Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

Ἐκεῖνος πού μισεῖ τά πάθη, βγάζει ἀπό τή μέση τίς ἀφορμές τους, Ἀββᾶ Μᾶρκου- Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 ΚΗΡΥΓΜΑ_330. Εκείνος που μισεί τα πάθη, βγάζει από τη μέση τις αφορμές τους, Αββα Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 11-4-2022

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ μετάνοια θά ἀποτρέψει τά σχέδια καί τήν καταδυνάστευση τῆς ΝΤΠ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ_Η μετάνοια θα αποτρέψει τα σχέδια και την καταδυνάστευση της ΝΤΠ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 10-4-2022

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ Χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος ἐνεργεῖ στόν καθένα ὅπως θέλει, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ_329. Η Χάρη του Αγίου Πνεύματος ενεργεί στον καθένα όπως θέλει, Αββα Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', 10-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης: "Πόσες χιλιάδες ἔμβρυα σκοτώνονται κάθε μέρα! Ἡ ἔκτρωση εἶναι φοβερὴ ἁμαρτία. Εἶναι φόνος, καὶ μάλιστα πολὺ μεγάλος φόνος"

Ἀπό τό Βιβλίο Ἁγ. Παϊσίου Ἁγιορείτου
ΛΟΓΟΙ Δ' «Οἰκογενειακή Ζωή»
ἐκδόσεις ΙΕΡΟΝ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ὁ ΘΕΟΛΟΓΟΣ» ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Οἱ ἐκτρώσεις εἶναι φοβερὴ ἁμαρτία

– Γέροντα, κάποια κυρία σαράντα χρόνων, ποὺ ἔχει μεγάλα παιδιά, εἶναι ἔγκυος τριῶν μηνῶν. Ὁ ἄνδρας της τὴν ἀπειλεῖ πώς, ἂν δὲν κάνη ἔκτρωση, θὰ τὴν χωρίση.
– Ἂν κάνη ἔκτρωση, θὰ τὴν πληρώσουν τὰ ἄλλα παιδιά τους μὲ ἀρρώστιες καὶ ἀτυχήματα. Σήμερα οἱ γονεῖς σκοτώνουν τὰ παιδιὰ μὲ τὶς ἐκτρώσεις καὶ δὲν ἔχουν τὴν εὐλογία τοῦ Θεοῦ. Παλιά, ἂν γεννιόταν ἕνα παιδάκι ἄρρωστο, τὸ βάπτιζαν, πέθαινε ἀγγελούδι, καὶ ἦταν πιὸ ἀσφαλισμένο. Εἶχαν οἱ γονεῖς καὶ ἄλλα γερὰ παιδιά, εἶχαν καὶ τὴν εὐλογία τοῦ Θεοῦ. Τώρα γερὰ παιδιὰ τὰ σκοτώνουν μὲ τὶς ἐκτρώσεις καὶ διατηροῦν στὴν ζωὴ ἄλλα ποὺ εἶναι... ἀρρωστημένα. Τρέχουν οἱ γονεῖς στὴν Ἀγγλία, στὴν Ἀμερικὴ νὰ τὰ θεραπεύσουν. Καὶ συνεχίζεται μετὰ νὰ γεννιοῦνται πιὸ ἄρρωστα, γιατὶ καὶ αὐτά, ἂν ζήσουν καὶ κάνουν οἰκογένεια, μπορεῖ νὰ γεννήσουν πάλι ἄρρωστα παιδιά, ὁπότε τί βγαίνει; Ἐνῶ, ἂν γεννοῦσαν μερικὰ παιδιά, δὲν θὰ ἔτρεχαν τόσο πολὺ γιὰ τὸ ἕνα, τὸ ἄρρωστο. Θὰ πέθαινε καὶ θὰ πήγαινε ἀγγελούδι.

– Γέροντα, διάβασα κάπου ὅτι κάθε χρόνο γίνονται σὲ ὅλο τὸν κόσμο πενῆντα ἑκατομμύρια ἐκτρώσεις καὶ διακόσιες χιλιάδες γυναῖκες πεθαίνουν ἀπὸ τὶς ἀμβλώσεις ποὺ κάνουν[1].

– Σκοτώνουν τὰ παιδιά, γιατὶ λένε ὅτι, ἂν πληθύνη ὁ κόσμος, δὲν θὰ ἔχουν νὰ φᾶνε, νὰ συντηρηθοῦν οἱ ἄνθρωποι. Τόσες ἀκαλλιέργητες ἐκτάσεις ὑπάρχουν, τόσα δάση, ποὺ σὲ λίγο χρόνο, μὲ τὰ μέσα ποὺ ὑπάρχουν σήμερα, μποροῦν νὰ τὰ κάνουν λ.χ. ἐλαιῶνες καὶ νὰ τὰ δώσουν στοὺς ἀκτήμονες. Δὲν εἶναι ὅτι θὰ κοποῦν τὰ δένδρα καὶ δὲν θὰ ὑπάρχη ὀξυγόνο, γιατὶ πάλι δένδρα θὰ μποῦν.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ - Καί ἡ θαυμαστή κωδωνοκρουσία


Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ
Και η θαυμαστή κωδωνοκρουσία


Ο Γερο–Μιχαήλ γεννήθηκε στη Σύμη το 1906. Εκοιμήθη στις 24 Μαΐου του 1959. Στο Άγιον Όρος ήρθε το 1922. Το 1923 εκάρη Μοναχός στην Καλύβη του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στη Σκήτη των Καυσοκαλυβίων - Αγίου Όρους. Ήταν πάντοτε χαρούμενος άνθρωπος. Ανέπαυε πραγματικά τις ψυχές των μοναχών και των προσκυνητών με τις διηγήσεις του και τα πνευματικά του λόγια, τα οποία ήταν γεμάτα ζωντάνια και παραστατικότητα.
Επίσης, ήταν πολύ επιμελής στα μοναχικά του καθήκοντα. Φρόντιζε όσο το δυνατόν να κάνει Λειτουργίες στην Καλύβη του, επειδή ακριβώς ενστερνιζόταν το μεγαλείο τους και βίωνε βαθειά την ανείπωτη ψυχική ωφέλεια της κάθε θείας Λειτουργίας. Επιπλέον δε, ήταν και πολύ καλός ψάλτης, αγαπούσε τις ολονύκτιες αγρυπνίες καθώς και τις Λειτουργίες που τελούνταν στο λεγόμενο «Κυριακό» (ο κεντρικός ναός της κάθε Σκήτης, μέσα στον οποίον συνάζονται από κοινού οι Πατέρες κατά τις μεγάλες εορτές και πανηγύρεις).
Ο Γερο–Μιχαήλ σαν κύριο εργόχειρο είχε την ξυλογλυπτική. Κατασκεύαζε ως επί το πλείστον ξύλινα κουτάλια και χαρτοκόπτες. Για να προμηθευτεί την πρώτη ύλη για το εργόχειρό του, με τη συνοδεία του και με πολύ κόπο μέσα από το βουνό, κατέβαζε τα ξύλα που χρειάζονταν κουβαλώντας τα με την πλάτη, ενώ τα έσοδα γι’ αυτούς ήταν μηδαμινά και ανεπαρκή για τη συντήρησή τους.

Ἀπό τό «ἔχουμε χρέος», περάσαμε στό «ἔχουμε πανδημία», καί τώρα φτάσαμε στό «ἔχουμε πόλεμο»

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης

Ἡ κυβέρνηση κρύβει τήν ἀνεπάρκεια τῆς πίσω ἀπό τόν πόλεμο στήν Οὐκρανία, γιά νά δικαιολογηθεῖ γιά τά δεινά πού ἔρχονται.
Δέν εἶναι καθόλου τυχαῖο πώς στά τελευταῖα δώδεκα χρόνια στήν Ἑλλάδα, ὅσες κυβερνήσεις πέρασαν ἀπό τήν ἐξουσία, προκειμένου νά ἐφαρμόσουν τήν σταδιακή ἐκποίηση τῆς χώρας, παρουσίασαν πρός τόν λαό μιά σειρά ἀπό ἀπειλητικούς «ἐχθρούς», πότε... ἀόρατους καί πότε ὁρατούς.

Καί ἐπίσης δέν εἶναι καθόλου τυχαῖο πώς αὐτός ὁ μόνιμα παρόντας «κίνδυνος» ξεκίνησε ὡς κάτι τό ἐθνικό καί στή συνέχεια διεθνοποιήθηκε. Ἡ ἐθνική ἀπειλή τῆς χρεωκοπίας ἐξαιτίας ἑνός χρέους πού ὑποτίθεται πώς «μαζί δημιουργήσαμε» γιατί «μαζί τά φάγαμε», ἔδωσε τή σκυτάλη στή διεθνῆ «ἀπειλή» τῆς (ἐργαλειοποιημένης) πανδημίας. Παράλληλα ἄρχισε νά γιγαντώνεται καί στήν ἑλληνική πραγματικότητα ἡ διεθνής «ἀπειλή» τῆς κλιματικῆς ἀλλαγῆς. Καί ἐσχάτως ἐμφανίστηκε ἡ ἀπειλή τοῦ πολέμου πού - ὅπως μᾶς λέει ὁ πρωθυπουργός - κήρυξε ὁ «δεσποτισμός καί τά αὐταρχικά καθεστῶτα» κατά τῆς... «ἐλευθερίας» πού πρεσβεύει ἡ Δύση.

«Ἔχουμε πόλεμο» εἶπε μέ τό πιό «ψαρωτικό» ὕφος ἑνός τηλεπωλητή ὁ Ἄδωνις Γεωργιάδης σέ πρωινή ἐκπομπή, ἀναγκάζοντας τούς τηλεθεατές νά ἀρχίσουν νά τσιμπιοῦνται γιά νά καταλάβουν πότε ἡ Ἑλλάδα μπῆκε σέ ἐμπόλεμη κατάσταση καί δέν πῆραν χαμπάρι. Ἀπό ποῦ καί ὡς πού ἕνας Ἕλληνας ὑπουργός δηλώνει πώς «ἔχουμε πόλεμο» καί παρουσιάζει τήν Ρωσο - Οὐκρανική πολεμική σύγκρουση σάν ἄμεσο ἐθνικό μας θέμα; Νά ἔλεγε κανείς πώς ἡ Οὐκρανία εἶναι στήν Ε.Ε.; Δέν εἶναι. Νά ἔλεγε πώς εἶναι στό ΝΑΤΟ; Οὔτε ἐκεῖ εἶναι.

Δεκαπέντε κεφάλαια περί ἡσυχίας καί περί τῶν δύο τρόπων τῆς προσευχῆς - Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Σιναΐτης


Άγιος Γρηγόριος ο Σιναΐτης

Δεκαπέντε κεφάλαια περί ησυχίας και περί των δύο τρόπων της προσευχής.

1. Δύο τρόποι ενώσεως υπάρχουν, ή μάλλον δύο είσοδοι από τη μία και από την άλλη πλευρά της νοεράς προσευχής, η οποία ενεργείται μέσα στην καρδιά από το πνεύμα. Με αυτούς τους τρόπους, ή ο νους βρίσκεται στην καρδιά πριν από την προσευχή με το να προσκολλάται στον Κύριο (Α΄ Κορ. 6, 17), κατά τη Γραφή, ή η ενέργεια της προσευχής, καθώς κινείται προοδευτικά μέσα σε μιά φωτιά ευφροσύνης, έλκει το νου και τον δεσμεύει στην επίκληση του Κυρίου Ιησού και στην ένωση με Αυτόν. Γιατί αν και το πνεύμα ενεργεί στον καθένα όπως αυτό θέλει (Α΄ Κορ. 12, 11), καθώς λέει ο Απόστολος, εντούτοις μερικές φορές η μία κατάσταση προηγείται σε κάποιους από την άλλη, με τους τρόπους που αναφέραμε παραπάνω. Και άλλοτε μεν η ενέργεια γίνεται μέσα στην καρδιά, καθώς δηλαδή λιγοστεύουν τα πάθη με τη συνεχή επίκληση του Ιησού Χριστού κι έχει αναφανεί η θεϊκή θέρμη - γιατί ο Θεός μας, λέει η Γραφή (Δευτ. 4, 24· Εβρ. 12, 29), είναι φωτιά που κατακαίει τα πάθη. Άλλοτε δε, το πνεύμα έλκει το νου προς εαυτό και τον περιορίζει στο βάθος της καρδιάς και τον εμποδίζει από τη συνηθισμένη του περιφορά. Και τότε δεν οδηγείται πλέον αιχμάλωτος των Ασσυρίων μακριά από την Ιερουσαλήμ, αλλά επιστρέφει αξιέπαινα από τη Βαβυλώνα στη Σιών, ώστε να λέει κι αυτός μαζί με τον Προφήτη: «Σου πρέπει ύμνος, Θεέ μου, στη Σιών, και θα σου αποδώσομε το τάξιμό μας στην Ιερουσαλήμ» (Ψαλμ. 64, 2) και: «Όταν ο Κύριος επιστρέψει τους αιχμαλώτους στη Σιών, θα αναγαλλιάσει ο Ιακώβ και θα ευφρανθεί ο Ισραήλ» (Ψαλμ. 125, 1 και 25, 2). Με τα ονόματα αυτά εννοείται ο πρακτικός και θεωρητικός νους, ο οποίος με τη βοήθεια του Θεού νικά τα πάθη μέσω της πρακτικής και βλέπει το Θεό με τη θεωρία, όσο του είναι δυνατό. Τότε ο νους, σαν να έχει κληθεί σε πλούσιο τραπέζι, ευφραίνεται με τη θεϊκή απόλαυση και ψάλλει: «Έστρωσες μπροστά μου τραπέζι κατά πρόσωπο εκείνων που με θλίβουν» (Ψαλμ. 22, 5), δηλαδή των δαιμόνων και των παθών.


Πώς πρέπει να ενεργούμε την προσευχή


2. «Σπείρε, λέει ο Σολομών, το πρωί το σπόρο σου -της προσευχής, εννοείται-, και το βράδυ ας μην παύει το χέρι σου»(Εκκλ. 11, 6), για να μην υπάρξει διακοπή στη συνέχεια της προσευχής και χάσεις ίσως την ώρα που θα εισακουστείς. «Γιατί δεν γνωρίζεις -συνεχίζει ο Σολομών- ποιο θα ευδοκιμήσει, αυτό ή εκείνο». Και αφού καθίσεις από το πρωί σε σκαμνί μιάς πιθαμής, περιόρισε το νου με το λογικό μέσα στην καρδιά και κράτα τον εκεί, κοπιάζοντας σκυμμένος, και πονώντας πολύ στο στήθος, στους ώμους και τον τράχηλο, κράζε με επιμονή νοερά ή ψυχικά το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με».

Διαισθητικά φοβᾶμαι πάρα πολύ ὅτι μία χώρα πού ἔχει βρεθεῖ σέ κατάσταση διανοητικῆς μόλυνσης, θά πληρώσει βαρύ τίμημα

"Ἡ ἀκρίβεια εἶναι ὁ καινούργιος μπαμπούλας" ὑποστήριξε ὁ πρώην Ἀναπληρωτής Καθηγητής Ποινικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντῖνος Βαθιώτης, μιλῶντας στόν FOCUS 103,6 FM καί τόμ Στέφανο Δαμιανίδη.

"Αὐτοί οἱ Ἕλληνες οἱ ὁποῖοι περπατοῦν στό δρόμο σάν ὑπνωτισμενοι καί ἐκτελοῦν τίς δουλειές τους σά νά βρισκόμαστε ὑπο κανονικές συνθῆκες ἐλευθερίας, μόνο μέ ἕνα πολύ γερό... τράνταγμα θά ξυπνήσουν. Καί αὐτό τό τράνταγμα θά εἶναι φυσικά ἕνας πόλεμος μέ τή Τουρκία" συνέχισε.

"Μήπως δέν ἀντιδροῦμε σέ τίποτα γιατί ἔχουμε χρεοκοπήσει σάν ἔθνος; Ἐδῶ δέν ἀντιδράσαμε ἐπι κορονοιου πού ἔγινε ἡ μετατροπή τοῦ ἀνθρώπου σέ μασκοφορεμένο ζῶο, ὅταν ἀκυρώθηκε ἡ ἀνθρώπινη ἀξιοπρέπεια".

"Ἀναρωτιέμαι ἐάν ἔχουμε σκυταλοδρομία, ἤ δέκαθλο κρίσεων. Γιατί ἀπό τήν ὑγειονομική κρίση, περάσαμε στήν γεωπολιτική κρίση. Ἔχουμε τήν κλιματική κρίση, τήν ἐπισιτιστική, τήν ἐνεργειακή κρίση, δηλαδή, ἡ μία κρίση μετά τήν ἄλλη", σημείωσε.

Θά περάσουμε δύσκολες μέρες, γιατί ὁ κόσμος δέν ἐξομολογεῖται

Ὁ μακαριστός γέροντας Νεόφυτος (κατά κόσμον Ναούμ Σκαρκαλᾶς), πού ἐκοιμήθη ἐν Κυρίῳ τόν Μάιο τοῦ 2005

Θά περάσουμε δύσκολες μέρες, γιατί ὁ κόσμος δέν ἐξομολογεῖται, καί αὐτοί πού ἐξομολογοῦνται δέν κάνουν καθαρά Εξομολόγηση. Θά χαθῇ ἡ πίστις ἀπό τούς ἀνθρώπους.
-Ἔρχονται οἱ ἄνθρωποι καί λένε:
Διάβασέ μου μία συγχωρητική εὐχή. Βρέ τί λές; Χωρίς ἐξομολόγησι εὐχή; Τί εἶναι αὐτά; Λένε μετά, «μη ακούτε, αὐτά τά λέει ὁ Νεόφυτος». Ὄχι, δέν τά λέει ὁ Νεόφυτος. Ὁ Χριστός τά λέει !

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 11-4-2022

https://youtu.be/sXFHpI7Vq7w
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 11-4-2022

Γιά νά νιώσει κανείς ἀνάπαυση, πρέπει νά πετάξει τά μπάζα ἀπό μέσα του.


O Άγιος Παϊσιος για τη δύναμη τής Εξομολογήσεως.

''Για να νιώσει κανείς ανάπαυση, πρέπει να πετάξει τα μπάζα από μέσα του. Αυτό θα γίνει με την εξομολόγηση. Ανοίγοντας ο άνθρωπος την καρδιά του στον πνευματικό και λέγοντας τα σφάλματά του, ταπεινώνεται, και έτσι ανοίγει την πύλη του Ουρανού, έρχεται πλούσια η Χάρις του Θεού και ελευθερώνεται...''

Από το βιβλίο: "Γέροντος Παϊσίου Λόγοι", Τόμος Γ΄.
https://proskynitis.blogspot.com/2022/04/blog-post_8.html

11 Ἀπριλίου. Δευτέρα πρὸ τῶν Βαΐων. Ἀντίπα ἐπισκόπου Περγάμου (†92). Τρυφαίνης ὁσίας τῆς ἐν Κυζίκῳ. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας ΜΗ΄ 17-22, ΜΘ΄ 1-4.

Ησ. 48,17          οὕτως λέγει Κύριος ὁ ῥυσάμενός σε, ὁ ἅγιος Ἰσραήλ· ἐγώ εἰμι ὁ Θεός σου, δέδειχά σοι τοῦ εὑρεῖν σε τὴν ὁδόν, ἐν ᾗ πορεύσῃ ἐν αὐτῆ.

Ησ. 48,17                  Αυτά λέγει ο Κυριος, ο οποίος σε ηλευθέρωσε, ο άγιος Θεός του ισραηλιτικού λαού· Εγώ είμαι ο Θεός σου, εγώ έδειξα εις σε να εύρης την αληθινήν οδόν, εις την οποίαν και πρέπει να πορευθής, εάν θέλης την σωτηρίαν σου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible