Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ 2-12-2022

https://youtu.be/52BfNM21XiM

Πώς γιατρεύεται ἡ ἀδιαφορία, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 Πώς γιατρεύεται ἡ ἀδιαφορία, Ἀρχιμ. Σάββα ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

Εἰκόνα τῆς Κ. Διαθήκης ἡ κάθαρση τῆς καρδιᾶς, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου -Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 Κήρυγμα 488. Εἰκόνα τῆς Κ. Διαθήκης ἡ κάθαρση τῆς καρδιᾶς, Ἀββᾶ Ἠσύχιου τοῦ Πρεσβύτερου - Πρός τόν Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως καί ἀρετῆς χωρισμένος σέ 203 κεφάλαια (τά λεγόμενα ἀντιρρητικά καί εὐκτικά), Φιλοκαλία τόμος Α', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορειτου, 1-12-2022

Ἀδιαφορία- ἀνιδιοτελής ἀγάπη, Ἁγ. Παϊσίου , Β' τόμος- Πνευματική ἀφύπνιση, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΟΜΙΛΙΑ_Αδιαφορία- ανιδιοτελής αγάπη, Αγ. Παϊσίου , Β' τόμος- Πνευματική αφύπνιση, σχόλια-Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ὁ Θαυμαστός γέροντας τῶν Λιμνῶν καί τοῦ Μεραμπέλλου Ἐφραίμ, ὁ ἐπονομαζόμενος «Χατζῆς Πατέρας»


Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΛΙΜΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΡΑΜΠΕΛΛΟΥ ΕΦΡΑΙΜ, Ο ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΟΣ «ΧΑΤΖΗΣ ΠΑΤΕΡΑΣ»

Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Εμμ. ΜΑΡΝΕΛΛΟΥ, Δρα Θεολογίας
τ. Διευθυντή και Αναπλ. καθηγητή της Π.Α.Ε.Α. Κρήτης

Υπάρχουν δύο μορφές θεολογίας. Μια καθαρώς ακαδημαϊκή, η οποία χωρίς να στερείται υπαρξιακών στοιχείων, έχει ως κύριο χαρακτηριστικό τη νοησιαρχία και λειτουργεί ως ένας κλάδος επιστήμης με ειδικότητες. Είναι η θεολογία του σπουδαστηρίου, της έδρας, του συγγράμματος. Και υπάρχει η άλλη θεολογία, η κυρίως υπαρξιακή, η οποία χωρίς να στερείται επιστημονικών στοιχείων, εκτείνεται επέκεινα της «επιστήμης» και των ειδικοτήτων, προς το όλον, στον χώρο της χάρης του Θεού. Αυτή ακολουθεί τη μεθοδολογία, το ήθος των «θεουμένων», το φωτεινό παράδειγμα της εν Χριστώ, βιοτής των Αγίων του Θεού. Είναι αυτή που υπερβαίνει τη «στατική θρησκεία», τη «θρησκειοποίηση» του ευαγγελίου, η οποία παρακάμπτει εγωκεντρικά, την οντολογία της Εκκλησίας, είναι η δυναμική διαλογική θεολογία, είναι το σμίξιμο του θείου και του ανθρώπινου. Είναι η θεολογία και η βίωση της θείας «λειτουργίας», στην καθημερινή ζωή. Η «λειτουργία των δομών του κόσμου και της ομοιοστατικής δομής της ανθρώπινης ύπαρξης, με κέντρο των πάντων την «φιλόκαλον καρδίαν», μετά την έξοδο του χριστιανού από το Ναό, από τη θεία λειτουργία, προκειμένου αυτός να εισέλθει και να ενεργοποιηθεί στη λειτουργία του κόσμου».

Με άλλα λόγια, είναι ο χριστιανικός βίος, το πολίτευμα της Εκκλησίας, η εμπειρία η αγιοπνευματική, η γνώση της αλήθειας, η αδιάλειπτη προσευχή, η μέθεξη στις άκτιστες ενέργειες του Αγίου Πνεύματος, η πρακτική θεολογία, η βιωματική, εκείνη, των Αγίων και θεοφόρων Πατέρων.

Αυτή η θεολογία, έχουσα τη θεωρία της όλης υπάρξεως του ανθρώπου και της κτίσεως, συνθέτει κάθε στιγμή τη συνάντηση της Αποκαλύψεως με τον άνθρωπο ως πρόσωπο και με την κοινωνία. Συνθέτει τη συνάντηση του Λόγου του Θεού με τον ανθρώπινο λόγο και τη σάρκα του ανθρώπου, με το άγχος και την αγωνία του κόσμου. Συνθέτει την Εκκλησία με τον κόσμο, με την Ιστορία, με τον Πολιτισμό, με σκοπό να οδηγήσει στη νίκη κατά της φθοράς και του θανάτου, στη μετάνοια, στην ανάσταση, στη μεταμόρφωση του νου και των αισθήσεων και όχι στην παραμόρφωση τους. Στοχεύει, να οδηγήσει τελικά, στη θέωση και την αγιότητα του ανθρώπου.

Όλα αυτά που αναφέραμε, είναι η καθολική οικουμενική θεολογία και η πολιτεία των Αγίων Αποστόλων, των Μαρτύρων, των Ομολογητών, των Νεομαρτύρων, των Οσίων, των Αγίων, θεοφόρων Πατέρων και των Ασκητών της ερήμου. Αυτό είναι το «ζω δε ουκέτι εγώ, ζει δε εν εμοί Χριστός», το οποίο βίωσε ο Απόστολος Παύλος, αυτό είναι το «μυστικό συναπάντημα» στην Εκκλησία αλλά και στον ουράνιο θάλαμο της καρδιάς μας. Είναι η αίσθηση και το μυστήριο της υπερβατικότητας και της ενοίκησης του Θεού και Πατρός, ο οποίος μας περιβάλλει από παντού.

Πρόγραμμα Προσκυνητῶν Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης.ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

Πέμπτη 1-12-2022

Ἀγρυπνία

Σύν Θεῷ τήν Πέμπτη το βράδυ θά πραγματοποιηθεῖ ἀγρυπνία γιά τήν ἑορτή τοῦ Ἁγίου Πορφύριου στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος

Ἡ πύλη θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 21.00 ἔως 22.30


Σάββατο 3-12-2022

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.30 π.μ.
Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.30 π.μ.

11.30 π.μ. ὁμιλία


Κυριακή 4-12-2022

Σύν Θεῷ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στήν ἱερά μονή Ἁγίας Τριάδος 06.00- 10.30 π.μ.
Ἡ πύλη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 06.00 ἔως 08.30 π.μ.

11.30 π.μ. ὁμιλία

Τῆς ἁγίας μεγαλομάρτυρος Αἰκατερίνης - Προσεύχεσθε, Χριστιανοί, προσεύχεσθε! (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτου)

 

Προσεύχεσθε, Χριστιανοί, προσεύχεσθε!

(† Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)

Θὰ σᾶς μιλήσω,ἀγαπητοί μου, γιὰ μιὰ γυναῖκα ποὺ κατώρθωσε νὰ φέρῃ στὸ Χριστὸ μέσα σὲ λίγες ὧρες 352 ψυχές! Ποιά εἶνε αὐτὴ ἡ γυναίκα; Εἶνε ἡ ἁγία Αἰκατερίνη ποὺ ἑορτάζουμε σήμερα. Γι᾽ αὐτὴν θὰ ποῦμε λίγα λόγια.

Ἡ ἀληθινή ταπείνωση εἶναι ἡ ἐμπιστοσύνη στόν Θεό, Βίος καί Λόγοι Ἁγίου Πορφυρίου.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



[Μᾶρκ. 15,22- 41]


Ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός συγκατέβηκε μιά πάρα πολύ μεγάλη καί ἄπειρον θά λέγαμε συγκατάβαση. Σταυρώθηκε, ἐτάφη καί κατέβηκε στόν Ἅδη γιά τήν δική μας ζωή καί σωτηρία. Ντύθηκε τήν Ἁγία Ταπείνωση καί μέ αὐτό τό ἔνδυμα κατέβηκε στήν γῆ καί πῆρε τήν ἀνθρώπινη φύση, γιά νά μᾶς διδάξει καί ἐμᾶς τήν ἁγία ταπείνωση καί νά μᾶς διδάξει τό πῶς καί ἐμεῖς θά πρέπει νά ζήσουμε, μέ μία τέλεια ταπεινοφροσύνη, ἡ ὁποία δέν εἶναι τίποτα ἄλλο παρά μία τέλεια ἐμπιστοσύνη στά χέρια τοῦ Θεοῦ.

«Αὐτή εἶναι ἡ ἁγία ταπείνωση», δίδασκε ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «ἡ τέλεια ὑπακοή στόν Θεό», ὅπως καί ὁ ἴδιος ὁ Χριστός μας ὡς ἄνθρωπος τήν ἔκανε στόν ἐν οὐρανοῖς Πατέρα Του. Γιά αὐτό καί ἐσταυρώθη καί ἐτάφη. «Αὐτή ἡ τέλεια ὑπακοή στόν Θεό, χωρίς ἀντίδραση, χωρίς ἀντίρρηση, ἔστω καί ἄν ὁρισμένα πράγματα φαίνονται δύσκολα καί παράλογα, αὐτό τό ἄφημα στά χέρια τοῦ Θεοῦ, αὐτό εἶναι ἡ τέλεια ταπείνωση», ἡ κατά Θεόν ταπείνωση. «Αὐτό πού λέμε στή Θεία Λειτουργία, «πᾶσαν τήν ζωήν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα». Τό ἴδιο καί στήν εὐχή πού λέγεται μυστικά ἀπ' τόν ἱερέα: «Σοί παρακατιθέμεθα τήν ζωήν ἡμῶν ἅπασαν καί τήν ἐλπίδα, Δέσποτα φιλάνθρωπε, καί παρακαλοῦμεν Σε καί δεόμεθα καί ἱκετεύομεν...». Σέ Ἐσένα, Κύριε, τά ἀφήνουμε ὅλα. Αὐτή εἶναι ἡ ἐμπιστοσύνη στόν Θεό. Αὐτή εἶναι ἡ ἁγία ταπείνωση.

Ὁ ταπεινός ἔχει ἐπίγνωση τῆς ἐσωτερικῆς του κατάστασης, ὅτι εἶναι ἁμαρτωλός, ἀλλά δέν ἀπελπίζεται, δέν ἐξουθενώνει τόν ἑαυτό του», γιατί ἡ ἀπελπισία εἶναι δαιμονική ἐπιτυχία στόν ἄνθρωπο, ὅταν τόν καταφέρει ὁ διάβολος νά τόν ρίξει στήν ἀπελπισία. Ἐνῶ ὁ χριστιανός, μέ τήν πίστη στόν Θεό, ποτέ δέν ἀπελπίζεται. «Αὐτός πού ἔχει τήν ἁγία ταπείνωση», λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος, «δέν μιλάει καθόλου, δηλαδή δέν ἀντιδρᾶ. Δέν ὑπερασπίζεται τόν ἑαυτό του∙ δέχεται νά τόν παρατηροῦν, νά τόν ἐλέγχουν οἱ ἄλλοι, χωρίς νά ἐξοργίζεται καί νά δικαιολογεῖται. Δέν χάνει τήν ἰσορροπία του. Τό ἀντίθετο συμβαίνει μέ τόν ἐγωιστή, αὐτόν πού ἔχει αἰσθήματα κατωτερότητας. Στήν ἀρχή μοιάζει μέ τόν ταπεινό. Λίγο, ὅμως ἄν τόν πειράξει κανείς, ἀμέσως χάνει τήν εἰρήνη του, ἐκνευρίζεται ταράζεται.

Ὁ ταπεινός πιστεύει ὅτι ὅλα ἐξαρτῶνται ἀπ' τόν Χριστό κι ὅτι ὁ Χριστός τοῦ δίδει τήν Χάρη Του κι ἔτσι προχωράει»[1], ὁπότε καί ὅ,τι κατορθώνει, τό ἀποδίδει στήν δύναμη τοῦ Χριστοῦ, στό ἔλεος τοῦ Χριστοῦ.

«Ὅποιος ἔχει τήν Ἁγία ταπείνωση», λέει ὁ Ὅσιος Πορφύριος, «ζεῖ ἀπό τώρα στήν ἐπίγεια ἄκτιστη Ἐκκλησία. Ἔχει πάντα τήν χαρά τοῦ Χριστοῦ, καί στά δυσάρεστα. Τό βλέπουμε αὐτό στήν ζωή τῶν ἁγίων. Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἐνῶ ἤτανε ἄνθρωπος ὅπως καί ἐμεῖς, ἔγινε ὄργανο τοῦ Θεοῦ, σκεῦος ἐκλογῆς. «Ζῶ δέ οὐκέτι ἐγώ, ζεῖ δέ ἐν ἐμοί Χριστός»[2], λέει ... «ἐμοί γάρ τό ζῆν Χριστός καί τό ἀποθανεῖν κέρδος»[3]. Φλεγόταν ἀπ' τήν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ καί ἤθελε νά πεθάνει γιά νά συναντήσει γρηγορότερα τόν Χριστό. Ἡ ταπείνωση τόν ἀνέβασε στήν θεία ἀγάπη. Νά καίγεσαι γιά τόν Θεό, αὐτό εἶναι το πᾶν»[4], λέει ὁ Ἅγιος Πορφύριος.

«Ἄν ἔχετε ἀγάπη στόν πλησίον καί στόν Θεό, θά δώσει ὁ Θεός τήν ταπείνωση, θά δώσει τόν ἁγιασμό. Ἄν δέν ἔχετε ἀγάπη στόν Θεό καί στόν πλησίον, ἄν τεμπελιάζετε, θά σᾶς βασανίσει ὁ σατανᾶς, θά σᾶς ἐκδικηθεῖ ὁ παλαιός ἄνθρωπος, θά σᾶς φταῖνε ὅλοι καί ὅλα, θά γκρινιάζετε λέγοντας: «Γιατί τ' ἄφησες αὐτό ἐδῶ, γιατί ἐκεῖ;». Καί θά νομίζετε ὅτι δῆθεν φταῖνε οἱ δουλειές, ὁ κόπος. Θά λέτε: «Τί θά γίνει μ' αὐτή τήν κατάσταση πού ἔφθασα, πῶς φέρομαι ἔτσι;», χωρίς νά καταλαβαίνετε ἀπό ποῦ προέρχεται αὐτή ἡ κατάσταση. Ἐνῶ αὐτό εἶναι ἡ ἐκδίκηση τῶν ἐνστίκτων»[5]. Ὅταν δηλαδή ὁ ἄνθρωπος δέν ἀγαπήσει τόν Θεό, τότε λειτουργοῦν ἔντονα τά ἔνστικτα, κυριαρχοῦν πάνω στόν ἄνθρωπο καί ὁ ἄνθρωπος συμπεριφέρεται ἀλλοπρόσαλλα καί εἶναι γεμάτος νευρικότητα, μακράν τοῦ Θεοῦ εὑρισκόμενος συνεχῶς.

Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: «Εὐχή καί προσπάθεια» γιά κοινό Πάσχα Ὀρθόδοξων - Καθολικῶν

Σχόλιο Σάββας Ἠλιάδης:

Θά ἔχουμε καί Παλαιοπασχίτες;

Πρίν ἀπό τριάντα τοὐλάχιστον χρόνια, βρεθήκαμε σέ μιά σύναξη μέ τόν ἀλησμόνητο διδάσκαλο Στέργιο Σάκκο. Δίδαξε τόν λόγο τοῦ Θεοῦ καί ἀπηύθυνε συμβουλές καί παραινέσεις. Στήν συνέχεια ἀκολούθησε συζήτηση μέ ἐρωταπαντήσεις ποικίλων θεμάτων.
Κάποια στιγμή σταμάτησε, ἔμεινε σιωπηλός καί, δέν θυμᾶμαι σε ποιά ἐρώτηση, κούνησε τό κεφάλι του καί ψέλλισε μέ πονεμένο ὕφος:"Δέν θά περάσει πολύς καιρός καί, ὅπως προέκυψαν οἱ Παλαιοημερολογίτες, θά χρειαστεῖ νά διαχωρίσουν τήν θέση τους καί οἱ Παλαιοπασχίτες"!
Ἰδού νῦν ὁ καιρός! Ἦρθε ἡ ὥρα! Οἱ ἀποστασίες τῶν ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν ἐπεκτείνονται ἐρήμην τοῦ λαοῦ. Οἱ προαναγγελίες εὐσεβῶν καί ἁγίων ἀνθρώπων ἐπιβεβαιώνονται! Οἱ ἀγῶνες, οἱ ἀνακατατάξεις καί ἐπανατοποθετήσεις θά εἶναι ἀναπόφευκτες.
Δέν μπορεῖ νά μείνει ἄπραγος καί ἀμέτοχος ὁ λαός τοῦ Θεοῦ μπροστὰ σέ μιά τέτοια ἐπικείμενη προδοσία! Ἡ συνενοχή μας θά εἶναι βαρύτερη αὐτῶν πού τήν σχεδιάζουν!
Κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα ἀπό τήν Ὀρθόδοξη καί τήν Καθολική Ἐκκλησία ἐπιθυμεῖ ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαῖος, ὅπως ἐπανέλαβε σέ ὁμάδα ἰταλῶν κληρικῶν καί δημοσιογράφων πού ἐπισκέφθηκαν τό Φανάρι.
Τήν εὐχή του γιά κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα ἀπό τήν... Ὀρθόδοξη καί τήν Καθολική Ἐκκλησία ἐξέφρασε ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης, Βαρθολομαῖος, σέ ὁμάδα ἰταλῶν κληρικῶν καί δημοσιογράφων πού ἐπισκέφθηκαν τό Φανάρι.
«Εὐχόμαστε καί προσπαθοῦμε νά βροῦμε σύντομα τήν ἀπαραίτητη λύση, πού θά ἐπιτρέψει σέ ὅλους τούς Χριστιανούς ὅλου τοῦ κόσμου νά ἑορτάσουν τήν πιό σημαντική ἑορτή τῆς πίστης μας τήν ἴδια ἡμερομηνία» τόνισε ὁ προκαθήμενος τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπως ἔγραψαν ἰταλικές ἱστοσελίδες καί ἐπιβεβαίωσε ἡ «Ναυτεμπορική».
Ἐκκλησιαστικοί κύκλοι τόνισαν στή «Ναυτεμπορική» ὅτι ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἔχει ἐπαναλάβει τή θέση του αὐτή καί πρίν ἕναν χρόνο, κατά τή συνάντησή του μέ τόν Πάπα Φραγκίσκο, στή Βουδαπέστη.
Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἀνέφερε ὅτι «στίς 1 καί 2 Δεκεμβρίου θά πραγματοποιηθεῖ στήν Κωνσταντινούπολη συνέδριο μέ θέμα τήν προετοιμασία τῶν πανηγυρικῶν ἐκδηλώσεων πού θά πραγματοποιηθοῦν τό 2025 γιά τά 1700 χρόνια τῆς πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῆς Νίκαιας, πού καθιέρωσε τό περιεχόμενο τῆς χριστιανικῆς μας πίστης».

Ἡ παραβολή τοῦ ἄφρονος πλουσίου


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ' ΛΟΥΚΑ
Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΦΡΟΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥ

«Ενώ διαχέεται άπλετο το φως της αλήθειας και φωτίζει τα πέρατα, αυτός μένει στο σκοτάδι του ψεύδους και της πλάνης του. Πόσο έχει βαρύνει και έχει καλύψει τους οφθαλμούς του η λατρεμένη του ύλη! Πόσο το σκοτάδι που εξέρχεται απ’ αυτή τον έχει σκοτίσει! Σκοτοδίνη κατέλαβε το μυαλό του! Βαρύ πέπλο από σκοτάδι έχει απλωθεί πάνω απ’ το κεφάλι του, αυτός όμως δεν το αντιλαμβάνεται, θεωρεί ότι δεν σφάλλει ποτέ, αν και αμαρτάνει πάντα.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 1-12-2022 (ΑΓΙΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΝΑΟΥΜ)

https://youtu.be/gLJzq_BTcrI

Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος καί ἡ ἀδελφότητα τῆς Ἁγίας Τριάδος


πηγή


https://proskynitis.blogspot.com/2022/11/blog-post_60.html

1 Δεκεμβρίου. Ναοὺμ τοῦ προφήτου (700 π.Χ.). Φιλαρέτου τοῦ ἐλεήμονος (†792), Θεοκλήτου ἀρχιεπ. Λακεδαιμονίας. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμ. κε΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Β΄ Θεσ. β΄ 13 - γ΄ 5).

Β Θεσ. 2,13        Ἡμεῖς δὲ ὀφείλομεν εὐχαριστεῖν τῷ Θεῷ πάντοτε περὶ ὑμῶν, ἀδελφοὶ ἠγαπημένοι ὑπὸ Κυρίου, ὅτι εἵλετο ὑμᾶς ὁ Θεὸς ἀπ᾿ ἀρχῆς εἰς σωτηρίαν ἐν ἁγιασμῷ Πνεύματος καὶ πίστει ἀληθείας,

Β Θεσ. 2,13               Ημείς όμως, αδελφοί, οφείλομεν να ευχαριστούμεν τον Θεόν πάντοτε δια σας, που έχετε αγαπηθή από τον Κυριον, διότι σας εξέλεξεν ο Θεός απ' αρχής, δια να δεχθήτε την σωτηρίαν με τον αγιασμόν, που χορηγεί το Αγιον Πνεύμα, και την πίστιν και την παραδοχήν της αληθείας του Θεού.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible