Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

Ὁ Θεός μας ὑπομένει/ Ἡ ὑπεράσπιση τοῦ δικαίου -η ευθύνη της αγάπης καί τό χρέος τῆς ὁμολογίας, Ἁγ. Παϊσίου-Πνευματική ἀφύπνιση, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Θεός μας ὑπομένει/ Ἡ ὑπεράσπιση τοῦ δικαίου -η ευθύνη της αγάπης καί τό χρέος τῆς ὁμολογίας, Ἁγ. Παϊσίου-Πνευματική ἀφύπνιση, 26-6-2024,
 Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

 

Συναναστροφή μέ διάκριση μετά τήν Θεία Μετάληψη, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ὁ Χριστός μᾶς δίδαξε νά μοιράζουμε τόν χρόνο μας στήν διακονία τοῦ πλησίον καί στήν ἡσυχία , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ Χριστός μᾶς δίδαξε νά μοιράζουμε τόν χρόνο μας στήν διακονία τοῦ πλησίον καί στήν ἡσυχία , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης
 http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Περί ἐλεημοσύνης_2ο μέρος (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί ἐλεημοσύνης_2ο μέρος (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 08-05-2010

 

Περί ἐλεημοσύνης_1ο μέρος (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 27-03-2010

Περί ἐλεημοσύνης_1ο μέρος (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 27-03-2010

 

Πῶς πρέπει νά συμπεριφερόμαστε στούς πλησίον μας (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Πῶς πρέπει νά συμπεριφερόμαστε στούς πλησίον μας (Εὐεργετινός), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 13-03-2010

 

Ἅγιος δέν εἶναι αὐτός πού κάνει θαύματα ἀλλά αὐτός πού ζεῖ σύμφωνα μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ (Εὐεργετινός). Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἅγιος δέν εἶναι αὐτός πού κάνει θαύματα ἀλλά αὐτός πού ζεῖ σύμφωνα μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ (Εὐεργετινός). Ὁμιλία τοῦ Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Ποιά εἶναι ἡ αἰτία τῶν πειρασμῶν, ποιά ἡ ὠφέλεια καί ποιά ἡ διαφορά τους (Εὐεργετινός)_2, 06-02-2010

Ποιά εἶναι ἡ αἰτία τῶν πειρασμῶν, ποιά ἡ ὠφέλεια καί ποιά ἡ διαφορά τους (Εὐεργετινός)_2, 06-02-2010

 

Οἱ χοροί, ἡ διασκέδαση, τό φαγητό καί τό πῶς πρέπει νά χαίρονται οἱ χριστιανοί (Εὐεργετινός)

Οἱ χοροί, ἡ διασκέδαση, τό φαγητό καί τό πῶς πρέπει νά χαίρονται οἱ χριστιανοί (Εὐεργετινός) 22-2-14

 

Περί πνευματικοῦ ἀγῶνος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί πνευματικοῦ ἀγῶνος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 03-08-2013

 

Γιά τήν ὑπακοή, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιά τήν ὑπακοή, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 29-06-2013

 

Περί Μοναχισμοῦ, 3ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί Μοναχισμοῦ, 3ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 01-06-2013

 

Ὁ ἐσωτερικός θόρυβος τῶν λογισμῶν ἐμποδίζει τήν ὠφέλεια τῆς ἐξωτερικῆς ἡσυχίας , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ὁ ἐσωτερικός θόρυβος τῶν λογισμῶν ἐμποδίζει τήν ὠφέλεια τῆς ἐξωτερικῆς ἡσυχίας , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης 
http://hristospanagia3.blogspot.com

 

Περί Μοναχισμοῦ, 2ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί Μοναχισμοῦ, 2ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 30-03-2013

 

Περί Μοναχισμοῦ, 1ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί Μοναχισμοῦ, 1ο μέρος, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 09-03-2013

 

Γιά τούς Ποιμένες, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιά τούς Ποιμένες, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 02-02-2013

 

Περί τῶν Ἁγίων, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Περί τῶν Ἁγίων, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 26-01-2013

 

Γιά τήν Θεομήτορα, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Γιά τήν Θεομήτορα, Ἁγίου Σιλουανοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 12-01-2013

 

ΜΗΝΟΛΟΓΙΟ ΙΟΥΝΙΟΥ: Πὼς ἀντιδροῦσαν οἱ ἅγιοι στὶς αὐθαιρεσίες τῶν αὐτοκρατόρων



[Στην αρχή του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομοφυλοφίλων – το ομόφυλοι είναι new language – υπήρξε ατμόσφαιρα σύγκρουσης Εκκλησίας και Πολιτείας. Στη συνέχεια, ως παρηγοριά στους πιστούς, τους οικογενειάρχες και την κοινωνία, είχαμε τη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη και την εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου. Ακολούθησαν θερμοί εγκάρδιοι εναγκαλισμοί με την Εξουσία, σταυροφιλήματα και προπαντός προσφορά αγίων Εικόνων στους εκπροσώπους της, τους βδελυσσόμενους την «Εικόνα του Θεού», τον άνθρωπο. Θυμήθηκα έναν Βραζιλιάνο καθολικό επίσκοπο του περασμένου αιώνα, τον Χέλντερ Καμάρα – όταν μιλούσε στη Σορβόνη καρφίτσα δεν έπεφτε – που έλεγε: «Συνηθίσαμε να είμαστε με την εξουσία»…]

Ο άγιος Νικηφόρος (γεν. 758) καταγόταν από αρχοντική οικογένεια: ο πατέρας του Θεόδωρος ήταν πρώτος γραμματέας του παλατιού αλλά εξορίστηκε για την αφοσίωσή του στην Ορθοδοξία. Η μητέρα του, Ευδοκία, αφού φρόντισε για την εκπαίδευση του γιου της, εισήλθε σε μοναστήρι.

Ο Νικηφόρος, ολοκληρώνοντας τις σπουδές του, έγινε πρώτος γραμματέας του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου ΣΤ΄ (780-797) και της αντιβασίλισσας Ειρήνης και έλαβε μέρος στην 7η Οικουμενική Σύνοδο ως εκπρόσωπος του αυτοκράτορα. Αν και λαϊκός, εξελέγη ομόφωνα Πατριάρχης. Ενθρονίστηκε το Πάσχα του 806, αφού ανήλθε διαδοχικά την ιεραρχική κλίμακα από λαϊκός, καταθέτοντας στην Αγία Τράπεζα της Αγίας Σοφίας ένα βιβλίο που είχε συντάξει υπέρ των ιερών εικόνων.

Μόλις ανήλθε στην εξουσία ο Λέων Ε’ ο Αρμένιος , ο Νικηφόρος του ζήτησε να υπογράψει ομολογία ότι δεν θα επέφερε νεωτερισμούς στα θρησκευτικά θέματα. Ο Λέων αρνήθηκε και λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 814 εξέδωσε διάταγμα κατά των σεπτών εικόνων. Τότε ο άγιος Νικηφόρος όρισε νηστεία και αγρυπνία στην Αγία Σοφία. Ο αυτοκράτορας τον κάλεσε τότε στο Παλάτι και τον κατηγόρησε ότι διασαλεύει τη δημόσια τάξη. Ο Πατριάρχης του απάντησε ότι αναμειγνύεται αθεμίτως στα εκκλησιαστικά και ότι εισάγει αίρεση. Μετά τα Θεοφάνεια πολλοί ιεράρχες και κληρικοί συντάχτηκαν με τον αυτοκράτορα και πίεσαν τον Νικηφόρο να υποταχθεί. Ο πατριάρχης προχώρησε σε καθαίρεση των ιερωμένων που είχαν συνταχτεί με την αίρεση.

Ὁ ἅγιος Ἄλμπαν, πρωτομάρτυρας τῆς Ἀγγλίας


Ο άγιος Άλμπαν, πρωτομάρτυρας της Αγγλίας

22 ΙΟΥΝΙΟΥ

Ο άγιος Άλμπαν ήταν ειδωλολάτρης ταπεινής καταγωγής που ζούσε στο Βερουλιάνο (Σαιντ-Άλμπαν της Αγγλίας) και ο οποίος προσέφερε φιλοξενία σε έναν ιεραπόστολο ιερέα που καταδιωκόταν. Βλέποντας ο Άλμπαν τον φιλοξενούμενό του να εγκαρτερεί στην προσευχή ημέρα και νύχτα, δέχτηκε το άγγιγμα της θείας χάριτος και άρχισε να ακολουθεί το παράδειγμά του και να τον ρωτά για την Πίστη του.
Οι διδαχές του άγιου ιερέα έδιωξαν κάθε ίχνος ειδωλολατρικής δεισιδαιμονίας από πάνω του και έλαβε τον φωτισμό του αγίου Βαπτίσματος. Ο Ρωμαίος διοικητής ωστόσο πληροφορήθηκε ότι ο ιεραπόστολος κρυβόταν στο σπίτι του Άλμπαν και έστειλε τους στρατιώτες του για να τον συλλάβουν.
Όταν αυτοί έφθασαν εκεί βρήκαν τον Άλμπαν ντυμένο με τα ρούχα του ιερέα, ο οποίος είχε καταφέρει να φύγει. Δεν πρόβαλε καμμία αντίσταση και οδηγήθηκε στο δικαστήριο την στιγμή που ο δικαστής στεκόταν μπροστά στον βωμό των ψευδών θεών έτοιμος να προσφέρει θυσία. Διαπιστώνοντας ότι είχε ξεγελαστεί, εξοργίστηκε και απείλησε τον Άλμπαν με θάνατο αν αρνιόταν να παραδώσει τον φυγάδα και να εκδηλώσει την ευσέβειά του απέναντι στους θεούς.
Όταν του ζητήθηκε να δηλώσει ποιος είναι, ο Άλμπαν απάντησε με θάρρος ότι πλέον ήταν χριστιανός, τόσο κατ’ όνομα όσο και κατά τον τρόπο του βίου, ενέπαιξε δε τα άψυχα είδωλα που δεν μπορούν να εισακούσουν αυτούς που τα λατρεύουν και προσφέρουν σε αυτά τις προσευχές τους, ενώ αντίθετα προξενούν την αιώνια καταδίκη τους.

Στηρίζουμε τὶς ὑγιεῖς ἀντιδράσεις ἀπέναντι στὸ Europride τῆς Θεσσαλονίκης

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Θέσπιδος 11 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 210 8025211 estiapm@gmail.com

Ἡ Θεσσαλονίκη, θὰ φιλοξενήσει τὴν πανευρωπαϊκὴ διοργάνωση ΛΟΑΤΚΙ Europride ἀπὸ 21 ἕως 29 Ἰουνίου, ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Δήμου Θεσσαλονίκης καὶ μὲ χορηγοὺς τὴ ΧΑΝΘ (Χριστιανικὴ Ἀδελφότης Νέων Θεσσαλονίκης), τὴν ActionAid, τὸ γαλλικὸ προξενεῖο τῆς Θεσσαλονίκης κ.λπ.
Παράλληλα, θὰ λάβει χώρα καὶ στὴν Ἀθήνα στὶς 15 Ἰουνίου τὸ καθιερωμένο Athens Pride ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ Δήμου Ἀθηναίων καὶ μὲ χορηγοὺς τὴ Vodafone, τὴ Google, τὴ Heineken, τὰ Lidl, τὴν ὑποστήριξη τοῦ Ἐθνικοῦ Θεάτρου, τοῦ ἱδρύματος Σταῦρος Νιάρχος, τῆς Aegean κ.λπ.
Τὸ ΛΟΑΤΚΙ κίνημα δὲν ἀρκεῖται στὸ ὅτι ἔχουν ὑλοποιηθεῖ νομοθετικὰ ὅλες οἱ παραφυσικὲς ἀπαιτήσεις του, ἀλλὰ ἐπιμένει νὰ στοχοποιεῖ τὴν κανονικότητα, μέσῳ τῆς χυδαιότητας καὶ τῆς πρόκλησης. Μὲ φασιστικὸ τρόπο ἐπιβάλλει... τὴν ἀτζέντα του, μὲ τὴ δύναμη τῆς ἐξουσίας, τῆς προπαγάνδας καὶ τοῦ χρήματος. Στὰ πλαίσια αὐτῆς τῆς ἐπιβολῆς, ἀναγκάζονται οἱ οἰκογενειάρχες τῆς ἁγιοτόκου Θεσσαλονίκης καὶ τὰ παιδιά τους, νὰ παραμένουν κλεισμένοι στὰ σπίτια τους γιὰ ἐννέα ἡμέρες, προκειμένου νὰ μὴν ἀντικρύσουν σοδομιτικὰ θεάματα ποὺ προσβάλλουν κατάφωρα τὴ δημοσία αἰδῶ καὶ τὰ χρηστὰ ἤθη.

Ὅμως, ὑπάρχουν καὶ πολῖτες ποὺ ἀντιδροῦν καὶ διοργανώνουν εἰρηνικὲς συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, τὶς ὁποῖες ἐπικροτοῦμε καὶ στηρίζουμε, ἐφόσον κινοῦνται στὰ πλαίσια τῆς εὐπρέπειας καὶ νομιμότητας. Ἡ χρησιμότητα αὐτῶν τῶν κινητοποιήσεων ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὴν ἐνόχληση ποὺ προκαλοῦν στὶς σκοτεινὲς δυνάμεις ποὺ διοργανώνουν καὶ στηρίζουν τὰ pride, κυρίως στὰ μονοφωνικὰ ΜΜΕ.

Μνήμη τῶν πρωτοκορυφαίων ἀποστόλων Πέτρου καί Παύλου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο


ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ[:Β΄Κορ.11,21-33 και 12,1-9]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Κατὰ ἀτιμίαν λέγω, ὡς ὅτι ἡμεῖς ἠσθενήσαμεν. ἐν ᾧ δ᾿ ἄν τις τολμᾷ, ἐν ἀφροσύνῃ λέγω, τολμῶ κἀγώ (:Με ντροπή μου το λέω, σαν να υπήρξαμε εμείς ασθενείς και να μην μπορούσαμε να σας κάνουμε ό,τι σας έκαναν εκείνοι. Μάθετε όμως ότι για οτιδήποτε κι αν τολμά να καυχηθεί κανείς –με αφροσύνη το λέγω αυτό– τολμώ κι εγώ να καυχηθώ)»[Β΄Κορ.11,21].

Κοίταξέ τον πώς αναδύεται πάλι και πώς χρησιμοποιεί και απολογία και εκ των προτέρων διόρθωση· αν και έχει πει ήδη πολλά τέτοια: Β΄ Κορ. 11,1 «Ὄφελον ἀνείχεσθέ μου μικρὸν τῇ ἀφροσύνῃ · ἀλλὰ καὶ ἀνέχεσθέ μου (:Μακάρι να μου δείχνατε ανοχή σε κάποια μικρή ανοησία που θα κάνω με το να σας διηγηθώ τα όσα ο Κύριος κατόρθωσε μέσα από εμένα. Αλλά έχω πεποίθηση ότι με ανέχεστε)» ·και πάλι: Β΄Κορ. 11,16: «Πάλιν λέγω, μὴ τίς με δόξῃ ἄφρονα εἶναι(:Πάλι λέω εκείνο που σας είπα προηγουμένως˙ δηλαδή, μη με θεωρήσει κανείς από σας ότι είμαι άφρων και ανόητος, επειδή θα επαινέσω τον εαυτό μου)»· Β΄Κορ. 11,17-19: «Ὃ λαλῶ οὐ λαλῶ κατὰ Κύριον, ἀλλ᾿ ὡς ἐν ἀφροσύνῃ, ἐν ταύτῃ τῇ ὑποστάσει τῆς καυχήσεως. Ἐπεὶ πολλοὶ καυχῶνται κατὰ τὴν σάρκα, κἀγὼ καυχήσομαι· ἡδέως γὰρ ἀνέχεσθε τῶν ἀφρόνων φρόνιμοι ὄντες (:Εκείνο που θα πω επαινώντας τον εαυτό μου, δεν θα το πω ως δούλος ταπεινός του Κυρίου, αλλά θα το πω σαν να έγινα άμυαλος και ανόητος από την πεποίθησή μου ότι έχω κι εγώ δικαίωμα να καυχιέμαι. Αφού πολλοί καυχώνται για εξωτερικά ανθρώπινα προτερήματα, θα καυχηθώ κι εγώ. Και θα καυχηθώ, διότι με μεγάλη ευχαρίστηση ανέχεστε τους άφρονες και ανόητους, ενώ είστε συνετοί)». Και εδώ πάλι: «Ἐν ᾧ δ᾿ ἄν τις τολμᾷ, ἐν ἀφροσύνῃ λέγω, τολμῶ κἀγώ(:Μάθετε όμως ότι για οτιδήποτε κι αν τολμά να καυχηθεί κανείς – κάνω τρέλα που το λέω – τολμώ κι εγώ να καυχηθώ)»[Β΄Κορ.11,21].

Τόλμη και ανοησία ονομάζει το να λέει κάτι μεγάλο για τον εαυτό του, και αυτά ενώ είναι ανάγκη, για να μας διδάξει να το αποφεύγουμε στην υπόλοιπη ζωή μας Διότι αν ακόμη και όταν εφαρμόσουμε όλες τις εντολές, πρέπει να ονομάζουμε αχρείους τους εαυτούς μας, ποιας συγνώμης θα ήταν άξιος αυτός που επαινεί τον εαυτό του και κομπάζει ενώ δεν υπάρχει καμία ανάγκη; Γι'αυτό και ο Φαρισαίος έπαθε αυτά που έπαθε, και ναυάγησε μέσα στον λιμένα, διότι προσέκρουσε σε αυτόν τον σκόπελο. Για τον λόγο αυτό και ο Παύλος, αν και βλέπει ότι υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ανάγκη, πάλι με δισταγμό προβάλλει, και συνεχώς υπενθυμίζει ότι είναι ανοησία αυτό το πράγμα. Και μόνο τότε κάνει το τόλμημα, αφού προβάλλει την δικαιολογία ότι πράγματι είναι ανάγκη, και λέγει: «῾Εβραῖοί εἰσι; κἀγώ· ᾿Ισραηλῖταί εἰσι; κἀγώ(:Για ποιο προτέρημα και προσόν καυχώνται; Καυχώνται ότι είναι Εβραίοι; Κι εγώ είμαι Εβραίος και μιλώ την αραμαϊκή γλώσσα. Καυχώνται ότι είναι Ισραηλίτες; Είμαι κι εγώ απόγονος του Ισραήλ)» [Β΄Κορ.11,22]. Διότι δεν ήταν Ισραηλίτες όλοι οι Εβραίοι· επειδή και οι Αμμανίτες και οι Μωαβίτες ήσαν Εβραίοι. Για τον λόγο αυτόν πρόσθεσε, αφαιρώντας το θεωρούμενο ως πλεονέκτημα της ευγενούς καταγωγής, και λέει: «Σπέρμα ᾿Αβραάμ εἰσι; κἀγώ· διάκονοι Χριστοῦ εἰσι;

Μὲ μὶὰ καρδιὰ στὸ Χριστό! +Ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης.


σ.σ. Πόσο επίκαιρος είναι ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης! «Βαβὲλ ἡ οἰκογένεια. Βαβὲλ τὸ σχολεῖο. Βαβὲλ τὸ πανεπιστήμιο, τὸ κοινοβούλιο, ἡ πολιτική… Σύγχυσις καὶ ταραχή. Γιατί; Διότι λείπει τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο. »

«Ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό» (Πράξ. 2,1)

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, εἶνε μία ἀπὸ τὶς πιὸ μεγάλες ἑορτές. Σήμερα ἦρθε τὸ Πνεῦμα τὸ ἅγιο στοὺς ἀποστόλους.

Ἀπ᾿ ὅλα τὰ νοήματα, ποὺ ἔχει σήμερα στὴ λατρεία ἡ Ἐκκλησία μας, θὰ σᾶς παρακαλέσω νὰ προσέξουμε τὸν στίχο τοῦ ἀποστόλου τὸν ὁποῖο καὶ προέταξα στὴν ἀρχὴ ὡς ῥητό.


Λέει· «Ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό» (Πράξ. 2,1). Τί σημαίνουν τὰ λόγια αὐτά; Ὅταν συμπληρωνόταν ἡ ἡμέρα τῆς πεντηκοστῆς, δέκα μέρες μετὰ τὴν ἀνάληψι τοῦ Κυρίου καὶ πενήντα μέρες μετὰ τὴν ἀνάστασί του, τότε ποὺ εἶχαν μαζευτῆ στὰ Ἰεροσόλυμα ἀπὸ παντοῦ ὅλοι οἱ Ἑβραῖοι, τότε «ἦσαν ἅπαντες (οἱ ἀπόστολοι) ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό». Ἦταν στὸ ἀνώγειο ἐκεῖνο ὅπου ἔγινε ὁ Μυστικὸς Δεῖπνος, ἐκεῖ ὅπου ἐμφανίστηκε ὁ Ἰησοῦς κεκλεισμένων τῶν θυρῶν καὶ εἶπε τὸ «Εἰρήνη ὑμῖν» (Ἰω. 20,19).

«Ἦσαν ἅπαντες» συγκεντρωμένοι. Ὄχι ἁπλῶς πάντες, ἀλλὰ «ἅπαντες». Δὲν ἀπουσίαζε οὔτε ἕνας. Ἦταν πρῶτα – πρῶτα οἱ δώδεκα ἀπόστολοι· στὴ θέσι τοῦ Ἰούδα εἶχε ἐκλεγῆ ὁ Ματθίας. Ἦταν ἔπειτα οἱ ἑβδομήκοντα ἀπόστολοι. Ἦταν ἀκόμη ὁ ὅμιλος τῶν μυροφόρων γυναικῶν. Καὶ κοντὰ στὶς μυροφόρες ἡ παμφαὴς σελήνη, ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος.

Δὲν ἀρκεῖ ὅμως νὰ εἶνε μόνο μαζεμένοι. Γιατὶ κ᾿ ἐμεῖς μπορεῖ νὰ μαζευτοῦμε. Καὶ τὰ θηρία μαζεύονται. Καὶ οἱ λῃσταὶ μαζεύονται ὅλοι μαζί. Δὲν εἶνε ἁπλῶς τὸ νὰ μαζευτοῦμε. Σημασία ἔχει ἡ ἄλλη λέξι ποὺ λέει ὁ ἀπόστολος. Γιατὶ δὲν ὑπάρχει τίποτε περιττὸ στὰ θεόπνευστα λόγια. Καὶ μία ἀκόμη λέξι, καὶ μία τελεία μέσα στὸ ἱερὸ κείμενο ἔχει τεράστια σημασία. Ὅλη ἡ σημασία τοῦ ἀποστόλου σήμερα ποῦ βρίσκεται· ὅτι ὅλοι αὐτοί, ποὺ ἦταν μαζεμένοι, δὲν ἦταν μαζεμένοι γιὰ φαγοπότι, γιὰ διασκέδασι, γιὰ χορό, γιὰ πάρτυ, γιὰ τίποτε ἄλλο, λ.χ. γιὰ ποδοσφαιρικὰ μὰτς κ.λπ.. Ἀλλὰ ἦταν μαζεμένοι «ὁμοθυμαδόν». Τί θὰ πῇ αὐτὸ τὸ «ὁμοθυμαδόν»;

27 Ἰουνίου. Σαμψὼν ὁσίου τοῦ ξενοδόχου (†530). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Πέμπτης α΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Ῥωμ. α΄ 28 - β΄ 9).

Ρωμ. 1,28          Καὶ καθὼς οὐκ ἐδοκίμασαν τὸν Θεὸν ἔχειν ἐν ἐπιγνώσει, παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα,

Ρωμ. 1,28                  Και καθώς δεν έκριναν καλόν και δεν ηθέλησαν να κατέχουν την αληθή και σοφήν γνώσιν περί του Θεού, παρεχώρησεν ο Θεός να παραδοθούν και υποδουλωθούν εις νουν ανίκανον να διακρίνη το ορθόν, με αποτέλεσμα να διαπράττουν αυτά τα απρεπή και επαίσχυντα.

Ὁ Πρωθυπουργὸς ἀπέφυγε τὴν ὁμολογίαν.

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου- Συγγραφέως- ἐκδότου

Μετὰ τὸ δυσμενὲς ἐκλογικὸν ἀποτέλεσμα διὰ τὸ κόμμα τῆς Νέας Δημοκρατίας, ὁ Πρωθυπουργὸς κ. Μητσοτάκης ἐδήλωσεν ὅτι ἡ αἰτία ἦτο ἡ ἀκρίβεια καὶ ἀπέφυγε νὰ ὁμολογήση ὅτι ἡ κυρία αἰτία ἦτο ἡ ὑπ’ αὐτοῦ ἐπίμονος νομοθέτησις τοῦ ψευδογάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων.

Μὲ τὴν νομοθετικὴν αὐτὴν ἐνέργειάν του, ὁ Πρωθυπουρ­γὸς ἐπρόδωσε τὸ Εὐαγγέλιον εἰς τὸ ὁποῖον ἔχει ὁρκισθῆ, ἐνομοθέτησε τὴν σαρκικὴν παρὰ φύσιν ἀσέλγειαν, διέφθειρε τὰ χρηστὰ ἤθη, διέστρεψε τὴν ἀνθρωπίνην φυσιολογίαν, περι­εφρόνησε προκλητικῶς τὴν σαρωτικὴν πλειοψηφίαν τοῦ λαοῦ καὶ παρουσίασε τοὺς κολασμένους καὶ καταδεδικασμένους εἰς αἰώνιον πνευματικὸν θάνατον ἀμετανοήτους ὁμοφυλοφίλους ὡς κατὰ πάντα φυσιολογικούς.

Κατ’ αὐτὸν τὸν τρόπον, ὁ ἀφωρισμένος καὶ ἀνάξιος τῆς Ἐκ­κλησίας καὶ τῆς Πατρίδος σημερινὸς Πρωθυπουργὸς προβάλλει τὴν ὁμοφυλοφιλίαν ὡς κάτι τὸ ἐντελῶς ἀκατηγόρητον καὶ δυνάμενον νὰ ἐπεκταθῆ εἰς ὁλόκληρον τὴν κοινωνίαν. Ὡς ἔχω γράψει, ἡ ὁμοφυλοφιλία εἶναι ὁ ἀφανισμὸς τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Ἐὰν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι γίνουν ὁμοφυλόφιλοι, ὡς ἐπιδιώκεται, μετὰ ἀπὸ ἔτη, δὲν θὰ ὑπάρχη οὐδεὶς ἄνθρωπος εἰς τὴν γῆν.

Στὸ Ἅγιον Ὅρος οἱ πατέρες ‘ἁγιάζονται’ μὲ τὸν δήμαρχο Θεσσαλονίκης ποὺ ἀνοίγει τὴν πόλη σὲ σαράντα χιλιάδες σοδομιστές!!


Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στις 14/6/2024, μία ακριβώς εβδομάδα πριν την έναρξη του βρωμερού europride, βρέθηκε στο Άγιον Όρος με αφορμή την εγκαθίδρυση της νέας Ιεράς Επιστασίας. [περισσότερα theopinion.gr] Στην φωτογραφία τον βλέπουμε να εκκλησιάζεται μαζί με τους πατέρες στον Ιερό Ναό του Πρωτάτου στις Καρυές.

Οἱ πέντε πόλεις ἐκεῖνες τῶν Σοδομιτῶν...

Οι πέντε πόλεις εκείνες των Σοδομιτών από την άμετρη πολυφαγία και πολυπoσία οι άνθρωποι ζώντας ασώτως και αισχρουργώντας την βδελυρή εκείνη αμαρτία της αρσενοκοιτίας (ομοφυλοφιλίας), πολύ ετιμωρήθησαν από τον Θεό στον κόσμο αυτόν και στον μέλλοντα θα κολασθούν εδώ έβρεξε πυρ εξ ουρανού και κατέκαυσεν αυτούς, εκεί όμως άλλο πυρ άσβεστο τους αναμένει...


Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης


(154η Κατήχηση Του ασώτου. Περί εγκρατείας και της προκειμένης ομολογίας.. σελ. 364 εκδ. Συνοδία Σπυρίδωνος Ιερομονάχου Νέα Σκήτη Αγίου Όρους)
https://proskynitis.blogspot.com/2024/06/blog-post_862.html

Νά ἐπιδιώκουμε τήν ἡσυχαστική ζωή χωρίς ἀλαζονεία καί οἴηση, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible