Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Οἱ ἄσχημες συμπεριφορὲς ἀπὸ κάποιους συνανθρώπους μας μπορεῖ νὰ ὀφείλονται σὲ προσωρινὸ δαιμονισμό;Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Κάθε καινοτομία στὴν Ἐκκλησία ἀπαγορεύεται -Ἡ ἀντίδραση μᾶς δὲν ἀποτελεῖ ἀσέβεια στὸν κλῆρο.Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

 

Τὰ 3 μεγάλα ἐμπόδια πού χώριζαν τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὸν Θεὸ καί πού καταργήθηκαν μὲ τὸ ἀπολυτρωτικὸ Του ἔργο , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

Ἡ μεγαλύτερη ἀπάτη τοῦ διαβόλου εἶναι νὰ πείσει τοὺς ἀνθρώπους ὅτι δὲν ὑπάρχει, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

 

π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης: «Παράδεισος καὶ Κόλαση»

 

Ἐκπομπὴ μὲ τὸν ὁσιολογιώτατο Μοναχὸ Ἀρσένιο Βλιαγκόφτη, μὲ θέμα: «Παράδεισος καὶ Κόλαση», Κυριακή 10 Μαρτίου 2024.

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2024/03/blog-post_10.html

Κυριακή τῆς Ἀπόκρεω: Ἀγάπη ναί, ἀλλὰ ποιὰ ἀγάπη;

Τοῦ μακαριστοῦ Πρωτοπρσβυτέρου Γεωργίου Μεταλληνοῦ

ΕΚ ΦΩΤΟΣ «Κηρύγματικές σκέψεις στὰ εὐαγγελικὰ ἀναγνώσματα», Ἐκδόσεις "Ὀρθόδοξος Κυψέλη" Θεσσαλονίκη

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΕΩ Ματθαίου κε’ 31-46.
«ἐφ’ ὅσον ἐποιήσατε ἑνὶ τούτων τῶν ἀδελφῶν μου τῶν ἐλαχίστων, ἐμοὶ ἐποιήσατε» (Ματθ. κε’ 40)

1. Ἡ σημερινὴ εὐαγγελικὴ περικοπὴ ἔρχεται νὰ μᾶς ὑπενθυμίσει μιὰ μεγάλη ἀλήθεια. Τὴν περασμένη Κυριακὴ μίλησε τὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο γιὰ τὴν ἀγαθότητα τοῦ Θεοῦ - Πατέρα, ποὺ περιμένει τὸ πλάσμα του νὰ ἐπιστρέψει. Αὐτὸ ὅμως δὲν πρέπει νὰ μᾶς κάμει νὰ ξεχάσουμε καὶ τὴν δικαιοσύνη Του. Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι μονάχα στοργικὸς Πατέρας. Εἶναι καὶ δίκαιος Κριτής. «Οὔτε ὁ ἔλεος αὐτοῦ ἄκριτος, οὔτε ἡ κρίσης ἀνελεήμων» λέγει ὁ Μ. Βασίλειος. Θὰ κρίνει τὸν Κόσμο, μᾶς λέγει τὸ Εὐαγγέλιο, καὶ μάλιστα ὄχι αὐθαίρετα, ἀλλὰ σύμφωνα μὲ τὰ ἔργα μας. Μᾶς φέρνει, λοιπόν, ἡ σημερινὴ περικοπὴ ἐνώπιον τοῦ γεγονότος τῆς κρίσεως. Καὶ λέμε «γεγονότος», γιατί ἡ παγκόσμια κρίση ἀποτελεῖ γιὰ τὴν πίστη μας.... ἐσχατολογικὴ βεβαιότητα καὶ πραγματικότητα, ποὺ ὁμολογεῖται σ’ αὐτὸ τὸ Σύμβολό μας ὡς ἐκκλησιαστικὴ πίστη: «Καὶ πάλιν ἐρχόμενον κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς...».

Καλούμεθα, λοιπόν, σήμερα νὰ συνειδητοποιήσουμε τρία πράγματα. Πρῶτον, ὅτι Κριτής μας θὰ εἶναι ὁ Ἰ. Χριστός, ὡς Θεός. Σωτὴρ ὁ Χριστὸς ἀλλὰ καὶ Κριτής. Ἂν τὴν πρώτη φορὰ ἦλθε ταπεινὸς στὴ γῆ, «ἵνα σώση τὸν κόσμον», τώρα θὰ ἔλθει «ἐν τῇ δόξη αὐτοῦ», ἵνα κρίνη τὸν κόσμον. Αὐτὸς ποὺ ἔγινε γιὰ μᾶς «κατάρα» πάνω στὸν Σταυρό, ἔχει κάθε δικαίωμα νὰ μᾶς κρίνει, ἂν ἀφήσαμε νὰ μείνει μέσα μας καὶ στὴν κοινωνία μας ἀνενέργητη ἡ θυσία Του. Δεύτερον θὰ κρίνει ὄχι μόνο τοὺς Χριστιανούς, οὔτε μόνο τοὺς ἐθνικούς, ὅπως πίστευαν οἱ Ἑβραῖοι γιὰ τὴν κρίση τοῦ Θεοῦ. Θὰ κρίνει ὅλους τοὺς ἀνθρώπους, χριστιανοὺς καὶ μή, πιστοὺς καὶ ἀπίστους. Τρίτον βάση τῆς κρίσεως, τὸ κριτήριο, θὰ εἶναι ἡ ἀγάπη.

Μαρτυρία γιὰ τὸν ἅγιο γέροντα Σίμωνα Ἀρβανίτη

Άγιος Γέροντας Σίμων Αρβανίτης-1/1/1901 - 4/3/1988

Σχόλιο σε ομάδα στο Facebook, που Τιμά τον Άγιο Παππούλη μου Σίμων, με ανάρτηση τους:

Να προσθέσω κάτι αν μου επιτρέπεται!
Ο Άγιος πια Ιάκωβος Τσαλίκης, όχι μόνο τον εκτιμούσε, αλλά τον είχε και Πνευματικό μετά την Κοίμηση του γέροντος του Νικοδήμου Θωμά, αλλά και ο π. Νικόδημος Θωμάς, είχε Πνευματικό του τον παππούλη μου και Άγιο Γέροντα Σίμων! Ο παλαιότερος όλων των Σύγχρονων Αγίων, τον οποίο οι νεότεροι δεν γνωρίζουν!
Πολλές φορές με Θαυμαστό Πνευματικά τρόπο, Επικοινωνούσαν και βρισκόντουσαν ταυτόχρονα όπου ήθελαν, όποτε ήθελαν, αλλά και μέσα στο δικό του κελάκι, οι Άγιοι και Γέροντες, Παΐσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος, Εφραίμ της Αριζόνα, Σωφρόνιος του Έσσεξ και πλήθος άλλων Αγίων!
Πνευματικό επίσης τον είχε ο γέροντας Νεκτάριος Βιτάλης και ο Αγωνιστής της Κύπρου κατ’ εμέ, Βοηθός ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΑΤΑΡΩΝ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ, όπου για όσους δεν γνωρίζουν ήταν αυτός ο οποίος έκρυβε τον ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ και άλλους αγωνιστές, κάτι για το οποίο πέρασε Φρικτά μαρτύρια από Άγγλους και Τουρκοκύπριους Βασανιστές, μετά την Προδοσία ότι τον έκρυβε φορώντας του μάλιστα και μοναχικά ράσα και ο Επίσκοπος Ειρηναίος δεν άνοιξε το στόμα του να πει λέξη για τους Αγωνιστές και πως τους Φυγάδευε.
Μέχρι που ο παππούλης Σίμων τον έστειλε στον γέροντα Σωφρόνιο του Έσσεξ, εφόσον τότε ο Αείμνηστος Ειρηναίος είχε αναχωρήσει για Αγγλία μετά την εγκαθίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας και την ρήξη του με συγκεκριμένους ανθρώπους της, λέγοντας του, «Έχετε έναν Άγιο εκεί, γιατί συνεχίζεις να έρχεσαι σε εμένα διανύοντας τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα για εξομολόγηση; Είναι Άγιος! Ένα Διαμάντι που έπεσε στη γη από το Στέμμα του Θεού»!

Στόχος τῆς «νέας τάξεως πραγμάτων» ἡ οἰκογένεια!


Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς, γραφεῖο ἐπὶ τῶν αἱρέσεων καὶ τῶν παραθρησκειῶν

Ἐν Πειραιεῖ τῇ 11η Μαρτίου 2024

Οἱ τρομακτικὲς πιέσεις ἀπὸ διεθνή σκοτεινὰ κέντρα γιὰ τὴν ἀναγνώριση – νομιμοποίηση τοῦ «γάμου» τῶν ὁμοφυλόφιλων «ζευγαριῶν», εἶναι ἡ «κορυφή τοῦ παγόβουνου», ἡ φανερὴ πλευρὰ τῆς πολεμικῆς κατὰ τῆς οἰκογένειας. H παραδοσιακὴ οἰκογένεια, ἡ ὁποία αὐτονόητα θεωρήθηκε ὡς ἡ ἕνωση ἀνδρὸς καὶ γυναικὸς ἀπὸ ὅλες τὶς φιλοσοφίες καὶ τὶς θρησκεῖες τῆς ἀνθρωπότητος ἐδῶ καὶ 5000 χρόνια, δυστυχῶς ἐδῶ καὶ μερικὲς δεκαετίες πολεμεῖται μανιωδῶς ἀπὸ τοὺς θιασῶτες τῆς woke ἀτζέντας. Ὅλοι οἱ δαίμονες τῆς κολάσεως βγῆκαν ἀπ’ τὴν κόλαση καὶ ξεχύθηκαν στὴν πατρίδα μας, γιὰ νὰ ἐπιβάλουν τὸν παραλογισμό, τὴν ἀνισορροπία, τὴ διαστροφή. Χρησιμοποιῶντας τὰ φερέφωνά τους καὶ τὰ πειθήνια ὄργανά τους, πολεμοῦν μὲ λύσσα τὴν οἰκογένεια, διότι σ’ αὐτήν, ἐκτὸς... ἀπὸ τὴν γέννηση παιδιῶν, καλλιεργοῦνται οἱ ἀξίες τῆς πίστεως στὸ Θεό, τῆς ἠθικῆς, τῆς φιλοπατρίας, τοῦ σεβασμοῦ τῆς ἀνθρώπινης ἀξιοπρέπειας ἀλλὰ καὶ τὰ γλωσσικὰ καὶ πολιτιστικὰ στοιχεῖα, (ἤθη καὶ ἔθιμα), ποὺ συγκροτοῦν τὴν ἰδιοπροσωπεία τοῦ κάθε ἔθνους. Γνωρίζουν ἀκόμη πολὺ καλὰ ὅτι ἡ οἰκογένεια ἀποτελεῖ τὸ βάθρο, τὸ πρωτογενὲς κύτταρο τῆς κοινωνίας, ὅπως τὴν γνωρίζουμε ἀπὸ τὸ ἀπώτερο παρελθὸν μέχρι σήμερα.

Ἡ «Νέα Τάξη Πραγμάτων» πασχίζει ἐδῶ καὶ χρόνια νὰ ὑλοποιήσει τὸ ὅραμά της γιὰ τὴν ἑνοποίηση τοῦ κόσμου, πολιτικά, οἰκονομικά, πολιτιστικὰ καὶ θρησκευτικά. Καὶ γιὰ νὰ τὸ κατορθώσει, χτυπᾶ ὅλα ἐκεῖνα τὰ ἐμπόδια ποὺ ἀνθίστανται στὴν «πολτοποίηση» τῆς ἀνθρωπότητας. Ἐπιχειρεῖ νὰ ὁμογενοποιήσει τοὺς λαούς, νὰ καταργήσει τὰ ἔθνη καὶ τὴν ἱστορική τους μνήμη, τὶς ἰδιαίτερες πολιτιστικὲς καὶ θρησκευτικές τους παραδόσεις, τὴν κουλτούρα καὶ κάθε τι ποὺ διαφοροποιεῖ ἕναν λαὸ ἀπὸ τοὺς ἄλλους. Θυμίζουμε τὴν γνωστὴ ρήση τοῦ διαβόητου ἐχθροῦ τοῦ Ἑλληνισμοῦ «μακαρίτη», τέως ὑπουργοῦ ἐξωτερικῶν τῶν Η.Π.Α. Χ. Κίσινγκερ, γιὰ τὴν Ἑλλάδα: «Ὁ λαὸς τῶν Ἑλλήνων εἶναι ἀναρχικὸς καὶ δύσκολος νὰ τιθασευθεῖ.

Παιδιά σας δὲν εἶναι; Τοὺς χαϊδεύατε. Τοὺς βραβεύατε δημόσια. Τοὺς λύνατε δίκαιους ἀφορισμούς. Τώρα, Ἀρχιερεῖς, θὰ σᾶς φᾶνε.

 

Εξαιρετική ομιλία ενός ταπεινού δούλου του Κυρίου.

Σήμερα αδελφοί μου, Κυριακή της Χαναναίας 18 Φεβρουαρίου δισχιλιοστού εικοστού τετάρτου έτους. Τα προηγούμενα δύο έτη αναφερθήκαμε σε αυτό το γεγονός, της συναντήσεως του Κυρίου με την Χαναναία και το θαύμα που έγινε δια της πίστεως και της ταπεινώσεώς της. Δεν θα αναφερθώ σε αυτό, επειδή η επικαιρότητα είναι έντονος θα πρέπει να πούμε δύο λόγια. Αν και είπαμε και το προηγούμενο διάστημα, εντούτοις είναι αποτελέσματα των επιλογών των δικών μας. Εσείς που είστε ογδόντα χρονών, αυτοί που σήμερα εγκρίνανε αυτό το άνομο νομοσχέδιο και αμαρτωλό, είναι τα παιδιά σας. Τα παιδιά είναι καθρέπτης δικός σας μέχρι ενός σημείου.

Να κάνουμε έναν έλεγχο στον εαυτόν μας και να μετανοιώσουμε για τα λάθη μας. Για την ελευθεριότητα που αφήσαμε στην γενιά του ’60, η οποία κυβερνάει σήμερα ως επί το πλείστον και για το ότι κάναμε εκπτώσεις στις αρετές, νομίζοντας ότι είναι άχρηστες, περιττές. Δεν χρειάζεται η παρθενία. Δεν χρειάζεται η εγκράτεια. Και σήμερα πια, έχει τόσο πολύ ξεφύγει από τον έλεγχο η κατάσταση που τάχαμου τότε για να βρει νύφη ή γαμπρό το παιδί μας, σήμερα πολλοί αύριο μεθαύριο δεν θα μπορούν να δουν εγγόνια από αυτά τα πράγματα. Συν το ότι και στον Παράδεισο δεν θα δουν τα παιδιά, γιατί όποιος πεθάνει στην αμαρτία αμετανόητος, όποια αμαρτία και να’ ναι θα πάει στην κόλαση. Εκεί θα είναι και η μεγαλυτέρα στέρηση.

Ὁ Ναυπάκτου Ἰερόθεος ἐπικρίνει ἐμμέσως τὸν Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ!

«ανδρός επιφανούς και πολλοίς γνωρίμου πλημμέλεια (πόσο μάλλον κακούργημα) κοινήν άπασι φέρει την βλάβην» [Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος]

«οὕτως λαμψάτω τὸ φῶς ὑμῶν [επίσκοποι] ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὅπως ἴδωσιν ὑμῶν τὰ καλὰ ἔργα καὶ δοξάσωσιν τὸν πατέρα ὑμῶν τὸν ἐν τοῖς οὐρανοῖς».

Γράφει ο Μέτοικος


Ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ που, στην Ποιμαντορική Εγκύκλιό του για την έναρξη του Ιερού Τριωδίου έκανε σαφές ότι, η Ορθόδοξη Εκκλησία που παρεπιδημεί στα Κύθηρα και Αντικύθηρα «μέχρις ὅτου ἐκδηλωθῇ ἐμπράκτως ἡ ἀληθινή μετάνοιά των [βουλευτών που λύπησαν βαθύτατα και σκανδάλισαν τον ευσεβή Λαό της επισκοπής Του] διά τό ἀτυχῶς πεπραγμένον, δέν θά τούς καλέσῃ εἰς τάς ἐπισήμους ἑορταστικάς ἐκδηλώσεις τῆς Μητροπολιτικῆς [του] Περιφερείας καί θά τούς στερήσῃ τήν Θείαν Κοινωνίαν, ἐάν προσέλθουν καί τό ζητήσουν εἰς ἄλλας λατρευτικάς συνάξεις».

Η επιβολή αυτού του επιτιμίου δεν βρίσκει σύμφωνο τον επίσκοπο Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεο που, σκιασμένως, με το κείμενό του :«Η διαχείριση από την Εκκλησία του νόμου για τον «πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων» επιτίθεται στον Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ χαρακτηρίζοντας, επί της ουσίας, την απόφασή του για την επιβολή του επιτιμίου της ακοινωνησίας «αποσπασματική, σπασμωδική και μεμονωμένη ενέργεια», γι’ αυτό και ζητά από τα μέλη της Ιεραρχίας «να [μην] γίνονται διασπαστικές ἐνέργειες, μεμονωμένες ἐνέργειες καί ἐπιβολές διαφόρων δημοσίων ἐπιτιμίων σέ ὅσους ψήφισαν τόν νόμο»!

Ο επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος, έχοντας από καιρό εγκολπωθεί την τέχνη της εκκλησιαστικής διπλωματίας, γι’ αυτό και το προσωνύμιό του «ισορροπιστής», αποφαίνεται ότι :«Πάντοτε εἶναι ἐπικίνδυνα τά δύο ἄκρα, ἤτοι ὁ ζηλωτισμός καί ὁ ἐνδοτισμός» ανύποπτος πως, ο Παντεπόπτης Κύριος μπορεί να του πει : «οἶδά σου τὰ ἔργα ὅτι οὔτε ψυχρὸς εἶ οὔτε ζεστός. ὄφελον ψυχρὸς ἦς ἢ ζεστός. οὕτως ὅτι χλιαρὸς εἶ καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ἐκ τοῦ στόματός μου».

Η επίσημος νομοθέτηση «τῆς σοδομικῆς ἁμαρτίας, ἀποτελεῖ [κατά τον χλιαρό επίσκοπο Πατρών Χρυσόστομο] ὓβριν ἐναντίον τοῦ θελήματος τοῦ Θεοῦ» που, σύμφωνα με τον επίσκοπο Ιερόθεο Βλάχο έγινε από «μέλη τῆς Ἐκκλησίας μας, τά ὁποῖα ἔχουν τίς δικές τους ἀπόψεις…»!

Ο επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι εις εαυτόν;
Μέλη της Εκκλησίας οι δυσσεβείς και παράνομοι, οι αρνητές Χριστού του Θεού;
Και ο λόγος του Κυρίου και Σωτήρος ημών «ὅστις δ’ ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι κἀγὼ αὐτὸν ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν [τοῖς] οὐρανοῖς» επίσκοπε Ναυπάκτου Ιερόθεε διαγράφεται;

Οἱ Μητροπολῖτες Σιδηροκάστρου, Κορίνθου καὶ Πολυανής-Κιλκισίου συμπροσευχήθηκαν στὴν Βουλγαρία μὲ αἱρετικούς.


σ.σ. Λίγες ημέρες μετά το σοκ που υπέστη η Ελληνική κοινωνία από την ψήφιση του σοδομικού νομοσχεδίου, οι Μητροπολίτες Σιδηροκάστρου, Κορίνθου και Πολυανής & Κιλκισίου, ταξίδευψαν στην Βουλγαρία και συμπροσευχήθηκαν με αιρετικούς κατά τον εορτασμό του Ιερομάρτυρος Πολυκάρπου, Επισκόπου Σμύρνης, στη Σόφια της Βουλγαρίας!
Στο Αρχιερατικό Συλλείτουργο που τελέστηκε στον ιστορικό Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Κυριακής προέστη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου κ. Μακάριος και συλλειτούργησαν οι Σεβ. Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος, Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος, ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Βέουμποστ κ. Ισαάκ και ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Λευκουπόλεως (Belogradchik) και Βοηθός του Πατριάρχη Βουλγαρίας κ. Νεοφύτου, κ. Πολύκαρπος, ο οποίος άγει τα σεπτά του ονομαστήρια, γράφει η Ρομφαία.

Εἶδα καὶ τὴν ψυχὴ τοῦ πατέρα μου...έλεγε ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος

- Είδα και την ψυχή του πατέρα μου, - έλεγε ο Γέροντας -, να κάθεται έξω από ένα απλό σπιτάκι σαν κελλάκι και του λέω:
«Πατέρα μου, εσύ που ήσουν και χτίστης, δεν έχτιζες ένα μεγαλύτερο σπίτι να μένεις άνετα, αλλά κάθεσαι σε ένα τέτοιο σπιτάκι» Τότε, τι μου λέει:

20 Μαρτίου. † Καθαρὰ Τετάρτη. Τῶν ἐν τῇ μονῇ τοῦ ἁγ. Σάββα ἀναιρεθέντων πατέρων (†796). Μύρωνος νεομάρτυρος τοῦ ἐξ Ἡρακλείου (†1793). Ἁγιογραφικό ανάγνωσμα.

Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα. Τριθέκτης (Ἡσαΐας Β´ 3-17).

Ησ. 2,3              καὶ πορεύσονται ἔθνη πολλὰ καὶ ἐροῦσι· δεῦτε καὶ ἀναβῶμεν εἰς τὸ ὄρος Κυρίου καὶ εἰς τὸν οἶκον τοῦ Θεοῦ Ἰακώβ, καὶ ἀναγγελεῖ ἡμῖν τὴν ὁδὸν αὐτοῦ, καὶ πορευσόμεθα ἐν αὐτῇ· ἐκ γὰρ Σιὼν ἐξελεύσεται νόμος καὶ λόγος Κυρίου ἐξ Ἱερουσαλήμ.

Ησ. 2,3                      Πολλά έθνη θα προστρέξουν εκεί και θα λέγουν το ένα στο άλλο. “εμπρός, ας αναβώμεν στο όρος του Κυρίου, στον ναόν του Θεού του Ιακώβ. Εκεί ο Θεός θα αναγγείλη και θα καταστήση γνωστήν εις ημάς την οδόν αυτού, εις την οποίαν πρέπει να πορευθώμεν. Διότι από το όρος Σιών θα εξέλθη ο νέος Νομος και από την Ιερουσαλήμ θα κηρυχθή ο λόγος του Κυρίου.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible