Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Οἱ αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καί οἱ τεράστιες δογματικές διάφορές μας, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Οἱ αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καί οἱ τεράστιες δογματικές διάφορές μας, 28-1-2023, Σάββα Ἁγιορείτου

Οἱ ἱεροί κανόνες περί εἰσόδου αἱρετικῶν στόν ὀρθόδοξο ναό, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Οἱ ἱεροί κανόνες περί εἰσόδου αἱρετικῶν στόν ὀρθόδοξο ναό, 29-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Τό Σαραντάρειο ὄρος καί οἱ τρεῖς πειρασμοί τοῦ Κυρίου ὑπό τοῦ διαβόλου (Β') Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Τό Σαραντάρειο ὄρος καί οἱ τρεῖς πειρασμοί τοῦ Κυρίου ὑπό τοῦ διαβόλου (Β') Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ὁ προφήτης Ἠλίας καί ἡ ἔρημος τοῦ Χοτζεβᾶ, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ὁ προφήτης Ἠλίας καί ἡ ἔρημος τοῦ Χοτζεβα, 29-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Τό Σαραντάρειο ὄρος καί οἱ τρεῖς πειρασμοί τοῦ Κυρίου ὑπό τοῦ διαβόλου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Τό Σαραντάρειο ὄρος καί οἱ τρεῖς πειρασμοί τοῦ Κυρίου ὑπό τοῦ διαβόλου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἡ μονή τοῦ Ἁγίου Γεωργίου τοῦ Χοζεβίτου στήν ἔρημο τῆς Ἰουδαίας, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ μονή τοῦ Ἁγίου Γεωργίου τοῦ Χοζεβίτου στήν ἔρημο τῆς Ἰουδαίας, 29-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιατί σταματᾶμε τόν πνευματικό ἀγῶνα, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Γιατί σταματᾶμε τόν πνευματικό ἀγῶνα, 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἡ ἐκπλήρωση τῶν προφητειῶν σέ σχέση μέ τήν μετάνοια μᾶς, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ἡ ἐκπλήρωση τῶν προφητειῶν σέ σχέση μέ τήν μετάνοια μᾶς, 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἡ διάδοση τοῦ Χριστιανισμοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ἡ διάδοση τοῦ Χριστιανισμοῦ, 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἡ θάλασσα τῆς Τιβεριάδος καί ἡ Καπερναούμ- (B') , γεγονότα καί θαύματα, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ἡ θάλασσα τῆς Τιβεριάδος καί ἡ Καπερναούμ- (B') , γεγονότα καί θαύματα, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου


Ἡ θάλασσα τῆς Τιβεριάδος καί ἡ Καπερναούμ- γεγονότα καί θαύματα, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ἡ θάλασσα τῆς Τιβεριάδος καί ἡ Καπερναούμ- γεγονότα καί θαύματα, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, τό home schooling καί ἡ ὑπεράσπιση τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἀπό τούς μοναχούς, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

 Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, τό home schooling καί ἡ ὑπεράσπιση τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἀπό τούς μοναχούς, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου

Ἡ Κανᾶ καί ὁ ἐν Χριστῷ γάμος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ἡ Κανᾶ καί ὁ ἐν Χριστῷ γάμος, 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Εὐαγγελισμός τῆς Θεοτόκου καί ἡ Ναζαρέτ , 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ὁ Εὐαγγελισμός τῆς Θεοτόκου καί ἡ Ναζαρέτ , 28-1-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Συμβουλές καί ἱστορίες ἀπό τή ζωή τοῦ ὁσίου Βησσαρίωνα τοῦ Ἀγαθωνίτη


Κάθε πρωί, ο πατήρ Βησσαρίων [ο όσιος Βησσαρίων ο Αγαθωνίτης], ερχόντανε και καθότανε με μας τα παιδιά που εργαζόμασταν στο μοναστήρι. Μας μιλούσε με αγάπη και απαντούσε στις όποιες απορίες μας.

Εκείνο που μας έλεγε πάντοτε, χωρίς να το παραλείψει ποτέ, ήταν το εξής:
«Παιδιά μου πρέπει να νοιαζόμαστε για την ψυχή μας. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ. Άμα χάσουμε την ψυχή μας, τότε τα χάσαμε όλα. Αυτό πρέπει να το προσέχουμε περισσότερο εμείς οι μοναχοί, διότι κινδυνεύουμε να γίνουμε λοιδώρημα του διαβόλου. Και αυτόν τον κόσμο θα μας λέει ο διάβολος με σαρκασμό, χάσατε, και τον άλλο δεν θα κερδίσετε».

«Την ψυχή σας να την φυλάττετε σαν τον πολυτιμότερο θησαυρό που σας χάρισε ο Θεός»!

***

Ο π. Βησσαρίων ντυνότανε απλοϊκά, πολύ φτωχά. Είχε ένα ράσο κάπως καλό και μ’ αυτό σκέπαζε τη φτώχεια του.

Μέγας Ἀθανάσιος. Ποιόν ψαλμό τοῦ Δαβίδ πρέπει νά λέμε σέ κάθε διαφορετική περίπτωση.

Μέγας Αθανάσιος.
Ποιόν ψαλμό του Δαβίδ πρέπει να λέμε σε κάθε διαφορετική περίπτωση.

Προς Μαρκελλίνον εις την ερμηνείαν των Ψαλμών (ιε΄ – κς’)
ιε’. Οι Ψαλμοί λοιπόν έχουν διαταχθεί κατ’ αυτή την τάξη, που είναι δυνατόν για τους αναγνώστες, όπως είπα προηγουμένως, να βρει ο καθένας σε κάθε ψαλμό, τα πάθη και την διάθεση της ψυχής του, ομοίως δε και το υπόδειγμα και την διδασκαλία για κάθε πράγμα.
Τι λόγια λέγοντας μπορεί να είναι αρεστός στον Κύριο, με ποια λόγια μπορεί να διορθωθεί και να ευχαριστεί τον Κύριο, ώστε να μη ολισθήσει σε ασέβεια αυτός που προφέρει τους λόγους αυτούς. Διότι θα αποδώσουμε λόγο στον Κριτή, όχι μόνο για τις πράξεις, αλλά και για κάθε ανώφελο λόγο.
Αν λοιπόν θέλεις να μακαρίσεις κάποιον, έχεις (ως υπόδειγμα), για το πως πρέπει και γιατί και τι πρέπει να λες, τους ψαλμούς 1 και 31, και τους 40, 111, 118 και 127.
Αν πάλι θέλεις να κατακρίνεις την επιβουλή των Ιουδαίων κατά του Σωτήρος, έχεις τον 2ο ψαλμό.
Αν δε καταδιώκεσαι από τους δικούς σου και έχεις πολλούς που στρέφονται εναντίον σου, λέγε τον 3ο ψαλμό.
Εάν βρίσκεσαι σε παρόμοια κατάσταση θλιβόμενος, και αφού επικαλέστηκες τον Κύριο θέλεις να τον ευχαριστήσεις, επειδή σε εισάκουσε, ψάλλε τον 4ο, τον 74ο, και τον 114ο.
Αν ακόμα βλέπεις ότι οι πονηροί θέλουν να σου στήσουν ενέδρα, και θέλεις να εισακουσθεί η προσευχή σου, σήκω νωρίς το πρωί και ψάλλε τον 5ο.
Αν αισθάνεσαι απειλή από μέρους του Κυρίου και βλέπεις ότι ταράζεσαι γι’ αυτό τον λόγο, μπορείς να λες τον 6ο και τον 37ο.
Αν κάποιοι σε επιβουλεύονται, όπως ο Αχιτόφελ τον Δαβίδ, και κάποιος σου το αναγγείλει, ψάλλε τον 7ο και έχε εμπιστοσύνη στον Θεό, ο οποίος θα σε σώσει.
ις΄. Αν θέλεις δε να προσφωνήσεις τον Κύριο, όταν βλέπεις την εξαπλωμένη παντού χάρη του Σωτήρος και τη σωτηρία του ανθρωπίνου γένους, ψάλλε τον 8ο.
Αν πάλι θέλεις να ευχαριστήσεις με άσμα τον Κύριο για τον τρυγητό, έχεις και πάλι για την περίσταση τον 8ο και τον 83ο.
Για την κατάργηση του εχθρού και την σωτηρία της κτίσεως, μην καυχάσαι για σένα, αλλά γνωρίζοντας ότι αυτό είναι κατόρθωμα του Υιού του Θεού, λέγε τον αναφερόμενο σ΄ αυτόν 9ο ψαλμό.

Οἰκουμενιστικός οἶστρος Ὀρθοδόξων μηνυμάτων στό θάνατο τοῦ πρώην «Πάπα» Βενεδίκτου 16ου


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 16η Ιανουαρίου 2023

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΟΙΣΤΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ «ΠΑΠΑ» ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ 16ΟΥ

Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν πολλές φορές στον Παπισμό και τονίσαμε ότι δεν είναι Εκκλησία, αλλά ένα αιρετικό θρησκευτικό σύστημα. Μία κακόδοξη χριστιανική κοινότητα με δεκάδες αιρετικές διδασκαλίες, που έχουν καταδικαστεί από σειρά Αγίων Συνόδων θεοφόρων Πατέρων, Οικουμενικών και Ενδημουσών, αρχής γενομένης από την Η΄ Οικουμενική Σύνοδο, επί μεγάλου Φωτίου το 879-880. Σύνοδοι που έχουν καταξιωθεί στη συνείδηση του Ορθοδόξου πληρώματος, ως άγιες και γνήσια Ορθόδοξες, με πανορθόδοξο κύρος.

Η αέναη παρουσία του παναγίου Πνεύματος στην Εκκλησία του Χριστού, στην μία, μοναδική και αδιαίρετη, που είναι μόνον η Ορθόδοξη, φώτισε τους αγίους Πατέρες μας, να κατανοήσουν το εύρος και το βάθος των παπικών κακοδοξιών και να τις ανασκευάσουν με αδιάσειστες γραφικές και πατερικές μαρτυρίες, ώστε να μην παρασύρεται ο πιστός λαός του Θεού από τις δόλιες μεθοδεύσεις και πλάνες των παπικών, αλλά και από την προσηλυτιστική προπαγάνδα που ασκούν τα τελευταία χίλια χρόνια σε βάρος της Ορθοδοξίας. Αμέτρητα είναι τα θύματα των Ορθοδόξων μέχρι σήμερα, κυρίως από τη δράση της σατανικής Ουνίας.

Ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ ἐπικείμενου θανάτου_Βίος καί Λόγοι Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου




«Ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων αὐτός εἶναι ὁ διδούς καί ὁ δίδων ζωή τῷ κόσμῳ»[1]. Ὁ Κύριος εἶναι ἡ ζωή, ἡ ὄντως Ζωή καί ἡ αὐτοζωή. Καί ἑπομένως, διά τοῦ Κυρίου, διά τοῦ Χριστοῦ, καταργεῖται ὁ θάνατος. «Κάποτε», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «εἶχα φτάσει στόν θάνατο. Εἶχα πάθει σοβαρή γαστρορραγία, ὅταν ἔκανα ἐγχείρηση στό μάτι, τό ὅποιο τελικά ἔχασα ἀπό τήν κορτιζόνη πού μοῦ βάλανε στό νοσοκομεῖο. Τότε», διηγεῖται ὁ Ἅγιος, «ἔμενα σ' ἕνα καλυβάκι». Δέν εἶχε ἀκόμη χτιστεῖ τό μοναστήρι. «Ἀπ' τήν ἐξάντληση δέν καταλάβαινα ἄν εἶναι μέρα ἤ νύχτα. Ἔφτασα στόν θάνατο κι ὅμως ἔζησα. Ἀδυνάτισα πολύ. Μοῦ κόπηκε ἤ ὄρεξη. Ἐπί τρεῖς μῆνες ζοῦσα μέ τρεῖς κουταλιές γάλα τήν ἡμέρα. Σώθηκα ἀπό μία κατσίκα! Ζοῦσα μέ τήν σκέψη τῆς ἀναχωρήσεως. Ἔνιωθα μεγάλη χαρά μέ τήν σκέψη ὅτι θά συναντοῦσα τόν Κύριο. Εἶχα βαθιά μέσα μου τό αἴσθημα τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ. Κι ό Θεός θέλησε τότε νά μ' ἐνισχύσει καί νά μέ παρηγορήσει μέ κάτι πολύ εὐλογημένο. Κάθε τόσο πού αἰσθανόμουνα ὅτι θά βγεῖ ἤ ψυχή μου, ἔβλεπα στόν οὐρανό ἕνα ἄστρο πού ἔκανε λαμπυρισμούς. Ἔριχνε γύρω-γύρω γλυκύτατες ἀκτίνες. Ἦταν λαμπρό καί πολύ γλυκό. Ἦταν πολύ ὡραῖο! Τό φῶς του εἶχε πολύ γλυκύτητα. Εἶχε χρῶμα μαρινέ, ἀνοιχτό σιέλ, σάν διαμάντι, σάν πολύτιμος λίθος. Ὅσες φορές τό ἔβλεπα, μέ γέμιζε παρηγοριά καί χαρά, γιατί μέσα σ' αὐτό τό ἄστρο ἔνιωθα ὅτι ἦταν ὅλη ἡ Ἐκκλησία, ό Τριαδικός Θεός, ἡ Παναγία, οἱ ἄγγελοι, οἱ ἅγιοι. Εἶχα τό συναίσθημα ὅτι ἐκεῖ ἦταν ὅλοι οἱ δικοί μου, οἱ ψυχές ὅλων τῶν ἀγαπητῶν μου, τῶν γεροντάδων μου. Πίστευα ὅτι, ὅταν θά ἔφευγα ἀπ' αὐτή τή ζωή, ἐκεῖ, στό ἄστρο αὐτό, θά πήγαινα κι ἐγώ ἀπό τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ὄχι ἀπό τίς ἀρετές μου. Ἤθελα νά πιστεύω ὅτι ὁ Θεός, πού μ' ἀγαπάει, μοῦ τό ἐμφανίζει, γιά νά μοῦ πεῖ: «Σέ περιμένω!».

«Δέν ἤθελα νά σκέπτομαι τήν κόλαση, τά τελώνια. Δέν θυμόμουν τίς ἁμαρτίες μου, ἐνῶ εἶχα πολλές. Τίς ἄφησα. Θυμόμουν μόνο τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ καί χαιρόμουν. Καί παρακαλοῦσα: «Γιά τήν ἀγάπη Σου, Θεέ μου, νά εἶμαι κι ἐγώ ἐκεῖ. Ἄν, ὅμως, γιά τίς ἁμαρτίες μου πρέπει νά πάω στήν κόλαση, ἡ ἀγάπη Σου ἄς μέ βάλει ὅπου θέλει. Ἀρκεῖ νά εἶμαι μαζί Σου». Τόσα χρόνια ἔζησα στήν ἔρημο μέ ἀγάπη στόν Χριστό. Ἔλεγα στόν ἑαυτό μου: «Ἄν πάεις πάνω στόν οὐρανό κι ό Θεός σοῦ πεῖ «ἑταῖρε, πῶς εἰσῆλθες ὧδε, μή ἔχων ἔνδυμα γάμου;[2] Τί θέλεις ἐσύ ἐδῶ;", θά Τοῦ πῶ: "Ὅτι θέλεις, Κύριέ μου, ὅ,τι θέλει ἡ ἀγάπη Σου, ὅπου θέλει ἡ ἀγάπη, ἄς μέ βάλει. Παραδίδομαι εἰς τήν ἀγάπη Σου. Ἄν θέλεις καί στήν κόλαση νά μέ βάλεις, βάλε με∙ ἀρκεῖ νά μή χάσω τήν ἀγάπη Σου»[3]. Βλέπουμε πῶς ὁ Ἅγιος εἶχε ὑπερβεῖ τόν φόβο τοῦ θανάτου, ἐξαιτίας μάλιστα καί τῆς ἀσθενείας πού περνοῦσε. Εἶχε ἀφεθεῖ τελείως στό θέλημα τοῦ Θεοῦ, καί γνώριζε ὅτι ὅ,τι δίνει ὁ Θεός εἶναι γιά τό καλό του. Καί τό ἴδιο πρέπει νά πιστεύουμε κι ἐμεῖς.

Ἄλμπερτ Μπουρλά: Πώς ὁ δῆθεν «σωτῆρας» τῆς δημόσιας ὑγείας ἔχασε τήν λαλιά του, ὅταν τοῦ τέθηκαν οἱ σωστές ἐρωτήσεις

 

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ὁ Ἄλμπερτ Μπουρλά δέχθηκε ἕναν καταιγισμό καυστικῶν ἐρωτήσεων σχετικά μέ τά ἐμβόλια καί ἡ ἀντίδρασή του ἦταν ὁ ὁρισμός τῆς ἔνοχης σιωπῆς.
Οἱ εἰκόνες ἑνός ἀμήχανου, σοκαρισμένου καί βουβοῦ Ἄλμπερτ Μπουρλά πού δέχθηκε δεκάδες «ἄβολες» ἐρωτήσεις ἀπό δύο ρεπόρτερ πού ἔκαναν στενό δημοσιογραφικό μαρκάρισμα στόν CEO τῆς Pfizer, ἀποτύπωσαν μέ μεγάλη γλαφυρότητα τήν πραγματική «γύμνια» τοῦ «βασιλιᾶ» τῶν mRNA σκευασμάτων.

Ἕξι λεπτά ἦταν ἀρκετά ὥστε ὁ ψηφισμένος ἀπό τό.. CNN Βusiness ὡς «CEO τῆς χρονιᾶς 2021» νά ἐμφανιστεῖ στά μάτια τῆς κοινῆς γνώμης ὡς ἡ προσωποποίηση τῆς ἔνοχης σιωπῆς. Μόλις ξεμύτισε γιά λίγο ἀπό τό ὀχυρωμένο βασίλειο τῶν ὀργανωμένων λόμπι καί τῶν διεφθαρμένων τεχνοκρατῶν ὥστε νά παραστεῖ στήν νεοταξική λυκοσυμμαχία του WEF πού συνεδριάζει στό Νταβός, ἔγινε δέκτης ἑνός βομβαρδισμοῦ ἐρωτήσεων πού κονιορτοποίησαν τό ἀφήγημα τῶν ἀσφαλῶν καί ἀποτελεσματικῶν ἐμβολίων.

Χειρουργικές καί καυστικότατες ἐρωτήσεις πού εἶχαν νά κάνουν μέ τήν (ἄν)ἀποτελεσματικότητα τῶν ἐμβολίων καί τούς ὠκεανούς ψεμάτων πού προωθήθηκαν στήν κοινή γνώμη γιά νά πουληθοῦν, γιά το ὅτι ἡ Pfizer ἀποσιώπησε πώς τό ἐμβόλιο δέν σταματᾶ τήν μετάδοση, γιά τίς παρενέργειες καί τούς «ξαφνικούς» θανάτους σέ ὅλο τόν κόσμο, γιά τίς μυθικές ἀπολαβές πού ἐξασφάλισε ὁ κ. Μπουρλά, ἄλλα καί γιά τό σκοτεινό παρελθόν της Pfizer πού ἔχει ἐμπλακεῖ σέ πλῆθος παράνομων καί διεφθαρμένων πρακτικῶν marketing.

Ἐρωτήματα πού οὔτε κατά διάνοια δέν ὑπῆρχε περίπτωση νά ἀκουστοῦν ἀπό τά «πετσωμένα» συστημικά ΜΜΕ τῆς χώρας μας. Στήν Ἑλλάδα ὄχι μόνο ἀπαγορεύονται αὐτά τά αὐτονόητα ἐρωτήματα, ἄλλα ὑπάρχει καί ἡ ἄνεση ὁ κάθε «εἰδικός» νά λέει ἐνώπιον λαοῦ καί (ἄλαλων) δημοσιογράφων πώς κορόϊδευε συστηματικά τούς πολῖτες γιά τό θέμα τοῦ ἐμβολιασμοῦ, ὅπως ἡ Ἀθηνᾶ Λινοῦ πού μέ κάθε χαλαρότητα καί ἀνεμελιά παραδέχθηκε ὅτι «ποτέ δέν λέμε τήν πλήρη ἀλήθεια στούς ἀνθρώπους».

Ἀσφαλῶς τό ἀνελέητο σφυροκόπημα ἐρωτήσεων πού ἔγιναν στόν Μπουρλά καί ἡ ἀφωνία του μπροστὰ σέ ὅλα αὐτά τά θέματα μείζονος σημασίας, δέν μεταδόθηκαν ἀπό κανένα κανάλι καί καμία συστημική ἱστοσελίδα ἐνημέρωσης στήν χώρα μας.

Γιατί προσεύχομαι;

 

Γιατί προσεύχομαι;

Ὄχι βέβαια γιὰ νὰ ἀπαριθμήσω στὸν Θεὸ τὶς ἁμαρτίες μου.
Ὄχι γιὰ νὰ καυχηθῶ γιὰ τὰ ἔργα μου.
Ὄχι γιὰ νὰ ἱκανοποιήσω τὴν συνείδησή μου, ὅτι δὲν παρέλειψα τὸ «καθῆκον» τῆς προσευχῆς.
Ὄχι γιὰ νὰ κατακρίνω τοὺς ἄλλους «ἁμαρτωλοὺς» ποὺ συνάντησα στὸ δρόμο μου.
Οὔτε γιὰ νὰ ἀρχίσω ἢ νὰ τελειώσω «θρησκευτικὰ» τὴ μέρα μου.

Μήν τρέχετε γυρεύοντας προορατικούς καί διορατικούς

 ''Μήν τρέχετε γυρεύοντας προορατικούς και διορατικούς.Ἐάν είναι κάτι, ο Θεός θα σας το δείξει μόνος Του,την ώρα που πρέπει.''


Οσία Ματρώνα εκ Ρωσίας η τυφλή


https://proskynitis.blogspot.com/2023/01/blog-post_46.html

30 Ἰανουαρίου. † Τῶν τριῶν ἱεραρχῶν Βασιλείου τοῦ μεγάλου, Γρηγορίου τοῦ θεολόγου καὶ Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου. Ἱππολύτου ἱερομάρτυρος· ἀνάμνησις τῆς ἐν Τήνῳ εὑρέσεως τῆς εἰκόνος τῆς Θεοτόκου (1823)· Αὔρας (τῆς καὶ Χρυσῆς) μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῶν ἁγίων, 18ης Ἰανουαρίου (Ἑβρ. ιγ΄ 7-16).

Εβρ. 13,7           Μνημονεύετε τῶν ἡγουμένων ὑμῶν, οἵτινες ἐλάλησαν ὑμῖν τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ, ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν.

Εβρ. 13,7                   Να ενθυμήσθε πάντοτε τους πνευματικούς σας ηγέτας και προεστούς, οι οποίοι σας εδίδαξαν τον λόγον του Θεού. Να φέρνετε στον νουν σας και να μελετάτε με ευλάβειαν το κατά Θεόν τέλος του βίου και της εναρέτου συμπεριφοράς των και να μιμήσθε την πίστιν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible