Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Τό κακό πού προξενεῖ ἡ ἁμαρτία στήν μέλλουσα ζωή, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα, Γ' μέρος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_Το κακό που προξενεί η αμαρτία στην μέλλουσα ζωή, Αγ. Νικοδήμου Αγιορειτου- Πνευματικά γυμνασματα, μελέτη 7η, Γ' μέρος, 7-2-2023, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Τό κακό πού προξενεῖ ἡ ἁμαρτία στήν παροῦσα ζωή στούς ἄλλους, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Πνευματικά γυμνάσματα Β' μέρος, 6-2-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Το κακό που προξενεί η αμαρτία στην παρούσα ζωή στους άλλους, Αγ. Νικοδήμου Αγιορειτου- Πνευματικά γυμνασματα, μελέτη 7η, Β' μέρος, 6-2-2023, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Τό κακό πού περιέχει καθ ἑαυτήν ἡ ἁμαρτία, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου- Α' μέρος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Το κακό που περιέχει καθ εαυτήν η αμαρτία, Αγ. Νικοδήμου Αγιορειτου- Πνευματικά γυμνασματα, μελέτη 7η, Α' μέρος, 5-2-2023, Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος


ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ
25 Ιανουαρίου

Θεοῦ γινώσκειν ὀρθοδόξως οὐσίαν,
Χριστιανοῖς λεγάτον ἐκ Γρηγορίου.
Εἰκάδι Γρηγόριος Θεορρήμων ἔκθανε πέμπτῃ.


Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ - ΕΔΩ
Ο άγιος Γρηγόριος, άνδρας με ουράνια ψυχή και στόμα καθαγιασμένο από το πυρ του Αγίου Πνεύματος, διείσδυσε τόσο βαθιά στα μυστήρια του Θεού, ώστε ανάμεσα σε όλους τους αγίους Πατέρες μόνος αυτός κρίθηκε άξιος της προσωνυμίας «Θεολόγος», όπως ο Ιωάννης ο αγαπημένος Μαθητής του Κυρίου: όχι με την έννοια εκείνου ο οποίος κατ’ επάγγελμα διδάσκει τα θεία δόγματα, αλλά εκείνος ο οποίος κεκαθαρμένος ενώθηκε με τον Θεό διά της Χάριτος και στρέφεται προς τον λαό, όπως ο Μωυσής, για να του μεταδώσει τα θεία ρήματα και να του μεταλαμπαδεύσει το θείο Φως. Όπως ακριβώς συμβαίνει με τον Μέγα Βασίλειο [1 Ιαν.] και τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο [13 Νοεμ.], η βιοτή του υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια μιας απλής βιογραφίας και παρουσιάζεται μάλλον ως σθεναρό πρότυπο χριστιανικής αγιότητας, ενώ τα αθάνατα έργα του, ανυπέρβλητα σε κάλλος και βάθος, συνιστούν το πλέον αντάξιο κόσμημα της Νύμφης του Λόγου του Θεού, δηλαδή ολόκληρης της Εκκλησίας.
Ο πατέρας του, ο άγιος Γρηγόριος [1 Ιαν.], άνδρας σοφός και ενάρετος, αρχικά είχε εμπλακεί στην αίρεση των Υψισταρίων. Κατόπιν, αφού επανήλθε στην αληθή Πίστη, χάρη στην αγάπη, την υπομονή και τις προσευχές της συζύγου του αγίας Νόννας [5 Αυγ.], εξελέγη επίσκοπος Ναζιανζού, μιας μικρής πόλεως της Καππαδοκίας κοντά στο οικογενειακό τους κτήμα της Αριανζού. Έμειναν για πολύ καιρό άτεκνοι και μετά ο Θεός τούς παραχώρησε διαδοχικά τρία παιδιά: την αγία Γοργονία [23 Φεβρ.], τον άγιο Γρηγόριο και τον άγιο Καισάρειο [25 Φεβρ.]. Μετά τη γέννηση της Γοργονίας, η αγία Νόννα παρακάλεσε τον Κύριο να αποκτήσει γιο, υποσχόμενη να τον αφιερώσει σε Αυτόν. Ο Θεός ανταποκρίθηκε στην πύρινη προσευχή της, δείχνοντας σε ενύπνιο τη μορφή του παιδιού που θα γεννιόταν και υποδεικνύοντας το όνομά του. Μόλις γεννήθηκε ο Γρηγόριος (330), η μητέρα του μερίμνησε να καλλιεργήσει μέσα του τα σπέρματα των αγίων αρετών, ώστε το παιδί γρήγορα έδωσε δείγματα γεροντικής σοφίας, έχοντας μεγάλη έλξη για τη μελέτη και ακατανίκητη έφεση για τη θεωρία και την προσευχή.

Ἅγιος Ἱερομάρτυς Εὐθύμιος Τιχονράβωφ


Άγιος Ιερομάρτυς Ευθύμιος Τιχονράβωφ.
3 Φεβρουαρίου.

Γεννήθηκε στις 17 Απριλίου του 1881 στην πόλη Σούγιε της επαρχίας Βλαντιμίρ. Ο πατέρας του Σέργιος Τιχονράβωφ ήταν ιερέας.
Σε ηλικία είκοσι τριών χρόνων, αφού είχε ήδη ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Εκκλησιαστικό Σχολείο της ενορίας του, νυμφεύθηκε την Τατιανή από το χωριό Ντορονίνο, όπου και εγκαταστάθηκε. Από τον γάμο του απέκτησε τρεις κόρες. Κύρια επαγγελματική του ασχολία ήταν οι αγροτικές εργασίες, ενώ παράλληλα υπηρετούσε ως νεωκόρος στον ενοριακό Ναό της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Ο ναός ήταν γι’ αυτόν δεύτερο σπίτι. Μαζί του υπηρετούσε ως ιεροψάλτης και ο πεθερός του Αλέξανδρος Σπεράνσκι.
Όταν, μετά την μπολσεβικική επανάσταση του 1917 και την επακόλουθη καθεστωτική μεταβολή, άρχισε ο διωγμός της Εκκλησίας, οι εκπρόσωποι της σοβιετικής εξουσίας στο Ντορονίνο απείλησαν τον ιερέα του χωριού ότι, αν δεν σταματούσε να λειτουργεί, θα δήμευαν όλη του την περιουσία. Ο ιερέας εκείνος είχε πολλά παιδιά, και για χάρη τους εγκατέλειψε την ιερατική διακονία. Ο οικείος ιεράρχης έστειλε άλλον ιερέα στο χωριό, αλλά κι εκείνος αναγκάστηκε να φύγει ύστερ’ από λίγο καιρό, εξαιτίας των απειλών των μπολσεβίκων.

Γαλλία: Ἠχηρό «ὄχι» στήν εὐθανασία – Τό δῶρο τῆς ζωῆς ἔναντι τοῦ «δικαιώματος» στόν θάνατο


Διχάζει την κοινωνία της Γαλλίας το ζήτημα της ενεργητικής ευθανασίας, καθώς από τις αρχές του Σεπτεμβρίου ξεκίνησε δημόσια διαβούλευση περί του θέματος.

Υπό την προεδρία του Μητροπολίτη Γαλλίας κ. Δημητρίου πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Συνέλευση των Ορθοδόξων Επισκόπων Γαλλίας (AEOF), κατά τη διάρκεια της οποίας οι ιεράρχες τάχθηκαν εναντίον νομοσχεδίου που ετοιμάζεται να φέρει η κυβέρνηση του Εμανουέλ Μακρόν, Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας, ο οποίος φαίνεται υποστηρικτής του «βελγικού μοντέλου», δηλαδή του «δικαιώματος» στον θάνατο υπό εξαιρετικές περιπτώσεις.

Της Σβετλάνα Λεβίτσκι

Η ευθανασία και η υποβοηθούμενη αυτοκτονία δεν επιτρέπονται από τη γαλλική νομοθεσία. Ωστόσο, από το 2005, ασθενείς που βρίσκονται στο τελικό στάδιο της ζωής τους αλλά και άτομα με αναπηρία, επιτρέπεται να αρνηθούν να δεχθούν θεραπεία. Ακόμη, με νόμο του 2016, επιτρέπεται η «βαθιά και συνεχή καταστολή έως ότου επέλθει ο θάνατος» για ασθενείς που είναι στο τελικό στάδιο της ζωής τους, των οποίων η ταλαιπωρία που υφίστανται είναι πολύ μεγάλη και για τους οποίους η πρόγνωση της ζωής τους είναι βραχυπρόθεσμη.

Το ζήτημα της επανεξέτασης της ευθανασίας στη Γαλλία, προέκυψε με τη δημοσίευση γνωμάτευσης της Εθνικής Συμβουλευτικής Επιτροπής Δεοντολογίας (CCNE), που εκδόθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 2022. Σύμφωνα με την Επιτροπή, «είναι δυνατή η νομιμοποίηση της ενεργητικής ευθανασίας υπό ‘αυστηρές’ συνθήκες».

Σύμφωνα με ξένα μέσα, το νέο νομοσχέδιο, που θα εκδοθεί στο τέλος του έτους, αναμένεται να μην έχει τη συναίνεση όλου του πολιτικού κόσμου κυρίως από βουλευτές της συντηρητικής δεξιάς. Ακόμα και οι ίδιοι οι φροντιστές και επαγγελματίες στον χώρο της υγείας εκφράζουν την ανησυχία τους για τις ηθικές και δεοντολογικές συνέπειες στα επαγγέλματά τους από μια πιθανή νομοθετική αλλαγή.

Πῶς διακρίνουμε τό καλό ἀπό τό κακό, Βίος καί λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη




«Πᾶς ὁ ἀποκτείνας ὑμᾶς δόξῃ λατρείαν προσφέρειν τῷ Θεῷ»[1]. Οἱ φοβεροί διῶκτες τῶν χριστιανῶν, εἰδωλολάτρες καί Ἑβραῖοι, εἶχαν ἀπουσία διακρίσεως. Δέν καταλάβαιναν ὅτι αὐτός πού διωκόταν στό πρόσωπο τῶν χριστιανῶν δέν ἦταν ἄλλος ἀπό τόν Δημιουργό τοῦ σύμπαντος, ἀπό τόν Κύριο καί Θεό. Γι' αὐτό καί νόμιζαν ὅτι προσφέρουν δόξα στόν Θεό, ὅταν καταδιώκουν τούς χριστιανούς, γιατί νόμιζαν ὅτι οἱ χριστιανοί εἶναι πλανεμένοι καί δέν λατρεύουν τόν ἀληθινό Θεό, ὅπως οἱ ἴδιοι. Γιατί εἶχαν τόσο παραπλανηθεῖ ἀπό τά δαιμόνια, πού ταύτιζαν τά εἴδωλα μέ τόν ἀληθινό Θεό, καί ἄλλοι λάτρευαν τόν ἥλιο, ἄλλοι τά ἀστέρια, ἄλλοι τά ποτάμια, μέχρι καί τά ζωύφια! Καί μέσα σέ αὐτή τήν μεγάλη πλάνη, πίστευαν ὅτι ὅλα αὐτά εἶναι θεοί.

Ἡ Ἁγία Γραφή μᾶς φωτίζει νά καταλαβαίνουμε καί νά ἔχουμε διάκριση, νά κάνουμε ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, τήν διάκριση τῶν πνευμάτων καί νά καταλαβαίνουμε ἀπό πιό πνεῦμα ἐμφορεῖται ὁ κάθε ἄνθρωπος. Βεβαίως χρειάζεται προπάντων ἡ φώτιση τοῦ Θεοῦ. Λέει ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ «Μή δῶτε τό ἅγιον τοῖς κυσίν, μηδέ βάλητε τούς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσουσιν αὐτούς ἐν τοῖς ποσίν αὐτῶν καί στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς»[2]. Εἶναι ἕνας λόγος τοῦ Κυρίου, ὁ ὁποῖος ἀπαιτεῖ ἀπό ἐμᾶς διάκριση, μᾶλλον ὁ Θεός μᾶς λέγει νά προσέχουμε πολύ, νά ἔχουμε διάκριση, νά διακρίνουμε ποῦ πρέπει νά μιλᾶμε καί πῶς πρέπει νά μιλᾶμε, ποιούς πρέπει νά εὐεργετοῦμε καί πῶς. Προσέχετε σέ ποιούς θά προσφέρετε μέ ἀδελφική ἀγάπη, λέει ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, τίς ὑπηρεσίες σας καί θά ἐνδιαφέρεστε γιά τήν διόρθωσή τους. Ὑπάρχουν μερικοί ἄνθρωποι, πού εἶναι ἀναιδεῖς ὅπως οἱ σκύλοι καί ἀκάθαρτοι στή ζωή τους ὅπως οἱ χοῖροι. Λοιπόν, μήν δώσετε τά ἅγια τῆς πίστεως στούς σκύλους, καί μήν βάλετε μπρός στούς χοίρους τά πολύτιμα μαργαριτάρια τῆς χριστιανικῆς ἀλήθειας, γιατί ὑπάρχει κίνδυνος μεγάλος νά καταπατήσουν μέ τά πόδια τους τά μαργαριτάρια μέσα στόν βόρβορο, καί νά στραφοῦν ἐναντίον σας καί νά σᾶς κατασπαράξουν ἤ κατά κάποιο ἄλλο τρόπο νά σᾶς βλάψουν.

Οἱ «προοδευτικές» δράσεις τοῦ θεολογικοῦ Συνδέσμου «Καιρός» καί τῆς Ἕνωσης Ἀθέων



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΕΘ)

Οι «προοδευτικές» δράσεις του θεολογικού Συνδέσμου «Καιρός» και της Ένωσης Αθέων

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) καταγγέλλει τον αντισύλλογο θεολόγων, με την ονομασία «Καιρός» για την μη δημοκρατική, μη ορθόδοξη και μη συνταγματική συμπεριφορά και δράση του. Το Σωματείο «Καιρός», ως γνωστό, συμμετείχε, ως αντίδικος της ΠΕΘ και άλλων φορέων και προσώπων, που είχαν προσφύγει στο ΣτΕ, κατά την εκδίκαση του θέματος της ακύρωσης των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και των Φακέλων του Μαθητή, που ήταν δημιουργήματα μελών του «Καιρού».

Με τη συμμετοχή του «Καιρού» σε μια εκδίκαση προσφυγής από το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, ανέμενε κάθε λογικός άνθρωπος ότι τα μέλη του θα αποδέχονταν, δημοκρατικά, τις -σύμφωνα με το Σύνταγμα της χώρας αλλά και τις διατάξεις του άρθρου 2 του ΠΠΠ της ΕΣΔΑ- (4) αποφάσεις του ΣτΕ, που ακύρωσαν τα Προγράμματά τους.

Ο «Καιρός», ωστόσο, δρώντας εντελώς αντιδημοκρατικά και αντισυνταγματικά, αμέσως μετά τις αποφάσεις του ΣτΕ, άρχισε έναν ανένδοτο πόλεμο εναντίον των ως άνω Αποφάσεων του ΣτΕ.

Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους Θεολόγους ελάχιστα από όσα έγραψε και απέστειλε το 2016, προς τον Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα και τους Αρχηγούς των Κομμάτων, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος για τα Προγράμματα και τους Φακέλους των Θρησκευτικών:

«Είναι απαράδεκτα επικίνδυνα, δεν θα αποδώσουν καρπούς, αλλά μεγάλη ζημιά στην Παιδεία και γενικότερα στην Κοινωνία μας. Το μάθημα των Θρησκευτικών δεν μετατράπηκε σε “θρησκειολογία”. Απλώς καταργήθηκε και πρόκειται πλέον για ένα μη θεολογικό μάθημα. Το εκπαιδευτικό υλικό κλονίζει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του παιδιού και του προκαλεί σύγχυση. Το μάθημα των Θρησκευτικών, τώρα πλέον, έγινε «κατηχητικό, διότι προσπαθεί, με σαφή πολιτικά κριτήρια, να κατηχήσει και να στρατεύσει τους μαθητές σε μια εκκοσμικευμένη στάση απέναντι στο θρησκευτικό φαινόμενο. Τα καινούργια Προγράμματα με έπεισαν ότι δεν πρόκειται για θρησκευτικά, αλλά για επιχείρηση αλλοιώσεως της πίστεώς μας».

Γέροντα, μετά ἀπό τόσα χρόνια ἀγῶνα, τί σᾶς ἔμεινε μέσα στή ψυχή σας;


- Γέροντα, μετά από τόσα χρόνια αγώνα, τι σας έμεινε μέσα στη ψυχή σας;

-Γέροντας ΕΦΡΑΙΜ: Όλα είναι δεύτερα, όλα δεύτερα. Το πρώτο είναι το όνομα του Χριστού μας και τώρα, περνώντας τα χρόνια, είδα στη πράξη, ότι μόνο με την αγάπη κερδίζεται ο άνθρωπος. Η ζωή μου ήταν κόπος και πόνος… Μόνο το όνομα του Χριστού και της Παναγίας μας μ’ έβγαλε πέρα. Όποιος άνθρωπος δεν λέγει καθημερινά το όνομα του Χριστού και της Παναγίας μας, δεν είναι Χριστιανός.

- Δηλαδή η ευχή του Χριστού είναι το μέγιστο;

-Γέροντας ΕΦΡΑΙΜ: Βεβαίως, γιατί είμαστε συνέχεια με τη μνήμη του Χριστού μας.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 7-2-2023 ( ΑΓΙΟΥ ΠΑΡΘΕΝΙΟΥ ΛΑΜΨΑΚΟΥ)

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 7-2-2023 (ΑΓΙΟΥ ΠΑΡΘΕΝΙΟΥ ΛΑΜΨΑΚΟΥ)
https://www.youtube.com/live/m7flL-DsJEE?feature=share

Ἁγίου Ἰσιδώρου Πηλουσιώτου ἅπαντα τά ἔργα





ΑΓΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΥ ΠΗΛΟΥΣΙΩΤΟΥ
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ

από τις εκδόσεις Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας,
Πατερικαί Εκδόσεις «Αγ.Γρηγόριος ο Παλαμάς», Θεσσαλονίκη

ΒΙΒΛΙΟΝ Α' (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α-Φ)-ΤΟΜΟΣ 1ος
ΒΙΒΛΙΟΝ Β' (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α-Τ)- ΤΟΜΟΣ 2ος
ΒΙΒΛΙΟΝ Γ' (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α-ΥΙΓ)-ΤΟΜΟΣ 3ος
ΒΙΒΛΙΟΝ Δ' (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α-ΣΛ)-ΤΟΜΟΣ 4ος
ΒΙΒΛΙΟΝ Ε' (ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Α-ΦΞΘ)-ΤΟΜΟΣ 5ος



https://wra9.blogspot.com/2023/01/5.html

7 Φεβρουαρίου. Παρθενίου ἐπισκόπου Λαμψάκου (δ ́ αἰ.), Λουκᾶ ὁσίου τοῦ ἐν Στειρίῳ Ἑλλάδος (†946). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. λδ΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Β΄ Πέτρ. β΄ 9-22).

Β Πε. 2,9           οἶδε Κύριος εὐσεβεῖς ἐκ πειρασμοῦ ῥύεσθαι, ἀδίκους δὲ εἰς ἡμέραν κρίσεως κολαζομένους τηρεῖν,

Β Πε. 2,9                  Ολα αυτά μαρτυρούν, ότι γνωρίζει ο Κυριος τους μεν ευσεβείς να τους γλυτώνη και να τους σώζη από δοκιμασίας και περιπετείας, τους δε αδίκους, οι οποίοι και κατά την παρούσαν ζωήν βασανίζονται από την αμαρτωλότητά των, να τους φυλάττη δια την μεγάλην εκείνην ημέραν της Κρίσεως (οπότε και θα τους επιβάλη πλήρη την τιμωρίαν).

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible