Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Συνδέεται τό περιστατικό στά Τέμπη μέ τήν ἁμαρτία καί τά καρναβάλια; , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ ἔνοχη σιωπή ἀπέναντι στό κακό , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Ἡ ἔνοχη ὀργή καί ἡ ἀναμάρτητη ὀργή , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (ἀπόσπασμα)

 

Γιατί δέν διακρίνουμε σωστά τά πράγματα-ἡ ἄλογη ἀγάπη καί τό ἄκριτο μίσος, Ἀόρατος πόλεμος, Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Γιατί δεν διακρίνουμε σωστά τα πράγματα-η άλογη αγάπη και το άκριτο μίσος, Αόρατος πόλεμος, Αγ. Νικοδήμου Αγιορείτου, Τα 3 πρώτα πνευματικά όπλα και ο συνεχής πνευματικός αγώνας, 12-3-2023, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἅγιος Πορφύριος ὁ Καυσοκαλυβίτης: 9 καίρια σημεῖα περί τῆς ἀγωγῆς τῶν παιδιῶν


Ένας Άγιος των καιρών μας, μέσα από το μοναδικό του – εν Πνεύματι Αγίω – διορατικό χάρισμα, διεισδύει στον ψυχισμό ενός παιδιού και μας δίνει κάποια καίρια σημεία περί της αγωγής τους:

1. Η αγωγή των παιδιών αρχίζει απ’ την ώρα της συλλήψεώς τους.

Το έμβρυο ακούει κι αισθάνεται μέσα στην κοιλιά της μητέρας του. Ναι, ακούει και βλέπει με τα μάτια της μητέρας του. Αντιλαμβάνεται τις κινήσεις και τα συναισθήματά της, παρόλο που ο νους του δεν έχει αναπτυχθεί. Σκοτεινιάζει το πρόσωπο της μάνας, σκοτεινιάζει κι αυτό. Νευριάζει η μάνα, νευριάζει κι αυτό. Ό,τι αισθάνεται η μητέρα, λύπη, πόνο, φόβο, άγχος κ.λπ., τα ζει κι αυτό.

2. Η αγιοσύνη των γονέων ως καθοριστικός παράγοντας.

Εκείνο που σώζει και φτιάχνει καλά παιδιά είναι η ζωή των γονέων μέσα στο σπίτι.
Οι γονείς πρέπει να δοθούνε στην αγάπη του Θεού. Πρέπει να γίνουμε άγιοι κοντά στα παιδιά με την πραότητά τους, την υπομονή τους, την αγάπη τους. Να βάζουμε κάθε μέρα νέα σειρά, νέα διάθεση, ενθουσιασμό κι αγάπη στα παιδιά. Και η χαρά που θα τους έλθει, η αγιοσύνη που θα τους έχει επισκεφθεί, θα εξακοντίσει στα παιδιά την Χάρη.

3. Η Υπερπροστασία, αφήνει ανώριμα τα παιδιά.

Ένα άλλο πάλι, που βλάπτει τα παιδιά, είναι η υπερπροστασία, δηλαδή η υπερβολική φροντίδα, η υπερβολική αγωνία και το άγχος των γονέων. Να σταματήσεις αυτή την καταπίεση και την υπερπροστασία και θα δεις που το παιδί τότε θα ισορροπήσει. Τότε θα προχωρήσει, όταν τ’ αφήσεις ελεύθερο.


4. Το παιδί θέλει κοντά του ανθρώπους θερμής προσευχής.

Όχι ν’ αρκείται η μητέρα στο αισθητό χάδι για το παιδί της, αλλά να προσφέρει συγχρόνως και το χάδι της προσευχής. Το παιδί αισθάνεται στο βάθος της ψυχής του το πνευματικό χάδι, που μυστικά στέλνει η μητέρα του, και έλκεται προς αυτήν. Νιώθει ασφάλεια, σιγουριά, όταν η μητέρα με τη συνεχή, την επίμονη και θερμή προσευχή της αγκαλιάζει το παιδί της μυστικά και το ελευθερώνει απ’ ό,τι το σφίγγει.

Γιὰ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ

π. Γεώργιος Καψάνης

Καθηγούμενος Ἱ. Μ. Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγ. Ὄρους

Σήμερα ἑορτάσαμε τὴν μνήμη τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης τοῦ Παλαμᾶ. Ὁ ἅγιος Γρηγόριος εἶναι ἕνας μεγάλος θεολόγος τῆς Ἐκκλησίας μας, μεγάλος διδάσκαλος πνευματικός, μεγάλος Ἱεράρχης τῆς Ἐκκλησίας μας.

Τὸν 14ο αἰώνα οἱ δυτικοί, ὅπως καὶ σήμερα ἔτσι καὶ τότε, ἐμφοροῦνταν ἀπὸ τὸ πνεῦμα τοῦ ὀρθολογισμοῦ καὶ δὲν μποροῦσαν νὰ καταλάβουν τί εἶναι ἡ θεία Χάρη καὶ πῶς ἐνεργεῖ ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ στὸν ἄνθρωπο. Προσπαθοῦσαν ὀρθολογιστικὰ νὰ ἑρμηνεύσουν τὸ τί εἶναι ἡ... χάρη τοῦ Θεοῦ.

Τότε ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς δίδαξε τὴν ὀρθή, τὴν Ὀρθόδοξο θεολογία τοῦ Εὐαγγελίου, τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν Πατέρων. Ὅτι ἡ Χάρη τοῦ Θεοῦ εἶναι ἐνέργεια τοῦ Θεοῦ, εἶναι ἄκτιστη, δὲν εἶναι κτίσμα, δὲν εἶναι δημιούργημα τοῦ Θεοῦ, καὶ ἁγιάζει τὸν ἄνθρωπο, φωτίζει τὸν ἄνθρωπο καὶ ἀκόμη κάνει τὸν ἄνθρωπο, ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἑνωθεῖ μὲ τὸν Θεό, θεὸ κατὰ χάρη.

Καὶ ἔτσι ἔδωσε τὴν δυνατότητα σὲ ὅλους μὲ τὴν διδασκαλία του νὰ ἀγωνίζονται, νὰ ἔχουν τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ στὴν ζωή τους. Νὰ ἔχουμε ἐμεῖς τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ στὴν ζωή μας καὶ νὰ μὴν εἴμαστε σ’ αὐτὸν τὸν κόσμο ἔρημοι, ἀπαρηγόρητοι, κενοί, γεμάτοι ἄγχος καὶ χωρὶς νόημα στὴν ζωή μας.

Διότι, ὅταν ὁ ἄνθρωπος δὲν ἔχει τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ, εἶναι κενός, ἄδειος καὶ ἡ ζωὴ του γεμίζει ἀπὸ ἄγχος καὶ ἀπελπισία. Ὅταν ὅμως ἔχει τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ ὁ ἄνθρωπος, τότε ἔχει τὴν εἰρήνη τοῦ Θεοῦ μέσα του, ἔχει τὴν χαρὰ τοῦ Θεοῦ μέσα του, βρίσκει τὸ ἀληθινὸ νόημα τῆς ζωῆς του, ἔχει φῶς μέσα στὴν ζωή του.

Τά μετέωρα βήματα πρός τήν Ψευδοένωση τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!


Τά μετέωρα βήματα πρός τήν Ψευδοένωση τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!

Πορφυρίτης

Ἡ ψευδοένωση τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι προσυμφωνημένη καί προσχεδιασμένη σέ ἐπίπεδο ἐκκλησιαστικῶν ἀρχῶν. Πρέπει ὅμως, μέ κάποιον τρόπο νά περάσει «ἀνώδυνα» καί στόν λαό, χωρίς αὐτός νά καταλάβει τό μέγεθος τῆς φοβερῆς προδοσίας πού συντελεῖται! Πρός αὐτήν τήν κατεύθυνση γίνονται κάποια πρακτικά βήματα, ἀργά καί σταθερά, οὕτως ὥστε νά ἐπιτευχθεῖ ὁ στόχος τῶν γνωστῶν σκοτεινῶν δυνάμεων. Κάποια ἀπό αὐτά εἶναι καί τά ἑξῆς:

1. Ἡ περιθωριοποίηση τῶν λίγων χριστιανῶν πού ἀντιδροῦν μέ τήν ἐτικεττοποίησή τους σέ «ἀκραίους», «φανατικούς» καί τά διάφορα ὅμοια «κοσμητικά» ἐπίθετα, ἀπό πολιτικούς καί ἐκκλησιαστικούς κύκλους καθώς καί τά Μέσα Μαζικῆς Διαστρέβλωσης. Ὁ «νερόβραστος» χριστιανός γιά νά μήν ὑστερεῖ στήν ψευδοπρόοδο τοῦ κόσμου, δειλιάζοντας ἀπό τό βάρος τῆς ἐτικέττας, ἀποφεύγει τόν στιγματισμό, σιωπῶντας. Ἕνα ἄλλο ἰσχυρό φόβητρο γιά τούς ἔχοντας φόβο Θεοῦ, εἶναι ἡ ταμπέλα - φοβερό ἁμάρτημα τοῦ «ἱεροκατήγορου», ἱκανή νά βουλώσει στόματα, «φερμουάρ» ὅπως λένε οἱ διάφοροι ψευδοκήρυκες, δασκαλεμένοι ἀπό τούς διαφημιστές τῆς παναιρέσεως. Πῶς ὅμως, θά προσέξουν οἱ χριστιανοί, σύμφωνα μέ τήν ἐντολή τοῦ Κυρίου, νά γλυτώσουν ἀπό τούς ψευδοποιμένες; Μά, κρίνοντας καί διακρίνοντας. Τό «μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε[1] περὶ βίου ἐστίν, οὗ περὶ πίστεως»[2], λέγει ὁ Χρυσορρήμων, ἡ δέ σιωπή ὅταν ἡ πίστη κινδυνεύει, εἶναι κατά τόν ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ, τό τρίτο εἶδος ἀθεΐας!

2. Ἕνα ἄλλο βῆμα γιά τήν ὁμαλή μετάβαση στό ἀντίχριστο ἐγχείρημα, εἶναι ἡ ἐμφάνιση τοῦ κλήρου. Ὁ κλῆρος θά πρέπει νά ὁμοιάζει μέ τούς παπικούς καί τούς προτεστάντες πάστορες. Ἔτσι οἱ κληρικοί ἄρχισαν νά καλλωπίζονται, νά ψαλιδίζουν ἤ καί νά ξυρίζουν τήν παραδοσιακή γενειάδα καί νά ἐμφανίζονται (κυρίως στό ἐξωτερικό) μέ κουστούμια καί παπικά κολλάρα· καί ὅπως ἔλεγε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, «παπᾶς ἀράσωτος ἄρα ἄσωτος»! Σέ αὐτή τήν κατεύθυνση, βοηθᾶ πολύ ὁ θεσμός τῶν ἄμισθων ἱερέων· ἐμφανίζονται μέ τά ροῦχα τῆς δουλειᾶς καί ξυρισμένοι, ἄν τό ἐπάγγελμα τό ἀπαιτεῖ. Τό πᾶν εἶναι νά συνηθίζει τό «μάτι» τοῦ λαοῦ.

Ἡ ἐμβάθυνση στά λειτουργικά κείμενα, Βίος καί Λόγοι Ἁγ. Πορφυρίου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Ὁ νέος οἶνος εἶναι ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ, εἶναι τό πλήρωμα τοῦ νόμου, εἶναι τό ἱερό Εὐαγγέλιο, εἶναι ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ ὁποῖος προσφέρθηκε ἀπό τόν Κύριό μας καί προσφέρεται καί σήμερα καί πάντοτε διαμέσου τῆς Ἐκκλησίας, διαμέσου τῶν ἱερῶν κειμένων τῆς Ἁγίας Γραφῆς, Παλαιᾶς καί Καινῆς Διαθήκης, διαμέσου τῶν…....

…………«Αὐτός ἔκανε κάτι τέτοιο, ὁ Δαυίδ δηλαδή, γιά νά δείξει τήν συντριβή του. Ἐξύριζε τό κεφάλι του καί ἔριχνε στάχτη σέ αὐτό. Καί ἐκόπτετο καί ὠδύρετο, καί ἔλεγε «λούσω καθ' ἑκάστην νύκτα τήν κλίνη μου»[1]. Καί στήν Καινή Διαθήκη ἔχουμε τέτοια φαινόμενα.

«Πότνια», ἑρμηνεύει τώρα ὁ Ἅγιος τήν λέξη «ποτνιᾶται τῆς παλιγγενεσίας», «Πότνια στήν Ἀρχαία Ἑλλάδα λεγόταν ἡ ἀρχηγός τῶν Μαινάδων γυναικῶν. Οἱ Μαινάδες στήν ἀρχαία ἑλληνική θρησκεία ἦταν γυναῖκες πού τρέχανε ἔξαλλες στόν Κιθαιρώνα μέσα στά πεῦκα καί λατρεύανε τόν σατανᾶ μέ ἕναν τρόπο ὀργιώδη. Εἶναι οἱ Εὐμενάδες, οἱ Βάκχες, οἱ Εὐμενίδες. Οἱ «ποτνιῶντες» ἐρχόντουσαν σέ μιά κατάσταση, σέ μιά σατανική ἔξαρση. Ὁ ποιητής χρησιμοποιεῖ αὐτές τίς λέξεις, ἀλλά τούς δίνει ἄλλο νόημα, δηλαδή νόημα πνευματικό καί ὁ λαός τοῦ Θεοῦ, μοιάζει μόνο ἐξωτερικά μέ αὐτές τίς γυναῖκες οἱ ὁποῖες λάτρευαν τόν σατανᾶ, ἐνῶ ὁ λαός τοῦ Θεοῦ, ἐμπνεόμενος καί πληρούμενος ἀπό τό Πνεῦμα τό Ἅγιο, λατρεύει τόν ἀληθινό Θεό καί ἔρχεται σέ μιά κατάσταση ἐξάρσεως. Τή, λέξη «ἔξαρση» τήν χρησιμοποιοῦμε καί ἐμεῖς οἱ χριστιανοί», λέει ὁ Ἅγιος, «ἀλλά μέ ἐντελῶς διαφορετική ἔννοια. Ὑπάρχει τεράστια διαφορά. Στήν εἰδωλολατρία ἡ ἔξαρση γίνεται μέ ἐνέργεια σατανική. Ἐδῶ, μέ θεία ἐνέργεια. Ἐκεῖ, ὁ σατανᾶς νά καταστρέφει, νά ὑποδουλώνει τήν ψυχή. Ἐδῶ, ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ νά ἐνθουσιάζει, νά ἁγιάζει, νά δημιουργεῖ σκίρτημα στήν ψυχή»[2].

Ἡ Μέλλουσα Κρίση


01 Μαρτίου 2023

Ἀρχιμ. Παύλου Κ. Ντανᾶ

Ἱεροκήρυκος

Η ΜΕΛΛΟΥΣΑ ΚΡΙΣΗ

«Ὡς φοβερά ἡ κρίσις σου, Κύριε, τῶν ἀγγέλων παρισταμένων, τῶν ἀνθρώπων εἰσαγομένων, τῶν βίβλων ἀνεῳγμένων, τῶν ἔργων ἐρευνωμένων, τῶν λογισμῶν ἐξεταζομένων. Ποία κρίσις ἔσται ἐν ἐμοί, τῷ συλληφθέντι ἐν ἁμαρτίαις; Τίς μου τήν φλόγα κατασβέσει; Τίς μου τό σκότος καταλάμψει; εἰ μή, σύ, Κύριε, ἐλεήσεις με, ὡς φιλάνθρωπος».

Στήν Ἀκολουθία τοῦ Μεγάλου Ἀποδείπνου συναντοῦμε ἕνα ἀπό τά πιό διδακτικά τροπάρια τῆς Ἐκκλησίας μας, πού κάνει λόγο γιά τή Μέλλουσα Κρίση.

Στήν ἐποχή μας κυριαρχεῖ ἡ νοοτροπία νά τονίζονται μόνο τά αἰσιόδοξα μηνύματα τοῦ Εὐαγγελίου. Ἔτσι, προτιμοῦν πολλοί νά κηρύττουν αὐτά πού ἀρέσουν στούς ἀνθρώπους καί ὄχι ἐκεῖνα πού θέλει ὁ Θεός. Γι’ αὐτό σπάνια γίνεται λόγος γιά τή Μέλλουσα Κρίση.

Οἱ ὕμνοι τῆς Ἐκκλησίας μας ἀποτελοῦν τήν πεμπτουσία τῆς Πίστεώς μας. Μέσα ἀπό τούς ὕμνους ὁ χριστιανός ζητάει τήν κάθαρσή του ἀπό τά πάθη, τήν ἀναζήτηση τοῦ θείου θελήματος, τήν καλλιέργεια τῶν ἀρετῶν, τό ἔλεος καί τή φιλανθρωπία τοῦ Θεοῦ.

Μέ τόν παραπάνω ὕμνο ὁ ἱερός ὑμνογράφος ὑψώνει ἐναγώνια κραυγή ἱκεσίας πρός τόν Θεό καί ὁμολογεῖ:

«Ὡς φοβερά ἡ κρίσις σου, Κύριε» !

Κρίση εἶναι τό ἐσχατολογικό γεγονός πού συνδέεται μέ τή Δευτέρα Παρουσία τοῦ Χριστοῦ καί την Κοινή Ἀνάσταση. Κατά τή χριστιανική διδασκαλία μετά τήν ὁλοκλήρωση τῆς ἱστορίας τοῦ κόσμου καί τήν τελική ὁριστική νίκη τοῦ Χριστοῦ ἐναντίον τοῦ διαβόλου θά ἀκολουθήσει ἡ κρίση τῶν ἀνθρώπων γιά τή δικαίωση ἤ τήν καταδίκη τους ἀναλόγως μέ τίς πράξεις τους.

Ἡ Κρίση, ὅπως τονίζει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, καλεῖται «Μεγάλη» γιά τρεῖς λόγους:

14 Μαρτίου. Βενεδίκτου ὁσίου (†543)· Εὐσχήμονος ὁμολογητοῦ ἐπισκόπου Λαμψάκου (θ ́ αἰ.). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Θ΄ 9-20, Ι΄ 1-4).

Ησ. 9,9              καὶ γνώσονται πᾶς ὁ λαὸς τοῦ Ἐφραὶμ καὶ οἱ ἐγκαθήμενοι ἐν Σαμαρείᾳ ἐφ᾿ ὕβρει καὶ ὑψηλῇ καρδίᾳ λέγοντες·

Ησ. 9,9                      Θα μάθουν και θα αισθανθούν από προσωπικήν των πλέον πείραν την τιμωρίαν αυτήν όλοι οι πολίται του βασιλείου του Ισραήλ, αυτοί που κατοικούν εις την Σαμάρειαν, οι οποίοι με αυθάδειαν και υψηλόφρονα την ικαρδίαν λέγουν·

Ἀσεβὴς διαθρησκειακὴ συμπροσευχὴ διὰ τοὺς σεισμοπαθεῖς τῆς Τουρκίας καὶ Συρίας!


Ὅταν ὁλόκληρη ἡ ἀνθρωπότητα συγκλονιζόταν ἀπὸ τὸν φοβερὸ σεισμό, κάποιοι ἔσπευσαν νὰ ἐκμεταλλευτοῦν τὸν δρᾶμα τῶν μυριάδων θυμάτων, ὅπως οἱ «δικοί» μας θιασῶτες τοῦ θρησκευτικοῦ συγκρητισμοῦ, προκειμένου νὰ προωθήσουν τὸ πανθρησκειακό τους ὅραμα!

Ὁ «ἅγιος» Ἀμερικῆς ἔσπευσε νὰ διοργανώσει ἀσεβῆ διαθρησκειακὴ προσευχή, νὰ ἐπικαλεστεῖ, μαζὶ μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους, τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ γιὰ τοὺς σεισμοπαθεῖς! Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Σὲ μία κίνηση ὑπέρβασης προέβη Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς κ. Ἐλπιδοφόρος· ὀργάνωσε διαθρησκειακὴ προσευχητικὴ σύναξη γιὰ τὴν Τουρκία καὶ τὴ Συρία στὸ Πανεπιστήμιο Georgetown.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ, 14-3-2023

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ, 14-3-2023 
https://www.youtube.com/live/YZfM30ua_Ng?feature=share

«Νά προσέχεις τόν ἑαυτό σου μήπως ἕνας λόγος κρυμμένος στήν καρδιά σου γίνει ἀνόμημα».


Άγιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος
Προς το Θεόδουλο, λόγος περί νήψεως και αρετής, χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά).

ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΝΗΠΤΙΚΩΝ

2. Ο μέγας νομοθέτης Μωυσής, ή μάλλον το Πνεύμα το Άγιο, θέλοντας να φανερώσει πόσο άμεμπτη και καθαρή και γενική και υψοποιός είναι η αρετή της νήψεως, και θέλοντας να διδάξει πως να την αρχίζουμε και να την εκτελούμε, λέει: «Να προσέχεις τον εαυτό σου μήπως ένας λόγος κρυμμένος στην καρδιά σου γίνει ανόμημα».

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible