Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης Β΄ 17 4 2019 Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου


Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης Β΄ 17 4 2019 Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης Α΄ Ἐρωταποκρίσεις Ἁγ Ἀναστασίου Σιναΐτου Ἐρώτηση 6η


Ἡ ὠφέλεια τῆς ἐξομολόγησης Α΄ Ἐρωταποκρίσεις Ἁγ Ἀναστασίου Σιναΐτου Ἐρώτηση 6η

Περί μετανοίας. Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου



Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, 

απόσπασμα από την πρώτη ομιλία «Περί μετανοίας» 

σχετικά με την παραβολή του ασώτου υιού 

Ήταν δύο αδέλφια, τα οποία, αφού μοιράστηκαν αναμεταξύ τους την πατρική περιουσία, ο ένας έμεινε στο σπίτι, ενώ ο άλλος έφυγε σε μακρινή χώρα. Εκεί, αφού κατέφαγε όλα όσα του δόθηκαν, δυστύχησε και υπέφερε μη υπομένοντας τη ντροπή από τη φτώχεια. [Λουκά 15, 11 κ.ε.]. Αυτή την παραβολή θέλησα να σας την πω, για να μάθετε, ότι υπάρχει άφεση αμαρτημάτων και μετά το Βάπτισμα, εάν είμαστε προσεκτικοί. Και το λέγω αυτό όχι για να σάς κάνω αδιάφορους, αλλά για να σας απομακρύνω από την απόγνωση. Γιατί η απόγνωση μάς προξενεί χειρότερα κακά και από τη ραθυμία. 
Αυτός λοιπόν ο υιός αποτελεί την εικόνα εκείνων που αμάρτησαν μετά το Βάπτισμα. Και ότι φανερώνει εκείνους που αμάρτησαν μετά το Βάπτισμα, αποδεικνύεται από το ότι ονομάζεται «υιός». Γιατί κανένας δεν μπορεί να ονομασθεί υιός χωρίς το Βάπτισμα. Επίσης διέμενε στην πατρική οικία και μοιράστηκε όλα τα πατρικά αγαθά, ενώ πριν από το Βάπτισμα δεν μπορεί κανείς να λάβει την πατρική περιουσία, ούτε να δεχθεί κληρονομία. Ώστε με όλα αυτά μας υπαινίσσεται το σύνολο των πιστών. 
Επίσης ήταν αδελφός εκείνου που είχε προκόψει. Αδελφός όμως δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς την πνευματική αναγέννηση. Αυτός λοιπόν, αφού έπεσε στη χειρότερη μορφή κακίας, τι λέγει; «Ἄναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου(:θα σηκωθώ και θα πάω στον πατέρα μου)» [Λουκά 15,18]. Γι’ αυτό ο πατέρας του τον άφησε και δεν τον εμπόδισε να φύγει στην ξένη χώρα, για να μάθει καλά με την πείρα, πόση ευεργεσία απολάμβανε όταν βρισκόταν στο σπίτι. Γιατί πολλές φορές ο Θεός, όταν δεν πείθει με το λόγο Του, αφήνει να διδαχθούμε από την πείρα των πραγμάτων, πράγμα βέβαια που έλεγε και στους Ιουδαίους. 
Επειδή δηλαδή δεν τους έπεισε, ούτε τους προσέλκυσε, απευθύνοντας σε αυτούς αμέτρητους λόγους με τους προφήτες, τους άφησε να διδαχθούν με την τιμωρία, λέγοντάς τους: «Παιδεύσει σε ἡ ἀποστασία σου, καὶ ἡ κακία σου ἐλέγξει σε(:θα σε διδάξει η αποστασία σου και θα σε ελέγξει η κακία σου)» [Ιερ. 2, 19]· γιατί έπρεπε να Του είχαν εμπιστοσύνη από πριν. Επειδή όμως ήταν τόσο πολύ αναίσθητοι, ώστε να μην πιστεύουν στις παραινέσεις και τις συμβουλές Του, θέλοντας να προλάβει την υποδούλωσή τους στην κακία, επιτρέπει να διδαχθούν από τα ίδια τα πράγματα, ώστε έτσι να τους κερδίσει και πάλι. 

Τό μάλωμα καί ὁ ἔπαινος τοῦ παιδιοῦ (Ὅσιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης)

Οι γονείς πρέπει να προσέχουν πολύ να μη μαλώνουν τα παιδιά τους το βράδυ, γιατί το βράδυ τα παιδιά δεν έχουν με τι να διασκεδάσουν την στενοχώρια τους και η μαυρίλα της νύχτας την μαυρίζει πιο πολύ. Αρχίζουν να σκέφτονται πώς να αντιδράσουν, ψάχνουν διάφορες λύσεις, μπαίνει στην μέση και ο διάβολος, και μπορεί να φθάσουν στην απελπισία… Την ημέρα, και να πουν τα παιδιά: «θα κάνω αυτό ή εκείνο», θα βγουν έξω, θα ξεχαστούν, οπότε διασκεδάζεται η στενοχώρια.

– Γέροντα, το ξύλο βοηθάει τα παιδιά να διορθωθούν;

– Όσο γίνεται, οι γονείς να το αποφεύγουν. Να προσπαθούν με το καλό και με υπομονή, να δώσουν στο παιδί να καταλάβει ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό. Μόνον όταν είναι μικρό το παιδί και δεν καταλαβαίνει ότι αυτό που κάνει είναι επικίνδυνο, βοηθιέται, αν φάη κανένα σκαμπίλι, για να προσέχει άλλη φορά. Ο φόβος, μήπως φάη πάλι σκαμπίλι, γίνεται φρένο και το προστατεύει. Εγώ, όταν ήμουν μικρός, περισσότερο βοηθιόμουν από την μητέρα μου παρά από τον πατέρα μου. Και οι δυο με αγαπούσαν και ήθελαν το καλό μου. Καθένας όμως με βοηθούσε με το δικό του τρόπο. Ο πατέρας μου ήταν αυστηρός. Όταν κάναμε καμιά αταξία, μας έδινε σκαμπίλια. Εγώ πονούσα λίγο από το ξύλο, μαζευόμουν, όταν όμως περνούσε ο πόνος, ξεχνούσα και τον πόνο και τις συμβουλές του. Όχι ότι δεν με αγαπούσε ο πατέρας μου. Από αγάπη με έδερνε. Μια φορά, θυμάμαι – τριών ετών ήμουν – , που μου έδωσε ο πατέρας μου ένα σκαμπίλι, με τίναξε πέρα! Τι είχε γίνει; Δίπλα από το σπίτι μας ήταν ένα σπίτι εγκαταλελειμμένο. Οι ιδιοκτήτες είχαν φύγει στην Αμερική και είχε ρημάξει. Στην αυλή είχε μια συκιά που τα κλαδιά της έβγαιναν στον δρόμο. Ήταν καλοκαίρι και ήταν γεμάτη σύκα. Εκεί που έπαιζα με τα άλλα παιδιά, ήρθε ένας γείτονας και με σήκωσε, για να του κόψω μερικά σύκα, γιατί δεν έφθανε μόνος του να τα κόψη. Του έκοψα πέντε έξι και μου έδωσε κι εμένα δύο. Όταν το έμαθε ο πατέρας μου, θύμωσε πάρα πολύ. Μου έδωσε ένα σκαμπίλι!… Εγώ έβαλα τα κλάματα. Η μάνα μου που ήταν μπροστά, γύρισε και του είπε: «Τι το χτυπάς το παιδί; Τι ήξερε αυτό; μικρό παιδί είναι. Πώς μπορείς να το ακούς να κλαίη;». «Άμα έκλαιγε τότε που το σήκωσε ο άλλος, για να κόψη τα σύκα, δεν θα έκλαιγε τώρα, είπε ο πατέρας μου. Αλλά, φαίνεται, ήθελε να φάη και αυτό σύκα. Ας κλαίη λοιπόν τώρα». Που να τολμήσω να το ξανακάνω!

Ἀσκητές μέσα στόν κόσμο: Ὁ ἅγιος Χαράλαμπος κατέπαυσε τό θανατικό


ΕΝΟΤΗΤΑ Β’ – ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ

Πε­ρί­που τό ἔ­τος 1930 στό χω­ριό Αὔ­ρα Κα­λα­μπά­κας ἔ­πε­σε λοι­μι­κή νό­σος, ἡ λε­γό­με­νη ὀ­στρα­κιά. Πέ­θα­ναν πολ­λά παι­διά, πε­ρισ­σό­τε­ρα ἀ­πό πε­νήντα. Ὑ­πῆρ­ξαν σπί­τια πού ἔ­χα­σαν δυ­ό καί τρία παι­διά μα­ζί. Δέν προ­λά­βαι­ναν νά τά θά­πτουν. Τά σκα­πα­νι­κά τά ἄ­φη­ναν στό νε­κρο­τα­φεῖ­ο γι­ά νά τά ἔ­χουν πρό­χει­ρα νά ἀ­νοί­γουν τούς τά­φους. Τό­τε οἱ κά­τοι­κοι τοῦ χω­ριοῦ κα­τέ­φυ­γαν στόν ἅγιο Χα­ρά­λαμ­πο τόν θαυ­μα­τουρ­γό, πού ἔ­χει εἰ­δι­κή χά­ρη γι᾿ αὐ­τές τίς ἀρ­ρώ­στι­ες.

Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο http:// hristospanagia3.blogspot.gr γιά τίς 1-2-2020 ἕως 3-2-2020.



Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί

Δόξα τῇ Ἁγίᾳ καί ὁμουσίῳ καί ζωοποιῷ καί ἀδιαιρέτῳ Τριάδι πάντοτε νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων


Εἴθε ὁ Πανάγιος Τριαδικός Θεός μας, ὁ Πατήρ, ὁ Υἱός καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, νά εὐλογεῖ τήν ζωή μας.

Εἴθε καί ἐμεῖς νά ἀγωνιζόμαστε ζώντας ἀσκητικά καί μυστηριακά μέσα στήν μόνη ἀληθινή Ἐκκλησία, τήν Μία, Ἅγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας.


Ἔτσι θά μετέχουμε στήν θεία Του εὐλογία σ' ὅλη τήν διάρκεια τοῦ νέου ἔτους, ἀλλά καί στήν αἰωνιότητα.

Λαμβάνετε αὐτό τό μήνυμα ὡς ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο

http://hristospanagia3.blogspot.gr, την ἱστοσελίδα https://www.hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr γιά τίς 1-2-2020 ἕως 3-2-2020.


1) Ἐνημέρωση ἀπό τό ἱστολόγιο: http://hristospanagia3.blogspot.gr


2020 (571)
Φεβρουαρίου (178)
03 Φεβ (10)
«Ὁ Ἅγιος Παΐσιος γιά τούς ψυχολόγους».Ἀρχ. Σάββας ...
«Ὁ Ἅγιος Παΐσιος γιά τούς ψυχολόγους».Ἀρχ. Σάββας ...
Ἅγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης - "Καί τή νύχτα στό...
«Εἶμαι ἀπό πολύ μακριά» – Θαῦμα τοῦ Ἁγίου Νικολάου...
Γυναῖκες καί Ψαλμωδία
Συμβουλές γιά τό ἦθος τῶν ἀνθρώπων καί τήν ἐνάρετη...
Μαθητεία- συγκατάβαση στήν κλίμακα τῆς ἐκκλησιαστι...
Ὅταν μέ εὐχαριστία πλαγιάσεις στό στρῶμα σου...
«Ἄν ζοῦμε σάν νά πεθαίνουμε κάθε μέρα, δέ θά ἁμαρτ...
3 Φεβρουαρίου. Τοῦ ἁγίου καί δικαίου Συμεών τοῦ θε...

Ἐπιστολή πρός τόν Ὑπουργό, κ. Κώστα Καραμανλή. Ὅταν ἡ “Δημοκρατία” φιμώνει τήν “σιωπηλή κραυγή” (Ἡλίας Π. Παντελίδης, MSc, MRCOphth, FEBO, Marts, Χειρουργός Οφθαλμίατρος)


Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἐντολὴ ποὺ δώσατε νὰ κατεβοῦν οἱ νόμιμες καὶ κανονικὰ πληρωμένες ἀφίσσες γιὰ τὴν ἀγέννητη ζωή, ἐπιτρέψτε μου νὰ ἀπαντήσω ὡς ἂνθρωπος καί πολίτης, ὡς ἰατρὸς μὲ εἰδικὸ βιοηθικὸ ἐνδιαφέρον στὰ θέματα τῆς ἀρχῆς τῆς ζωῆς, ἀλλὰ καὶ ὡς ψηφοφόρος τῆς ΝΔ.

Ὡς ἂνθρωπος καὶ ὡς πολίτης τῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς Εὐρώπης σέβομαι τὴν ἐλευθερία τῆς γνώμης καὶ τὸν πλουραλισμὸ τῶν ἰδεῶν μέσα σὲ μία δημοκρατικὴ κοινωνία. Ἐντολὲς τῆς κρατικῆς ἐξουσίας γιὰ κατάργηση καὶ φίμωση ἰδεῶν καὶ ἀντιλήψεων παραπέμπουν σὲ σταλινικὰ καὶ φασιστικὰ καθεστῶτα καὶ ὂχι σὲ δημοκρατικὸ πολίτευμα. Ἐντύπωση μοῦ προκάλεσε ἡ τόσο χαμηλῆς ἀξίας (ρατσιστικὴ θὰ μποροῦσε νὰ τὴν πεῖ κανεὶς ἐναντίον τῆς ἀγέννητης ζωῆς) αἰτιολόγηση τῆς πράγματι ἀποτρόπαιης διαταγῆς Σας:

Λέτε ὃτι ἡ ἀφίσσα στρέφεται ἐναντίον ἐνὸς «κατοχυρωμένου καὶ ἀναμφισβήτητου δικαιώματος τῶν γυναικῶν ποὺ εἶναι ἡ ἒκτρωση». Τὸ ὅτι ἡ ἔκτρωση εἶναι κατοχυρωμένη δλδ νόμιμη μέχρι τὴν 18η ἑβδομάδα εἶναι μία ἀλήθεια, ἀλλὰ τὸ ὅτι εἶναι ἀδιαμφισβήτητη εἶναι καὶ λάθος καὶ ψέμμα:

Ὁ γνωστὸς ὀργανισμὸς Pew Research Center διεξήγαγε παγκόσμια ἔρευνα σὲ 40 χῶρες, γιὰ νὰ καταγράψει τὶς συμπεριφορὲς καὶ ἀντιλήψεις σὲ ζητήματα ἠθικῆς, ἡ ὁποία δημοσιεύθηκε στὶς 15/4/2014 (Πηγή: www.lifo.gr) Διαπιστώθηκε ὅτι στὴν Ἑλλάδα τὸ 54% τῶν ἐρωτηθέντων θεωροῦν πώς οἱ ἐκτρώσεις δὲν εἶναι ἀποδεκτές, τὸ 16% πὼς εἶναι καὶ μόλις τὸ 11% πὼς δὲν ἀποτελοῦν κριτήριο ἠθικῆς. Εἶναι ἴδιον ὁλοκληρωτικῶν καθεστώτων νὰ παραδίδεται στὴν ἀνυπαρξία τὸ πιστεύω τοῦ ἄλλου, ὅταν διαφωνεῖ μὲ ἐκεῖνο τῆς ἐξουσίας. Λέτε ἐπίσης ὡς ἐπιχείρημα, ὅτι οἱ καμπάνιες ποὺ γίνονται σὲ δημόσιους χώρους δὲν πρέπει νὰ διχάζουν. Λέτε δλδ ὅτι κάθε ἄποψη ποὺ δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν ἄποψη τῆς ἐξουσίας εἶναι ἄποψη ποὺ διχάζει καὶ γιὰ αὐτὸ ἡ ἐξουσία ἔχει ὑποχρέωση νὰ μεριμνᾶ γιὰ τὴν φίμωσή της, ὥστε νὰ προστατεύσει τὴν εἰρήνη στὴν κοινωνία. Στὰ ἀλήθεια, ἀκοῦτε τί λέτε;; Ἀκοῦτε ὅτι ἐπαναλαμβάνετε τὰ ἐπιχειρήματα τῶν σταλινικῶν καθεστώτων, σήμερα στὸν 21ο αἰώνα καὶ μάλιστα στὴν Ἑλλάδα τῆς φιλελεύθερης Νέας Δημοκρατίας;;

Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, Πνευματικά Γυμνάσματα. Μελέτη ΙΕ:Στήν παραβολή τοῦ Ἀσώτου.Μέρος Δεύτερο



Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, Πνευματικά Γυμνάσματα 

Μελέτη ΙΕ΄: Στην παραβολή του Ασώτου 

[ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ] 

Γ’: Ποια επιστροφή έδειξε. 

Γ΄ 

Σκέψου, αγαπητέ, την επιστροφή του δυστυχισμένου νέου στο πατρικό σπίτι και τα αίτια, που τον παρακίνησαν, τα οποία ήταν τρία· το πρώτο ήταν διότι στοχάστηκε με προσοχή την αθλιότητα της καταστάσεώς του· τα δεύτερο διότι σύγκρινε την αθλιότητά του με την ευτυχία εκείνων, που κατοικούσαν στον πατρικό του οίκο και τρίτο, διότι έλαβε μία ζωντανή ελπίδα, ότι θα τον συγχωρήσει ο πατέρας του, όπως τόσες άλλες φορές τον συγχώρησε· και έτσι επιστρέφοντας επέτυχε την ποθούμενη συγχώρηση· «ἔτι δὲ αὐτοῦ μακρὰν ἀπέχοντος εἶδεν αὐτὸν ὁ πατὴρ αὐτοῦ καὶ ἐσπλαγχνίσθη, καὶ δραμὼν ἐπέπεσεν ἐπὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ κατεφίλησεν αὐτόν(:και ενώ βρισκόταν ακόμη μακριά, τον είδε ο πατέρας του και τον σπλαχνίσθηκε. Έτρεξε τότε για να τον προϋπαντήσει, έπεσε στον τράχηλό του, τον αγκάλιασε σφιχτά και τον καταφιλούσε με στοργή)»[Λουκ.15,20]. 

Όλα αυτά είναι ανάγκη να τα κάνεις και εσύ , αδελφέ, με πολλή φροντίδα και να έλθεις στον εαυτό σου, όπως λέει ο Προφήτης: «Μνήσθητε ταῦτα καὶ στενάξατε, μετανοήσατε οἱ πεπλανημένοι, ἐπιστρέψατε τῇ καρδίᾳ(:Μετανοήστε οι αποστάτες και επιστρέψτε με όλη σας την καρδιά στον Θεό)»[Ησ. 46,8], συλλογιζόμενος με προσοχή τη μεγάλη δυστυχία, που παθαίνει η ψυχή σου, όταν βρίσκεται μακριά από την χάρη του Θεού. Μη θελήσεις να κάνεις και εσύ σαν εκείνους τους δούλους, οι οποίοι, αφού σκληρύνει το δέρμα τους, δεν αισθάνονται το ραβδί του αφέντη τους· ούτε να φθάσεις και εσύ να ονομάζεις ειρήνη το αποκορύφωμα όλων των κακών, που δοκιμάζεις, όπως έχει γραφτεί: «Εἶτ᾿ οὐκ ἤρκεσε τὸ πλανᾶσθαι περὶ τὴν τοῦ Θεοῦ γνῶσιν, ἀλλὰ καὶ μεγάλῳ ζῶντες ἀγνοίας πολέμῳ τὰ τοσαῦτα κακὰ εἰρήνην προσαγορεύουσιν(:έπειτα, σαν να μην ήταν αρκετό γι' αυτούς να πλανώνται στην περί του αληθινού Θεού γνώση, περιέπεσαν και σε άλλα κακά. Ζώντας εξαιτίας της αγνοίας τους αυτής σε διαρκή πόλεμο με τον εαυτό τους και με τους άλλους, ονομάζουν ειρήνη τις τόσες και τέτοιες συμφορές τους)»[Σοφ. Σολ. 14,22]. 

Δεν ξέρεις πόσες ενοχλήσεις δοκιμάζουν οι ταλαίπωροι αμαρτωλοί, που είναι μακριά από τον Θεό; Δεν ξέρεις πόσες δυσκολίες έχουν; Πόσες στενοχώριες; Πόση λύπη και πόνο στην καρδιά; Γιατί έχουν στερηθεί τη θεία χάρη; Γιατί δεν κοινωνούν τα άχραντα μυστήρια; Και γιατί δεν απολαμβάνουν αοράτως τις βοήθειες από τον Θεό; Και εσύ γιατί μένεις αναίσθητος σε όλες αυτές τις ζημιές; Δεν γνωρίζεις πως μία μόνο ζημιά από αυτές και μάλιστα η στέρηση των μυστηρίων, είναι μία ανυπόφορη ζημιά και ένας αληθινός θάνατος της ψυχής; Γι’ αυτό και ο μέγας Βασίλειος στον νέο Κανόνα του «θάνατο» και «μάχαιρα» ονομάζει τη στέρηση της Θείας Κοινωνίας και την καθαίρεση. 

ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ: Εἰσαγγελέας διέταξε ἔρευνα γιά χριστιανικό βιβλίο πού γράφει ὅτι ὁ Θεός «ἐποίησεν ἄρσεν καί θῆλυ»

Η Ευαγγελική Λουθηρανική Επισκοπή της Φινλανδίας βρίσκεται υπό έρευνα από την Γενική Εισαγγελέα της χώρας σχετικά με τη δημοσίευση ενός βιβλιαρίου που υποστηρίζει την χριστιανική διδασκαλία για την ανθρώπινη σεξουαλικότητα και που ονομάζει την ομοφυλοφιλία ως «διαταραχή».
Ο κληρικός Juhana Pohjola , κατηγορείται για «υποκίνηση μίσους εναντίον ομάδας» και έχει κληθεί στο Αστυνομικό Τμήμα του Ελσίνκι για προκαταρκτική έρευνα την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου.
Ως επικεφαλής του εκδοτικού οίκου του Λουθηρανικού Ιδρύματος Φινλανδία και διαχειριστής της ιστοσελίδας του, ο Pohjola βρίσκεται στο επίκεντρο της έρευνας.
Το 2004, το ίδρυμα δημοσίευσε ένα μικρό βιβλίο με τίτλο «Άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς - Οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις αμφισβητούν τη χριστιανική αντίληψη για την ανθρώπινη οντολογία». Η επισκοπή ανέφερε στην ιστοσελίδα της ότι ο Pohjola "κατηγορείται ότι διένειμε αυτό το υλικό στο κοινό και ότι το διατήρησε διαθέσιμο στο διαδίκτυο".

Το φθινόπωρο του 2019, η Γενική Εισαγγελέας Raija Toiviainen διέταξε έρευνα. Ο διορισμός της στη θέση αυτή μόνο ένα χρόνο πριν μπορεί να εξηγήσει το γεγονός ότι διέταξε την έρευνα για ένα βιβλίο που δημοσιεύτηκε 15 χρόνια πριν.
Μιλώντας στην Διεθνή Λουθηρανική Σύνοδο, ο Pohjola δήλωσε: «Η απόφαση της Γενικής Εισαγγελέως να διεξάγει μια προκαταρκτική έρευνα για τη δημοσίευσή μας είναι εκπληκτική, καθώς πιστεύω ότι η αστυνομία είχε ήδη διενεργήσει διεξοδική έρευνα και είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένα ποινικό αδίκημα».
Συνέχισε: "Η δική μας δουλειά είναι να διδάσκουμε εν ειρήνη ολόκληρο τον λόγο της Αγίας Γραφής, συμπεριλαμβανομένου του γάμου όπως τον δημιούργησε ο Θεός".

Φανταστικὴ αἴσθηση ἀλληλεγγύης!


Οι αγριόχηνες πετάνε σε σχηματισμό V γιατί όταν η κάθε χήνα κτυπά τα φτερά της, δημιουργεί ένα ανοδικό ρεύμα για την άλλη που ακολουθεί. Αν μια αγριόχηνα ξεφύγει από τον σχηματισμό, ξαφνικά αισθάνεται τη δυσκολία να πετάξει μόνη της και γρήγορα επιστρέφει στο σχηματισμό μαζί με τις άλλες.
Όταν μια χήνα κουραστεί πάει στο πίσω μέρος του σχηματισμού και μια άλλη παίρνει τη θέση της. Οι χήνες που βρίσκονται στο πίσω μέρος, φωνάζουν για να ενθαρρύνουν εκείνες που βρίσκονται μπροστά, ώστε να αυξήσουν την ταχύτητά τους!
Με τον τρόπο αυτόν μοιράζονται όλες εξίσου την κούραση. Τέλεια αίσθηση, ομαδική!
Και δεν σταματούν εκεί. Αν συμβεί να αρρωστήσει η να τραυματιστεί μία χήνα, δύο άλλες βγαίνουν από τον σχηματισμὸ και τη συνοδεύουν μέχρι το έδαφος, για να τη βοηθήσουν και να την προστατεύσουν. Μένουν μαζί της μέχρι να μπορέσει να ξαναπετάξει ή να πεθάνει.

Ταύτας τάς ἐσχάτας ἡμέρας

«Ταύτας τας εσχάτας ημέρας, όπου τα χνώτα του Αντιχρίστου μολύνουν γην και θάλασσαν και πάσαν πνοήν ζωής, ως δρόσον χάριτος αναψύχουσαν, ως αύραν Προφήτου Ηλιού αναρριπίζει ο Θεός την ενέργειαν της νοεράς προσευχής εις τα στήθη και την καρδίαν της Εκκλησίας, ως αντίδοτον ψυχικής και σωματικής υγείας και σωτηρίας δια τας ημέρας που έρχονται και θα έλθουν»

Ταύτας τας εσχάτας ημέρας 

(Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεϊτης)

17 Φεβρουαρίου. Τοῦ ἁγίου μεγαλομάρτυρος Θεοδώρου τοῦ Τήρωνος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ. Ἡμέρας. Δευτ. λε΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Ἰω. β΄ 18 - γ΄ 8).
Α Ιω. 2,18          Παιδία, ἐσχάτη ὥρα ἐστί, καὶ καθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ γεγόνασιν· ὅθεν γινώσκομεν ὅτι ἐσχάτη ὥρα ἐστίν.
Α Ιω. 2,18                 Παιδιά μου, τελευταία και κρίσιμος είναι η σημερινή εποχή. Και καθώς έχετε ακούσει από την διδασκαλίαν των Αποστόλων, ότι ο αντίχριστος έρχεται· και τώρα πολλοί αντίχριστοι, πλανεμένοι και αιρετικοί, όργανα του αντιχρίστου έχουν έλθει. Από αυτό, λοιπόν, μανθάνομεν, ότι είναι κρίσιμος η εποχή μας. 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible