Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020

11 Αὐγούστου. Τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Εὔπλου τοῦ Διακόνου. Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Νήφωνος, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, καί ἀνάμνησις τοῦ θαύματος τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Σπυρίδωνος, δι’ οὗ ἀπηλλάγη ἡ Κέρκυρα τῆς πολιορκίας (1716). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τρ. ι´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. ιε´ 29-38).


ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α' ΙΕ´ 29 - 38
29 Ἐπεὶ τί ποιήσουσιν οἱ βαπτιζόμενοι ὑπὲρ τῶν νεκρῶν, εἰ ὅλως νεκροὶ οὐκ ἐγείρονται; τί καὶ βαπτίζονται ὑπὲρ τῶν νεκρῶν; 30 τί καὶ ἡμεῖς κινδυνεύομεν πᾶσαν ὥραν; 31 καθ’ ἡμέραν ἀποθνήσκω, νὴ τὴν ὑμετέραν καύχησιν ἣν ἔχω ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ τῷ Κυρίῳ ἡμῶν. 32 εἰ κατὰ ἄνθρωπον ἐθηριομάχησα ἐν Ἐφέσῳ, τί μοι τὸ ὄφελος; εἰ νεκροὶ οὐκ ἐγείρονται, φάγωμεν καὶ πίωμεν, αὔριον γὰρ ἀποθνήσκομεν. 33 μὴ πλανᾶσθε· φθείρουσιν ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαί. 34 ἐκνήψατε δικαίως καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· ἀγνωσίαν γὰρ Θεοῦ τινες ἔχουσι· πρὸς ἐντροπὴν ὑμῖν λέγω. 35 Ἀλλ’ ἐρεῖ τις· πῶς ἐγείρονται οἱ νεκροί; ποίῳ δὲ σώματι ἔρχονται; 36 ἄφρον, σὺ ὃ σπείρεις οὐ ζῳοποιεῖται, ἐὰν μὴ ἀποθάνῃ· 37 καὶ ὃ σπείρεις, οὐ τὸ σῶμα τὸ γενησόμενον σπείρεις, ἀλλὰ γυμνὸν κόκκον, εἰ τύχοι σίτου ἤ τινος τῶν λοιπῶν· 38 ὁ δὲ Θεὸς αὐτῷ δίδωσι σῶμα καθὼς ἠθέλησε, καὶ ἑκάστῳ τῶν σπερμάτων τὸ ἴδιον σῶμα.

Ὡς τέκνα μου ἀγαπητά νουθετῶ (Α Κορ. 4, 14-16), 9-8-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ὡς τέκνα μου ἀγαπητά νουθετῶ (Α Κορ. 4, 14-16), 9-8-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Θεός εἶναι Πατέρας.Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων 6η Κατήχηση 3ο Μέρος & 7η Κατήχηση 1ο Μέρος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ο Θεός είναι Πατέρας.Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων 6η Κατήχηση 3ο Μέρος & 7η Κατήχηση 1ο Μέρος, 27-08-2011 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἅγιος Νεομάρτυρας Τριαντάφυλλος ἐκ Ζαγορᾶς τοῦ Πηλίου

ΑΓΙΟΣ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΕΚ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΗΛΙΟΥ 

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού 

Μια μεγάλη πλειάδα Νεομαρτύρων ήταν νεαρά παιδιά, αγόρια και κορίτσια, τα οποία, παρά το άγουρο της ηλικίας τους, ενέταξαν την εδραία πίστη τους στον αληθινό Τριαδικό Θεό, απέναντι στους αλλόθρησκους Οθωμανούς τυράννους, οι οποίοι ήθελαν να τους εξισλαμίσουν και αυτόματα να χάσουν και την ελληνική τους συνείδηση. Ένας από αυτούς υπήρξε και ο άγιος Νεομάρτυρας Τριαντάφυλλος. 

Γεννήθηκε στα 1663 στην Ζαγορά του Πηλίου, στα μαύρα χρόνια, που Το Γένος μας και όλοι οι ορθόδοξοι λαοί των Βαλκανίων ζούσαν κάτω από μια, από της πιο τυραννικές περιόδους της ιστορίας. Οι γονείς του ήταν άνθρωποι απλοί και φτωχοί, αλλά θεοσεβούμενοι, οι οποίοι τον ανάθρεψαν με παιδεία και νουθεσία Κυρίου. Στάλαξαν στην παιδική του ψυχή την πίστη στον μόνο αληθινό Τριαδικό Θεό, τον Οποίο μας γνώρισε ο ενανθρωπίσας Υιός και Λόγος Του, Ιησούς Χριστός. Να έχει προσήλωση στην αγία Εκκλησία Του, το ασφαλές καταφύγιο κάθε ψυχής. Γι’ αυτό και τον οδηγούσαν συχνά στην εκκλησία. Και εκείνος έτρεχε με χαρά και αγαλλίαση για να βοηθά τον ιερέα και τον ψάλτη του χωριού. Έμαθε να αγαπά το Χριστό και τους αγίους, να τους θεωρεί φίλους του, να κουβεντιάζει ώρες ολόκληρες μαζί τους. Ιδιαίτερα σέβονταν και αγαπούσε την Παναγία μας και τον άγιο Γεώργιο, ο οποίος είχε υποφέρει και είχε πεθάνει ηρωικά για την πίστη του στο Χριστό. 

Ενωρίς είχε χάσει τους αγαπημένους του γονείς, μένοντας ορφανός. Η ακράδαντη πίστη του στο Θεό τον στήριξε στη δύσκολη εκείνη περίοδο της ζωής του. Για να μπορέσει να επιβιώσει αναζήτησε εργασία ως ναυτικός. Πράγματι ένας καραβοκύρης τον πήρε τη δούλεψή του. Τον έκαμε ναύτη στο εμπορικό του καράβι, το οποίο ταξίδευε στο βόρειο Αιγαίο, μεταφέροντας εμπορεύματα. Ο νεαρός Τριαντάφυλλος τον ευχαρίστησε και του υποσχέθηκε πως δεν θα μετανιώσει ποτέ, που τον προσέλαβε στο πλοίο του, δείχνοντας ασυνήθιστη ευσυνειδησία, τιμιότητα, εργατικότητα και καλοσύνη. Όμως οι άλλοι ναύτες, άνθρωποι σκληροί και άπονοι, συμπεριφέρονταν βάναυσα στον νεαρό Τριαντάφυλλο, τον οποίο λοιδορούσαν και περιέπαιζαν. Ανάμεσά τους υπήρχαν και τούρκοι, οι οποίοι τον περιγελούσαν για την θεοσέβειά του, βλέποντάς τον να προσεύχεται συχνά και να μιλά για το Χριστό και τους αγίους. Εκείνος τους απέκρουε με ευγένεια και ανεξικακία και συνέχιζε να προσεύχεται με θέρμη και πίστη στο Θεό. Να εναποθέτει τις ελπίδες του σ’ Αυτόν. Να προσεύχεται και γι’ αυτούς, διότι ήξερε ότι ήταν θύματα του διαβόλου, ο οποίος τους έβαζε για να τον πειράξουν και να τον αποσπάσουν από την ευσέβειά του. 

Θά προχωρήσουμε σέ ἕνα μαρτύριο ἤ σέ ἕναν κρυπτοχριστιανισμό;

ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΙΟ Ή ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ; (ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΘΑΝΆΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΊΟΥ)

«Σέ μία δοκιμασία τῆς Ἐκκλησίας ὁ ἱεραποστολικός χαρακτήρας θά διατηρηθεῖ ἤ μήπως θά ὑπάρχει μία συντηρητική κατάσταση κρυπτοχριστιανισμοῦ;
Καί ὅταν λέω κρυπτοχριστιανισμοῦ...
εἶναι κάτι φοβερό.
Ὁ κρυπτοχριστιανισμός ἔχει διάφορες μορφές.
Ἔπεσε στά χέρια μου τελευταῖα ἕνα βιβλίο ἔκδοσης Μακεδονικῶν Σπουδῶν Θεσσαλονίκης, γιά τούς κρυπτοχριστιανούς, ὅτι μποροῦσε ὁ ἱερέας νά γίνει χότζας καί τό πρωί νά εἶναι στό τζαμί καί τό βράδυ νά κάνει ὀρθόδοξη λειτουργία.

Αὐτό, ἀγαπητοί μου εἶναι ἀπαράδεκτο πρᾶγμα καί μάλιστα, στήν ἐποχή τῶν Τούρκων ἦταν ἄφθονα καί ὑπάρχουν μέχρι καί σήμερα.

Αὐτό εἶναι ἀπαράδεκτο πρᾶγμα, γιατί ὁ Χριστιανός στέκεται μέ ἕναν συντηρητισμό ἀπέναντι στό Εὐαγγέλιο.

Φοβᾶται τό μαρτύριο... 
Ἤ θά εἶσαι ἤ δέν θά εἶσαι!

Ἡ παλαιά Ἐκκλησία, ἡ ἀρχαία, ἔνδοξος Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δέν γνώρισε τόν κρυπτοχριστιανισμό, μέ τήν ἔννοια πού σᾶς εἶπα.

Βέβαια, ὁ πιστός δέν ἔλεγε στόν κόσμο : 

«Εἶμαι Χριστιανός»! ὄχι, ζοῦσε..

Κυθήρων Σεραφείμ: “Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανικός κόσμος, ἐξ αἰτίας τοῦ παρατεινομένου σοβαρωτάτου Οὐκρανικοῦ ζητήματος, δέν εὑρίσκεται ἐν ἀγαθή κοινωνία καί ἀγαστή συνεργασία.”

Ποιμαντορική εγκύκλιος Δεκαπενταύγουστου 2020 Μητροπολίτου Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ

«Αλλ’ όπως τότε, κατά την κατάθλιπτη και σκιερά ημέρα της αλώσεως της Βασιλίδος των Πόλεων (29 Μαΐου 1453) «εάλω η Πόλις» δια τας αμαρτίας Κλήρου και Λαού, κατά παρόμοιον τρόπον παρεχωρήθη και τώρα η δευτέρα άλωσις της Αγίας Σοφίας υπό των Αγαρηνών και η φρικτή βεβήλωσις αυτής, αφού ο Ορθόδοξος Χριστιανικός κόσμος δια των αγίων Προκαθημένων των κατά τόπους Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, εξ αιτίας του παρατεινομένου σοβαρωτάτου Ουκρανικού ζητήματος, δεν ευρίσκεται εν αγαθή κοινωνία και αγαστή συνεργασία.»

Πρός
Τόν Ἱερόν Κλῆρον καί
τόν Χριστώνυμον Λαόν
τῆς καθ΄ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων

Αγαπητοί μου Αδελφοί και Συλλειτουργοί,
Αδελφοί μου Χριστιανοί, Τέκνα μου εν Κυρίω αγαπητά˙

Ας είναι ευλογημένη και ειρηνική η αγία περίοδος του Δεκαπενταυγούστου, εις την οποία εισήλθαμε με την Χάρι του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και τας Θεομητορικάς πρεσβείας της Υπεραγίας Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας. 

Η αγία μορφή της Προστάτιδος της νήσου μας Αγίας Οσιοπαρθενομάρτυρος Ελέσης, η οποία με την ένθεο βιοτή και πολιτεία της, αλλά και το ένδοξο μαρτύριό της, προβάλλεται από την πρώτην ημέραν της συντόμου αγίας αυτής περιόδου, μας ενισχύει και ενδυναμώνει εις τον πνευματικόν αυτόν αγώνα της νηστείας και της προετοιμασίας δια την πανίερη Θεομητορική εορτή της Κοιμήσεως της Παναγίας μας. Οι καθημερινές Θείες Λειτουργίες, η μεγάλη και μικρή Παράκλησις, που εναλλάσσονται, και οι λοιπές Ιερές Ακολουθίες, που γίνονται εις τα Μοναστήρια μας: της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας, της Αγίας Μόνης και της Αγίας Ελέσης, ο Δεκαπεντισμός, όπως μας είναι γνωστός εις τα Κύθηρα, μέσα σε ένα κλίμα μετανοίας, προσευχής και νηστείας, συνιστούν την καλύτερη ψυχοσωματική προετοιμασία δια την μεγάλη εορτή της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου. Όλες αυτές οι ιερές Ακολουθίες μας φέρνουν πολύ κοντά εις το Πανάγιο πρόσωπο της Κυρίας μας Θεοτόκου και την αισθανόμεθα Μεγάλη μας Μητέρα, Σκέπη, Προστάτιδα και Βοηθό εις την ζωήν μας, αλλά και ακοίμητη πρέσβειρα και μεσίτρια προς τον Πανοικτίρμονα Κύριο και Θεό μας.

Ὁ ἀγώνας κατά τῆς κενοδοξίας (Ἅγιος Κασσιανός ὁ Ρωμαῖος)

Η κενοδοξία είναι πάθος πολύμορφο και πολύ λεπτό και δεν το εννοεί γρήγορα ούτε εκείνος που πειράζεται από αυτό. Επειδή οι προσβολές των άλλων παθών είναι πιο φανερές και ευκολότερα καταπολεμούνται, καθώς η ψυχή αναγνωρίζει τον εχθρό και με την αντίρρηση στις προσβολές του και την προσευχή, αμέσως τον ανατρέπει. Η κενοδοξία όμως, με το να είναι πολύμορφη όπως είπαμε, δύσκολα νικιέται. Γιατί φανερώνεται σε κάθε πράξη και σε φωνή και σε λόγο και σε σιωπή και σε έργο και σε αγρυπνία και σε νηστεία και σε προσευχή και σε πνευματικές αναγνώσεις και σε ησυχία και σε μακροθυμία.

Με όλα αυτά προσπαθεί να προσβάλλει το στρατιώτη του Χριστού. Όποιον δεν μπόρεσε να απατήσει στην κενοδοξία με την πολυτέλεια των ρούχων, δοκιμάζει να τον πειράξει με το φτωχικό ρούχο. Όποιον δεν μπόρεσε να πολεμήσει με την τιμή, τον πολεμά με το να νομίζει ότι υπομένει την ατιμία. Και όποιον δε μπόρεσε να καταφέρει στην κενοδοξία με τη γνώση των λόγων, τον δελεάζει με την σιωπή, να κενοδοξεί δήθεν ως ήσυχος. Και όποιον δε μπόρεσε να φέρει σε χαλαρότητα με την πολυτέλεια των τροφών, τον κάνει να επιζητεί τον έπαινο με τη νηστεία. Και γενικά κάθε έργο, κάθε απασχόληση δίνει αφορμή στον πονηρό αυτό δαίμονα.

Ακόμη αυτός υποβάλλει επιθυμία για το αξίωμα της ιερωσύνης. Θυμάμαι κάποιον γέροντα, όταν ήμουν στη Σκήτη, που πήγε στο κελί ενός αδελφού για επίσκεψη, και αφού πλησίασε την πόρτα, τον άκουσε να μιλάει από μέσα. Ο γέροντας νόμισε ότι μελετά κάτι από την Γραφή και στάθηκε για να ακούσει. Κατάλαβε τότε ότι ο αδελφός είχε βγει από τα λογικά του από την κενοδοξία και χειροτονούσε τον εαυτό του διάκονο και έκανε απόλυση των κατηχουμένων.

Ἡ Εὐρωπαϊκή Ἕνωση ἀποσύρει ἐπιχορηγήσεις σέ ὅσους ἀντιστέκονται στούς ΛΟΑΤΚΙ....

Η ΕΕ αποσύρει χρηματοδότηση από 6 πολωνικές πόλεις που είναι “Ζώνες απαλλαγμένες από την ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογία”
Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποσύρει τις επιχορηγήσεις στο πλαίσιο ενός προγράμματος αδελφοποίησης από έξι πόλεις της Πολωνίας λόγω της στάσης τους προς την κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ.
Η ανακοίνωση επιβεβαιώθηκε στο Twitter από την Επίτροπο για την Ισότητα της ΕΕ, Χελένα Νταλί. Η επίτροπος δήλωσε πως «Οι αξίες και τα θεμελιώδη δικαιώματα της ΕΕ πρέπει να γίνονται σεβαστά από τα κράτη μέλη και τις δημόσιες αρχές», ενώ πρόσθεσε «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απορρίφθηκαν 6 αιτήσεις αδελφοποίησης πόλεων που υιοθέτησαν ψηφίσματα για ζώνες “οικογενειακών δικαιωμάτων” “απαλλαγμένες από την ΛΟΑΤΚΙ ιδεολογία”.

Αὐτός λοιπόν εἶναι ὁ ἔξυπνος καί συνετός καπετάνιος καί κυβερνήτης τοῦ ἑαυτοῦ του...

Είναι τελείως αδύνατον η θάλασσα να μένει επί πολύ χρονικό διάστημα ίδια. Διότι αυτήν που τώρα είναι ομαλή, ακύμαντη και ακίνητη ύστερα από λίγο θα την δεις ανώμαλη και ορμητική εξ αιτίας βίαιων ανέμων. Αλλά και αυτήν που είναι άγρια και αναβράζει από την θαλασσοταραχή, γρήγορα θα την δεις να την σκεπάζει και να την στρώνει βαθειά γαλήνη. 
Έτσι ακριβώς και οι καταστάσεις της ζωής μας μεταβάλλονται εύκολα και προς το ήρεμο και προς το άγριο.
Γι’ αυτό χρειάζεται να υπάρχει μέσα μας καλός κυβερνήτης:

Γιά αὐτές τίς ψυχές ποιός θά προσευχηθεῖ;


Η ελεημοσύνη δέν στέκει μόνον στά υλικά, αλλά περισσότερο στά πνευματικά. Σκεφθήκατε καμμιά φορά νά προσευχηθείτε γιά τίς ψυχές που είναι στο κρατητήριο του Θεού;Για αυτές τις ψυχές ποιος θα προσευχηθεί; Εδώ είναι η μεγάλη ελεημοσύνη. Ή ελεημοσύνη γιά τίς ψυχές είναι η ύψιστη πού μπορεί να πράξη ο Χριστιανος.


(Γέροντας Έφραίμ Φιλοθεΐτης)

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ