Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Βρετανία: Στούς 10 νεκρούς οἱ 9 τριπλοεμβολιασμένοι"

 

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη [Τρίτη, 12 Μαρτίου 2022]

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2022/04/10-9.html#more

Ἡ ἀδικία τῶν ἀνθρώπων καί ἡ δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_333. Η αδικία των ανθρώπων και η δικαιοσύνη του Θεού, Αββα Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 14-4-2022

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Τό χρέος τῆς ἐλεημοσύνης (Α΄ Κορ. 16, 1-9), Ἑρμ. Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ_83. Τό χρέος τῆς ἐλεημοσύνης (Α΄ Κορ. 16, 1-9), Ἑρμ. Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 27-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἅγιος Σάββας ὁ ἐν Καλύμνω


ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ Ο ΕΝ ΚΑΛΥΜΝΩ

Παρακλητικός Κανών εις τον Όσιον Σάββαν τον Νέο ο εν Καλύμνω - εδώ
Ο νεοφανής αυτός φωτεινός αστέρας του στερεώματος της Εκκλησίας γεννήθηκε το 1862 σε πτωχική οικογένεια της Ανατολικής Θράκης. Ήδη από την παιδική του ηλικία, η ανάγνωση των Βίων των αγίων άναψε στην καρδιά του τον πόθο να ασπασθεί τον μοναχικό βίο· οι γονείς του όμως είχαν άλλα σχέδια: τον υποχρέωσαν να διακόψει το σχολείο σε ηλικία δώδεκα ετών και να αναλάβει τη διαχείριση ενός μαγαζιού. Παρά τις απειλές της μητέρας του, που του έλεγε: «Αν καλογερέψεις θα πεθάνω!», έφυγε μία ημέρα και, «ωσάν το ελάφι που τρέχει προς τις πηγές των υδάτων» (πρβλ. Ψαλμ. 41, 1), έφθασε στη Σκήτη της Αγίας Άννης στο Άγιον Όρος. Ο νεαρός δόκιμος επέδειξε μεγάλη αποταγή και πλήρη υπακοή. Μία ημέρα οι συμμοναστές του τού έδωσαν να φάει ρεβίθια δίχως όμως την ευλογία του Γέροντός του. Είδε τότε έναν δαίμονα να στέκεται μπροστά, να τον περιπαίζει, λέγοντάς του θριαμβευτικά: «Σε εξαπάτησα!».

Δώδεκα χρόνια αργότερα (1887), μετέβη σε προσκύνημα στους Αγίους Τόπους και, αφού προσκύνησε τα σεπτά σκηνώματα, εισήλθε στη Μονή του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβά, κοντά στον Ιορδάνη ποταμό, όπου εκάρη μοναχός το 1890. Μετά από μια δεύτερη παραμονή στη Σκήτη της Αγίας Άννης, με σκοπό να τελειοποιηθεί στην αγιογραφία, χειροτονήθηκε πρεσβύτερος και υπηρέτησε επί ένα έτος στην Πατριαρχική Σχολή των Ιεροσολύμων. Το 1907, μπόρεσε να αποσυρθεί σε σπήλαιο της Σκήτης της Μονής Χοζεβά, για να επιδοθεί στην ησυχαστική βιοτή.

Ὁμιλία εἰς τήν Ε΄ Κυριακήν τῶν νηστειῶν: «Κύριε, προτοῦ χαθῶ τελείως σῶσε με»


Ομιλία εις την E΄ Κυριακήν των Νηστειών (1965) – Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας.

Μετάφραση αδελφών της Ι. Μ. Οσίου Γρηγορίου Αγ. Όρους, από το βιβλίο: Πασχαλινές Ομιλίες (Pashalne Besede), Βελιγράδι 1998


Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

Ιδού η πέμπτη Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, η Κυριακή [που σφραγίζει την εβδομάδα] των μεγάλων αγρυπνιών και των μεγάλων ασκήσεων, την εβδομάδα των μεγάλων θρήνων και αναστεναγμών, η Κυριακή της πιο μεγάλης μεταξύ των αγίων γυναικών Αγίας, της οσίας μητρός ημών Μαρίας της Αιγυπτίας.
Σαράντα επτά χρόνια έκανε στην έρημο, και ο Κύριος της έδωσε εκείνο που σπάνια δίνει σε κάποιον από τους Αγίους. Χρόνια ολόκληρα δεν γεύθηκε ψωμί και νερό. Στην ερώτηση του αββά Ζωσιμά εκείνη απάντησε: «Ουκ επ’ άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος» (Ματθ. 4, 4). Ο Κύριος την έτρεφε με έναν ιδιαίτερο τρόπο και την οδηγούσε στην ερημητική ζωή, στους ερημητικούς της αγώνες.
Και ποιό ήταν το αποτέλεσμα; Η Αγία μετέτρεψε την κόλασή της σε παράδεισο! Νίκησε το διάβολο και ανέβηκε ψηλά στον Θεό! Πώς, με τι; Με τη νηστεία και την προσευχή, με νηστεία και προσευχή! Διότι η νηστεία, η νηστεία μαζί με την προσευχή, είναι δύναμη που νικά τα πάντα. Ένας θαυμάσιος ύμνος της Μ. Τεσσαρακοστής λέει: «ακολουθήσωμεν τω διά νηστείας ημίν, την κατά του διαβόλου νίκην υποδείξαντι, Σωτήρι των ψυχών ημών». Με τη νηστεία μας έδειξε τη νίκη κατά του διαβόλου… Δεν υπάρχει άλλο όπλο, δεν υπάρχει άλλο μέσον.
Νηστεία! Ιδού το μέσον για να νικήσεις το διάβολο, τον κάθε διάβολο. Παράδειγμα νίκης, η αγία Μαρία η Αιγυπτία. Τι θεία δύναμη η νηστεία! Νηστεία δεν είναι τίποτε άλλο παρά να σταυρώνεις το σώμα, να σταυρώνεις ο ίδιος τον εαυτό σου.
Εφόσον υπάρχει σταυρός, η νίκη είναι σίγουρη. Το σώμα της πρώην πόρνης της Αλεξάνδρειας, της Μαρίας, με την αμαρτία παραδόθηκε στη δουλεία του διαβόλου. Αλλά όταν αγκάλιασε το Σταυρό του Χριστού, όταν πήρε αυτό το όπλο στα χέρια της, νίκησε το διάβολο. Νηστεία είναι η ανάσταση της ψυχής εκ νεκρών. Η νηστεία και η προσευχή ανοίγουν τα μάτια του ανθρώπου, ώστε να αντικρύσει και να καταλάβει πραγματικά τον εαυτό του, να δει τον εαυτό του. Βλέπει τότε ότι κάθε αμαρτία στη ψυχή του είναι ο τάφος του, ο θάνατός του. Καταλαβαίνει ότι η αμαρτία μέσα στη ψυχή του δεν κάνει τίποτε άλλο από το να μετατρέπει σε πτώματα όλα όσα ανήκουν στη ψυχή: τους λογισμούς της, τα συναισθήματά της και τις διαθέσεις της· σειρά από τάφους. Και τότε…, τότε ξεχύνεται θρηνητική κραυγή από τη ψυχή: «Πριν εις τέλος απόλωμαι, σώσόν με». Αυτή είναι η κραυγή μας κατά την αγία αυτή εβδομάδα: Κύριε, προτού χαθώ τελείως, σώσέ με. Έτσι προσευχηθήκαμε αυτή την εβδομάδα στον Κύριο, τέτοιες προσευχητικές αναβοήσεις μας παρέδωσε στο Μ. Κανόνα του ο μεγάλος άγιος πατήρ ημών Ανδρέας Κρήτης.

Τὸ μανιακὸ συνεχὲς τοῦ ''ἐμβολιαστικοῦ'' οἴστρου

 π. Στυλιανὸς Ἐμμ. Καρπαθίου MD, MSc, PhD
Θεολόγος -Ψυχίατρος

Τὰ τσάλεντζερ τῆς Novavax καὶ Sanofi πρὸς τὸν ἀστερισμὸ τοῦ covid-19
"πρὸ συντριβῆς ἡγεῖται ὕβρις,
πρὸ δὲ τῆς πτώσεως ὑπερηφάνεια"
(Παροιμίες 16,18)

Τὸ ἐμβολιαστικὸ παραλήρημα

Δὲν φαίνεται νὰ σταματᾶ ἡ ἐμβολιαστική μανία, ἐδῶ καὶ δύο χρόνια, σ’ ἕνα κόσμο γυμνό ἀξιῶν, παραδομένο, κυριολεκτικά, στὸν ὁλοκληρωτισμὸ τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας, ποὺ κυοφόρησε ὁ παγκόσμιος οἰκονομικὸς ἰμπεριαλισμός.

Παρὰ τὸ γεγονός, ὅτι ἔχουν ἢδη κυριολεκτικὰ θρυματισθεῖ τὰ ἐπιχειρήματα τῶν μενομένων ‘’εἰδικῶν’’ γιὰ ὑποχρεωτικό ‘’ἐμβολιασμό’’ ἐναντίον τοῦ covid-19, οἱ ἴδιοι...ἐθελοτυφλοῦν μπροστὰ στὸ πανανθρώπινο αὐτὸ ἔγκλημα καὶ ἐπιμένουν νὰ πριμοδοτοῦν μὲ τίς ἀπόψεις καὶ τίς ἐφαρμοζόμενες πρακτικές τους τὸν πολλαπλὸ θάνατο τῆς ἰδιάζουσας καλλιτέχνησης τοῦ Θεοῦ στὴ Δημιουργία, τὸν ἄνθρωπο[i].

Πριμοδοτοῦν τὴν φυσική του ἐξόντωση, μὲ στόχο τὸν ἀποπληθυσμὸ τῆς γῆς, συνεργοῦν στὴν ψυχολογική του ἀποδυνάμωση, μέσα ἀπὸ τὸν καθηλωτικὸ τῆς ἀξιοπρέπειας πρωτόγονο φόβο, καὶ συνδράμουν συνειδητὰ στὸν ἠθικό ἀποχρωματισμὸ τῶν κοινωνιῶν. Μὲ τὶς αὐτοαντιφάσεις, τὶς παλλινωδίες καὶ τὴν ἀσυνέπειά τους, οἱ ‘’εἰδικοί’’, τόσο στὶς ἐπιστημολογικὲς ἀρχές, ὅσο καὶ στὴν ἐπιστημονικὴ δεοντολογία, διολισθαίνουν σταθερὰ ἀπὸ τό ’’ἰσόθεο’’ κατὰ τὸν Ἱπποκράτη[ii] ἀξίωμα τῆς ἰατρικῆς, ποὺ ὁρκίσθηκαν νὰ ὑπηρετοῦν, στὰ ἄναυγα καὶ ἀνήλια δαιμονικὰ πεδία μιᾶς στυγνῆς ἀπανθρωπίας.

Ἡ ἀνεμοθύελλα τοῦ ναρκισσισμοῦ τους, ποὺ σήκωσε στὴν ἀπνευμάτιστη συνείδησή τους ἡ πονηρὴ πολιτικὴ ἐξουσία, τοὺς ἐγκλώβισε σ’ἕνα, χωρὶς ὅρια, παραληρηματικό, ἐξωπραγματικὸ πεδίο ἄκρως ἐπικίνδυνο. Ἄλλωστε, ’’ἡ διαφορὰ μεταξὺ ἐξυπνάδας καὶ βλακείας εἶναι ὅτι ἡ ἐξυπνάδα ἔχει ὄρια[iii].’’ Αὐτὰ τὰ ὅρια, ποὺ ἀγνόησαν οἱ κατασκευαστὲς τοῦ πύργου τῆς Βαβὲλ καὶ κατήντησαν περίγελος στὰ μάτια τῆς ἱστορίας. Αὐτὰ τὰ ὅρια, ποὺ οἱ ὑπερόπτες τῶν νέων καιρῶν μὲ τὴ ὁρμὴ τῆς ἔκφρονης αὐτοθέωσής τους ’’ἔχουν βαλθεῖ’’ νὰ διασκελίσουν πάνω σ’ ἕνα ζευγάρι ξυλοπόδαρα, γιὰ νὰ ἐπαναληφθεῖ ἄλλη μιὰ φορὰ ἡ νομοτελειακὴ ἀρχὴ, τὴν ὁποία ἡ ἱστορία βεβαιώνει στὸ διάβα της, ὅτι «πρὸ συντριβῆς ἡγεῖται ὕβρις, πρὸ δὲ τῆς πτώσεως ὑπερηφάνεια [iv]». Ἤδη, ζοῦμε ‘’τὸ ἀπόλυτο φιάσκο, μοναδικὸ στὴν ἱστορία τῆς Ἐπιστήμης[v].’’

Ἡ μετάνοια θά ἀποτρέψει τά σχέδια καί τήν καταδυνάστευση τῆς ΝΤΠ Ἀπόσπασμα τοῦ Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου





Ἡ Ἁγία Μαρία ἡ Αἰγύπτια, πού γιορτάζουμε σήμερα, μᾶς δείχνει τόν δρόμο τῆς ἀληθινῆς ἐλευθερίας, πού εἶναι ἡ μετάνοια. Ἡ μετάνοια διασώζει τόν ἄνθρωπο ὁλόκληρο. Διασώζει τό κατ’ εἰκόνα τοῦ ἀνθρώπου, πού εἶναι τό αὐτεξούσιο καί τό νοερό, διασώζει καί τόν προορισμό τοῦ ἀνθρώπου, πού εἶναι τό καθ’ ὁμοίωση, ἤ μᾶλλον πιό σωστά, βάζει τόν ἄνθρωπο στό νά ἐπιτύχει τόν προορισμό του, τόν θεόσδοτο προορισμό του, τόν βάζει στόν δρόμο γιά νά τόν ἐπιτύχει, τόν βάζει δηλαδή στήν προοπτική αὐτή τοῦ καθ’ ὁμοίωση, στήν θέωση δηλαδή, τόν ὁδηγεῖ στήν θέωση. Καί πρώτη θέωση, ἡ ἀρχή τῆς θεώσεως, εἶναι ἡ μετάνοια. Καί ὅσο βαριά καί ἄν ἔχει κανείς ἁμαρτήσει, ἔχουμε τήν Ἁγία Μαρία καί πλῆθος ἄλλων Ἁγίων πού εἴχανε ἁμαρτήσει πάρα πολύ βαριά, καί τούς ἔχουμε σάν πρότυπο. Ὅσο, λοιπόν, ἄν ἔχει κανείς βαριά ἁμαρτήσει βλέπει σ’ αὐτούς τούς Ἁγίους καί παίρνει θάρρος καί μετανοεῖ κι αὐτός καί σώζεται.

Σήμερα, ὅπως καί πάντοτε, οἱ ἰσχυροί τῆς γῆς καταδυναστεύουν τούς ἀνθρώπους. Δεχόμαστε πλέον ἀπροκάλυπτα ἐπίθεση ὅλη ἡ ἀνθρωπότητα. Ἴσως θά εἴδατε μία συνέντευξη αὐτοῦ τοῦ περίφημου παγκοσμιοποιητοῦ, ὁ ὁποῖος προωθεῖ τόν μετανθρωπισμό καί εἶναι σύμβουλος τοῦ ἐπίσης περίφημου αὐτοῦ, τοῦ Κλάους Σβάμπ, πού ἔχει τά ἡνία στό παγκόσμιο οἰκονομικό φόρουμ, πού σχεδίασε αὐτή τήν ψευτοπανδημία, καί οὐσιαστικά εἶναι αὐτοί πού κυβερνοῦν σήμερα τόν πλανήτη, μαζί μέ ἄλλες διάφορες μυστικές σιωνιστικές ὀργανώσεις, πού δέν εἶναι πλέον καί τόσο μυστικές, ἀλλά ἀπροκάλυπτα φανερώνονται καί μᾶς λένε τά σχέδιά τους. Ἴσως λοιπόν θά τόν ἀκούσατε αὐτόν τόν ἄνθρωπο, πού εἶπε, ὅτι δέν χρειαζόμαστε πλέον τούς ἀνθρώπους! Ἤδη τό ἔχουν προγραμματίσει νά μειώσουν τόν παγκόσμιο πληθυσμό στό ἕνα δίς, ἴσως καί στά 500 ἑκατομμύρια ἄν μπορέσουν, σύμφωνα μέ τίς ἐπιταγές τοῦ σατανᾶ, πού εἶναι γραμμένες σέ αὐτές τίς πλάκες στήν Τζώρτζια στήν Ἀμερική.

Ὅλα αὐτά τά λένε πλέον ἀπροκάλυπτα καί μᾶς λένε ὅτι πλέον «πρέπει νά παραδώσουμε τήν ἐλευθερία.. καί τί ἀνοησίες;.. τί μύθοι εἶναι αὐτοί περί αὐτεξουσίου;.. πῶς μποροῦμε νά μιλᾶμε γιά τέτοιους μύθους, ὅτι ὁ ἄνθρωπος ἔχει αὐτεξούσιο;..».

Ὁ ἄνθρωπος κατ’ αὐτούς πρέπει νά εἶναι ἕνα ρές, ἕνα πράγμα δηλαδή, καί αὐτό ἀκριβῶς ἐπιδιώκουν μέ ὅλη αὐτή τήν σχεδιασμένη παγκοσμιοποίηση, μέσω τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ὀλοκληρωτισμοῦ, ἀλλά καί τοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ τῆς πληροφόρησης. Βλέπετε, ὁποιαδήποτε ἀντίθετη φωνή δέν ἔχει καμία πρόσβαση στήν τηλεόραση καί στό διαδίκτυο∙ καταδιώκεται, πέφτει. Δέν ἐπιτρέπουν τίποτε νά βγεῖ ἄλλο, ἐκτός ἀπό αὐτά πού λένε οἱ ἴδιοι.

14 Ἀπριλίου. Πέμπτη πρὸ τῶν Βαΐων. Ἀριστάρχου, Πούδη καὶ Τροφίμου ἐκ τῶν 70. Θωμαΐδος μάρτυρος, Δημητρίου νεομάρτ. τοῦ ἐν Τριπόλει (†1803). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας ΞΕ΄ 8-16.

Ησ. 65,8            Οὕτως λέγει Κύριος· ὃν τρόπον εὑρεθήσεται ὁ ῥὼξ ἐν τῷ βότρυϊ καὶ ἐροῦσι· μὴ λυμήνῃ αὐτόν, ὅτι εὐλογία ἐστὶν ἐν αὐτῷ, οὕτως ποιήσω ἕνεκεν τοῦ δουλεύοντός μοι, τούτου ἕνεκεν οὐ μὴ ἀπολέσω πάντας.

Ησ. 65,8                    Ετσι λέγει ο Κυριος· Οπως, όταν ευρέθή μία ρώγα υγιής και ώριμος εις σταφύλι μαραμμένον, θα πουν οι τρυγηταί· μη την καταστρέψης την ρώγα αυτή μαζή με το μαραμμένο σταφύλι, διότι υπάρχει ευλογία εις αυτήν, έτσι θα κάμω και εγώ δι' εκείνον, ο οποίος με υπακούει. Χαριν αύτού δεν θα καταστρέψω όλους τους Ιουδαίους.

Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης: "Ὁ Θεός εἶναι ἡ Ζωή καί οἱ ἀρρώστιες ἀποκλίνουν ἀπό τήν ζωή"

 Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης γιά τόν μολυσμό στό Ναό.

Τό σύντομο ἀπόσπασμα εἶναι ἀπό ὁμιλία τοῦ π. Πέτρου Χίρς
[στήν ἀρχή τοῦ βίντεο]
«Ὁ Θεός εἶναι ἡ Ζωή καί οἱ ἀρρώστιες ἀποκλίνουν ἀπό τήν ζωή, συνεπῶς καί μόνο τό ἄγγιγμα ἀπό τήν Πηγή τῆς Ζωῆς μας θεραπεύει ἀπό αὐτές. Γι' αὐτόν τόν λόγο ὁ Σωτῆρας, ὁ Ὁποῖος εἶναι ἡ Ζωή, θεράπευε καί ἀκόμη θεραπεύει τούς ἀνθρώπους μόνο μέ τό ἄγγιγμά Του.»

[Σχολιάζει ἐδῶ ὁ π. Πέτρος: «ἀκόμη θεραπεύει τούς ἀνθρώπους». Ποῦ τό κάνει αὐτό; Στήν Ἐκκλησία. Πῶς; Μέσα ἀπό... τά Μυστήρια. Στό Ναό. Μέ τό ἄγγιγμά Του, την παρουσία Του, τό Ἅγιο Πνεῦμα].

«Τό ἴδιο μπορεῖ νά εἰπωθεῖ καί γιά τήν ἀλλαγή σέ ὁποιοδήποτε μεταδοτικό ἀντικείμενο - μέ ἕνα μόνο σημεῖο, μία μόνο λέξη τοῦ Δημιουργοῦ τῶν πάντων αὐτό γίνεται ἀβλαβές (ἀέρας, νερό, φυτά, ζῶα).»

Ὁ Σταυρός τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ στό Πολυδένδρι Ἡμαθίας

Ο Σταυρός του Αγίου Κοσμά στο Πολυδένδρι Ημαθίας

Οι κάτοικοι της περιοχής αναφέρουν: Γύρω στα 1775 ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός πηγαίνοντας προς τη Βέροια, πέρασε από την Κόκοβα, που τότε ήταν κεφαλοχώρι. Τον καιρό εκείνο το χωριό απειλούνταν από φονική λοιμώδη ασθένεια, η οποία είχε πάρει διαστάσεις επιδημίας και ο κόσμος είχε τρομοκρατηθεί. Ο Πατροκοσμάς κλήθηκε να βοηθήσει. Έκανε παρακλήσεις και περιφορά ιερών εικόνων σε λιτανεία επιζητώντας έτσι αγιοπροστασία.

ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ .ΔΩΡΩΝ 14-4-2022

https://youtu.be/T6ZlU4rFvr8
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση : ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ .ΔΩΡΩΝ 14-4-2022

Δύο γέροντες στυλοβάτες τῆς παραδόσεως...


Μου έστειλαν αυτή την φωτογραφία.... Δύο Γέροντες στυλοβάτες της παραδόσεως... Ωραία φωτογραφία..... Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια και οι εντυπωσιακές λεζάντες.... Αλλά είναι δύο Αγωνιστές σίγουρα.... ~Γέρων Παρθένιος - Γέροντας Ευθύμιος~


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/04/blog-post_935.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible