Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

For the alleged transmitting disease inside the Church


For th alleged transmitting disease inside the Church

Excerpts from a homily by Archim. Savvas Hagiorite on the blasphemous Theology of transmitting disease inside the Church.


From the beginning of the coronavirus issue, or to be more precise, should we say, the fake virus, it’s become very obvious that this global event is merely just staged; an orchestrated plot in which the media has played a very active part and has a share of responsibility. As it is common knowledge, the media has been paid handsomely to brainwash and terrorize us and keep us locked in our houses.

So, this has impressed me right from the beginning. Certain MPs started speaking against the Holy Communion and certain archbishops rushed to say that we should take measures, that we should not kiss the Holy Icons, that we should follow science, etc.

From the way this whole orchestrated plot evolved, all this fiasco, “the coronavirus fiasco” as it was very aptly called by a distinguished Greek scientist in America, we have eventually come to realize that the goal is not the protection of our “ precious health”-as we say on Mount Athos- from certain people whom in the final analysis we didn’t even ask for their protection. The aim is to attack Christ and the Orthodox Church and to pave the way wide open for Pan- Religion and the Antichrist.

All these practices they’ve been trying to introduce, e.g. they tell us “not to kiss the Holy Icons and to just bow”, you should know, are papal; this is the papal way of greeting. They do not place their mouths; they do not kiss the Holy Relics nor do they kiss the Holy Icons. In accordance with the VII Ecumenical Council, he who does this becomes excommunicated, that is, he cannot be saved; he is out of the Church.

Ἄν γίνει διωγμός καί μᾶς ποῦν δέν θά πηγαίνετε στήν ἐκκλησία

 Απόσπασμα ομιλίας του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.

Πῶς θά φυλάξουμε τήν καρδιά μας, Γεροντικό, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 

Κήρυγμα_ ~Γεροντικό-Ἀποφθέγματα Ἀββᾶ Τιθοη Συγκλητικῆς Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​​​​, http://hristospanagia.gr​​​​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com​​​

Κυριακή Ε Νηστειῶν. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τό αἴτημα τῶν Ὑιῶν τοῦ Ζεβεδαίου. Μέρος Πρῶτο

ΚΥΡΙΑΚΗ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ματθ.20,20-28]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ

[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ.20,20-23]

Σε τόσο μεγάλο βαθμό έφθασε η αδυναμία των μαθητών να αντιληφθούν καθαρά τα λόγια του Κυρίου για το επικείμενο Πάθος και την Ανάστασή Του, ώστε ευθύς αμέσως να Τον πλησιάσουν οι υιοί του Ζεβεδαίου και να συζητήσουν μαζί Του για την πρωτοκαθεδρία που θα ήθελαν να τους παραχωρήσει στο μέλλον· διότι, όπως αναφέρει ο ευαγγελιστής Μάρκος, είπαν τότε στον Κύριο: «Δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου(:όταν έλθεις στη δόξα σου και ανεβείς στον επίγειο βασιλικό θρόνο του Δαβίδ, βάλε μας να καθίσουμε ο ένας στα δεξιά σου κι ο άλλος στ’ αριστερά σου)»[Μάρκ.10,37].

Πώς τότε λοιπόν ο ευαγγελιστής Ματθαίος λέγει ότι πλησίασε τον Κύριο η μητέρα τους και το ζήτησε αυτό και όχι οι ίδιοι οι μαθητές; «Τότε προσῆλθεν αὐτῷ ἡ μήτηρ τῶν υἱῶν Ζεβεδαίου μετὰ τῶν υἱῶν αὐτῆς προσκυνοῦσα καὶ αἰτοῦσά τι παρ᾿ αὐτοῦ(: τότε Τον πλησίασε η μητέρα των παιδιών του Ζεβεδαίου με τους γιους της, η οποία Τον προσκύνησε και έδειξε ότι σκόπευε να Του ζητήσει κάτι)»[Ματθ.20,20]. Φυσικό ήταν και τα δύο να συνέβησαν· διότι παρέλαβαν τη μητέρα τους, με σκοπό να μεγαλώσουν την παράκλησή τους, και κατ’ αυτόν τον τρόπο να συγκινήσουν τον Χριστό. Το ότι λοιπόν είναι αληθινό αυτό που είπα και ότι η παράκληση ήταν μάλλον δική τους, αλλά παρουσιάζουν από ντροπή τη μητέρα τους, πρόσεξε πως ο Χριστός απευθύνει προς αυτούς τον λόγο. Καλύτερα όμως ας προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε κατά πρώτον τι είναι αυτό που ζητούν, με ποια διάθεση το ζητούν και τι ήταν εκείνο που τους οδήγησε να ενεργήσουν κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Από τι λοιπόν παρακινούμενοι έφθασαν σε αυτήν την ενέργειά τους; Έβλεπαν ότι έχαιραν εκτιμήσεως εκ μέρους των άλλων ανθρώπων και ήλπισαν ότι εξαιτίας αυτού θα επιτύχουν να εκπληρωθεί και αυτή η αίτησή τους. Αλλά τι τέλος πάντων είναι αυτό το οποίο ζητούν; Άκουσε άλλον ευαγγελιστή, τον Λουκά, ο οποίος αποκαλύπτει αυτό πολύ καθαρά. Διότι, λέγει, ζητούσαν αυτά «διὰ τὸ ἐγγὺς αὐτὸν εἶναι Ἱερουσαλὴμ καὶ δοκεῖν αὐτοὺς ὅτι παραχρῆμα μέλλει ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἀναφαίνεσθαι(:διότι πλησίαζε στα Ιεροσόλυμα κι αυτοί νόμιζαν ότι θα φανερωνόταν αμέσως η βασιλεία του Θεού με λαμπρότητα και δόξα)»[Λουκ.19,11]. Νόμιζαν δηλαδή ότι η βασιλεία του Θεού βρίσκεται κοντά τους και ότι είναι αισθητή και ότι δεν επρόκειτο να υποστούν τίποτε το δυσάρεστο, εάν ήθελαν να επιτύχουν αυτό που ζητούσαν. Διότι δεν ζητούσαν τη βασιλεία του Θεού μόνο γι’αυτήν καθ’εαυτήν, αλλά και για να αποφύγουν τα δυσάρεστα. Για τον λόγο αυτόν και ο Χριστός κατ΄αρχήν τους απαλλάσσει από αυτές τις σκέψεις, λέγοντάς τους ότι πρέπει να αναμένουν σφαγές, κινδύνους και τα πιο φοβερά κακά. Διότι, λέγει, «δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ μέλλω πίνειν (:Μπορείτε να πιείτε το ποτήρι του θανάτου που πρόκειται εγώ σε λίγο να πιω);».

Ὁ Ἅγιος Παΐσιος καί ὁ Ἅγιος Λαΐκός


ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΡΑΚΟΒΑΛΗ

Στην δεκαετία του 80 είχαμε πάει με τον γέροντα ( Αγιο Παίσιο) ένα ταξίδι στην Θράκη με το αυτοκίνητό μου. Εγώ φυσικά ήμουν ο οδηγός. Το ταξίδι διήρκησε 3-4 μέρες.
Τα βράδυα διανυκτερεύαμε σε ένα μικρό μοναστηράκι έξω από την Κομοτηνή. Αν και ο γέροντας κατέβαλε κάθε προσπάθεια να μην γίνει γνωστό… τα νέα διέρρευσαν… Έτσι μετά τον κόπο της μέρας, εκεί που περιμέναμε να βρούμε λίγη ανάπαυση, γυρνούσαμε στο μοναστήρι και βρίσκαμε ένα μικρό πλήθος ανθρώπων να περιμένουν να δούν τον άγιο και να πάρουν την ευχή του και αν ήταν δυνατόν να συζητήσουν για λίγα λεπτά ιδιαιτέρως μαζί του.
Την τρίτη νύχτα γυρίσαμε πάλι στο μοναστηράκι. Το πλήθος είχε μεγαλώσει… Εγώ που ήμουν νέος, ήμουν κατάκοπος… Αναρωτήθηκα, « πως αντέχει ο γέροντας;;..» τον λυπήθηκα… Ο γέροντας μιλούσε ιδιαιτέρως σε ένα δωμάτιο με κάποιον.. εμείς, τριάντα περίπου άτομα είχαν απομείνει που περίμεναν να τον δουν… περιμέναμε στο αρχονταρίκι της μονής… Τότε σηκώθηκα και μίλησα στους ανθρώπους, λέγοντάς τους πως περάσαμε την μέρα, και πόσο κουρασμένος θα πρέπει να ήταν… τους παρακάλεσα να φύγουν και να έρθουν την άλλη μέρα… Κανένας δεν κουνήθηκε από την θέση του… Μόνο ένας άνδρας, σηκώθηκε αμέσως… συμφώνησε μαζί μου, προέτρεψε και αυτός με την σειρά του τους ανθρώπους να φύγουν και έδωσε πρώτος το παράδειγμα… Έφυγε από το μοναστήρι… Κανένας άλλος δεν κουνήθηκε… Θαύμασα την ευαισθησία και το φιλότιμο του ανδρός… Μού έκανε επίσης και μεγάλη εντύπωση το πρόσωπό του… Ένα ευγενικό και καλοσυνάτο πρόσωπο… Τόσα χρόνια έχουν περάσει και ακόμα θυμάμαι αυτό το πρόσωπο..!!
Λίγο μετά που έφυγε άνοιξε η πόρτα και ο γέροντας ζήτησε με το όνομά του έναν συγκεκριμένο άνθρωπο.. Ήταν αυτός που λίγο πριν είχε φύγει… Ο γέροντας λυπήθηκε.. Βγήκε στο αρχονταρίκι, σταμάτησε να βλέπει κατ’ ιδίαν, και μίλησε γενικά στους ανθρώπους…

Τά σημάδια ἀπό τίς ρωγμές ἔμειναν μέχρι σήμερα, παιδί μου, γιά νά θυμᾶμαι τό θαῦμα Της».

«Ήμουν 10 ή 11 χρονών.
*Δεν είχα παπούτσια και από τα κρύα και τις λάσπες οι φτέρνες μου είχαν γεμίσει ρωγμές*· πόναγα και έτρεχε αίμα.
Όταν λιτανεύαμε την Παναγία στο χωριό μου, την παρακάλεσα με πόνο ψυχής να με θεραπεύση.
Τότε τα μάτια της Παναγίας ζωντάνεψαν από την εικόνα, στράφηκαν πάνω μου, με κοίταξε με πολλή αγάπη, μου χαμογέλασε και μετά κοίταξε τα πόδια μου.

Ὁ Κορωνοϊός, ὁ Υἱός τῆς Ἀπωλείας καί ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ. (β’ μέρος)



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΔΩ

του Ιερομονάχου Μελετίου

Συνωμοσία καί συνωμοσιολογίες

Εἶναι βυθισμένοι στό σκότος τῆς ἀγνοίας ὅσοι δέν διάβασαν τό τελευταῖο βιβλίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τήν Ἀποκάλυψι τοῦ Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, καθώς καί τό βιβλίο, «Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιῶν». Εἶναι ἀδύνατη ἡ ἑρμηνεία τῆς Παγκοσμίου πολιτικῆς καί θρησκευτικῆς κινήσεως, χωρίς τήν γνῶσιν αὐτῶν τῶν Πρωτοκόλλων. Ἡ ἱστορία ἐπιβεβαιώνει τήν γνησιότητα αὐτῶν. Γιά παράδειγμα καταλαβαίνει κανείς γιατί τό ἐθνικό μας νόμισμα, ἡ δραχμή, ἄλλαξε, ὅπως καί τόσα ἄλλα, ὅταν διαβάζει στό ι ́ κεφάλαιο αὐτῶν: «Συντρίβωμεν τά νομίσματα»!

Νά τί εἶπε σχετικά περί αὐτῶν καί ὁ π. Ἀθαν. Μυτιληναίος: «Πηγαίνουμε σ ’ἕναν κόσμον ὀργανωμένο, πού στὸ τέλος θὰ καταλήξη νὰ εἶναι μία κυβέρνηση εἰς τόν κόσμον. Καὶ αὐτό τὸ ξέρουμε διότι ἐδῶ καί ἑκατὸ χρόνια τὸ εἶχαν σχεδιάσει αὐτοὶ οἱ Σιωνισταὶ, πασίγνωστον, τὸ εἶχαν σχεδιάσει, εἶναι στὰ Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιὼν καὶ βλέπουμε τὸ πρᾶγμα νὰ πηγαίνη σταθερὰ πρὸς τὰ ἐκεῖ…. ἀκόμη ὁ Σιωνισμὸς ὁ ὁποῖος ἔχει διεισδύσει παντοῦ, καὶ ποὺ δέν ἔχει διεισδύσει ἀνὰ τὴν ὑφήλιον, καὶ στὴν Ἑλλάδα…» (ὁμιλία 85η στή Σ.Σειρὰχ, 34ο – 52ο).

Ἐπίσης καί ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ εἶπε σχετικά: «Πηγή καί μήτρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τυγχάνει ἡ Μασονία, πού προωθεῖ δι’ αὐτοῦ τήν παγκόσμια θρησκεία τοῦ Ἑωσφορισμοῦ, ὅπως καί τῆς Μασονίας πηγή καί μήτρα εἶναι ὁ φρικώδης Σιωνισμός» (Παρακαταθήκη, τ. 89, σ. 7).

Ὅσοι ἀντιλήφθηκαν καλά τήν παγκόσμια συνωμοσία καί ὑψώνουν τήν φωνή τους, φυσικόν εἶναι νά ἀποκαλοῦνται ἀπό τούς συνωμότες, συνωμοσιολόγοι .. καί ψεκασμένοι!

Τό σχέδιο τῆς πλήρης ὑποδουλώσεως τῆς ἀνθρωπότητας στόν Σιωνισμό, προχωράει μέ γοργό ρυθμό, δίχως τήν παραμικρή σχεδόν ἀντίσταση. Αὐτός ὁ πραγματικός ἐχθρός, χρησιμοποιεῖ τόν Κορωνοϊό γιά νά ἐπικρατήσει.

Ἡ εὐαγγελική περικοπή τῆς Κυριακῆς Ε Νηστειῶν. Παναγιώτης Τρεμπέλας


Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ Ε΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ

Κατά Μάρκον, κεφ. Ι΄, εδάφια 32-45

32 ῏Ησαν δὲ ἐν τῇ ὁδῷ ἀναβαίνοντες εἰς ῾Ιεροσόλυμα· καὶ ἦν προάγων αὐτοὺς ὁ ᾿Ιησοῦς, καὶ ἐθαμβοῦντο, καὶ ἀκολουθοῦντες ἐφοβοῦντο. καὶ παραλαβὼν πάλιν τοὺς δώδεκα ἤρξατο αὐτοῖς λέγειν τὰ μέλλοντα αὐτῷ συμβαίνειν, 33 ὅτι ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς ῾Ιεροσόλυμα καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου παραδοθήσεται τοῖς ἀρχιερεῦσι καὶ γραμματεῦσι, καὶ κατακρινοῦσιν αὐτὸν θανάτῳ καὶ παραδώσουσιν αὐτὸν τοῖς ἔθνεσι, 34 καὶ ἐμπαίξουσιν αὐτῷ καὶ μαστιγώσουσιν αὐτὸν καὶ ἐμπτύσουσιν αὐτῷ καὶ ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ ἀναστήσεται.

35 Καὶ προσπορεύονται αὐτῷ ᾿Ιάκωβος καὶ ᾿Ιωάννης υἱοὶ Ζεβεδαίου λέγοντες· διδάσκαλε, θέλομεν ἵνα ὃ ἐὰν αἰτήσωμεν ποιήσῃς ἡμῖν. 36 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· τί θέλετε ποιῆσαί με ὑμῖν; 37 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν σου καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου. 38 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· οὐκ οἴδατε τί αἰτεῖσθε. δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθῆναι; 39 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· δυνάμεθα. ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· τὸ μὲν ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω πίεσθε, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθήσεσθε· 40 τὸ δὲ καθίσαι ἐκ δεξιῶν μου καὶ ἐξ εὐωνύμων οὐκ ἔστιν ἐμὸν δοῦναι, ἀλλ᾿ οἷς ἡτοίμασται.

41 Καὶ ἀκούσαντες οἱ δέκα ἤρξαντο ἀγανακτεῖν περὶ ᾿Ιακώβου καὶ ᾿Ιωάννου. 42 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς προσκαλεσάμενος αὐτοὺς λέγει αὐτοῖς· οἴδατε ὅτι οἱ δοκοῦντες ἄρχειν τῶν ἐθνῶν κατακυριεύουσιν αὐτῶν καὶ οἱ μεγάλοι αὐτῶν κατεξουσιάζουσιν αὐτῶν· 43 οὐχ οὕτω δὲ ἔσται ἐν ὑμῖν, ἀλλ᾿ ὃς ἐὰν θέλῃ γενέσθαι μέγας ἐν ὑμῖν, ἔσται ὑμῶν διάκονος, 44 καὶ ὃς ἐὰν θέλῃ ὑμῶν γενέσθαι πρῶτος, ἔσται πάντων δοῦλος· 45 καὶ γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι, καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν.

Ερμηνευτική απόδοση από τον μακαριστό Παν. Τρεμπέλα

32 Προχωρούσαν λοιπόν και ανέβαιναν τον δρόμο προς τα Ιεροσόλυμα.

Πῶς θά ἀπαλλαγῶ ἀπό αὐτή τήν πίκρα καί τήν ψυχική κόπωση;

Όσιος Στάρετς Βαρσανούφιος

- Πώς θα απαλλαγώ από αυτή την πίκρα και την ψυχική κόπωση;
Απαντά ο γέροντας:
- Του απάντησα με την συμβουλή να διαβάσει το ψαλτήρι. Εκεί, στον ψαλμό 93, θα ιδεί τα λόγια:
«Κύριε, κατά το πλήθος των οδυνών μου εν τη καρδία μου, αι παρακλήσεις σου εύφραναν την ψυχή μου» (Ψαλμ. 93,19).
Πιάσου από τον στίχο αυτό.
Και βάλσου να το διαβάσεις το Ψαλτήρι ολόκληρο. Πιστεύω, πώς ο Θεός θα σε αναπαύσει.
Περνάει λίγος καιρός, λαμβάνω ένα γράμμα.

«ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ!…»


«ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ!…»

«Δε μπορώ ν’ ασπασθώ μια φορά την εικόνα της Παναγίας και να την αποχωριστώ. Όταν Την πλησιάζω, σαν μαγνήτης με τραβάει πάνω Της. Και πρέπει να είμαι μόνος, γιατί θέλω ώρες να Την ασπάζομαι. Λες και«ΣΑΝ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΜΕ ΤΡΑΒΑΕΙ!…»
γεμίζει η ψυχή από μια ζωντανή πνοή και από τόση χάρη, που δε μ’ αφήνει να φύγω. Αγάπη, έρωτας Θεού, φωτιά, που καίει!

Γιά τήν κοπή τῶν ἁμαρτωλῶν παθῶν ...

Εάν ένας ξυλοκόπος δώσει ένα χτύπημα σε ένα δέντρο και δεν πέσει, δεν δίνει κι άλλο χτύπημα και για τέταρτη και για πέμπτη και για δέκατη φορά; Το ίδιο κάνε κι εσύ, για την κοπή των αμαρτωλών παθών σου.


Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 16-4-2021

https://youtu.be/4gL8PBXE6W8
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 16-4-2021 

16 Ἀπριλίου. Ἀκἀθιστος Ὑμνος - Τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Γυναικῶν Ἀγάπης, Εἰρήνης καί Χιονίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΗΣΑΪΑΣ ΜΕ΄ 11-17.

Ησ. 45,11          ὅτι οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς ὁ ἅγιος Ἰσραὴλ ὁ ποιήσας τὰ ἐπερχόμενα· ἐρωτήσατέ με περὶ τῶν υἱῶν μου καὶ περὶ τῶν θυγατέρων μου καὶ περὶ τῶν ἔργων τῶν χειρῶν μου ἐντείλασθέ μοι.

Ησ. 45,11                   Κατά κάποιον τέτοιον τρόπον ομιλεί Κυριος ο Θεός προς σας, ο απολύτως άγιος Θεός του Ισραήλ. Αυτός, ο οποίος έχει προαποφασίσει εκείνα, που θα συμβούν. Ερωτήσατέ με, λοιπόν, και σεις, διατί κατ' αυτόν τον τρόπον μεταχειρίζομαι τους υιούς μου και τας θυγατέρας μου. Δωσατέ μου εντολάς και οδηγίας σεις δια τα έργα των χειρών μου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible