Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη, 27 Απριλίου 2021

Ἡ φιλαργυρία Δ'- Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ φιλαργυρια καί η πλεονεξια Δ'- Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, 26-4-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Συν Θεω αν υπάρχουν ερωτήσεις παρακαλούμε στείλτε τες μας στο: AgiaTrias.erotiseis@gmail.com Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com Κάνετε ἐγγραφή στό κανάλι μας "Κύριος Ἰησοῦς Χριστός Kyrios Ihsous Hristos" τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://www.youtube.com/channel/UCEtO... #ΑΡΧΙΜ_ΣΑΒΒΑΣ_ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ#

«Ἡ ἀπόρρητος Λόγου Θεοῦ κατάβασις», Μ. Δευτέρας,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

ΩΡΕΣ-Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ ~Τροπάριον α΄ ὠδῆς Τριωδίου Μ. Δευτέρας- Ἐορτοδρόμιον, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​​, http://hristospanagia.gr​​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

«Τῷ τήν ἄβατον κυμαινομένην θάλασσαν», Εἱρμός Μ. Δευτέρας, 26-4-2021 Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

Κήρυγμα_ ~Εἱρμός α΄ ὠδῆς Τριωδίου Μ. Δευτέρας- Ἐορτοδρόμιον, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἑρμηνεία εὐαγγελικῶν περικοπῶν τῆς Μ. Τετάρτης ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο:α)Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν προετοιμασία τοῦ δείπνου γιά τό Πάσχα καί τήν ἀποκάλυψη τῆς ἐπερχόμενης προδοσίας ἀπό τόν Ἰούδα,β)Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν παράδοση τοῦ μυστηρίου τῆς Θείας Εὐχαριστίας


α) Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τήν προετοιμασία τοῦ δείπνου γιά τό Πάσχα καί τήν ἀποκάλυψη τῆς ἐπερχόμενης προδοσίας ἀπό τόν Ἰούδα


Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ

[Υπομνηματισμός στα εδάφια Ματθ.26,17-25]

«Τῇ δὲ πρώτῃ τῶν ἀζύμων προσῆλθον οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ λέγοντες αὐτῷ· ποῦ θέλεις ἑτοιμάσωμέν σοι φαγεῖν τὸ πάσχα; ὁ δὲ εἶπεν· ὑπάγετε εἰς τὴν πόλιν πρὸς τὸν δεῖνα καὶ εἴπατε αὐτῷ· ὁ διδάσκαλος λέγει, ὁ καιρός μου ἐγγύς ἐστι· πρὸς σὲ ποιῶ τὸ πάσχα μετὰ τῶν μαθητῶν μου(:την πρώτη λοιπόν από τις επτά ημέρες που διαρκούσε η εορτή των αζύμων, δηλαδή του Πάσχα, ήλθαν οι μαθητές στον Ιησού και του είπαν: “Πού θέλεις να σου ετοιμάσουμε να φας το Πάσχα;” Κι ο Ιησούς τους απάντησε: “Πηγαίνετε στην πόλη στον τάδε και να του πείτε: “Ο διδάσκαλος λέει: Ο καιρός του Πάθους μου πλησιάζει. Σκέφτομαι να κάνω με τους μαθητές μου στο σπίτι σου το καινούργιο Πάσχα και όχι εκείνο που από αύριο το βράδυ θα αρχίσουν να εορτάζουν οι Ιουδαίοι”)» [Ματθ.26,17-18]
«Πρώτη τῶν ἀζύμων» ονομάζει την προηγούμενη των αζύμων· διότι συνήθιζαν πάντοτε να υπολογίζουν την ημέρα από την εσπέρα· και αναφέρει την ημέρα εκείνη, κατά την εσπέρα της οποίας επρόκειτο να θυσιάσουν τον πασχάλιο αμνό· διότι είχαν έλθει την πέμπτη ημέρα της εβδομάδος. Αυτήν την ημέρα λοιπόν, ο μεν ένας ευαγγελιστής την ονομάζει «πρώτη τῶν ἀζύμων», εννοώντας τον χρόνο κατά τον οποίο προσήλθαν· ο δε άλλος ευαγγελιστής λέγει ως εξής: «Ἤγγιζε δὲ ἡ ἑορτὴ τῶν ἀζύμων ἡ λεγομένη πάσχα(:πλησίαζε τότε η εορτή των Αζύμων, που ονομαζόταν Πάσχα. Στη γιορτή αυτή οι Ιουδαίοι επτά ημέρες έτρωγαν άζυμο ψωμί)»[Λουκά 22,1]. Με το «ἢγγιζεν» αυτό, εννοεί ότι πλησίαζε, ήταν επί θύραις, αναφέρεται δηλαδή στην εσπέρα εκείνη, διότι από την εσπέρα άρχιζαν. Για τον λόγο αυτόν και ο καθένας προσθέτει «όταν θυσιαζόταν το Πάσχα».
Και Του λένε: «Ποῦ θέλεις ἑτοιμάσωμέν σοι φαγεῖν τὸ πάσχα;». Ώστε και από αυτό είναι φανερό ότι δεν είχε οικία, δεν είχε κατάλυμα. Εγώ μάλιστα νομίζω ότι ούτε αυτοί είχαν· διότι οπωσδήποτε θα Τον παρακαλούσαν να μεταβεί εκεί. Αλλά δεν είχαν ούτε αυτοί, διότι όλα τα είχαν απαρνηθεί. Για ποιον όμως λόγο, αναρωτιούνται κάποιοι, τελούσε το Πάσχα; Για να δείξει με όλα μέχρι την τελευταία ημέρα ότι δεν είναι αντίθετος με τον μωσαϊκό νόμο. Και γιατί τους στέλνει προς έναν άγνωστο άνθρωπο; Για να αποδείξει με αυτό ότι μπορούσε να μην υποστεί το πάθος· διότι αυτός που έπεισε τον νου εκείνου ώστε να τους δεχτεί, και αυτό μόνο με τα λόγια, τι δεν θα μπορούσε να κάνει εναντίον των σταυρωτών Του, εάν βεβαίως δεν ήθελε να πάθει;

Ώρες- Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 27-4-2021

https://youtu.be/FAXVdbHpoq8
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα

Ἔφριξε ὁ Ὅσιος μέ τήν πανουργία τοῦ διαβόλου....

ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ κάποτε να επισκεφθεί μια σκήτη ο Όσιος Μακάριος, συνάντησε στον δρόμο τον διάβολο φορτωμένο μ’ ένα παράξενο φορτίο, να πηγαίνει κι εκείνος προς τα εκεί.*
```~ Πού πας; τον ρώτησε ο Όσιος```
_- Πάω να βάλω λογισμούς στους μοναχούς, αποκρίθηκε με αναίδεια εκείνος._
```- Και τί είναι αυτά που κουβαλάς μαζί σου;```
_- Τα γεύματα που θα τους προσφέρω._
```- Τόσα πολλά; απόρησε ο Όσιος.```
- _Βέβαια. Αν δεν ικανοποιούνται με το ένα, έχω άλλο έτοιμο κι αν δεν τους αρέσει κι αυτό, τους δίνω τρίτο. Ένα απ’ όλα θα είναι του γούστου τους._
- ```Έχεις πολλούς εκεί που σε ακολουθούνε; ρώτησε με φρίκη ο Αββάς.```
- _Όχι, αναγκάστηκε να ομολογήσει ο διάβολος. Οι περισσότεροι έχουν αγριέψει εναντίον μου. Έχω όμως κι έναν καλό φίλο._
- ```Πώς ονομάζεται; ρώτησε μ’ ένδιαφέρον ο Όσιος```.
- _Θεόπεμπτος, αποκρίθηκε ο διάβολος και τράβηξε βιαστικός τον δρόμο του._
Συλλογισμένος από όσα ακουσε ο Αββάς Μακάριος, ανέβηκε στην σκήτη. Οι αδελφοί του έκαναν θερμή υποδοχή και καθένας φιλοτιμήθηκε να τον προσκαλέσει στην καλύβα του. Ο Όσιος όμως ζήτησε τον Θεόπεμπτο και τον παρακάλεσε να τον φιλοξενήσει. Όταν έφτασαν στο κελλί του, τον ρώτησε πώς περνούσε.
- ```Καλά με την ευχή σου, Αββά, αποκρίθηκε εκείνος.```
- _Δεν σε πειράζουν οι λογισμοί;_

24. Ἡ φιλαργυρια καί η πλεονεξια Ε'- Ἡ θεραπευτική τῶν πνευματικῶν νοσημάτων, τομ. Α΄, Jean Claude Larchet, 27-4-2021, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

https://youtu.be/C9aB86hei3Y
Συν Θεω Διαδικτυακή ομιλία στίς 9.30 απόψε 

Ἐλεύθερος εἶναι ὁ ἄνθρωπος μέχρι τοῦ σημείου νά ἐκλέξει, ἤ τόν διάβολο ἤ τόν Χριστό...

Κάποτε, πήγε κάποιος στην αγορά μιας πόλης για να αγοράσει δούλους. Ανάμεσα σε αυτούς που αγόρασε, ήταν και ένας γεροδεμένος. Αυτόν τον δούλο τον αγόρασε σε μια αστρονομική τιμή, χωρίς να κάνει καθόλου παζάρια.
Το αφεντικό είπε στους δούλους του να ετοιμαστούν και σε λίγο θα πηγαίνανε στην φάρμα για να πιάσουν δουλειά.
Όταν έφτασε η στιγμή να αναχωρήσουν, είδε τους δούλους του να αστειεύονται μεταξύ τους, εκτός από τον γεροδεμένο δούλο. Αυτός καθόταν σιωπηλός και κατηφής σε μια γωνία.
- Τί έχεις και είσαι έτσι; τον ρώτησε το αφεντικό. Σε απασχολεί κάτι;
Και ο δούλος του απάντησε:
- Άκουσα το αστρονομικό ποσό που έδωσες, για να με αγοράσεις και μάλιστα χωρίς παζάρια. Φαντάζομαι τί δουλειά με περιμένει, για να κάνεις απόσβεση του ποσού αυτού! Λοιπόν τί κέφι να έχω;
Και του λέει το αφεντικό:

Ὁ Κορωνοϊός, ὁ Υἱός τῆς Ἀπωλείας καί ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ. (δ’ μέρος)


ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ
ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

του Ιερομονάχου Μελετίου

Περί τῆς μάσκας

«Ὁ Π.Ο.Υ. ἔλεγε ὅτι δέν εἶναι ἀπαραίτητη ἡ μάσκα» (Παρακ., Ἰούλ. – Αὔγ. 2020, σ. 27)

Ὁ ὑπουργός Ἀνάπτυξης Ἄδωνις Γεωργιάδης (Ἀπρίλιος 2020) ἔλεγε: «δέν πρέπει νά ἀγοράζουμε μάσκες, οἱ μάσκες εἶναι μόνον γιά ὅσους εἶναι ἀσθενεῖς καί κάνουν κάποιες μικρές μετακινήσεις καί δέν θέλουν νά κολλήσουν τούς ἄλλους συμπολίτες .. ἐμεῖς οἱ ὑπόλοιποι δέν πρέπει, ὄχι δέν χρειάζεται, δέν πρέπει, μᾶς κάνουν κακό δηλαδή.»

Ὁ λοιμωξιολόγος κ. Νίκος Σύψας ἔλεγε (28-2-2020): «Ἡ μάσκα δέν προστατεύει τούς ὑγιεῖς, ..καί μᾶλλον θά εἶναι κίνδυνος γιά τούς ὑγιεῖς. ..Ἡ μάσκα προστατεύει μόνον τόν πάσχοντα.»

Ὁ κ. Ἠλίας Μόσιαλος ἔλεγε: «Χρειάζεται νά φορᾶμε ὅλοι μάσκες; προφανῶς καί ὄχι. Μπορεῖ νά κάνουν καί κακό οἱ μάσκες .. δέν θά μᾶς προστατέψουν οἱ μάσκες ἀπό τόν Κορωνοϊό»

Τέτοια μᾶς ἔλεγαν περί τῆς μάσκας στήν ἀρχή, εἰδικοί καί ξειδικοί. Μετά πῆραν κωλοτούμπες! Γι’αὐτό, «Ἡ Κυβέρνηση …, λέγοντας τά πάντα, ἀκόμα καί πράγματα ἀντικρουόμενα καί ἀντίθετα μεταξύ τους, ἐξουδετέρωσε ἕνα βασικό ὅπλο: τήν ἀξιοπιστία τοῦ ἴδιού της τοῦ λόγου.» (Χριστιανική, 12 Νοεμ. 2020, σ. 1).

Στήν πραγματικότητα ἡ μάσκα σηματοδοτεῖ, τήν ὑποδούλωση στήν Νέα Ἐποχή! Πολύ ὡραῖα εἶπε περί αὐτῆς ἕνας Γερμανός Καθηγητής, ὁ C. Hofmann:

«Ἡ μάσκα καί εἰδικά ἡ μάσκα στά παιδιά δέν εἶναι μία ἰατρική ἀπόφαση, ἀλλά μία πολιτική, διότι οἱ ἄνθρωποι πού ἐπέβαλαν τό μέτρο θέλουν νά χειραγωγήσουν τόν τρόπο σκέψης καί συμπεριφορᾶς τοῦ ἀνθρώπου καί νά προκαλέσουν στήν ἀδύναμη καί εὐάλωτη προσωπικότητα τῶν παιδιῶν ἀνεξίτηλα ψυχικά τραύματα.» (Ο.Τ. 25 Σεπτ. 2020, φ. 2322, σ. 6).

Τά Lock-down

Σακάτεψαν τήν οἰκονομία παγκοσμίως μέ τά lock-down καί μπορεῖ νά πέσει πείνα βιβλικῶν διαστάσεων. Ὁ πρ. Ὑφυπουργός κ. Μαυραγάνης εἶπε ὅτι «οἱ ἐκατόμβες τῶν νεκρῶν δέν θάρθουν ἀπό τόν ἰό, ἀλλά θάρθουν ἀπό τόν ἰό τῆς φτώχειας καί τοῦ φόβου». Κατά τόν ΟΗΕ θά ἔχουμε 130 ἑκατομμύρια νεκρούς ἀπό τήν φτώχεια καί τήν πείνα. Αὐτό θά εἶναι τό ἀποτέλεσμα τῶν μέτρων πού πήραν γιά τήν προστασίας τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν, ἑκατομμύρια νεκροί. Ἀλλά στήν Νέα Ἐποχή, «ναί» σημαίνει «ὄχι» καί «ὄχι» σημαίνει «ναί».

Ὁ χρόνος τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου.π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος

Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Απόσπασμα απομαγνητοφωνημένης ομιλίας του μακαριστού γέροντος

στην Κατήχηση ΙΔ΄ του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων

(Εἰς τό : «Ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν». Ὁ τόπος τῆς Ταφῆς. Ὁ χρόνος τῆς Ἀναστάσεως)

[…]Έτσι ο Κύριος ανεστήθη, άγνωστον πότε, ξέρετε γιατί; Ίσως να είναι ένα προανάκρουσμα ότι ο Κύριος θα έρθει άγνωστη ώρα όταν θα ξανάρθει. Πιθανώς, αυτό πιθανολογείται κι από τους Πατέρες, αλλά πιθανολογείται, ότι η ημέρα της Δευτέρας του Χριστού Παρουσίας θα είναι Κυριακή. Προσέξτε γιατί θα είναι Κυριακή. Δεν αντιτίθεται σε εκείνο που είπε ο Κύριος ότι κανείς δεν θα ξέρει πότε θα έρθει. Ὡς κλέπτης ἐν νυκτί. Κάθε επτά ημέρες έχομε, αγαπητοί μου, Κυριακή. Ποια Κυριακή θα είναι αυτή; Ουδείς το γνωρίζει. Γιατί μπορεί να είναι Κυριακή η Δευτέρα του Χριστού παρουσία; Διότι η Ανάστασις του Χριστού έγινε ημέρα Κυριακή. Η Πεντηκοστή έγινε ημέρα Κυριακή. Και οι Πατέρες θεολογούντες, υποθέτουν και λέγουν ότι ίσως και η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία, να γίνει ημέρα Κυριακή.

Σημειώσατε ότι η ανακαίνισις των ανθρώπων και της Δημιουργίας, δυνάμει, έγινε ημέρα Κυριακή. Πώς; Με την Ανάσταση του Χριστού. Είπα «δυνάμει». Διότι επατήθη ο θάνατος και εισάγεται η αθανασία. Και συνεπώς η ανακαίνισις του ανθρώπου και της Δημιουργίας. Αλλά και κατά τη Δευτέρα του Χριστού Παρουσία, θα έχουμε ανακαίνιση της Δημιουργίας, θα έχουμε ανάσταση των νεκρών, θα έχουμε αθανασία και αφθαρσία σωμάτων και ανακαίνιση ολοκλήρου της Δημιουργίας. Και αυτό ακόμη ενισχύει ότι η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία θα είναι ημέρα Κυριακή. Προσέξτε· θεολογείται αυτό. Δεν λέμε σίγουρα αυτό, ε; Το θεολογούμε αυτό το πράγμα. Ημέρα Κυριακή.

Έτσι ο Κύριος είπε και κάτι άλλο. Ότι έρχεται ὡς κλέπτης ἐν νυκτί. Γιατί αν εγνώριζε ο νοικοκύρης πότε ο κλέπτης έρχεται, θα φύλαγε την ώρα· που σημαίνει αιφνίδια. Αφέθηκε πιθανώς ο χρόνος απροσδιόριστος, μέσα στη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακήν…- σημειώσατε δε ότι η ημέρα του Σαββάτου δεν άλλαζε όπως παρ’ ημίν αλλάζει στις 12 τη νύχτα. Εμείς έχομε την αστρονομικήν ώρα εισαγάγει, μην το ξεχνάτε αυτό. Η ημέρα του Σαββάτου άλλαξε από τις 6 το απόγευμα. Διότι με την δύσιν του ηλίου, στο εβραϊκό ημερολόγιο, έχομε την καινούρια ημέρα.

Περί δῆθεν δήλωσης τοῦ μακαριστοῦ Χρύσανθου Ἀγιαννανίτου.


Σχόλιο από Ορθοπραξία:

Φανταστείτε που έφτασαν κάποια δαιμονικά μυαλά. Τουλάχιστον οι Μασόνοι περιμένουν 50-100 χρόνια για να δηλώσουν (σε πολλές περιπτώσεις ψευδώς) ότι κάποιος ήταν «δικός τους»…

Οι Ιεράρχες μας και οι Θεολόγοι μας δεν μπορούν να περιμένουν πάνω από 10 μέρες για να αναπαράγουν ψεύτικες δηλώσεις που ευνοούν το αφήγημα τους και να μας παρουσιάσουν ότι κάποιος υπήρξε «μετανοημένος αρνητής».

Ἐντὸς τοῦ ἱεροῦ χώρου καὶ τῆς ἱστορίας τῆς Ἐκκλησίας δυστυχῶς παρατηρεῖται πολλὲς φορὲς μία ἀνίερη τακτικὴ ἀπὸ ὡρισμένους, οἱ ὁποῖοι προφανῶς μὴ ἔχοντες ἀπόλυτη ἐμπιστοσύνη εἰς τὴν ἀλήθειαν, προκειμένου νὰ τὴν «προστατεύσουν» ἢ ἀκόμη γιὰ νὰ προωθήσουν ἰδικές των ἀπόψεις καὶ ἰδέες, κατὰ περίστασιν χρησιμοποιοῦν ἀναληθεῖς, ψευδεῖς καὶ ἀνέντιμους τρόπους.

Διὰ νὰ ἐπιτύχουν τοῦ σκοποῦ των χρησιμοποιοῦν τὸ κῦρος κάποιων πνευματικῶν προσώπων, φανταστικὰ θαύματα, διηγήσεις κ.λπ.

Ἡ ταπεινή μας ἀδελφότης τῆς Καλύβης τοῦ Τιμίου Προδρόμου τῆς Ἱερᾶς Σκήτης Ἁγίας Ἄννης τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἐν μέσῳ πολλῆς ὀδύνης καὶ θλίψεως διὰ τὴν ἀπώλειαν πολυαγαπημένου ἀδελφοῦ της, τοῦ ἱερομονάχου Χρυσάνθου Ἁγιαννανίτου, εὑρίσκεται εἰς τὴν δυσάρεστον θέσιν νὰ πρέπει νὰ συντάξῃ τὴν παροῦσαν ἀνακοίνωσιν προκειμένου νὰ ἀντιμετωπίσῃ μίαν τοιαύτην ἀνίερον τακτικήν.

Μετὰ τὴν κοίμησιν τοῦ ἐν λόγῳ ἀδελφοῦ μας ἐγράφησαν καὶ ἀνηρτήθησαν εἰς τὸν διαδικτυακὸν χῶρον διάφορα κείμενα.

Ἕνα ἐξ αὐτῶν μᾶς ἔχει λυπήσει πολύ, διότι εἰς τὸ πένθος μας προσέθεσε καὶ τὴν ταλαιπωρίαν νὰ δεχώμεθα πλῆθος τηλεφωνημάτων μὲ τὴν ἐρώτησιν, ἐὰν αὐτὰ ποὺ ἀναφέρονται εἰς αὐτό, ὡς δηλώσεις τοῦ πατρὸς Χρυσάνθου, ἀνταποκρίνωνται εἰς τὴν ἀλήθειαν.

Πόσο ἔμεινε ὁ Χριστός στόν Τάφο; Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

Απορία 32η:

ΠΟΣΟ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ;

Στον Άδη; Τυπικώς είναι τρεις ημέρες. Τυπικώς. Ουσιαστικά είναι 33 ώρες. Αλλά λέω 33, διότι αυτό βγαίνει, ας το πούμε, ερμηνευτικά. Είναι μυστήριο πότε ο Χριστός ανεστήθη. Είναι από τα κεκρυμμένα. Την αρχήν της Αναστάσεως δεν την ξέρομε. Δηλαδή πότε ανεστήθη ο Χριστός δεν το ξέρομε. Ξέρομε μόνο την αρχή…, το τέλος της Αναστάσεως. Αντιθέτως ξέρομε την αρχή της Αναλήψεως. Αλλά δεν ξέρομε το τέλος της Αναλήψεως. Πού έφθασε ο Χριστός; Καταλάβατε;

Λοιπόν ο Χριστός απέθανε επί του Σταυρού την Παρασκευή στις 3 το μεσημέρι. Και ανεστήθη ξημερώνοντας Κυριακή. Η Κυριακή όμως ξέρετε από πότε άρχιζε; Η δευτέρα ημέρα της εβδομάδος; Μετά τη δύση του ηλίου το Σάββατο. Σε μας η αλλαγή του 24ώρου γίνεται τα μεσάνυχτα.

Περί τῆς νοητῆς γλυκύτητας καί τή θαυμαστή ἐργασία τῆς φυλάξεως τοῦ νοῦ...

Όπως το αλάτι κάνει νόστιμο το ψωμί και κάθε φαγητό και διατηρεί τα κρέατα να μην σαπίζουν, το ίδιο σκέψου και για τη νοητή γλυκύτητα και τη θαυμαστή εργασία της φυλάξεως του νου. Γιατί γλυκαίνει με Θείο τρόπο τον εσωτερικό και τον εξωτερικό άνθρωπο, διώχνει την δυσωδία των πονηρών λογισμών και μας διατηρεί σταθερούς στα καλά.


(Άγιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος)

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 27-4-2021

https://youtu.be/pttpy0Ra9s8
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 27-4-2021

27 Ἀπριλίου. ♰ Μεγάλη Τρίτη: Ἐν ᾗ μνείαν ποιούμεθα τῆς τῶν δέκα Παρθένων Παραβολῆς ἐκ τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου. Τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Συμεών, Ἐπισκόπου Ἱεροσολύμων, συγγενοῦς τοῦ Κυρίου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα. Μεγάλης Τρίτης (Μτθ. κβ΄ 15 - κγ΄ 39).

Ματθ. 22,15       Τότε πορευθέντες οἱ Φαρισαῖοι συμβούλιον ἔλαβον ὅπως αὐτὸν παγιδεύσωσιν ἐν λόγῳ.

Ματθ. 22,15             Τοτε έφυγαν οι Φαρισαίοι και έκαμαν συμβούλιον και απεφάσισαν να παγιδεύσουν τον Ιησούν με συζήτησιν, που θα άνοιγαν μαζή του.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ