Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Tό ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα του Σαββάτου 15-12-12.

Ἡ καθημερινή μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς εἶναι ἀπαραίτητη γιά τόν Χριστιαν. Ὅπως ὁ ἄρτος γιά τό σῶμα ἔτσι καί ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ γιά τήν ψυχή ἀποτελεῖ ζωτική ἀνάγκη. Ὁ Κύριος μᾶς εἶπε ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν ζεῖ μόνο μέ ψωμί. ἀλλά καί μέ κάθε λόγο πού ἐκπορεύεται ἀπό τό στόμα τοῦ Θεοῦ (Ματθ. 4, 4): «Οὐκ ἐπ' ἄρτῳ μόνο ζήσεται ἄνθρωπος ἀλλ' ἐπί παντί ρήματι ἐκπορευομένῳ διά στόματος Θεοῦ». Εἴθε καθημερινά νά μελετοῦμε τό λόγο Του καί νά τρέφουμε τήν ψυχή μας μ' αὐτόν. Μαζί μέ τά Ἅγια Μυστήρια καί τόν Πνευματικό ἀγῶνα, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ συντηρεῖ ἀναμμένη τήν λαμπάδα τῆς πίστεως μέσα μας καί μᾶς καθιστᾶ ζωντανά κυτταρα τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ, πού εἶναι ἡ Ἁγία Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Σύν Θεῷ θά ἀναρτῶνται τά ἀναγνώσματα πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἁγία Μας Ἐκκλησία νά ἀναγινώσκονται καθημερινά ἀπό τούς Χριστιανούς γιά τό 2012. Κάνετε κλίκ πάνω στήν εἰκόνα καί μεγενθύνετε γιά νά διαβάσετε τό κείμενο.

Απόστολος: Προς Τιμόθεον Β΄ κεφ. α΄ 8 - 18

α΄ 8 - 18

Ευαγγέλιον: Κατά Μάρκον κεφ. Β΄ 23 - γ΄ 5

Β΄ 23 - γ΄ 5

Ευχαριστοῦμε τήν ἀδελφότητα Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ» γιά τήν ὁλοπρόθυμη ἄδεια χρήσης καί ἀναδημοσίευσης τοῦ κειμένου μετά τῆς συντόμου ἑρμηνείας, πού ἔχει ἐκπονήσει ὁ μακαριστός Θεολόγος Π. Τρεμπέλας.

Ὁ πόνος


Η ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

    9.Ὁ πόνος.

Ὁ πόνος, σύμφωνα μέ τόν Γέροντα, εἶναι μία ψυχική δύναμη μέ τήν ὁποία κάνουμε τό καλό. Ὁ διάβολος τήν παίρνει ἄν δέν προσέξει ὁ ἄνθρωπος καί τήν κάνει κατάθλιψη. Κάνει τόν ἄνθρωπο νά τήν χρησιμοποιεῖ γιά τό κακό.Ἡ ταπείνωση προετοιμάζει τόν ἄνθρωπο ὥστε ἡ ἐνέργεια πού χρησιμοποιοῡσε ὁ διάβολος, νά γίνει ἐνέργεια, πού χρησιμοποιεῖ ὁ ἄνθρωπος γιά τό καλό.Ὁ ἀναπροσανατολισμός τῆς ψυχικῆς δύναμης ἀπό τό κακό στό καλό, γίνεται ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἀγαπήσει τόν Θεό. Τότε θεραπεύεται ἡ κατάθλιψη.

Τά θεμέλια τῆς σωτηρίας μας: Ὁμολογία καί πνευματικός ἀγῶνας




Πρέπει ανοιχτά να ομολογούμε τον Χριστό. Αυτό είναι μεγάλη αρετή. Πόσοι χριστιανοί υπάρχουν που λένε: «Πιστεύω στον Θεό», αλλά στην πράξη δεν πιστεύουν! Πόσα χείλη μένουν βουβά, όταν χρειάζεται να υπερασπιστούν μέσα στην κοινωνία τη δόξα του Θεού και των Αγίων Του! Ο εχθρός Διάβολος προσπαθεί τόσο πολύ για να σβήσει την πίστη από την καρδιά και να φέρει στη λήθη τις αλήθειες του Χριστιανισμού. Γι’ αυτό βλέπουμε ανθρώπους οι οποίοι είναι μόνο κατ’ όνομα χριστιανοί αλλά στα έργα κανονικοί ειδωλολάτρες.
Μην ντρέπεσαι να κάμεις ορθά το σημείο του Σταυρού , διότι με ον τρόπο αυτό νικούμε τις σκοτεινές δυνάμεις: ««Οἱ τῷ Σταυρῷ τειχιζόμενοι, τῷ ἐχθρῷ ἀντιτασσόμεθα, μή δειλιῶντες τάς αὐτοῦ μεθοδείας καί ἐνέδρας…» » ( Απόστιχα Αίνων του πλ. Β΄ Τετάρτης πρωί ).

Ἱερομόναχος καί πνευματικός π. Ἰωσήφ Κρατσιοῦν (1864-1944). Μέρος Β'. Τελευταῖο

Ἱερομόναχος καί πνευματικός π. Ἰωσήφ Κρατσιοῦν (1864-1944)
Ἁγιασμένες μορφές τῆς Ὀρθοδόξου Ρουμάνικης Ἐκκλησίας
 Μέρος Β'

Σάν Πνευματικός ὁ π. Ἰωσήφ ἦτο ἀπό τούς αὐστηροτέρους τῆς Μονῆς. Ἔκρινε τά πράγματα μέ δικαιοσύνη καί λιγώτερο μέ ἔλεος καί συμπάθεια. Προσπαθοῦσε νά τηρῆ τούς κανόνες τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας μέ περισσή ἀφοσίωσι καί εὐλάβεια.
Ἐάν κάποιος εἶχε ἁμαρτήσει πολύ, τόν κανόνιζε αὐστηρά. Αὐτό τό ἔκανε ὄχι γιά νά τούς ἀπελπίση καί τούς ἀπομακρύνη ἀπό τόν Θεό, ἀλλά, ἀπεναντίας, γιά νά τούς κάνη νά φοβοῦνται τοῦ λοιποῦ τίς ἁμαρτίες τους, ν᾿ἀγωνισθοῦν νά τίς νικήσουν καί νά μή τίς ἐπαναλάβουν πάλι.

Καί ψυχικές ἰάσεις




Οι θαυματουργικές ιάσεις, οι οποίες γίνονται από το θείο έλεος, δεν αφορούν μόνον το σώμα , αφορούν και την ψυχή. Αλλά επειδή περισσότερο ασχολούμαστε με το σώμα και την υγεία του, σπανίως οι άνθρωποι ζητάμε την ίαση της ψυχής μας . Κι όμως, αυτό προέχει. Αυτή είναι η αθάνατη, αυτής η αξία είναι ανυπολόγιστη και δεν υπάρχει αντάλλαγμα γι’ αυτήν.

Ιδού όμως μία περίπτωση που ζητήθηκε η βοήθεια της Υπεραγίας Θεοτόκου για κάποιο ελάττωμα ενός ανθρώπου που βασάνιζε τον ίδιο αλλά και την οικογένειά του. Αυτό ήταν η γκρίνια! Η γκρίνια είναι σαν το σκουλήκι που τρώει το ξύλο. Αυτή τρώει την χαρά της ζωής! Υποκινητής βέβαια είναι ο δαίμων της λύπης. Έτσι λένε και γράφουν οι άγιοι Πατέρες.

Ὁ Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικολάος γιά τήν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας


Ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικολάος για την κατάργηση της Κυριακής αργίας (10.12.2012)


Στο γενικό πλαίσιο της αποχριστιανοποιήσεως της Ελληνικής κοινωνίας εντάσσεται και το νέο μέτρο που έλαβε το Υπουργείο Ανάπτυξης για την κατάργηση της Κυριακής αργίας, με πρόσχημα την ανάπτυξη των μικρών καταστημάτων.
Ένας ιερός θεσμός που επί αιώνες περιφρουρήθηκε, ακόμα και σε περιόδους σκλαβιάς, τώρα καταλύεται από χριστιανούς πολιτικούς, οι οποίοι τάχα χάριν οικονομικής ανάπτυξης όχι μόνο αποποιούνται την χριστιανική τους ιδιότητα, αλλά υποχρεώνουν και τους πολίτες να καταργήσουν την αργία της Κυριακής, να την αντικαταστήσουν με την αργία της Δευτέρας και να κόψουν κάθε σχέση με τον εκκλησιασμό και την ιερότητα της ημέρας του Κυρίου.

ΙΔ) Θεῖες ἐμπειρίες. Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλυβίτης

ΙΔ) Θεῖες ἐμπειρίες 
 Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Ὁσίου Μαξίμου τοῦ Καυσοκαλύβη 
  (Νικοδήμου Ἁγιορείτου, Ἔκδοσις Ἱ. Καλύβης Ἁγ. Ἀκακίου, Καυσοκαλύβια, Ἅγιον Ὄρος, 2001)

Κάποιος ἀσκητής, Μεθόδιος ὀνομαζόμενος, πηγαίνοντας μίαν ἡμέραν εἰς τὸν Ὅσιον, εἶδε φῶς θεῖον ὁποῦ ἔλαμπε τριγύρω εἰς αὐτόν. Δὲν ἐτολμοῦσε δὲ νὰ πλησιάσῃ εἰς αὐτόν, ἕως ὅτου τὸν ἐπρόσταξεν ὁ Ὅσιος καὶ οὕτως ἐπλησίασε.
Καὶ τοῦτο ἀκόμη τὸ ἐξαίρετο ἐλέγετο ἀπὸ πολλοὺς διὰ τὸν Ὅσιον, ὅτι ἐδέχετο ἄρτον οὐράνιον.
Διότι ἐν καιρῷ χειμῶνος ἐπῆγεν εἰς ἐπίσκεψίν του ὁ νοσοκόμος τῆς Λαύρας, Γρηγόριος τὸ ὄνομα, ὁμοῦ μὲ ἄλλον ἀδελφόν, καὶ ἀπὸ το πολὺ χιόνι ὁποῦ ἔπεσεν, ἦταν σκεπασμένος ὁ τόπος καὶ πατήματα ἀνθρώπου δὲν ἐφαίνοντο πουθενά. Ὅθεν, κάνοντες ἐκεῖνοι πολὺ κόπον, ἐπῆγαν εἰς τὴν καλύβην τοῦ Ὁσίου, ἔχοντες μαζί τους ψωμί, κρασί, καὶ ἄλλα τινὰ πρὸς παρηγορίαν.

Ἡ Δημογραφική μας συρρίκνωση. Κωνσταντῖνος Χολέβας

Η Δημογραφική μας συρρίκνωση 
Κωνσταντίνος Χολέβας- Πολιτικός Επιστήμων 


 Γράφονται και λέγονται διάφορα για την πιθανότητα να φορολογηθούν οι πολύτεκνοι κατά τρόπο άδικο. Διερωτάται ο απλός πολίτης αν τελικά τα παιδιά θα αποτελέσουν τεκμήριο για επιβάρυνση ή για μείωση της φορολογίας.
Τα επιδόματα και τα άλλα δικαιώματα που είχαν μέχρι σήμερα τρίτεκνοι και πολύτεκνοι βρίσκονται στο επίκεντρο του προβληματισμού των αρμοδίων. Ελπίζω να επιληφθεί προσωπικά του θέματος ο Πρωθυπουργός με τη γνωστή εθνική ευαισθησία του και να δώσει λύσεις που δεν θα προκαλέσουν περαιτέρω δημογραφική συρρίκνωση. Το Έθνος χρειάζεται περισσότερα παιδιά. Δεν έχουμε περιθώριο για μεγαλύτερη δημογραφική αιμορραγία.

π.Σεραφείμ Ζαφείρης. Οἱ πειρασμοί τῶν Νεοελλήνων

Ομιλία του π. Σεραφείμ Ζαφείρη που πραγματοποιήθηκε στις 9-12-2012 στην Χριστιανική Εστία Λαμίας.



Για να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την ομιλία σε mp3 πατήστε ΕΔΩ (δεξί κλίκ αποθήκευση ως, ή αποθήκευση δεσμού ως)
Αρχείο  Αναβάσεων

Ἀπόφαση-δολοφόνος σέ βάρος τῶν Βορειοηπειρωτῶν

Απόφαση-δολοφόνος σε βάρος των Βορειοηπειρωτών

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ Δ. Π. & ΚΟΝΙΤΣΗΣ
Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 3ῃ Δεκεμβρίου 2012
Ἀριθ. Πρωτ.  97

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
 Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
            «Διερωτήθηκα ἀρκετὲς φορὲς μήπως αὐτοὶ ποὺ ἑκάστοτε μᾶς κυβερνοῦν ἔχουν παραφρονήσει. Γιατὶ μόνον ἔτσι μπορεῖ νὰ ἐξηγηθῇ ἡ ἀπόφαση τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία γιὰ νὰ πάρῃ σύνταξη ἕνας Βορειοηπειρώτης πρέπει νὰ διαμένῃ μονίμως στὴν Ἑλλάδα  τοὐλάχιστον ἀπὸ εἰκοσαετίας !

            Ἡ ἀπόφαση αὐτὴν εἶναι ὄχι μόνο ἐξωφρενική, ἀλλὰ αὐτόχρημα ἀντεθνική.

Ἱερά παρεκκλήσια ἐντός της Μονῆς. Ἱερά παρεκκλησια ἐκτός της Μονῆς. Γρηγοριάτικο γεροντικό. Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου


Ἱερά παρεκκλήσια ἐντός της Μονῆς



Μοναχοῦ Δαμασκηνοῦ Γρηγοριάτου
   

1. Τῆς ἁγίας Ἀναστασίας τῆς Ρωμαίας.

Τό παλαιότερο παρεκκλήσιο εἶναι τῆς Ἁγίας Ἀναστασίας τῆς Ρωμαίας, ἐντός τοῦ ἐσωτερικοῦ προαυλίου χώρου τῆς Μονῆς, τό ὁποῖον χρονολογεῖται ἀπό τό 1740 περίπου. Διατηροῦνται σέ FRESCO ἀρκετά καλά οἱ τοιχογραφίες του, πού εἶναι οἱ παλαιότερες ἀπό ὅσες ὑπάρχουν στήν Μονή μας.
Στό ἐκκλησάκι αὐτό εἶναι θησαυρισμένη ἡ Θαυματουργός Εἰκών τῆς Ἁγίας Ἀναστασίας τῆς Ρωμαίας, τρίτης Προστάτιδος τῆς Μονῆς μας, μετά τόν ἅγιο Νικόλαο καί τόν Κτίτορα Ὅσιο Γρηγόριο. Ἐδῶ σχεδόν καθημερινά τελοῦνται Παρακλήσεις ἐνώπιόν της καί τά θαύματά της εἶναι ἄπειρα καί συνταρακτικά. Κυκλοφορεῖ βιβλίο τῆς Μονῆς μας μέ τίς Ἀκολουθίες της καί τά θαύματά της.

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible