Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

ΤΡΙΤΗ 29-9-2020

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)   20.30-01.30  

Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 20.30- 22.00. 

ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ:https://www.youtube.com/channel/UCEtOr176QWbyqK_H3ZZoJJw (Πατῆστε ΕΓΓΡΑΦΗ καί μετά τό καμπανάκι καί τήν ἐπιλογή ΟΛΕΣ τίς εἰδοποιήσεις)

Ἡ θαυμαστή κλήση τῶν πρώτων μαθητῶν ἀπό τόν Κύριο (Ἁγ. Ἰ. Χρυσοστόμου), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 
Ἡ θαυμαστή κλήση τῶν πρώτων μαθητῶν ἀπό τόν Κύριο (Ἁγ. Ἰ. Χρυσοστόμου)27-9-20 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ αὐταπάρνηση ὁδηγεῖ στήν σωτηρία(Κυριακή μετά τήν Ὕψωσιν τοῦ Τ. Σταυροῦ),Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιρείτου

Ἡ αὐταπάρνηση ὁδηγεῖ στήν σωτηρία(Κυριακή μετά τήν Ὕψωσιν τοῦ Τ. Σταυροῦ)20-9-20,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιρείτου

Ἀποδείξεις περί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἀπό τήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη. Ἁγίου Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, 16η Κατήχηση 4ο μέρος. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ_ΑΓ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ_16η ΚΑΤΗΧΗΣΗ_4ο ΜΕΡΟΣ 06-10-2012 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πνευματικοί λόγοι ἁγίου Μαξίμου (Ἅγιος Μάξιμος Ὁμολογητής)

Η ταπείνωση και η κακοπάθεια ελευθερώνουν τον άνθρωπο από κάθε αμαρτία, κόβοντας τα πάθη της ψυχής η πρώτη και του σώματος η δεύτερη. Αυτό έκανε και ο μακάριος Δαβίδ, όπως φαίνεται από όσα λέει στην προσευχή του προς τον Θεό: «Δες την ταπείνωσή μου και τον κόπο μου και συγχώρησε όλες τις αμαρτίες μου» (Ψαλμ. 24:18).

*
Όπως ακριβώς τις μέρες τις διαδέχονται οι νύχτες και τα καλοκαίρια οι χειμώνες, έτσι και την ηδονή τη διαδέχονται λύπες και οδύνες, είτε σε αυτή τη ζωή, είτε στη μέλλουσα.
*
Η λύπη είναι ενωμένη με τη μνησικακία. Όταν ο νους φέρνει μπροστά του το πρόσωπο του αδελφού με λύπη, είναι φανερό ότι έχει μνησικακία προς αυτόν. Ο δρόμος των μνησίκακων όμως οδηγεί στον θάνατο (Παροιμ. 12:28), γιατί κάθε μνησίκακος είναι παραβάτης του θεϊκού νόμου (Παροιμ. 21:24).

Αν εσύ νιώθεις μνησικακία για κάποιον, προσευχήσου γι’ αυτόν, και θα σταματήσεις την κίνηση του πάθους, καθώς με την προσευχή θα χωρίσεις το πάθος και τη λύπη από τη θύμηση του κακού που σου έκανε. Όταν μάλιστα αποκτήσεις αγάπη και φιλανθρωπία, θα εξαφανίσεις εντελώς το πάθος από την ψυχή σου.
Αν τώρα άλλος μνησικακεί εναντίον σου, γίνε συγχωρητικός και ταπεινός απέναντί του· να τον καλείς και να τρώτε μαζί, να συζητάτε και να συναναστρέφεστε, και έτσι θα τον απαλλάξεις από το πάθος.
*
Μην περιφρονήσεις τη συνείδησή σου που πάντοτε σου δίνει τις πιο καλές συμβουλές. Γιατί οι υποδείξεις της προς εσένα είναι θείες και αγγελικές, και σε ελευθερώνει από τους κρυφούς μολυσμούς της καρδιάς, και σου χαρίζει παρρησία προς τον Θεό την ώρα του θανάτου.
*
Τέσσερις είναι οι γενικοί τρόποι εγκατάλειψης από τον Θεό.

Ἅγιος Παΐσιος: "Βλέπω πὼς μὲ τὴν ὑπομονὴ σώζεται ἡ οἰκογένεια..."

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ – ΛΟΓΟΙ Δ΄ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ

– Γέροντα, πῶς μπορεῖς νὰ ἀντιμετωπίσεις τὸν ἄλλον, ὅταν εἶναι νευριασμένος;
– Μὲ τὴν ὑπομονή!
– Καὶ ἂν δὲν ἔχεις;
– Νὰ πᾶς νὰ ἀγοράσεις! Πουλᾶνε στὰ σοῦπερ-μάρκετ!… Κοίταξε, ὅταν ὁ ἄλλος εἶναι μπουρινιασμένος, ό,τι καὶ νὰ τοῦ πεῖς, δὲν γίνεται τίποτε. Καλύτερα ἐκείνη τὴν στιγμὴ νὰ σιωπήσεις καὶ νὰ λὲς τὴν εὐχή. Μὲ τὴν εὐχὴ θὰ καλμάρει ὁ ἄλλος, θὰ ἠρεμήσει καὶ θὰ μπορέσεις μετὰ νὰ συνεννοηθεῖς μαζί του. Βλέπεις, καὶ οἱ ψαράδες δὲν πᾶνε νὰ ψαρέψουν, ἂν δὲν ἔχει μπουνάτσα· κάνουν ὑπομονή, ὥσπου νὰ καλωσυνέψει ὁ καιρός.
– Ποῦ ὀφείλεται, Γέροντα, ἡ ἀνυπομονησία τῶν ἀνθρώπων;
– Στὴν πολλή… ἐσωτερική τους εἰρήνη! Ὁ Θεὸς τὴν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων τὴν κρέμασε στὴν ὑπομονή. «Ὁ ὑπομείνας εἰς τέλος, σωθήσεται», λέει τὸ Εὐαγγέλιο. Γι’ αὐτὸ δίνει δυσκολίες, διάφορες δοκιμασίες, γιὰ νὰ ἀσκηθοῦν στὴν ὑπομονὴ οἱ ἄνθρωποι.
Ἡ ὑπομονὴ ξεκινᾶ ἀπὸ τὴν ἀγάπη. Γιὰ νὰ ὑπομείνεις τὸν ἄλλον, πρέπει νὰ τὸν πονέσεις. Καὶ βλέπω πὼς μὲ τὴν ὑπομονὴ σώζεται ἡ οἰκογένεια. Εἶδα θηρία νὰ γίνονται ἀρνιά. Μὲ τὴν ἐμπιστοσύνη στὸν Θεὸ τὰ πράγματα ἐξελίσσονται ὁμαλὰ καὶ πνευματικά. Μιὰ φορά, ὅταν ἤμουν στὴν Μονὴ Στομίου, εἶχα δεῖ στὴν Κόνιτσα μιὰ γυναίκα ποὺ ἔλαμπε τὸ πρόσωπό της. Ἦταν μητέρα πέντε παιδιῶν. Μετὰ θυμήθηκα ποιὰ ἦταν. Ὁ ἄνδρας της ἦταν μαραγκὸς καὶ ἔπαιρνε πολλὲς φορὲς δουλειὲς μαζὶ μὲ τὸν μάστορά μου.

Ἔρχεται διωγμός.Θέλουν νά ὑποτἀξουν τἠν ἐκκλησία.Πνευματική αὐτοκτονἰα ἀρχιερἐων καί κλήρου

ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΩΓΜΟΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ & ΚΛΗΡΟΥ (Η ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ· ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ)

_______

ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ


‘Απόσπασμα Ιεραποστολικης συγκεντρώσεως γυναικῶν στην Φλώρινα, στις 10.5.1983
Δύο Ῥῶμαι…. Τώρα δὲν ἔχομε τέτοιο διαχωρισμό. Τώρα ζοῦμε ἀνακατεμένοι. Ὅπως λέγει ἡ παραβολὴ τῆς σαγήνης (βλ. Ματθ. 13,47-50)… Ἀλλὰ εἶνε ὅμως γεγονός, ὅτι τὰ τελευταῖα χρόνια, ἰδίως στὴν πατρίδα μας, ἀρχίζει νὰ γίνεται ἕνας διαχωρισμὸς τῆς χριστιανικῆς κοινωνίας ἀπὸ τὴν ὑπόλοιπη κοινωνία. Ἡ νέα θρησκεια ποὺ προετοιμάζεται εἶναι ὁ μαρξισμός, ὄχι ἀπλῶς οἱ κομμουνισταί, ἀλλὰ οἱ μαρξισταί και καυχόνται γι᾽αὐτό. Ἐδῶ σχήματι μὲν εἴμεθα Χριστιανοί, ἀλλὰ πράγματι ἔχουμε εἰδωλολατρία…

Ἔχουν τὸ ἐπιχείρημα αὐτοὶ οἱ κατ᾿ ὄνομα χριστιανοὶ καὶ λένε: ὅτι Ἐμεῖς βαφτιστήκαμε Χριστιανοί. Αὐτὸ εἶνε μόνο. Αὐτὸ βέβαια δείχνει, ὅτι κρατιῶνται μὲ κάποια «κλωστὴ» ἀπὸ τὸν χριστιανισμό, δὲν τὸ ἀρνοῦμαι. Τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν ὅμως δεικνύουν, ὅτι αὐτοὶ πλέον διαχωρίζονται ἀπὸ τὸν χριστιανισμό. Καυχῶνται γιὰ τὴ νέα θρησκεία τους, ἡ ὁποία παρουσιάζεται μὲ τεραστίαν δύναμιν… Νέα θρησκεία εἶνε ὁ μαρξισμός, ἡ μαρξιστικὴ θρησκεία. Οἱ μαρξισταὶ εἶνε δυναμικοί. Αὐτοὶ πλέον διαχωρίζονται ἀπὸ τὴν χριστιανικὴ πίστι. «Εἶμαι μαρξιστής», σοῦ λέει. Ὑπερηφανεύονται, καυχῶνται γιὰ τὸ μαρξισμό τους. Καὶ ὁπωσδήποτε, τώρα μὲν ἔχομε ἔμμεσον διωγμόν, ἀλλὰ μετ᾿ ὀλίγον θά ᾿χωμε καὶ ἄμεσον διωγμόν. Ἔμμεσος διωγμὸς Ἔμμεσος διωγμὸς εἶνε τὰ διατάγματα, ποὺ βγάζουν συνεχῶς καὶ ἀκαταπαύστως, διὰ τῶν ὁποίων προσπαθοῦν νὰ ἐξευτελίσουν τὴν Ἐκκλησία. Διατάσσουν καὶ ὁρίζουν ἄλλα πράγματα, τὰ ὁποῖα καταδικάζει ἡ Ἐκκλησία. Τὰ ἐγκωμιάζουν καὶ τὰ παρουσιάζουν ὡς ὡραῖα. Ὡς ἐπὶ παραδείγματι τὸ γυμνισμό.

«Ποιός ὁ σκοπός τῆς Δημιουργίας;»Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

«Ποιός ὁ σκοπός τῆς Δημιουργίας;» 

Αρχιμ. Σάββας Αγιορείτης 1-9-2011 

Ακούστε όλη την ομιλία εδώ: 


Λέγαμε την προηγούμενη φορά για την Δημιουργία, ποιος είναι ο σκοπός της Δημιουργίας. Λέγαμε ότι κάθε άνθρωπος, για να κάνει κάποιο έργο, προηγουμένως σκέπτεται για ποιο λόγο να το κάνει, ποιο ελατήριο υπάρχει. Και πάντα έχουμε ένα ελατήριο, έχουμε ένα κίνητρο, έχουμε ένα λόγο που κάνουμε κάτι. Άραγε ο Θεός ποιο λόγο είχε, για να φτιάξει το σύμπαν; Γιατί βεβαίως, ο Θεός δεν έχει καμιά ανάγκη. Εμείς ως άνθρωποι έχουμε πολλές ανάγκες, λόγω της φύσεώς μας και λόγω του ότι είμαστε κτίσματα, είμαστε κτιστοί. Ο Θεός είναι ανενδεής, δεν έχει καμία ανάγκη και από κανέναν και από τίποτα. 

Ο σκοπός Του ήταν και είναι να δείξει την άπειρη αγάπη που έχει στον άνθρωπο και την αγαθότητά Του και την φιλανθρωπία Του. Και να κάνει έτσι τα δημιουργήματά Του και κυρίως τους ανθρώπους και τους αγγέλους μετόχους της δικής Του δόξας και της θείας μακαριότητας. Αυτός είναι ο λόγος που έφτιαξε ο Θεός το σύμπαν, να κάνει μετόχους της δικής Του μακαριότητας και τα δημιουργήματά Του που είναι εικόνες Του, τα κτίσματα που λέγονται άνθρωποι. 

Γι’ αυτό ήρθαμε και εμείς στον κόσμο πλασμένοι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του Θεού, με σκοπό να μπορέσουμε να απολαύσουμε τη δόξα του Θεού, τη μακαριότητα του Θεού, και όχι μόνο τώρα, αλλά εις τους αιώνες των αιώνων, δηλαδή πάντοτε. Και αυτό είναι η θέωση. Η θέα της δόξας του Θεού και η μετοχή στη δόξα αυτή του Θεού. 

Αυτό βέβαια απαιτεί και από τους ανθρώπους μια ανάλογη προετοιμασία, δηλαδή μία, θα λέγαμε, συγκατάθεση σε αυτήν την προσφορά. Ο Θεός μάς προσφέρει τη δόξα Του, μάς προσφέρει το Φως Του, μάς προσφέρει τη μακαριότητά Του, αλλά δεν μάς αναγκάζει να τη δεχτούμε. Αν θέλουμε τη δεχόμαστε, αν θέλουμε την απορρίπτουμε. 

Πώς θα δείξουμε ότι συγκατατιθέμεθα και λέμε ναι στο Θεό, λέμε ναι στην προσφορά του Θεού; 

Το πρώτο που χρειάζεται είναι να πιστέψεις, δηλαδή να εμπιστευτείς τον Θεό, να αποδεχθείς αυτά που σου λέει ως νόμο για τη ζωή σου. Γιατί πολλοί ας πούμε λέμε ότι: «Ναι, θέλω τον Παράδεισο». Θέλεις τον Παράδεισο, και ποιος δεν τον θέλει; Αλλά τον Θεό δεν Τον θέλουμε. Μα ο Θεός είναι ο Παράδεισος. Ο Χριστός είναι ο Παράδεισος. Και πώς το δείχνουμε ότι δεν θέλουμε τον Θεό; Με το ότι βάζουμε δικούς μας νόμους, δικά μας θέλω, τα οποία είναι αντίθετα με το θέλω του Θεού. 

29 Σεπτεμβρίου. Τοῦ Ὁσίου Πατρός ἡμῶν Κυριακοῦ τοῦ Ἀναχωρητοῦ. Πετρωνίας Μάρτυρος. Τοῦ Ἁγίου νέου Ὁσιομάρτυρος Μαλαχίου ἐκ Λίνδου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Τρ. ιζ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ἐφεσ. β΄ 19 - γ΄ 7).


ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ Β´ 19 - 22
19 ἄρα οὖν οὐκέτι ἐστὲ ξένοι καὶ πάροικοι, ἀλλὰ συμπολῖται τῶν ἁγίων καὶ οἰκεῖοι τοῦ Θεοῦ, 20 ἐποικοδομηθέντες ἐπὶ τῷ θεμελίῳ τῶν ἀποστόλων καὶ προφητῶν, ὄντος ἀκρογωνιαίου αὐτοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, 21 ἐν ᾧ πᾶσα ἡ οἰκοδομὴ συναρμολογουμένη αὔξει εἰς ναὸν ἅγιον ἐν Κυρίῳ· 22 ἐν ᾧ καὶ ὑμεῖς συνοικοδομεῖσθε εἰς κατοικητήριον τοῦ Θεοῦ ἐν Πνεύματι.

ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ Γ´ 1 - 7
1 Τούτου χάριν ἐγὼ Παῦλος ὁ δέσμιος τοῦ Χριστοῦ Ἰησοῦ ὑπὲρ ὑμῶν τῶν ἐθνῶν, 2 εἴγε ἠκούσατε τὴν οἰκονομίαν τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ τῆς δοθείσης μοι εἰς ὑμᾶς, 3 ὅτι κατὰ ἀποκάλυψιν ἐγνώρισέ μοι τὸ μυστήριον, καθὼς προέγραψα ἐν ὀλίγῳ, 4 πρὸς ὃ δύνασθε ἀναγινώσκοντες νοῆσαι τὴν σύνεσίν μου ἐν τῷ μυστηρίῳ τοῦ Χριστοῦ, 5 ὃ ἑτέραις γενεαῖς οὐκ ἐγνωρίσθη τοῖς υἱοῖς τῶν ἀνθρώπων ὡς νῦν ἀπεκαλύφθη τοῖς ἁγίοις ἀποστόλοις αὐτοῦ καὶ προφήταις ἐν Πνεύματι, 6 εἶναι τὰ ἔθνη συγκληρονόμα καὶ σύσσωμα καὶ συμμέτοχα τῆς ἐπαγγελίας αὐτοῦ ἐν τῷ Χριστῷ διὰ τοῦ εὐαγγελίου, 7 οὗ ἐγενόμην διάκονος κατὰ τὴν δωρεὰν τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ τὴν δοθεῖσάν μοι κατὰ τὴν ἐνέργειαν τῆς δυνάμεως αὐτοῦ.

Ὁ 15 χρόνος Ἅγιος Νικόλαος ὁ παντοπώλης ὁ Νεομάρτυρας ἀπό τό Καρπενήσι.

 
«....Εγώ χριστιανός είμαι και τον Χριστό μου πιστεύω για αληθινό Θεό. Οι τιμές και τα οφίκια που μου τάζεις, δεν μου χρειάζονται. Εγώ τον Χριστό μου δεν αρνούμαι, τον Χριστό πιστεύω, για το όνομα του θα πεθάνω, Τούρκος δεν γίνομαι». Αυτή ήταν η δυναμική απάντηση του νεαρού Νικολάου στον κριτή, όταν με πλεκτάνη προσπάθησαν να τον εξισλαμίσουν.
Ο Νικόλαος γεννήθηκε στο Καρπενήσι από γονείς ευσεβείς (ανήκε, κατά παράδοσιν σωζομένην προφορικώς μέχρι σήμερα, στην οικογένεια Καρανίκα), που φρόντισαν και για τη δική του ευσέβεια και μόρφωση. Σε ηλικία 15 χρονών βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη, υπηρετώντας στο παντοπωλείο του πατέρα του, στο Ταχτά Καλέ. Κάποιος κουρέας Τούρκος όμως, που του μάθαινε την Τούρκικη γλώσσα, του έδωσε να διαβάσει την Τούρκικη ομολογία πίστης, μπροστά σε μάρτυρες, χωρίς ο Νικόλαος να γνωρίζει τίποτα.

Ἄλαλα τὰ χείλη τῶν ἀσεβῶν, Ἁγίου Παισίου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορ.

 Ἄλαλα τὰ χείλη τῶν ἀσεβῶν, Ἁγίου Παισίου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορ. 27-09-2020 (ἀπόσπασμα ὁμιλίας)

Ταυτότητα, προέλευση καί ἰδιότητες τῆς Ἐκκλησίας:Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Παράδεισος καί ὁ Χριστός.Ἀρχ.Σάββας Ἁγιορεἰτης


Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Παράδεισος καί ὁ Χριστός 

Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Παράδεισος. Ὅποιος ζεῖ ἐντός τῆς Ἐκκλησίας, ζεῖ στόν ἐπι γῆς Παράδεισο, ὁ ὁποῖος «εἶναι ὁμοιότατος μέ τόν ἐν οὐρανοῖς»[1]. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὁ Χριστός καί ὁ Παράδεισος, εἶναι ἡ ζωή μέσα στό φῶς καί στήν ἀγαλλίαση[2]. Στήν Ἐκκλησία «ζοῦμε τόν Χριστό»[3]. Ζοῦμε τήν Μία Ἀλήθεια, πού δέν εἶναι μία θεωρητική πρόταση - ἀξίωμα, ἀλλά εἶναι τό Ἕνα καί μοναδικό Πρόσωπο τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Αὐτό εἶναι καί ἡ βίωση τοῦ Παραδείσου, ἀφοῦ «ὁ Χριστός εἶναι ὁ Παράδεισος»[4]. Γι’ αὐτό ὁ Παράδεισος εἶναι ὁ ἴδιος, ὅπως ἔλεγε ὁ Γέροντας, στόν οὐρανό καί στή γῆ[5].

Διαφορετικά θά καταντήσει ἡ προσευχή μας νά εἶναι ξηρή καί ἀνώφελη

Να προσευχόμαστε για τον εαυτόν μας από εσωτερική ανάγκη, ενώ για τον άλλον από πραγματική αγάπη.
Η μεγαλύτερη ελεημοσύνη που μπορείς να προσφέρεις σε έναν άνθρωπο, είναι να προσεύχεσαι για αυτόν. Βέβαια, όταν μπορούμε να τον βοηθήσουμε και έμπρακτα, θα το κάνουμε, γιατί διαφορετικά θα καταντήσει η προσευχή μας να είναι ξηρή και ανώφελη. Η προσευχή μας δηλαδή, να συνοδεύεται από έργα αγάπης, όταν αυτό είναι εφικτό από εμάς


Δημήτριος Παναγόπουλος Ιεροκήρυκας †

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible