Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Πῶς ἀνακαλύπτεται ἡ κρυμμένη Θεία Χάρη στόν ἄνθρωπο. Ἡ ἀδιαλειπτη προσευχή. Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

ΠΩΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Η ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.Η ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΣΤΙΣ 2-10-2011
http://hristospanagia3.blogspot.gr/ 

Κυριακή Δ' Ματθαίου: Ὁμιλία περί τῆς θείας μεταλήψεως (Ἀρχιεπίσκοπος Ἀστραχάν καί Σταυρουπόλεως Νικηφόρος Θεοτόκης)

- Γιατί πολλοί άνθρωποι δεν φοβούνται να μεταλάβουν αναξίως;
- Με ποιους τρόπους ο Θεός μας βεβαιώνει ότι ο άρτος και ο οίνος μεταβάλλονται στην Θ. Ευχαριστία σε ζωηφόρο σώμα και ζωοποιόν αίμα του Ιησού Χριστού.
- Η πίστις νικά την αίσθησιν.
- Γιατί οι μεταλαμβάνοντες σώμα και αίμα Χριστού βλέπουμε άρτο και οίνο;
- Τι συμβαίνει αοράτως όταν μεταλαμβάνουμε;
- Τι συμβαίνει όταν μεταλαμβάνουμε αναξίως;

Δόγμα καὶ ζωή

Γέρων Θεόκλητος Διονυσιάτης

Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ χριστιανοί ἀγνοοῦν ὅτι ἡ δογµατική διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας ἔχει ἀδιάρρηκτη σχέση µέ τήν πνευµατική ζωή. Τό δόγµα καί ἡ ζωή συµβαδίζουν. ∆έν µπορεῖ κάποιος νά περιφρονεῖ τά δόγµατα, δηλαδή τό περιεχόµενο τῆς πίστης, καί παράλληλα νά µιλάει γιά πνευµατική ζωή, πού εἶναι ἴδια µέ ἐκείνη τῶν ἑτεροδόξων καί αἱρετικῶν.
Οἱ οἰκουµενιστές ἀρνοῦνται τό ἀλληλένδετο δόγµατος καί ζωῆς, γι᾿ αὐτό καί ἔχουν βάλει στό περιθώριο τά δόγµατα καί ὑπερτονίζουν τήν τυφλή ἀγάπη καί τήν ἀποτελεσµατικότητα τῶν συµπροσευχῶν, τῶν κοινωνικῶν σχέσεων, τῶν ἀσπασµῶν, τῶν χειροφιληµάτων, τῶν εὔκολων ταπεινολογιῶν, τῶν κενῶν οὐσιαστικοῦ περιεχοµένου εὐχῶν καί τῶν κοινῶν διακηρύξεων πώς τάχα οἱ ἑτερόδοξοι, παπικοί καί προτεστάντες, εἶναι ἴδιοι µέ τούς Ὀρθόδοξους καί οἱ µικρές διαφορές πού ὑπάρχουν σέ λίγο θά ἐκλείψουν.

Τί εἶναι τό Τάμα; (Ἅγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

Στην ασθενή Στάνιγια Ν.

Είναι η υπόσχεση που κάποιο πρόσωπο δίνει στον Θεό από ευγνωμοσύνη ή εξαιτίας της αμαρτίας. Από τα χωριά μας γύρω από το Μπίτολ πολλοί νέοι άνθρωποι πηγαίνουν για δουλειά στους μακρινούς τόπους του κόσμου. Κατά την αναχώρηση τους οι μητέρες ή οι αδελφές δίνουν κρυφά κάποια υπόσχεση στον Θεό για την υγεία τους και για καλή επιστροφή. Τούτες οι γυναίκες, όπως λέγεται, δώσανε τάμα. Ένα Σάββατο μπήκαμε ξαφνικά σε μια μικρή χωριάτικη εκκλησία, και εκεί βρήκαμε μία γριά που έπλενε το πάτωμα. Ρωτώντας την ιδιαιτέρως, εκείνη εξήγησε ότι το κάνει ήδη δεκαοχτώ μήνες κάθε Σάββατο, κατά το τάμα της για τον γιο της στην Αμερική. Και όταν ο γιός της επέστρεψε, ακούσαμε, ότι εκείνη συνέχισε να πλένει την εκκλησία ακόμα έξι μήνες από την ευγνωμοσύνη της προς τον Θεό.

Ψήφισμα Ἱερατικῆς Συνάξεως Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν γιά τό λεγόμενο «σύμφωνο συμβίωσης»

Ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν Χρυσόστομος, ὁ Ἐπίσκοπος Κερνίτσης Χρύσανθος καί ἃπαντες οἱ συμμετασχόντες Πρεσβύτεροι, Διάκονοι καί Μοναχοί στήν Ἱερατική Σύναξη τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πατρῶν, στόν Ἱερό Ναό τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου Πατρῶν, σήμερα 19.6.2015, ἀπεφασίσαμε καί συνυπογράφομε τά ὡς κάτωθι:
Μᾶς ἀνησυχεῖ τά μέγιστα ἡ κρίσιμη κατάσταση, στήν ὁποία εὑρίσκεται ἡ χώρα μας καί προσευχόμεθα ἰδιαιτέρως, ὣστε νά εὐοδωθοῦν οἱ προσπάθειες τῆς Ἡγεσίας της, γιά ἒξοδο ἀπό τά ἀδιέξοδα στά ὁποῖα εὑρισκόμεθα. Παράλληλα ὃμως προβληματιζόμεθα γιά τήν ἐπιχειρουμένη πνευματική καί ἠθική ἀποδόμηση τῆς Πατρίδος μας.
Πρωτίστως διακηρύττομε μετά παρρησίας καί συνειδήσεως εὐθύνης ἒναντι Θεοῦ καί τοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, ἒναντι τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ:
● Ὃτι ἡ ἀσφαλής ὁδός σωτηρίας εἶναι ἡ τήρηση τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ. Ἡ βοήθειά μας καί παράκλησή μας εἶναι ὁ ἲδιος Θεός, τόν ὁποῖο ἐλυπήσαμε καί λυποῦμε δυστυχῶς καθ’ ἡμέραν μέ τήν ἀποστασία μας ἀπ’ Αὐτόν.

Πλούσιος εἶσαι; Μή δανείζεσαι. Πτωχός εἶσαι; Μή δανεί­ζεσαι.

 
Ομιλία εις μέρος του 14ου ψαλμού και κατά των τοκιζόντων
(Μ. Βασιλείου, Ομιλία 3η)

1. Χθες, όταν σας εξηγούσαμε τον 14ο ψαλμό, δεν επετράπη από την ώρα να φθάσουμε στο τέλος του λόγου. Τώρα δε ήλθαμε σαν ευγνώμονες οφει­λέτες για να εξοφλήσουμε τους υπόλοιπους στίχους του ψαλμού. Και αυτό που παραλείψαμε είναι μι­κρό βέβαια στο να το ακούσουμε, ώστε να φανεί έ­τσι δα, και πιθανώς στους πολλούς ακόμη θα διέφυ­γε της προσευχής, ώστε να νομισθεί ότι τίποτε δεν έχει παραλειφθεί από τον ψαλμό. Επειδή όμως κατανοήσαμε καλώς ότι η μικρή αυτή φράση έχει με­γάλη σημασία για τα βιοτικά πράγματα, ενομίσαμε ότι πρέπει να παρουσιάσουμε το χρήσιμο από την εξέταση.
Δεν πρέπει να δανείζουμε με τόκο

Υπογραμμίζοντας με τον λόγο του ο προφήτης τον τέλειο άνθρωπο, εκείνον που πρόκειται να βαδίσει την σταθερή ζωή, απαρίθμησε μεταξύ των κατορθωμάτων και το: «Να μη δανείζει τα χρήματά του με τόκο». Σε πολλά μέρη της Αγίας Γρα­φής έχει κατηγορηθεί ως αμαρτία αυτό. Και ο Ιεζε­κιήλ μεταξύ των μεγάλων κακών τοποθετεί το να λαμβάνει κανείς τόκο και πλεόνασμα (Ιεζ. 18, 8)΄ και ο νόμος κατηγορηματικώς απαγορεύει: «Δεν θα δανείσεις με τόκο τον αδελφό σου και τον πλησίον σου» (Δευτ. 23, 20). Και πάλιν λέγει: «Δόλος με δό­λο, και τόκος με τόκο» (Ιερ. 9, 6). Και για την πόλη που είναι πλούσια σε πλήθος αμαρτιών τί λέγει ο ψαλμός;

Μποροῦν οἱ δαίμονες νά προβλέψουν τό μέλλον;

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης εξηγεί τις αιτίες για τις οποίες κάποιες φορές κάποια πράγματα που εχουν πει οι δαίμονες βγαίνουν αληθινά.Πού οφείλεται αυτό;
Γιατί όμως, θα ρωτήσετε, κάποτε βγαίνουν αληθινά μερικά πράγματα, που προλέγουν οι δαίμονες;
α) Επειδή δεν πιστεύετε ακράδαντα στον Κύριο και μόνο, αλλά και στους δαίμονες. Έτσι, για την απιστία σας, ο Θεός παραχωρεί να γίνονται αυτά που εκείνοι προλέγουν.
β) Επειδή, πηγαίνοντας στους δαίμονες και ζητώντας την βοήθειά τους, γίνεστε μόνοι σας δούλοι του διαβόλου, μπαίνετε κάτω από την εξουσία του. Έτσι, μπορεί πια να σάς κάνει ό,τι θέλει.

Π. Ἰωὴλ Κωνστάνταρος:Ἀποδείξεις περί τῆς ὑπάρξεως τοῦ Θεοῦ


https://www.youtube.com/watch?v=HtGkkTjArIs

Κατηλλάγημεν τῷ Θεῷ διὰ τοῦ θανάτου τοῦ Υἱοῦ αὐτοῦ

Γράφει ὁ πατὴρ Ἰωὴλ Κωνστάνταρος
Ἀποστολικὸ Ἀνάγνωσμα Γ΄ Κυριακς Ματθαίου (Ρωμ. ε' 1-11)
 
Πολλὲς εἶναι οἱ παγίδες τοῦ ἐχθροῦ μας, ἀλλὰ δύο εἶναι αὐτὲς ποὺ χρησιμοποιεῖ περισσότερο ὁ διάβολος γιὰ νὰ παρασύρει τὸν ἄνθρωπο στὸν ὄλεθρο. Ἡ πρώτη ὀνομάζεται ἀπελπισία καὶ ἡ δεύτερη ἀναισθησία. Μὲ τὴν ἀπελπισία εἰσηγεῖται ὅτι λόγω τῶν ἁμαρτιῶν του ὁ ἄνθρωπος εἶναι πλέον χαμένος. Ὅτι δὲν ὑπάρχει σωτηρία. Μὲ τὴν πνευματικὴ ἀναισθησία ἀφήνει τὸν ἄνθρωπο νὰ ζεῖ μέσα στὴν πλάνη καὶ στὴν αἵρεση καὶ νὰ πιστεύει ὅτι ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ βρίσκεται θὰ σωθεῖ. Ἂν καὶ ἐντελῶς ἀντίθετη ἡ μία κατάσταση τῆς ἄλλης, ἔχουν ὅμως κοινὴ βάση καὶ κοινὰ τὰ ἀποτελέσματα, ἀφοῦ καὶ οἱ δύο ἀπορρίπτουν τὴν σώζουσα μετάνοια καὶ τὴν ἐκζήτηση τῆς σωτηρίας ποὺ ἀπέρρευσε ἀπὸ τὸν Σταυρικὸ θάνατο τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ.

Σκήτη Ἁγίας Ἄννας


Foto credit © Pr. Constantin Prodan /
πηγή

http://proskynitis.blogspot.gr/

27 Ιουνίου Συναξαριστής. Σαμψών Οσίου, Ανθούσης Οσίας, Ανεκτού, Ιωάννας Μυροφόρου, Λουκά Ερημίτου, Θεραπών, Μακάριου, Μαρκίου, Μαρκίας, Πιερίου Ιερομ., Ιωάννας Οσίας, Μνήμη διηγήσεως Συνεσίου, Ιακώβου Νεομάρτυρα, Σεραπίων Οσίου, Γρηγορίου, Αλεξάνδρου, Βλαδίμηρου, Πέτρου Αγίων,Κυρίων Β΄Αγίου.

Ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ὁ Ξενοδόχος

Ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ἐγεννήθηκε στὴ Ρώμη, ἀπὸ εὔπορους καὶ εὐσεβεῖς γονεῖς καὶ ἦταν συγγενὴς τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου. Ἐσπούδασε φιλολογία, φιλοσοφία καὶ ἰατρική.
Μεταχειρίσθηκε ὅμως τὴν ἰατρικὴ ὄχι σὰν ἐπικερδὲς ἐπάγγελμα, ἀλλὰ γιὰ εὐεργετικοὺς καὶ φιλανθρωπικοὺς σκοπούς. Ὁδηγὸς στὸ βίο του ἦταν ὁ λόγος τοῦ Κυρίου: «Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες καθὼς καὶ ὁ πατὴρ ἡμῶν οἰκτίρμων ἐστί».
Ἔτσι ὁ Ὅσιος Σαμψὼν ἦταν προστάτης ἰατρὸς τῶν φτωχῶν. Τὴν οἰκία του τὴν εἶχε μετατρέψει σὲ νοσοκομεῖο καὶ περιέθαλπε πάσχοντες ἀστέγους.
Ὅταν ἀπέθαναν οἱ γονεῖς του, μὲ τὸν ἴδιο τρόπο ὁ Σαμψὼν συνέχισε τὴν ζωή του στὴν Κωνσταντινούπολη προσευχόμενος στοὺς ναοὺς τῶν Ἁγίων Προφητῶν. Ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Μηνᾶς (536 – 552 μ.Χ.), βλέποντας τὸ ἔργο καὶ τὴν ἀρετὴ τοῦ Σαμψών, τὸν ἐχειροτόνησε ἱερέα.
Μὲ ὅση περιουσία τοῦ ἀπέμεινε, ὁ Ὅσιος ἔκτισε νοσοκομεῖο, ποὺ ἀναδείχθηκε σὲ φημισμένο φιλανθρωπικὸ ἵδρυμα. Ἡ φήμη του προσείλκυσε τὴν εὔνοια καὶ αὐτοῦ τοῦ αὐτοκράτορος Ἰουστινιανοῦ (541 μ.Χ.), τὸν ὁποῖο ἐθεράπευσε ἀπὸ βαριὰ ἀσθένεια.
Ὁ αὐτοκράτορας ἀπὸ εὐγνωμοσύνη ἀνακαίνισε τὸν ξενώνα, ποὺ εἶχε καταστραφεῖ ἀπὸ πυρκαγιὰ τὸ 532 μ.Χ., δίνοντάς του τὸ ὄνομα τοῦ ἰατροῦ ποὺ τὸν ἐθεράπευσε.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible