Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Στή Γέννηση τοῦ Χριστοῦ Ε΄ μέρος, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη

Στή Γέννηση τοῦ Χριστοῦ Ε΄ μέρος, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη, 26-12-2018, ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Στή Γέννηση τοῦ Χριστοῦ Δ΄ μέρος, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη

Στή Γέννηση τοῦ Χριστοῦ Δ΄ μέρος, Ἁγ. Νικολάου Ἀχρίδος, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτη, 26-12-2018, ζωντανή μετάδοση, Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.gr, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.gr Κατέβασμα ὁμιλιῶν ἀπό τό YouTube σέ mp3 http://hristospanagia3.blogspot.gr/20...

Ποιός ἦταν ὁ ἡρωικός Ἁγιορείτης μοναχός Γεώργιος, πού ἐπέστρεψε τά μετάλλια στή βασίλισσα Ἐλισάβετ

  Την περίοδο της κατοχής περιέθαλψε στο Άγιο Όρος φυγάδες από το καθεστώς των ναζί, φυλακίστηκε σε κολαστήριο στη Θεσσαλονίκη και καταδικάστηκε σε θάνατο από τους Γερμανούς. 

Στην κατοχή ο πατέρας Γεώργιος, που είχε γίνει μοναχός το 1937, είχε το διακόνημα του κηπουρού στο μοναστήρι τού Αγίου Παύλου στον Άθωνα. Ασπάσθηκε τον αγώνα της αντίστασης αυθόρμητα όταν έβλεπε κι άλλους Αγιορείτες μοναχούς να πρωτοστατούν στη φυγάδευση
Ελλήνων και Νεοζηλανδών που είχαν βρει καταφύγιο στον Άθω. Προδόθηκε όμως από έναν ρουμάνο λαϊκό, ο οποίος εργαζόταν στο Άγιο Όρος. Τον συνέλαβαν και τον οδήγησαν στο στρατόπεδο τού Παύλου Μελά όπου πέρασε Στρατοδικείο. 
 
Εκεί τον ρώτησε ο Γερμανός Δικαστής:
-Γιατί παίρνετε τους εχθρούς μας και τους στέλνετε στη Σμύρνη και στην Αίγυπτο και δεν μας τους παραδίδετε;
 
-Αφού έχουν ανάγκη οι άνθρωποι, απάντησε. Αν σου χτυπήσει την πόρτα ο άλλος, τι θα του πεις; Ο Χριστός στο Ευαγγέλιο λέει, όποιος θέλει βοήθεια να του την προσφέρουμε, απάντησε ο θαρραλέος μοναχός, με αφοπλιστική ειλικρίνεια. 
-Δηλαδή, αν ένας Γερμανός έρθει και σου ζητήσει βοήθεια θα τον βοηθήσεις; Ρώτησε ο Δικαστής. 
-Αν έχει ανάγκη από πραγματική βοήθεια, φυσικά. Αλλά εσείς δεν έχετε καμία ανάγκη, έχετε καταπνίξει τον κόσμο στο αίμα και αιματοκυλήσατε όλη την ανθρωπότητα. 
 
Αυτό ήταν. Ο Δικαστής τον καταδίκασε σε θάνατο με συνοπτικές διαδικασίες. Τον πήγαν στις φυλακές του Επταπυργίου και μετά από δύο μέρες αρρώστησε βαριά από ελονοσία. Τον μετέφεραν στο αναρρωτήριο και τον παράτησαν χωρίς καμία περίθαλψη σε ένα δωμάτιο όπου βρίσκονταν και τρεις άλλοι μοναχοί που είχαν επίσης συλληφθεί από τους Γερμανούς, για τον ίδιο λόγο.
Οι δύο ήταν οι λεγόμενοι «Τυπογράφοι», οι κατά κόσμον Νανόπουλοι, δύο αδέλφια μοναχοί ο Παντελεήμων και ο Θεοφύλακτος από το Κελλί των Τυπογράφων στις Καρυές τού Αγίου Όρους. Ο τρίτος ήταν ο μοναχός Συκιώτης. Οι μοναχοί αυτοί μεταφέρθηκαν αργότερα στο Άουσβιτς. Ο π. Γεώργιος καιγόταν στον πυρετό και είχε πέσει σε κώμα.

«Χριστουγεννιάτικη Ἱστορία», Ἀναγνωστικό Β’ Δημοτικοῦ 1948

Εἶναι παραμονὴ Χριστουγέννων. Βράδυ καὶ τὸ κρύο ἔξω εἶναι τσουχτερό. Τὸ χιόνι σὰν ἄσπρο σεντόνι σκεπάζει τοὺς δρόμους τοῦ χωριοῦ καὶ τὰ γύρω βουνά. Ὁ πατέρας καὶ ἡ μητέρα πῆγαν στὴν ἐκκλησία. Τὰ παιδιὰ εἶναι λυπημένα, γιατὶ δὲν πῆγαν κι ἐκεῖνα. Τότε ἡ γιαγιά, γιὰ νὰ διώξη τὴ στενοχώρια τῶν παιδιῶν, ἄρχισε νὰ τοὺς λέη τὴ χριστουγεννιάτικη ἱστορία.

– Μιὰ φορά, ξεκίνησε ἕνας φτωχὸς ἄνθρωπος ἀπὸ τὴν καλύβα του νὰ βρῆ φωτιά. Γύριζε ἀπὸ πόρτα σὲ πόρτα, χτυποῦσε νὰ τοῦ ἀνοίξουν κι ἔλεγε:
– Βοηθῆστε με, καλοί μου ἄνθρωποι! Ἡ γυναίκα μου γέννησε ἕνα παιδάκι… Πρέπει ν’ ἀνάψω φωτιά, γιὰ νὰ ζεστάνω κι αὐτὴ καὶ τὸ μωρό. Μὰ ἦταν νύχτα. Ὅλοι κοιμόνταν κλεισμένοι στὰ σπίτια τους καὶ κανένας δὲν ἔδινε ἀπάντηση στὰ παρακάλια του. Ὁ ἄνθρωπος ὅλο καὶ προχωροῦσε καὶ ξεμάκραινε ἀπὸ τὴ φτωχή του καλύβα.
Κάποτε εἶδε μακριὰ ἕνα μικρό φῶς. Ὅλος χαρά, πὼς θάβρισκε πιὰ φωτιά, κίνησε κατὰ κεῖ. Ὅταν πλησίασε, εἶδε πὼς ἦταν μιὰ μεγάλη φωτιὰ κι ὁλόγυρά της ἦταν ξαπλωμένα ἕνα κοπάδι ἄσπρα πρόβατα.
Τὸ κοπάδι τὸ φύλαγε ἕνας γεροβοσκός.
Κι ὁ ἄνθρωπος ποὺ χρειαζόταν τὴ φωτιά, πλησίασε τὰ πρόβατα καὶ εἶδε, πὼς στὰ πόδια τοῦ βοσκοῦ ἦταν ξαπλωμένα τρία μεγάλα σκυλιά.
Ὅταν πλησίασε ὁ ἄνθρωπος τὰ σκυλιά, ἐκεῖνα ξύπνησαν κι ἄνοιξαν τὰ μεγάλα τους στόματα, γιὰ νὰ γαβγίσουν. Μὰ ἡ φωνή τους παράλυσε στὸ στόμα τους καὶ κανένα γάβγισμα δὲν τάραξε τὴ νυχτερινὴ ἡσυχία.
Τότε ὁ ἄνθρωπος εἶδε, πὼς ἀνασηκώθηκε ἡ τρίχα τους, πὼς γυάλισαν τὰ δόντια τους καὶ πὼς ρίχτηκαν ἐπάνω του. Ἔνιωσε πὼς ἕνα σκυλὶ τὸν ἅρπαξε ἀπὸ τὰ γόνατα, τ’ ἄλλο ἀπὸ τὸ χέρι καὶ τὸ τρίτο κρεμάστηκε ἀπὸ τό λαιμό του. Μὰ τὰ δόντια τους ἔμειναν παράλυτα καὶ τὰ σκυλιά, χωρὶς νὰ τοῦ κάνουν κανένα κακό, τραβήχτηκαν.
Τότε ὁ ἄνθρωπος ἔκαμε νὰ πλησιάση στὴ φωτιά, μὰ τὰ πρόβατα στριμώχτηκαν τὸ ἕνα κοντὰ στό ἄλλο, τόσο πολύ, ποὺ δὲν εἶχε ποῦ νὰ πατήση. Τότε κι αὐτὸς ἄρχισε νὰ πατάη στὶς πλάτες τους, μὰ κανένα ἀπὸ τὰ πρόβατα οὔτε κουνήθηκε,οὔτε ξύπνησε.
Τότε ὁ Γιαννάκης ρώτησε:

Kαμπάλα:Φιλοσοφία ἤ αἵρεση;

ΚΑΜΠΑΛΑ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Η ΑΙΡΕΣΗ ;

 Η «Καμπάλα» (Kabbahal), δεν έχει καμιά σχέση με την Παλαιά Διαθήκη και έχει τις ρίζες της «στα εσωτεριστικά και θεοσοφικά ρεύματα των Ιουδαϊκών κύκλων, της εποχής που είδε την γέννηση του Χριστιανισμού», όπως γράφει ο Εβραίος καθηγητής Γκερσόμ Σολέμ στο βιβλίο του «Εισαγωγή στην Καββάλα», κατατάσσεται στο χώρο του Μυστικισμού και του Αποκρυφισμού.
Δεν είναι μόνο «τρόπος σκέψης», αλλά και «πίστη», που καλλιεργείται έντεχνα με εσωτεριστικές και θεοσοφικές διδασκαλίες.
Πολλοί Εβραίοι κρατούν αποστάσεις από τον αποκρυφισμό της, που στην Ευρώπη
υπήρξε η βάση της Θεοσοφίας, του Τεκτονισμού και του Ροδοσταυρισμού.Οι καββαλιστές εσωτεριστές του αιώνα μας κάνανε προσπάθεια να συγκεράσουν την Καββάλα με την Πλατωνική και Πυθαγόρεια σκέψη, καθώς και με τον Ινδικό μυστικισμό κάτι το οποίο είναι πολύ εύκολο να το βρει κανείς στα βιβλία του Ισραέλ Ρεγκάρντιε, τουΆλιστερ Κρόουλι, της Ντιόν Φόρτσιουν, του Γ.Γιν Γουέστκοτ κ.α..
Η άγνοια και η έλλειψη ενημέρωσης οδηγεί ακόμα και στον ελλαδικό χώρο κάποιους να ασπάζονται την Ιουδαϊκή αίρεση της Καμπάλα ή Καμπαλά και να δηλώνουν:
«
Παραμένω Χριστιανός ορθόδοξος και αγαπάω πολύ και κάποιους γεροντάδες που πάω στο Άγιο Όρος. Δεν είναι θρησκεία η Καμπάλα και δεν έχει να κάνει με πίστη ή θρησκεία.» και συνεχίζει: «Το ίδιο διδάσκουν και κάποιοι πνευματικοί του Χριστιανισμού σαν τον γέροντα Παΐσιο. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες θρησκείες, λ.χ. με τους Σούφι. Αν μπορούσα να είμαι καθημερινά στο Άγιο Όρος και να μιλάω με τον γέροντα πνευματικό μου, πιθανών να μην “πήγαινα” στην Καμπάλα».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΜΠΑΛΑ
Η Καμπάλα είναι μια μορφή του εβραϊκού μυστικισμού. Τα κείμενα της συλλέχθηκαν μεταξύ 5ου και 13ου αιώνα στην Ισπανία σαν ιδιαίτερη εσωτερική διδασκαλία, και στη συνέχεια, με την εκτόπιση των Ιουδαίων από εκεί (1392), διαδόθηκε σε μεγάλα τμήματα του ιουδαϊκού κόσμου και την Μέση Ανατολή.
Πνευματικός πατέρας της Καμπάλα είναι ο Ραβίνος Σιμόν Γιοχαϊ που κατέγραψε τα κείμενα τον 2ο μ.Χ αιώνα σε ένα βιβλίο που λέγεται Ζοχάρ(Βίβλος Λαμπρότητας). (Πηγή:egolpio.com)
Πριν από περίπου δύο δεκαετίες, το 1984, εμφανίστηκε στο Λος Αντζελες ένας 65χρονος ραβίνος, ο Φίλιπ Μπεργκ. Ο λόγος του ήταν γοητευτικός και πολλοί σταρ του Χόλιγουντ έσπευσαν να γραφτούν στο Kabbalah Centre, το θρησκευτικό κέντρο που είχε ιδρύσει.
Το εβραϊκό μυστικιστικό κείμενο του 13ου αιώνα, που αποτελεί το «ευαγγέλιό» της, πωλείται από το κέντρο του Μπεργκ στο Λος Αντζελες πάνω από 500 δολάρια.
Όμως πολλοί είναι εκείνοι οι Εβραίοι που κρατούν αποστάσεις από τον αποκρυφισμό της, που στην Ευρώπη υπήρξε η βάση της Θεοσοφίας, του Τεκτονισμού και του Ροδοσταυρισμού.
Η λέξη Καμπάλα σημαίνει «να δέχεσαι».

Ὁμιλία γιά τόν δίκαιο Ἰωσήφ. Ἁγίου Νικολάου Ἀχρίδος

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΙΩΣΗΦ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ.

Ιωσήφ δέ ο ανήρ αυτής, δίκαιος ων και μή θέλων αυτήν παραδειγματίσαι, εβουλήθη λάθρα απολύσαι αυτήν....
Διεγερθείς δέ ο Ιωσήφ από του ύπνου εποίησεν ως προσέταξεν αυτώ ο άγγελος Κυρίου και παρέλαβε τήν γυναίκα αυτού....
(Ματθ. 1.19, 24)
Πρέπει  κανείς νά φοβάται τον Θεό μάλλον, παρά τους ανθρώπους, καί πρέπει νά υπακούει τον Θεό μάλλον, παρά τούς ανθρώπους. Αυτό είναι τό δίδαγμα από την  ζωή του Δικαίου Ιωσήφ, του Μνήστορος καί προστάτη τής Παναγίας Θεοτόκου Μαρίας.
Ό Ιωσήφ έζησε στο μεταίχμιο του περάσματος από τον Νόμο στη Χάρη καί υπήρξε πιστός στον Νόμο μέχρι νά εμφανιστεί η Χάρις. Όταν εμφανίστηκε η καινή Χάρις του Θεού, εκείνος τήν εμπιστεύτηκε.
Υπακούοντας στο γράμμα του Νόμου, ο Ιωσήφ θέλησε νά απομακρύνει τή Μαρία (εβουλήθη  λάθρα απολύσαι αυτήν), όταν εκείνη συνέλαβε τον Σωτήρα του κόσμου στο πανάσπιλο σώμα της. Άφ’ ής στιγμής όμως άγγελος Κυρίου του άνήγγειλε ότι ή σύλληψη καί κυοφορία τής Μαρίας ήταν εκ Πνεύματος Αγίου (τό γάρ εν αύτη γεννηθέν έκ Πνεύματός εστίν Αγίου - Ματθ. 1, 20), εγκατέλειψε τήν πρόθεσή του καί δεν απομάκρυνε τή Μαρία, αλλά έποίησεν ως προσέταξεν   αυτώ ο άγγελος Κυρίου.

Ἅγιος γέροντας Παΐσιος. Κόνιτσα – Ἱερά Μονή Παναγίας Στομίου. Ὁ δρόμος πρός τήν αἰωνιότητα (βίντεο)

 Δύο λόγια.

Όταν πραγματοποιείς τα όνειρα σου γεμίζεις από χαρά. Κάποια όνειρα όμως όταν πραγματοποιούνται είναι ευλογία και πολύ μεγάλη μάλιστα.
Η ομάδα Up Drones σχεδίαζε από καιρό να ακολουθήσει να βήματα του Άγιου γέροντα Παΐσιου από το σπίτι όπου μεγάλωσε στην πανέμορφη Κόνιτσα μέχρι και τον πρώτο του σταθμό το μοναστήρι της Ιεράς Μονής Παναγίας Στομίου στο μακρύ, επίπονο αλλά και μοναδικό ταξίδι προς την αιωνιότητα και την Αγιοσύνη.
Η εμπειρία μας μοναδική και απερίγραπτη κάθε μας βήμα κάθε μας ματιά στο φαράγγι του Αώου κάθε μας ανάσα ακόμα και αν αυτή βάραινε από το κοπιαστική οδοιπορικό μας μια μοναδική εμπειρία.
Και ο στόχος να φαντάζει από τα πρώτα μας βήματα τόσο κοντά και συνάμα να βρίσκεται τόσο μακριά.
Η απόσταση από το Γεφύρι της Κόνιτσας μέχρι και την Ιερά Μονή Στομίου δεν είναι μακρινή. 5,5χλμ σε χωρίζουν από τον παράδεισο εκ τον οποίον τα πρώτα 2,5 είναι και άκρως διασκεδαστικά αφού η διαδρομή παράλληλα με τον ποταμό Αώο είναι απλά μαγευτική.
Τα δύσκολα αρχίζουν μόλις χρειαστεί να εγκαταλείψεις την διαδρομή στα χαμηλά για να «αναρριχηθείς» έως την Μονή.
Εκεί η απότομη κλίση το τραχύ έδαφος και ο εξοπλισμός που χρειάστηκε να έχουμε μαζί μας, μας δυσκόλεψε αρκετά.
Και ξαφνικά μετά από 1,5 ώρα ασταμάτητο περπάτημα βρίσκεσαι στον Παράδεισο.
Όχι κάπου σαν τον παράδεισο αλλά στον Παράδεισο.

Οἱ ἀνεκτίμητου θησαυροί τῆς Ἱ. Μ. Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου Πάτμου

Ο Ματθαίος Μελιανός, τ. Σχολάρχης της ΠατμιάδαςΕκκλησιαστικής Σχολής μιλάει για τους ανυπολόγιστους θησαυρούς πού κρύβει η βιβλιοθήκη και το σκευοφυλάκιο Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Πάτμου, τονίζοντας ότι η Μονή αποτελεί όχι μόνο καύχημα για την ορθόδοξη εκκλησία, αλλά και σταθερό σημείο αναφοράς για την επιστήμη και τούς ανθρώπους των Γραμμάτων όλης της Οικουμένης.

https://paraklisi.blogspot.com/2018/12/blog-post_991.html

Ἡ ὁσία Σοφία πετοῦσε!

Οσία Σοφία Χοτοκουρίδου η εν Κλεισούρα (1883-1974).

  Στο ασκηταριό της Αγίας Τριάδος, ούτε 300 μέτρα από το μοναστήρι[Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου Κλεισούρας], σε ευθεία γραμμή, αλλά με ανάβαση σχεδόν κατακόρυφη, ζικ-ζακ, ανέβαινε [η οσία Σοφία Χοτοκουρίδου] πρωί βράδυ για να ανάψει το καντήλι.

Όταν την ρωτούσαν πώς καταφέρνει και ανεβαίνει τόσο γρήγορα, γριά γυναίκα, απαντούσε:

Πινακίδα στόν Ἄθωνα

 http://apantaortodoxias.blogspot.com/2018/12/blog-post_473.html?m=1

27 Δεκεμβρίου Συναξαριστής. Στεφάνου Πρωτομάρτυρα, Θεοδώρου Γραπτού, Θεοδώρου Α’ Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινούπολης, Λουκά Τριγλινού, Μαυρικίου.

Ο Άγιος Στέφανος ο Πρωτομάρτυρας και Αρχιδιάκονος (Εορτή Στέφανος)

Ήταν ένας από τους πιο διακεκριμένους μεταξύ των επτά διακόνων, που εξέλεξαν οι πρώτοι χριστιανοί για να επιστατούν στις κοινές τράπεζες των αδελφών, ώστε να μη γίνονται λάθη.
Αν και κουραστική η ευθύνη του επιστάτη για τόσους αδελφούς, παρ' όλα αυτά ο Στέφανος έβρισκε καιρό και δύναμη για να κηρύττει το Ευαγγέλιο του Χριστού. Και όπως αναφέρει η Αγία Γραφή, "Στέφανος πλήρης πίστεως και δυνάμεως εποίει τέρατα και σημεία μεγάλα εν τω λαώ".
Πράξεις των Αποστόλων, στ' 8-15, ζ' 1-60. Δηλαδή ο Στέφανος, που ήταν γεμάτος πίστη και χάρισμα ευγλωττίας δυνατό, έκανε μεταξύ του λαού μεγάλα θαύματα, που προκαλούσαν κατάπληξη και αποδείκνυαν την αλήθεια του χριστιανικού κηρύγματος.
Οι Ιουδαίοι όμως, καθώς ήταν προκατειλημμένοι, εξαπέλυσαν συκοφάντες ανάμεσα στο λαό, που διέδιδαν ότι άκουσαν το Στέφανο να βλασφημεί το Μωυσή και το θεό. Με αφορμή λοιπόν αυτές τις συκοφαντίες, που οι ίδιοι είχαν ενσπείρει, άρπαξαν με μίσος το Στέφανο και τον οδήγησαν μπροστά στο Συνέδριο, τάχα για να απολογηθεί. Η απολογία του Στεφάνου υπήρξε πρότυπο τόλμης και θάρρους.

27 Δεκεμβρίου. ♰ Στεφάνου πρωτομάρτυρος καί ἀποστόλου. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ - Τοῦ πρωτομάρτυρος. Δευτ. γ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. ς΄ 8 - ζ΄ 5, 47-60).
Πραξ. 6,8           Στέφανος δὲ πλήρης πίστεως καὶ δυνάμεως ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ.
Πραξ. 6,8                 Ο δε Στέφανος, γεμάτος πίστιν και δύναμιν Θεού, έκανε μεταξύ του λαού καταπληκτικά θαύματα και υπερφυσικά έργα, που μαρτυρούσαν την αλήθειαν της πίστεως.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible