Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

Τά αἴτια τῆς ὑποκρισίας καί τῆς ἀσπλαχνίας εἶναι ἡ κενοδοξία καί ἡ φιλαργυρία, Ἀββᾶ Μᾶρκου.Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου



Τά αἴτια τῆς ὑποκρισίας καί τῆς ἀσπλαχνίας εἶναι ἡ κενοδοξία καί ἡ φιλαργυρία, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 21-3-2022Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσηςhttp://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Τά αἴτια τῆς βλασφημίας εἶναι ἡ οἴηση καί ἡ ἀλαζονεία, Ἀββᾶ Μᾶρκου-Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

  Τά αἴτια τῆς βλασφημίας εἶναι ἡ οἴηση καί ἡ ἀλαζονεία, Αββά Μαρκου-Τά 226 κεφάλαια περί αυτών που νομίζουν ότι από τα έργα τους δικαιώνονται, Φιλοκαλία τόμος Α', Αρχιμ. Σάββα Αγιορειτου, 20-3-2022Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου 
Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com,
  http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο

Ἀγρυπνία τῆς ἑορτῆς τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στήν Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης:Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022



Πέμπτη 24-3-2022

ΑΓΡΥΠΝΙΑ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ  21.00-01.30

Σύν Θεῷ τήν Πέμπτη στίς 9.00 μ.μ. θά πραγματοποιηθεῖ ἀγρυπνία γιά τήν ἑορτή τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου στήν Ἱερά Μονή τῆς Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης.

Ἡ πύλη θά εἶναι ἀνοικτή ἀπό τίς 21.00 ἕως τίς 22.30

Ἅγιος Πορφύριος: Ἐννιά καίρια σημεῖα περί τῆς ἀγωγῆς τῶν παιδιῶν


Ένας Άγιος των καιρών μας, μέσα από το μοναδικό του – εν Πνεύματι Αγίω- διορατικό χάρισμα, διεισδύει στον ψυχισμό ενός παιδιού και μας δίνει κάποια καίρια σημεία περί της αγωγής τους:


1. Η αγωγή των παιδιών αρχίζει απ’ την ώρα της συλλήψεώς τους.

Το έμβρυο ακούει κι αισθάνεται μέσα στην κοιλιά της μητέρας του. Ναι, ακούει και βλέπει με τα μάτια της μητέρας του. Αντιλαμβάνεται τις κινήσεις και τα συναισθήματά της, παρόλο που ο νους του δεν έχει αναπτυχθεί. Σκοτεινιάζει το πρόσωπο της μάνας, σκοτεινιάζει κι αυτό. Νευριάζει η μάνα, νευριάζει κι αυτό. Ό,τι αισθάνεται η μητέρα, λύπη, πόνο, φόβο, άγχος κ.λπ., τα ζει κι αυτό.


2. Η αγιοσύνη των γονέων ως καθοριστικός παράγοντας.

Εκείνο που σώζει και φτιάχνει καλά παιδιά είναι η ζωή των γονέων μέσα στο σπίτι.
Οι γονείς πρέπει να δοθούνε στην αγάπη του Θεού. Πρέπει να γίνουμε άγιοι κοντά στα παιδιά με την πραότητά τους, την υπομονή τους, την αγάπη τους. Να βάζουμε κάθε μέρα νέα σειρά, νέα διάθεση, ενθουσιασμό κι αγάπη στα παιδιά. Και η χαρά που θα τους έλθει, η αγιοσύνη που θα τους έχει επισκεφθεί, θα εξακοντίσει στα παιδιά την Χάρη.


3. Η Υπερπροστασία, αφήνει ανώριμα τα παιδιά.

Ένα άλλο πάλι, που βλάπτει τα παιδιά, είναι η υπερπροστασία, δηλαδή η υπερβολική φροντίδα, η υπερβολική αγωνία και το άγχος των γονέων. Να σταματήσεις αυτή την καταπίεση και την υπερπροστασία και θα δεις που το παιδί τότε θα ισορροπήσει. Τότε θα προχωρήσει, όταν τ’ αφήσεις ελεύθερο.


4. Το παιδί θέλει κοντά του ανθρώπους θερμής προσευχής.

Όχι ν’ αρκείται η μητέρα στο αισθητό χάδι για το παιδί της, αλλά να προσφέρει συγχρόνως και το χάδι της προσευχής. Το παιδί αισθάνεται στο βάθος της ψυχής του το πνευματικό χάδι, που μυστικά στέλνει η μητέρα του, και έλκεται προς αυτήν. Νιώθει ασφάλεια, σιγουριά, όταν η μητέρα με τη συνεχή, την επίμονη και θερμή προσευχή της αγκαλιάζει το παιδί της μυστικά και το ελευθερώνει απ’ ό,τι το σφίγγει.

Λέγεται, ὅτι κάποτε ἡ Παναγία περνοῦσε ἀπό ἕνα ὡραιότατο περιβόλι, μέ πολύ ὡραῖα ἄνθη


Λέγεται, ότι κάποτε η Παναγία περνούσε από ένα ωραιότατο περιβόλι, με πολύ ωραία άνθη.

Μάλιστα ένα από τα άνθη αυτά, την εντυπωσίασαν τόσο, που μπήκε στον πειρασμό και το έκοψε, αλλά όταν το έφερε στην μύτη της, για να απολαύσει το άρωμά του, διαπίστωσε έκπληκτη, ότι δεν είχε καμμία ευωδία.
Δεν μύριζε καθόλου!
Ένα κρύο πράγμα…
Μόνο εξωτερική αίγλη και ομορφιά είχε.
Η Παναγία μας τόσο λυπήθηκε, για το ωραίο αλλά άοσμο εκείνο άνθος, που το χαϊδεψε και είπε:
– Καημένο άνθος! Γιατί εσύ να μην ευωδιάζεις;

"Γιατί τά κορίτσια πρέπει νά φοροῦν φόρεμα καί ὄχι παντελόνι;".

Μία απορία μαθητριών,στο ανώτερο κατηχητιθκό Θηλέων,πόλεως Λαρίσης,στον μακαριστό π.Αθανάσιο ,πριν από 40 χρόνια περίπου: †.Λέει η απορία: "Γιατί τά κορίτσια πρέπει να φορούν φόρεμα και όχι παντελόνι;".

Αχ, αυτό το διαβόητο και περιλάλητο θέμα. Λοιπόν παιδιά προσέξτε. Τα έχουμε ξαναπεί, τα ξαναλέμε.

Όταν οι κοπέλες βγάλαν τις ποδιές απο το σχολείο, τις βγάλαν εν ονόματι της δημοκρατίας, αλλά ακριβώς ετσι καταργήθηκε η δημοκρατία, διότι η πλούσια βάζει κάθε μέρα καινούργιο φόρεμα στό σχολείο και η φτωχιά παίρνει φωτιά, και πάει στή μάνα της καί λέει: "Θέλω και εγώ φουστάνι, διότι η τάδε φιλενάδα μου αλλάζει κάθε μέρα φουστάνι . Που είναι η δημοκρατία λοιπόν; Βλέπετε ότι μερικά πράγματα εν ονόματι της δημοκρατίας γίνονται και μόνο δημοκρατία δεν είναι. Ἐνω εκείνη η ωραία ποδιά, η σεμνή ποδιά ισοπέδωνε ὅλες τίς κοπέλες, πλούσιες καί φτωχές. Κάποτε, φορούσαμε καί εμείς ως ἀγόρια πηλίκιο. Τώρα, πρώτα τό πηλίκιο καταργήθηκε, μετά οι ποδιές, δέν ξέρω που θα πάμε παρακάτω..

Έτσι σήμερα, εμφανίζονται και τα αγόρια καί τα κορίτσια με ό,τι είδους ενδυμασία θέλετε εκει στό σχολείο, καί φροντίδα βεβαίως πια δεν είναι του μαθητού παρά, πώς να ἐμφανιστεί στό σχολείο.

Εάν τώρα, το κορίτσι πρέπει να βάλει ανδρικά ρούχα ή το αγόρι να βάλει γυναικεία ρούχα κατά το unisex, δηλαδή ομοιομορφία των φύλων, αυτό παιδιά το λέγει ο ίδιος ο Θεός! Θα απαντήσω όχι εκείνο το οποίο θα θέλαμε να πούμε, εκείνο που λέγει ο Θεός. Δέν ευρεσηλογούμε, όπως λέγει ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων.

Ακούστε λοιπόν τί λέει ο Θεός είς το Δευτερονόμιον 22, 5. «Οὐκ ἔσται σκεύη ἀνδρὸς ἐπὶ γυναικί, οὐδὲ μὴ ἐνδύσηται ἀνὴρ στολὴν γυναικείαν, ὅτι βδέλυγμα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σού ἐστι πᾶς ποιῶν ταῦτα.» Πρίν εξηγήσω, θα μου πείτε, μα αυτά ανήκουν στην Παλαιά Διαθήκη. Στην Παλαιά Διαθήκη ανήκουν και οι 10 Εντολές, αλλά, ποιός σας είπε ότι καταργήθηκαν; Μόνο ο τελετουργικός νόμος καταργήθηκε, γιατί ήρθε το πρωτότυπο. Εκεί είχαμε το αντίτυπο, και το πρωτότυπο είναι ο Ιησούς Χριστός! Εκεί είχαμε τα αντίτυπα των θυσιών, αυτά δεν χρειάζονται πια. Ο ηθικός νόμος; Ο ηθικός νόμος, όχι μόνον υπάρχει, αλλά και έχει βελτιωθεί και έχει γίνει ανώτερος της Παλαιάς Διαθήκης. Συνεπώς, θα λέγαμε, ακόμη περισσότερο θα πρέπει να τονίσουμε αυτό το οποίο λέγει ο Θεός είς το Δευτερονόμιον. Τί λέγει; Δέν πρέπει να υπάρχουν στη γυναίκα σκεύη ανδρός, ούτε να ντυθεί ο άντρας γυναικεία στολή· γιατί αυτό είναι βδέλυγμα στον Θεό σου, όταν κάνεις τέτοια πράγματα. Γιατί είναι βδέλυγμα; Θα λέγαμε, το λέει ο Θεός. Αλλά θα σας εξηγήσω μερικά πράγματα παιδιά.

Πῶς θά ἀντισταθεῖτε στό κακό (Ἅγιος Παΐσιος Ἁγιορείτης)

– Γέροντα, μερικὲς φορὲς οἱ πειρασμοὶ ἔρχονται ὁ ἕνας πάνω στὸν ἄλλον καὶ δὲν ἀντέχω.

– Νὰ σοῦ πῶ μία λύση, γιὰ νὰ τοὺς ἀποφύγεις; Θὰ τὴν δεχθεῖς;

– Ναὶ.
– Ἡ μόνη λύση γιὰ νὰ ἀποφύγεις τοὺς πειρασμούς, εἶναι νὰ … συμμαχήσεις μὲ τὸν διάβολο! Τί γελᾶς; Δὲν σοῦ ἀρέσει αὐτὴ ἡ λύση; Κοίταξε νὰ σοῦ πῶ. Ὅσο κανεὶς ἀγωνίζεται, θὰ ἔχει πειρασμοὺς καὶ δυσκολίες. Και ὅσο προσπαθεῖ νὰ ἀποφύγει τὸν πειρασμό, τόσο κόντρα τοῦ πάει ὁ διάβολος. Ἀλλὰ μὲ τοὺς πειρασμοὺς – ἂν τοὺς ἀξιοποιήσουμε σωστὰ -, δίνεται ἡ εὐκαιρία, ἐπειδὴ μερικὲς φορὲς ἡ ζωή μας εἶναι ἀντιευαγγελική, νὰ γίνει «εὐαγγελική».

– Γέροντα, σκαλώνω σὲ μερικὰ ἀσήμαντα πράγματα καὶ δὲν ἔχω διάθεση μετὰ νὰ ἀγωνισθῶ γιὰ κάτι ἀνώτερο.

– Αὐτὰ εἶναι σὰν τὶς νάρκες ποὺ βάζει ὁ ἐχθρός, γιὰ νὰ ἀχρηστέψει τὸν στρατό. Τὸ ταγκαλάκι (ἔτσι ἀποκαλοῦσε ὁ Γέροντας τὸν διάβολο καὶ τὰ δαιμόνια) ὅταν δεῖ ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ κάνει ἄλλη ζημιὰ στὸν ἀγωνιστὴ, κοιτάει πὼς νὰ τὸν ἀχρηστέψει μὲ ἀσήμαντα πράγματα. Ὕστερα, νὰ ξέρεις ὅτι ὑπάρχουν καὶ μικρὰ ταγκαλάκια, ποὺ κάνουν ὅμως μεγάλη ζημιά. Μία φορᾶ ρώτησαν ἕνα μικρὸ ταγκαλάκι: «Τάχα τί μπορεῖς νὰ κάνεις ἐσύ;». «Ἐγὼ τί μπορῶ νὰ κάνω; Πάω καὶ μπερδεύω τὶς κλωστὲς στὶς μοδίστρες, στοὺς τσαγκάρηδες, ἀπάντησε, καὶ τοὺς κάνω νὰ θυμώνουν». Τὰ μεγαλύτερα σκάνδαλα γίνονται ἀπὸ τιποτένια πράγματα, ὄχι μόνο σ’ ἐμᾶς, ἀλλὰ μερικὲς φορὲς καὶ στὰ κράτη. Στοὺς πνευματικοὺς ἀνθρώπους δὲν ὑπάρχουν σοβαρὲς ἀφορμὲς γιὰ σκάνδαλα. Ἀπὸ τὸ μικρὰ παίρνει ὁ διάβολος ἀφορμή. Τσακίζει τὸν ἄνθρωπο ψυχικὰ μὲ κάτι χαζά, παιδικὰ πράγματα, ὀπότε κάνει τὴν καρδιὰ του ὅπως ἐκεῖνος θέλει καὶ μένει μετὰ κανεὶς ἕνα κούτσουρο.

– Γιατί, Γέροντα, ἐνῶ βάζω ἕνα πρόγραμμα, μία σειρὰ στὸν ἀγώνα μου, καὶ ξεκινῶ μὲ διάθεση νὰ ἀγωνισθῶ, σύντομα ξεχνιέμαι;

«Ὁ τρόπος τῆς μυστικῆς ἕνωσης μὲ τὸν ἄλλον κατά τόν Ἅγιο Πορφύριο» Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου

«Ὁ τρόπος τῆς μυστικῆς ἕνωσης μὲ τὸν ἄλλον κατά τόν Ἅγιο Πορφύριο»

Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου

Ἀπόσπασμα 12/3/2011


«Μπορεῖς νὰ μάθεις», ἔλεγε ὁ Γέροντας Άγιος Πορφύριος, νὰ στέλνεις καλὴ δύναμη στὸν ἄλλον καὶ ἐκεῖνος νὰ σὲ πλησιάζει χωρὶς νὰ ξέρει τὸ γιατί». Ὅταν ἀγαπᾶς, ὁ ἄλλος τὸ καταλαβαίνει, τὸ εἰσπράττει. Μπορεῖ νὰ μὴν τοῦ λὲς τίποτα καὶ εἶναι καλλίτερα νὰ μὴν τοῦ λές, γιατὶ ὅταν τοῦ τὸ λές, δημιουργεῖς μία ἀντίδραση στὸν ἄλλον· ἔτσι εἶναι ἡ ψυχολογία μας. Καὶ ὅταν μᾶς δίνουν κάτι, μέσα μας δημιουργεῖται μία ἀντίδραση. Νιώθουμε κάπως ὑποχρεωμένοι καὶ ἀντὶ νὰ ἐκφράσουμε εὐγνωμοσύνη, πολλὲς φορὲς βγαίνει τὸ ἀντίθετο, βγαίνει καὶ μίσος τοὺς εὐεργέτες μας. Ἐνῷ ἄν δὲν τοῦ μιλήσεις καὶ προσευχηθεῖς, τὸ δέχεται πολὺ καλλίτερα, καὶ αἰσθάνεται πολὺ ὡραῖα κοντά σου καὶ θέλει νὰ εἶναι κοντά σου. Λέμε, πῶς νὰ κερδίσω τὸν τάδε, πῶς νὰ τὸν φέρω ἐκεῖ ποὺ θέλω· νὰ κάνεις μυστικὴ προσευχὴ καὶ θὰ δεῖς ποὺ θὰ ‘ρθεῖ μόνος του. Γιατὶ θὰ καταλάβει ὅτι ‘ξέρεις αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος βρὲ παιδί μου μ’ ἀγαπάει καὶ νιώθω πολὺ ὡραῖα κοντά του’.

«Μόνο μὲ τὴ Θεία Χάρη», ἔλεγε ὁ Γέροντας, «μποροῦν δύο ἄνθρωποι νὰ ἑνωθοῦν πραγματικά». Μὲς στὸν γάμο, αὐτὸς εἶναι ὁ σκοπός, νὰ ἑνωθοῦν δύο ἄνθρωποι. Πῶς θὰ ἑνωθοῦν; Δὲν γίνεται ἁπλῶς ἐξωτερικά, νὰ ζοῦμε μαζὶ στὸ ἴδιο σπίτι· καὶ νὰ ζεῖς στὸ ἴδιο σπίτι δὲν γίνεσαι ἕνα μὲ τὸν ἄλλον.

Τοῖς μή ὀρθῶς τάς τῶν ἁγίων διδασκάλων τῆς τοῦ Θεοῦ ἐκκλησίας θείας φωνάς ἐκλαμβανομένοις...


Ὅσοι δὲν ἀποδέχονται ὀρθῶς τὶς θεϊκὲς φωνὲς τῶν ἁγίων διδασκάλων τῆς τοῦ Θεοῦ ἐκκλησίας, καὶ ὅσα ἔχουν λεχθῇ μὲ τὴν χάρι τοῦ ἁγίου Πνεύματος ξεκάθαρα καὶ μὲ σαφήνεια προσπαθοῦν νὰ τὰ παρερμηνεύσουν καὶ νὰ τὰ διαστρέψουν, ἀνάθεμα.

«Τοῖς μὴ ὀρθῶς τὰς τῶν ἁγίων διδασκάλων τῆς τοῦ Θεοῦ ἐκκλησίας θείας φωνὰς ἐκλαμβανομένοις καὶ τὰ σαφῶς καὶ ἀριδήλως ἐν αὐταῖς δια τῆς τοῦ ἁγίου Πνεύματος χάριτος εἰρημένα παρερμηνεύειν τε καὶ περιστρέφειν πειρωμένοις, ἀνάθεμα».
(Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας).

ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 21-3-2022

https://youtu.be/EqDXy72mVS4
Συν Θεω ζωντανή μετάδοση τώρα: ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΚΟΝ-ΟΡΘΡΟΣ-ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΗΓΙΑΣΜΕΝΩΝ Τ. ΔΩΡΩΝ 21-3-2022 

Καί ἐπῆγα πάλιν εἰς τούς φίλους μου τούς Ἁγίους. Ἄναψα τά καντήλια καί ἐλιβάνισα λιβάνιν καλόν ἁγιορείτικον.

Καί ἐπῆγα πάλιν εἰς τούς φίλους μου τούς Ἁγίους. Ἄναψα τά καντήλια καί ἐλιβάνισα λιβάνιν καλόν ἁγιορείτικον. Καί σκουπίζοντας τά δάκρυά μου τούς εἶπα: "Δέν βλέπετε ποῦ θέλουν νά κάνουν τήν Ἑλλάδα παλιοψάθα; Βοηθεῖστε, διότι μᾶς παίρνουν, αὐτοί οἱ μισοέλληνες καί ἄθρησκοι, ὅ,τι πολύτιμον τζιβαϊρικόν ἔχομεν…

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

https://apantaortodoxias.blogspot.com/2022/03/blog-post_180.html

21 Μαρτίου. Ὁσίου Ἰακώβου τοῦ ὁμολογητοῦ. Θωμᾶ πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως (†610). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα Τριθέκτης. Ἡσαΐας Η΄ 13-22, Θ΄ 1-7.

Ησ. 8,13            Κύριον αὐτὸν ἁγιάσατε, καὶ αὐτὸς ἔσται σου φόβος.

Ησ. 8,13                    Σεβασθήτε και υπακούσατε στον άγιον Κυριον, τιμήσατε αύτον· και μόνον ο φόβος, που εμπνέεται από αυτόν, ας είναι ο φόβος σας.

Ησ. 8,14            καὶ ἐὰν ἐπ᾿ αὐτῷ πεποιθὼς ἦς, ἔσται σοι εἰς ἁγίασμα καὶ οὐχ ὡς λίθου προσκόμματι συναντήσεσθε αὐτῷ, οὐδὲ ὡς πέτρας πτώματι· οἱ δὲ οἶκοι Ἰακὼβ ἐν παγίδι, καὶ ἐν κοιλάσματι ἐγκαθήμενοι ἐν Ἱερουσαλήμ.

Ησ. 8,14                    Και εάν έχης στηριγμένην την πεποίθησίν σου εις αυτόν, θα είσαι ωσάν αφιερωμένος εις αυτόν, ασφαλής από κάθε κίνδυνον, και δεν θα συναντήσετε στον δρόμον της ζωής σας τον θεόν σαν λίθον προσκόμματος, σαν πέτραν επί της οποίας θα προσκρούσετε και θα πέσετε. Αι φυλαί του Ιακώβ, το ιουδαϊκόν και ισραηλιτικόν βασίλειον, θα συλληφθούν εις παγίδα, οι δε κάτοικοι της Ιερουσαλήμ, οι άπιστοι και ασεβείς, θα πέσουν εις λάκκους ολέθρου, από τους οποίους δεν θα ημπορέσουν να εξέλθουν.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ