Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 13 Αυγούστου 2023

Ποιοὶ οἱ ἐχθροὶ μας καὶ ποιά τὰ ὅπλα τους-Πῶς θὰ ἔχουμε πνευματικὸ καρπό, (α' μέρος), Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ποιοὶ οἱ ἐχθροὶ μας καὶ ποιά τὰ ὅπλα τους-Πῶς θὰ ἔχουμε πνευματικὸ καρπό, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Η' (α' μέρος), 13-8-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ εὐλογημένες ἐνοχές μας ὁδηγοῦν σὲ μετάνοια , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἀντίσταση εἰναι ἡ πνευματικὴ ζωή , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ θεραπεία τῆς ἀφοβίας τοῦ Θεοῦ ζ' , Ἀνάγνωση Ζ' (γ5 μέρος), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ_Ἡ θεραπεία τῆς ἀφοβίας τοῦ Θεοῦ ζ'-Ἄγνοια του γιατί ἐνεργεῖ ἡ δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ ο ὀλίγος φόβος τοῦ Θεοῦ ὡς ἐμπόδιο τῆς σωτηρίας Θ', Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Πνευματικὰ γυμνάσματα, Ἀνάγνωση Ζ' (γ5 μέρος), 12-8-2023, 

Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Σοφία Μπεκρῆ: Παραινέσεις γιά θεία εὐδοκίμηση


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Τὴν μνήμη δύο ἀξίων τέκνων καὶ κοινωνικῶν διακόνων της, τοῦ Εὐδοκίμου καὶ τοῦ Ἰωσὴφ τοῦ ἀπὸ Ἀριμαθαίας, τιμάει ἡ Ἐκκλησία μας στὶς 31 Ἰουλίου.

Καὶ οἱ δύο ἀνεδείχθησαν σὲ ὑψηλὰ πολιτικὰ ἀξιώματα, ἀλλὰ δὲν διεφθάρησαν ἀπὸ τὴν δόξα καὶ τὶς τιμές, ἀντιθέτως διεκόνησαν μὲ σωφροσύνη καὶ δικαιοσύνη. Ὅπως χαρακτηριστικὰ ἀναφέρεται καὶ στὸ Ἀπολυτίκιο τοῦ Ἁγίου Εὐδοκίμου: «…σὺ γὰρ ἐν σωφροσύνῃ καὶ σεμνῇ πολιτείᾳ, μάκαρ, ἐπολιτεύσω.»

Περισσότερο γνωστὸς εἶναι «ὁ εὐσχήμων βουλευτής», ὁ Ἰωσήφ ὁ Ἀριμαθαῖος, ὁ ὁποῖος «τολμήσας εἰσῆθλε» στὸν Πιλᾶτο, ζήτησε καὶ ἔλαβε τὸ νεκρὸ σῶμα τοῦ Κυρίου μας, γιὰ νὰ τοῦ ἀποδώσῃ τὶς «ἁρμόδιες» τιμές. Ἀδιαφόρησε, τελικά, γιὰ τὴν ὑπόληψή του ὁ Ἰωσὴφ καὶ διεκινδύνευσε τὴν θέση του, ἀποκαλύφθηκε αὐτὸς ὁ μέχρι τότε κρυφός, ὅπως καὶ ὁ Νικόδημος, μαθητὴς τοῦ Κυρίου, παρὰ τὸν γενικὸ «φόβο τῶν Ἰουδαίων». Προέταξε, δηλαδή, τὴν ἀγάπη του στὸν Παθόντα καὶ Ταφέντα Κύριό Του, πού, φαίνεται, ἦταν τόσο μεγάλη καὶ δυνατή, ὥστε «νὰ βάλλῃ ἔξω τὸν φόβον» (Α’ Ἰωάν., δ’ 18)

Τί γλυκά πού μέ ἀντιμετώπισε! (παπα-Φώτης Λαυριώτης)

ΠΑΠΑ-ΦΩΤΗΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ

Δεν ήταν όμως απόλυτος ή άγριος ως εξομολόγος.
Ένα Σάββατο πρωί ήμουν συνειδησιακά πολύ χάλια.Έπρεπε και ήθελα να εξομολογηθώ.Δε θα λειτουργούσα την επομένη, ας ήταν και Κυριακή, αν δεν έβρισκα τον πνευματικό μου. Προσπάθησα, μα στάθηκε αδύνατον.
Οι ώρες περνούσαν κι εγώ βασανιζόμουν.Ήταν ένας δυνατός πόλεμος!
Κάποια στιγμή, να κι έρχεται στο γραφείο του Ναού ως από μηχανής θεός,ο παπα-Φώτης.
Σκέφτηκα: «Θα εξομολογηθώ σ’ αυτόν, αφού απουσιάζει ο πνευματικός μου».
Το ξανασκέφτηκα, γιατί θεωρούσα έτσι όπως τον έβλεπα και τον άκουγα, πως θα ήταν αυστηρός μαζί μου.Φοβόμουνα..Παίρνω όμως θάρρος και του λέω:

Ἡ Ἐκκλησία κατ’ οἰκονομίαν δέχεται καί τίς προγαμιαῖες σχέσεις;


Ἀρχιμανδρίτου Παύλου Κ. Ντανᾶ, Ἱεροκήρυκος
Αὔγουστος 2023

Σεβαστοί μου φιλόθεοι ἀδελφοί, χαίρετε ἐν Κυρίῳ.

Πρίν λίγο καιρό ἔλαβα μιά ἀγωνιώδη ἐπιστολή ἀπό μιά νέα, ἡ ὁποία μοῦ κατέθεσε τήν ἐμπειρία της. Τήν παραθέτω αὐτούσια (μέ μεταφορά σέ πολυτονική γραφή):

«Ὀνομάζομαι Κωνσταντίνα καί εἶμαι 23 χρονῶν. Ἀπό μικρό κορίτσι διάγω ζωή μυστηριακή, ὡς ζωντανό μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Πρόσφατα, ἀφοῦ ζήτησα τήν ἄδεια ἀπό τόν πνευματικό μου πατέρα, ἐξομολογήθηκα σέ ἕναν ἄλλο ἱερέα στήν Ἀθήνα, πόλη στήν ὁποία σπουδάζω.

Ἀποφάσισα νά τόν ρωτήσω ποιά εἶναι ἡ ἄποψή του γιά τίς προγαμιαῖες σχέσεις, μιᾶς καί εἶναι ἕνα ζήτημα φλέγον γιά τούς νέους! Ὀφείλω νά ὁμολογήσω πώς ἡ ἀπάντηση πού μοῦ ἔδωσε μέ τάραξε πνευματικά καί θά ἐξηγήσω στή συνέχεια γιατί.

Ἀρχικά, μοῦ εἶπε ὅτι, εἶναι πολύ δύσκολο νά κρατηθοῦν δύο ἄνθρωποι καθαροί στή σημερινή ἐποχή, διότι τά δεδομένα τῆς ἐποχῆς ἔχουν ἀλλάξει! Γι’ αὐτό καί ἡ Ἐκκλησία κατ’ οἰκονομία μπορεῖ νά δεχτεῖ τίς προγαμιαῖες σχέσεις. Ὁ ἴδιος, σύμφωνα μέ τά λεγόμενά του, εἶναι ρεαλιστής καί δέν ἐνστερνίζεται ἀπόψεις, οἱ ὁποῖες ἀνήκουν στήν δεκαετία τοῦ 1960. Ἔπειτα, μοῦ ἀνέφερε ὅτι, δέν πρέπει νά ἔχω ὡς κριτήριο γιά τήν ἐπιλογή συντρόφου ἕναν ἄνθρωπο πού ἀπαραίτητα θά πηγαίνει ἐκκλησία κάθε Κυριακή, ἀλλά νά κοιτάζω τήν καλή προαίρεσή του. Τέλος, μοῦ ἀνέφερε ὅτι, δέν πρέπει νά τά περιμένω ὅλα ἀπό τόν Θεό καί πρέπει νά καταβάλω καί ἐγώ προσπάθεια στήν εὕρεση συντρόφου.

Ὅπως προανέφερα, ἡ ἐν λόγῳ ἀπάντηση μέ τάραξε. Ὡς ἄνθρωπος πού μεγάλωσε μέ πίστη καί ἀφοσίωση στό θέλημα τοῦ Κυρίου, δέν μπορῶ νά κατανοήσω τά ἑξῆς:

Πρῶτον, πῶς εἶναι δυνατόν ἕνας ἱερέας, ἐνῶ ἔχει ἀπέναντί του ἕνα νεαρό κορίτσι πού προσπαθεῖ νά διατηρηθεῖ καθαρό, νά τοῦ λέει ὅτι εἶναι πάρα πολύ δύσκολο νά τό καταφέρει αὐτό; Γιατί δέν μέ ἐνθάρρυνε καί δέν μέ στήριξε στόν ἀγώνα μου, ἀλλά μοῦ ἐπεσήμανε ὅτι ἡ Ἐκκλησία κατ’ οἰκονομίαν δέχεται καί τίς προγαμιαῖες σχέσεις;

Ὀ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν ἀνάγκη ἀποφυγῆς τῆς τρυφηλῆς ζωῆς


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΗΣ ΤΡΥΦΗΛΗΣ ΖΩΗΣ

Εάν το σώμα σου είναι ασθενές, ώστε να μην μπορείς να νηστεύεις συνεχώς, αλλά όμως δεν είναι ασθενές και για την προσευχή, ούτε ανίσχυρο για να περιφρονήσει και την κοιλιά· διότι εάν δεν μπορείς να νηστεύεις, όμως μπορείς να μην κάνεις τρυφηλή ζωή. Δεν είναι και αυτό μικρό πράγμα, ούτε απέχει πολύ από τη νηστεία, αλλά είναι ικανό και αυτό να καταβάλει την μανία του διαβόλου· καθόσον τίποτε δεν είναι τόσο αγαπητό στον δαίμονα εκείνο, όσο η τρυφηλή ζωή και η μέθη, διότι είναι η πηγή και η μητέρα όλων των κακών.

Με αυτήν λοιπόν κάποτε οδήγησε τους Ισραηλίτες στην ειδωλολατρία και με αυτήν παρέσυρε τους Σοδομίτες σε παράνομους έρωτες. Διότι λέγει: « Πλὴν τοῦτο τὸ ἀνόμημα Σοδόμων τῆς ἀδελφῆς σου, ὑπερηφανία· ἐν πλησμονῇ ἄρτων καὶ ἐν εὐθηνίᾳ οἴνου ἐσπατάλων αὐτὴ καὶ αἱ θυγατέρες αὐτῆς. τοῦτο ὑπῆρχεν αὐτῇ καὶ ταῖς θυγατράσιν αὐτῆς, καὶ χεῖρα πτωχοῦ καὶ πένητος οὐκ ἀντελαμβάνοντο(:Αλλά η παρανομία των Σοδόμων, της αδελφής σου αυτής πόλεως, ήταν η υπερηφάνεια. Μέσα στην αφθονία των άρτων και του οίνου και των υλικών αγαθών ζούσε αυτή και οι κωμοπόλεις της μία άσωτη και σπάταλη ζωή. Επιπλέον υπήρχε σε αυτήν και στις κωμοπόλεις της και σκληρότητα, διότι δεν έδιδαν σε απλωμένο χέρι του πτωχού και του πένητος καμία βοήθεια)»[Ιεζ.16,49]. Με αυτήν οδήγησε σε απώλεια πλήθος άλλων ανθρώπων και τους παρέδωσε στη γέενα.

Διότι ποιο κακό είναι αυτό που δεν το προξενεί η τρυφηλή ζωή; Κάνει τους ανθρώπους χοίρους και μάλιστα χειρότερους και από χοίρους· διότι ο μεν χοίρος κυλίεται μέσα στον βούρκο και τρέφεται με την κοπριά, ενώ αυτός που αγαπά τις απολαύσεις και την τρυφηλή ζωή κάθεται και τρώγει σε τραπέζι που είναι πιο βρωμερό και από εκείνο του χοίρου, επινοώντας ανήθικες συνουσίες και παράνομους έρωτες. Ο άνθρωπος αυτού του είδους δεν διαφέρει σε τίποτε από τον δαιμονιζόμενο, διότι κατά τον ίδιο τρόπο διαπράττει αναισχυντίες και ενεργεί ως παράφρονας. Και τον μεν δαιμονιζόμενο, ακόμη και τον ελεούμε, ενώ αυτόν που είναι άνθρωπος των απολαύσεων τον αποφεύγουμε και τον αποστρεφόμαστε. Γιατί τέλος πάντων όλα αυτά; Διότι με τη θέλησή του φέρεται ως παράφρονας και το στόμα του, τα μάτια του και τη μύτη του κι όλα γενικώς, τα μεταβάλλει σε οχετό και αυλάκια ακαθαρσιών. Και αν θελήσεις να δεις και τον εσωτερικό του κόσμο, θα δεις και την ψυχή του να είναι σαν μέσα σε κάποια κακοκαιρία και παγωνιά παγωμένη και ναρκωμένη και να μην μπορεί σε τίποτε να ωφελήσει το σκάφος της λόγω της υπερβολικής κακοκαιρίας που την περιβάλλει.
Ντρέπομαι να αναφέρω τα κακά που παθαίνουν άντρες και γυναίκες από την τρυφηλή ζωή, τα αφήνω όμως στην συνείδησή τους που τα γνωρίζει λεπτομερέστερα· διότι τι υπάρχει αισχρότερο από γυναίκα που μεθά ή που παραφέρεται γενικώς; Και όσο ασθενέστερο είναι το σκεύος, τόσο πιο μεγάλο είναι το ναυάγιο, είτε αυτή είναι ελεύθερη, είτε είναι δούλη· διότι η μεν ελεύθερη διαπράττει ασχημοσύνες μπροστά στα μάτια των δούλων, ενώ η δούλη πάλι όμοια μεταξύ των δούλων και γίνονται αιτία να βλασφημούνται τα δώρα του Θεού από τους ανόητους.

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ι Ματθαίου.Παναγιώτης Τρεμπέλας

Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ

Κατά Ματθαίον, κεφάλαιο ΙΖ΄, εδάφια 14-23

14 Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων· 15 Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. 16 Καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι. 17 Ἀποκριθεὶς δὲ ὁ Ἰησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! Ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; Ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; Φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε. 18 Καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης.19 Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ Ἰησοῦ κατ᾿ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό; 20 Ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν. 21 Τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ.

22 ᾿Αναστρεφομένων δὲ αὐτῶν εἰς τὴν Γαλιλαίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· μέλλει ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδίδοσθαι εἰς χεῖρας ἀνθρώπων 23 καὶ ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἐγερθήσεται. Καὶ ἐλυπήθησαν σφόδρα.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

14 Kαι όταν έφθασαν στο πλήθος του λαού, Τον πλησίασε κάποιος άνθρωπος που γονάτισε μπροστά Του και έλεγε: 15 «Κύριε, λυπήσου και σπλαχνίσου το παιδί μου, διότι σεληνιάζεται και υποφέρει άσχημα, αλλά και κινδυνεύει τον έσχατο κίνδυνο· διότι πολλές φορές πέφτει στη φωτιά και πολλές φορές στο νερό, και κινδυνεύει έτσι να καεί ή να πνιγεί. 16 Και τον έφερα στους μαθητές σου, αλλά αυτοί δεν μπόρεσαν να τον θεραπεύσουν». 17 Ο Ιησούς τότε αποκρίθηκε: «Ω γενεά που τόσα θαύματα είδες και είσαι ακόμη άπιστη, και απ΄ την κακία σου είσαι διεστραμμένη!

Ἡ ἀποστολική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ι Ματθαίου.Παναγιώτης Τρεμπέλας


Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ

Α΄Κορινθίους, κεφάλαιο Δ΄, εδάφια 9-16

9 Δοκῶ γὰρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις. 10 Ἡμεῖς μωροὶ διὰ Χριστόν, ὑμεῖς δὲ φρόνιμοι ἐν Χριστῷ· ἡμεῖς ἀσθενεῖς, ὑμεῖς δὲ ἰσχυροί· ὑμεῖς ἔνδοξοι, ἡμεῖς δὲ ἄτιμοι. 11 Ἂχρι τῆς ἄρτι ὥρας καὶ πεινῶμεν καὶ διψῶμεν καὶ γυμνητεύομεν καὶ κολαφιζόμεθα καὶ ἀστατοῦμεν 12καὶ κοπιῶμεν ἐργαζόμενοι ταῖς ἰδίαις χερσί· λοιδορούμενοι εὐλογοῦμεν, διωκόμενοι ἀνεχόμεθα, 13 βλασφημούμενοι παρακαλοῦμεν· ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγενήθημεν, πάντων περίψημα ἕως ἄρτι.

14 Οὐκ ἐντρέπων ὑμᾶς γράφω ταῦτα, ἀλλ᾿ ὡς τέκνα μου ἀγαπητὰ νουθετῶ. 15 Ἐὰν γὰρ μυρίους παιδαγωγοὺς ἔχητε ἐν Χριστῷ, ἀλλ᾿ οὐ πολλοὺς πατέρας· ἐν γὰρ Χριστῷ ᾿Ιησοῦ διὰ τοῦ εὐαγγελίου ἐγὼ ὑμᾶς ἐγέννησα. 16Παρακαλῶ οὖν ὑμᾶς, μιμηταί μου γίνεσθε.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

9 Κάθε άλλο όμως παρά βασιλεία απολαμβάνουμε εμείς οι απόστολοι· διότι νομίζω ότι ο Θεός εμάς τους απόστολους μάς παρουσίασε δημόσια και στα μάτια όλων ως τελευταίους, ως καταδίκους που πρόκειται να θανατωθούν· διότι γίναμε θέαμα σε όλο τον κόσμο, και στους αγγέλους και στους ανθρώπους. Και από τη μια μας θαυμάζουν οι ενάρετοι άνθρωποι και από την άλλη, μας περιφρονούν και μας χλευάζουν οι άλλοι. 10 Εμείς οι απόστολοι θεωρούμαστε από τους απίστους ηλίθιοι και ανόητοι για το όνομα του Χριστού, εσείς όμως είστε συνετοί εν Χριστώ.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ, 13-8-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ, 13-8-2023
https://www.youtube.com/live/pyhwrD5zRo8?feature=share

«Ὅπως ἡ γῆ δέν πέφτει ποτέ κάτω, ἔτσι οὔτε κι αὐτός πού ταπεινώνει τόν ἑαυτό του».


178.
Είπε κάποιος Γέροντας:
«Όπως η γη δεν πέφτει ποτέ κάτω, έτσι ούτε κι αυτός που ταπεινώνει τον εαυτό του».


https://wra9.blogspot.com/2023/08/blog-post_535.html

13 Αὐγούστου. † ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τῆς Μεταμορφώσεως· μετάθεσις λειψάνου τοῦ ἁγ. Μαξίμου τοῦ ὁμολογητοῦ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυρ. ι΄ ἐπιστ. (Α΄ Κορ. δ΄ 9-16).

Α Κορ. 4,9          δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις.

Α Κορ. 4,9                Αλλ' ημείς οι Απόστολοι κάθε άλλο παρά βασιλείαν και δόξαν έχομεν κερδήσει στον κόσμον αυτόν. Διότι νομίζω, ότι ο Θεός ημάς τους Αποστόλους μας έχει δείξει εις τα μάτια όλων των ανθρώπων σαν τους πιο τελευταίους, σαν καταδικασμένους εις θάνατον, που βαδίζουν στον τόπον της εκτελέσεως. Διότι εγίναμεν παράδοξον θέαμα εις όλον τον κόσμον, στους αγγέλους που θαυμάζουν, και στους ανθρώπους που χλευάζουν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible