Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2021

α) Προειδοποίηση ἀπό ἐπιστήμoνες γιά φοβερές παρενέργειες β)Μεῖζον ἠθικό θέμα, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου


α) Προειδοποίηση από επιστήμoνες για φοβερές παρενέργειες β)Μείζον ηθικό θέμα, Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἀπόσπασμα_ Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​​, http://hristospanagia.gr​​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἡ μελέτη τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ πρέπει νά εἶναι συνεχής, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

(Β΄ Τιμ. 3, 10-15), Ἐπ. Σταυρουπόλεως Νικηφ. Θεοτόκη, Ἑρμ. ἀποστολικῆς περικοπῆς Κυριακῆς ΙΣΤ΄ Λουκᾶ (Τελώνου καί Φαρισαίου), 21-2-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

«Ὅλοι ὅσοι θέλουν νά ζήσουν μέ εὐσέβεια θά διωχθοῦν», Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

 Κήρυγμα_

(Β΄ Τιμ. 3, 10-15), Ἐπ. Σταυρουπόλεως Νικηφ. Θεοτόκη, Ἑρμ. ἀποστολικῆς περικοπῆς Κυριακῆς ΙΣΤ΄ Λουκᾶ (Τελώνου καί Φαρισαίου), 20-2-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com​, http://hristospanagia.gr​ καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Συν Θεώ Διαδικτυακή ὁμιλία στίς 20:30 σήμερα

https://youtu.be/-Wd648OB25U

«Τά πάθη καί ἡ ἀντιμετώπισή τους» κατά τους Ἁγίους Πατέρες Θ', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Συν Θεώ

Διαδικτυακή ὁμιλία στίς 20:30 σήμερα με θέμα:


«Τά πάθη καί ἡ ἀντιμετώπισή τους» κατά τους Ἁγίους Πατέρες Θ', Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Για να συμμετέχετε θά πατήσετε στον  σύνδεσμο πού θά ἀνακοινωθεῖ ἀργότερα, λίγο πρίν την έναρξη.
 Πρέπει νά ἔχετε κατεβάσει τήν ἐφαρμογή zoom.

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΑΠΟΔΕΙΠΝΟ Ζωντανή μετάδοση τώρα

https://youtu.be/muwZbLRZlm8

"Συντριβόμενος" ἀπό τούς λογισμούς του ἕνας μοναχός, τί κάνει ὅταν ὁ γέροντας του δέν μπορεῖ νά τόν βοηθήσει;


504

Ερώτηση

Αν κάποιος μένει στον ίδιο τόπο μ’ ένα Γέροντα, υποτασσόμενος σ’ αυτόν και ο Γέροντας δεν έχει τις χαρισματικές ικανότητες να αποκριθεί σε κάποιο θέμα όταν τον ρωτά ο αδελφός, ο δε αδελφός θλίβεται από τους λογισμούς, άραγε πρέπει να ρωτά άλλο Γέροντα είτε με την ευλογία και τη συγκατάθεση του Γέροντά του, είτε χωρίς αυτήν, ή πρέπει να υπομένει συντριβόμενος από τους λογισμούς του;

Απόκριση Ιωάννου.

Εάν όντως ο αδελφός γνωρίζει ότι θέλει ο Γέροντάς του να ωφελήσει την ψυχή του, οφείλει να του εμπιστευθεί και να του πει: «Έχω λογισμούς, τι θεωρείς σωστό να κάνω»; Και ο Γέροντας από μόνος του, σαν εκείνον τον άνθρωπο που έχει άρρωστο το παιδί του και με ενδιαφέρον και φροντίδα το οδηγεί στο γιατρό - και όχι μόνο το οδηγεί αλλά και ακριβοπληρώνει για χάρη του - έτσι και αυτός με χαρά οδηγεί το μαθητή του προς το Γέροντα εκείνον που έχει το ανάλογο χάρισμα. Δηλαδή τον στέλνει να εξαγορευθεί τους λογισμούς του σ’ ένα συγκεκριμένο Γέροντα

Μετάνοια ζήτησε ὁ Χριστός. Ἀπό "ἁγίους" χορτάσαμε.

Ένας ιερέας είχε μεγάλη πεποίθηση στον εαυτό και τις δυνάμεις του και πίστεψε πώς με τις φτωχές δυνάμεις του και χωρίς πνευματικό οδηγό και ταπείνωση , μπορούσε να κάνει ακριβώς ότι και οι άγιοι.
Αποφάσισε λοιπόν όλη την μεγάλη τεσσαρακοστή ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΕΡΟ εκτός από αυτό της κοινωνίας και της κατάλυσης, όπως οι πατέρες της ερήμου. 
Τότε ο νους του ψήλωσε και του καρφώθηκε ο λογισμός πώς έγινε σημειοφόρος και πώς διαφέρει από τους άλλους ιερείς.
Τα χαράματα της Δ΄ Τετάρτης των Νηστειών πήγαινε προς τον ναό του για την προηγιασμένη, γεμάτος πεποίθηση για την αγιότητα του.
Όταν βλεπει εντος του ναού ερυθροπόρφυρο φως και συνοδεία ιερέων και διακόνων στα πορφυρά και έναν δεσπότη πού του συστήθηκε ως άγιος Γρηγόριος. 
Την συνοδεία πλαισίωναν εξαπτέρυγα και φαντασία μεγάλη και ο δεσπότης αυτός τον παρότρυνε να τους ακολουθήσει για να τον πάνε στην αρμόζουσα θέση του στον ουρανό.
Τους ακολούθησε λοιπόν με φανερή υπερηφάνεια και άγρια χαρά αλλα και με έναν αδιόρατο φόβο, ο οποίος φόβος τον ανάγκασε ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ.

Μήν δολοφονεῖτε τήν μνήμη τῆς Ἀγίας Φιλοθέης.


σ.σ. Αναρτάται για δεύτερη φορά.

Ήθελα εδώ και καιρό να γράψω κάτι για το ντοκυμαντέρ «Φιλοθέη, η Αγία των Αθηνών», το οποίο δυστυχώς πολυδιαφημίστηκε από Ορθόδοξα ιστολόγια τις τελευταίες ημέρες, λίγο πριν την πρώτη του προβολή.


ΟΥΝΕΣΚΟ λοιπόν. Η ΟΥΝΕΣΚΟ ή αλλιώς «Εκπαιδευτική Επιστημονική και Πολιτιστική Οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών», όπως λέει και το όνομά της, υπάγεται στον θηριώδη πολυκέφαλο παγκόσμιο Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών, ο οποίος εργάζεται πυρετωδώς για τον Ένα Παγκοσμιοποιημένο Κόσμο. Μόνο και μόνο αυτό θα έπρεπε να χτυπήσει το καμπανάκι. Πόσο δύσκολο είναι να θέσει κανείς τον εξής προβληματισμό: είναι δυνατόν ο ΟΗΕ που εργάζεται για την παγκοσμιοποίηση να ενδιαφέρεται για την Ορθοδοξία; Για την Ορθοδοξία ενδιαφέρεται ή για τον Οικουμενισμό; Απ’ ότι φαίνεται όμως είναι δύσκολο για πολλούς ακόμη και αυτόν τον προβληματισμό να κάνουν!

Άντε τώρα να πεις σε αυτούς να ψάξουν λίγο και για την ΟΥΝΕΣΚΟ. Τι είναι η ΟΥΝΕΣΚΟ; Η ΟΥΝΕΣΚΟ λέει ΕΔΩ, «…επιδιώκει την εδραίωση της ειρήνης μέσα από την διεθνή συνεργασία στην εκπαίδευση, τις επιστήμες και τον πολιτισμό. Τα προγράμματα της ΟΥΝΕΣΚΟ συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της αειφόρου ανάπτυξης, όπως καθορίστηκαν στην Ατζέντα 2030 που υιοθέτησε η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 2015.»

Εύγε λοιπόν Ορθόδοξε ιστολόγε, μόλις διαφήμισες ένα πρόγραμμα της ΟΥΝΕΣΚΟ για την επίτευξη των στόχων της Αντζέντας 2030.

Αλλά και για ποια «ειρήνη» μας μιλάει η ΟΥΝΕΣΚΟ; Μήπως για την εν Χριστώ ειρήνη; Ούτως ή άλλως, ντοκυμαντέρ για την ζωή μίας Αγίας της Εκκλησίας μας προβάλλει, αλλιώς δεν θα ρωτούσαμε. Γράφει λοιπόν για την ειρήνη: «Η ειρήνη πρέπει να βασίζεται στον διάλογο και την αμοιβαία κατανόηση. Η ειρήνη πρέπει να οικοδομηθεί πάνω στην πνευματική (intellectual) και ηθική αλληλεγγύη της ανθρωπότητας.»

Η γνωστή τυπικολογία και ηθικολογία, ο άθεος διανοούμενος ουμανισμός της Δύσης. Πάμε και στους 2 οργανισμούς που στήριξαν το ντοκυμαντέρ.

Ἰατρικό ἐργαλεῖο, ἤ καρναβάλι ἡ μασκοφορία ἐντός τοῦ ναοῦ; - Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Ἀπόσπασμα)

 Ἀπόσπασμα από την ομιλία «Τά πάθη καί ἡ ἀντιμετώπισή τους» κατά τους Ἁγίους Πατέρες Η', 19-2-2021_

Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κυριακή του Τελώνου καί τοῦ Φαρισαίου. Ἀλαζονεία καί κενοδοξία. Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ[:Λουκ. 18, 9-14] 

Πνευματικά θησαυρίσματα από ομιλίες του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου 

ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑ 

Αν θέλεις να συνετίσεις έναν υπερήφανο άνθρωπο, μη μεταχειριστείς πολλά λόγια. Θύμισέ του μόνο την ανθρώπινη φύση του και τη ρήση του σοφού Σειράχ: «Τί ὑπερηφανεύεται γῆ καὶ σποδός;(:Γιατί έχει τόση αλαζονεία και υπερηφανεύεται ο άνθρωπος, που είναι χώμα και στάχτη;)»[Σοφία Σειράχ 10,9]. Κι αν εκείνος σου πει ότι χώμα και στάχτη θα γίνει μετά τον θάνατό του, δώσε του να καταλάβει ότι και τώρα, που ζει δεν είναι τίποτα περισσότερο. Ας μην ξεγελιέται, βλέποντας την ομορφιά του· έχοντας την υγεία του, νιώθοντας τη δύναμη του, απολαμβάνοντας τις χαρές της σύντομης επίγειας ζωής. Χώμα και στάχτη είναι, «αφού, και όσο ακόμα ζει, αρχίζει η φθορά του»[Σοφ.Σειρ.10,9: «ὅτι ἐν ζωῇ ἔῤῥιψα τὰ ἐνδόσθια αὐτοῦ(:διότι του υπερήφανου ανθρώπου, ενόσο ακόμη ζούσε, έριξα κάτω τα εντόσθιά του)»]. 

Ας παρατηρήσει ο καθένας μας, πόσο ασήμαντη είναι η ύπαρξή μας. Ας μην περιμένει τη μέρα του θανάτου του, για να συνειδητοποιήσει τη μηδαμινότητά του. Ας την αντιληφτεί από τώρα, στρέφοντας φιλοσοφημένα τη σκέψη του μέσα του και γύρω του, στον εαυτό του και στους άλλους. Ας μη χάσει, όμως, το θάρρος του, διαπιστώνοντας την ανθρώπινη φθαρτότητα, ο Θεός δεν έκανε έτσι τα πράγματα επειδή μας μισεί, αλλά απεναντίας επειδή μας αγαπά και νοιάζεται για μας.

Ἀλλοίμονόν μου ἄν δέν κηρύττω τό Εὐαγγέλιον (Α΄ Κορ. 9, 16-23), Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΙΛΙΑ (ΖΩΝΤΑΝΗ-ΛΑΪΒ ΜΕΤΑΔΟΣΗ)

36. Ἀλλοίμονόν μου ἄν δέν κηρύττω τό Εὐαγγέλιον (Α΄ Κορ. 9, 16-23), Ἑρμ. Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορείτου, 21-2-2021, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ι. Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Κυριακή τοῦ Τελώνου καί τοῦ Φαρισαίου

Κυριακή του Τελώνου και του Φαρισαίου


Σήμερα, Κυριακή του Τελώνου και του Φαρισαίου, με τη βοήθεια του Θεού, αρχίζουμε το Τριώδιο. Πολλοί από τους θεοφόρους Πατέρες μας, που κατείχαν την τέχνη της μουσικής, φωτιζόμενοι από το Άγιο Πνεύμα μελοποίησαν εξαίρετα και όπως έπρεπε τις ωδές του Τριωδίου.

Πρώτος επινόησε το τριώδιο, δηλαδή κανόνα με τρεις ωδές, ο μεγάλος ποιητής Κοσμάς για την αγία και μεγάλη εβδομάδα των Παθών του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, κάνοντας την ακροστιχίδα των τροπαρίων του από την ονομασία της κάθε μιας ημέρας. Μετά απ’ αυτόν και οι άλλοι άγιοι πατέρες, και περισσότερο ο Θεόδωρος και ο Ιωσήφ οι Στουδίτες, μιμούμενοι εκείνον τον ιερό Κοσμά, έκαναν και αυτοί τριώδια για τις άλλες έξι εβδομάδες της Τεσσαρακοστής, τα οποία αμέσως παρέδωσαν στο δικό τους μοναστήρι, του Στουδίου.

Επειδή, λοιπόν, πρώτη μέρα της εβδομάδας είναι η Κυριακή, ως αναστάσιμη, και η Κυριακή είναι και πρώτη και όγδοη και τελευταία, γι’ αυτό και οι πατέρες όρισαν σοφότατα τη Δευτέρα να λέγεται η πρώτη ωδή, την Τρίτη η δεύτερη ωδή, την Τετάρτη η τρίτη ωδή, την Πέμπτη η τέταρτη ωδή, την Παρασκευή η πέμπτη ωδή και το Σάββατο η έκτη και η έβδομη και οι άλλες δύο ωδές, η όγδοη και η ένατη, τις οποίες ως κυριότερες έχουν και οι άλλες μέρες της εβδομάδας. Έτσι όρισε και ο θείος Κοσμάς για το Μεγάλο Σάββατο, κάνοντας εκεί τετραώδιο, αν και αργότερα ο βασιλιάς Λέων ο σοφός διέταξε τον Μάρκο επίσκοπο Ιδρούντος και έφτιαξε πλήρη κανόνα. Τριώδιο ωστόσο ονομάζεται καταχρηστικά, επειδή δεν έχει παντού τριώδια, αλλά έχει και ολόκληρους κανόνες. Όμως πήρε αυτή την ονομασία, κατά τη γνώμη μου, είτε επειδή τα τριώδια είναι περισσότερα από τους ολόκληρους κανόνες είτε γιατί πρώτα έγιναν τα τριώδια της Μεγάλης Εβδομάδας, όπως είπαμε.

Δέν τούς γνωρίζω τούς ἄλλους, πῶς νά τούς σκεπάσω ;


Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑΣ

Χαίρετε πατέρες κι αδελφοί.
Πρωτόγνωρα πράγματα συμβαίνουν στην στρατευομένη Εκκλησία.Σε επικοινωνία που είχα με τον ευλογημένο άνθρωπο του Θεού, πρώην ταχυδρόμο του Οσίου Παϊσίου, φίλο και αδελφό, Ανέστη Μαυροκέφαλο, μου είπε. Πήγα στην εκκλησία που υπηρετώ χρόνια, να ψάλλω, και ο ιερεύς μου είπε, μόνο με μάσκα. Μα για να ψάλλω ήρθα, του είπε ο Ανέστης. Και του λέει, μόνο με μάσκα. Όπως ταιριάζει στους αληθινούς χριστιανούς, ο αδελφός Ανέστης αποχώρησε απο την εκκλησία. Δεν δέχθηκε να γίνει υποτακτικός του διαβόλου.

ΤΟ ΝΕΟΝ ΟΡΑΜΑ

Με την ευκαιρία του θέματος που αναφερθήκαμε τηλεφωνικώς, μου διηγήθηκε και το όραμα που είδε επίτροπος ορθόδοξος στην Γερμανία παρακαλώ, μέσα στην εκκλησία.

Η ΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ

Είδε την Παναγία Δέσποινα, να σκεπάζει με πέπλο όλους τους πιστούς που δεν φορούσαν μάσκα.

«Ἡ ὑπακοὴ κάνει τὸν ὑποτακτικὸ ὅμοιο μὲ ἐκεῖνον στὸν ὁποῖον ὑπακούει»...

 «Ἡ ὑπακοὴ κάνει τὸν ὑποτακτικὸ ὅμοιο μὲ ἐκεῖνον στὸν ὁποῖον ὑπακούει»... 

~ Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ

Οἱ πιστοὶ ἔχουν εὐθύνη γιὰ τὸ ἂν θὰ ἀκολουθήσουν τοὺς κακοὺς ποιμένες. Ἡ ὑπακοὴ δὲν εἶναι ἀδιάκριτη, ἀλλὰ διακριτική...
---------------------------------------
(ΔΙΔΑΧΗ ΔΙΑΤΑΓΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΠΕ .σὲλ 88στο ΙΘ'. κεφάλαιο γράφουν οἱ Ἀπόστολοι « Ἀκουστὲ ἐπίσκοποι, ἀκουστὲ λαικοί, τί λέει ὁ Θεός. «Θὰ ξεχωρίσω τὸ ἕνα κριάρι ἀπὸ τὸ ἄλλο καὶ τὸ ἕνα πρόβατο ἀπὸ τὸ ἄλλο»6. καὶ στοὺς ποιμένες λέει. θὰ κριθεῖτε ἐξετιας τῆς ἀπειρίας σας καὶ τῆς καταστροφῆς ποὺ προκαλέσατε στὰ πρόβατα. δηλαδὴ θὰ διακρίνω τὸν ἕνα ἐπίσκοπο ἀπὸ τὸν ἄλλο, καὶ τὸν ἕνα λαικὸ ἀπὸ τὸν ἄλλο καὶ τὸν ἕνα ἄρχοντα ἀπὸ τὸν ἄλλο.2 Γιατί τὰ πρόβατα αὐτὰ καὶ τὰ κριάρια εἶναι λογικὰ καὶ ὄχι ἄλογα, καὶ νὰ μὴ πεῖ πότε ὁ λαικός, ὅτι ἔγω εἶμαι πρόβατο καὶ ὄχι ποιμένας.3.Καὶ ὅπως τὸ πρόβατο ποὺ δὲν ἀκολούθει τὸν καλὸ ποιμένα ἀφήνεται στὴ διάθεση τῶν λύκων νὰ τὸ κατασπαράξουν, ἔτσι καὶ ἐκεῖνο ποὺ ἀκολούθει τὸν κακὸ ποιμένα ἔχει σίγουρο τὸ θάνατο, γιατί θὰ τὸ καταφάει.Γι'αὐτὸ πρέπει νὰ φεύγετε ἀπὸ τοὺς ποιμένες ποὺ διαφθείρουν.»


ΟΡΘΡΟΣ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΏΡΑ

https://youtu.be/fG7-k-xFCHQ

21 Φεβρουαρίου. ♰ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ. Τοῦ Ὁσίου Πατρός ἡμῶν Τιμοθέου τοῦ ἐν Συμβόλοις. Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ἰωάννου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ ἀπό Σχολαστικῶν. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Κυρ. λγ΄ ἐπιστ. (Β΄ Τιμ. γ΄ 10-15).

Β Τιμ. 3,10         Σὺ δὲ παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ, τῇ ἀγωγῇ, τῇ προθέσει, τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ὑπομονῇ,

Β Τιμ. 3,10                Συ όμως έχεις παρακολουθήσει την διδασκαλίαν, την συμπεριφοράν και αναστροφήν μου, τας αγνάς μου διαθέσεις, την φωτισμένην και ζωντανήν πίστιν μου, την μακροθυμίαν μου, την αγάπην και την υπομονήν μου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible

ΕΤΙΚΕΤΕΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ