶ εἰσελεύσεται ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης.

-Τίς ἐστιν οὗτος ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης;
- Κύριος κραταιὸς καὶ δυνατός, Κύριος δυνατὸς ἐν πολέμῳ… Κύριος τῶν δυνάμεων αὐτός ἐστιν ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης.
(23ος Ψαλμὸς τῷ Δαυΐδ· τῆς μιᾶς Σαββάτων, 7-10)

Απόδοση στη νεοελληνική:
-Ανοίξτε τις πύλες, άρχοντες, που τις κρατάτε κλειστές από μέσα και σεις, πύλες, ανοίξτε διάπλατα και γίνετε ψηλότερες, για να μπει μέσα στον ναό ο δοξασμένος βασιλιάς.
- Ποιος είναι αυτός ο ένδοξος βασιλιάς;
-Αυτός είναι ο Θεός, ο κραταιός και δυνατός, ο Κύριος ο πανίσχυρος στους πολέμους…. Κύριος όλων των δυνάμεων του ουρανού και της γης. Αυτός είναι ο βασιλεύς της δόξης.
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα με το κλείσιμο των Eκκλησιών, ολοένα και περισσότερο τείνει να θυμίζει έντονα, έστω και σε συμβολικό επίπεδο, την ώρα εκείνη που φοβισμένοι και τρέμοντας οι Αρχιερείς, οι ιερείς και οι κυβερνητικοί της εποχής των Αγίων και φρικτών Παθών του Ιησού Χριστού, έσπευσαν να ασφαλίσουν τον τάφο του Χριστού, «οἱ δὲ πορευθέντες ἠσφαλίσαντο τὸν τάφον σφραγίσαντες τὸν λίθον μετὰ τῆς κουστωδίας»(Ματθ. 27,66) Δηλαδή: Εκείνοι πήγαν και ασφάλισαν τον τάφο, έβαλαν δηλαδή σφραγίδες στον λίθο που έκλεινε το μνημείο και τοποθέτησαν φρουρά.

Πῶς δέν ἀκούει εὐλογημένε!


Ρώτησε κάποιος Προσκυνητής τον Άγιο Παΐσιο
Μας ακούει η Παναγία γέροντα όταν της μιλάμε;
Ο γέροντας του απάντησε:
Πως δεν ακούει ευλογημένε!
Ἐνα Υπεραγία Θεοτόκε βοήθησέ με ,να πεις
είναι σαν να την τραβάς από το φουστάνι .
Θα γυρίσει πίσω να δει τι θέλεις.

Αγίου Παισίου

14 Ἀπριλίου. ♰ Μεγάλη Τρίτη. "Ἡ παραβολή τοῦ Κυρίου περί τῶν δέκα παρθένων". Τῶν ἁγίων ἀποστόλων ἐκ τῶν ἑβδομήκοντα Ἀριστάρχου, Πούδη καί Τροφίμου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα Ὄρθρου. (Ματθ. κβ΄ 15 - κγ΄ 39).
Ματθ. 22,15       Τότε πορευθέντες οἱ Φαρισαῖοι συμβούλιον ἔλαβον ὅπως αὐτὸν παγιδεύσωσιν ἐν λόγῳ.
Ματθ. 22,15             Τοτε έφυγαν οι Φαρισαίοι και έκαμαν συμβούλιον και απεφάσισαν να παγιδεύσουν τον Ιησούν με συζήτησιν, που θα άνοιγαν μαζή του.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible