Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 19 Αυγούστου 2023

Μὲ ποιά τάξῃ πολεμοῦμε τὰ πάθῃ καὶ τίς αἰφνίδιες κινήσεις του, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_22. Μὲ ποιά τάξῃ πολεμοῦμε τὰ πάθῃ καὶ τίς αἰφνίδιες κινήσεις τους, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου-Ἀόρατος πόλεμος κέφ. 17+18 [α' μέρους], Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 18-8-2023 Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἡ Β' Παρουσία τοῦ Κυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ Β' Παρουσία τοῦ Κυρίου, 18-8-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ καρπὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ Ἁγία Γραφή καὶ ἡ γιόγκα-Ἡ θέσῃ τοῦ Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου,

 Ὁ καρπὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἡ Ἁγία Γραφή καὶ ἡ γιόγκα-Ἡ θέσῃ τοῦ Ἁγ. Πορφυρίου (ὁμιλία σὲ παιδιὰ), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 17-8-2023

Ἔλλειψε τὸ πνεῦμα τῆς θυσίας, Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Έλειψε τὸ πνεῦμα τῆς θυσίας, Ἁγ. Παϊσίου, 17-8-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 19-8-2023

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ-ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 19-8-2023 
https://www.youtube.com/live/_tGfkuw1EiQ?feature=share

Κυριακή ΙΑ Ματθαίου. Ὁ Ἰερός Χρυσόστομος γιά τήν παραβολή τοῦ ἀγνώμονος ὀφειλέτου


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Ματθ.18,23-35]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΝΩΜΟΝΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΟΥ

Όπως στην περίπτωση της κιθάρας δεν αρκεί μόνον μια χορδή για να προκληθεί μελωδία, αλλά πρέπει όλες να τις κρούουμε με τον κατάλληλο τρόπο και ρυθμό, έτσι και στην περίπτωση της ψυχικής αρετής δεν αρκεί για τη σωτηρία μας η τήρηση μόνο μίας εντολής του Κυρίου, αλλά πρέπει να τις τηρούμε όλες με ακρίβεια και αυστηρότητα, εάν βέβαια έχουμε διάθεση να επιτύχουμε πραγματική μελωδία.

Έμαθε το στόμα σου να μην ορκίζεται, όπως ορίζει μία εντολή; Έχει ασκηθεί η γλώσσα σου να λέγει σε κάθε περίσταση μονάχα «ναι» και «όχι», όπως ορίζει μία άλλη; Ας μάθει λοιπόν να αποφεύγει και κάθε κακολογία και να δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον για την εντολή αυτή, επειδή χρειάζεται και περισσότερος κόπος εκ μέρους μας για την εκπλήρωσή της. Και αυτό διότι στην περίπτωση του όρκου χρειαζόταν να υπερνικήσουμε απλώς μία συνήθεια, ενώ στην περίπτωση της οργής χρειάζεται μεγαλύτερος αγώνας, επειδή αυτό είναι πάθος τυραννικό και πολλές φορές παρασύρει όσους δεν έχουν νήψη και τους γκρεμίζει στο βάραθρο της απώλειας.

Υπομείνετε λοιπόν τον εκτεταμένο λόγο μου που θα ακολουθήσει· διότι θα ήταν παράλογο να τραυματίζεστε κάθε μέρα στις αγορές, στα σπίτια σας από φίλους, από συγγενείς, από εχθρούς, από γείτονες, από δούλους, από γυναίκα, από παιδί, από τις ίδιες σας τις σκέψεις και να μη φροντίζετε για τη θεραπεία των τραυμάτων αυτών ούτε μία φορά την εβδομάδα και μάλιστα όταν γνωρίζετε ότι ο τρόπος αυτός της θεραπείας είναι και δωρεάν και ανώδυνος· διότι τώρα δεν κρατώ σίδερο στο χέρι μου, αλλά μεταχειρίζομαι λόγο αντί σιδήρου, λόγο όμως κοπτερότερο από κάθε σίδηρο, ο οποίος αποκόπτει από τη ρίζα τη σήψη της αμαρτίας, χωρίς να προκαλεί πόνο σε εκείνον που πάσχει. Δεν κρατώ φωτιά στο δεξί μου χέρι, αλλά κρατώ διδασκαλία σφοδρότερη και από τη φωτιά, που δε φέρει καυτήρα στην πληγή, αλλά ματαιώνει την εξάπλωση της κακίας και αντί πόνου, παρέχει πολλή ευχαρίστηση στον απαλλασσόμενο από την κακία. Εδώ δεν χρειάζεται χρόνος, δεν χρειάζονται μόχθοι, δεν χρειάζονται χρήματα. Αρκεί μόνο θέληση και θα επιτύχουμε αμέσως όλα όσα έχουν σχέση με την αρετή. Και αν εννοήσουμε την αξίωση του Θεού που μας προστάσσει και νομοθετεί, θα δεχτούμε αρκετή διδασκαλία και προτροπή· διότι δεν σας διδάσκουμε με δική μας έμπνευση, αλλά σας οδηγούμε όλους στον Νομοθέτη. Ακολουθείτε λοιπόν και ακούστε τους θείους νόμους.

Πού λοιπόν ομίλησε ο Κύριος για την οργή και τη μνησικακία; Και σε πολλά άλλα σημεία, αλλά ιδιαιτέρως στην παραβολή αυτή που είπε στους μαθητές για εκείνον τον κακό οφειλέτη, αρχίζοντας κάπως έτσι:

«Διὰ τοῦτο ὡμοιώθη ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἀνθρώπῳ βασιλεῖ, ὃς ἠθέλησε συνᾶραι λόγον μετὰ τῶν δούλων αὐτοῦ(:Επειδή στη βασιλεία των ουρανών το καθήκον να συγχωρούμε όσους μας έχουν φταίξει είναι απεριόριστο, γι’ αυτό μοιάζει η βασιλεία των ουρανών μ’ έναν επίγειο βασιλιά, που θέλησε να του αποδώσουν λογαριασμό οι δούλοι και αυλικοί του, στους οποίους είχε αναθέσει τη διαχείριση των φόρων και των εισπράξεών του).

Σοφία Μπεκρῆ: Τό ἐγκώμιο τοῦ Κυρίου


Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

«Μακάριοι οἱ ἀκούοντες τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ φυλάσσοντες αὐτόν», εἶναι ἡ φράση ποὺ ἀκοῦμε καθ’ ὅλη τὴν περίοδο τῶν Παρακλητικῶν Κανόνων στὴν Παναγία. Συγκεκριμένα, η φράση αὐτὴ ἀκούγεται στὸ τέλος τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Μεγάλου Παρακλητικοῦ Κανόνος (Λουκ., ια’ 27-28).

Τὸ εὐαγγελικὸ αὐτὸ ἀπόσπασμα κάνει λόγο γιὰ τὴν εἴσοδο τοῦ Ἰησοῦ στὴν Βηθανία καὶ γιὰ τὴν ὑποδοχή Του ἀπὸ τὶς ἀδελφὲς τοῦ Λαζάρου, Μάρθα και Μαρία. Στὴν συνάντηση αὐτὴν ὁ Κύριος ἐπαινεῖ τὴν Μαρία γιὰ τὸ γεγονὸς ὅτι «παρακαθήσασα παρὰ τοὺς πόδας τοῦ Ἰησοῦ ἤκουε τῶν λόγων αὐτοῦ» καὶ ἐπιπλήττει τὴν Μάρθα, ἡ ὁποία «περιεσπᾶτο περὶ πολλὴν διακονίαν». Ὅταν, μάλιστα, ἡ Μάρθα κάνει παράπονα στὸν Ἰησοῦ ὅτι ἡ ἀδελφή της κατέλιπε αὐτὴν μόνην διακονεῖν, ὁ Χριστὸς τῆς ἀποκρίνεται μὲ νόημα ὅτι ἐκείνη μεριμνᾶ καὶ τυρβάζει περὶ πολλά, ἐνῶ ἡ ἀδελφή της, ἡ Μαρία, «τὴν ἀγαθὴν μερίδα ἐξελέξατο, ἥτις οὐκ ἀφαιρεθήσεται ἀπ’ αὐτῆς.» (ὅ. π. ι’ 38-42) Ἑπομένως, ὁ Κύριος προτάσσει τὸ ἄκουσμα τοῦ λόγου Του, ποὺ εἶναι λόγος σωτηρίας, ἀπέναντι σὲ ὁποιασδήποτε ἄλλη «διακονία», ἡ ὁποία τὸν περισπᾶ ἀπὸ αὐτόν: «ἑνὸς δέ ἐστι χρεία» (ὅ. π. 42), λέει χαρακτηριστικά.

Ἄρα, ἡ κύρια ἀσχολία τοῦ ἀνθρώπου εἶναι νὰ ἀκούῃ τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ. Μόνον, ὅμως, νὰ τὸν ἀκούῃ; Ἡ ἀπάντηση δίνεται στὴν συνέχεια. Τὸ τελευταῖο τμῆμα τοῦ συγκεκριμένου Εὐαγγελίου εἶναι ἀπὸ τὸ ἑπόμενο κεφάλαιο τοῦ Λουκᾶ, τὸ ια’, διαβάζεται, ὅμως, στὴν συνέχεια, ἀκριβῶς ἐπειδὴ συνδέεται νοηματικὰ μὲ τὸ προηγούμενο. Μιὰ γυναῖκα ἀπὸ τὸ πλῆθος, ἐνθουσιασμένη ἀπὸ τὸν λόγο Του, λέει στὸν Κύριο: «Μακαρία ἡ κοιλία ἡ βαστάσασά σε καὶ μαστοί, οὕς ἐθήλασας.» (ια’ 27). Τότε Ἐκεῖνος συμπληρώνει: «Μενοῦνγε, μακάριοι οἱ ἀκούοντες τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ φυλάσσοντες αὐτόν» (ια’ 28).

Ἡ Worldcoin ξεκινᾶ τήν κυκλοφορία τοῦ νέου συστήματος παγκόσμιας ταυτοποίησης μέ «σκανάρισμα» ἴριδας


Η δυστοπική τεχνολογία κυκλοφορεί παγκοσμίως, αλλά αντιμετωπίζει ρυθμιστικό έλεγχο στις ΗΠΑ.

Οι σκεπτικιστές παρακολουθούν καθώς το εγχείρημα του CEO του OpenAI Sam Altman, Worldcoin, ανακοινώνει την κυκλοφορία του. Αυτή τη Δευτέρα, το Tools for Humanity με έδρα το Βερολίνο και το Σαν Φρανσίσκο παρουσίασε το σύστημα ψηφιακού διαβατηρίου που βασίζεται σε blockchain της Worldcoin – το World ID, μαζί με το δικό του διακριτικό κρυπτονομίσματος, το WLD.

Με την υπόσχεση μιας κρυπτογραφικά ασφαλούς «απόδειξης της προσωπικότητας», το Worldcoin επιδιώκει να διακρίνει τους πραγματικούς ανθρώπους από τα ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης, θέτοντας τα θεμέλια για πιθανή διανομή καθολικού βασικού εισοδήματος (UBI). Το κάνει παρουσιάζοντας το μοναδικό του υλικό, τη «σφαίρα» – μια ασημένια σφαίρα στο μέγεθος μιας μπάλας μπόουλινγκ – που εκτελεί σαρώσεις ίριδας για να επιβεβαιώσει το ότι ο χρήστης είναι άνθρωπος.

Ο πυρήνας του συστήματος Worldcoin αποτελείται από το World ID, μια ψηφιακή ταυτότητα και το διακριτικό WLD, το οποίο λαμβάνουν οι χρήστες κατά τη δημιουργία ενός πορτοφολιού. Για να εξασφαλίσουν ένα World ID, οι χρήστες πρέπει να υποβάλουν μια σάρωση ίριδας μέσω του Worldcoin Orb, προσφέροντας έτσι μια επαληθεύσιμη απόδειξη της ανθρώπινης ταυτότητάς

19 Αὐγούστου. Ἀνδρέου μεγαλομάρτυρος (δ΄ αἰ.). Τιμοθέου, Εὐτυχιανοῦ, Στρατηγίου μαρτύρων (†304). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Σαβ. ια´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α´ Κορ. α´ 3-9).

Α Κορ. 1,3          χάρις ὑμῖν καὶ εἰρήνη ἀπὸ Θεοῦ πατρὸς ἡμῶν καὶ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Α Κορ. 1,3                 και ευχόμεθα να είναι πάντοτε μαζή σας και να βασιλεύη εις τας ψυχάς σας η χάρις και η ειρήνη από τον Θεόν και Πατέρα μας και από τον Κυριον Ιησούν Χριστόν.

Κυριακή ΙΑ Ματθαίου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἰερό Χρυσόστομο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΑ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄Κορ.9,1-12]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Οὐκ εἰμὶ ἀπόστολος; οὐκ εἰμὶ ἐλεύθερος; οὐχὶ Ἰησοῦν Χριστὸν τὸν Κύριον ἡμῶν ἑώρακα; οὐ τὸ ἔργον μου ὑμεῖς ἐστε ἐν Κυρίῳ; (:Δεν είμαι απόστολος με ίσα δικαιώματα με τους άλλους αποστόλους; Δεν είμαι ελεύθερος όπως οι άλλοι χριστιανοί; Δεν είδα τον Ιησού Χριστό τον Κύριό μας; Και δεν είστε εσείς το έργο που με τη βοήθεια του Θεού επιτέλεσα;)»[Α΄Κορ.9,1].

Επειδή προηγουμένως είχε πει ότι «εἰ βρῶμα σκανδαλίζει τὸν ἀδελφόν μου, οὐ μὴ φάγω κρέα εἰς τὸν αἰῶνα, ἵνα μὴ τὸν ἀδελφόν μου σκανδαλίσω(:εάν αυτό που τρώω γίνεται αιτία σκανδάλου και αμαρτίας για τον αδελφό μου, δεν θα φάω ποτέ οποιοδήποτε είδος κρέατος, για να μην σκανδαλίσω τον αδερφό μου)»[Α΄Κορ.8,13], πράγμα το οποίο δεν είχε μεν κάνει, υποσχόταν όμως ότι θα το έκανε, εάν παρίστατο ανάγκη, για να μη λέγει κανείς ότι «κομπάζεις άσκοπα και φιλοσοφείς με λόγια και υπόσχεσαι με το στόμα μόνο, που είναι εύκολο και σε μένα και στον καθένα· εάν αυτά τα λέγεις από την ψυχή σου, δείξε με τα έργα τι καταφρόνησες, για να μη σκανδαλίσεις τον αδελφό σου», για τον λόγο αυτόν αναγκάζεται στη συνέχεια να προχωρήσει στην απόδειξη αυτών και να δείξει ότι απείχε ακόμη και από όσα επιτρέπονταν προκειμένου να μην προκαλέσει σκανδαλισμό, εάν και κανείς νόμος δεν τον εξανάγκαζε σε αυτό. Και δεν είναι βέβαια αυτό θαυμαστό, αν και είναι θαυμαστό, ότι απείχε από όσα επιτρέπονταν, για να μη σκανδαλίσει, αλλά ότι το έκανε με πολύ κόπο και κίνδυνο.

«Γιατί», λέγει, «πρέπει να αναφέρω τα ειδωλόθυτα;». «Διότι, ενώ ο Χριστός παρήγγειλε όσοι κηρύττουν το Ευαγγέλιο να ζουν από τους μαθητές τους, εγώ δεν έκανα αυτό, αλλά προτίμησα και αν ακόμη παρίστατο ανάγκη, να πεθάνω από την πείνα και να βρω τον χειρότερο θάνατο, προκειμένου να μη λάβω τίποτε από τους κατηχούμενους»· όχι διότι επρόκειτο να σκανδαλιστούν εάν δεν λάμβανε, αλλά επειδή επρόκειτο να οικοδομηθούν, πράγμα το οποίο ήταν πολύ σπουδαιότερο. Και μάρτυρες τούτου παρουσιάζει αυτούς, μεταξύ των οποίων ζούσε και εργαζόμενος και πεινώντας και στενοχωρούμενος, επειδή τρεφόταν από άλλους, μην τυχόν τους σκανδαλίσει· διότι πράγματι σκανδαλίζονταν με το τίποτε· αυτός τηρούσε τον νόμο, αλλά όμως σκεπτόταν αυτούς πολύ περισσότερο. Εφόσον λοιπόν αυτός έπραξε περισσότερα απ΄ό,τι καθορίζει ο νόμος, για να μη σκανδαλιστούν, και απείχε ακόμη και από επιτρεπόμενα, για να οικοδομήσει άλλους, τίνος καταδίκης θα ήσαν άξιοι αυτοί οι οποίοι δεν απέχουν από τα ειδωλόθυτα τη στιγμή μάλιστα, κατά την οποία για τον λόγο αυτόν πολλοί χάνονται, ενώ θα έπρεπε να τα αποφύγουν και χωρίς να υπήρχε ο κίνδυνος του σκανδάλου για μόνο τον λόγο ότι είναι η τράπεζα των δαιμόνων;

Γιά ἀνάκριση στήν Ἀστυνομία ὁ Μητροπολίτης Ζαπορόζιε Λουκᾶς


Στη Διεύθυνση της Εθνικής Αστυνομίας της πόλεως Ζαπορόζιε, κλήθηκε την Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023 ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζαπορόζιε και Μελιτουπόλεως κ. Λουκάς.

Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του μετά την ανάκριση ο Μητροπολίτης Λουκάς ανέφερε ότι κατ’αυτού ασκήθηκε η ποινική δίωξη βάσει του άρθρου 161 του Ποινικού Κώδικα της Ουκρανίας (σκόπιμες ενέργειες με στόχο την υποκίνηση θρησκευτικής εχθρότητας και μίσους).

Αφορμή για την άσκησή της στάθηκαν οι αναρτήσεις στον λογαριασμό του στο κοινωνικό δίκτυο Telegram, που ελέγχουν το εκκλησιαστικό σχίσμα.

«Μου είχαν επιδείξει τη φιλολογική γνωμάτευση εμπειρογνώμονα, ο οποίος ίσως είναι γνώστης φιλολογίας, όμως δεν είναι καθόλου γνώστης των θεολογικών ζητημάτων, των ιερών κανόνων της Εκκλησίας, της εκκλησιολογίας και γενικά της ζωής της Εκκλησίας. Λ.χ. μου προσάπτουν ως κατηγορία ότι χρησιμοποιώ τη φράση «βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος» επεσήμανε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Λουκάς.

«Καλοῦμε τόν Ἑλληνικό λαό νά μή βιαστεῖ νά παραλάβει τήν νέα ταυτότητα καί νά ἐπαγρυπνεῖ γιά τήν πνευματική του ἐλευθερία»



Αθήνα, 6 Αυγούστου 2023

Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία από όλη την Ελλάδα που υπογράφουν το κείμενο αυτό, εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους προς την Ελληνική Κυβέρνηση, για την προαναγγελλόμενη κυκλοφορία ηλεκτρονικών (ψηφιακών) ταυτοτήτων από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, έπειτα από περίπου 40 χρόνια σταθερής λαϊκής αποδοκιμασίας και απόρριψης παρομοίων κυβερνητικών προσπαθειών.

Ως πιστά μέλη τής Εκκλησίας, παραμένουμε προσηλωμένοι στις συνοδικές αποφάσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος (1993, 2626/1997, 2641/1998) και στην παρακαταθήκη των συγχρόνων σεβασμίων και αγίων Γερόντων, οι οποίοι μας συνέστησαν να μην παραλάβουμε καμία τέτοιου είδους ταυτότητα, με την οποία, όπως εξηγούμε παρακάτω, παραδίδουμε μετά βεβαιότητας τη θεόσδοτη ελευθερία μας στο ψηφιακό κράτος.

Υπενθυμίζουμε ότι η Ιερά Σύνοδος σε ανακοινωθέν της κατά την 17η Νοεμβρίου 2010 διεμήνυσε ότι «ἡ Ἐκκλησία εἶναι ὑποχρεωμένη νά διαφυλάττει τήν ἐλευθερία τοῦ προσώπου καί νά ὑπερασπίζεται τήν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως. Γι’ αὐτό: α) ἡ ”Κάρτα τοῦ Πολίτη” δέν πρέπει νά περιέχει κατ’ οὐδένα τρόπο, ἐμφανῆ ἤ ἀφανῆ, τόν ἀριθμό ”666” β) ἐπίσης κατ’ οὐδένα τρόπο πρέπει μέ αὐτή νά παραβιάζονται οἱ προσωπικές ἐλευθερίες».

Είναι αναπόφευκτο το απαράδεκτο της παραβιάσεως των προσωπικών ελευθεριών από την επιβολή της ηλεκτρονικής ταυτότητας καθώς ως άμεσες συνέπειές της ακολουθούν η αριθμοποίηση, το ψηφιακό φακέλωμα, και κυρίως η παντοδυναμία του κράτους απέναντι στον πολίτη, ο οποίος όπως μας έχουν δείξει άλλες εμπορικές ψηφιακές εφαρμογές, εύκολα υποκύπτει στο να εκχωρήσει τη ζωή και την ελευθερία του, για λίγη ψηφιακή ευκολία. Είναι αποδεδειγμένο τεχνολογικά ότι η ιχνηλάτηση των ενεργειών κάθε ατόμου, και η δυνατότητα ενεργοποίησης της παρακολούθησής του, είτε με την ίδια την ταυτότητα μέσῳ των οιωνδήποτε σημείων ταυτοποίησης, είτε με την παράλληλη χρήση εφαρμογών κινητού τηλεφώνου τύπου “COVID-pass” ή “Gov.gr Wallet”, θέτει τα θεμέλια για την 24ωρη παρακολούθηση του πολίτη. Η δε προάσπιση της ελευθερίας των ανθρώπων συνιστά θεμελιώδες έργο της Εκκλησίας, η Οποία ως Μητέρα ενδιαφέρεται για όλες τις εκφάνσεις του βίου των τέκνων Της.

Μέ ἕνα παλιό ποδήλατο Ralie 18 διένυσε ἀμέτρητα χιλιόμετρα γιά νά διδάξει Μετάνοια στούς ἀνθρώπους!!


Με ενα παλιό ποδήλατο Ralie 18 διένυσε αμέτρητα χιλιόμετρα για να διδάξει Μετανοια στους ανθρωπους!!
Εχει έναν Άγιο η Μηλιά....
Χατζηφλουρεντζος... Ο Αγιος της Αγιοτόκου Κύπρου!!!


https://proskynitis.blogspot.com/2023/08/ralie-18.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible