Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο, 15 Αυγούστου 2020

«Ἀμφεπονεῖτο ἀΰλων τάξις», Ἑορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

«Ἀμφεπονεῖτο ἀΰλων τάξις», Ἑρμηνεία σέ τροπάρια τοῦ Α΄ Κανόνος τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, Ἑορτοδρόμιο, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 15-8-2020, Ἀρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἹ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Οἱ διωγμοί τῶν Χριστιανῶν ἀπό τούς ἀθέους στήν Ρωσία Γ΄- , ἐκδ. Ι.Μ. Παρακλήτου, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Οἱ διωγμοί τῶν Χριστιανῶν ἀπό τούς ἀθέους στήν Ρωσία Γ΄- Α)Τό ὁδοιπορικό ραβδί, Β. Νικηφόρωφ, Β) Ἱερομάρτυς Ἀνδρόνικος- Ἕνας ἀσυμβίβαστος ἱεράρχης α΄, ἐκδ. Ι.Μ. Παρακλήτου, 13-8-2020, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Η μετάνοια και η εξομολόγηση σώζει τον άνθρωπο. Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων, 2η κατήχηση 4ο μέρος και 3η κατήχηση 1ο μέρος , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Η μετάνοια και η εξομολόγηση σώζει τον άνθρωπο. Αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων, 2η κατήχηση 4ο μέρος και 3η κατήχηση 1ο μέρος , 26-03-2011 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Κυριακή Ι Ματθαίου. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τή θεραπεία τοῦ σεληνιαζόμενου νέου. Μέρος Δεύτερο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ(: Ματθ.17, 14-23) 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΝΕΟΥ 

[Μέρος δεύτερο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ. 17,21-23] 

«Τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ(:αυτό όμως το είδος των δαιμόνων δεν βγαίνει από τον άνθρωπο που έχει καταληφθεί από αυτό, παρά μόνο με προσευχή που συνοδεύεται και με νηστεία, ώστε η προσευχή να γίνεται με διάνοια όσο δυνατόν ελαφρότερη και περισσότερο προσηλωμένη στον Θεό)»[Ματθ.17,21]. 

Με τα λόγια αυτά ο Κύριος εννοούσε όχι μόνο τους δαίμονες που κατέχουν τους σεληνιαζομένους, αλλά όλο το γένος των δαιμόνων. Βλέπεις πως τώρα με τα λόγια Του αυτά τους προετοιμάζει για να ακούσουν τα σχετικά με τη νηστεία; Μη μου αναφέρεις βέβαια τις σπάνιες εκείνες περιπτώσεις που ορισμένοι εξέβαλαν δαιμόνια και χωρίς νηστεία. Εάν όμως θελήσει κάποιος να το προβάλει αυτό και για εκείνους που επιτιμούν ένα και ενδεχομένως και δύο, αλλά όμως είναι αδύνατον, κάποιος που πάσχει και κάνει τρυφηλή ζωή, να απαλλαγεί κάποτε από αυτήν τη μανία· διότι αυτός που υποφέρει από αυτήν την ασθένεια, αυτός κατεξοχήν έχει ανάγκη από αυτό το πράγμα. «Αλλά όμως», θα πει κάποιος, «εάν έχουμε πίστη, τι χρειάζεται η νηστεία;». Χρειάζεται επειδή και η νηστεία μαζί με την πίστη προσφέρει πολύ μεγάλη δύναμη. Καθόσον προσφέρει πολλή ευσέβεια στον άνθρωπο και τον μεταβάλλει από άνθρωπο σε άγγελο και τον κάνει να αγωνίζεται εναντίον των ασωμάτων δυνάμεων. Αυτό όμως δεν μπορεί να το κάνει μόνη της, αλλά χρειάζεται και προσευχή και μάλιστα η προσευχή κατέχει την πρώτη θέση. 

Πρόσεχε λοιπόν πόσα είναι τα αγαθά που προέρχονται από αυτές τις δύο αρετές· διότι αυτός που προσεύχεται και νηστεύει όπως πρέπει, δεν χρειάζεται πολλά πράγματα, και αυτός που δεν χρειάζεται πολλά πράγματα, δεν θα ήταν δυνατόν να γίνει φιλοχρήματος και αυτός που δεν είναι φιλοχρήματος, είναι περισσότερο πρόθυμος για ελεημοσύνη. Αυτός που νηστεύει είναι απαλλαγμένος από βάρη, έχει πτερά και προσεύχεται με καθαρή καρδιά, σβήνει τις πονηρές επιθυμίες και εξευμενίζει τον Θεό και ταπεινώνει την υπερηφανευόμενη ψυχή του. 

Συναξάριον τῆς Μεταστάσεως τῆς Θεοτόκου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


Συναξάριον τῆς Μεταστάσεως τῆς Θεοτόκου, 14-8-2020, Ἀρχιμ. Σάββα ἉγιορείτουἹ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

«Μᾶς κατατρέχουν καὶ μᾶς φθονοῦν γιατί δὲν μποροῦν νὰ χωνέψουν πὼς ἕνα μικρὸ κράτος ἔχει τόση χάρη ἀπὸ τὸν Θεό»

Ἀπόσπασμα ἀπό το βιβλίο: Πατὴρ Ἰωάννης Καλαΐδης (1925-2009), σελ. 140

Οἱ Εὐρωπαῖοι σύμμαχοί μας – οἱ Ἰταλοί, οἱ Ἄγγλοι, οἱ Γάλλοι – μᾶς πρόδωσαν καὶ μᾶς κατέστρεψαν. Ἐξαιτίας τοὺς χάσαμε τὴν πόλη ἀλλὰ καὶ τὴ Μ. Ἀσία. Ἐξαιτίας τὺς εἴχαμε τουρκοκρατία γιὰ πεντακόσια χρόνια. Ἀλλὰ ἀντέξαμε κι ὁ λαὸς ἔμεινε πιστὸς στὴ ρωμιοσύνη καὶ τὴν ὀρθοδοξία καὶ τὰ κρυφὰ σχολεῖα ὅπου τα ἑλληνόπουλα διδάσκονταν τὰ γράμματα ἀπὸ τὸ ψαλτήρι κι ἄλλα ἱερὰ βιβλία. Μᾶς κατατρέχουν καὶ μᾶς φθονοῦν γιατί δὲν μποροῦν νὰ χωνέψουν πὼς ἕνα μικρὸ κράτος ἔχει τόση χάρη ἀπὸ τὸ Θεό. Αὐτοὶ μπορεῖ νὰ ἔχουν τὴ δύναμη καὶ τὰ ὅπλα, ἐμεῖς ἔχουμε τὴν πίστη καὶ τὴν ἐλπίδα μας στὸ Θεό. Τοὺς δώσαμε τὸν πολιτισμό.
Οἱ Ἀρχαῖοι Ἕλληνες φιλόσοφοι ἦταν προφῆτες γιὰ τὸν ἐρχομὸ τοῦ Χριστοῦ μας. Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα διαλέγει τὴν ἑλληνικὴ γλώσσα γιὰ τὴ διάδοση τῆς χριστιανικῆς θρησκείας. Τὰ Εὐαγγέλια γράφονται στὰ ἑλληνικά. Τὸ Ἅγιο Φῶς πηγαίνει μόνο σὲ Ἕλληνα Πατριάρχη καθὼς ὅταν τὸ προσπάθησαν οἱ Παπικοὶ (Σταυροφόροι) καὶ οἱ Ἀρμένηδες, τότε ἔσπασε τὴν κολώνα τῆς εἰσόδου τοῦ Παναγίου Τάφου καὶ βγῆκε στὸν Ἕλληνα Πατριάρχη ποὺ ἦταν ἀπ’ ἔξω. Τὰ περισσότερα Πανάγια προσκυνήματα στὰ Ἱεροσόλυμα εἶναι ἑλληνικά.

Φόβος Θεοῦ, Πίστη καί Ἀγάπη.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη

 Φόβος Θεού, Πίστη και Αγάπη. 'Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτη 15-08-20

Γιά κρυφές ἤ ἐξωτερικές Θεῖες Λειτουργίες... Τό Ἱερό Ἀντιμήνσιο


Το Ιερό Αντιμήνσιο: αντικαθιστά την Αγία Τράπεζα και χωρίς αυτό Θεία Λειτουργία δεν τελείται. Πάνω στο Αντιμήνσιο με το διπλωμένο και συρραμμένο ειλητό, τοποθετείται το Ιερό Ευαγγέλιο, αντι του Σωτήρος Χριστού.

Στα χρόνια των Διωγμών, ως Αγία Τράπεζα χρησιμοποιήθηκε ακόμη και το στήθος των Μαρτύρων!
Ο Άγιος Μάρτυς Λουκιανός επρόκειτο να πεθάνη μαρτυρικά για την πίστι του Χριστού. Ήταν ήδη φυλακισμένος. Ναός στη φυλακή δεν υπήρχε, αλλά και ο Μάρτυς δεν μπορούσε να μετακινηθή, όχι μόνο γιατί ήταν δεμένος με βαρειές αλυσίδες, αλλά και γιατί την προηγουμένη ημέρα είχε βασανισθή σκληρά, για να υπογράψη και να δηλώση ότι προσκυνά τα είδωλα και αρνείται τον Χριστό.
Όπως ήταν, λοιπόν, καταπληγωμένος, ξαπλωμένος κάτω, δεμένος με τις αλυσίδες και επειδή ήταν ιερεύς, ετέλεσε ο ίδιος πάνω στο στήθος του, μέσα σε φρικτούς και δυνατούς πόνους, την φρικτωτάτη Θυσία της Θείας Λειτουργίας, χρησιμοποιώντας τον άρτο και τον οίνο, που του έφεραν κρυφά για τα Τίμια Δώρα εκεί, στη φυλακή.
Στη φυλακή όμως δεν ήταν μόνος.Υπήρχαν κι άλλοι χριστιανοί, υποψήφιοι Μάρτυρες κι αυτοί, μελλοθάνατοι για το Χριστό. Όλοι μαζί έκαναν έναν κύκλο γύρο από τον Άγιο Λουκιανό σε σχήμα Ναού, Αγγέλων και Αγίων και κάλυπταν έτσι από πάνω τον Μάρτυρα, για να μην πάρουν είδησι οι ειδωλολάτρες δεσμοφύλακες και οι δήμιοι «τα τελούμενα» της Θείας Λειτουργίας. Φύλαξαν δηλαδή το μεγάλο Μυστήριο από τα βέβηλα μάτια των ειδωλολατρών. (Καλλινίκου Κ. πρωτ.).

Σκεφθήτε, τι σεβασμός! Να χαμε μάτια, να μπορούσαμε να το δούμε! να μπορούσαμε να το νοιώσουμε!

Ὄργιον ἀντιχρίστου πλαστοπροσωπίας εἰς τό Facebook

ΟΡΓΙΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΛΑΣΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ FACEBOOK

Tοῦ κ. Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ

Μιὰ ἄθλια πρακτικὴ ἐξελίσσεται εἰς βάρος τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ τῆς Ὀρθόδοξης Χριστιανικῆς μας πίστης ἐδῶ καὶ χρόνια.

Στὸ Facebook, τὸ γνωστὸ μέσον κοινωνικῆς δικτύωσης, διεξ­άγεται ὁ ἑξῆς ἀνίερος πόλεμος. Μία ὁμάδα ἀνθρώπων ἀθεϊστικῆς ἢ νεοειδωλολατρικῆς καὶ ἀντιεκκλησιαστικῆς προσ­έγγισης δημιουργοῦν, προσωπικὲς ἢ ὁμαδικὲς ἱστοσελίδες μὲ ὀνόματα Ἐκκλησιαστικά, Ὀρθόδοξα· τὶς κοσμοῦν μὲ ἁγιογραφίες ἔτσι ὥστε νὰ δίνουν τὴν ἐντύπωση ἐκκλησιαστικῶν ἱστοσελίδων καὶ στὴ συνέχεια, μόλις καταφέρουν κι ἀποκτήσουν κάποιους «ἀκολούθους» ἀρχίζουν σταδιακὰ καὶ ἐπιλεκτικὰ νὰ ἐξαπολύουν κείμενα καὶ εἰκόνες ὑβριστικὰ ὡς πρὸς τὴν πίστη μας καὶ τὰ ἱερὰ πρόσωπα ποὺ ἐμεῖς τιμοῦμε. Αὐτὸ γίνεται στὴν ἀρχὴ μὲ διάκριση, ὥστε οἱ ἐπισκέπτες καὶ τὰ μέλη τῶν σελίδων αὐτῶν -συχνὰ ἁπλοῖ πιστοί, ἄνθρωποι μὲ λίγη ἢ καὶ καθόλου δογματικὴ γνώση, ἀλλὰ κάποτε καὶ κληρικοί[1]- νὰ παρασύρονται χωρὶς νὰ ἀντιλαμβάνονται ποῦ ἔχουν μπλέξει.

Ζητοῦμε τὴν κατανόηση καὶ τὴν συμπαράσταση τῶν ἀγαπητῶν μας ἀναγνωστῶν γιὰ τὴ μορφὴ τοῦ συγκεκριμένο ἄρθρου μας, τὸ ὁποῖο θυμίζει μᾶλλον κατάλογο βιβλιοθηκονομίας, παρὰ ἄρθρο μιᾶς πιὸ γλαφυρῆς παράθεσης ἀντιαιρετικῶν πληροφοριῶν. Ὅμως ἂν λογιστεῖ κανείς, ὅτι κάποιοι ἀντίχριστοι ὑβρίζουν στὸ διαδίκτυο τὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου μας κι ὅσων ἐργάστηκαν καὶ θυσιάστηκαν γι’ Αὐτόν, παρασύροντας συγχρόνως ἀθῶες ψυχὲς «ὑπὲρ ὧν Χριστὸς ἀπέθανε», κατανοεῖ ὅτι θὰ πρέπει νὰ ὑπάρξει συστράτευση γιὰ τὴν ἐπίλυση αὐτοῦ τοῦ θέματος, καθὼς ἡ διαχείριση τοῦ Facebook δὲν ἀντιλαμβάνεται καὶ κωφεύει ἀκόμη καὶ στὴν «ρητορικὴ μίσους», στὴν «κακόβουλη βλασφημία» καὶ στὴν «καθύβριση θρησκεύματος».
Τό κείμενο ποὺ ἀκολουθεῖ προέρχεται ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα τοῦ χρήστη «Ἐμμανουὴλ Παπᾶ»[2] καὶ ἀποτελεῖ καρπό ἔρευνας κι ἄλλων συνεργατῶν, τά δὲ στοιχεῖα ἔχουν διασταυρωθεῖ, ἔτσι ὥστε νὰ ὑπάρξει ἀκριβὴς ἐπαλήθευση.
Λέγει λοιπόν τὸ κείμενο, τὸ ὁποῖο αὐτούσιο παραθέτουμε στὴν ἀγάπη σας:
Ἀκολουθεῖ ἡ «βάση» τοῦ ὅλου νήματος. Σχεδὸν ὅλοι οἱ διαχειριστὲς της εἶναι ὁμάδα δωδεκαθεϊστῶν, ἡ ὁποία ἐξυβρίζει τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσιά μας.
Ἀνάμεσά τους εἶναι ἡ «ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΚΑΜΑΣ», συνδεδεμένη μὲ τὴν σελίδα ὁμοφυλοφίλων «Gay Club Cyprus», μὲ τὴν ὁποία εἶναι συνδεδεμένη -καὶ τὴν δημιούργησε- ἡ σελίδα «Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Θαυματουργός», ἡ ὁποία ἐπίσης διαχειρίζεται τὴν μητρικὴ σελίδα «ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΑ».
Στὴν σελίδα «Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ θαυματουργὸς» γράφει τὶς βλασφημίες του ὁ ὑπὸ τὸ προφὶλ «Γεώργιος Γρηγορομιχελάκης» (Georgios Grigoromihelakis)[3], πού παραπέμπει στὸ προφὶλ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΥΚΛΟΣ», ἐκεῖ δηλαδὴ ποὺ φιλοξενοῦνται ὅλες οἱ ἄθλιες εἰκόνες ποὺ χλευάζουν τὰ ἱερὰ πρόσωπα τῆς Ἐκκλησίας μας.
Ἀπὸ ἐκεῖ ξεπήδησε καὶ ἡ τελευταία σελίδα «ἐκκλησιαστικοῦ περιεχομένου» μὲ τὴν ὀνομασία «Paris Margetis» μὲ φωτογραφία τοῦ Μητροπολίτη Κίτρους στὸ προφίλ, καθὼς καὶ φωτογραφία τῆς Ἱερᾶς Μονῆς τοῦ Ἁγίου Γεωργίου στὸ Σεληνάρι τῆς Κρήτης.
Ἀνήκει σὲ ὁμάδα 31 σελίδων, ποὺ ἔχουν ὡς ἀρχὴ τὴν σελίδα «ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΑ» καὶ εἶναι ἄμεσα συνδεδεμένη μὲ τὴν σελίδα «Νέα Δημοκρατικὴ Παρέμβαση», τὴν ὁποία δημιούργησε ὁ «ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ».
Παρόμοιου δυσώδους περιεχομένου, εἶναι οἱ σελίδες: «ΘΕΟΤΟΚΟΣ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ», «ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ», «ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ», «ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΖΝΕΠΙΔΗΣ», «ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ», «π. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΗΣ», «ΦΙΛΟΙ ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ», «ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΛΛΗΣ», «PATER KLEOMENIS», ἐνῶ χρειάζεται ἰδιαίτερη προσοχὴ στὰ προφὶλ «ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΥ» καὶ «MARIA MARATHEFTI», τά ὁποῖα εἴτε διαχειρίζονται, εἴτε συμμετέχουν σὲ στημένους διαλόγους, προσ­βολῆς τῆς ἱερατικῆς ἰδιότητας καὶ τῶν θείων.
Πρόκειται γιὰ δεκάδες σελίδες· ἡ λίστα δὲν ἔχει τέλος. Ἡ δράση τῆς ὅλης ὁμάδας ἐπεκτείνεται καὶ σὲ οἰκονομικὰ θέματα, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι κάτι ποὺ δὲν μᾶς ἀφορᾶ· ἄς τὰ βροῦν οἱ ἁρμόδιοι.
Μέλημά μας εἶναι: Κανεὶς ὀρθόδοξος χριστιανὸς νὰ μὴ στηρίζει μὲ τὴν παρουσία του τὰ ράκη αὐτά τῆς νεοειδωλολατρίας.
Ὅπως ἔλεγε κι ὁ μακαριστὸς π. Γεώργιος Μεταλληνός, «ἄλλο πρᾶγμα ὁ καλὸς χριστιανὸς, ἄλλο πρᾶγμα ὁ χαζὸς χριστιανός».
Ἔπαιξαν τὸ παιχνίδι τους ἐπὶ 8 χρόνια, κορόϊδεψαν, χλεύασαν, ἔβρισαν, καιρὸς νὰ τοὺς ἀποδώσουμε αὐτὸ ποὺ τοὺς ἀξίζει.

ΛΙΣΤΑ μὲ τὶς ΣΕΛΙΔΕΣ-ΟΜΑΔΕΣ-ΠΡΟΦΙΛ:

– ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ – ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΟΡΤΑΪΤΙΣΣΑ [4] [ΟΜΑΔΑ].

– Κυριάκος Καλλής [5] [1ο ΠΡΟΦΙΛ].

– Paris Margetis [6] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ ἐλέησον ἡμᾶς [7] [ΟΜΑΔΑ].

– Μαρία Πολυκάρπου [8] [ΠΡΟΦΙΛ].

– Hairy Armpits [9] [ΟΜΑΔΑ].

– Gay Club Cyprus [10] [ΟΜΑΔΑ].

– Κυνηγετικὴ Ὁμάδα Ἀκάμας [11] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Θεοτόκος ἡ Μητέρα τοῦ Φωτός [12] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Ναὸς Προφήτη Ἠλία [13] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Φίλοι Ἁγίου Ἐφραίμ [14] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Πατὴρ Στυλιανὸς Αὐγουστή [15] [1η ΣΕΛΙΔΑ].

– Πάτερ Στυλιανὸς Αὐγουστή [16] [2ηΣΕΛΙΔΑ].

– Πάτερ Στυλιανὸς Αὐγουστή [17] [3ηΣΕΛΙΔΑ].

– Pater Kleomenis[18] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Θαυματουργός [19] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Ἅγιος Νεκτάριος θαυματουργός [20] [ΣΕΛΙΔΑ].

– Κυριάκος Καλλής [21] [2η ΣΕΛΙΔΑ].

– Ἅγιος Παΐσιος Ἐζνεπίδης [22] [ΣΕΛΙΔΑ].

– SELL YOUR CAR IN CYPRUS [23] [ΟΜΑΔΑ].

Ἄς μὴ παραθεωρήσουμε αὐτὴ τὴν ἀπειλή· ὁ Κύριός μας, ἡ Ὑπεραγία Θεοτόκος, οἱ Ἅγιοί μας δὲν κινδυνεύουν· οὔτε ἡ Ἐκκλησία ὑφίσταται κάποιο κίνδυνο μ’ αὐτές τίς παιδαριώδεις καί ἀνόητες ἐνέργειες, ὅμως μπερδεύονται ἁπλοῖ πιστοὶ ἄνθρωποι κι ἴσως χαθοῦν ψυχές.

Πολλὲς ἀπὸ τὶς ἀνωτέρω ἱστοσελίδες δημοσιοποιοῦν πορνογραφικὸ ὑλικὸ σὲ ἀναρτήσεις, ὅπου προβάλλονται ἅγιες εἰκόνες, ἐνῶ δηλώνεται ὅτι πρόκειται γιά δῆθεν ἐκκλησιαστικές σελίδες καί διακωμωδεῖται καὶ σχολιάζεται εἰρωνικὰ ὁ τρόπος ποὺ οἱ πιστοὶ προσεγγίζουν τὴν λατρεία.

Εἶναι καιρός, ὅπως σχολιάζει κι ὁ «Ἐμμανουὴλ Παπάς», νὰ ἀντιδράσουμε -μὲ ἀγάπη, προτείνουμε ἐμεῖς-, ἀλλὰ καὶ μέ ἀποφασιστικότητα πρὸς αὐτοὺς ποὺ «οὐκ οἴδασι τί ποιοῦσι».

Ὁλοκληρώνοντας τόν σχολιασμό, θά θέλαμε νά ὑπογραμμίσουμε ὅτι δέν στοχεύουμε στήν προσβολή ἤ στήν ἀπομείωση τῆς τιμῆς καί τῆς ὑπολήψεως τῶν ἐμπλεκομένων προσώπων. Θά θέλαμε ὅμως νά προστατεύσουμε τό κοινό ἀπό τό ψυχοφθόρο δηλητήριο τῆς ἀθεϊστικῆς, νεοειδωλολατρικῆς καί ἀντιεκκλησιαστικῆς αὐτῆς ὁμάδας πού στήν οὐσία δέν βλάπτει ἄλλον ἀπό τά ἴδια τά μέλη της.

Σημειώσεις: [1] – [23] facebook.com

Ορθόδοξος Τύπος
http://aktines.blogspot.com/2020/08/facebook.html?m=0

Κυριακή Ι Ματθαίου. Ὁ Ἱερός Χρυσόστομος γιά τή θεραπεία τοῦ σεληνιαζόμενου νέου. Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[: Ματθ.17, 14-23] 

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΛΗΝΙΑΖΟΜΕΝΟΥ ΝΕΟΥ 

[Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Ματθ. 17,14-20] 

«Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων· Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ. καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι(:και όταν κατέβηκαν από το όρος της Μεταμορφώσεως και ήλθαν προς το πλήθος, πλησίασε Αυτόν ένας άνθρωπος, που γονάτισε εμπρός Του και είπε: “Κύριε, σπλαχνίσου το παιδί μου, διότι σεληνιάζεται, ταλαιπωρείται και υποφέρει άσχημα, αλλά και κινδυνεύει τον έσχατο κίνδυνο· διότι πολλές φορές πέφτει στη φωτιά και πολλές φορές στο νερό, και κινδυνεύει έτσι να καεί ή να πνιγεί. Και έφερα αυτόν προς τους μαθητές Σου με την παράκληση να τον θεραπεύσουν και αυτοί δεν μπόρεσαν να του χαρίσουν την θεραπεία”)»[Ματθ.17,14-16]. 

Αυτόν τον άνθρωπο η Γραφή μάς τον παρουσιάζει πάρα πολύ ασθενή ως προς την πίστη· και τούτο είναι φανερό από πολλά σημεία, και από αυτό το οποίο είπε ο Χριστός: «εἰ δύνασαι πιστεῦσαι, πάντα δυνατὰ τῷ πιστεύοντι (:εάν εσύ μπορείς να πιστέψεις, θα γίνει ό,τι καλό επιθυμείς, επειδή σε εκείνον που πιστεύει όλα είναι δυνατά)»[Μάρκ.9,23] και από αυτό το οποίο είπε ο πατέρας αυτός που προσήλθε στον Κύριο: «βοήθει μου τῇ ἀπιστίᾳ (:“Πιστεύω, Κύριε, ότι έχεις τη δύναμη να με βοηθήσεις. Βοήθησέ με να απαλλαγώ απ’ την ολιγοπιστία μου και αναπλήρωσε εσύ την έλλειψη της πίστεώς μου”)»[Μάρκ.9,24]· και από το να διατάξει ο Χριστός τον δαίμονα να μην εισέλθει πλέον σε αυτόν· και από το να πει πάλι ο άνθρωπος στον Χριστό: «εἴ τι δύνασαι(:εάν μπορείς να κάνεις κάτι)»[Μάρκ.9,22]. 

Ἡ Κοίμηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου († Ἀρχ. Γεώργιος Καψάνης, Προηγούμενος Ἱ. Μ. Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους)

Έχουμε όλοι χαρά, διότι σήμερα είναι η πραγματική εορτή της μητέρας. Διότι μόνον η Κυρία Θεοτόκος είναι η όντως μητέρα μας, επειδή μας μεταδίδει την όντως Ζωή μας, που είναι ο Χριστός μας. Και σήμερα θα έπρεπε όλες οι μητέρες να εορτάζουν την εορτή της μητέρας Ορθοδόξως, διότι κάθε μητέρα καταξιώνεται ως μητέρα μόνον εάν αποβλέπει και εάν παίρνει την ευλογία και την χάρη της Μητέρας του Θεού, της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Αλλά ο κόσμος με το κοσμικό πνεύμα, με την εκκοσμίκευση, η οποία προχωρεί και διαβρώνει την ψυχή και την καρδιά και το φρόνημα του λαού μας, έχει αρχίσει να αντικαθιστά και να υποκαθιστά μάλλον τεχνηέντως τις εορτές της Ορθοδοξίας με εορτές κοσμικές, όπως είναι η εορτή της μητέρας, η εορτή του παιδιού και άλλες παρόμοιες, όπως τα γενέθλια, που εορτάζουν οι άνθρωποι, ενώ πρέπει να εορτάζουμε τις μνήμες των Αγίων, των οποίων φέρουμε τα ονόματα. Και όλα αυτά είναι μία προσπάθεια να αλλοιωθεί το Θεανθρωποκεντρικό φρόνημα του λαού μας, και ο λαός μας να γίνει ανθρωποκεντρικός και να μην έχει τον Χριστό ως κέντρο της ζωής του. Να μη ζει ζωή εκκλησιαστική, αλλά να ζει μία ζωή μακρυά από την Εκκλησία και από τον Θεάνθρωπο Χριστό μας.
Σήμερα λοιπόν είναι η εορτή της μητέρας, της μητέρας μας. Και γι’ αυτό έχουμε χαρά. Ό,τι γίνεται στην Παναγία μας γίνεται για όλους μας και γι’ αυτό η χαρά είναι όλων μας. Η Παναγία έκανε υπακοή στον Θεό. Τέλεια υπακοή. Η Εύα η Προμήτωρ έκανε ανυπακοή και στέρησε το ανθρώπινο γένος από την ευλογία της κοινωνίας με τον Θεό, της ενώσεως με τον Θεό, της μακαρίας ζωής του Παραδείσου. Η Παναγία μας διόρθωσε το λάθος της Εύας και έκανε τέλεια υπακοή στον Θεό. Και όταν έκανε τέλεια υπακοή στον Θεό και αγάπησε τον Θεό ολοκληρωτικά και δόθηκε στον Θεό ολοκληρωτικά, δεν μπορούσε παρά να γίνει αυτό το μέγα Μυστήριο που έγινε σ’ Αυτήν. Μία απλή και ταπεινή γυναίκα τού ισραηλιτικού λαού, μία χωριατοπούλα, μία αγράμματη δηλαδή, δεν μπορούσε παρά να ελκύσει τον Θεό και ο Θεός να σκηνώσει σ’ Αυτήν και να γίνει η «Χώρα του Αχωρήτου».

Ὁ μέγας σεισμός. Λύσις τῆς 6ης Σφραγῖδος. (Αποκ.Κεφ 6, 12' – 14')

 Ὁ μέγας σεισμός. Λύσις τῆς 6ης Σφραγῖδος. (Αποκ.Κεφ 6, 12' – 14')

https://www.youtube.com/watch?v=Qd-f_84nhIg&app=deskto

Μέ μιά λέξη: Ἅδης.


Αγαπητή Σ.,
Θα σας φέρω ένα και μοναδικό επιχείρημα κατά όλων των δικών σας, τα οποία τώρα σας σπρώχνουν στον Άδη.
Να ξέρετε ότι για κάθε βρέφος που ΔΕΝ γεννήθηκε εξαιτίας του θελήματος της μητέρας (των γονέων), τα άλλα που θα γεννήσει προς <χαρά> του εαυτού της, θα της δώσουν θλίψεις, ασθένειες, ψυχικό κάματο. Είναι νόμος. Μετά την παιδοκτονία δεν πρέπει να περιμένετε ευτυχισμένη ζωή και πολύ περισσότερο στην Αιωνιότητα. Με μιά λέξη: Άδης.

"Λόγος γιά τήν Παναγία μας"

''Τά μάτια μεγάλα καί σκεπτόμενα. Μιά ἥσυχη λύπη, ἓτοιμη γιά τό χαμόγελο παρηγοριᾶς· ἡ λύπη λόγω τῶν ἀθλιοτήτων τοῦ κόσμου καί τό χαμόγελο λόγω τῆς ἐμπιστοσύνης στόν Θεό Παρηγορητή. Ὅμως καί ἡ λύπη καί τό χαμόγελο συγκρατημένα κι ὅλα ὑποταγμένα στό πνεῦμα. Τοῦτο εἶναι τό πρόσωπο τῆς Νικήτριας, ἡ ὁποία ἔζησε ὅλες τίς πίκρες τοῦ πόνου καί τοῦ καημοῦ, ὥστε μπορεῖ νά βοηθήσει ἐκείνους πού παλεύουν μέ τόν πόνο καί μέ τόν καημό.''


∽ Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
“Δρόμος δίχως Θεό δεν αντέχεται”, Εκδ. “Εν πλω” σελ, 157

15 Αὐγούστου. ♰ Ἡ Κοίμησις τῆς Ὑπεραγίας ἐνδόξου Δεσποίνης ἡμῶν Θεοτόκου καὶ ἀειπαρθένου Μαρίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τῆς ἑορτῆς. 15 Αὐγ. ή 8 Σεπτ. (Φιλιπ. β´ 5-11).


ΠΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΗΣΙΟΥΣ Β´ 5 - 11
5 τοῦτο φρονείσθω ἐν ὑμῖν ὃ καὶ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, 6 ὃς ἐν μορφῇ Θεοῦ ὑπάρχων οὐχ ἁρπαγμὸν ἡγήσατο τὸ εἶναι ἴσα Θεῷ, 7 ἀλλ’ ἑαυτὸν ἐκένωσε μορφὴν δούλου λαβών, ἐν ὁμοιώματι ἀνθρώπων γενόμενος, 8 καὶ σχήματι εὑρεθεὶς ὡς ἄνθρωπος ἐταπείνωσεν ἑαυτὸν γενόμενος ὑπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δὲ σταυροῦ. 9 διὸ καὶ ὁ Θεὸς αὐτὸν ὑπερύψωσε καὶ ἐχαρίσατο αὐτῷ ὄνομα τὸ ὑπὲρ πᾶν ὄνομα, 10 ἵνα ἐν τῷ ὀνόματι Ἰησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καὶ ἐπιγείων καὶ καταχθονίων, 11 καὶ πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς εἰς δόξαν Θεοῦ πατρός.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ