Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Τί εἶναι ὁ μαμμωνᾶς τῆς ἀδικίας (Γ΄) Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου


32. Τί εἶναι ὁ μαμμωνᾶς τῆς ἀδικίας (Γ΄) Ἁγ. Ἀναστασίου Σιναΐτου-Ἐρωταποκρίσεις (12η), 3-6-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, Ἀμπελειές (Ἱ.Ν. Ἁγ. Ἀθανασίου) Πέλλας

«Πῶς περνᾶς τόν καιρό σου;» , β΄ μέρος, Ἀρχ Σάββα Ἁγιορείτου


«Πῶς περνᾶς τόν καιρό σου;» Ἀββᾶ Δωροθέου Ι΄ Διδασκαλία, β΄ μέρος, 30-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς. Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστόμο.Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ[:Πράξ. 2,1-11] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

Μέρος πρώτο 

«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό (:το πρωί της ημέρας της Πεντηκοστής -καθώς ολοκληρωνόταν η ημέρα αυτή η οποία άρχισε από το απόγευμα της παραμονής της- όλοι οι πιστοί με μια καρδιά ήταν συναγμένοι στο ίδιο μέρος)»[Πράξεις 2,1]. 

Ποια είναι αυτή η Πεντηκοστή; Όταν το δρεπάνι έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για την συγκομιδή από το θερισμό· όταν έπρεπε να συναθροίζει τους καρπούς. Είδες τον τύπο; Βλέπε πάλι την αλήθεια. Όταν έπρεπε να επιβάλλει το δρεπάνι του λόγου, όταν τους καρπούς έπρεπε να συλλέγει, τότε το Πνεύμα σαν δρεπάνι κοφτερό, πετά πάνω σε αυτούς. Διότι άκουσε τον Χριστό που λέει: «Οὐχ ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἔτι τετράμηνός ἐστι καὶ ὁ θερισμὸς ἔρχεται; ἰδοὺ λέγω ὑμῖν, ἐπάρατε τοὺς ὀφθαλμοὺς ὑμῶν καὶ θεάσασθε τὰς χώρας, ὅτι λευκαί εἰσι πρὸς θερισμὸν ἤδη (:Δεν λέτε εσείς ότι τέσσερις μήνες μένουν ακόμη και ο θερισμός έρχεται; Στην πνευματική όμως σπορά είναι δυνατόν ο λόγος του Θεού να καρποφορήσει και σε χρονικό διάστημα πολύ πιο σύντομο. Και για να πειστείτε για το θέμα αυτό που σας λέω, σηκώστε τα μάτια σας και κοιτάξτε το πλήθος αυτό των Σαμαρειτών που έρχονται. Μοιάζουν οι ψυχές τους με χωράφια, στα οποία δεν πρόφθασε να σπαρεί ο λόγος της αλήθειας, κι όμως είναι λευκά και ώριμες πλέον, έτοιμα να θεριστούν. Έτσι και σ’ όλα τα μέρη του κόσμου οι ψυχές των ανθρώπων είναι τώρα ώριμες για να δεχθούν τη σωτηρία)»[Ιω. 4,35] και πάλι τους έλεγε: «ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι· δεήθητε οὖν τοῦ κυρίου τοῦ θερισμοῦ ὅπως ἐκβάλῃ ἐργάτας εἰς τὸν θερισμὸν αὐτοῦ(:τα ώριμα στάχυα για θερισμό είναι πολλά, αλλά οι εργάτες που θα τα θερίσουν είναι λίγοι. Πολλοί δηλαδή είναι οι καλοδιάθετοι να δεχτούν το Ευαγγέλιο και να σωθούν, λίγοι όμως είναι οι πνευματικοί εργάτες που θα υπηρετήσουν στο πνευματικό αυτό έργο. Παρακαλέστε λοιπόν τον Θεό, που είναι ο κύριος και ο ιδιοκτήτης της έτοιμης για θερισμό σποράς, να βγάλει και να στείλει εργάτες στο θερισμό του)»[Λουκ. 10,2]. Ώστε αυτός ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε το δρεπάνι· διότι Αυτός ανέβασε στον ουρανό τις προσφορές των πρώτων καρπών, αφού προσέλαβε το ανθρώπινο ένδυμα. Γι’ αυτό και τούτο καλεί θερισμό. 

Ὅποιος ἀκούμπησε ( πείραξε ) τήν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ εἶναι σάν νά τόν κτύπησε ΤΡΙΦΑΣΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.

Και όμως με αυτό το ηλεκτροσόκ μπορεί να σωθεί κάποιος δυσκολεμένος αδελφός, δεχόμενος την πνευματική καρδιοανάταξη της υπόστασης του. Ακριβώς γιατί η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ είναι βέβαιο Θεραπευτήριο.
Οι ΑΓΙΟΙ της εκκλησίας μας ταπεινώνονται, αλλά νικούν γιατί η νίκη είναι του Εσφαγμένου Αρνίου.
Παρουσιάστηκε ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ σε γνωστούς μας και τους ζήτησε μόλις επιτραπούν τα δρομολόγια για το κοινό στην Αίγινα να πάνε να τον προσκυνήσουν και να του φέρουν ( πρόσφορο- λάδι- νάμα- θυμίαμα – κεριά για την αγία τράπεζα ακόμα και καρβουνάκια) . Ο ΑΓΙΟΣ γνωρίζει.

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Στα πρόσωπα των πιστών σήμερα Κυριακή της Σαμαρείτιδος υπήρχε ΦΩΣ και φαινόταν.
Κυριακή της Σαμαρείτιδος και ο ΚΥΡΙΟΣ μας κάλεσε να τον επισκεφτούμε στο σπίτι του, ως ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ και να τον Λατρέψουμε, όπως ο ΙΔΙΟΣ είπε στην ΑΓΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ την Σαμαρείτιδα 
«Αλλά έρχεται ώρα, και νυν εστιν, ότε οι αληθινοί προσκυνηταί προσκυνήσουσιν τω πατρί εν πνεύματι και αληθεία·
και γαρ ο πατήρ τοιούτους ζητεί τούς προσκυνούντας αυτόν. Πνεύμα ο Θεός, και τούς προσκυνούντας αυτόν εν πνεύματι και αληθεία δει προσκυνείν» (Ιωάν. 4:21-24)»
Με λίγα λόγια πρέπει να γίνουμε ΑΛΗΘΙΝΟΙ και όχι υποκριτές και μάλιστα αυτές τις στιγμές να επιστρατεύσουμε, ότι καλύτερο υπάρχει μέσα μας για να διακρίνουμε πνευματικές – κοινωνικές και πολιτικές καταστάσεις.
Οι Εκκλησίες μας άνοιξαν, αλλά ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ μένει, πράγμα που σημαίνει ότι έχουμε δρόμο έμπροσθεν μας.

Ἐάν θέλει ὁ Θεός...

Σε ένα μεγάλο εμπορικό καράβι, υπήρχε και ένα Χριστιανόπουλο, το οποίο πάντα έλεγε:
- Εάν θέλει ο Θεός, θα φτάσουμε στον προορισμό μας.
Κάποια μέρα, ρωτήθηκε ο καπετάνιος από κάποιον ναύτη, πότε θα έφταναν στον προορισμό τους. Εκείνος τον απάντησε, προσδιορίζοντας ημέρα και ώρα. Πετάχτηκε τότε το Χριστιανόπουλο και είπε:
- Εάν θέλει ο Θεός.
- Άντε φεύγα από εδώ, εσύ με τον Θεό σου! Πάντα αυτό μας λες. Η μηχανή δουλεύει κανονικά και εμείς θα κανονίσουμε πότε θα φτάσουμε, τον παρατήρησε έντονα ο καπετάνιος.
Κάποτε είχαν φτάσει στη Νέα Υόρκη. Έμειναν εκεί μια μέρα και θα αναχωρούσαν την επομένη.
Κάποιος ναύτης, ρώτησε τον καπετάνιο:
- Καπετάνιε, πότε θα αναχωρήσουμε αύριο;

Ἡ χρήση μάσκας ἀπό τόν ὁποιονδήποτε εἶναι ἐπικίνδυνη γιά τούς ἐξῆς λόγους:

Ιάκωβος Τίγκας,
Επόπτης Δημόσιας Υγείας

Οταν ήμουν εκπαιδευόμενος, μας είχαν πάει με την Σχολή μου στο Νοσοκομείο….

Σωτηρία, που τότε νοσηλεύονταν κυρίως φυματικοί, προκειμένου να διδαχθούμε τα μέτρα προφύλαξης από την φυματίωση.
Ηρθαμε σε σχετική «επαφή» & συνομιλήσαμε με ενεργούς φυματικούς, ακόμη & στο στάδιο της μετάδοσης. Κανείς δεν φορούσε μάσκα, ούτε εμείς, ούτε οι ασθενείς, ούτε οι ιατροί & οι νοσηλευτές, καθώς δεν ενδείκνυται.
Ξεκινώντας από αυτήν την παραδοχή, αλλά & από την παραδοχή των φωστήρων του Υπουργείου Υγείας, οι οποίοι πριν λίγες μέρες οι ίδιοι έλεγαν ότι η χρήση μάσκας μπορεί να είναι επικίνδυνη, οφείλουμε να πούμε δυό λόγια ακόμη, για το συνεχές παραλήρημα στο οποίο έχουν πέσει.
Το αναπνευστικό σύστημα των ανθρώπων, ζώων & πουλιών, αλλά & των φυτών, είναι φτιαγμένο για να λειτουργεί σε απ΄ευθείας επαφή με την ατμόσφαιρα, από την οποία προσλαμβάνει το απαιτούμενο οξυγόνο για την ζωή.
Μάσκες φοράνε το προσωπικό των χειρουργείων, οι καρναβαλιστές & οι κακοποιοί.
Το προσωπικό των χειρουργείων φοράει μάσκα για να προστατέψει τον αποστειρωμένο χώρο & τον ασθενή, ο οποίος επίσης έχει υποστεί την απαιτούμενη διαδικασία προφύλαξης του χώρου, αυτήν που βλέπει πριν τον ναρκώσουν & αυτήν που δεν βλέπει όταν τον ναρκώσουν, ανάλογα με την περίπτωση & το είδος του χειρουργείου.
Αυτοί όταν βγαίνουν έξω, από τον αποστειρωμένο χώρο, αφαιρούν την μάσκα, γνωρίζουν πως να την πιάσουν & πως να την χειριστούν, & βεβαίως είναι μιας χρήσεως.

Η χρήση μάσκας από τον οποιονδήποτε είναι επικίνδυνη για τους εξής λόγους:

Αἰτωλίας: ''Χύθηκε πολύ δηλητήριο αὐτόν τόν καιρό ὥστε νά φοβηθοῦν οἱ χριστιανοί''

Μὲ τὴν ὑπ’ ἀριθμ. 130/06-05-2020 Ἐγκύκλιο ποὺ ἀπέστειλα πρὸς τοὺς Ἱερεῖς, ἀνέφερα ὅτι μετὰ ἀπὸ τὶς ἐργασίες τὶς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τοῦ μηνὸς Μαΐου, θὰ σᾶς ἐνημερώσω γιὰ τὶς ἀποφάσεις της καὶ θὰ σᾶς δώσω ὁρισμένες ὁδηγίες.
Μὲ τὴν παροῦσα Ἐγκύκλιο, ἀνταποκρινόμενος στὴν ὑπόσχεσί μου, σᾶς ἀποστέλλω τὶς Συνοδικὲς ὁδηγίες γιὰ τὶς ὁποῖες θὰ σᾶς ἐνημερώσουν οἱ σεβαστοὶ ἐφημέριοί σας, σᾶς ὑπογραμμίζω δὲ καὶ μερικὲς ἀλήθειες τὶς ὁποῖες παρακαλῶ νὰ δεχθοῦμε μὲ πνεῦμα ἐμπιστοσύνης, εὐθύνης, ὑπακοῆς καὶ ἐφαρμογῆς, αὐτὲς τὶς κρίσιμες στιγμὲς γιὰ τὴν Ἐκκλησία μας, τὴν πίστι μας, τὴν εὐσέβειά μας, τὴν μυστηριακὴ ζωή μας καὶ τὴ σωτηρία μας.
Κανεὶς, ἀδελφοί μου, δὲν ἀρνεῖται καὶ δὲν πρέπει νὰ ἀρνηθῆ τὶς ὑποδείξεις τῆς εἰλικρινοῦς ἰατρικῆς ἐπιστήμης γιὰ τὴν ὑγεία μας. Τακτικὰ τονίζουμε τὸ γραφικὸ: «Κύριος ἔδωκεν ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ» (Σοφ. Σειρὰχ 38, 6).
Μὲ πόνο πατρικὸ, ὅμως, ἐδῶ, θέλω νὰ ἐπιστήσω τὴν προσοχὴ ὅλων.
Ἄλλο ἰατρικὲς ὁδηγίες καὶ ἄλλο πόλεμος κατὰ τῆς Πίστεως τοῦ Χριστοῦ, κατὰ τῆς Ἐκκλησίας, κατὰ τῶν Μυστηρίων.
Ἄλλο νὰ μιλᾶνε οἱ ἰατροὶ μὲ εὐθύνη καὶ διάκρισι καὶ ἄλλο ὁποιοσδήποτε καὶ οἱαδήποτε, ἐκμεταλλευόμενοι τὴν ἰατρική ἐπιστήμη, νὰ παίρνουν ἕνα μικρόφωνο καὶ νὰ ἐξαπολύουν ὕβρεις, ἀμφισβητήσεις, συκοφαντίες κατὰ τῶν ἱερῶν καὶ τῶν ὁσίων τῆς μητέρας μας Ἐκκλησίας, τῶν ἱερῶν μυστηρίων, τῶν ἱερῶν ναῶν, τῶν ἱερῶν συμβόλων καὶ προσκυνημάτων τῆς ὀρθοδοξίας μας. Θὰ μιλήσω πιὸ συγκεκριμένα.
Ὁ ὀρθόδοξος ἱερὸς ναὸς δὲν εἶναι οὔτε τζαμί, οὔτε συναγωγή, οὔτε εὐκτήριος οἶκος κάποιας παπικῆς, προτεσταντικῆς ἢ χιλιαστικῆς κακοδοξίας καὶ αἱρέσεως.
Ὁ μεγάλος μας ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὅπως καὶ πολλοὶ ἅγιοι Πατέρες μας, ὀνομάζουν τὸν ὀρθόδοξο ναὸ οὐρανὸ καὶ θρόνο τοῦ Θεοῦ.
Ὁ χριστιανικός μας ναός, ὁ ἀνεγερθεὶς μὲ τὴν ἄψυχο ὕλη, ἀπὸ τὴν ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ὁ Ἀρχιερεὺς θὰ τελέσει τὴν ἀκολουθία τῶν Ἐγκαινίων του, καθαγιάζεται, χρίεται μὲ ἅγιο Μύρο, τοποθετοῦνται ἱερὰ Λείψανα ἁγίων Μαρτύρων στὸ κέντρο τῆς ἁγίας Τραπέζης καὶ ἀφιερώνεται στὴ λατρεία τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ.
Γι’ αὐτὸ καὶ παρατηροῦνται ἐμφανίσεις ἀγγέλων καὶ ἁγίων μέσα στοὺς ἱεροὺς ναοὺς καὶ θαύματα πολλὰ γίνονται καὶ δυνάμεις ἐνεργοῦνται καὶ τὰ ἅγια χαριτόβρυτα Μυστήρια τελοῦνται. Ἰδιαιτέρως δὲ τὸ Μυστήριο τῶν μυστηρίων, ἡ Θεία Εὐχαριστία.

Ἀναφορά γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου γιά τήν Κωνσταντινούπολη.Ὁμιλία 195η ἀπό τή σειρά «Σοφία Σειράχ»


ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΟΜΙΛΙΑ 195η ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ "ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ"

... Δέν ξέρω λοιπόν ἄν μπορέσαμε νά ἀντιληφθοῦμε ὅτι αὐτός ὁ ναός τῆς Ἁγίας Σοφίας στήν Κωνσταντινούπολη ἀφιερώθηκε στήν Ἐνανθρωπίσασα Σοφία τοῦ Θεοῦ, δηλαδή στόν Ἰησοῦ Χριστό. Βέβαια ἐμεῖς οἱ ὀρθόδοξοι Ἕλληνες χριστιανοί θά θέλαμε νά ἐπανακτήσομε τήν Πόλη καί τόν περιώνυμο ναό τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας. Ὅσοι πηγαίνουν ἐκεῖ ὡς προσκυνητές μέ συγκίνηση μπαίνουν στόν ναό. Ἀλλά εἴτε αὐτό ἀποτελεῖ ἕνα ὄνειρο, εἴτε εἶναι δύσκολο, ἀπό τίς ποικίλες θά λέγαμε ἱστορικές συγκυρίες τίς ὁποῖες στίς μέρες μᾶς ἰδιαίτερα ζοῦμε, μέ τή σχέση μας μέ τήν Τουρκία, ἕνα προέχει. Ὄχι βεβαίως ἡ ἐπανάκτηση τοῦ ναοῦ, ὅσο κυρίως ἡ κατανόηση τῆς Ἐνυποστάτου Σοφίας πού οἱ Πατέρες μᾶς ὕψωσαν καί ἀφιέρωσαν πρός τιμή τῆς τόν ὁμώνυμο ναό. Θά ἐπαναλάβω δέν ἔχει σημασία ἄν θά ξαναπάρομε πίσω τήν Πόλη καί τήν Ἁγία Σοφία. Τό θέλομε. Δέν ξέρομε ὅμως. Ὁ Θεός ξέρει. Ἀλλά ἐκεῖνο πού προέχει ἐπαναλαμβάνω εἶναι νά κατανοήσομε Ἐκεῖνον στόν ὁποῖο ἀφιερώθηκε ὁ ναός αὐτός, νά κατανοήσομε δηλαδή τόν Ἰησοῦ Χριστό. ….

Ἄν θέλετε, ἴσως ὅταν φθάσομε σέ αὐτή τήν κατανόηση καί τήν βίωση τῆς Ἐνυποστάτου Σοφίας, ἴσως τότε νά μᾶς χαριστεῖ καί αὐτός ὁ λαμπρός ἅγιος ναός της, στήν Κωνσταντινούπολη. Ἴσως.

Ὀρθοδοξία καί Ἑλληνικότητα



Πρόγραμμα Ἱερᾶς Πανηγύρεως τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ἐδέσσης, Πέλλης & Ἀλμωπίας



 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΕΔΕΣΣΗΣ, ΠΕΛΛΗΣ & ΑΛΜΩΠΙΑΣ 

ΙΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ  

 Ι Ε Ρ Α Π Α Ν Η Γ Υ Ρ Ι Σ 


Την 8ην Ἰουνίου 2020 ἡμέρα Δευτέρα 

Ἑορτήν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος 

πανηγυρίζει ἡ Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :

4 Ἰουνίου. Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Μητροφάνους ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἱεράρχου. 13ης Νοεμ. (Ἑβρ. ζ΄ 26 - η΄ 2).
Εβρ. 7,26           Τοιοῦτος γὰρ ἡμῖν ἔπρεπεν ἀρχιερεύς, ὅσιος, ἄκακος, ἀμίαντος, κεχωρισμένος ἀπὸ τῶν ἁμαρτωλῶν καὶ ὑψηλότερος τῶν οὐρανῶν γενόμενος,
Εβρ. 7,26                  Διότι τέτοιος τέλειος και αιώνιος Αρχιερεύς μας εχρειάζετο, όσιος, χωρίς κανένα ίχνος κακίας και πονηρίας, αμόλυντος από κάθε σπίλον αμαρτίας, χωρισμένος και εντελώς διάφορος με την αγιότητά του από τους αμαρτωλούς και ο οποίος έχει ανυψωθή πάρα πάνω από τους ουρανούς, εις τα δεξιά του Πατρός και Θεού,

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible