Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: "Νά ὁλοκληρώσουμε τήν Ἐπανάσταση τοῦ 1821"

 

Ἐκπομπή μέ τόν π. Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη [Κυριακή, 27 Μαρτίου 2022]


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2022/03/1821_01648414978.html#more

Οἱ κύριες ἐντολές Γ΄- Τίποτε νά μήν κάνεις χωρίς τήν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, Ἀββᾶ Μᾶρκου- Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_310. Οἱ κύριες ἐντολές Γ΄- Τίποτε να μην κάνεις χωρίς την βοήθεια του Θεού, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 29-3-2022

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ παγκόσμια ζυγαριά

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ!

Πίσω ἀπό τόν ΣΤΑΥΡΟΝ, κάτω ἀπό τόν ΣΤΑΥΡΟΝ, πάνω σέ ΣΤΑΥΡΟΝ!..

«Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι…

Τί ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδίσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ;» (Μρκ. Η΄ 34).

Ὅποιος θέλει νά γίνῃ ἀληθινός μαθητής τοῦ Κυρίου, οφείλει να Τον ακολουθήση με απόφαση σταυρικού θανάτου. Πρώτα απ’ όλα μας ζητά να αρνηθούμε τον εαυτό μας, όπερ στους πολλούς ανθρώπους ηχεί λόγος παράδοξος... Άρνηση του εαυτού μας πρώτα απ’ όλα σημαίνει ότι ο Χριστιανός πρέπει να πάψη να ορίζη ως κέντρο και σκοπό της ζωής του τον εαυτό του. Να αποφασίση αβιάστως την αποβολή των παθών του, να νεκρώση τον παλαιόν άνθρωπο. Να ξερριζώση τον εγωισμό και την αυταρέσκειά του, να αγωνίζεται συνεχώς για να καταπολεμά τα πάθη του: το μίσος, τον φθόνο, την εχθρότητα, την μνησικακία, την συκοφαντία, την πονηρία, την απάτη… Ολα αυτά μας αιχμαλωτίζουν και μας απομακρύνουν από την σωτηρία μας. Προς τούτο ο Θείος Διδάσκαλος μας ζητεί την άρνηση του εαυτού μας, την καταπάτηση και πολτοποίηση του επαράτου «εγώ» και τον ανακαινισμό της ψυχής μας για να δυνάμεθα κούφοι να τον ακολουθήσουμε, αίροντες τον Σταυρό που σημαίνει θυσία, από αγάπη και μόνο. Στην περίπτωσή μας «αράτω τον Σταυρόν» σημαίνει ελευθέραν εκλογήν, αποδοχήν αποστολής, που τίποτε δεν μας υποχρεώνει να αναλάβουμε εκτός από την Αγάπη του Χριστού. Άρση Σταυρού θα πή ελεύθερη απόφαση θυσίας για τους άλλους, για την υπόθεση της Βασιλείας και της Δικαιοσύνης του Θεού. Αυτόν τον Σταυρό μας λέγει ο Κύριος να σηκώσουμε και να Τον ακολουθήσουμε. Ακούγεται σκληρός ο λόγος του Κυρίου, αλλά στην συνέχειαν ο Ίδιος εξηγεί λέγοντας: «Τι θα ωφελήση τον άνθρωπον εάν κερδίση όλο τον κόσμον και στο τέλος ζημιωθεί την ψυχή του;».

Γερόντισσα Γαλακτία


Ήρθε το 2018 το Μάρτιο, ένα νέο σχετικά ζευγάρι από την Βόρεια Ελλάδα. Ήταν πτυχιούχοι πανεπιστημιακών σχολών. Είχαν και ένα μοναδικό αγόρι. Ήταν 12 ετών. Αφηνιασμένο σε απόλυτο βαθμό. Το παιδί όταν μπήκε μέσα στο σπίτι της Γερόντισσας, αρχικά κόντεψε να γκρεμίσει τα πάντα... Είχε μελανιασμένο πρόσωπο, γιατί έβγαζε σπυράκια της ηλικίας και τα πείραζε συνέχεια... Εκείνη, άνοιξε χαρούμενη την αγκαλιά της και το έβαλε μέσα. Κούρνιασε μέσα στην αγκαλιά της, σαν σπουργιτάκι στη φωλίτσα του, όταν ειδικά το κυνηγούν αρπακτικά πουλιά... Ημέρευσε... Η γιαγιά, στράφηκε στους γονείς και τους είπε: «Άγγελος! Τέλειος! Εσείς το βλέπετε άρρωστο! Σας το έστειλε ο Μέγας (έδειξε τον ουρανό) για να μη σας πάρει εσάς στο πυρ το εξώτερο!». Έπειτα, χτύπησε με το χέρι της ελαφρά το πρόσωπο του παιδιού και είπε: «και το χρώμα του (μελανό) είναι της Μεγάλης Παρασκευής! Εσείς ξέρετε... μια πληγή στην ψυχή εκείνη τη μέρα (αμαρτία), είναι σαν όλες μαζί της υπόλοιπης χρονιάς... Άλλο δεν θα κάνετε! Αυτό αρκεί να σας σώσει...». Έβαλαν εκείνοι τα κλάματα. Ομολόγησαν σε εμάς τους παρόντες, ότι το παιδί αυτό συνελήφθη μεσημέρι Μεγάλης Παρασκευής. Μετά την ακολουθία της Αποκαθήλωσης στην οποία συμμετείχαν..! Διάβαζαν, τότε, εξήγησαν, μοντέρνους θεολόγους που μιλούσαν για αγάπη και ελευθερία, για ανάπτυξη θείου έρωτα μέσω κάθε είδους σαρκικής συνεύρεσης, για υποβοήθηση της πνευματικής ζωής μέσω της ψυχολογίας, για νευρωτικές καταστάσεις μέσω της απώθησης των σεξουαλικών επιθυμιών κ.α. Αργότερα κατάλαβαν, ότι ακολουθούσαν δασκάλους που μιλούσαν για Θεό με υποβολέα το διάβολο! Μιλούσαν για Θεό με αντίθεο πνεύμα, όπως όλοι εκείνοι που θέλουν, όχι μόνο να δώσουν ελαφρυντικά στις βρώμικες πράξεις τους, αλλά θέλουν να τις επιβάλλουν και στους άλλους ως ιδανικό τρόπο ζωής για να νοιώθουν και οι ίδιοι πιο άνετα... Είναι ο γνωστός μύθος του Αισώπου περί κολοβής αλεπούς...

Ὁ ὑπερασπιστὴς τοῦ Γένους Μακρυγιάννης ὡς σημερινὸ πρότυπο

Γράφει ὁ Γεώργιος Κ. Ἔξαρχος, Κλασσικός Φιλόλογος, ΜΑ Ἑλληνικῆς Γλώσσας καί Λογοτεχνίας, Ὑπ. Διδάκτωρ Ἱστορίας Παν. Ἰωαννίνων

Ἄν ποτὲ τοῦτος ὁ δύσμοιρος τόπος ἀναδείξει πέντε-δέκα νεοέλληνες, σίγουρα ὁ Μακρυγιάννης θὰ καταταχθεῖ ἀνάμεσά τους. Ὁ ρουμελιώτης στρατηγὸς ἀποτελεῖ τὴν ἐνσάρκωση τοῦ ρωμηοῦ σὲ τοῦτον τὸν τόπο. Πρόκειται γιὰ μία ἀπὸ τὶς ἁγνότερες καὶ ἠρωικότερες μορφὲς ποὺ συνετέλεσαν στὸ «θαῦμα» τοῦ ΄21, προσωπικότητα ἀνιδιοτελῆ, ἑλληνορθόδοξη, μὲ ἔκδηλη τὴν λαικὴ εὐλάβεια. Ὅλα αὐτὰ δὲν θὰ μᾶς ἦταν γνωστά, ἂν ὁ γενναῖος στρατηγὸς δὲν συνέγραφε τὸ ἐκπληκτικὸ κείμενο τῶν Ἀπομνημονευμάτων του. Σὲ αὐτὸ τὸ ἔργο ὁ Μακρυγιαννης σημειώνει ἀναμνήσεις καὶ κρίσεις ἀπὸ τὰ χρόνια τῆς Ἐπανάστασης ἕως τὸ ἔτος 1851. Τὸ ἔργο αὐτὸ...ὁ ἀγωνιστὴς τὸ φύλαγε σὲ χειρόγραφες σημειώσεις στὸν κῆπο τοῦ σπιτιοῦ του.Ὁ Γ. Βλαχογιάννης τὸ 1904 ἐξέδωσε, ἀφοῦ βεβαίως πρῶτα μετέγραψε τὸ ἔργο τοῦ Στρατηγοῦ. Ὡστόσο τὸ ἔργο αὐτὸ θὰ ἔμενε περαιτέρω στὴν ἀφάνεια ἂν ὁ Γ. Σεφερης τὸ 1943 δὲν διέγειρε μέσα ἀπὸ ἄρθρα καὶ ἐργασίες του τὸ ἐνδιαφέρον ὄχι μόνο μεγάλου κύκλου διαννοουμένων ἀλλὰ καὶ τοῦ εὐρυτέρου κοινοῦ γιὰ τὸν Μακρυγιαννη. Ὁ νομπελίστας μας ποιητὴς γράφει: «τὸ Α καὶ τὸ Ω στὴν ζωὴ μου εἶναι ὁ Μακρυγιάννης…». Ὁ Σεφέρης λοιπόν, τολμᾶ νὰ ταυτίσει τὸν Στρατηγὸ μὲ τοὺς ἀρχαίους ἕλληνες συγγραφεῖς, καὶ θεωρεῖ πὼς τὰ Ἀπομνημονεύματα εἶναι μαζὶ μὲ τὸν Παπαδιαμάντη τὸ μεγαλύτερο κατόρθωμα τοῦ πεζοῦ λόγου στὴν νέα ἑλληνική. Ὁ Κ Ζουράρις ὑποστηρίζει «…ἐὰν τὸ γραπτό του εἶχε γραφῆ σὲ μία ἐποχὴ ὁπού ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ ἡ ἑλληνικὴ γραμματεία θὰ εἶχαν τὴν ἴδια καθολικότητα ἢ οἰκουμενικότητα μὲ τὴν ἐποχὴ τῆς κλασσικῆς Ἑλλάδας, τότε ὁ Μακρυγιάννης θὰ ἐβάραινε τὸ ἴδιο –ἀπὸ τὴν ἄποψη τῆς ἐπιστημονικῆς ἐγκυρότητας καὶ τῆς διαμορφώσεως τῶν σχημάτων τῆς πολιτικης– μὲ τὸν παγκόσμιο Θουκυδιδη1.»

Τὸ 1983 ἕνα ἄλλο χειρόγραφο τετράδιο βλέπει τὸ φῶς τῆς δημοσιότητας. Στὰ «Ὁράματα καὶ Θαύματα» ὁ Μακρυγιάννης περιγράφει προσωπικὰ βιώματα καὶ ἁγιοπνευματικές ἐμπειρίες μέσα ἀπὸ τὴν καθημερινότητα. Τὸ δεύτερο αὐτὸ «πόνημα» τοῦ Στρατηγοῦ καταδεικνύει περίτρανα πὼς ὁ ἴδιος ἦταν φορέας τῆς Κολλυβαδικῆς Ἀσκητικῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως (μαζὶ μὲ τὸν Παπουλάκο καὶ τὸν Κοσμᾶ Φλαμιάτο) καὶ ἄξιος συνεχιστὴς τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου, τοῦ Ἁγίου Μακαρίου Νοταρᾶ, τοῦ Κωνσταντίνου Οἰκονόμου τοῦ ἐξ Οἰκονόμων κ.ἂλ.

Σύναξη τοῦ Ἀρχαγγέλου Γαβριήλ

Τὴν 26η τοῦ μηνὸς Μαρτίου ἐπιτελοῦμε τὴ σύναξη τοῦ ἀρχαγγέλου Γαβριήλ, ἡ ὁποία μᾶς παραδόθηκε ἀπαρχῆς καὶ ἐκ Θεοῦ, διότι ὁ ἀρχάγγελος αὐτὸς διακόνησε στὸ θεῖο καὶ ὑπερφυὲς καὶ ἀπόρρητο μυστήριο τῆς οἰκονομίας τοῦ Χριστοῦ.
Κατὰ τὴ σημείωση μάλιστα τοῦ ὁσίου Νικοδήμου τοῦ ἁγιορείτου στὸν Μέγα Συναξαριστή του, Γαβριήλ θὰ πεί Θεὸς καὶ ἄνθρωπος, (ἄνθρωπος Θεοῦ δηλαδή), κατὰ τὸν Κωνσταντινουπόλεως Πρόκλο. Γι᾽ αὐτὸ κι εἶναι ἐκεῖνος ποὺ... ὑπηρέτησε στὸ μυστήριο τῆς ἐνσάρκου οἰκονομίας τοῦ Θεοῦ Λόγου. Λέγει δὲ καὶ ὁ Θεοφάνης ὁ Κεραμεύς, ὁ ἐπίσκοπος τῆς Ταυρομενίας, ὅτι τὰ ἑπτὰ στοιχεῖα ποὺ περιέχει τὸ ὄνομα τοῦ Γαβριήλ σημαίνουν ὅτι ὁ Χριστὸς τοῦ ὁποίου τὴ Γέννηση εὐαγγελίστηκε ὁ Γαβριήλ θὰ ἔλθει γιὰ τὴ σωτηρία ὅλου τοῦ κόσμου, ὁ ὁποῖος μετράται ἀπὸ τὴν ἑβδομάδα καὶ τελειώνει σὲ ἑπτὰ αἰῶνες.
Ὁ ἅγιος ὑμνογράφος ᾽Ιωσήφ κινεῖται ἐκστατικά, καθὼς ἀναφέρεται στὸν ῾παμμέγιστον Γαβριήλ᾽. Δὲν ὑπάρχει σχεδὸν τροπάριο εἴτε στὸν ἑσπερινὸ εἴτε στὸν κανόνα γιὰ τὸν ἀρχάγγελο ποὺ νὰ μὴ φανερώνει τὸν θαυμασμὸ καὶ τὴ γεμάτη δέος στάση του ἀπέναντί του, ὄχι μόνο γιὰ τὸ γεγονὸς τῆς συμμετοχῆς τοῦ Γαβριήλ στὴ φανέρωση τοῦ μυστηρίου τοῦ ἐρχομοῦ τοῦ Θεοῦ στὸν κόσμο ὡς ἀνθρώπου στὴν ἁγνὴ παιδούλα Μαριάμ, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴ διπλὴ ἀδιάκοπη καὶ ἀέναη στάση του ἀπέναντι στὸν Κύριο τοῦ Παντός, τὸν Τριαδικὸ Θεό: τή δοξολογίᾳ, δοξολογία τοῦ ἁγίου ὀνόματός Του καὶ τὴν ἑτοιμότητα ὑπακοῆς στὰ κελεύσματα τῆς βουλήσεώς Του.

Στήν Ἁγία Μαρία Θεοτόκο ( Ἠσυχίου πρεσβ. Ἱεροσολύμων)

Στην Αγία Μαρία Θεοτόκο ( Ησυχίου πρεσβ. Ιεροσολύμων)-απόσπασμα.

Κάθε γλώσσα, εὐγνώμονου ἀνθρώπου, ὅπως εἶναι φυσικό, τιμᾶ τήν Παρθένο καί Θεοτόκο, καί μιμεῖται ὅσο τοῦ ἐπιτρέπουν οἱ δυνάμεις του τόν ἄρχοντα τῶν ἀγγέλων Γαβριήλ. Ἄλλος Τῆς ἀπευθύνει τό «χαῖρε», ἐξαιτίας τοῦ Κυρίου πού γεννήθηκε ἀπό Αὐτήν καί ἐμφανίσθηκε στό ἀνθρώπινο γένος ὡς ἄνθρωπος.
Ἄλλος Τῆς ἀπευθύνει τό λόγο καί λέει: «ὁ Κύριος προέρχεται ἀπό Σένα» (Λουκ. 1, 28).
Ὁ ἕνας Τήν ἐπονομάζει Μητέρα τοῦ φωτός, ὁ ἄλλος Ἀστέρι τῆς ζωῆς. Ἄλλος Τήν ἀποκαλεῖ Θρόνο τοῦ Θεοῦ, ἄλλος Ναό πλατύτερο ἀπό τόν οὐρανό καί ἄλλος Καθέδρα ὄχι κατώτερη ἀπό τήν καθέδρα ἐκείνη τῶν Χερουβείμ.

Ἄλλος πάλι Τήν ὀνομάζει Κῆπο ἄσπαρτο, εὔφορο, ἀκαλλιέργητο· ἀμπέλι μέ ἄφθονα σταφύλια, ἀκμαῖο, ἀνέγγιχτο· τρυγόνα καθαρή, περιστέρα ἁγνή· σύννεφο πού συλλαμβάνει τίς βροχές χωρίς φθορά· σάκκο πού κρύβει μαργαριτάρι λαμπρότερο ἀπό τόν ἥλιο· μεταλλεῖο ἀπό τό ὁποῖο προέρχεται ὁ λίθος πού καλύπτει ὅλη τή γῆ, χωρίς κανένας νά τόν λατομεῖ (Δαν. 2,45)· πλοῖο γεμάτο ἀπό φορτίο καί πού δέν ἔχει ἀνάγκη ἀπό κυβερνήτη· θησαυροφυλάκιο πού φέρνει πλοῦτο.

Ἄλλοι πάλι Τήν ὀνομάζουν λυχνάρι χωρίς φιτίλι, πού ἀνάβει ἀπό μόνο του· Κιβωτό πιό πλατειά, πιό ἐπιμήκη καί πιό ἔνδοξη ἀπό ἐκείνη τοῦ Νῶε. Ἐκείνη ἦταν κιβωτός ζώων, ἐνῶ Αὐτή εἶναι ἡ Κιβωτός ζωῆς.
Ἐκείνη ἦταν κιβωτός φθαρτῶν ζώων, Αὐτή εἶναι ἡ Κιβωτός τῆς ἄφθαρτης ζωῆς. Ἐκείνη κράτησε τόν Νῶε, ἐνῶ Αὐτή τόν Δημιουργό τοῦ Νῶε.
Ἐκείνη εἶχε δύο καί τρεῖς ὀρόφους, ἐνῶ Αὐτή ὅλο τό πλήρωμα τῆς Ἁγίας Τριάδος. Γιατί καί τό Πνεῦμα ἦταν παρόν, καί ὁ Πατέρας Τήν ἐπισκίασε, καί ὁ Υἱός κατασκήνωσε μέσα Της, ὡς βρέφος κυοφορούμενος.

Εὐχές γέροντος Γαβριήλ



https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/03/blog-post_599.html

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ, 30-3-2022


Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ, 30-3-2022
311. Οἱ κύριες ἐντολές Δ΄- Ολη η εργασια των εντολών περιέχεται στην προσευχή -Τίποτε το πιο αποτελεσματικό από την προσευχή, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 30-3-2022

Ἡ ἴδια ἡ Παρουσία τοῦ Θεοῦ, εἶναι μιά Νίκη !


Ὁ Θεός δέν ἔχει κανέναν ἀγώνα, μέ κανέναν. Ἡ ἴδια ἡ Παρουσία τοῦ Θεοῦ, εἶναι μιά Νίκη !Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς.


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/03/blog-post_193.html

30 Μαρτίου. Ἰωάννου ὁσίου, συγγραφέως τῆς «Κλίμακος» (†615). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας Κς΄ 21, ΚΖ΄ 1-9.

Ησ. 26,21          ἰδοὺ γὰρ Κύριος ἀπὸ τοῦ ἁγίου ἐπάγει τὴν ὀργὴν ἐπὶ τοὺς ἐνοικοῦντας ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἀνακαλύψει ἡ γῆ τὸ αἷμα αὐτῆς καὶ οὐ κατακαλύψει τοὺς ἀνῃρημένους ἐπ᾿ αὐτῆς.

Ησ. 26,21                  Διότι ιδού, ο Κυριος επιφέρει από τον άγιον ουρανόν την οργήν του εναντίον των κατοίκων της γης. Θα ξεσκεπάση η γη το αθώον αίμα, που εχύθη επάνω εις αυτήν, δεν θα σκεπάση τους φονευθέντας, δια να είναι φανεροί στον Θεόν και προκαλούν την δικαίαν οργήν εναντίον των φονευτών,

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible