Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2022

Ὅποιος κάνει τό καλό ζητώντας ἀνταπόδοση δέν ὑπηρετεῖ τό Θεό, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Ὅποιος κάνει τό καλό ζητώντας ἀνταπόδοση δέν ὑπηρετεῖ τό Θεό, ἀλλά τό θέλημά του, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 6-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Γνώση ἀληθινή εἶναι τό νά μήν κατηγορεῖς τούς ἀνθρώπους γιά τίς συμφορές σου, Ἀββᾶ Μάρκου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

ΚΗΡΥΓΜΑ_280. Γνώση αληθινή είναι το να μην κατηγορείς τους ανθρώπους για τις συμφορές σου, Αββά Μάρκου - Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους, Φιλοκαλία τόμος Α', 6-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ὁ πόλεμος στήν Οὐκρανία καί ὅσα φέρνει μέσα ἀπό ὅσα ἀποκαλύπτει ἡ ἄγνωστη ἱστορία τοῦ Καμπαλισμοῦ

 π Διονύσιος Κατσούλης Μέρος Δεύτερο εξηγεί και αναλύει όσα χρειάζεται να γνωρίζεις περί Διεθνούς Σιωνισμού την σχέση του με την αρτρχαία θρησκεία του Ιουδαϊκού Καμπαλισμού και του Αποκρυφισμού

Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 7-3-2022

https://youtu.be/HDhKnbz-ZJU
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: 
Μ. ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ 7-3-2022

Λόγος στόν Ἐσπερινὸ τῆς συγχωρήσεως

Ἁγίου Λουκᾶ, ἀρχιεπισκόπου Κριμαίας

Πρέπει, ἀδελφοὶ καὶ ἀδελφές μου, νὰ ἔχουμε χαραγμένο στὴν καρδιά μας καὶ νά θυμόμαστε πάντα τὸν λόγο τοῦ Χριστοῦ: «᾿Εὰν γὰρ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, ἀφήσει καὶ ὑμῖν ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος· ἐὰν δὲ μὴ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, οὐδὲ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἀφήσει τὰ παραπτώματα ὑμῶν. » (Μτ. 6, 14-15).
Εἶναι πολὺ φοβερὰ αὐτὰ τὰ λόγια τοῦ Κυρίου. Ἂν δέν συγχωροῦμε τὰ παραπτώματα τοῦ πλησίον μας, τότε καὶ ὁ Χριστός, στή Φοβερὰ του Κρίση, θὰ μᾶς βάλει στά ἀριστερά του δέν θὰ μᾶς συγχωρέσει τὶς ἁμαρτίες μας· διότι καὶ ἐμεῖς δέν ἀφήναμε τὰ...παραπτώματα τοῦ πλησίον μας. Βλέπετε, γιατί, πραγματικὰ, εἶναι φρικτὸ πράγμα νά μὴν συγχωροῦμε τοὺς ἀνθρώπους.
Στούς βίους τῶν Ἁγίων ὑπάρχουν ἀρκετὰ παραδείγματα ἀνθρώπων πού τιμωρήθηκαν ἐπειδὴ δέν ἤθελαν νά συγχωρήσουν. Ὁ ἱερομόναχος Τίτος τῆς Λαύρας τῶν Σπηλαίων τοῦ Κιέβου βρισκόταν στήν ἐπιθανάτια κλίνη. Μαζεύτηκε γύρω του ὅλη ἡ Ἀδελφότητα τῆς Μονῆς. Ὅλοι ἤξεραν ὅτι ὑπάρχει παλιὰ ἔχθρα μεταξὺ τοῦ Τίτου καὶ τοῦ ἱεροδιακόνου Εὐάγριου, γι’ αὐτὸ καὶ ἔφεραν τὸν Εὐάγριο νά συμφιλιωθεῖ μὲ τὸν Τίτο πρὶν αὐτός ἀποθάνει.

Αὐτός πού ἀκούει κατηγορίες ἔχει τήν ἴδια εὐθύνη μέ ἐκεῖνον πού τίς λέει, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 Αυτός που ακούει κατηγορίες έχει την ίδια ευθύνη με εκείνον που τις λέει, 6-3-2022, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (απόσπασμα)

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης

Ἀνταπόδοσις τῆς Εὐεργεσίας


Ο παπα-Φιλάρετος, ο ηγούμενος της Ιεράς μονής Κωνσταμονίτου ήταν γνωστός για την αγάπη που έτρεφε για τους άλλους. Η αγάπη αυτή οστόσο, δεν περιοριζόταν μόνο στα έμψυχα. Απλωνόταν πιό πέρα, στα άψυχα, στα ζώα, στη φύση. Αυτή τη συμπάθεια προς την άλογη φύση την παρατηρούμε σαν ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στην χαρισματική ζωή των εκλεκτών δούλων του Θεού.

Μια μέρα έξω από το κελλί του γέροντα γινόταν μεγάλος θόρυβος. Δύο χελιδόνια είχαν αρχίσει μεταξύ τους σφοδρή μονομαχία. Ο γέροντας ανησύχησε ακούγοντας όλη αυτή τη φασαρία. Βγήκε έξω και αντίκρισε θέαμα θλιβερό. Το ισχυρότερο χελιδόνι χτυπούσε με το ράμφος του το άλλο και το μαδούσε κυριολεκτικά. Χωρίς να χάσει καιρό το έδιωξε, πήρε στοργικά στα χέρια του το χτυπημένο χελιδόνι και μπήκε μέσα στο κελλί του. Το περιποιήθηκε για μερικές μέρες και το αποτέλεσμα ήταν το χελιδόνι να ζήσει. Από τότε το χελιδόνι ακολουθούσε παντού τον παπα-Φιλάρετο. Πετούσε μπροστά του, έκανε τα φτερουγίσματά του, τα παιχνίδια του, κελαηδούσε, έδειχνε σαν να προσπαθεί να ευχαριστήσει τον σωτήρα του.

Ἱερὸ «Τριήμερο» (Ἀρχή νηστείας Μεγάλης Σαρακοστῆς)

Ἀρχιμανδρίτου Σαράντη Σαράντου

Μέ αὐτὴν τὴν ὀνομασία χαρακτηρίζονται οἱ τρεῖς πρῶτες ἡμέρες τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς. Τρεῖς ἡμέρες ἀπόλυτης νηστείας, χωρίς καθόλου φαγητό καί χωρίς νερό (εἰ δυνατόν).
Ἀπό πολύ παλιά τόσο στούς ἱερεῖς καί μοναχούς ὅσο καί στούς λοιπούς ᾿Ορθοδόξους χριστιανούς γινόταν αὐτό τό προσκλητήριο: Νά ξεκινήσουν θεληματικά τήν πνευματική τους ἄθληση μ᾿ αὐτόν τόν δυναμικό τρόπο, τό ἱερό Τριήμερο.
Μέσα σ᾿ αὐτές τίς τρεῖς ἡμέρες μέ τή στέρηση τῆς τροφῆς αἰσθάνεται ἀναμφισβήτητα ὁ ἄνθρωπος σαφή ἀτονία. ῾Ο σωματικός τόνος μετριάζεται, τά πόδια κόβονται, ἡ γλώσσα ἀδυνατεῖ νά ὑπερλειτουργεῖ. Τό αἴσθημα τῆς πείνας ἐντείνεται. ῾Η δίψα κορυφώνεται. Στενοχωρεῖται ἀκραῖα ἡ ἀνθρώπινη φύση. Γι᾿ αὐτό προϋπόθεση γιά τήν ἄσκηση αὐτή εἶναι ἡ ἐλεύθερη θέληση... (ὄχι ἐξωτερική πειθαναγκαστική ἐπιβολή) καί ἡ εὐχή τοῦ πνευματικοῦ, δηλαδή ἡ χαρισματική εὐλογία τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Κυρίου μας ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ.

Καί... μιά δεύτερη ἀπαραίτητη προϋπόθεση: Δέν πρέπει ὁ νηστεύων νά ἀσχοληθεῖ μέ κανένα θέμα λυπηρό ἤ συνταρακτικό. Δέν ἐπιτρέπεται νά ἀφήσει καμμιά ἀνθρωποκτόνο μέριμνα νά τόν συγκλονίσει. Οἱ ἀκροβάτες δέν εἶναι δυνατό νά ἀσχοληθοῦν μέ τίποτε ἄλλο κατά τίς κρίσιμες στιγμές τῆς ἀκροβασίας τους, παρά μόνο μέ τό πῶς θά τελειώσουν τή συγκεκριμένη ἀκροβασία τους. ῎Ετσι καί ὁ χριστιανός πού "κάνει τριήμερο". Κάνει μιά πνευματική ἀκροβασία. ῎Οχι βέβαια ἐπικίνδυνη. Κανείς δέν ἀρρώστησε ἀπό τή νηστεία. (Οἱ γιατροί ἄλλωστε συνιστοῦν κατά καιρούς διαστήματα ἀποτοξινώσεως). ῾Η χάρη τοῦ Θεοῦ εἶναι ἁπτή καί ἄφθονη τίς ἡμέρες αὐτές. Εἶναι πάντως μιά ὁριακή κατάσταση γιά τόν ψυχοσωματικό ὀργανισμό. ῎Αν, λοιπόν, ὁ νηστεύων δέν προσέξει καί ἀφεθεῖ σέ ἔντονα λυπηρές ἤ ταραχώδεις προκλήσεις, τότε καί ψυχικά δέν θά ὠφεληθεῖ, ἀλλά καί σωματικά θά καταρρεύσει.

Μιά παλιά λαϊκή παροιμία λέγει: "Σάν συλλογιέται ὁ παπᾶς τό Τριήμερο, μαύρη Τουρνή (Τυρινή) τοῦ πάει. Μ᾿ ἄλλα λόγια: Λίγες μέρες πιό πρίν, δηλαδή τήν Τυρινή ἑβδομάδα, ὅταν ὁ παπᾶς ἀναλογίζεται τό Τριήμερο πού ἔχει νά κάνει, μαύρη Τυρινή κάνει. ῎Εχει δυσκολία τό τριήμερο. ῎Εχει στένωση. ῎Εχει ...πένθος.

ΩΡΕΣ- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ 7-3-2022

https://youtu.be/zwivniFxkkA
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση: ΩΡΕΣ- ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ 7-3-2022

«Νὰ μὴ λέμε δὲν μὲ ἀφήνει ὁ πνευματικός μου, ἀλλὰ ὅτι τὸ ἀπαγορεύει ὁ Χριστὸς» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου



Ἀπόσπασμα 23/2/20

…’Δὲν εἶναι αὐτοὶ τὸ ἀντικείμενο τῆς πίστεώς σας ὥστε νὰ πιστεύετε στὸν Παῦλο, νὰ πιστεύετε στὸν Ἀπολλώ’, ὅπως δυστυχῶς σήμερα γίνεται αὐτὸ καὶ λέει, ‘ἐγὼ ἔχω τὴν Θεολογία τοῦ τάδε’. Ὁ ἄλλος λέει, ‘ὅ,τι πεῖ ὁ πρῶτος, ὅ,τι πεῖ ὁ πατριάρχης, ὅ,τι πεῖ ὁ ἀρχιεπίσκοπος’. Μά, τὴν Θεολογία τοῦ ἀρχιεπισκόπου καὶ τοῦ πατριάρχου ἔχουμε ἤ τὴν Θεολογία τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων; Καταλάβατε πόσο μεγάλη πλάνη προκύπτει ἀπ’ ὅλα αὐτά, ἄν δὲν προσέξουμε; Καὶ τοῦ πνευματικοῦ σου πατρός νὰ εἶναι, δὲν μπορεῖς νὰ λές, ‘αὐτὸ εἶναι ποὺ λέει ὁ πνευματικός μου πατέρας’. Μά, ὄχι! Καὶ ἄν σοῦ πεῖ λάθος; Θὰ πεῖς, αὐτὸ εἶναι ποὺ λέει ὁ Χριστός!

Λένε μερικοί, ‘δὲν τὸ κάνω γιατὶ δὲν μ’ ἀφήνει ὁ πνευματικός μου’. Μὰ καλά, δηλαδὴ ἐσὺ δὲν ξέρεις ἄν εἶναι λάθος αὐτὸ ἤ ὄχι; Δὲν ξέρεις ἄν αὐτὸ εἶναι σωστὸ ἤ ὄχι; Περιμένεις νὰ στὸ πεῖ ὁ πνευματικός σου; Καὶ ἄν δὲν στὸ πεῖ; Θὰ κάνεις τὸ λάθος; Δὲν ὀφείλεις νὰ εἶσαι βέβαιος ὅτι αὐτὸ ποὺ κάνεις καὶ λές, δὲν τὸ κάνεις ἐπειδὴ στὸ εἶπε ὁ πνευματικός, ἀλλὰ ἐπειδὴ τὸ λέει ὁ Χριστός; Στὸν Χριστὸ καταλήγει τελικὰ ἡ ὑπακοή, δὲν εἶναι ὑπακοὴ σὲ ἀνθρώπους. Προσέξτε το αὐτό! Καὶ ὅταν μᾶς ρωτᾶνε, δὲν πρέπει νὰ λέμε ‘μοῦ τό εἶπε ὁ πνευματικός μου, δὲν τὸ κάνω’. Ὄχι! Ὁ Χριστὸς λέει ἔτσι, οἱ Ἱεροὶ Κανόνες, οἱ Ἅγιοι Πατέρες ποὺ ἀκολουθοῦν τὸν Χριστὸ μᾶς λένε αὐτό!

Εὐλογημένη ἀπό τόν Κύριο Μ. Τεσσαρακοστή, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Εὐλογημένη ἀπό τόν Κύριο Μ. Τεσσαρακοστή, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου, 6-3-2022

Σχετικά μέ τήν μάχη τοῦ Ἀρμαγεδῶνος. Π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος


Μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 77η ΟΜΙΛΙΑ

ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΟΣ[Αποκ.19,19-21]

[Η ομιλία έγινε την Κυριακή 22-5-1983]

[…]Και προχωρούμε παρακάτω. Προσέξτε. 19, 17-19 οι στίχοι που θα σας διαβάσω. «Καὶ εἶδον ἕνα ἄγγελον ἑστῶτα ἐν τῷ ἡλίῳ, καὶ ἔκραξεν ἐν φωνῇ μεγάλῃ λέγων πᾶσι τοῖς ὀρνέοις τοῖς πετομένοις ἐν μεσουρανήματι· δεῦτε, συνάχθητε εἰς τὸ δεῖπνον τὸ μέγα τοῦ Θεοῦ, ἵνα φάγητε σάρκας βασιλέων καὶ σάρκας χιλιάρχων καὶ σάρκας ἰσχυρῶν καὶ σάρκας ἵππων καὶ τῶν καθημένων ἐπ᾿ αὐτῶν, καὶ σάρκας πάντων ἐλευθέρων τε καὶ δούλων, καὶ μικρῶν τε καὶ μεγάλων. Καὶ εἶδον τὸ θηρίον καὶ τοὺς βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ τὰ στρατεύματα αὐτῶν συνηγμένα ποιῆσαι τὸν πόλεμον μετὰ τοῦ καθημένου ἐπὶ τοῦ ἵππου καὶ μετὰ τοῦ στρατεύματος αὐτοῦ». Να σας αποδώσω, αγαπητοί μου, αυτό το κείμενο που σας διάβασα με λίγα λόγια, με απλά λόγια: «Και είδα έναν άγγελο να στέκεται στον ήλιο. Και έκραξε με φωνή μεγάλη λέγοντας σε όλα τα όρνια που πετούσαν στον ουρανό, στον αέρα: ‘’Ελάτε, ελάτε, μαζευτείτε στον δείπνο τον μεγάλο του Θεού, να φάτε σάρκες βασιλέων, σάρκες χιλιάρχων και σάρκες ισχυρών και σάρκες αλόγων και των ιππέων και σάρκες όλων, ελευθέρων και δούλων, μικρών και μεγάλων’’. Και είδα το θηρίον και τους βασιλείς της γης και τα στρατεύματά τους, μαζεμένα να κάνουν πόλεμο εναντίον Εκείνου που εκάθηντο επάνω στο λευκό άλογο και εναντίον του στρατεύματός Του».

Εις όλην αυτήν την περικοπή, θα σας παρακαλέσω, πολύ εδώ να προσέξετε, να προσέξετε αυτά που θα πούμε και πέρα, όπως και εκείνα που θα πούμε την ερχόμενη φορά, προσέξτε με. Εις αυτήν την περικοπή που σας διάβασα, είναι μία δευτέρα αναφορά στον τελευταίο της Ιστορίας τρομερόν πόλεμο του Αρμαγεδώνος. Ο περίφημος, διαβόητος αυτός πόλεμος του Αρμαγεδώνος, τον οποίον Αρμαγεδώνα οι αιρετικοί εκμεταλλεύονται και τόσο συχνά μιλούνε γι’ αυτόν. Έχομε μία δευτέρα αναφορά. Η πρώτη αναφορά έγινε στο 16ον κεφάλαιον. Θα έχομε και μία τρίτη αναφορά, που θα είναι ευθύς στο επόμενο κεφάλαιο, στο 20όν. Τουλάχιστον τρεις -έχομε περισσότερες- τουλάχιστον τρεις κύριες αναφορές στο ίδιο θέμα. Γι΄αυτό σας είχα πει την περασμένη φορά ότι δεν πρέπει, δεν πρέπει να έχομε, να περιμένομε ιστορική αλληλουχία των περιγραφομένων γεγονότων. Δεν μπορούμε να τα πάρομε και να λέμε: Διαβάζομε την Αποκάλυψη και λέμε: «Τώρα μιλάει γι΄αυτό, άρα λοιπόν θα γίνει αυτό. Μετά μιλάει για κάτι παρακάτω.

ΟΡΘΡΟΣ- Α' ΩΡΑ 7-3-2022

https://youtu.be/sJQOEx8JS8E
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΟΡΘΡΟΣ- Α' ΩΡΑ 7-3-2022

«Εἶναι τόση ἡ θλίψη στόν κόσμο αὐτόν, πού ἄν δέν ὑπῆρχε ἡ Ἀνάσταση, δέν ὑπῆρχε ὁ λόγος, οὔτε ἕνα δευτερόλεπτο νά ζήσει ὁ ἄνθρωπος ἐδῶ»

Ιεροκήρυκας Δημήτριος Παναγόπουλος (1916 – 1982)

Κάποιος γέροντας πέθαινε και μαζεύτηκαν πολλοί στο κρεβάτι του. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ένας, ο οποίος μία ολόκληρη ζωή, δεν δούλευε και του έκλεβε τις οικονομίες από τα εργόχειρα και έτσι τρέφονταν.
Ο γέροντας ήξερε, ότι αυτός του κλέβει το ψωμάκι και τον ιδρώτα του και έλεγε στον εαυτόν του: ”Βάλε ζόρι, για να εργάζεσαι για δύο!”.
Σε μία στιγμή ζήτησε ο γέροντας να βγούνε όλοι έξω από το δωμάτιό του και κράτησε μόνο αυτόν τον κλέφτη. Ο κλέφτης ντράπηκε και νόμιζε ότι θα τον αποκαλύψει και θα τον επιπλήξει. Έκπληκτος όμως βλέπει, να παίρνει ο γέροντας τα χέρια του και να τα φυλάει και να του λέει:
– Ευχαριστώ αυτά τα χέρια, να μείνουν άγια, διότι με στέλνουν σήμερα στον Χριστό!
Και ξεψύχησε! Έχουμε εμείς τέτοια ανεξικακία; Δεν είμαστε ακόμα Χριστιανοί…

❈ Έστω ένας άνθρωπος, που στα τελευταία του και ύστερα από υπόδειξη κάποιου ανθρώπου, εξομολογήθηκε και Κοινώνησε. Τί λέτε, σώθηκε αυτός; Δεν είμαστε σίγουροι αν σώθηκε… και ας έφυγε εξομολογημένος και Κοινωνημένος.

Ὁ Παχώμιος γέννησε τόν Νεκτάριο καί τόν Ἄνθιμο. Ὁ Ἄνθιμος ἐγέννησε τόν Νικηφόρο. Ὁ Νικηφόρος ἐγέννησε τόν Εὐμένιο. Καί χάριτι Θεοῦ ὅλοι μαζί αὐτοί ἁγίασαν...

Βλέπετε ο Παχώμιος γέννησε τον Νεκτάριο και τον Άνθιμο. Ο Άνθιμος εγέννησε τον Νικηφόρο. Ο Νικηφόρος εγέννησε τον Ευμένιο. Και χάριτι Θεού όλοι μαζί αυτοί αγίασαν, εσώθηκαν και τώρα το σημαντικό είναι οτι ζουν μαζί όλοι αυτοί.
Και οι λεπροί της Κρήτης και οι λεπροί της Χίου και οι λεπροί από το Αιγάλεω ζουν μαζί και συνεορτάζουν και συλλειτουργούν και κοινωνούν και επικοινωνούν στην Άνω Θεία μυσταγωγία και λειτουργία που γίνεται στον Ουρανό από τον ίδιο τον Χριστό και Θεό.

5 Μαρτίου 1956 - 5 Μαρτίου 2022...66 χρόνια ἀπό τήν κοίμηση τοῦ Ἁγ.Νικολάου Βελιμίροβιτς

5 Μαρτίου 1956 - 5 Μαρτίου 2022 εξήντα έξι χρόνια από την κοίμησή του.Ο *Αγ.Νικόλαος Βελιμίροβιτς* προσευχόμενος στο ταπεινό κελί του το πρωΐ της Κυριακής 5/18 Μαρτίου 1956 και προετοιμαζόμενος να λειτουργήσει, κοιμήθηκε με ειρήνη.
https://proskynitis.blogspot.com/2022/03/5-1956-5-202266.html

7 Μαρτίου. † Καθαρὰ Δευτέρα. Τῶν ἐν Χερσῶνι ἐπισκοπευσάντων ἱερομαρτύρων (δ ́ αἰ.). Λαυρεντίου ὁσίου τοῦ Μεγαρέως. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Ἓκτης Ὣρας  (Ἡσαΐας Α΄ 1-20).

Ησ. 1,1              Ὅρασις, ἣν εἶδεν Ἡσαΐας υἱὸς Ἀμώς, ἣν εἶδε κατὰ τῆς Ἰουδαίας καὶ κατὰ Ἱερουσαλὴμ ἐν βασιλεία Ὀζίου καὶ Ἰωάθαμ καὶ Ἄχαζ καὶ Ἐζεκίου, οἵ ἐβασίλευσαν τῆς Ἰουδαίας.

Ησ. 1,1                       Αποκαλυπτικά οράματα, τα οποία εκ μέρους του Θεού είδε και ήκουσεν ο Ησαΐας, ο υιός του Αμώς, εναντίον της Ιουδαίας και ειδικώτερον εναντίον της Ιερουσαλήμ κατά το διάστημα της βασιλείας του Οζίου, του Ιωάθαμ, του Αχαζ και του Εζεκίου, οι οποίοι εβασίλευσαν στο βασίλειον της Ιουδαίας.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible