Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Ὅποιος θαρρευει στόν ἑαυτό του συντρίβεται, Ἅγιου Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου-Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_448. Όποιος θαρρευει στον εαυτό του συντρίβεται, Άγιου Ησύχιου του Πρεσβύτερου - Προς τον Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 17-10-2022

Ἄς γίνουμε Ἰσραήλ- Νόες ὀρῶντες τόν Θεό, Ἅγιου Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου -Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_447. Ας γίνουμε Ισραήλ- Νοες ορωντες τον Θεό, Άγιου Ησύχιου του Πρεσβύτερου - Προς τον Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 16-10-2022

Ἀποσπασμα ἁμαρτήματα ποῦ εἶναι ἀπαγορευτικά γιά τήν Θεία Μετάληψη, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ_Ἁμαρτήματα πού εἶναι ἀπαγορευτικά γιά τήν Θ. Μετάληψη, 16-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Τά 3 κεφαλαιώδη στήν πνευματική ζωή- ἡ ἀντιμετώπιση τῶν πειρασμῶν, Ἀββᾶ Δωροθέου,Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτη

 ΟΜΙΛΙΑ_29. Τα 3 κεφαλαιώδη στην πνευματική ζωή- η αντιμετώπιση των πειρασμών, Αββά Δωροθέου, [φόβος Θεού- ευχή- αγάπη στον πλησίον- τέλειο αφημα στο θέλημα του Θεού], Επιστολές στον κελλαριτη, 16-10-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Κήρυγμα ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω, Ἁγ. Γρηγορίου Παλαμᾶ- Λόγος στήν παραβολή τοῦ Σπορέως, Δ' Κυριακή Λουκᾶ (β' μέρος), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω, Αγ. Γρηγορίου Παλαμά- Λόγος στην παραβολή του Σπορεως, Δ' Κυριακή Λουκά (β' μέρος), 16-10-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Σύγχρονη εἰκονομαχία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Σύγχρονη εικονομαχία, 16-10-2022, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου (απόσπασμα)

Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Μετά τήν ἐξομολόγηση (Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης)


- Γέροντα, μετά τήν ἐξομολόγηση δικαιολογεῖται νά νιώθης βάρος;

- Γιατί νά νιώθης βάρος; Μέ μιά σωστή ἐξομολόγηση σβήνουν ὅλα τά παλιά. Ἀνοίγονται νέα δεφτέρια. Ἔρχεται ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ καί ἀλλάζει τελείως ὁ ἄνθρωπος. Χάνονται ἡ ταραχή, ἡ ἀγριάδα, τό ἄγχος καί ἔρχονται ἡ γαλήνη, ἡ ἠρεμία.

Τόσο αἰσθητό εἶναι αὐτό ἀκόμη καί ἐξωτερικά, πού λέω σέ μερικούς νά φωτογραφηθούν πρίν ἀπό τήν ἐξομολόγηση καί μετά τήν ἐξομολόγηση, γιά νά διαπιστώσουν καί οἱ ἴδιοι τήν καλή ἀλλοίωση, γιατί στό πρόσωπο ζωγραφίζεται ἡ ἐσωτερική πνευματική κατάσταση. Τά μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας κάνουν θαύματα. Ὅσο πλησιάζει κανείς στόν Θεάνθρωπο Ἰησοῦ Χριστό, θεώνεται, καί ἑπόμενο εἶναι νά ἀκτινοβολῆ καί νά προδίδεται ἀπό τήν θεία Χάρη.

- Δηλαδή, Γέροντα, μετά ἀπό μιά εἰλικρινῆ ἐξομολόγηση νιώθεις ἀμέσως χαρά;

- Ὄχι πάντοτε. Μπορεῖ καί νά μή χαρῆς ἀμέσως, ἀλλά σιγὰ σιγά γεννιέται μέσα σου ἡ χαρά. Μετά τήν ἐξομολόγηση χρειάζεται ἡ φιλότιμη ἀναγνώριση. Νά νιώθης ὅπως αὐτός πού τοῦ χαρίζεται ἕνα χρέος πού ἔχει, καί ἀπό φιλότιμο αἰσθάνεται εὐγνωμοσύνη καί ὑποχρέωση πρός τόν εὐεργέτη του. Νά εὐχαριστῆς τόν Θεό, ἀλλά συγχρόνως νά ζῆς καί τό ψαλμικό: «τήν ἀνομίαν μου ἐγώ γινώσκω καί ἡ ἁμαρτία μου ἐνώπιόν μου ἐστι διαπαντός» , γιά νά μήν ξεθαρρεύης καί ἐπαναλαμβάνης τά ἴδια σφάλματα.

- Γέροντα, διάβασα κάπου ὅτι οἱ δαίμονες θά μᾶς βασανίσουν στήν ἄλλη ζωή ἀκόμη καί γιά ἕναν κακό λογισμό πού δέν ἐξομολογηθήκαμε.

- Κοίταξε, ὅταν ὁ ἄνθρωπος μετανοήση καί πῆ στόν πνευματικό ὅ,τι θυμόταν, χωρίς νά ἔχη τήν πρόθεση νά κρύψη κάτι, τελείωσε• τά ταγκαλάκια δέν ἔχουν καμμία ἐξουσία ἐπάνω του. Ὅταν ὅμως δέν ἐξομολογηθῆ ἐν γνώσει του μερικές ἁμαρτίες του, θά βασανίζεται στήν ἄλλη ζωή γι' αὐτές.

Μνήμη τοῦ ὁσίου καί θεοφόρου πατρός ἡμῶν ΣΥΜΕΩΝ τοῦ Νέου Θεολόγου.

"μία ημέρα που με δάκρυα πήγε να προσκυνήσει μια. εικόνα της Παναγίας, κατανόησε ότι κατείχε ενσυνείδητα, εντός της καρδίας του, αυτή την ανυπόστατη Αγάπη που είναι ο Κύριος."

Ανάμεσα στα άστρα πού λάμπουν αναρίθμητα στο πνευματικό στερέωμα της Εκκλησίας, τρία μονάχα κρίθηκαν άξια του τίτλου του Θεολόγου ο άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής, ο αγαπημένος μαθητής, ο οποίος επέπεσε επί του στήθους του Κυρίου και ήπιε από το ζων Ύδωρ της γνώσεως του Λόγου του Θεού- ο άγιος Γρηγόριος , ο όποιος αφού ατένισε με κεκαθαρμένο τον έσω οφθαλμό το μυστήριο της Αγίας Τριάδος, κήρυξε το μυστήριο θέτοντας στην υπηρεσία του ότι καλύτερο είχε να επιδείξει η ευγλωττία των Ελλήνων και τέλος ο όσιος Συμεών ο οποίος αφού βυθίσθηκε στο φως του Αγίου Πνεύματος, εστάλη από τον Θεό, ως άλλος προφήτης, σε μια βυζαντινή κοινωνία παραδομένη σ’ έναν συμβατικό και τυπολατρικό χριστιανισμό, για να δώσει μαρτυρία ότι κάθε χριστιανός έχει κληθεί να φωτισθεί και να καταστεί υιός Θεού εν Αγίω Πνεύματι.
Γεννημένος το 949 στην Γαλάτη της Παφλαγονίας (Μ. Ασία), γόνος πλούσιων ευγενών πού ασκούσαν επιρροή στους πολιτικούς κύκλους, ο όσιος Συμεών εστάλη σε ηλικία δώδεκα ετών στην Κωνσταντινούπολη για να συνεχίσει τις σπουδές του, με σκοπό να εισέλθει στην υπηρεσία του αυτοκράτορα. Εγκαταλείποντας αυτή την πολλά υποσχόμενη στα­διοδρομία και τις σπουδές του, για ένα διάστημα διήγε βίο επιπόλαιο, όμως ο Κύριος τον σπλαχνίσθηκε, δεν τον άφησε να πέσει στην δια­φθορά και τον απέσπασε από την ολισθηρή οδό διαμέσου πνευματικών αναγνωσμάτων. Ό νεαρός Συμεών αναζήτησε τότε έναν άγιο άνθρωπο ικανό να τον οδηγήσει στην οδό της Σωτηρίας, παρά τα αποθαρρυντικά λόγια του περιβάλλοντος του ότι δεν υπήρχε την εποχή εκείνη τέτοιος άγιος. Επιμένοντας, τον βρήκε στο πρόσωπο ενός μονάχου που ζούσε έγκλειστος στην Μονή του Στουδίου, του Συμεών του Ευλαβούς. Αυτός αρνήθηκε να τον δεχθεί ως δόκιμο και αρκέστηκε να του δώσει να δια­βάσει το βιβλίο του οσίου Μάρκου του Ασκητού [5 Μάρτ.].

Ποινική καταδίκη τῆς Θείας Λειτουργίας


Ποινική καταδίκη της Θείας Λειτουργίας

Χαράλαμπος Άνδραλης

Στις 10 Οκτωβρίου 2022, ο πανορθοδόξως γνωστός και δημοφιλής λόγιος ιερέας από την Πάτρα, π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος καταδικάστηκε σε πρώτο βαθμό με ποινή φυλάκισης 8 μηνών με αναστολή, επειδή παρέβη την προδήλως αντισυνταγματική απαγόρευση τέλεσης της Θείας Λειτουργίας κατά την εορτή του Ευαγγελισμού του 2020 και λειτούργησε, τηρώντας κατά τα λοιπά τα ισχύοντα μέτρα της τότε επιτρεπόμενης «ατομικής προσευχής».

Είναι ευκαιρία να θυμηθούμε ποιος επέβαλε την απαγόρευση της Θείας Λειτουργίας, ακόμα και χωρίς την παρουσία πλήθους (Κυριάκος Μητσοτάκης) και ποιοι συμμετείχαν στην εμμονή του (υπουργικό συμβούλιο και κυβερνητικοί βουλευτές), δίνοντας την ευκαιρία α) σε συμπλεγματικούς με την Εκκλησία πολίτες να καταδίδουν συνανθρώπους τους επειδή κοινώνησαν, β) σε δημοσιογράφους να τραμπουκίζουν με μανία και να «τηλεδικάζουν» χριστιανούς, γ) σε εισαγγελείς να διώκουν ευσυνείδητους κληρικούς επειδή έκαναν το καθήκον τους, κάποιες φορές κατόπιν επίσημης κυβερνητικής εντολής (βλέπε Κουκάκι, Κέρκυρα, με τις αδιανόητες δηλώσεις του αλήστου μνήμης Νίκου Χαρδαλιά), δ) σε δικαστές να καταδικάσουν χριστιανούς επειδή άσκησαν τα λατρευτικά τους καθήκοντα (βλ. Πάτρα, Κέρκυρα).

Η συγκεκριμένη καταδίκη του ιερέα, όπως και εκείνη της Κέρκυρας που εκκρεμοδικεί στο δεύτερο βαθμό, όπου ναι μεν αθωώθηκε πρωτοβάθμια ο Μητροπολίτης, αλλά καταδικάστηκαν οι λίγοι συμμετέχοντες λαϊκοί, αποτελούν στίγματα για την Δικαιοσύνη, που ευχόμαστε να καθαρίσουν οι ανώτερες βαθμίδες της. Η αρχή της θρησκευτικής ελευθερίας και η αρχή της αναλογικότητας, ως συνταγματικές αρχές, υπερισχύουν από τον κάθε παράλογο νόμο και υπουργική απόφαση των προσωρινών κυβερνώντων και κάθε Δικαστήριο υποχρεούται να ελέγχει τη συνταγματικότητα των νόμων.

Κυριακή Δ Λουκᾶ καί τῶν πατέρων τῆς Ζ Οἰκουμενικῆς Συνόδου:«Χρήση καί ἀξία τῆς παραβολῆς». Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος

ΚΥΡΙΑΚΗ Δ΄ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ Ζ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

[:Λουκά 8,5-15]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

με θέμα:
«ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΟΛΗΣ»

[εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 11-10-1998]

[Β384]

Ακούσαμε, σήμερα, αγαπητοί μου, την παραβολήν του σπορέως, που ο Κύριος με αυτήν ήθελε να δείξει εις τους ακροατάς Του ότι όλοι δεν ήσαν εξίσου διατεθειμένοι έναντι της διδασκαλίας Του. Και με την παραβολήν που τους είπε, δείχνει ότι ήσαν τέσσερις κατηγορίες ακροατών. Εκείνοι που είχαν μίαν πώρωση καρδιάς έναντι του λόγου του Θεού, εκείνοι που είχαν μια επιπολαιότητα, πάντα έναντι του λόγου του Θεού και εκείνοι που είχαν μια προσωπική ρηχότητα. Έπεσε, λέγει, ο σπόρος επάνω εις την πέτραν και «διά τό μή ἔχειν ἰκμάδα», μη έχοντας υγρασία, φύτρωσε αλλά ξεράθηκε. Εκείνοι που έχουν μία ρηχότητα. Και εκείνοι που οι μέριμνες του βίου τούτου δεν τους αφήνουν να αναπτύξουν την πνευματική ζωή. Είναι εκεί που έπεσε ο σπόρος στις αγκαθιές. Αλλά όμως, ευτυχώς, υπάρχει και «ἡ ἀγαθή γῆ», που είναι η καρδιά η αγαθή· «που εκεί έπεσε ο σπόρος», λέγει, «και απέφερε εκατονταπλάσια».

Βλέπετε, βλέπει κανείς μια κοσμοσυρροή να υπάρχει, όπως μας το σημειώνει και ο Λουκάς και ο Ματθαίος εις το κήρυγμα του Χριστού. Λέγει ο Λουκάς: «Συνιόντος δὲ ὄχλου πολλοῦ καὶ τῶν κατὰ πόλιν ἐπιπορευομένων πρὸς αὐτὸν εἶπε διὰ παραβολῆς» κ.τ.λ. Ώστε λοιπόν ήταν πάρα πολύς όχλος. «Συνιόντος δὲ ὄχλου πολλοῦ». Εμαζεύετο όχλος πολύς, κόσμος, κόσμος, κοσμοσυρροή.

Αλλά γιατί ο Κύριος μίλησε με παραβολή; Ήταν μια συνήθεια του Κυρίου να ομιλεί με παραβολή. Η παραβολή είναι μία μικρή φανταστική, αλλά εντός της πραγματικότητος όμως ιστορία, που έχει διαφορετικούς και ποικίλους σκοπούς. Λέγω εντός της πραγματικότητος. Φερειπείν, οι μύθοι ή οι παραβολές του Αισώπου, λέγει ότι ένας κόρακας κρατούσε ένα κομμάτι τυρί και του λέγει η αλεπού: «Α, τι ωραία που κελαηδάς…». Αυτό δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί. Διότι ούτε η αλεπού μιλάει, ούτε ο κόρακας μιλάει. Συνεπώς είναι μύθοι ή εικόνες ή παραβολές μη πραγματικές. Ενώ όλες κατά κανόνα οι παραβολές του Χριστού είναι μεν ιστορίες φανταστικές, αλλά είναι όμως πραγματοποιήσιμες. Δύνανται να πραγματοποιηθούν.

Η παραβολή αποτελεί μία εσωτερική εποπτεία που διασαφίζει την έννοια. Προσέξατέ το αυτό. Λέγει ο Μάρκος: «Χωρίς δέ παραβολῆς οὐχ ἐλάλει αὐτοῖς». «Χωρίς δε παραβολή δεν μιλούσε στα πλήθη ποτέ». Έτσι, όταν είπε: «Προσέχετε ἀπό πάσης πλεονεξίας» είπε μίαν έννοιαν, διασαφίζει όμως με μίαν παραβολήν τον κίνδυνο που υφίσταται εκείνος ο οποίος είναι πλεονέκτης. Και είπε την παραβολή του άφρονος πλουσίου. Ή ακόμη για να δείξει το μέγεθος του γεγονότος της σωτηρίας και πόσο του αμαρτωλού ανθρώπου, και πόσο είναι αποδεκτή έναντι του Θεού, είπε τρεις παραβολές. Είπε την παραβολή της απωλεσθείσης δραχμής, του χαμένου προβάτου, αλλά και του ασώτου υιού. Βλέπετε ότι ο Κύριος λέγει μία θέση του ήθους ή της πίστεως και κατόπιν παραθέτει μία παραβολή. Γιατί; Για να διασαφήσει εκείνο το οποίο λέγει.

ΕΝΟΧΟΣ …


Πρωτοπρεσβύτερος Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος,Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν

Πάτρα, 10 . 10 . 2022

ΕΝΟΧΟΣ …

«ἡμῖν ἐχαρίσθη τὸ ὑπὲρ Χριστοῦ, οὐ μόνον τὸ εἰς αὐτὸν πιστεύειν,

ἀλλὰ καὶ τὸ ὑπὲρ αὐτοῦ πάσχειν».

Σήμερα η Ελληνική Δικαιοσύνη μού απένειμε την ύψιστη τιμή, το ανώτατο οφίκιο, που μπορεί να αποδοθεί σε ένα ιερέα: με καταδίκασε σε 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή επειδή τέλεσα τη Θ. Λειτουργία την εορτή του Ευαγγελισμού, στις 25 Μαρτίου 2020, δηλαδή επειδή επιτέλεσα το ιερατικό και εφημεριακό του καθήκον και προσπάθησα να είμαι στοιχειωδώς συνεπής απέναντι στη συνείδησή μου, στους ενορίτες μου, στην εκκλησιαστική μας παράδοση και στο Θεό.

Κατά τον Απ. Παύλο σε εμάς τους Χριστιανούς «ἐχαρίσθη τὸ ὑπὲρ Χριστοῦ, οὐ μόνον τὸ εἰς αὐτὸν πιστεύειν, ἀλλὰ καὶ τὸ ὑπὲρ αὐτοῦ πάσχειν», δηλαδή έχει «χαρισθεί», είναι χάρισμα, δώρο, όχι μόνο να πιστεύουμε σε Αυτόν αλλά και να υποφέρουμε γι’ Αυτόν. Όχι πως μια τέτοια καταδίκη από Μονομελές είναι κάτι τόσο σοβαρό αλλά έστω είναι μια μικρή, ελάχιστη όχληση, που ταράζει για λίγο τα νερά της κοινωνικής βόλεψής μας, της κοινωνικής μας καταξίωσης χάριν του σταυρωθέντος Χριστού…


Συνεπώς, δόξα τω Θεώ για την τιμή της καταδίκης!

Ταυτόχρονα όμως η Ελληνική Δικαιοσύνη με την απόφασή της κατέστησε την Ελληνική Δημοκρατία ως τη δεύτερη Πολιτεία στην Ευρώπη κατά τους τελευταίους 17 αιώνες, μετά την Αλβανία του Ενβέρ Χότζα, όπου η τέλεση και μόνο της Θ Λειτουργίας στην εορτή του Ευαγγελισμού συνιστά ποινικό αδίκημα και ο ιερέας που τολμά να λειτουργήσει -ανεξαρτήτως αριθμού πιστών - πρέπει να φυλακιστεί. Ούτε οι Σουλτάνοι δεν είχαν ενεργήσει κατ’ αυτόν τον τρόπο…

Η Ελληνική Κυβέρνηση και όσοι με όποιο τρόπο συνευδόκησαν στη σχετική διάταξη (ΚΥΑ με αρ. 2867/Υ1/16.3.20) πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι για το κατόρθωμά τους… Τους αφιερώνω την παρούσα δικαστική απόφαση!

Ἡ ἀπερισκεψία τῶν ἀθέων καὶ οἱ τρεῖς παράγοντες.


Η ΑΠΕΡΙΣΚΕΨΊΑ ΤΩΝ ΑΘΈΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου-Δημοσιογράφου - Συγγραφέως - Ἐκδότου

Οἱ ἄθεοι εἶναι ἀπερίσκεπτοι καὶ κατὰ τὴν Ἁγίαν Γραφὴν ἄφρονες. «Εἶπεν ἄφρων ἐν καρδίᾳ αὐτοῦ· οὐκ ἔστι Θεὸς» (ψαλμ. ιγ΄ 1). Ἄφρων, ἀπερίσκεπτος καὶ ἀνόητος εἶπεν αὐτό. Οἱ ἄθεοι, ἐν τῇ ἀπερισκεψίᾳ των, ἠρνήθησαν τὴν ὕπαρξιν τοῦ Θεοῦ καὶ ἐθεοποίησαν τὸν ἄνθρωπον καὶ τὴν ἐπιστήμην.

Ὅμως, διὰ τῆς ἐπιστήμης δὲν δύνανται νὰ ἀποδείξουν τὴν ἀνυπαρξίαν τοῦ Θεοῦ. Ἀντιθέτως, ἡ πραγματικὴ ἐπιστήμη, πλαγίως, ὁδηγεῖ πρὸς τὸν Θεόν, ἀφοῦ παραδέχεται ὅτι ἀδυνατεῖ νὰ ἐξηγήσῃ πολλὰ φυσικὰ φαινόμενα. Ἐκάλεσα τὴν ἕνωσιν ἀθέων εἰς δημοσίαν συζήτησιν, διὰ νὰ ἀποδείξῃ, πραγματικῶς καὶ καθ’ οἱονδήποτε τρόπον, ὅτι δὲν ὑπάρχει Θεὸς καὶ ἐσιώπησε.

Ὁ δὲ ἄνθρωπος δὲν δημιουργεῖ, ἀλλὰ ἐπιτυγχάνει. Καὶ ὄντως τὰ ἐπιτεύγματα τοῦ ἀνθρώπου εἶναι καταπληκτικὰ καὶ θαυμαστά. Πλῆθος ἐφευρέσεων, ἀεροπλάνα, πύραυλοι, ὑποβρύχια, ἐκπλήσσουσα ἠλεκτρονικὴ τεχνολογία, δορυφόροι, διαστημικὸς σταθμός, ἐπανδρωμένα διαστημόπλοια, προσγείωσις εἰς τὴν σελήνην καὶ πολλὰ ἄλλα.

Ὁ Τίμιος Σταυρός τοῦ Χριστοῦ στό κέντρο τοῦ Γαλαξία Whirlpool (M51) - Hubble

Ο Τίμιος Σταυρός του Χριστού στο κέντρο του Γαλαξία Whirlpool   (M51) - Hubble

ΠΗΓΗ:ΕΔΩ




About This Image
This image of the core of the nearby spiral galaxy M51, taken with the Wide Field Planetary camera (in PC mode) on NASA's Hubble Space Telescope, shows a striking , dark "X" silhouetted across the galaxy's nucleus. The "X" is due to absorption by dust and marks the exact position of a black hole which may have a mass equivalent to one-million stars like the sun. The darkest bar may be an edge-on dust ring which is 100 light-years in diameter. The edge-on torus not only hides the black hole and accretion disk from being viewed directly from earth, but also determines the axis of a jet of high-speed plasma and confines radiation from the accretion disk to a pair of oppositely directed cones of light, which ionize gas caught in their beam. The second bar of the "X" could be a second disk seen edge on, or possibly rotating gas and dust in MS1 intersecting with the jets and ionization cones. The size of the image is 1100 light-years.
ΠΗΓΗ:ΕΔΩ


https://wra9.blogspot.com/2022/10/whirlpool-m51-hubble.html

17 Ὀκτωβρίου. Ὠσηὲ τοῦ προφήτου (820 π.Χ.), Ἀνδρέου ὁσιο μάρτυρος τοῦ ἐν Κρίσει· ἀνακομιδὴ τοῦ λειψάνου τοῦ ἁγίου καὶ δικαίου Λαζάρου (898). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Δευτ. ιθ´ ἑβδ. ἐπιστ. (Φιλιπ. α´ 1-7).

Φιλιπ. 1,1           Παῦλος καὶ Τιμόθεος, δοῦλοι Ἰησοῦ Χριστοῦ, πᾶσι τοῖς ἁγίοις ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ τοῖς οὖσιν ἐν Φιλίπποις σὺν ἐπισκόποις καὶ διακόνοις·

Φιλιπ. 1,1                   Ημείς, ο Παύλος και ο Τιμόθεος, δούλοι του Ιησού Χριστού, εις όλους τους εν Χριστώ Ιησού πιστούς Χριστιανούς, που ευρίσκονται στους Φιλίππους μαζή με τους επισκόπους και τους διακόνους,

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible