Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2021

ΤΤο προπατορικο αμαρτημα και οι συνέπειες, Αρχ. Σάββα Αγιορειτου

https://youtu.be/TRZsNCKxl3M
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση σε λίγο 

Ἡ ἐπιχειρουμένη διαστροφή τῆς ἀληθείας τῆς ἱστορίας π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου.

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Ἐπιλεγόμενα εἰς τήν 25ην Μαρτίου 1821 ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 25-03-83

Ἡ δειλία π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου.

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Ὁμιλίες τῶν πέντε Παρασκευῶν τῶν Χαιρετισμῶν ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 26-03-93

Ἡ σωτηρία ἀνήκει εἰς τό λεῖμμα τῶν πιστῶν. Τί εἶναι ἡ Παράδοσις τῆς Ἐκκλησίας

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Ἱερά Ἀποκάλυψις Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου ΧΩΡΙΟΝ 2, 24 – 25 ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 22-03-81

«Γρηγορεῖτε, στήκετε ἐν τῇ πίστει» π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου

 Ομιλία του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 19-07-93

Ἀνάγκη διαχωρισμοῦ τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ ἀπό τόν κόσμον π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου.

 Απόσπασμα ομιλίας του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Μηνύματα ἀπό τον Ἱερόν Ψαλτήρα ΨΑΛΜΟΣ 11ος ημερομηνία πού διεξήχθη ἡ ὁμιλία 03-09-88

Ἡ ἐπέτειος δὲν σᾶς χωρᾶ! Προσποιεῖστε τιμὲς στήν Ἐπανάσταση ποὺ ποτίστηκε ἀπὸ τὸ γάλα τῆς Ὀρθοδοξίας, μὲ ναοὺς σφραγισμένους, ἱερεῖς ἐκβιαζόμενους, χριστιανοὺς κυνηγημένους.

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

25η Μαρτίου: Δὲν ἀνήκει σὲ ἐσᾶς αὐτὴ ἡ γιορτή. Δὲν γιορτάζουμε μαζί σας. Αὐτὴ ἡ ἐπέτειος, αὐτὴ ἡ ἱστορικὴ μέρα δὲν σᾶς χωρᾶ. Οὔτε ὁ τόπος…
25η Μαρτίου: Δὲν ἀνήκει σὲ ἐσᾶς αὐτὴ ἡ γιορτή. Δὲν γιορτάζουμε μαζί σας. Δὲν ἔχετε θέση στὶς μεγάλες τιμὲς πρὸς τοὺς ἥρωες τῆς Παλιγγενεσίας. Δὲν σᾶς ἀξιώνει κανένας Ἕλληνας, νὰ γιορτάσετε μία Ἐθνικὴ Ἐπέτειο χωρὶς Ἕλληνες.
Ὄχι δὲν ἔχετε θέση στὴ γιορτή. Ὄχι μὲ τὸν λαὸ κλεισμένο στὰ σπίτια του. Ὄχι μὲ 4.000 ἀστυνομικοὺς νὰ φροντίζουν γιὰ τὴν ὁμαλὴ λειτουργία τῆς ἀπολυταρχίας σας. Ὄχι μὲ τὸ νὰ καταχράστε τὸ σύνθημα τῆς Ἐλευθερίας, προβάλλοντας τὸ ἀντίκρυ σὲ φυλακισμένους πολίτες. Ὄχι μὲ drones, ἑλικόπτερα καὶ ἐλεύθερους σκοπευτὲς σὲ ταράτσες, γιὰ νὰ προστατεύουν τὸ «κύρος» τῆς μπανανίας ποὺ ἔχετε... δημιουργήσει. Ὄχι νὰ γιορτάζετε τὶς νίκες τῶν ἀτρόμητων ἀγωνιστῶν τοῦ Γένους, ἐπιβάλλοντας τρομοκρατία καταστολῆς στοὺς ἀπογόνους τους.
Ὄχι μὲ ἕναν ἡγέτη Ἑλληνικοῦ κράτους, ποὺ παραμονὲς τῆς ἐπετείου φροντίζει νὰ ὑποβάλει τὰ σέβη του στὴν πραγματικὴ πατρίδα του. Πού φωτογραφίζεται σὲ ἀεροπλανοφόρα, μὲ Ἀμερικανικὰ Τζόκεϊ στὸ κεφάλι. Ὄχι μὲ πολιτικοὺς ποὺ διαπραγματεύονται πίσω ἀπὸ τὶς πλάτες μας Αἰγαῖο καὶ Μεσόγειο, καὶ τολμοῦν νὰ πιάνουν στὸ στόμα τους, τοὺς ἥρωες ποὺ μᾶς ἀπήλλαξαν ἀπὸ τὸν Τουρκικὸ ζυγό.

Πῶς διασώθηκε ἡ Θεσσαλονίκη στό τέλος τοῦ 6ου αἰώνα, τό 597 μ.Χ., ἀπό μία πρωτοφανῆ λοίμωξη στά ἰατρικά χρονικά;

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΠΑΡΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ-ΞΑΦΝΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΒΡΥΣΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ 

Οἱ περισσότεροι ἀπό τούς Θεσσαλονικεῖς πού σώθηκαν τότε, γλύτωσαν ἀπό τήν θανατηφόρο νόσο, ἐπειδή κατέφυγαν, «πατεῖς με πατῶ σε», ὁ ἕνας πάνω στόν ἄλλο, στόν ναό τοῦ μεγαλομάρτυρος, στόν ναό τοῦ Ἁγίου Δημητρίου. Ἔξω ἐθέριζε ἡ ἀληθινή πανδημία• δέν ὑπῆρχε σπίτι πού νά μή θρηνοῦσε νεκρό ἤ νεκρούς. *Δέν ὑπῆρχαν ὑγιεῖς, γιά νά περιποιηθοῦν τούς ἀσθενεῖς ἤ νά θάψουν τούς κεκοιμημένους, οὔτε τάφοι γιά νά ὑποδεχθοῦν τά σώματά τους*. Δέν μποροῦσε ἆραγε ὁ Ἅγιος νά θεραπεύσει καί τούς ἐκτός τοῦ ναοῦ ἀσθενεῖς ἐπικαλούμενος τόν παντοδύναμο Θεό; Ἀσφαλῶς μποροῦσε. Ἤθελε ὅμως νά δείξει τήν ἀνθρώπινη ἀδυναμία καί τήν παντοδυναμία τοῦ Θεοῦ. Ἔξω ἀπό τόν ναό οἱ γιατροί δέν μποροῦσαν νά κάνουν τίποτε. Μέσα ὅμως στόν οἶκο Του, πού χαρακτηρίζεται καί ὡς κομμάτι τοῦ οὐρανοῦ στή γῆ, ὁ παντοδύναμος Θεός καί ὀ ἔνοικος τοῦ ναοῦ Ἅγιος Δημήτριος ἐθεράπευαν πλήθη ἀνθρώπων, καί ὁδηγοῦσαν ἔτσι σέ θεογνωσία καί μετάνοια.

π.Ἰωάννης Διώτης: Οὐσιαστικές διαφορές τῆς ψευδοαυτοκεφαλίας τῆς ψευδοεκκλησίας τοῦ Κιέβου μέ τίς ὑπάρχουσες ἄλλες αὐτοκεφαλίες

Τοῦ Αἰδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη

Θεολόγου - Δημοσιογράφου – Συγγραφέως - Ἐκδότου

Ὄντως λοιπὸν ψεύδεται καὶ ἐξαπατᾷ ὁ Πατριάρχης π. Βαρθολομαῖος. Εἰς τὴν ἐφημερίδα «Κιβωτὸς τῆς Ὀρθοδοξίας» (11- 3- 2021) ἀναλύεται μία ὁμιλία τοῦ Πατριάρχου π. Βαρθολομαίου πρὸς ὁμάδα βουλευτῶν τοῦ Οὐκρανικοῦ Κοινοβουλίου, οἱ ὁποῖοι ἐπεσκέφθησαν τὴν Κωνσταντινούπολιν. Τὸ ἐπίκεντρον τῆς Πατριαρχικῆς αὐτῆς ὁμιλίας ἦτο τὸ γνωστὸν σκανδαλῶδες Οὐκρανικὸν ζήτημα. Εἶναι πολλὰ τὰ ἐπιλήψιμα αὐτῆς τῆς ὁμιλίας. Εἰς τὸ παρὸν κείμενόν μου περιορίζομαι μόνον εἰς μίαν ἀναφοράν, τὴν ὁποίαν χαρακτηρίζω ὡς ψευδολογία καὶ ἐξαπάτησιν κυρίως ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι δὲν κατέχουν τὰ δεδομένα αὐτοῦ τοῦ πρωτοφανοῦς ἐκκλησιολογικοῦ σκανδάλου:

«Ἡ ἑνότης τῆς Ὀρθοδοξίας δὲν δοκιμάζεται σὲ καμία περίπτωση λόγῳ τῆς ἀνταποκρίσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου στὸ αἴτημα τῶν Οὐκρανῶν ὀρθοδόξων. Ὁ Τόμος τῆς Αὐτοκεφαλίας ἦτο μία πράξη εὐθύνης τῆς Μητρὸς Ἐκκλησίας...».

Μὲ τὸ προηγούμενον ἄρθρον μου εἰς τὸν «Ο.Τ.» ὑπὸ τὸν τίτλον «ΑΘΕΟΦΟΒΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΑ, ΔΕΝ ΕΝΤΡΕΠΕΣΑΙ;» ἀντιμετώπισα καὶ ἄλλην προκλητικὴν ψευδολογίαν τοῦ Πατριάρχου π. Βαρθολομαίου σχετικῶς μὲ τὸ ἐν λόγῳ θέμα. Εἶπε τότε εἰς συνέντευξίν του ὅτι ἡ ψευδοαυτοκεφαλία, τὴν ὁποίαν ἔδωκεν εἰς τὴν προσωπικήν του ψευδοεκκλησίαν τοῦ Κιέβου ἀπὸ καθῃρημένους, αὐτοχειροτονήτους, ἀναθεματισμένους καὶ σχισματικοὺς εἶναι ὁμοία μὲ τὰς ὑπαρχούσας ἄλλας αὐτοκεφαλίας. Παρουσίασα τότε ὑπὲρ τὰς δέκα οὐσιαστικὰς διαφοράς, ὅπως ἀναλόγως πράττω καὶ τώρα μὲ περισσότερα ἀπὸ τότε ἀδιαμφισβήτητα διαψευστικὰ γεγονότα, ὡς ἀκολούθως:

Δέν ὠφελεῖ τὸν ἄνθρωπο ἡ γρήγορη μετάβαση ἀπό τήν κατάσταση τοῦ πνευματικοῦ πολέμου στήν κατάσταση τῆς πνευματικῆς ἐλευθερίας.

Λέει ὁ ὅσιος Γρηγόριος ὁ Σιναΐτης: «Ἄν ὁ ἄνθρωπος δέν ἐγκαταλειφθεῖ καί δέν νικηθεῖ καί δέν ὑποδουλωθεῖ καί δέν κυριευθεῖ νικημένος ἀπὸ κάθε πάθος καί λογισμό καί πνεῦμα, χωρίς νά βρίσκει βοήθεια μήτε ἀπό ἔργα μήτε ἀπὸ τὸν Θεό μήτε ἀπ᾿ ὁτιδήποτε, γενικά, ἔτσι πού νά φτάσει πιά στήν ἀπελπισία καί νά ταπεινωθεῖ σέ ὅλα, δέν μπορεῖ νά συντριβεῖ καί νά ἔχει τὸν ἑαυτό του κάτω ἀπ’ ὅλους καί τελευταῖο καί δοῦλο ὅλων καί χειρότερο ἀκόμα κι ἀπὸ τούς δαίμονες, ἀφοῦ νικιέται καί ἐξουσιάζεται ἀπ᾽ αὐτούς. Αὐτή, λοιπόν, εἶναι ἡ οἰκονομική ταπείνωση πού παραχωρεῖ ἡ θεία πρόνοια, καί μέσω αὑτῆς δίνεται ἀπό τόν Θεό ᾖ δεύτερη, ἡ ὑψηλή ταπείνωση, ἡ ὁποία εἷναι Θεία δύναμη πού ἐνεργεῖ καί κάνει τά πάντα Αὐτή κάνει τὸν ἄνθρωπο νά βλέπει τὸν ἑαυτό του πάντοτε ὄργανο τῆς θείας δυνάμεως καί νά ἐργάζεται μ᾽ αὐτήν τά θαυμάσια τοῦ Θεοῦ»[1]. 
Ἔτσι ἐξηγεῖται τό θαυμαστὸ φαινόμενο πού παρατηρεῖται στούς ἁγίους τοῦ Θεοῦ: Ἐνῶ εἷναι σκεύη τοῦ 'Ανίου Πνεύματος, συγχρόνως ᾶναγνωρίζουν καί ὁμολογοῦν πῶς εἶναι οἵ πιό μεγάλοι ἁμαρτωλοί, ἄξιοι πρόσκαιρων καί αἷώνιων τιμωριῶν. Κι αὑτό, γιατί οἵ ἅγιοι οὐσιαστικά γνώρισαν καί κατανόησαν τήν πτώσῃ τῇς ἀνθρωπίνης φύσεως, γνώρισαν καί κατανόησαν ὅτι στήν πεσμένη φύση τους δὲν ὑπάρχει τίποτε τό ἀμόλυντο, καί γι᾿ αὐτό ὅ,τι καλό κάνουν, ὀφείλεται στή θεία χάρη πού κατοικεῖ στήν ψυχή τους. Μέ ἀκράδαντη πεποίθηση ἀποδίδουν τά πάντα σ᾽ αὐτήν, τρέμοντας διαρκῶς μήν τυχόν ἐμφανιστεῖ μέσα τους, ἀπό τήν πεσμένη φύση, κάποιος λογισμός ἤ κάποιο αἴσθημα πού θά προσβάλει τό Ἅγιο Πνεῦμα.[2]

Τρία εἴδη ἀθεΐας καί ἀπιστίας. Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ


ΤΡΙΑ ΕΙΔΗ ΑΘΕΪΑΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΑΣ (ΑΓ. ΓΡΗΡΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ)

Λέει λοιπόν ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ότι υπάρχουν τρία είδη αθεΐας και απιστίας.

Το ένα είδος είναι η κλασσική αθεΐα και απιστία, αυτοί οι οποίοι δεν πιστεύουν ότι υπάρχει Θεός.

Το δεύτερο είδος αθεΐας και απιστίας είναι η διαστροφή της εννοίας του Θεού, από τις αιρέσεις και από τις θρησκείες. Όταν κανένας διαστρέφει την έννοια, δεν πιστεύει στον έναν αληθινό Θεό και πιστεύει στα είδωλα, ή πιστεύει στο Μωάμεθ ή πιστεύει στο Βούδα ή πιστεύει εδώ-εκεί, αυτό είναι το δεύτερο είδος αθεΐας. Ας νομίζουν πως πιστεύουν στο Θεό και ότι είναι θρησκείες, άθεοι είναι και άπιστοι. Το δεύτερο λοιπόν είδος αθεΐας είναι οι αιρέσεις και οι άλλες θρησκείες και τα είδωλα.

Τὰ δαιμόνια,ποὺ ἀοράτως βρίσκονται γύρω μας, αὐτὰ ἐμποδίζουν, κατ᾽ οἰκονομία Θεοῦ καὶ παραχώρησι, γιὰ νὰ διδαχθοῦμε ἐκ πείρας τὸν ἀόρατο πόλεμό τους.

Τὰ δαιμόνια, παιδί μου, ποὺ ἀοράτως βρίσκονται γύρω μας, αὐτὰ ἐμποδίζουν, κατ᾽ οἰκονομία Θεοῦ καὶ παραχώρησι, γιὰ νὰ διδαχθοῦμε ἐκ πείρας τὸν ἀόρατο πόλεμό τους. Παιδί μου καὶ ὁ βαρκάρης ἔτσι κάνει, ὅταν ἔχει ἀεράκι, προχωράει ἀκόπως μὲ τὰ πανιά, ὅταν ὅμως πέση ἄπνοια, νηνεμία, τότε πιάνει τὰ κουπιά.

Ἔτσι θά γίνεις ἅγιος...

 "Θα κάνεις υπομονή στα δικά σου πάθη, θα κάνεις και στα δικά μου. Έτσι θα γίνεις άγιος."

~ Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης

31 Μαρτίου. Τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος καί θαυματουργοῦ Ὑπατίου, Ἐπισκόπου Γαγγρῶν. Τοῦ Ἁγίου Μάρτυρος Θεοφίλου καί τῶν σύν αὐτῷ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΗΣΑΪΑΣ Ι΄ 12-20.

Ησ. 10,12          καὶ ἔσται, ὅταν συντελέσῃ Κύριος πάντα ποιῶν ἐν τῷ ὄρει Σιὼν καὶ ἐν Ἱερουσαλήμ, ἐπάξει ἐπὶ τὸν νοῦν τὸν μέγαν, τὸν ἄρχοντα τῶν Ἀσσυρίων, καὶ ἐπὶ τὸ ὕψος τῆς δόξης τῶν ὀφθαλμῶν αὐτοῦ.

Ησ. 10,12                  Οταν όμως ο Κυριος ολοκλήρωση την παιδαγωγικήν τιμωρίαν στο όρος Σιών και εις την Ιερουσαλήμ, θα επιφέρη τιμωρίαν στον μεγάλον αυτόν και αλαζονικόν νουν, στον άρχοντα των Ασσυρίων, και εις όλην την μεγάλην αυτού δόξαν, την οποίαν αλαζονικώς παρατηρούν τα πλανεμένα μάτια του.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ