Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Ἐπιστροφή τῆς ἱστοσελίδας μας, Ἀρχιμ. Σάββας Ἁγιορείτης

Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://www.hristospanagia.gr/ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κυριακή πρό τῶν Φώτων. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό κήρυγμα τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Προδρόμου. Μέρος Πέμπτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ[:Ματθ.3,1-12] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΣΤΗ 

[Μέρος πέμπτο: Ματθ.3,10-12] 

Επειδή οι προφητείες πραγματοποιούνταν έπειτα από πολλά έτη, δυσπιστούσαν πάντοτε στους προφήτες και έλεγαν: « οὐαὶ οἱ λέγοντες· τὸ τάχος ἐγγισάτω ἃ ποιήσει, ἵνα ἴδωμεν, καὶ ἐλθέτω ἡ βουλὴ τοῦ ἁγίου Ἰσραήλ, ἵνα γνῶμεν(:αλίμονο σε εκείνους, οι οποίοι περιφρονητικά λέγουν: “ας έλθουν, λοιπόν, σύντομα εκείνα, τα οποία ο Κύριος απειλεί να κάμει, για να τα δούμε. Ας πραγματοποιηθεί η απειλητική απόφαση του αγίου του Ισραήλ, για να την γνωρίσουμε”!)» [Ησ.5,19]. Τώρα όμως τους αφαιρεί και αυτήν την παρηγορία και στήνει τα όργανα της καταστροφής κοντά τους. Το φανέρωσε αυτό με το να πει «ἤδη» και με το να θέσει την αξίνα στη ρίζα. «Τίποτε», λέγει, «δεν μεσολαβεί· είναι ακριβώς δίπλα στη ρίζα». Και δεν είπε στους κλάδους, ούτε στους καρπούς αλλά στη ρίζα. Τους υποδεικνύει ότι αν αδιαφορήσουν θα υποστούν ανίατα δεινά, χωρίς ελπίδα σωτηρίας. Δεν είναι δούλος αυτός, που ήλθε όπως οι προηγούμενοι. Είναι ο ίδιος ο Κύριος των όλων, που επιφέρει ανυπόφορη τιμωρία και βαρύτατη. 

Εξάλλου όμως, μολονότι τους φόβισε, δεν αφήνει να πέσουν σε απόγνωση. Παραπάνω δεν είπε ότι «ἢγειρεν(:δημιούργησε τέκνα)» αλλά ότι «δύναται ὁ Θεὸς ἐκ τῶν λίθων τούτων ἐγεῖραι τέκνα τῷ Ἀβραάμ»· τους φοβίζει συγχρόνως και τους ενθαρρύνει. Έτσι κα τώρα δεν είπε ότι «ἢγγισε την ρίζα» αλλά ότι «είναι έτοιμη κοντά στη ρίζα» και δεν δίνει καμία ένδειξη αναβολής. Εντούτοις μολονότι έφερε την τομή τόσο κοντά, την αφήνει στη δική μας απόφαση. «Αν μεταβληθείτε και βελτιωθείτε, θα απομακρυνθεί το πελέκι, χωρίς να σας προκαλέσει κανένα κακό· αν όμως επιμείνετε στα ίδια, θα αποσπάσει το δέντρο σύρριζα. Για τον λόγο αυτόν ακριβώς, ούτε απομακρύνεται από τη ρίζα, ούτε και αν είναι έτοιμο την αποκόπτει, αφενός μεν για να μην ησυχάσετε και αφετέρου για να μάθετε ότι είναι δυνατό σε σύντομο χρόνο να μεταβληθείτε και να σωθείτε». 

Για τον λόγο αυτόν αυξάνει το φόβο τους με όλα, τους κρατεί σε επιφυλακή και τους ωθεί στη μετάνοια· διότι ο εκπεσμός από τους προγόνους, η εισαγωγή άλλων στη θέση τους, η παρουσία των δεινών έξω από τη θύρα και μάλιστα δεινών αθεράπευτων, που και τα δύο δήλωσε με τη ρίζα και την αξίνα, ήσαν ικανά και τους πλέον αμέριμνους να σηκώσουν και να τους γεμίσουν με αγωνία. Τούτο εννοούσε και ο Παύλος όταν έλεγε: «λόγον γὰρ συντελῶν καὶ συντέμνων ἐν δικαιοσύνῃ ὅτι λόγον συντετμημένον ποιήσει Κύριος ἐπὶ τῆς γῆς(:διότι ο Θεός πραγματοποιεί και φέρει σε πέρας σύντομα και με δικαιοσύνη, απόφαση, που είχε λάβει, ότι δηλαδή θα πραγματοποιήσει ταχέως στη γη τον λόγο Του)» [Ρωμ.9,28]. 

Κυριακή πρό τῶν Φώτων.Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ[:Β΄Τιμ.4,5-8] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

«Σὺ δὲ νῆφε ἐν πᾶσι, κακοπάθησον(: εσύ όμως πρόσεχε άγρυπνα όλα όσα σου παρουσιάζει το ποιμαντικό σου έργο. Κοπίασε)»[Β΄Τιμ.4,5].Βλέπεις ότι γι' αυτό τα προλέγει αυτά; Γιατί και ο Χριστός έλεγε προς το τέλος ότι «ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς(:διότι θα εμφανιστούν ψευδομεσσίες και ψευδοπροφήτες και θα δείξουν σημάδια μεγάλα και έργα καταπληκτικά, ώστε να παραπλανήσουν, εάν είναι δυνατόν, ακόμη και αυτούς τους εκλεκτούς)»[Ματθ.24,24]· έτσι και αυτός όταν επρόκειτο να φύγει για την άλλη ζωή έλεγε αυτά· «Σύ δέ νῆφε ἐν πᾶσι (:εσύ όμως πρόσεχε άγρυπνα όλα όσα σου παρουσιάζει το ποιμαντικό σου έργο)»[Β΄Τιμ.4,5]. «Κακοπάθησον (:Κακοπάθησε)»· δηλαδή «κοπίασε, πρόλαβε προτού έλθει εκείνη η καταστροφή, κατάστησε τα πρόβατα σε ασφάλεια ώσπου να έρθουν οι λύκοι, κακοπάθησε παντού». 

«ἔργον ποίησον εὐαγγελιστοῦ, τήν διακονίαν σου πληροφόρησον (:κάνε έργο ευαγγελιστού, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διακονία που σου ανατέθηκε στην Εκκλησία)»[Β’ Τιμ.4,5]. Άρα αυτό είναι έργο του ευαγγελιστού, το να κακοπαθαίνει και από μόνος του και από τους έξω. «Ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διακονία που σου ανατέθηκε στην Εκκλησία»· δηλαδή αποτελείωσέ την. Να και άλλη ανάγκη κακοπαθήσεως. «ἐγὼ γὰρ ἤδη σπένδομαι, καὶ ὁ καιρὸς τῆς ἐμῆς ἀναλύσεως ἐφέστηκε(:να αγρυπνείς και να κοπιάζεις διότι εγώ τώρα χύνω το αίμα μου ως σπονδή και θυσία στον Θεό· και ο καιρός της αναχωρήσεώς μου από τον κόσμο αυτόν είναι πολύ κοντά)»[Β΄Τιμ.4,6]. Δεν είπε: «της θυσίας μου», αλλά αυτό που είναι κάτι παραπάνω· γιατί η θυσία δεν αναφέρεται όλη στον Θεό, ενώ η σπονδή ολόκληρη. 
«Τὸν ἀγῶνα τὸν καλὸν ἠγώνισμαι, τόν δρόμον τετέλεκα, τήν πίστιν τετήρηκα(: έχω αγωνιστεί τον καλό αγώνα για τη διάδοση του Ευαγγελίου. Έχω φτάσει στο τέλος του δρόμου της αρετής και της εκπληρώσεως της αποστολής μου. Έχω διαφυλάξει την πίστη)»[Β΄Τιμ.4,7]. Πολλές φορές εγώ παίρνοντας τον απόστολο στα χέρια και εξετάζοντας αυτό το χωρίου, βρέθηκα σε απορία, για ποιο λόγο δηλαδή καυχιέται τόσο πολύ ο Παύλος, λέγοντας: «έχω αγωνιστεί τον καλό αγώνα για τη διάδοση του Ευαγγελίου». Τώρα όμως νομίζω με τη χάρη του Θεού ότι βρήκα τον λόγο. 
Για ποιον λόγο λοιπόν τα λέγει αυτά; Θέλει να παρηγορήσει τη λύπη του μαθητού, προτρέποντάς τον να πάρει θάρρος, γιατί βαδίζει για να στεφανωθεί, γιατί όλα τα έχει τελειώσει, γιατί πέτυχε καλό τέλος. «Πρέπει να χαίρεσαι», του λέγει, «όχι να λυπάσαι». Γιατί; «Τον αγώνα τον καλό αγωνίστηκα». Όπως ακριβώς αν κάποιος πατέρας παρηγορούσε το παιδί του που κάθεται κοντά του και δεν μπορεί να υποφέρει την ορφάνια, λέγοντάς του : «παιδί μου, μην κλαις· ζήσαμε καλά και φτάνοντας στα γηρατειά σε αφήνουμε. Άμεμπτη ήταν η ζωή μας, φεύγουμε με δόξα· μπορείς κι εσύ να θαυμαστείς εξαιτίας των πράξεών μας· πολλή ευγνωμοσύνη μας αναγνωρίζει ο βασιλιάς». Σαν να έλεγε: «τρόπαια στήσαμε, τους εχθρούς νικήσαμε», όχι μεγαληγορώντας, μακριά μια τέτοια σκέψη, αλλά ανορθώνοντας το παιδί και παιδεύοντάς το με τους επαίνους να υπομείνει ελαφριά τα συμβάντα, να έχει αγαθές ελπίδες και να μη νομίζει ότι το πράγμα είναι βαρύ. 

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 1-1-2020 ἕως 3-1-2020.


Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί 
Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων
Εἴθε ὁ ἐνανθρωπήσας δι' ἡμᾶς Κύριος Ἰησοῦς Χριστός νά μᾶς χαρίζει μετάνοια, κάθαρση ἀπό τά πάθη καί ἀληθινά ὀρθόδοξη πίστη καί ζωή.
Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.
Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε ατό τό μήνυμα ς νημέρωση πό τό στολόγιο 
http://hristospanagia3.blogspot.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 1-1-2020 ἕως 3-1-2020.

1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: 
http://hristospanagia3.blogspot.gr

Ἀθηναγόρας στόν πρόγονο τῆς CIA: «Δέν θά ὑπάρξουν ἐρωτήσεις καί οἱ ὁδηγίες σας θά ἐκτελεστοῦν πιστά» – Γι' αὐτό τόν ἀνεβάζουν στόν τρίτο οὐρανό!




Πρόεδρος Τρούμαν και Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας -1947

Του Matthew Namee

Είναι από καιρό κοινό μυστικό ότι η εκλογή του Πατριάρχη Αθηναγόρα ως Οικουμενικού Πατριάρχη οργανώθηκε ή τουλάχιστον διευκολύνθηκε από την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών. Ως ιστορικός όμως μου είναι δύσκολο να γράψω για αυτό καθ’ ότι τα αποδεικτικά στοιχεία για τέτοιου είδους πράγματα κρατιούνται συνήθως στο σκοτάδι. Μερικές φορές όμως κάτι θα διαρρεύσει. Πρόσφατα κοιτούσα κάποια παλιά έγγραφα στα αρχεία της CIA που κυκλοφόρησαν στο πλαίσιο του Νόμου για την Ελεύθερη Διακίνηση Πληροφοριών (FOIA). Ένα αρχείο περιέχει σωρεία εγγράφων από τον πρόγονο της CIA, το Γραφείο Στρατηγικών Υπηρεσιών (σ.σ. εφεξής ΓΣΥ), το οποίο αφορά την Ελλάδα κατά την διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μέσα στις 300 περίπου σελίδες αυτού του PDF είναι θαμμένα διάφορα στοιχεία που αναφέρονται στον Αθηναγόρα, ο οποίος ήταν τότε Αρχιεπίσκοπος της Βορείου και Νοτίου Αμερικής.
Σε ένα εσωτερικό σημείωμα του ΓΣΥ με ημερομηνία 26η Μαρτίου 1942, ένας μυστικός πράκτορας ονόματι Ulius L. Amoss έγραψε στον πράκτορα συνάδελφό του ονόματι David Burns το κάτωθι:
«Ο Αρχιεπίσκοπος ήταν εξαιρετικά ευχαριστημένος που σε συνάντησε και γευμάτισε μαζί σου. Μου είπε ότι όλες οι υποδομές του οργανισμού του είναι στην διάθεσή μας. Το έθεσε με την εξής φράση: 
‘Έχω τρεις Επισκόπους, τριακόσιους ιερείς και έναν μεγάλο και ευρέως εξαπλούμενο οργανισμό. Όλοι υπό τις διαταγές μου βρίσκονται υπό τις διαταγές σας. Μπορείτε να τους δώσετε εντολές για οποιαδήποτε εξυπηρέτηση θέλετε. Δεν θα υπάρξουν ερωτήσεις και οι οδηγίες σας θα εκτελεστούν πιστά. Παρακαλώ πείτε το αυτό στον κ. Μπερνς εκ μέρους μου.’»
Έναν μήνα αργότερα, στις 25 Απριλίου, ο 56χρονος Έλληνας Αρχιεπίσκοπος προσπάθησε να ενταχθεί στον Στρατό των ΗΠΑ. Απορρίφθηκε.
Λίγες εβδομάδες αργότερα, στις 14 Μαΐου, ο Ulias Amoss, ο ίδιος πράκτορας που έγραψε το σημείωμα της 26ης Μαρτίου, έγραψε επιστολή στον Αθηναγόρα, ευχαριστώντας τον για την συνεχιζόμενη συνεργασία της Ελληνικής Αρχιεπισκοπής, λέγοντας, ανάμεσα στα άλλα:

Οὐκρανικόν: Διαμελίζουν τὴν Ὀρθοδοξίαν



Οὐκρανικόν: Διαμελίζουν τὴν Ὀρθοδοξίαν

Γράφει ὁ κ. Βασίλης Ξυδιᾶς, Θεολόγος

Συναντήθηκε τὶς προάλλες (Παρασκευὴ 22/11) ὁ Ἀμερικανὸς πρέσβης στὴν Ἑλλάδα κ. Τζέφρι Πάιατ μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο καὶ τοῦ μετέφερε τὰ συγχαρητήρια τοῦ συμπατριώτη του, εἰδικοῦ ἐπιτετραμμένου γιὰ τὴ διεθνῆ θρησκευτικὴ ἐλευθερία, κ. Σὰμ Μπρά­ουνμπακ. Εἶναι καὶ οἱ δύο τους ἐνθουσιασμένοι ἀπὸ τὸ «προσωπικὸ ἐπίτευγμα» τοῦ Ἕλληνα Ἀρχιεπισκόπου νὰ ὁδηγήσει τὴν Ἑλλαδικὴ Ἐκκλησία στὴν ἀναγνώριση τοῦ Οὐκρανικοῦ Αὐτοκέφαλου. Ὁ κ. Πάιατ ἐξέδωσε μάλιστα καὶ ἕνα tweet, ὅπου χαρακτήρισε τὴν ἀπόφαση αὐτὴ ἱστορική, «παρὰ -ὅπως εἶπε- τὴν ἰσχυρὴ ἐξωτερικὴ πολιτικὴ πίεση» (sic!).
Δὲν θὰ μποῦμε ἐδῶ στὴν οὐσία τοῦ οὐκρανικοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ζητήματος. Ἔχουμε γράψει γι’ αὐτὸ στὸ «Δρόμο» πέρυσι τέτοια ἐποχὴ (φ. 421,14/9/ 2018, καὶ φ. 425,13/10/2018). Ὑπάρχουν πάμπολλες πτυχὲς (ἐκκλησιαστικὲς, ἐθνικές, γεωπολιτικὲς κ.ἄ.), ἀλλὰ ἡ ἀλήθεια εἶναι μᾶλ­λον ἁπλή. Ἡ ἐνέργεια αὐτή, στὸν συγκεκριμένο χρόνο, ἦταν μία κίνηση ὑπαγορευμένη ἀπὸ τὶς ΗΠΑ στὸ πλαίσιο τῆς πολιτισμικῆς ἀπομόνωσης τῆς Ρωσίας ἀπὸ τὸν ὑπόλοιπο ὀρθόδοξο σλαβικὸ κόσμο.
Καὶ εἶναι κρῖμα ποὺ ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης εἴτε αὐτοβούλως, εἴτε ἐκβιαζόμενος, -ὁ Θεὸς καὶ ἡ ψυχὴ του τὸ γνωρίζουν- δέχθηκε νὰ παίξει τὸ χαρτὶ τῶν Ἀμερικανῶν παραβλέποντας τὶς συνέπειες: ὅτι δηλαδὴ α) θὰ προσ­έθετε μία νέα, πολὺ σοβαρὴ αἰτία ἐμφύλιας ἀνάφλεξης στὴν πολύπαθη αὐτὴ χώρα, καὶ β) ὅτι θὰ τίναζε στὸν ἀέρα τὴν ἔτσι κι ἀλλιῶς εὐπαθῆ ἑνότητα τοῦ Ὀρθόδοξου Χριστιανικοῦ κόσμου.

Κυριακή πρό τῶν Φώτων. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό κήρυγμα τοῦ Ἁγίου Ἰωάννη τοῦ Προδρόμου. Μέρος Τέταρτο

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ[:Ματθ.3,1-12] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ 

ΓΙΑ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ 

[Μέρος τέταρτο: Ματθ.3,7-10] 

«Ἰδὼν δὲ πολλοὺς τῶν Φαρισαίων καὶ Σαδδουκαίων ἐρχομένους ἐπὶ τὸ βάπτισμα αὐτοῦ εἶπεν αὐτοῖς· γεννήματα ἐχιδνῶν, τίς ὑπέδειξεν ὑμῖν φυγεῖν ἀπὸ τῆς μελλούσης ὀργῆς;(:Όταν όμως ο Ιωάννης είδε πολλούς από τους Φαρισαίους και τους Σαδδουκαίους να έρχονται για να δεχθούν το βάπτισμά του, τους είπε: ‘’Απόγονοι των φαρμακερών οχιών, που έχετε κληρονομική την κακία, αφού και οι πρόγονοί σας ήταν γεμάτοι από το δηλητήριο της πονηριάς και της μοχθηρίας˙ ποιος σας οδήγησε να φύγετε και να σωθείτε απ’ την οργή που πρόκειται σε λίγο να ξεσπάσει;’’)»[Ματθ.3,7-12]. 

Πώς λοιπόν λέγει ο Χριστός ότι δεν πίστεψαν στον Ιωάννη, αφού ήρθαν και βαπτίστηκαν από αυτόν; Διότι αυτό δεν θα ήταν πίστη, το να μη δεχθούν Εκείνον που αυτός κήρυττε. Έδωσαν την εντύπωση ότι είχαν προσέξει και στους Προφήτες και στον Νομοθέτη[:δηλαδή τον Μωυσή]. Εντούτοις ο Κύριος αποφάνθηκε ότι στην πραγματικότητα δεν είχαν προσέξει, αφού δεν δέχτηκαν εκείνον που οι προφήτες τους προανήγγειλαν: «εἰ γὰρ ἐπιστεύετε Μωϋσεῖ, ἐπιστεύετε ἂν ἐμοί· περὶ γὰρ ἐμοῦ ἐκεῖνος ἔγραψεν:(: και είναι κατήγορός σας ο Μωυσής, διότι ούτε στα δικά του λόγια πιστεύετε. Εάν πραγματικά πιστεύατε στο Μωυσή, θα πιστεύατε και σε μένα. Διότι για μένα εκείνος έγραψε προφητικά και προανήγγειλε τον ερχομό μου σε πολλά μέρη των συγγραμμάτων του, είτε με τύπους και εικόνες, είτε με σαφείς προφητείες)»[Ιω.5,46],λέγει. 

Και έπειτα όταν ο Χριστός τους ρωτούσε: «τὸ βάπτισμα Ἰωάννου πόθεν ἦν, ἐξ οὐρανοῦ ἢ ἐξ ἀνθρώπων; (:το βάπτισμα του Ιωάννου, ο οποίος μαρτύρησε για μένα και υπήρξε πρόδρομός μου, από πού προερχόταν; Από το Θεό ή από επινόηση και εντολή ανθρώπων;)»[Ματθ.21,25]· «οἱ δὲ διελογίζοντο παρ᾿ ἑαυτοῖς λέγοντες· ἐὰν εἴπωμεν, ἐξ οὐρανοῦ, ἐρεῖ ἡμῖν, διατί οὖν οὐκ ἐπιστεύσατε αὐτῷ· ἐὰν δὲ εἴπωμεν, ἐξ ἀνθρώπων, φοβούμεθα τὸν ὄχλον, πάντες γὰρ ἔχουσι τὸν Ἰωάννην ὡς προφήτην(:Αυτοί λοιπόν συλλογίζονταν μέσα τους κι έλεγαν: ‘’Αν πούμε ότι ήταν από τον Θεό, θα μας πει: γιατί λοιπόν δεν πιστέψατε σ’ αυτόν; Αν όμως πούμε ότι προερχόταν από εντολή ανθρώπων, φοβούμαστε μήπως μας κακοποιήσει ο λαός. Διότι όλοι τιμούν τον Ιωάννη ως προφήτη’’)»[Ματθ.21,26], έλεγαν. Ώστε από όλα αυτά είναι φανερό ότι ήλθαν μεν και βαπτίστηκαν, δεν τήρησαν όμως την πίστη τους στο κήρυγμα. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αποκαλύπτει την πονηρία τους από τις ερωτήσεις που έστελναν και έκαναν προς τον Βαπτιστή. Του έλεγαν: «Τί οὖν; Ἠλίας εἶ σύ; καὶ λέγει· οὐκ εἰμί. ὁ προφήτης εἶ σύ;(: ‘’Τι είσαι λοιπόν;’’ τον ρώτησαν. ‘’Και τι σημαίνει η άρνησή σου αυτή; Είσαι ο Ηλίας, που πρόκειται να εμφανισθεί πριν από τον Μεσσία;’’ Και ο Ιωάννης είπε: ‘’Όχι, δεν είμαι. Είσαι εσύ ο προφήτης που προανήγγειλε ο Μωυσής;’’)»[Ιω.1,21].Για τούτον τον λόγο και πρόσθεσε: «Καὶ οἱ ἀπεσταλμένοι ἦσαν ἐκ τῶν Φαρισαίων(:ανάμεσα στους απεσταλμένους υπήρχαν και κάποιοι που ανήκαν στην τάξη των Φαρισαίων. Αυτοί θεωρούσαν το βάπτισμα του Ιωάννη καινοτομία)»[Ιω.1,24]. 

Τὸ ψηφιακὸ ἀποτύπωμα ποὺ ἀφήνουμε σὲ μία περιήγηση στὸ Διαδίκτυο



Προσωπικὰ δεδομένα: Κάθε περιήγηση ἑνὸς χρήστη σὲ μιὰ ἱστοσελίδα μπορεῖ νὰ ἀποφέρει τὴ συγκομιδὴ προσωπικῶν δεδομένων τοῦ ἀπὸ τὸν πάροχο τῆς ἱστοσελίδας ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τόν ἴδιο τόν browser – Ποιὰ εἶναι αὐτά;
Τὸ μεγάλο ἐρώτημα κατὰ τὴν περιήγηση τῶν χρηστῶν στὸ διαδίκτυο εἶναι ἕνα: Μποροῦν οἱ ἱστοσελίδες νὰ ὑποκλέπτουν προσωπικὰ δεδομένα τῶν χρηστῶν καὶ ἂν ναί, ποιὰ εἶναι αὐτά; Οἱ πληροφορίες ποὺ ἀφήνει πίσω του ὁ ἑκάστοτε ἐπισκέπτης χαρακτηρίζονται ὡς «ψηφιακὰ ἀποτυπώματα» καὶ ἀποτελεῖ νόμιμο δικαίωμα κάθε ἱστοσελίδας νὰ τὰ χρησιμοποιεῖ γιὰ τὴν παρακολούθηση καὶ τὴν ταυτοποίηση κάθε χρήστη.
Ποιὰ ὅμως εἶναι τὰ προσωπικὰ δεδομένα ποὺ ἀφήνουμε σὲ κάθε μας περιήγηση;
Τί μπορεῖ νὰ ἀποκαλύψει ὁ browser;
Ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὶς ρυθμίσεις ἰδιωτικότητας τοῦ ἑκάστοτε browser, ὁρισμένες πληροφορίες γιὰ ἐσᾶς ἀναγκαστικὰ ἀποκαλύπτονται στὰ sites ποὺ ἐπισκέπτεστε.
Γιὰ παράδειγμα, μόλις συνδεθεῖτε στὸ διαδίκτυο ξεκινᾶτε νὰ φανερώνετε τὴν IP διεύθυνση τοῦ ὑπολογιστῆ σας, πληροφορία ποὺ μπορεῖ νὰ χρησιμοποιηθεῖ μέχρι καὶ γιὰ τὸν ἐντοπισμὸ τῆς τοποθεσίας σας.
Ἐπιπρόσθετα, ὁ browser φανερώνει καὶ τὴν ὀνομασία τοῦ (π.χ. chrome, Firefox) ἀλλὰ καὶ τῇ, συσκευῇ, ἀπὸ τὴν ὁποία πραγματοποιεῖται ἡ πλοήγηση (κινητό, laptop, tablet).
Τί πληροφορίες μποροῦν νὰ συλλέξουν οἱ ἱστοσελίδες;

Μεγάλη ἡ δύναμη τῶν εὐλογημένων ἀνθρώπων

Όταν ο Θεός είπε τον Λωτ να πάρει την οικογένειά του και να φύγει σε ένα μέρος που του υπέδειξε, διότι επρόκειτο να κάψει τα Σόδομα και τα Γόμορρα, ο Λωτ επειδή ήταν γέρος, δεν μπορούσε να πάει σε εκείνο το συγκεκριμένο μέρος. 
Και ζήτησε από το Θεό, να πάει σε ένα πιο προσιτό μέρος. 
Τι του απάντησε ο Θεός, θυμάστε;

4 Ἰανουαρίου. Σάββατον πρό τῶν Φώτων (προεόρτια τῶν Φώτων). Σύναξις τῶν ἁγίων 70 ἀποστόλων. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Σαββάτου πρό τῶν Φώτων. (Α΄ Τιμ. γ΄ 13 - δ΄ 5).
Α Τιμ. 3,13         οἱ γὰρ καλῶς διακονήσαντες βαθμὸν ἑαυτοῖς καλὸν περιποιοῦνται καὶ πολλὴν παῤῥησίαν ἐν πίστει τῇ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ.
Α Τιμ. 3,13                Διότι εκείνοι, οι οποίοι με σύνεσιν και φόβον Θεού διηκόνησαν καλώς και διακονούν, αποκτούν καλόν βαθμόν, προάγονται δηλαδή στο αξίωμα του ιερέως και του αρχιερέως· επί πλέον δε αποκτούν τόλμην και θάρρος να ομολογούν και να κηρύττουν την πίστιν στον Ιησούν Χριστόν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible