Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Εἰσαγωγή περί πνευματικοῦ νόμου, Ἀγιου Μάρκου Ἀσκητοῦ, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_196. Εισαγωγή περί πνευματικού νόμου, Άγιου Μάρκου Ασκητού, Τα 200 κεφάλαια περί του πνευματικού νόμου, Φιλοκαλία τόμος Α', 21-12-2021, Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Παραδείγματα ὅτι πρέπει νά ἐξαγορευόμαστε τούς λογισμούς, Ἀρχιμ. Σάββα Ἀγιορείτου

 ΚΗΡΥΓΜΑ_195. Παραδειγματα που πείθουν ότι πρέπει νά ἐξαγορευόμαστε τούς λογισμούς μας, Λεόντιο ἡγούμενο- Αββά Κασσιανού, Φιλοκαλία τόμος Α', 20-12-2021, Αρχιμ. Σάββα Αγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

«Ἡ Πατερική Στάση γιά τά Ἐμβόλια» Συνέντευξη μέ τόν π. Σάββα Ἁγιορείτη, Μέρος Α΄






Πρωτοπρεσβύτερος Πέτρος Χίρς (στό ἑξῆς: π. Πέτρος): Σήμερα στήν ἐκπομπή μας «Τό Ὀρθόδοξο Ἦθος» τό πρῶτο μέρος τῆς συνέντευξής μας μέ τόν π. Σάββα Ἁγιορείτη. Καί θά ἀσχοληθοῦμε μέ τέσσερα θέματα:

- Κυτταρικές σειρές ἀπό ἐκτρωμένα ἔμβρυα στήν παραγωγή ἐμβολίου

- Ἡ στάση Ὀρθοδόξων Βιοηθικῶν γιά τήν χρήση τῶν κυττάρων στά φάρμακα

- Ἡ ἀπαγόρευση τῶν ἀνεμβολιασμένων στούς ναούς καί

- Ἡ ἀλλαγή πού παρατηρεῖται σέ πολλούς ἐμβολιασμένους.

Εἴμαστε εὐγνώμονες στόν Θεό π. Σάββα, πού μᾶς ἀξιώσε πάλι νά βρεθοῦμε καί νά τά ποῦμε.. δύο λόγια γιά τό καλό τῶν συνανθρώπων μας, ὅσο μποροῦμε νά βοηθήσουμε στόν ἀγώνα τους. Εὐχαριστοῦμε πολύ πού ἤρθατε στό κάλεσμά μας καί εἴμαστε ἐδῶ μαζί.

Πατήρ Σάββας Ἁγιορείτης (στό ἑξῆς: π. Σάββας): Καί ἐγώ εὐχαριστῶ γιά τήν τιμή πού μοῦ κάνετε μέ τήν πρόσκληση, τόν Πανάγιο Τριαδικό Θεό πρῶτα ἀπ’ ὅλα καί μετά καί σᾶς.

π. Πέτρος : Δόξα τῷ Θεῷ! Καί οἱ δυσκολίες -ἑνάμισης χρόνος πέρασε πού σᾶς εἴδαμε τελευταία φορά- καί βέβαια οἱ δυσκολίες, ὅπως ὅλοι γνωρίζουμε, συνεχίζουνε καί πολύ! Ὁ κόσμος ψάχνει παρηγορία ἀλλά καί ἀπαντήσεις. Καί ἔχουμε πολλές ἐρωτήσεις ἀπό τούς πιστούς στό ἐξωτερικό. Δέν ἔχουμε καμία σειρά.. ἐδῶ πέρα θά σᾶς πῶ καί ὁ Θεός νά μᾶς φωτίσει, βῆμα-βῆμα νά προσπαθοῦμε ν΄ ἀπαντήσουμε.

Ἔχουμε στό ἐξωτερικό, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, δυστυχῶς, ἔχει δώσει πολλή ἐξουσία, ὅπως φαίνεται παντοῦ, στόν ἐπιστήμονα. Σχεδόν ἀκολουθοῦμε, κλῆρος καί λαός, τούς ἐπιστήμονες καί τήν ὀρθολογιστική προσέγγιση τῶν πραγμάτων. Καί λένε ὅτι μέ κάποιο τρόπο, ὅτι παρά.. γνωστό εἶναι ὅτι αὐτά τά ἐμβόλια ἔχουν γίνει χρησιμοποιώντας τά κύτταρα ἐκτρωθέντων ἐμβρύων-παιδιῶν, ὅτι ἠθικά δέν μᾶς ἐμποδίζει αὐτό νά τό πάρουμε καί μάλιστα ὅτι θά ὠφεληθοῦμε πολύ ἀπό τά ἐμβόλια! Τί ἔχουμε ἀπό τήν Πατερική Παράδοση καί τήν μαρτυρία τῶν Ἁγίων νά ποῦμε γιά αὐτή τήν στάση;

π. Σάββας : Ναί.. Εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν ἐρώτηση. Ἔχουμε νά ποῦμε αὐτό πού λέει ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης: ὅτι ὁ Χριστιανός μέ τρεῖς τρόπους συμμετέχει στό κακό πού κάνει ὁ ἄλλος, ὁ πλησίον του. Ὁ πρῶτος τρόπος εἶναι ὅταν τόν βοηθᾶ. Κάνει κάποιος, ἄς ποῦμε, μία ἔκτρωση καί ὁ ἄλλος τόν συνοδεύει, τόν βοηθᾶ χρηματικά κ.λ.π. Ὁ δεύτερος τρόπος εἶναι ὅταν κανείς δέν συμπράττει, δέν βοηθᾶ στό κακό πού κάνει ὁ πλησίον του, ἀλλά τόν ἐπαινεῖ, τοῦ λέει, ναί.. καλά κάνεις, πολύ καλά καί μπράβο σου! Πάλι κάνει τό ἴδιο σφάλμα. Δηλαδή τό ἴδιο ἁμάρτημα πού κάνει αὐτός πού πράττει τό κακό, τό κάνει καί ὁ ἄλλος πού τόν ἐπαινεῖ καί λέει, μπράβο, καλά κάνεις. Καί ἡ τρίτη περίπτωση συμμετοχῆς στό κακό πού κάνει ὁ ἄλλος, εἶναι ὅταν κανείς δέν συμπράττει, δέν βοηθάει δηλαδή στό κακό, δέν ἐπαινεῖ, ἀλλά σιωπᾶ. Ἐνῶ βλέπει τόν ἄλλον ν’ ἁμαρτάνει, νά κάνει τό κακό, δέν λέει τίποτα. Τόν ἀφήνει νά τό κάνει. Καί σέ αὐτή τήν περίπτωση, λένε οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ὁ Ἅγιος Νικόδημος συγκεκριμένα, κάνεις τό ἴδιο λάθος, συμμετέχεις δηλαδή ἐσύ ἐνεργά στήν ἁμαρτία τοῦ ἄλλου.

Τώρα στό συγκεκριμένο θέμα τῶν ἐμβολίων ἔχουμε τήν πρώτη περίπτωση. Συμπράττουμε καί συνευδοκοῦμε στό ἔγκλημα αὐτό, τό ὁποῖο ἀποδεδειγμένα γίνεται. Καί εἶναι πολλαπλοί φόνοι ἐμβρύων, τά ὁποῖα ἐκτρώνονται μέ αὐτόν τόν σκοπό καί γιά αὐτόν τόν σκοπό, δηλαδή γιά τήν παραγωγή αὐτῶν τῶν ἐμβολίων, διαβολίων θά λέγαμε καλύτερα, γιατί; Οἱ ἴδιοι αὐτοί οἱ ἐπιστήμονες πού τά κατασκευάζουν, μᾶς λένε ὅτι, εἴτε στό στάδιο τοῦ πειραματικοῦ ἐλέγχου εἴτε στό στάδιο τῆς παραγωγῆς, χρησιμοποιοῦνται κυτταρικές σειρές, οἱ ὁποῖες παράγονται -θά τολμοῦσα νά πῶ- μέ ἕναν φρικώδη τρόπο!

Ὁ σαρκικός νοῦς


Ό σαρκικός νους

Στην ειδωλολατρία συνήθως εκπίπτουν όλοι εκείνοι που έχουν ως οδηγό στην ζωή τους το σαρκικό φρόνημα, «τον νου της σαρκός». Αυτό είναι αναμενόμενο, αφού το φρόνημα των αισθήσεων σταθμίζει τους πάντες και τα πάντα με τα δικά της πενιχρά μέτρα. Μήπως τάχα, έχοντας ως μέτρο αυτό το φρόνημα, μπορεί να μετρηθεί ο Αμέτρητος; Ενώ Αυτός είναι εκεί, πλάι του, στο θεανθρώπινο σώμα Του, στην Εκκλησία, ο δούλος του σαρκικού φρονήματος ταλανίζεται και αυτοκτονεί με την ίδια του την πλάνη «εἰκῆ φυσιούμενος ὑπὸ τοῦ νοὸς τῆς σαρκὸς αὐτοῦ» Ωστόσο, κάθε άνθρωπος μπορεί να γνωρίσει την αλήθεια και να επιτύχει την ανάπτυξη του σε όλες τις τελειότητες της αληθείας, αν με όλο του το είναι οικοδομηθεί στο θεανθρώπινο σώμα της Εκκλησίας και ενωθεί παντοτινά με την κεφαλή Της, τον Θεάνθρωπο Χριστό, διότι «οὐ κρατῶν τὴν Κεφαλήν, ἐξ οὗ τὸ πᾶν σῶμα ἐπιχορηγούμενον καὶ συμβιβαζόμενον διὰ τῶν ἁφῶν καὶ συνδέσμων αὔξει τὴν τοῦ Θεοῦ». Με την ίδια ανάπτυξη αυξάνονται, προοδεύουν και όλοι εκείνοι που συναποτελούν αυτό το σώμα, δηλαδή τα μέλη της Εκκλησίας, που αναπτύσσονται, καθένας κατά το μέτρο του ζήλου του, «εἰς ἄνδρα τέλειον, εἰς μέτρον ἡλικίας τοῦ πληρώματος τοῦ Χριστοῦ».

Πῶς ἐργάζονται οἱ αἱρέσεις

Ἀντιγραφή - Μετάφραση - Ἐπιμέλεια:
Σάββας Ἠλιάδης

Ἐφίμωσεν τούς δαίμονας (ὁ Κύριος). Ἤν μέν γάρ ἀληθές το παρ' αὐτῶν λεγόμενον καί οὐκ ἐψεύδοντο τότε λέγοντες ὅτι Σύ εἰ, ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ καί ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ ἀλλ' οὐκ ἤθελε δι' ἀκαθάρτου στόματος τήν ἀλήθειαν προφέρεσθαι καί μάλιστα δι' ἐκείνων, ἶνα μή προφάσει ταύτης ἐπιμίξαντες τό ἴδιον θέλημα τῆς κακίας, ἐπισπείρωσι τοῦτο, καθεύδουσι τοῖς ἀνθρώποις...
Τοιοῦτος γάρ ὁ τρόπος τῆς ἀντικειμένης ἐνεργείας ἐστί. Τοιαῦτα δέ τά τῶν αἱρέσεων συγκροτήματα τυγχάνει. Πατέρα γάρ ἑκάστη τῆς ἰδίας ἐπινοίας ἔχουσα τόν διάβολον... καί αἰσχυνομένη τό τούτου μισητόν ὄνομα προφέρειν, ὑποκρίνεται τό καλόν καί
ὑπέρ πᾶν ὄνομα τοῦ Σωτῆρος, τάς τε τῶν Γραφῶν λέξεις περιβάλλεται. Καί λέγει μέν τά ρήματα, κλέπτει δέ τήν διάνοιαν τήν ἀληθῆ. (Μ. Ἀθανάσιος)

Τούς φίμωσε τούς δαίμονες ὁ Κύριος. Ἦταν βέβαια ἀλήθεια αὐτό πού λεγόταν ἀπό αὐτούς καί δέν ἔλεγαν ψέματα, ὅτι Αὐτός εἶναι ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ καί ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ. Ἀλλά δέν ἤθελε νά προφέρεται ἡ ἀλήθεια ἀπό ἀκάθαρτα στόματα καί μάλιστα ἀπό ἐκεῖνα, ἔτσι ὥστε μέ αὐτήν τήν πρόφαση καί ἀφοῦ ἀνακατέψουν τό δικό τους τό κακό θέλημα, νά τό διασπείρουν, καθώς οἱ ἄνθρωποι θά βρίσκονται σέ πνευματική νάρκη. Τέτοια εἶναι, λοιπόν, ἡ μέθοδος τῆς δαιμονικῆς ἐνέργειας' τέτοιες δέ συμβαίνει νά εἶναι καί οἱ ὀργανώσεις τῶν αἱρέσεων. Καθεμία ἔχει πατέρα τῆς δικῆς της ἐπινοήσεως τόν διάβολο καί, ἐπειδή ντρέπεται νά προφέρει τό μισητό ὄνομά του, ὑποκρίνεται καί χρησιμοποιεῖ τό καλό καί ἀνώτερο ὄνομα πάντων, τό ὄνομα τοῦ Σωτῆρος καί ἐπιπλέον τό διανθίζει μέ τίς λέξεις τῶν Ἁγίων Γραφῶν. Καί, λέει μέν τά λόγια, ἀλλά ἁρπάζει καί κλέβει τήν διάνοια, πού ζεῖ στήν ἀλήθεια.
Ἀντιγραφή - Μετάφραση - Ἐπιμέλεια:
Σάββας Ἠλιάδης


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2021/12/blog-post_966.html#more

Περί μοίρας καί προνοίας, Λόγος Ε΄ (Ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος)

Οδυνηρές οι συνέπειες στη ζωή του ανθρώπου όταν πιστέψει στη μοίρα και το πεπρωμένο

Καμιά διδασκαλία, αγαπητέ μου, δεν είναι τόσο πονηρή πραγματικά, και τόσο γεμάτη από αγιάτρευτη σήψη, όσο η διδασκαλία του πεπρωμένου και της μοίρας. Γιατί, αφού ενσταλάξει στις ψυχές εκείνων, που με τρόπο ανόητο την αποδέχτηκαν, ιδέα βλάσφημη και ολέθρια, και τους πείσει να λένε για το Θεό τέτοια πράγματα, που δεν τα λέει κανείς ούτε για τους δαίμονες, φέρνει σύγχυση στη ζωή τους κι όλα τα γεμίζει με θόρυβο και μεγάλη ταραχή.

Και όλα όσα μας έχει δώσει ο Θεός και η φύση, με τους προφήτες και τους αγίους άνδρες, για να μας διδάξουν και να μας διορθώσουν, όλα τα ανατρέπει και τα καταργεί και τα δείχνει περιττά. Και κάνει το ίδιο, όπως όταν ένας με άρρωστο σώμα που χρειάζεται φάρμακα, και ενώ βρίσκονται κοντά του γιατροί που παρασκευάζουν τα φάρμακα, εκείνος αποφασίζει να μη χρησιμοποιήσει κανένα φάρμακο, ούτε να κάνει κάτι για να απαλλαγεί από την αρρώστια, αλλά να αφήσει τον εαυτό του αδιάφορο και άπρακτο να περιμένει τον αξιοθρήνητο θάνατο. Ή μήπως έτσι δε λέει η μοίρα; Κανένας να μην παρακινεί κάτι χρήσιμο, κανένας να μην ακούει άλλον που παρακινεί. Μάταια υπάρχουν οι νόμοι και οι δικαστές, μάταιες οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές, μάταιος ο φόβος της τιμωρίας, μάταιες οι τιμές και τα βραβεία στους ενάρετους. Ούτε αν ενδιαφερθείς έχεις κάποιο όφελος, ούτε αν αδιαφορήσεις θα ζημιωθείς σε τίποτε. Ούτε όταν είσαι παιδί να πηγαίνεις στο σχολείο, ούτε όταν γίνεις άνδρας να υπακούς στους νόμους, να μη δίνεις προσοχή σε χρήσιμες συμβουλές και νουθεσίες. Τι μπορεί να σου προσφέρει ο κόπος; Όπως το ανερμάτιστο πλοίο που είναι χωρίς ναύτες και κυβερνήτη, έτσι ας φέρεσαι κι εσύ εγκαταλείποντας το πηδάλιο του νου σου στην τρικυμία. Πες μου, θέλεις να τα παραδεχτούμε αυτά που λέγονται για τη μοίρα και να μην κάνουμε τίποτε για να σώσουμε τη ζωή μας;

Ας αφήσουμε όμως για λίγο το ζήτημα της ψυχής κι ας συζητήσουμε γι’ αυτήν εδώ τη ζωή. Να παραδεχτούμε τη μοίρα που τα λέει αυτά, κι ούτε τους υπηρέτες που σφάλλουν να τιμωρήσουμε, ούτε τους παρασυρμένους στην ακολασία να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε, ούτε τους παρανόμους να οδηγήσουμε στο δικαστήριο, ούτε στους νόμους να υπακούσουμε; Θα ήθελα να συμβούν έστω για λίγο αυτά, ώστε να μπορέσετε να διαπιστώσετε στην πράξη αυτή την ολέθρια και βλαβερή διδασκαλία.

Πρόλογος εἰς τά συγγράμματα τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ (Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης)

Νέα Έκδοση

ἐπιμελείᾳ τῶν πατέρων τῆς Ἱ. Μ. Χρυσοποδαριτίσσης – Νεζερῶν Α΄ ἔκδοσις: Ὀκτώβριος 2021, Ἐκδόσεις “ΤΗΝΟΣ“, Σειρά «Κολλυβαδικὴ Γραμματεία»

…Λέγοντες «πνευματικὴ ζωὴ» δὲν ἐννοοῦμεν κάποιαν ἀφηρημένην καὶ ἀπροσδιόριστον μορφὴν ζωῆς, ἀλλ’ αὐτὴν ὁποὺ ἐκφράζει τὸν «καινὸν ἄνθρωπον», τὸν γεννηθέντα διὰ τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὡς ἐναργῶς διατυπώνεται εἰς τὰ νηπτικὰ συγγράμματα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Ὁ ἅγιος Νικόδημος ἐθαύμαζε τὴν διδασκαλίαν αὐτὴν τοῦ ἁγίου Γρηγορίου περὶ τῆς πνευματικῆς ζωῆς, τὴν ἐνεκολπώθη πλήρως καὶ τὴν ἐξέφρασε θαυμαστῶς ἤδη εἰς τὸ περίφημον Προοίμιόν του εἰς τὴν Φιλοκαλίαν. Διὰ τοῦτο, ὅταν παρεκινήθη ὑπὸ τοῦ ἁγίου Ἀθανασίου τοῦ Παρίου νὰ ἐπιμεληθῇ τὴν ἔκδοσιν τῶν παλαμικῶν συγγραμμάτων, ὄχι μόνον ἔσπευσε μετὰ προθυμίας νὰ συλλέξῃ, προετοιμάσῃ καὶ σχολιάσῃ τὰ κείμενα, ἀλλ’ ἐπὶ πλέον συνέταξε καὶ θαυμάσιον Πρόλογον αὐτῶν.

Στή ζωή μου συνάντησα πατέρες πού προσεύχονταν στόν Θεό μέ βαθύ πένθος γιά ὅλο τόν κόσμο.

Στη ζωή μου, σε περισσότερο από μισό αιώνα μοναχικής ζωής, συνάντησα πατέρες που προσεύχονταν στον Θεό με βαθύ πένθος για όλο τον κόσμο.
Εκπλήσσομαι όμως, που ο κόσμος αυτός απαντά προς την αγάπη τους με εντελώς αδιανόητη αντιπάθεια, συκοφαντίες, συχνά διωγμούς, ακόμη και με μαζικούς φόνους στους καιρούς μας.

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 21-12-2021

https://youtu.be/MTz4wQTXyg0
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 21-12-2021

Γιατί ἡ ἀγάπη πρός τό Θεό δέν ἀνέχεται διόλου τό μίσος κατά τοῦ ἀνθρώπου

'' Εκείνος που βλέπει και ίχνος μόνο μίσους μέσα στην καρδιά του, προς οποιονδήποτε άνθρωπο για οποιοδήποτε φταίξιμό του, είναι εντελώς ξένος από την αγάπη προς τον Θεό. Γιατί η αγάπη προς το Θεό δεν ανέχεται διόλου το μίσος κατά του ανθρώπου''.

Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής.


https://proskynitis.blogspot.com/2021/12/blog-post_11.html

21 Δεκεμβρίου. Ἰουλιανῆς καί τῶν σύν αὐτῇ 500 μαρτύρων (♰304). Θεμιστοκλέους μάρτυρος (♰251). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας, Τρ. κζ´ ἑβδ. ἐπιστ. (Α´ Τιμ. ε´ 11-21).

Α Τιμ. 5,11         νεωτέρας δὲ χήρας παραιτοῦ· ὅταν γὰρ καταστρηνιάσωσι τοῦ Χριστοῦ, γαμεῖν θέλουσιν,

Α Τιμ. 5,11                 Νεωτέρας όμως χήρας να μη τας δέχεσαι εις την τάξιν των διακονισσών, διότι όταν κυριευθούν από επιθυμίας και πόθους σαρκικής ζωής, αφανίζεται η αγάπη των προς τον Χριστόν και θέλουν να υπανδρευθούν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible