Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016

Ἡ σύγχρονη ψυχιατρική στήν ὑπηρεσία τοῦ Ἰνδουϊσμοῦ

Το αγιογραφικό ανάγνωσμα του Σαββάτου 05-11-2016

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιανo. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2016. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Κορινθίους Β΄ κεφ. α΄ 8 - 11

α΄ 8 - 11



Ευαγγέλιον: Κατά Λουκάν κεφ. Θ΄ 1 - 6

Θ΄ 1 - 6



Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει εκπονήσει ὁ μακαριστός θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Διηγήσεις ἀπό τήν ζωή (Β΄). Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης. Π. Σωφρονίου. 72ο Μέρος.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Διηγήσεις ἀπό τήν ζωή (Β΄). Ἅγιος Σιλουανός ὁ Ἀθωνίτης.
Π. Σωφρονίου. 72ο Μέρος.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης
Ὁμιλία τοῦ π. Σάββα στίς 09-04-2016 (Σύναξη στό Ἀρχονταρίκι
στόν Ἱ.Ν. Ἁγίων Ἀναργύρων Πενταπλάτανου Γιαννιτσῶν).
http://HristosPanagia3.blogspot.gr

Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Ασκητής: Τά 200 κεφάλαια περί τοῦ πνευματικοῦ νόμου


1. Επειδή πολλές φορές θελήσατε να μάθετε πώς ο νόμος είναι πνευματικός(1) κατά τον Απόστολο, και τι πρέπει να γνωρίζουν και να κάνουν εκείνοι που θέλουν να τον φυλάξουν, πάνω σ αυτό το ζήτημα θα σας πω κατά τη δύναμή μου.
2. Πρώτα-πρώτα γνωρίζομε ότι ο Θεός είναι αρχή κάθε καλού και μεσότητα και τέλος. Το καλό δεν είναι δυνατό να πράττεται ή να πιστεύεται, παρά μόνο με την ένωση με τον Ιησού Χριστό και με την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος.
3. Κάθε αγαθό, κατ΄ οικονομίαν έχει χαριστεί στους ανθρώπους. Κι εκείνος που πιστεύει έτσι δεν θα το χάσει ποτέ.

4. Η βέβαιη πίστη είναι ένας πύργος. Ο Χριστός γίνεται τα πάντα στον πιστεύοντα.

5. Σε κάθε προσπάθειά σου, βάλε αρχή τον Θεό που είναι η αρχή κάθε αγαθού, για να γίνει κατά Θεόν εκείνο που αποφάσισες να κάνεις.

6. Όποιος έχει ταπεινοφροσύνη και εργασία πνευματική, όσα διαβάζει στις θείες Γραφές, όλα θα τα εννοήσει για τον εαυτό του και όχι για άλλον.

Ὁ ἅγιος Πορφύριος ὡς Παιδαγωγός εἰς Χριστόν:Οἱ ἐκτρώσεις.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Οἱ ἐκτρώσεις

Σύμφωνα μέ τόν θεοφόρο Ἅγιο Πορφύριο, οἱ ἐκτρώσεις ἐπειδή τραυματίζουν βαρειά ψυχικά καί σωματικά τήν γυναίκα εἶναι μία βασική αἰτία κακῶν ἐνδοοικογενειακῶν σχέσεων καθώς καί διαζυγίων.
 «Μᾶς εἶπε κάποτε», διηγεῖται πνευματικό του παιδί, «πόσο μεγάλο κακό εἶναι ἡ ἔκτρωση:
-Ἐκτός τοῦ ὅτι εἶναι φόνος, ἀκόμη καί ἀπό τήν ὥρα τῆς συλλήψης, δέν ξέρουν πόσο κακό εἶναι γιά τή γυναίκα. Τσακίζονται τά νεῦρα της καί τρέμει τό σῶμα της. Εἶναι πάντα ταραγμένη καί ψυχολογικά ἄσχημα. Καί εἶναι συνεχῶς ἐκνευρισμένη. Γι’ αὐτό χωρίζουν. Ποῦ νά δεῖς, Φιλόθεε, μερικές γυναῖκες, δέν ξυπνοῦν καθόλου, ἀλλά πεθαίνουν πάνω στήν ἐπέμβαση. Μοῦ εἶπε τότε γιά κάποια γνωστή γυναίκα: -Αὐτή, ἄν κάνει ἔκτρωση, δέν θά ξυπνήσει. Θά πεθάνει, στό λέω ἐγώ, βρέ. Θά πεθάνει. Ἄκουσε τί συνέβη σέ μία κυρία.

Ὁμιλία τοῦ Ἀρχιμ/τη Σάββα Ἁγιορείτη στά Γιαννιτσά μέ θέμα «Ἡ ἐν Χριστῷ συζυγία»

Τήν Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016 καί ὥρα 18.00-19.00 μ.μ., στόν Ἱερό Ναό Ἁγίων Πέτρου καί Παύλου Γιαννιτσῶν,  Ἀρχιμ/της Σάββας Ἁγιορείτης, θά ἀναπτύξει τό θέμα: «Ἡ ἐν Χριστῷ συζυγία».

Ἡ κακή ἐπίδραση τῶν ὁρμονῶν, τῶν υἱοθεσιῶν καί τῆς τεχνητῆς γονιμοποιήσεως -Ἅγιος Πορφύριος




«Α. Ὁ Γέροντας  (Ἅγιος Πορφύριος) ἔλεγε ὅτι ἡ ἄκριτη χορήση ὁρμονῶν μπορεῖ νά κάνει κακό στόν ὀργανισμό, διότι διαταράσσει τήν ἰσορροπία τῶν λειτουργιῶν του. Ἰδιαίτερα στίς ἔγκυες γυναῖκες συνιστοῦσε μεγάλη προσοχή, διότι οἱ ὁρμόνες μποροῦσαν νά ἐπηρεάσουν τό ἔμβρυο. Σέ μία περίπτωση τό ἔμβρυο εἶχε πεθάνει μέσα στήν μήτρα καί ὁ γιατρός χορηγοῦσε ὁρμόνες ἐνῶ ὁ Γέροντας συνιστοῦσε στήν γυναίκα νά ἀλλάξει γιατρό, μέ τήν εὐχή βέβαια ὁ νέος γιατρός νά διαπιστώσει τόν θάνατο τοῦ ἐμβρύου, πού ὁ προηγούμενος γιατρός δέν εἶχε ὑποψιαστεῖ.

Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης: «Ἄλλο εὐσέβεια καί ἄλλο εὐλάβεια»

Άλλο ευσέβεια και άλλο ευλάβεια;
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!
Η ευλάβεια εμπεριέχει τις έννοιες : προσοχή, προφύλαξη, φροντίδα, μέριμνα, φρόνηση, σύνεση.
Η ευσέβεια είναι κυρίως χαρακτηρισμός που προήλθε από ευσεβή διαγωγή δηλαδή από σεβασμό προς τον Θεό (αλλά και τους γονείς).
Είναι δύο έννοιες πολύ κοντά η μία στην άλλη αλλά ταυτόχρονα βρίσκονται και σε απόσταση.
Ο γέροντας Παΐσιος συχνά έλεγε:
Άλλο ευλάβεια και άλλο ευσέβεια – όπως η Ορθόδοξη Ανατολική ευλάβεια διαφέρει από την Δυτική ευρωπαϊκή ευσέβεια.

Ὁ Ἅγιος Πορφύριος ἔβαζε ἐπιτίμια μέ διάκριση



ΤΑ ΕΠΙΤΙΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ
Ὁ Ἅγιος Πορφύριος ἐνεργοῦσε πάντα μέ διάκριση καί ἔβαζε ἐπιτίμια ἀνάλογα μέ τήν πνευματική κατάσταση τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτό ἀποδεικνύεται περίτρανα μέ τό ἀκόλουθο περιστατικό: 
«Ὁ ναυτικός καί ἡ ἐξομολόγηση

Ποιός μᾶς δίνει μαρτυρία ὅτι ὑπάρχει Θεός (Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

Στη δασκάλα Β.Σ.
Κι εσύ και η γερόντισσα μητέρα σου είστε αφιερωμένες στην ορθόδοξη πίστη. Από τότε που αρχίσατε να εκπληρώνετε τις εντολές της νηστείας, της προσευχής, της ελεημοσύνης και της Μετάληψης, από τότε τα μυστικά της αλήθειας όλο και περισσότερο σας αποκαλύπτονται. Πράγματι αυτός είναι ο ορθός δρόμος: μέσω της εξάσκησης του γνωστού φθάνουμε στο άγνωστο.
Κατά τη σιωπηλή και μακροχρόνια προσευχή η αλήθεια εμφανίζεται. Όμως η καρδιά σου φλέγεται από την επιθυμία, ώστε και πολλούς άλλους να κατευθύνεις στην οδό της αλήθειας. Αλλά οι άνθρωποι είναι άνθρωποι: σε κάποιον ο νους είναι σκοτισμένος από τα ψέματα, σ’ άλλον η καρδιά πετρωμένη από τα πάθη, και δεν γίνεται εύκολα. Χρειάζεται πολύς καθαρισμός και μεγάλοι αγιασμοί και επταπλάσιες νίψεις στον Ιορδάνη. Έτσι ένας εργάτης από το Βανάτι σ΄ εξέπληξε με την ερώτηση: «Ποιος μαρτυρεί ότι υπάρχει ο Θεός;» Και εσύ παραξενεύεσαι, τι να του απαντήσεις. Πρώτα προσευχήσου στον Θεό γι’ αυτόν, και μετά απάντησε του ως εξής:

Ἡ ἀληθινὴ εὐσέβεια (γ).Δημιουργός: Ὁ Θεός ἤ ἐμεῖς;

π. Δημητρίου Μπόκου
Πολ λοὶ ἄν θρω ποι σή με ρα θὰ δι α φω νοῦ σαν μὲ τὴ στά ση τοῦ Ἰὼβ ἔ ναν τι τοῦ Θε οῦ κατὰ τὴν ὥρα τῆς φοβερῆς δοκιμασίας του (βλ. ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, ἀρ. φ. 383, Ἰ ούν. 2015). Καὶ αὐ τό, για τὶ σή με ρα ὅ λο καὶ λι γό τε ρο οἱ ἄν θρω ποι ἔ χουν τὴ δι ά θε ση νὰ ἐκ χω ρή σουν στὸν Θε ὸ δι και ώ μα τα ἐ πὶ τῶν κε κτη μέ νων τους. Δὲν τὸν ἀ να γνω ρί ζουν Κύ ριό τους.
Ἰ δι αί τε ρα ἰ σχύ ει αὐ τὸ προ κει μέ νου γιὰ τὰ παι διά τους. Οἱ γο νεῖς τὰ θε ω ροῦν ἀ πο κλει στι κὸ κτῆ μα τους. Δὲν ἐν νο οῦν νὰ ἀ φή σουν κα νέ να, οὔ τε τὸν Θε ό, νὰ πα ρεμ βλη θεῖ στὴ σχέ ση τους μα ζί τους. Τὰ θέ λουν ὁ λωσ δι ό λου δι κά τους. Ἰ δί ως ἂν τὰ ἀ πέ κτη σαν μὲ δυ σκο λί α, σύ νη θες πράγ μα σή με ρα. Γι’ αὐ τὸ καὶ τοὺς εἶ ναι ἀ δι α νό η το νὰ χαθεῖ κά ποι ο παι δί τους, νὰ τὸ πά ρει ὁ Θε ὸς πρὶν τὴν ὥ ρα του. Ἀ κό μα καὶ συ νει δη τοὶ Χρι στια νοὶ δείχνουν ἐ ξαι ρε τι κὴ δυ σκαμ ψί α στὸ ζή τη μα αὐ τό. Ἐ ξε γεί ρον ται καὶ δυ σα να σχε τοῦν ἐ ναν τίον τοῦ Θε οῦ, ὅ ταν ἐ πι συμ βεῖ κάτι τέτοιο. Ἡ λο γι κὴ τοῦ Ἰ ὼβ τοὺς φαί νε ται ἀ κα τα νό η τη.

Τό θαυματουργό ὑγρό ἐπάνω στόν τάφο τοῦ Ἁγίου Λουκᾶ καί ἡ Λάρνακα πού θαυματουργεῖ ἔως σήμερα...

Από προσκυνηματική εκδρομή του Πανιερωτάτου Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεοφύτου

....Ακολούθως πορευθήκαμε στη Θήβα, στον τάφο του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Λουκά.

Ο π. Σπυρίδων Βασιλάκος από τη Σαντορίνη, προϊστάμενος του προσκυνήματος, ο οποίος μαζί με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ.κ. Ιερώνυμο αγωνίστηκαν για να καταστεί αυτός ο χώρος ιερό προσκύνημα, μας καλωσόρισε εγκάρδια. 

Εκεί τελέσαμε Παράκληση στον Απόστολο Λουκά. Σύμφωνα με τον Συναξαριστή της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο άγιος Λουκάς ο Ευαγγελιστής, που ήταν ελληνικής καταγωγής από την Αντιόχεια της Συρίας και ιατρός επιστήμων της εποχής εκείνης, τελείωσε τη ζωή του μαρτυρικώς στη Θήβα της Βοιωτίας (τον κρέμασαν σε μια ελιά, σύμφωνα με την Εκκλησιαστική Ιστορία του Νικηφόρου Καλλίστου Ξανθοπούλου [ βλ. J.–P. MIGNE,Patrologia Graeca, 145,210]), όπου είχε έλθει να κηρύξει το Ευαγγέλιο, μετά το Μαρτύριο του Αποστόλου Παύλου στην Ρώμη επί Νέρωνος, σύμφωνα και με τη μαρτυρία του εκκλησιαστικού ιστορικού Ευσεβίου.

Γράμμα τοῦ παπα-Τύχωνα τοῦ Ρώσου πρός τόν Ἅγιο Παϊσιο


Γιά τίς σαρκικές διαστροφές ἐντός τοῦ γάμου, Ἁγίου Παϊσίου Ἁγιορείτου





ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΡΚΙΚΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ» ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ










Διήγησις τοῦ π. Σάββα Ἁγιορείτη
περί τοῦ Ἁγίου Παϊσίου: «Μοῦ διηγήθηκε κάποια κυρία ἀπό τήν Θεσσαλονίκη, ὅτι
κάποτε ὁ Ὅσιος Παΐσιος ἔδωσε δυναμικό τέλος σ’ ἕνα φορτικό καί ἄκρως ἐφάμαρτο
συζυγικό της βάσανο. Εἶχαν διαφορετικό Πνευματικό ἐκείνη καί ὁ σύζυγός της. Ὁ
δικός της Πνευματικός ἦταν πατερικός καί εὐσυνείδητος καί ὑπεδείκνυε τίς
θεοχάρακτες γραμμές καί προϋποθέσεις τοῦ τίμιου γάμου. Ὁ Πνευματικός τοῦ
συζύγου της ἦταν νεωτεριστής καί μεταπατερικός καί ἔλεγε στό σύζυγό της τό
γνωστό καί βλάσφημο καί ἀμοραλιστικό λόγιο ὅτι "ὁ Θεός ἀφήνει ἐλεύθερες
τίς κρεβατοκάμαρες καί δέν ἀσχολεῖται μέ τό τί κάνουν οἱ σύζυγοι κατά τήν σχέση,
ἀλλά μέ τήν καρδιά…". Ὁ σύζυγος ἀπαιτοῦσε νά μεταβληθεῖ ἡ σύζυγός του σέ
χοιρώδη καί λασπώδη κρεάτινη μάζα καί διαρκῶς τήν πίεζε νά ἐνδώσει, μέ εὐλογία
τοῦ Πνευματικοῦ του, στήν παρά φύσιν θεομίσητη καί βδελυρή ἁμαρτία!!! Ἐκείνη ἀκολουθοῦσε
τήν ὑπόδειξη τῆς φωνῆς τοῦ Θεοῦ μέσω τοῦ καλοῦ της Πνευματικοῦ καί οὐδέποτε
διανοήθηκε νά προβεῖ σέ ἕνα τέτοιο παθογενές ἀνοσιούργημα..


Κάποτε ἀπελπισμένη
κατέφυγε στήν Ἱερά Μονή Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Σουρωτῆς καί συνάντησε τόν ἐκεῖ
παρεπιδημοῦντα Γέροντα τῆς ἀδελφότητος Ὅσιο καί Θεοφόρο πατέρα Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη.
Τοῦ ἐκμυστηρεύθηκε τό πρόβλημά της καί ζήτησε τήν βοήθειά του. Ὁ Ὅσιος, κατά
μαρτυρία τῆς γυναίκας, ἔγινε κατά τό κοινῶς λεγόμενο «ἡφαίστειο» ἀπό ἱερά ἀγανάκτηση.
Ὑπέδειξε στή γυναίκα νά μήν ἐνδώσει οὔτε καί μέ ἀπειλή θανάτου στίς
σιχαμερότερες καί θανασιμότερες ἁμαρτίες πού ἔχει νά παρουσιάσει ὀ ἐκπεσών ἄνθρωπος.
Ἐξήγησε ὅτι μέσω αὐτῶν τῶν ἁμαρτιῶν ἐπεισέρχεται ὁ διάβολος στό γάμο καί
φυγαδεύεται ὁ Παράκλητος.


Γίνονται οἱ ἄνθρωποι ὑποκτηνώδη ὄντα, πού ἔπρεπε νἀ ἐντρέπονται
τά φυσιολογικά κτήνη καί νά διδάσκονται ἀπ’ αὐτά. Ἐξήγησε ἀκόμη ὅτι εἶναι ἀναίρεση
τοῦ σκοποῦ τοῦ γάμου πού διασώζει τό κατά φύσιν καί ἀναγάγει στό ὑπερ φύσιν,
καί ὅτι οἱ βδελυρές καί πυρίκαυστες οὐρανόθεν στά Σόδομα αὐτές πράξεις εἶναι οἱ
προσφιλέστερες στόν διάβολο, γιατί ὁδηγοῦν τόν κατ’ εἰκόνα καί ὁμοίωσιν Θεοῦ πλασθέντα
ἄνθρωπο στήν κατακόρυφη πτωτική κατεύθυνση τοῦ διεστραμμένου δαίμονα καί ὄχι
στήν ὑπερυψωθεῖσα θριαμβευτική θέση, πού ὑπέδειξε ἡ τεθεωμένη ἀνθρώπινη φύση
πού προσέλαβε ὁ Χριστός, ἤτοι στά δεξιά τοῦ Πατρός… Ὀνόμασε τίς πράξεις αὐτές
μάστιγα τῆς ἐποχῆς καί παθογένεια γιά τά διαζύγια, τήν ψυχική διάσπαση τῶν
συζύγων, καί ἰδίως γιά τήν διαστροφή καί κατρακύλα τῶν σημερινῶν παιδιῶν, πού εἰσροφοῦν
δαιμονική ἐνέργεια ἀπό τά κυριαρχικά δικαιώματα πού ἔχει ὁ διάβολος ἐπί τοῦ
γενετικοῦ ὑλικοῦ ἀπό τό ὁποῖο προέρχονται καί ἀπό τίς χαίνουσες πνευματικές
πληγές, πού ὐπάρχουν ἀθεράπευτες στίς ψυχές τῶν γονέων τους..


Ἐκεῖνο πού ἔκανε ἰδιαίτερη ἐντύπωση
στήν κυρία ἐκείνη, ἦταν ἡ ἐπιμονή τοῦ Ὁσίου Παϊσίου νά καταγγείλει τόν
«Πνευματικό» τοῦ συζύγου της στόν Ἐπίσκοπο του γιά νά τόν καθαιρέσει. Τῆς εἶπε ἐπί
λέξει: «Νά πᾶς νά τό πεῖς στό Δεσπότη γιά νά τόν ξυρίσει!!!».


Διαπιστώνουμε τήν
ξεκάθαρη, σύμφωνη μέ ὅλους τούς Ἁγίους Πατέρες, θέση τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, ἐνάντια
στίς ὅποιες σαρκικές διαστροφές εἴτε ἐκτός, εἴτε ἐντός τοῦ γάμου. Αὐτές καθιστοῦν
τό γάμο ἕναν «νομιμοφανή» σοδομισμό μέ καταστροφικές συνέπειες τόσο στούς
συζύγους, πού ἄν δέν μετανοήσουν κολάζονται, ὄσο καί στά τέκνα τους. Διαπιστώνουμε ἐπίσης τήν ἁγιοπατερική στάση του ἀπέναντι ἐκείνων τῶν «Πνευματικῶν», τῶν χωρίς Ἅγιο Πνεῦμα, πού συμβουλεύουν ὀλέθρια τά πνευματικά τους τέκνα «χαϊδεύοντας» τά πάθη τους. Ὅπως μᾶς διδάσκει ἡ Ἁγιοπατερική Γραμματεία ὁ Πνευματικός ἔχει ἐξουσία νά συγχωρεῖ ἐκεῖνα πού συγχωροῦνται σύμφωνα μέ τόν νόμο τοῦ Θεοῦ καί ὄχι τά πάντα. Ἡ ἐθελοτυφλία καί ἡ ἄνομη κακή συγχώρηση αὐτῶν πού ἁμαρτάνουν ἀμετανόητα κολάζει τόσο τόν ἐξομολογούμενο ὅσο καί τόν Πνευματικό του.


Ὁ Κύριος νά μᾶς δίνει σύνεση καί νά μᾶς εὐλογεῖ ὅλους δι’ εὐχῶν τοῦ Ἁγίου
Του, Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου».




























ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία: hristospanagia@yahoo.gr
.
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό hristospanagia@yahoo.gr

ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΤΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ- ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...