Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

Σπίτι τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Β', Ναός τοῦ Σολωμῶντος, Ἁγία Σιών 2020, Ἁρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου



Σπίτι τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Β', Ναός τοῦ Σολωμῶντος, Ἁγία Σιών 2020,
Ἁρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Σπίτι τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Α', Ἁγία Σιών 2020, 22-1-2020, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Σπίτι τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Α', Ἁγία Σιών 2020, 22-1-2020, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

«Ποιήσατε καρπούς ἀξίους τῆς μετανοίας», 12-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


«Ποιήσατε καρπούς ἀξίους τῆς μετανοίας», 12-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, ζωντανή μετάδοση, Γιαννιτσά Πέλλας http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Οἱ 12 Ἀπόστολοι καί ἡ Ἁγία Μαρία ἡ Μαγδαληνή,Τιβεριάδα Ἰανουάριος 2020, 21-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Οἱ 12 Ἀπόστολοι καί ἡ Ἁγία Μαρία ἡ Μαγδαληνή,Τιβεριάδα Ἰανουάριος 2020,
 21-1-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου
http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr
καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr

Σήμερα τήν ἁμαρτία τήν ἔκαναν μόδα....


... Σήμερα την αμαρτία την έκαναν μόδα. Βλέπεις, ορθόδοξο έθνος εμείς και πώς είμαστε! Πόσο μάλλον οι άλλοι! Και το κακό είναι που οι σημερινοί άνθρωποι, επειδή η αμαρτία έχει γίνει μόδα, αν δούν έναν να μην ακολουθή το ρεύμα της εποχής, να μην αμαρτάνη, να είναι λίγο ευλαβείς, τον λένε καθυστερημένο, οπισθοδρομικό.
Αυτοί οι άνθρωποι το να μην αμαρτάνουν το θεωρούν προσβολή και την αμαρτία την θεωρούν πρόοδο.
Αυτό είναι το χειρότερο από όλα. Αν οι σημερινοί άνθρωποι που ζουν στην αμαρτία τουλάχιστον το αναγνώριζαν, θα τους ελεούσε ο Θεός, αλλά δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα και εγκωμιάζουν την αμαρτία.
Αυτό είναι και η μεγαλύτερη βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, την αμαρτία να την θεωρούν πρόοδο και το ηθικό να το λένε κατεστημένο.
Γι' αυτό έχουν μεγάλο μισθό, μεγάλη αξία, αυτοί που αγωνίζονται στον κόσμο και διατηρούν καθαρή ζωή.
Παλιά, αν ένας ήταν διεστραμμένος ή μέθυσος, ντρεπόταν να βγή στην αγορά, γιατί θα τον περιφρονούσαν. Η μία, αν ήταν λιγάκι παραστρατημένη, δεν τολμούσε να βγή έξω. Και ήταν κατά κάποιο τρόπο αυτό ένα φρένο. Σήμερα, αν είναι ένας σωστός, μία κοπέλα λ.χ. αν ζη με ευλάβεια, λένε: «Βρέ, που ζει αυτή!». Αλλά και γενικά, αν οι κοσμικοί έκαναν μία αμαρτία, οι καημένοι, αισθάνονταν την αμαρτωλότητά τους, έσκυβαν και λίγο το κεφαλάκι τους και δεν ειρωνεύονταν έναν που ζούσε πνευματικά, αντίθετα τον καμάρωναν.

Ὁ βίος τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ


Του Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Φλωρόφσκυ

Γνωρίζουμε λίγα για την κατά κόσμον ζωή του Αγ. Μαξίμου. Προέρχονταν από μια παλιά, διακεκριμένη οικογένεια και φαίνεται πως ήταν ευνοούμενος του Αυτοκράτορα Ηρακλείου - πιθανόν μάλιστα να ήταν συγγενής του. Γεννήθηκε περί το 580 στην Κωνσταντινούπολη.
Έλαβε εξαίρετη μόρφωση. Ο βιογράφος του γράφει ότι ο Άγ. Μάξιμος έλαβε «την εγκύκλιον παίδευσιν». Ο Sherwood έχει δίκιο όταν γράφει ότι «αυτό θα σήμαινε ότι η εκπαίδευσή του διήρκησε περίπου από το έκτο η έβδομο έτος της ηλικίας του ως το εικοστό πρώτο, και περιλάμβανε γραμματική, κλασική φιλολογία, ρητορική και φιλοσοφία (συμπεριλαμβανομένων: της αριθμητικής, της μουσικής, της γεωμετρίας, της αστρονομίας, της λογικής, της ηθικής, της δογματικής και της μεταφυσικής), και επίσης ότι αυτή πρέπει να συμπεριελάμβανε την πρώτη του επαφή με τον Αριστοτέλη και τους Νεοπλατωνικούς». Ο Άγ. Μάξιμος μελέτησε τη φιλοσοφία με ιδιαίτερη αγάπη. Αργότερα, το μεγάλο χάρισμα του Αγ. Μαξίμου για τη διαλεκτική και τη λογική, και η τυπική καλλιέργειά του με τη μεγάλη της πολυμάθεια, άφησαν τα ίχνη τους στις αντιπαραθέσεις του προς τους Μονοθελήτες. Από τη νεότητά του ο Άγ. Μάξιμος διακρίνονταν όχι μόνο για την αγάπη του στη φιλοσοφία αλλά και για την ταπεινότητά του, για τον εν γένει χαρακτήρα του. Ως νέος υπηρέτησε στο παλάτι στην αυτοκρατορική καγκελλαρία. Η θορυβώδης και ταραχώδης ζωή του παλατιού δύσκολα θα μπορούσε να είχε ικανοποιήσει τον γεννημένο θεωρητικό, ιδιαίτερα ανάμεσα στις Μονοθελητικές ραδιουργίες που είχαν τότε αρχίσει.
Πολύ σύντομα εγκατέλειψε τον κόσμο και έφυγε για το απομονωμένο μοναστήρι στη Χρυσούπολη στην Ασιατική ακτή απέναντι από την Κωνσταντινούπολη, όχι μακριά από τη Χαλκηδόνα «όπου η φιλοσοφία ανθούσε εκείνη την εποχή». Φαίνεται ότι ο Άγ. Μάξιμος πήρε αυτήν τη σπουδαία απόφαση το 613 με 614. Η στάση του Αγ. Μαξίμου στην ταπεινή του «δοκιμασία» κέρδισε το σεβασμό των αδελφών του προς αυτόν μέσα στο μοναστήρι. Ο βιογράφος του αναφέρει ότι ο Άγ. Μάξιμος στέκονταν όλη τη νύχτα όρθιος προσευχόμενος και τονίζει την ασκητική και αφοσιωμένη ζωή του Οσίου στο μοναστήρι, ισχυριζόμενος ότι οι μοναχοί τον έπεισαν να γίνει ηγούμενός τους. Οι ειδικοί διαφωνούν. Μερικοί το απορρίπτουν αυτό ως ευσεβή μύθο. Το αν έγινε ηγούμενος δεν είναι σημαντικό. Αλλά δεν υπάρχει ουσιαστική μαρτυρία για να το αρνηθούμε η να το δεχτούμε.

ΕΡΝΤΟΓΑΝ « ὄχι δέν ἔστειλα ἀκόμα τακτικό στρατό στήν Λιβύη, μόνο κάτι ρέμπελους γιά νά τούς ἀποβιβάσω ἀπό ἐκεῖ στήν Κρήτη»

Όχι δεν πρόκειται για φανταστικό σενάριο , είναι ο λογισμός και το μυαλό του σουλτάνου και γενικότερα του τούρκου που θεωρεί την Κρήτη δικό του μέρος και τώρα με την ανακάλυψη των ενεργειακών της ξεσηκώθηκε και έρχεται ο κατσικοκλέφτης να πάρει τα χωράφια του παππού του αγά.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Όλο το προηγούμενο διάστημα δεκάδες μαρτυρίες από αδελφούς στην λεβεντογέννα Κρήτη ομιλούν για επιστράτευση των ΑΓΙΩΝ της ( και πρέπει να πούμε ότι το νησί σε όλες τις ιστορικές περιόδους του έχει φανερούς και αφανείς αγίους, αυτοί όλοι επιστρατεύθηκαν )
Παρουσιάζονται σε πιστούς και τους διαμηνύουν να ασφαλίσουν τα λατρευτικά σκεύη και τις άγιες εικόνες από τα απομακρυσμένα μοναστηράκια της και τα ξωκλήσια της.
Και άλλα πολλά…
Αυτό που βιώνουμε είναι συγκλονιστικά ανεπανάληπτο.
Οι προφητείες των αγίων πατέρων μας όχι μόνο ευθυγραμμίζονται με τις γεωπολιτικές εξελίξεις, αλλά τρέχουν πιο μπροστά από αυτές και μας κάνουν σαν τους μαθητές που ξέρουμε τις άγνωστες λύσεις των διαγωνισμάτων που πρόκειται να μπουν τις επόμενες μέρες .
Οι προρρήσεις των πατέρων μας δεν δόθηκαν για να τις χλευάζουμε, αλλά δόθηκαν για να μας σώσουν από το κακό που μας περικύκλωσε. Και δεν ομιλούμε μόνο για θέμα επιβίωσης του Έθνους και της ακεραιότητας του αλλά και για πρόβλημα ατομικής επιβίωσης από τις παγίδες που στήθηκαν.
Να τα βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά , αν και στο μυαλό του σουλτάνου δεν μπαίνουν.

Ἀρχιμ. Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος,Ἀντιοικουμενιστής, ἀντιπαπικός, κήρυξ τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἐλεημοσύνης ὁ μακαριστὸς Ἀρχιμανδρίτης Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος 

Εθεώρει τας οργανώσεις των rotary και των προσκόπων γεννήματα της δαιμονικής μασονίας 
Ἀντιοικουμενιστής, ἀντιπαπικός, κήρυξ τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἐλεημοσύνης ὁ μακαριστὸς Ἀρχιμανδρίτης Ἀθανάσιος μυτιληναῖος ετόνισεν εις ομιλίαν του ο καθηγούμενος της Ιεράς Μονής του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου ο αρχιμανδρίτης Ειρηναίος Βαϊοπουλος. 
Ο μακαριστός γέρων είχε αρνηθεί την συμμετοχήν και τας επαφάς με ετεροδόξους. εγκαίρως είχε διαβλέψει την επικράτησιν του οικουμενισμού, ο οποίος ετοιμάζεται να συγγράψει «νέαν διαθήκην», διαστρέφων το σημερινόν Ευαγγέλιον και τους Αγίους πατέρας της Εκκλησίας μας 

Εἰς μνημόσυνον αἰώνιον ἔσται δίκαιος… 

Τὴν Κυριακή 1η Ἰουνίου, κατὰ τὴν ὁποία ἡ Ἐκκλησία μας ἑόρταζε τὴν μνήμη τῶν 318 Θεοφόρων Πατέρων τῆς Α΄ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, στὴν Ἱερὰ Μονὴ τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου Πυργετοῦ, στὶς παρυφὲς τοῦ Ὀλύμπου, ἐπιτελέστηκε καὶ τὸ Μνημόσυνο τοῦ Μακαριστοῦ καὶ ξακουστοῦ γιὰ τὰ ψυχωφελέστατα κηρύγματά του Γέροντος, Ἀρχιμανδρίτου Ἀθανασίου Μυτιληναίου. Μετὰ τὸ πέρας τῆς Θείας Λειτουργίας, στὴν ὁποία συμμετεῖχαν πλῆθος πνευματικῶν του τέκνων, ὁμίλησε ὁ Σεβαστὸς Καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς, Ἀρχιμανδρίτης Εἰρηναῖος Βαϊόπουλος, γιὰ τὴν ἁγιασμένη καὶ χαρισματοῦχο προσωπικότητα τοῦ Πολυσεβάστου Γέροντος: 

Ἠγωνίζετο διά τήν κάθαρσιν τῆς ψυχῆς 

«Τελέσαμε σήμερα ἀγαπητοίμου, τὸ ὄγδοον ἐτήσιο μνημόσυνο τοῦ Μακαριστοῦ, Ὁσιοτάτου Γέροντόςμας Ἀθανασίου, καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, μᾶς δίδει γιὰ ἀκόμη μία φορὰ τὴν εὐκαιρία νὰ φέρουμε στὴν μνήμημας τὴν ἁγίατου ζωή, τὸ γνήσιο καὶ ἀνόθευτο κήρυγμάτου, τὴν Ὀρθόδοξη Θεολογίατου, τὸ μέγιστο χάρισμα τῆς ἑρμηνείας τῶν Ἱερῶν Γραφῶν, τοὺς ὁμολογιακούς του ἀγῶνες, τοὺς διωγμοὺς ποὺ ὑπέστη ἕνεκεν δικαιοσύνης, τὴν ἀγάπη του πρὸς τὴν νεότητα, τὴν πολύπλευρη ποιμαντική του δραστηριότητα καὶ τὸν ἀκάματο ζῆλο του νὰ στηρίζει τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, νὰ χαίρει μετὰ χαιρόντων καὶ νὰ κλαίει μετὰ κλαιόντων. 

Ὑπῆρξε κατὰ τὸ δεύτερο ἥμισυ τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνος μεγίστη ἐκκλησιαστικὴ προσωπικότητα καὶ ἡ ἀναφορά μας σ’ αὐτὸν ὀφείλει νὰ εἶναι ἀναφορὰ ὡς εἰς Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας. Μαθητεύσαμε παρὰ τοὺς πόδας του τέσσερεις δεκαετίες, κάτι ποὺ ἀποτελεῖ ἰδιαίτερη εὐλογία παρὰ τοῦ Θεοῦ. Μαζὶ ξεκινήσαμε τὴν ἐπάνδρωση τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κομνηνείου καὶ μὲ τὰ ἴδια μας τὰ χέρια κλείσαμε τοὺς Ἱεροὺς ὀφθαλμοὺς του στὴν ἐπιθανάτιο κλίνη τὴν 23ηΜαΐου τοῦ ἔτους 2006 στὸ Γενικὸ Νοσοκομεῖο Λαρίσης. 

Βαθυτάτη πεποίθησή μας, μετὰ τὴν πολυετῆ μαθητεία μας στὸ πρόσωπό του, εἶναι ὅτι εἰς τὸ ἑξῆς, δὲν θὰ ’πρεπε νὰ τελοῦμε μνημόσυνα, ἀλλὰ τὴν μνήμη του, καθὼς ἁρμόζει στοὺς Ἁγίους, γιατὶ ὁ Μακαριστὸς Γέροντάς μας ὑπῆρξε ὄντως Ἅγιος!

Τί δῶρα μποροῦμε νά προσφέρουμε στόν Χριστό, ἀντίστοιχα μέ τά δῶρα τῶν Μάγων



Τι δώρα μπορούμε να προσφέρουμε στον Χριστό,αντίστοιχα με τα δώρα των Μάγων

Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου: ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΜΑΤΑ –ΜΕΛΕΤΗ ΚΒ΄ (γ)

Νεοελληνική απόδοση - Επιμέλεια: Σάββας Ηλιάδης, Δάσκαλος

Στον απόηχο των μεγάλων εορτών του δωδεκαημέρου - εχθές αποδόθηκε η εορτή των Θεοφανείων – και αποχαιρετώντας τες με πνευματική χαρά αλλά και νοσταλγία, αξίζει να μείνουμε για λίγο ακόμη στα γεγονότα και στα πρόσωπα αλλά και στα ωφέλιμα διδάγματα, τα οποία «εξορύσσει» και μας προσφέρει η γραφίδα του αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου:
1. «… Αν εσύ αδελφέ, που διαβάζεις αυτά που γράφω, είσαι φτωχός, πρόσφερε στον νεογέννητο βασιλιά Ιησού,
α). σαν χρυσάφι το επιθυμητικό μέρος της ψυχής σου, δηλαδή, πρόσφερέ του μια καρδιά και θέληση, που θα είναι καθαρή σαν χρυσάφι, καθαρή από κάθε κακή επιθυμία και όρεξη, όλη να ποθεί τα ουράνια, όλη να κλίνει προς τα πνευματικά πράγματα, όλη να καίγεται μόνο από την αγάπη του Ιησού και όχι από κανένα άλλο γήινο πράγμα. Και απλώς και με λίγα λόγια, να μπορείς και συ με όλη σου την καρδιά, με όλα τα θελήματά της και τις επιθυμίες της , να λες εκείνο που είπε ο Δαβίδ «Κύριε, ἐναντίον σου πᾶσα ἡ ἐπιθυμία μου». (Ψαλμ. 37,10). Διότι, γι` αυτόν τον λόγο πρόσταξε και ο Θεός στο Λευιτικό να προσφέρονται σ` αυτόν , όχι μόνο το ξύγκι των νεφρών αλλά και τα δυο νεφρά μαζί` «καὶ τοὺς δύο νεφροὺς καὶ τὸ στέαρ τὸ ἐπ᾿ αὐτῶν, τὸ ἐπὶ τῶν μηρίων, καὶ τὸν λοβὸν τὸν ἐπὶ τοῦ ἥπατος σὺν τοῖς νεφροῖς περιελεῖ». (Λευ. 3, 4), το οποίο, καθώς ερμηνεύει ο μέγας Βασίλειος στον λόγο του Περί Παρθενίας, δείχνει ότι πρέπει να προσφέρουμε στον Θεό ως δώρο, όχι μόνο κάθε λογής επιθυμία σαρκική, αλλά ακόμη και αυτά τα όργανα και μέλη από τα οποία προέρχεται αυτή η επιθυμία και η παραγωγή του σπέρματος, από το τι είδους είναι οι νεφροί. Όσο για τα νεφρά, όχι μόνο το λίπος τους παραδίδουν στη φωτιά αλλά και αυτά τα ίδια, καθώς λέγοντας και χωρίς νεφρά, εννοεί πως μπορούν να ζήσουν χωρίς γάμους. Γι` αυτό και ο Δαβίδ, προσφέροντας στον Θεό, όχι μόνο κάθε επιθυμία του αλλά και αυτά τα νεφρά , τα πρώτα όργανα της επιθυμίας, έλεγε, «ὅτι σὺ ἐκτήσω τοὺς νεφρούς μου, Κύριε». (Ψαλμ. 138, 13).

Οἱ «καυγατζῆδες» (Ἀρσένιος μοναχὸς, Σκήτη Ἁγίου Παντελεήμονος Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου -Ἅγιον Ὄρος)



ΟΙ «ΚΑΥΓΑΤΖΗΔΕΣ»

Ἀρσένιος μοναχὸς, Σκήτη Αγίου Παντελεήμονος Ι.Μ. Κουτλουμουσίου -Ἅγιον Ὄρος

«Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν, οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος»[1] μας λέει η Αγία Γραφή. Αλλοίμονο στους ποιμένες της Ορθοδόξου Εκκλησίας που διδάσκουν αντίθετα από τις εντολές του Χριστού και από τις διδασκαλίες των Αγίων μας. Δυστυχώς αυτό έπραξε με περισσό θράσος ο νέος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Ελπιδοφόρος. Μας λέει λοιπόν ο Σεβασμιώτατος: «αιρετικοί δεν είναι οι Παπικοί, οι Αγγλικανοί, οι Προτεστάντες κ.α. αυτοί έτσι γεννήθηκαν και πρέπει να τους δεχτούμε όπως είναι. Αιρετικοί είναι οι «καβγατζήδες», αυτοί που δεν δέχονται τους αδελφούς Χριστιανούς μας». Αυτά και άλλα πολλά μας λέει ο Σεβασμιώτατος. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με το δόγμα του Ελπιδοφόρου, όλοι οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας που αγωνίστηκαν ενάντια στις αιρέσεις θεωρούνται «καβγατζήδες»!! Είναι καβγατζήδες οι Άγιοι Απόστολοι που πολέμησαν κάθε είδους ειδωλολατρία και αίρεση; Είναι «καβγατζής» ο Απόστολος Παύλος που αποκάλεσε «λύκους βαρείς» τους αιρετικούς; Καβγατζήδες είναι οι μεγάλοι Άγιοι Πατέρες οι καθαιρέτες του αιρεσιάρχου Αρείου; Καβγατζήδες είναι οι Άγιοί μας που αντιστάθηκαν στους θλιβερούς εικονομάχους; 
Είναι καβγατζήδες οι Άγιοι που πολέμησαν τον αιρετικό Νεστόριο και τους ομοίους του που υποβάθμισαν την Παναγία μας Θεοτόκο; Μήπως είναι καβγατζήδες για τον Ελπιδοφόρο οι Αντιπαπικοί μεγάλοι Άγιοι, Μέγας Φώτιος, Γρηγόριος Παλαμάς και Μάρκος ο Ευγενικός;

Ἡ καταστροφή τῆς Σμύρνης καί ἡ θαυματουργή εἰκόνα τῆς Ἁγίας Ἄννας



Στο μοναστήρι της Ανάληψης του Κυρίου βρίσκεται από τις 2 Δεκεμβρίου του 2006 μια θαυματουργή εικόνα της αγίας Άννας. Προέρχεται από το ναό της Αγ. Φωτεινής της Σμύρνης. Είναι αγιογραφημένη το 1881 από τον Δημήτριο Αγρα…
( το υπόλοιπο έχει σβηστεί) Κυδωνία.
Η χάρη της Αγίας ήδη από νωρίς είχε απλωθεί στην πόλη και ο  Χρυσόστομος Σμύρνης , ο τελευταίος επίσκοπός της, οδηγούσε σε αυτήν τα άτεκνα ζευγάρια. Τους έλεγε να νηστεύουν σαράντα ημέρες , να κάνουν προσευχή και παράκληση στην αγία, να εξομολογούνται και έπειτα να κοινωνούν. Η ευλογία της απλωνόταν σε όλους τους ανθρώπους που ζητούσαν την βοήθειά της με πίστη , ακόμα και σε μουσουλμάνους.Έτσι έσωσε η Αγία και τον γιο ενός αγά που οι γιατροί δεν του είχαν δώσει περιθώρια ζωής . Η γυναίκα του αγά προσευχόταν συνέχεια για τη σωτηρία του παιδιού της . Έτσι ένα βράδυ είδε την Αγία στον ύπνο της να της λέει ¨ έλα στην Αγία Φωτεινή να σου πει ο παπάς τι θα κάνεις και εγώ θα σε βοηθήσω ¨. Πράγματι πήγε, προσκύνησε την εικόνα της αγίας , της έδωσε αγιασμό ο ιερέας και μέχρι να γυρίσει στο σπίτι το παιδί είχε γίνει καλά. Μετά από αυτό όλη η οικογένεια του αγά και ο γιατρός του έγιναν χριστιανοί.

Οἱ περιπέτειες τοῦ Μ Ἀθανασίου γιά τήν Ὀρθοδοξία π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου


ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ (1927- 2006) π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ.Μνήμη Ἁγίου Ἀθανασίου Ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 18-01-98

Ἔρχονται ἡμέρες φοβερές καί ἀπαίσιες...

Αδελφοί μου, ελάτε να περάσουμε τον Ιορδάνη! Ποιός είναι ο Ιορδάνης; Ένα δάκρυ μετανοίας. Άγγελος κρατά δίσκο. Περνάει από όλους. Και τί θέλει; Ρίξτε μέσ’ στο δίσκο το δάκρυ σας, το δάκρυ για τα παιδιά και τους νέους, το δάκρυ για τις γυναίκες σας, το δάκρυ για τους αρχιερείς μας, το δάκρυ για τους άρχοντες μας, το δάκρυ για την πατρίδα μας.

Καιρὸς ν᾿ ἀποσπάσομε καὶ καιρὸς νὰ ράψομε...

«Καιρὸς ν᾿ ἀποσπάσομε καὶ καιρὸς νὰ ράψομε... Τῆς αἱρέσεως ἀποσχιζόμενοι, τῇ εὐσεβείᾳ διὰ παντὸς ἐνραπτόμεθα»· καὶ «τότε ἄρρηκτον» βλέπουμε τὸν τῆς Ἐκκλησίας χιτῶνα, ὅταν ἀπορραγῇ τῆς πρὸς τὴν αἵρεσιν κοινωνίας...».

24 Ἰανουαρίου. Ξένης ὁσίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Παρ. λα΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἰακ. β΄ 1-13).
Ιακ. 2,1             Ἀδελφοί μου, μὴ ἐν προσωποληψίαις ἔχετε τὴν πίστιν τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ τῆς δόξης.
Ιακ. 2,1                      Αδελφοί μου, προσέχετε να μη έχετε και εκδηλώνετε την πίστιν σας προς τον ένδοξον Κυριον μας Ιησούν Χριστόν με προσωποληψίας και μάλιστα στον τόπον και τον χρόνον της λατρείας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible