Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

Ὅταν ἐπιτύχεις καθαρή προσευχή μή δέχεσαι τίς λύσεις διαφόρων προβλημάτων πού σοῦ ὑποβάλει ὁ πονηρός γιά νά σέ περισπάσει, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_370. Όταν επιτύχεις καθαρή προσευχή μη δέχεσαι τις λύσεις διαφόρων προβλημάτων που σού υποβάλει ο πονηρός για να σε περισπάσει, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 7-6-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

8 Ἰουνίου. Ἀνακομιδὴ ἱ. λειψάνων Θεοδώρου τοῦ στρατηλάτου μεγαλομάρτυρος (†319), Καλλιόπης μάρτυρος. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τετ. ζ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. κγ΄ 1-11).

Πραξ. 23,1         Ἀτενίσας δὲ ὁ Παῦλος τῷ συνεδρίῳ εἶπεν· ἄνδρες ἀδελφοί, ἐγὼ πάσῃ συνειδήσει ἀγαθῇ πεπολίτευμαι τῷ Θεῷ ἄχρι ταύτης τῆς ἡμέρας.

Πραξ. 23,1                Ο δε Παύλος, αφού προσήλωσε το βλέμμα στο συνέδριον, είπε· “άνδρες αδελφοί, εγώ έχω πολιτευθή απένεντι του Θεού με καθαράν συνείδησιν έως την ημέραν αυτήν”.

«Ἐγένετο ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ»


«ΕΓΕΝΕΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»

Ο π. Πορφύριος είπε γιά τον Πατέρα Ευμένιο:

-Υπάρχει ένας κρυμμένος Άγιος στο Αιγάλεω, ο πατήρ Ευμένιος. Αυτός είναι Άγιος, όχι εγώ, πού βγήκα στο κλαρί.

-Βρήκες τον πιο ευγενικό Γέροντα. Τον πιο ταπεινό πού έχει σήμερα η Ορθοδοξία. Και βρήκες και τον πιό απλό άνθρωπο. Ο Ευμένιος είναι Άγιος, Άγιος. Αυτός έχει αγιωθή από τα παιδικά του χρόνια. Και με τον πόνο και με τις Ακολουθίες.

-Έχετε τον Άγιο άνθρωπο εκεί κάτω και έρχεστε σ᾿ εμένα;

-Εμένα με κάνατε Άγιο και με γράψατε στις εφημερίδες, αλλά υπάρχει ένας άλλος Άγιος Γέροντας, πού είναι κρυμμένος, και
αυτός είναι ο γέροντας Ευμένιος.

-Ο πατήρ Ευμένιος έγινε καλά από την πίστι του... Είναι ο κρυφός Άγιος του καιρού μας.

Τό ὄραμα τοῦ Γρηγορίου γιά τήν οὐράνια Ἱερουσαλήμ . Ἡ προετοιμασία τοῦ θρόνου καί ἡ άνάσταση τῶν νεκρῶν


Ο Γρηγόριος συναντά στον ύπνο του τον άγγελο οδηγό του

Εκείνη τη νύχτα και αφού διάβασα τη μικρή ευχή του μεσονυκτίου, έπεσα να κοιμηθώ, οπότε βλέπω τον εαυτό μου σε μια καταπράσινη πεδιάδα με πυκνή βλάστηση από πανύψηλα κυπαρίσσια και ανθισμένες τριανταφυλλιές και πεντάμορφα κρίνα. Καθώς λοιπόν καθόμουν και θαύμαζα και έμενα έκπληκτος στη θέα αυτής της πολύ όμορφης πεδιάδας με τον ολόφρεσκο αέρα, βλέπω μπροστά μου έναν άντρα που έφεγγε σαν
φλόγα, εύσωμο και με επιβλητικό παράστημα να είναι ντυμένος με κόκκινη στολή και πάνω απ' αυτή να φοράει κατάλευκο χιτώνα και να κρατάει στο χέρι του μια σιδερένια ράβδο. Το μπράτσο του ήταν εξαιρετικά δυνατό και έδινε την εντύπωση πως θα μπορούσε
να αντιμετωπίσει και εύκολα να κατατροπώσει χιλιάδες πολεμιστές από τους δικούς μας εχθρούς. Αυτός,λοιπόν, στάθηκε κοντά μου και μου λέει: «Τί κάνεις εδώ, άνθρωπε;». Εγώ του απάντησα: «Κύριέ μου, δεν γνωρίζω πώς ήρθα εδώ;». Κι αυτός μου λέει:

Ὁ παραλογισμός τῆς ἔχθρας


Ὁ παραλογισμός τῆς ἔχθρας

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση

Ἡ ἔχθρα μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων ἀναπτύσσεται εὔκολα ἀπὸ πολλὲς αἰτίες. Δύσκολα ὅμως καταπολεμεῖται καὶ ἀκόμα πιὸ δύσκολα ἐξαλείφεται. Τὰ προβλήματα ποὺ δημιουργεῖ στὶς διαπροσωπικὲς σχέσεις εἶναι δυσεπίλυτα, συχνὰ μένουν ἄλυτα καὶ γίνονται αἰτία νὰ δημιουργοῦνται κατὰ τὴν πάροδο τοῦ χρόνου καὶ νέα, γιὰ τὴν λύση τῶν ὁποίων δὲν ἐπαρκεῖ ὁ ὑπόλοιπος χρόνος τῆς ζωῆς τῶν ἐχθρευομένων!

Ἡ ἔχθρα διαρκεῖ καὶ ὑπάρχει καὶ μετὰ τὸ θάνατο τῶν ἀνθρώπων. Κληρονομεῖται, δυστυχῶς, καὶ στοὺς ἐπιζῶντες, ὅταν δὲν ἰσχύουν οἱ αἰτίες τῆς ἔχθρας! Αὐτὸ συμβαίνει συνήθως μεταξὺ τῶν συγγενῶν. Μόνο ὅταν ἐπικρατήσει ἡ λογικὴ καὶ ἡ ἀγάπη, μπορεῖ νὰ ἀτονήσει καὶ νὰ ὑπάρχει ὡς μιὰ δυσ­άρεστη ἀνάμνηση.

Ὅποιος ἔχει βιώσει τὴν ἔχθρα, πέρασε μιὰ δοκιμασία. Πρόκειται γιὰ βαθιὰ πληγὴ ποὺ ἐπηρεάζει τὰ ἐμπλεκόμενα πρόσωπα, ἀλλὰ καὶ τὸ εὐρύτερο κοινό, ὅταν ὑπάρχει σὲ μικρὴ κοινωνία, ὅπου ὅλοι εἶναι γνωστοὶ μεταξύ τους. Διαιρεῖ τοὺς ἀνθρώπους, προκαλεῖ ἀρνητικὰ συναισθήματα, ἀνοίγει ἀτέλειωτες συζητήσεις καὶ δημιουργεῖ ὀξύτητες. Παρασύρει ἀκόμα καὶ τοὺς φιλήσυχους, ποὺ ἄλλοι τάσσονται μὲ τὸ μέρος τοῦ ἑνὸς καὶ ἄλλοι μὲ τὸ μέρος τοῦ ἄλλου.

Ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος, ἀναφερόμενος στὰ αἴτια τῆς ἔχθρας, λέει ὅτι «τίποτα δὲν προκαλεῖ τόσο μεγάλη μάχη καὶ πόλεμο, ὅσο ὁ σφοδρὸς πόθος γιὰ τὰ παρόντα ὑλικὰ πράγματα καὶ ἡ ἐπιθυμία γιὰ δόξα, χρήματα καὶ ἀπολαύσεις». Οἱ ἐπιθυμίες αὐτὲς συμπλέκονται καὶ συνυπάρχουν.

Τά χαρακτηριστικά τοῦ ὑγιοῦς καί τοῦ ἀσθενοῦς πνευματικά ἀνθρώπου κατά τόν Ἅγιο Πορφύριο.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


Σήμερα θα πούμε ένα ακόμα χαρακτηριστικό του υγιούς πνευματικά ανθρώπου, πάντα βέβαια με την χάρη του Θεού και την ευχή του Γέροντα, το ότι ο πνευματικά υγιής ζει από δω τον παράδεισο. Πολλές φορές οι άνθρωποι έχουμε μια αντίληψη πως ο παράδεισος είναι ένας ωραίος κήπος, ένας τόπος ευτυχίας, αλλά ο παράδεισος δεν είναι ένας τόπος ευτυχίας, αλλά είναι το να είσαι με τον Χριστό. Ουσιαστικά είναι ο ίδιος ο Χριστός ο παράδεισος, και ο άνθρωπος που είναι πνευματικά υγιής ζει αυτή την κοινωνία και την ένωση με τον Χριστό, και έχει κάνει ως κύριο έργο της ζωή του αυτό που λέει ο Κύριος ζητείται πρώτα την βασιλεία του Θεού, και την δικαιοσύνη Αυτού. Ζητά την Βασιλεία σημαίνει ότι ζητάει να βασιλεύσει ο Θεός μέσα του- αυτό σημαίνει ζητάω την Βασιλεία του Θεού και ο Κύριςο είπε πρώτα θα ζητάτε την Βασιλεία και δεν είπε τίποτε άλλο, δεύτερο, τρίτο ας πούμε και όλα τα άλλα τα βιωτικά που μας χρειάζονται για να συντηρήσουμε την ζωή μας θα μας τα δώσει εκείνος, «ταύτα πάντα προστεθίσαντε» γι’αυτό, συνεχίζει ο Κύριος «μη ουν μεριμνήσετε την αύριο»- δεν πρέπει να μεριμνάτε για το αύριο, για το πως θα ζήσετε, τι θα φάτε κλπ διότι εγώ θα μεριμνήσω γι’αυτό δηλαδή εμένα τον ίδιο να βασιλέψω μέσα σας. Και όταν λέει βασιλεία του Χριστού αυτός είναι ο παράδεισος, γιατί ο παράδεισος είναι εκεί που βασιλεύει ο Χριστός, όταν λοιπόν ο Χριστός βασιλεύει μέσα μας γίνεται μέσα μας παράδεισος, και μπορούμε να πούμε, επίσης, ότι η Βασιλεία του Θεού είναι η Θεία Χάρις, η οποία πάλι είναι ο Χριστός, γιατί ο Χριστός, ξέρετε ότι έχει ουσία και ενέργεια, και η ενέργεια του Θεού λέγετε Θεία Χάρις, αυτή η ενέργεια του Θεού είναι που ενώνεται μαζί μας, δεν ενωνόμαστε με την ουσία του Θεού, αλλά μετέχουμε στις ενέργειες του Θεού, και μοιάζουμε κατά αυτόν τον τρόπο στον Θεό, επειδή ενεργούμε όπως και ο Θεός.

Ο άνθρωπος, τώρα λοιπόν, έχει κρυμμένη την Βασιλεία του Θεού μέσα του, γι’ αυτό είπε κάπου ο Χριστός ότι η Βασιλεία του Θεού εντός ημών εστί, και εννοούσε και οι πατέρες το ερμήνευσαν- ότι η Χάρις του Θεού υπάρχει μέσα σας. Βεβαίως όταν το έλεγε, εννοούσε ότι εγώ είμαι και είμαι ανάμεσα σας, μην ψάχνετε για αλλού, ανάμεσα σας η Βασιλεία αλλά από την στιγμή που βαπτιστήκαμε και μετά είναι και μέσα μας και γι’ αυτό λέει ζητάτε την Βασιλεία, ψάξτε να την βρείτε είπε την παραβολή του κρυμμένου μαργαρίτη, του πολύτιμου μαργαρίτης ο οποίος, ανακαλύπτετε από κάποιον και αυτός ο κάποιος πάει και πουλάει την περιουσία του όλη, για να αγοράσει τον πολύτιμο μαργαρίτη, και αυτός ο πολύτιμος μαργαρίτης είναι η Χάρις του Θεού, που έχει κρυφτεί μέσα μας, από τον Θεό, και είναι η Θεία Χάρις. Το πρόβλημα είναι με μας ότι την έχουμε θάψει κάτω από πολλές αμαρτίες και αυτό γίνεται με το ξεθάψιμο, το βγάλσιμο των μπάζων, τουτέστι με την μετάνοια, όσο κανείς κλαίει και μετανοεί για τις αμαρτίες του, αποβάλλει μισεί τις αμαρτίες του, τόσο φανερώνει αυτή την κρυμμένη Βασιλεία του Θεού.

Ὀρθόδοξα Χριστιανικά Σωματεῖα Ἀθηνῶν: Δελτίο Τύπου ἑνάντια στόν ὁμόφυλο «γάμο»


Αθήνα, 30 Μαΐου 2022

Τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία των Αθηνών, λαμβάνοντας υπόψιν την πρόθεση της Κυβέρνησης να κατοχυρώσει νομοθετικά τον πολιτικό «γάμο» ατόμων που ανήκουν στο ίδιο βιολογικό φύλο, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, δηλώνουν απερίφραστα την αντίθεσή τους στη νομοθετική αυτή κίνηση.

Ο πολιτικός «γάμος» ατόμων που ανήκουν στο ίδιο βιολογικό φύλο είναι το τελευταίο από μια σειρά μέτρων, με τα οποία η Ελληνική πολιτεία στηρίζει τις ιδιαίτερες σεξουαλικές επιλογές και όχι το συμφέρον της οικογένειας και της κοινωνίας. Προηγήθηκαν το σύμφωνο ομόφυλης συμβίωσης, η επιβολή της συμπεριληπτικής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και το «αναπαραγωγικό» νομοσχέδιο, που απελευθερώνει τη λήψη και χρήση γενετικού υλικού. Όλα αυτά αποτελούν ευνοϊκές ρυθμίσεις για ομάδες, που ενώ συνάπτουν στείρες ομόφυλες ενώσεις, επιθυμούν να χαρακτηρίζονται «σύζυγοι» και «γονείς».

Η ομόφυλη σύζευξη δεν μπορεί να θεωρηθεί «γάμος» από την Ορθόδοξη Εκκλησία, καθώς δεν υφίσταται βιολογική και πνευματική συμπληρωματικότητα των «συζύγων». Τέτοιου είδους ένωση προσβάλλει τη δυαδικότητα του φύλου, παραβιάζει την ανθρώπινη φύση και είναι έξω από τη χριστιανική προοπτική του γάμου.

Η αντίθεσή μας εκφράζεται απέναντι σε οποιαδήποτε μορφή νομιμοποίησης της ομόφυλης σχέσης, καθώς εξ αυτής απορρέουν δικαιώματα που δεν είναι προς το συμφέρον της οικογένειας και της κοινωνίας μας.

Επισημαίνεται ότι ο άνθρωπος είτε πιστεύει είτε δεν πιστεύει αποτελεί θείο δημιούργημα και οφείλει να σέβεται τους διαχρονικούς ρυθμιστικούς ανθρώπινους κανόνες, οι οποίοι τονίζουν ότι όπου ελλείπουν οι βιολογικές προϋποθέσεις της ένωσης, αποκλείεται η απόκτηση ιδίων τέκνων.

"Οὐ φοβηθήσομαι ἀπό μυριάδων λαοῦ των κύκλῳ συνεπιτιθεμένων μοί"

"Οὐ φοβηθήσομαι ἀπό μυριάδων λαοῦ των κύκλῳ συνεπιτιθεμένων μοί" (Ψαλμός Γ' ,3)

Ἑρμηνευτικό σχόλιο Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου:

"Συνεπιτιθεμένους ὀνομάζει ὁ Δαβίδ, ἱστορικῶς μέν αὐτούς πού τόν πολεμοῦσαν, δηλαδή τόν Ἀβεσσαλώμ καί τούς συνεργάτες του, ἀναγωγικώς δέ τούς δαίμονες. Ἔτσι δέ νοεῖται ὁ κυκλικός πόλεμος τῶν δαιμόνων κατά τόν ἅγιο Μάξιμο: Μᾶς ἐπιβουλεύονται καί μᾶς πολεμοῦν ἀπό μπροστά, μέ αὐτά πού εἶναι μπροστά μας στό χρόνο, ὅταν μᾶς τρέφουν μέ ἐλπίδες εὐτυχίας καί διαφόρων... ἀγαθῶν. Μᾶς πολεμοῦν ἀπό πίσω, ὅταν μολύνουν τήν ψυχή μας μέ τήν ἐνθύμιση τῶν περασμένων ἁμαρτιῶν μας καί μάλιστα τῶν σαρκικῶν.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 8-6-2022

https://youtu.be/swae0vn2FJw
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 8-6-2022

῎Αν οἱ ἄνθρωποι γνώριζαν τί τούς περιμένει μετά θάνατον, νυχθημερόν θά προσηύχοντο

῎Αν οἱ ἄνθρωποι γνώριζαν τί τούς περιμένει μετά θάνατον, νυχθημερόν θά προσηύχοντο. Δυστυχῶς οἱ πολλοί πιστεύουν πώς μέ τό θάνατο φθάνει καί τό τέλος.
῾Η ζωή ὅμως ἀρχίζει μετά τόν ἐπί γῆς θάνατο. Κι ὅσοι ὑποφέρουν μέ ὑπομονή τά ἐπί τῆς γῆς, ἐργάζονται γιά νά κατακτήσουν τήν αἰωνιότητα.


Άγιος Θεοδόσιος του Καυκάσου


https://proskynitis.blogspot.com/2022/06/blog-post_34.html

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible