Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο, 18 Ιουλίου 2020

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΔΕΣΣΗΣ ἀπό 19-7-2020 ἔως καί 26-7-2020


ΚΥΡΙΑΚΗ Στ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ 19-7-2020

ΟΡΘΡΟΣ- Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΑΓ. ΤΡΙΑΔΟΣ 06.00-11.00 
Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 06.00- 09.00 Τίτλος κηρύγματος: Τό ἁλάτι τῆς γῆς, Ἁγ. Ἰω. Χρυσοστόμου (Κυριακή τῶν Ἁγ. Πατέρων Δ΄ Οἰκουμ. Συνόδου), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 19-7-2020


ΟΜΙΛΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 12.00-13.00 

19. «Γίναμε θέατρο στόν κόσμο» (Α΄ Κορ. 4, 9-10), 19-7-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΑΓΡΥΠΝΙΑ (ΠΡΟΦ. ΗΛΙΟΥ) (ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ) 20.30-01.30 

Η ΠΥΛΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΠΟ 20.30- 22.00

Τίτλος κηρύγματος: 27. Ἡ μεγάλη ζημία ὅσων δέν κοινωνοῦν Α΄, Περί Συνεχοῦς Μεταλήψεως, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορ., 20-7-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

How Shall We Live During This Current Persecution of Orthodoxy?: Interview with Fr. Savas Agioreitis


In this third part of our four-part discussion (3/4) with Archimandrite Savas Agioreitis, which took place on May 8th, we discuss a wide-range of matters pertaining to how we must live in a spiritual manner in face of the current persecution of Faith in Christ and His Church.

https://www.youtube.com/watch?v=0CGVn9StXLE

Ἡ Καθαρότητα διώχνει τόν διάβολο, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ, ΑΓ. ΠΑΪΣΊΟΥ ,Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Η Καθαροτητα διώχνει τον διάβολο, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ, ΑΓ. ΠΑΪΣΊΟΥ ,Ἀρχιμ. Σάββα 17-7-2020

Ἡ ἐξομολόγηση μᾶς ἐλευθερώνει ἀπό τόν διάβολο,ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ-Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα


Ἡ ἐξομολόγηση μᾶς ἐλευθερώνει ἀπό τόν διάβολο, ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ- Ἁγ. Παϊσίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 18-7-2020

Ἡ ὠφέλεια τῆς συχνῆς Μεταλήψεως Η΄,18-7-2020, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)


.Ἡ ὠφέλεια τῆς συχνῆς Μεταλήψεως Η΄,18-7-2020, Ἀρχιμ Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

Κυριακή Ἁγίων Πατέρων Δ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἑρμηνεία τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Τρίτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓ. ΠΑΤΕΡΩΝ Δ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ[:Ματθ. 5,14-19] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

Μέρος τρίτο: υπομνηματισμός του εδαφίου Ματθ.5,17 

«Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας(:Μη νομίσετε ότι ήλθα να καταργήσω και να ακυρώσω τον ηθικό νόμο του Μωυσή ή την ηθική διδασκαλία των προφητών· δεν ήλθα να τα καταργήσω αυτά, αλλά να τα συμπληρώσω και να σας τα παραδώσω τέλεια)»[ Ματθ.5,17]. 

Ποιος εξέφρασε αυτήν την υποψία ή ποιος διατύπωσε αντίστοιχη κατηγορία εναντίον του Ιησού, ώστε να δώσει την απάντηση αυτήν; Διότι όσα προηγουμένως είχαν ειπωθεί δεν δημιουργούσαν βέβαια αυτήν την υποψία· διότι οι εντολές να είμαστε πράοι και επιεικείς και ελεήμονες και καθαροί από κάθε αμαρτία και να αγωνιζόμαστε για τη δικαιοσύνη, δεν περιείχαν καμία τέτοια ένδειξη, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Γιατί λοιπόν είπε αυτά; Όχι τυχαία, ούτε χωρίς λόγο, αλλά επειδή επρόκειτο να καθιερώσει σπουδαιότερες από τις παλαιές εντολές με τα εξής λόγια: «Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ φονεύσεις· ὃς δ᾿ ἂν φονεύσῃ, ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει. Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ εἰκῆ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ ῥακά, ἔνοχος ἔσται τῷ συνεδρίῳ· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός(:έχετε ακούσει από την ανάγνωση του Νόμου στις συναγωγές ότι είπε ο Θεός στους προγόνους μας: ‘’Δεν θα σκοτώσεις’’. Επίσης έχετε ακούσει ότι εκείνος που θα σκοτώσει θα είναι ένοχος σε τέτοιο βαθμό, ώστε να παραπεμφθεί σε δίκη στο τοπικό επταμελές δικαστήριο που ονομάζεται «κρίση». Εγώ όμως σας λέω ότι καθένας που οργίζεται εναντίον του αδελφού του χωρίς σοβαρό πνευματικό λόγο, διαπράττει έγκλημα ανάλογο με εκείνο το οποίο δικαζόταν άλλοτε από το τοπικό επταμελές δικαστήριο, την «κρίση». Και εκείνος που θα πει περιφρονητικά στον αδελφό του «ανόητε», είναι ένοχος βαρύτερου εγκλήματος, σαν εκείνα που δικάζουν από το ανώτατο δικαστήριο των Ιουδαίων, το Συνέδριο. Και εκείνος που με μίσος και κακία θα πει στον αδελφό του «ηλίθιε», θα είναι ένοχος εγκλήματος που πρέπει να τιμωρηθεί με τη γέεννα του πυρός που βρίσκεται στον Άδη)»[Ματθ.5,21-22]. 

– Γέροντα, γιατί δέν καταλαβαίνουμε πόσο κακό κάνει τό κοσμικό πνεῦμα καί παρασυρόμαστε ἀπό αὐτό;


– Γέροντα, γιατί δεν καταλαβαίνουμε πόσο κακό κάνει το κοσμικό πνεύμα και παρασυρόμαστε από αυτό;
– Γιατί το κοσμικό πνεύμα μπαίνει σιγά-σιγά, όπως ο σκαντζόχοιρος μπήκε στην φωλιά του λαγού. Στην αρχή ο σκαντζόχοιρος παρακάλεσε τον λαγό να βάλη λίγο το κεφάλι του μέσα στην φωλιά του, για να μη βρέχεται.
Μετά έβαλε το ένα πόδι, μετά το άλλο, και τελικά μπήκε ολόκληρος, και με τα αγκάθια του έβγαλε τελείως έξω τον λαγό. Έτσι και το κοσμικό φρόνημα μας ξεγελάει με μικρές παραχωρήσεις και σιγά-σιγά μας κυριεύει. Το κακό λίγο-λίγο προχωράει. Αν ερχόταν απότομα, δεν θα ξεγελιόμασταν. Βλέπεις.

"Νά δεῖς ἐσύ τί προσευχή κάνεις, ὅταν βλέπεις τό νοητό δράκοντα ἔξω ἀπ’ τήν πόρτα σου!"

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ π. ΚΛΕΟΠΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ

»Μια νύχτα, μετά τα μεσάνυχτα, ήμουν στη σπηλιά μου κι είχα τελειώσει την ακολουθία του μεσονυκτικού. Έφθασα στο τέλος του όρθρου, όταν ξαφνικά άκουσα: “Μπουφ! Μπουφ! Μπουφ!”. Νόμιζα ότι έτρεμε όλη η γη. Βγήκα έξω να δω τι είναι αυτό που ακούγεται, αλλά όταν άνοιξα την πόρτα της σπηλιάς μου είδα έξω ένα δυνατό φως και μέσα σ’ αυτό ένα χάλκινο τανκς με πολλούς τροχούς.«
»Μέσα απ’ αυτό κατέβηκε ένας ψηλός άνθρωπος με μεγάλα μάτια, με μαύρο κι αγριωπό πρόσωπο, που με ρώτησε ορθά–κοφτά: “Τι ζητάς εδώ;”. Τότε θυμήθηκα τι λένε οι άγιοι Πατέρες μας· ότι, αν έχεις τ’ Άγια Μυστήρια, έχεις τον Χριστό ολοζώντανο! Μέσα στη σπηλιά μου, στην κουφάλα ενός ελάτου, είχα μαζί μου τον Άγιο Άρτο. Όταν είδα αυτή τη δαιμονική σκηνή, μπήκα γρήγορα μέσα, πήρα στα χέρια μου τα Άγια Δώρα και μαζί με αυτά είπα μονάχα τα εξής λόγια: “Κύριε Ιησού Χριστέ, μη μ’ εγκαταλείψεις!”.«

Οἱ ρίζες τοῦ πραγματικοῦ "ἀντιδυτικισμοῦ" στήν Ἑλλάδα




ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 6η Ιουλίου 2020

ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ «ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΙΣΜΟΥ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Είναι γεγονός αναμφισβήτητο και ιστορικά βεβαιωμένο πως ο Θεός εμάς τους Έλληνες μας ευλόγησε ποικιλότροπα, ώστε να έχουμε πρώτιστο μερίδιο στον εξανθρωπισμό της ανθρωπότητας. Ευδόκησε να κατοικούμε και να πραγματωνόμαστε στον πιο προνομιακό ίσως τόπο της υφηλίου, με το καλλίτερο κλίμα, το άφθονο υγρό στοιχείο και τον υλικό πλούτο. Μας προίκισε με καταπληκτική ευφυΐα, εις τρόπον ώστε η ελληνική σκέψη να πρωτοπορεί σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και την ιστορία.

Ο Έλληνας είναι προφανώς ο πρώτος πραγματικά εχέφρων άνθρωπος, ο οποίος χρησιμοποίησε και καλλιέργησε το μυαλό του να σκέπτεται και να αναζητά την αλήθεια των όντων. Είναι αυτός που έδωσε στην ανθρωπότητα τα φώτα του πολιτισμού και του χάραξε τα όρια της ανθρώπινης ζωής. Παρά ταύτα όμως το συλλογικό μας είναι διακατέχεται και από πολλά και σοβαρά ελαττώματα, όπως είναι η διχόνοια, η οποία καθίσταται διαχρονικός αρνητικός παράγων για την πρόοδο του λαού μας. Ένα άλλο επίσης σοβαρό ελάττωμα είναι η δουλικότητα και ο μιμητισμός προς αλλότρια με τον ελληνισμό στοιχεία.
Από τα πανάρχαια χρόνια οι πρόγονοί μας δεν αρκούταν στο δικό τους γίγνεσθαι, αλλά στρέφονταν προς άλλους λαούς, μιμούμενοι τον τρόπο ζωής τους και υιοθετώντας τις συνήθειές τους, είτε Σήμιτες ήταν αυτοί, είτε Πέρσες, είτε Ρωμαίοι, είτε Φράγκοι, είτε σύγχρονοι Ευρωπαίοι. Μάλιστα η δουλικότητα προς αλλότριους και δυστυχώς βαρβάρους λαούς, έφτανε και ως το σημείο της εθνικής μειοδοσίας και προδοσίας. Τρανταχτά παραδείγματα η συμμαχίες ελληνικών πόλεως με τους Πέρσες κατακτητές, με προεξάρχον το σκοτεινό και ανθελληνικό δελφικό «ιερό», κατά τους περσικούς πολέμους είχε συνταχθεί πλήρως με τους ασιάτες εισβολείς! Αργότερα Έλληνες καλούσαν τους Ρωμαίους ως «απελευθερωτές» τους από τους άλλους Έλληνες! Ένα άλλο ιστορικό παράδειγμα είναι η δουλικότητα πολλών Ελλήνων στα χρόνια της φραγκοκρατίας, οι οποίοι είχαν συνταχτεί με τους βάρβαρους Φράγκους κατακτητές, οι οποίοι είχαν διαλύσει το ανατολικό ρωμαϊκό κράτος και είχαν ιδρύσει τα διάφορα λατινικά βασίλεια στη θέση της.

Ἐπιστολή διαμαρτυρίας τῆς Πανελλήνιας Ἕνωσης Θεολόγων πρός τόν Πρέσβη τῆς Τουρκίας στήν Ἀθήνα

Επιστολή διαμαρτυρίας της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων προς τον Πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα
Προς κ. Μπουράκ Οζουγκέργκιν, Πρέσβη της Τουρκίας στην Αθήνα
Βασιλέως Γεωργίου Β 11Β,
Αθήνα - Κολωνάκι,
10674, ΑΤΤΙΚΗΣ
Αξιότιμε κ. Πρέσβη,
Παρακαλούμε να διαβιβάσετε στην κυβέρνησή σας την παρακάτω διαμαρτυρία μας:
Με γεγονός, πλέον, τη δικαιϊκή πράξη μετατροπής του καθεστώτος λειτουργίας του Ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη, Σας καταθέτουμε με λύπη τη διαμαρτυρία μας, καταδικάζοντας την πράξη τούτη.
Πέραν των ιστορικών καταβολών του Ναού, πού ανάγεται σε αρχαίους της ορθόδοξης εκκλησιαστικής ιστορίας κτήτορες, με εμπνευστή εντέλει της επανανέγερσής του τον Ιουστινιανό Α΄, υπογραμμίζουμε ότι η υπόσταση του Ναού αυτού δεν είναι άσχετη σήμερα με τον ζωντανό φορέα της ορθόδοξης παράδοσης, το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.
Λυπούμαστε βαθύτατα για τον παραγκωνισμό της ιστορικής και ουσιαστικής σχέσης του Ναού με την Ορθοδοξία, η οποία δεν παύει να αποτελεί και σήμερα για την Κωνσταντινούπολη κόσμημα λόγου αληθείας και πράξης ειρηνοποιού.

Κυριακή Ἁγίων Πατέρων Δ Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἑρμηνεία τῆς εὐαγγελικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο. Μέρος Δεύτερο



ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓ. ΠΑΤΕΡΩΝ Δ΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ[:Ματθ. 5,14-19] 

ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑΡΕΤΟ ΒΙΟ 

Μέρος δεύτερο: ολοκλήρωση υπομνηματισμού των εδαφίων Ματθ.5,13-16 

Αφού λοιπόν γνωρίσαμε το κέρδος που θα αποκομίσουμε από την προθυμία αυτήν και τον ζήλο μας για την άσκηση των αρετών και τη διάδοση του θείου λόγου, καθώς και τον κίνδυνο που περικλείει η τυχόν ραθυμία μας (διότι πολύ χειρότερο από τη δική μας απώλεια είναι το να βλασφημείται ο Κύριός μας εξαιτίας μας), ας μη γινόμαστε αφορμή σκανδαλισμού και αιτία πτώσεως ούτε για τους Ιουδαίους, ούτε για τους ειδωλολάτρες ούτε ακόμη για όσους πιστεύουν στον αληθινό Θεό· αντίθετα ας παρέχουμε τη ζωή μας πιο λαμπρή και από τον ήλιο, και αν κάποιος θέλει να μας κατηγορεί, να μη λυπόμαστε όταν άδικα μας κατηγορούν, αλλά όταν δίκαια μας κατηγορούν· διότι εάν ζούμε μέσα στην πονηρία, και αν ακόμη δεν μας κατηγορεί κανένας, θα είμαστε πιο άθλιοι από όλους, ενώ εάν φροντίζουμε για την αρετή, και αν ακόμη η οικουμένη ολόκληρη μας κατηγορεί, τότε θα είμαστε οι πιο αξιοζήλευτοι από όλους και θα προσελκύσουμε όλους εκείνους, οι οποίοι επιθυμούν τη σωτηρία· διότι δεν θα προσέξουν την κατηγορία των πονηρών, αλλά την αρετή της δικής μας ζωής. Πράγματι, η απόδειξη που γεννιέται από τα ενάρετα έργα μας είναι πιο ηχηρή από τη φωνή κάθε σάλπιγγας και από το ίδιο το φως είναι πιο λαμπερός ο καθαρός ηθικός βίος, έστω και αν είναι αναρίθμητοι οι συκοφάντες. 

Συνεπώς, εάν έχουμε όλες τις ανωτέρω αρετές, τότε θα είμαστε και πράοι και ταπεινοί και ελεήμονες και καθαροί και ειρηνοποιοί και δεν θα ανταποδίδουμε τις ύβρεις, όταν υβριζόμαστε, αλλά και θα χαιρόμαστε, διότι θα προσελκύσουμε εκείνους που μας βλέπουν περισσότερο από όσο τους προσελκύουν τα θαύματα, και ακόμη, όλοι θα διατεθούν ευνοϊκά προς εμάς, είτε είναι άγριοι σαν θηρία ή σαν δαίμονες ή σαν οτιδήποτε άλλο. Εάν όμως υπάρχουν κα μερικοί που θα μας κατηγορούν, να μη φοβηθείς καθόλου και να μη θορυβηθείς, και να μη λάβεις υπόψη σου ότι σε υβρίζουν δημόσια, αλλά ερεύνησε το βάθος της ψυχής τους και θα διαπιστώσεις ότι σε επιδοκιμάζουν και αισθάνονται θαυμασμό και πολύ σε επαινούν. 

Ὅσιος Παΐσιος: «Πιστεύω δὲν θὰ τὴν ἀφήση τὴν Ἁγια Σοφιά μας στὰ χέρια τῶν βρώμικων Τούρκων»

Τὴν παρακάτω ἐπιστολὴ ἀπέστειλε ὁ μακαριστὸς Γέροντας Παΐσιος τὸν Ὀκτώβριο τοῦ 1974 σὲ κάποιον νέο ὁ ὁποῖος ἀργότερα ἔγινε μοναχὸς κοντά του.

«Ἀγαπητέ μου ἀδελφὲ Ἰωάννη,

Εὔχομαι ὁ Θεὸς νὰ δώση γρήγορα νὰ ἔλθη ἡ χάση τοῦ τουρκικοῦ φεγγαριοῦ. Ἀμήν. Τοῦ Ἁγίου Δημητρίου κλείνω δύο χρόνια πού προσευχήθηκα στὴν Ἁγία Σοφιά μας καὶ εἶπα τὰ παράπονά μου στὸν καλὸν Θεόν. Μὲ κατάλαβε ὁ Τοῦρκος φύλακας πού προσευχόμουν καὶ μὲ ἔδιωχνε ἔξω κ.τ.λ. καὶ πρόσθεσα καὶ ἄλλα παράπονα στὸν Θεόν.
Πιστεύω δὲν θὰ τὴν ἀφήση τὴν Ἁγία Σοφιά μας στὰ χέρια τῶν βρώμικων Τούρκων. Εἶναι ἕνας λαὸς σὰν τοὺς γύφτους, βρώμικος καὶ φοβιτσιάρικος. Τώρα δὲν ἔχουν ἰδανικά, διότι πρὶν πιστεύανε στὸν Μωάμεθ, ἀργότερα στὸν Κεμάλ. Τώρα οὔτε στὸ Μωάμεθ πιστεύουν (γιατί μορφώθηκαν κάπως καὶ εἶδαν ὅτι ἦτο ἕνας ἀγύρτης ὁ Μωάμεθ) οὔτε καὶ στὸν Κεμὰλ πιστεύουν, ἄλλα στὴν σαρκολατρεία.
Ἐνῶ ἐμεῖς πιστεύουμε στὸ Χριστό, ὁ Ὁποῖος ἔχει συνέχεια τὴν θεϊκή Του ἀξία. Καὶ ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἔχει πάντα ἰδανικὰ καὶ τὸν Χριστὸ μὲ τὴν Παναγία μαζί του.
Μὲ ἀγάπη Χριστοῦ Μοναχὸς Παϊσιος»

Αὐτή εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία μας.


Ὁμιλίες εἰς προσκυνητὰς

Κυριάκος Μητσοτάκης: "Τὸ ἐμβόλιο πρέπει νὰ φτάσει σὲ κάθε γωνιὰ τοῦ κόσμου καὶ νὰ εἶναι προσβάσιμο σὲ ὅλους"


Σχόλιο Ρωμαΐικου Ὁδοιπορικοῦ: Σὲ δημόσιο μήνυμα στὴν ἀγγλικὴ γλώσσα προέβη πρὶν ἀπὸ μερικὲς ἡμέρες ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης. Στὸ μήνυμά του ἐπισημαίνει τὴν ἐπιτυχῆ μάχη ποὺ ἔδωσε ἡ Ἑλλάδα ἐναντίον τοῦ νέου κορονοϊοῦ καὶ φυσικὰ κάνει ἰδιαίτερη μνεία στὸ ἐμβόλιο ποὺ ὅλοι μὲ τόσο λαχτάρα περιμένουν. Φροντίζει νὰ ὑπενθυμίσει στοὺς ἔξωθεν «συναγωνιστὲς» τὴν συμμετοχὴ τόσο τοῦ ἴδιου ὅσο καὶ τῆς κυβέρνησής του στὴν προσπάθεια ἔρευσης τοῦ ἐμβολίου καὶ φυσικὰ νὰ ἐπισημάνει τὴν ἀνάγκη προώθησής του σὲ κάθε γωνιὰ τῆς γής.
Ἂς μὴν ξεχνιόμαστε καὶ ἂς μὴν τρομοκρατούμαστε ἀπὸ τὰ ἐκτελεστικὰ ὄργανα τῆς νέας τάξης ποὺ πᾶνε νὰ ἐπιβάλλουν κάθε λογῆς ἐφεύρημα στὴν κοινωνία. Ὁδηγοὶ μᾶς εἶναι οἱ Ἅγιοι καὶ οἱ πατέρες τῆς Ἐκκλησίας !

Απομαγνητοφώνηση-Μετάφραση Ρωμαΐικο Ὁδοιπορικὸ
Ἀγαπητοὶ φίλοι καὶ φίλες, 
Ὅπως ἴσως γνωρίζετε, λαμβάνοντας γρήγορα καὶ ἀποφασιστικὰ μέτρα ἐδῶ στὴν ΕΛΛΑΔΑ καταφέραμε νὰ ξεπεράσουμε τὴν πρώτη ἐπίθεση τοῦ ἰοῦ COVID 19. Ἐνῶ καὶ ἐμεῖς ὑποφέρουμε από ἀπώλειες, εὐτυχῶς ἦταν σχετικὰ λίγες καὶ ὁ ἀριθμὸς τῶν νέων κρουσμάτων παραμένει ὑπὸ ἔλεγχο. Ἡ κυβέρνηση, οἱ ἐπιστήμονες καὶ οἱ πολίτες συσπειρώθηκαν γιὰ νὰ δώσουν τὴ μάχη καὶ νὰ διατηρήσουν τοὺς συνανθρώπους τοὺς ὑγιεῖς καὶ ἀσφαλεῖς.

Λέγετε πιό συχνά: «Δόξα σοι, Θεέ! Δόξα σέ ἐσένα, Θεέ, δόξα σέ σένα! " -

Λέγετε πιο συχνά: «Δόξα σοι, Θεέ! Δόξα σε εσένα, Θεέ, δόξα σε σένα! " - και θα ζήσεις στον παράδεισο. Μέσα στις θλίψεις και τις ασθένειες θα είσαι σαν στον παράδεισο. Θα έχετε μια τέτοια αίσθηση χαράς που εσείς οι ίδιοι δεν θα μπορείτε να καταλάβετε από πού προέρχεται.

18 Ἰουλίου. Τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Αἰμιλιανοῦ, τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Παύλου, Θέης καί Οὐαλεντίνης καί τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Στεφάνου, Ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Σαβ. ς΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. β΄ 1-6).
ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ Θ´ 1 - 6
1 Ἀλήθειαν λέγω ἐν Χριστῷ, οὐ ψεύδομαι, συμμαρτυρούσης μοι τῆς συνειδήσεώς μου ἐν Πνεύματι ἁγίῳ, 2 ὅτι λύπη μοί ἐστι μεγάλη καὶ ἀδιάλειπτος ὀδύνη τῇ καρδίᾳ μου. 3 ηὐχόμην γὰρ αὐτὸς ἐγὼ ἀνάθεμα εἶναι ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν κατὰ σάρκα, 4 οἵτινές εἰσιν Ἰσραηλῖται, ὧν ἡ υἱοθεσία καὶ ἡ δόξα καὶ αἱ διαθῆκαι καὶ ἡ νομοθεσία καὶ ἡ λατρεία καὶ αἱ ἐπαγγελίαι, 5 ὧν οἱ πατέρες, καὶ ἐξ ὧν ὁ Χριστὸς τὸ κατὰ σάρκα, ὁ ὢν ἐπὶ πάντων Θεὸς εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν. 6 Οὐχ οἷον δὲ ὅτι ἐκπέπτωκεν ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ. οὐ γὰρ πάντες οἱ ἐξ Ἰσραήλ, οὗτοι Ἰσραήλ,

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ