Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή 24 Απριλίου 2022

Εἰς τό Ἅγιον Πάσχα, Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου (Α΄ μέρος), Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Εἰς τό Ἅγιον Πάσχα, Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου (Α΄ μέρος), 24-4-2022, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Αἱρετικές εἰκόνες τῆς Ἀναστάσεως δυτικῆς-παπικῆς προέλευσης, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ἀπόσπασμα)

 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ_Αιρετικές εικόνες της Αναστάσεως δυτικής-παπικής προέλευσης, 3-5-2021, Σάββα Αγιορείτου

«Ταράσσομαι πολύ μέ τήν ρομφαία τῆς λύπης», Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (κήρυγμα)

 ΚΗΡΥΓΜΑ_Ταράσσομαι πολύ μέ τήν ρομφαία τῆς λύπης»-Κανόνας Μ. Σαββάτου, Τροπάριο θ' ᾠδῆς, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἑορτοδρόμιον, 23-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 24-4-2022

https://youtu.be/01AfrUG25KU
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 24-4-2022

Κατά μεθυόντων καί εἰς τήν Ἀνάστασιν, Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου Α΄ , Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ_Κατά μεθυόντων καί εἰς τήν Ἀνάστασιν, Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου (Α΄ μέρος), 24-4-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ νίκη ἐπὶ τῶν παθῶν καὶ τὰ παθήματα ὡς μοχλὸς ἐν Πνεύματι ἐμπειρίας


Ἡ νίκη ἐπὶ τῶν παθῶν καὶ τὰ παθήματα ὡς μοχλὸς ἐν Πνεύματι ἐμπειρίας

Πολλάκις ἠσθάνθην ἐμαυτὸν ἐσταυρωμένον ἐπὶ ἀοράτου σταυροῦ. Τοῦτο συνέβαινεν ἐν τῷ Ἄθῳ, ὅτε θυμὸς ἐκυρίευεν ἐμοῦ ἐναντίον ἐκείνων, οἵτινες προσέβαλλον ἐμέ. Τὸ πονηρὸν τοῦτο πάθος ἐφόνευεν ἐν ἐμοὶ τὴν προσευχὴν καὶ οὕτως ὠδήγει ἐμὲ εἰς φρίκην.

Κατὰ καιροὺς ἡ πάλη πρὸς τὸ πάθος τοῦτο ἐφαίνετο ἀδύνατος: Κατέσχιζεν ἐμέ, ὡς τὸ ἄγριον θηρίον κατασπαράσσει τὸ θύμα αὐτοῦ. Συνέβη ποτὲ ἐξ αἰτίας στιγμιαίου ἐρεθισμοῦ ἡ προσευχὴ νὰ ἀποχωρήση ἀπ’ ἐμοῦ. Ἠγωνιζόμην ἐπὶ ὀκτὼ μήνας, ὅπως ἐπιστρέψη αὔτη. Ὅτε ὅμως ὁ Κύριος ἐνέδωσεν εἰς τὰ δάκρυά μου, τότε ἡ καρδία μου ἐγένετο νηφαλιωτέρα καὶ πλέον ὑπομονητική.

Ἡ πείρα αὔτη τῆς σταυρώσεως ἐπανελήφθη ἀργότερον (ἐν Γαλλία ἤδη), ἀλλὰ δι’ ἄλλου τρόπου. Δὲν ἠρνούμην νὰ διακονῶ ὡς πνευματικός τούς προσερχομένους εἰς ἐμέ. Ἰδιαιτέρως συνέπασχεν ἡ καρδία μου μετὰ τῶν ψυχικῶς ἀσθενούντων. Τινὲς ἐξ αὐτῶν κλονισθέντες ὑπὸ ἀκραίων δυσκολιῶν τῆς συγχρόνου ζωῆς, ἐζήτουν ἐπιμόνως παρ’ ἐμοῦ διαρκῆ προσοχήν, πράγμα ὅπερ ὑπερέβαινε τὰς δυνάμεις μου. Ἐδημιουργοῦντο ἀδιέξοδοι καταστάσεις: Πρὸς οἱανδήποτε κατεύθυνσιν καὶ ἐὰν ἐκινούμην, ὑπῆρχε τὶς, ὅστις θὰ ἔκραζεν ἐκ τοῦ πόνου. Τοῦτο ἀπεκάλυψεν εἰς ἐμὲ τὰ παθήματα τῶν συγχρόνων ἀνθρώπων, τῶν συντετριμμένων ὑπὸ τῆς ἀγριότητος τοῦ περιβοήτου ἡμῶν πολιτισμοῦ.

Ἡ κολοσσιαία κρατικὴ μηχανή, καίτοι ἐδημιουργήθη ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων, φέρει ἐν τούτοις χαρακτήρα ἀπροσώπου, ἴνα μὴ εἴπω ἀπανθρώπου, συσκευῆς, ἤτις μετὰ ἀδιαφορίας καταπιέζει ἑκατομμύρια ἀνθρωπίνων ὑπάρξεων.

Ἀσκητής (!!!) Ἁγίου Ὄρους: «Δέν ὑπάρχει ΘΑΝΑΤΟΣ, νά τό πεῖτε αὐτό στίς μανάδες σας στίς ἀδερφές σας καί στίς γυναῖκες σας…»΄(ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΤΟ 2020)

Έχουν περάσει σχεδόν τέσσερα χρόνια από τότε που συνέβη αυτό το περιστατικό στο Άγιον Όρος και παρ’ όλα αυτά έχει μείνει ανεξίτηλο στην μνήμη του Ν.. Βέβαια το γεγονός ότι ο αποδέκτης του περιστατικού ήταν ο ίδιος, δεν θα μπορούσε να το γνωρίζει από πριν ούτε αυτός ούτε κανείς άλλος εκείνη την ώρα.
Το κατάλαβε όμως περίπου ένα χρόνο αργότερα. Μέχρι και σήμερα όλα είναι αποτυπωμένα μέσα του με κάθε λεπτομέρεια όπως ακριβώς έγιναν: οι εκφράσεις των προσώπων, η έκπληξη τους, τα λόγια του γέροντα, το πρόσωπο του, όλα είναι λες κι έγιναν χθες.
Ανηφόρησαν λοιπόν 4 προσκυνητές από το παλιό μονοπάτι της Ιβήρων για να πάνε στο κελί του Αγίου Γέροντος Παϊσίου στην Παναγούδα για να προσκυνήσουν και έπειτα θα περνούσαν από το κελί του Γέροντος Γαβριήλ για να πάρουν την ευχή του.
Η πορεία διήρκεσε για κάμποση περίπου ώρα και μια η μεγάλη ανηφοριά, μια η πρώτη φορά που πήγαιναν, άρχισαν οι τρεις από αυτούς να δυσανασχετούν και να αμφισβητούν ότι βρίσκονται στο σωστό δρόμο. Ο Ν. που είχε αναλάβει να τους οδηγήσει πήγαινε πάντα μπροστά, ήξερε τον δρόμο καθώς τον είχε περπατήσει αρκετές φορές αλλά η δυσαρέσκεια των υπολοίπων του είχε μεταδώσει μεγάλο εκνευρισμό. Ήξερε όμως ότι εκεί που βρίσκεται πρέπει να είναι ήρεμος και να έχει όλες τις αισθήσεις του σε εγρήγορση διότι είχε ακούσει και είχε διαβάσει πολλά να γίνονται εκεί…

"Ὁ Χριστὸς δὲν πέθανε πρὶν ἀπὸ τὴ Σταύρωση γιατί ὑπῆρχε λόγος. Ὑπερέβη τὰ ἀνθρώπινα μέτρα καὶ τὸ ὅτι ἄντεξε καὶ ἀνέβηκε στὸν Σταυρὸ εἶναι ἀκόμα ἕνα δεῖγμα τῆς θεότητάς Του"


Ὁ προϊστάμενος τῆς Ἰατροδικαστικῆς Ὑπηρεσίας Ἀθηνῶν ἐξηγεῖ ἐπιστημονικὰ πῶς προῆλθε ὁ θάνατος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Ἔξι ἀνακρίσεις, τέσσερις βασανισμοί. Η Σταύρωση, ὁ Θάνατος, ἡ Ἀνάσταση. Τὰ Πάθη... Ὑπάρχει, ἄραγε, ἐπιστημονικὴ ἐξήγηση για τὸν θάνατο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ; Γιατί καταρρίπτεται ἡ θεωρεῖα ὅσων ἀμφισβητοῦν ὅτι πέθανε πάνω στὸν Σταυρό, ἄρα ἐξηγοῦν «λογικὰ» τὴν Ἀνάσταση; Ποιὰ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ἢ...«νεκροψία» καὶ ἢ «ἰατροδικαστικὴ ἔκθεση» γιὰ τὸ μαρτύριο καὶ τὸν θάνατό Του;
Ἀπαντήσεις, ἀπὸ τὸν προϊστάμενο τῆς Ἰατροδικαστικῆς Ὑπηρεσίας Ἀθηνῶν, Φίλιππο Κουτσάφτη, ποὺ ἔχει κανει μία συστηματικὴ μελέτη, ἐξετάζοντας ὅλες τὶς πηγὲς καὶ ἀναλύοντας τὰ Πάθη καὶ τὸν θάνατο Τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ μὲ ἐπιστημονικὸ τρόπο.
Ἐρώτηση: Κύριε Κουτσάφτη, τὰ στοιχεῖα ποὺ ἔχουμε στὰ χέρια μας ἀπὸ τὶς Γραφές, τὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὶς ἱστορικὲς πηγὲς μᾶς δίνουν μία πλήρη εἰκόνα γιὰ τὰ μαρτύρια Τοῦ Χριστοῦ;
-Βεβαιότατα. Ξέρουμε πάρα πολλὰ στοιχεῖα καὶ θὰ ἔλεγε κανεὶς ὅτι μποροῦμε νὰ βγάλουμε ἕνα πόρισμα. Ἐλπίζω να μην ἀκούγεται ἀσεβὲς αὐτὸ τὸ τόλμημα σὲ ὁρισμένους, γιατί τολμημα εἶναι.
Πρέπει νὰ γίνει κατανοητὸ ὅτι τὸ θεῖο πάθος εἶναι ἑκούσιο. Ὁ Κύριος μὲ τὴ δική Του θέληση δέχτηκε τὰ πάντα, γι’ αὐτὸ ἀκόμα καὶ τὴν ὥρα ποὺ τὰ καρφιὰ ἔσκιζαν τὶς σάρκες του καὶ τρυποῦσαν τὰ ὀστᾶ Τοῦ Αὐτὸς προσευχόταν γιὰ τοὺς σταυρωτές Του, πράγμα πρωτοφανές.
Ἔρ: Ποιὰ ἦταν λοιπὸν ἡ ἐπίπτωση τῶν Παθῶν;
-Αὐτὸ ποὺ πρέπει ὅλοι νὰ γνωρίζουν εἶναι ὅτι τὰ Πάθη εἶναι ψυχοσωματικά. Ὁ Χριστός, ὅταν φεύγει ἀπὸ τὸν Μυστικὸ Δεῖπνο καὶ πορεύεται γιὰ νὰ προσευχηθεῖ, ἀφήνοντας λίγο πιὸ μακριά τους τρεῖς μαθητὲς (Πέτρο, Ἰάκωβο καὶ Ἰωάννη), ἐμφανίζεται μὲ βάση τὶς Γραφὲς ἐκστατικὸς σὰν κάτι δυσάρεστο νὰ περιμένει.

ΩΡΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ_ Κήρυγμα: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, 22-4-2022, Αρχ. Σάββα Αγιορειτου

https://youtu.be/1v6MKVsIV-k
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΩΡΕΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ_ Κήρυγμα: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, 22-4-2022, Αρχ. Σάββα Αγιορειτου

24 Ἀπριλίου. † ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ. «Η ΖΩΗΦΟΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ». Ἐλισάβετ ὁσίας. Τῶν νεομαρτύρων Δούκα ἐκ Μυτιλήνης (†1564) καὶ Νικολάου ἐν Μαγνησίᾳ (†1776). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυρ. Πάσχα (Πρξ. α΄ 1-8).

Πραξ. 1,1           Τὸν μὲν πρῶτον λόγον ἐποιησάμην περὶ πάντων, ὦ Θεόφιλε, ὧν ἤρξατο ὁ Ἰησοῦς ποιεῖν τε καὶ διδάσκειν,

Πραξ. 1,1                   Εγώ, ω Θεόφιλε, στο πρώτον βιβλίον που έγραψα, δηλαδή στο Ευαγγέλιον, έκαμα λόγον δι' όλα όσα έπραξε και εδίδαξεν ο Ιησούς από την αχήν

Ἀρχιερεύς καί θύμα (π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ)

Στην προς Εβραίους επιστολή το λυτρωτικό έργο του Κυρίου μας απεικονίζεται σαν το έργο της διακονίας του Μεγάλου Αρχιερέως. Ο Χριστός έρχεται στον κόσμο για να εκτελέση τη βουλή του Θεού. Εν αγίω Πνεύματι προσφέρει τον εαυτό του στον Θεό, προσφέρει το αίμα του εις άφεσιν ανθρωπίνων αμαρτιών, όλο το έργο του συντελείται μέσα στο Πάθος. Δια του αίματός του, του αίματος της Καινής Διαθήκης, εισέρχεται εις τους ουρανούς, εισέρχεται εις τα Άγια των Αγίων πίσω από το καταπέτασμα. Μετά την προσφορά του θανάτου στρέφεται με δόξα και τιμή και κάθεται στα δεξιά του Πατρός για πάντα. Η προσφορά της θυσίας αρχίζει στη γη, ενώ η ολοκλήρωσίς της στους ουρανούς, όπου ο Χριστός παρουσίασε και μας παρουσιάζει ακόμη ενώπιον του Θεού, σαν αιώνιος Αρχιερεύς. «Αρχιερεύς των μελλόντων αγαθών», σαν ο Απόστολος και Αρχιερεύς της ομολογίας μας, σαν λειτουργός της αληθινής σκηνής και του πραγματικού θείου θυσιαστηρίου. Κοντολογής σαν Μεσίτης της Καινής Διαθήκης. Ο θάνατος του Χριστού ανεκάλυψε την αιώνια Ζωή, εφανέρωσε «τις δυνάμεις του μέλλοντος αιώνος». Εν τω αίματι του Ιησού αποκαλύφθηκε η καινή και ζώσα οδός, σ’ εκείνο το αιώνιο Σάββατο, όταν ο Θεός αναπαύθηκε από τα μεγάλα του έργα.

Επομένως, ο θάνατος στον Σταυρό είναι μια προσφορά θυσίας.

Αλλά η προσφορά μιας θυσίας δεν σημαίνει μονάχα αυτοπαράδοση. Ακόμη κι’ από μια απλώς ηθική πλευρά, ολόκληρη η σημασία της θυσίας δεν είναι η αυταπάρνη/σις καθ’ εαυτή, αλλά η αγάπη σαν το δυναμικό περιεχόμενο της θυσίας. Η θυσία δεν είναι απλώς μια προσφορά αλλά μάλλον μια αφιέρωσις, μια καθιέρωσις στον Θεό. Η αποτελεσματική δύναμις της θυσίας είναι η αγάπη (Α’ Κορ. 13, 3). Αλλ’ η προσφορά της θυσίας εδώ είναι κάτι παραπάνω από το στοιχείο της αγάπης· είναι επί πλέον μια μυστηριακή πράξις, μια λειτουργία, ένα μυστήριο. Η θυσία του Σταυρού αποτελεί θυσία αγάπης, αναμφίβολη, καθόσον «ο Χριστός μας αγάπησε και παρέδωσε τον εαυτό του για μας σαν μια προσφορά και θυσία προς το Θεό, εις οσμήν ευωδίας» (Εφεσ. 5, 2).

Ἀναμνήσεις τῆς Ἡγουμένης Μαριάμ:


Αναμνήσεις της Ηγουμένης Μαριάμ:

Κάποτε, ο π. Γαβριήλ θύμωσε πολύ όταν θέλαμε να αλλάξουμε τις εικόνες στην εκκλησία, γιατί δεν ήταν κανονικές και θέλαμε να είναι όλα κανονικά. Και με μια τέτοια κίνηση άρχισε να τακτοποιεί τα πάντα όπως έπρεπε. Και οι παλιοί πατερες, που έμεναν για πολύ καιρό στο μοναστήρι, λάτρεψαν φυσικά τις εικόνες τους και συνήθισαν να προσεύχονται μαζί τους. Ο π. Γαβριήλ, όταν έμαθε για τις προθέσεις μας, μας αποκάλεσε Βαπτιστές και θύμωσε πολύ. Εμείς, ευτυχώς, δεν μπορέσαμε να αλλάξουμε αυτές τις εικόνες και μετά άρχισαν να ρέουν μύρο.

Ἡ Σταύρωση καί ἡ Ἀνάσταση ὡς πυξίδα ζωῆς τῶν χριστιανῶν


Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής ΑΠΘ

Πρόεδρος της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων

Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΩΣ ΠΥΞΙΔΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Ο Χριστός ήλθε στον κόσμο για να σώσει τον άνθρωπο, επειδή δεν μπορούσε από μόνος του να βρει τον δρόμο της επιστροφής του στον Πατέρα και Δημιουργό, μετά την απομάκρυνσή του από τον Παράδεισο.

Με τη Σταύρωση και την Ανάστασή του, ο Κύριός μας μας άνοιξε και μας έδειξε τον δρόμο και τον τρόπο της σταυρώσεως, της θυσίας, της αγάπης και της ειρήνης, για να μπορούμε να νικούμε τον διάβολο και τον διά της αμαρτίας θάνατο.

Η Εκκλησία μας βιώνει τα γεγονότα της Μ. Παρασκευής, σε σχέση με την κοσμική κατεύθυνση, που έχει πάρει η σύγχρονη ζωή μας, ως Χριστιανών.

Σήκω Ἀδάμ..

Σένα Αδάμ, σε προστάζω:
σήκω από τον αιώνιο ύπνο
σου. Δεν σε έπλασα, για να
μένης φυλακισμένος στον
Άδη. Ανάστα εκ των νεκρών.
Γιατί εγώ είμαι η ζωή των
θνητών. Σήκω επάνω,
πλάσμα δικό μου, σήκω
επάνω συ που είσαι η μορφή
μου, που σε δημιούργησα
κατ' εικόνα μου. Σήκω να
φύγουμε από εδώ.


~ Άγιος Επιφάνιος Κύπρου


https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/04/blog-post_939.html

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ, 24-4-2022

https://youtu.be/IDnJbtUA-xY
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ, 24-4-2022

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ