Σελίδες

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ





ΟΔΗΓΙΕΣ: ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Δίπλα από το όνομα Κύριος Ιησούς Χριστός που υπάρχει ένα μικρό βελάκι , πατάμε εκεί και μας βγάζει διάφορες επιλογές από τις οποίες πατάμε το Download .
Και γίνεται η εκκίνηση να κατέβουν όλες οι ομιλίες.

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Προϋποθέσεις γιά τήν Θεία Κοινωνία, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Προϋποθέσεις γιά τήν Θεία Κοινωνία, 29-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο, http://agiapsychanalysi.blogspot.com.

«Ἐξίσταντο Ἀγγέλων χοροί», Ἀγ. Νικοδήμου , Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου(Κήρυγμα)

ΚΗΡΥΓΜΑ_ «Ἐξίσταντο Ἀγγέλων χοροί», Ἀγ. Νικοδήμου , 29-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο, http://agiapsychanalysi.blogspot.com.

Ἡ ἀπαξίωση τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου καί ἡ μάσκα, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου (Κήρυγμα)

ΚΗΡΥΓΜΑ_Ἡ ἀπαξίωση τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου καί ἡ μάσκα, 31-7-2020, Ἁρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ἐπιτρέπεται νά κοινωνοῦμε συχνά μόνο ἄν εἴμαστε ἅγιοι; Β΄, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

Ἐπιτρέπεται νά κοινωνοῦμε συχνά μόνο ἄν εἴμαστε ἅγιοι; Β΄- Ἐνστάσεις- Περί Συνεχοῦς Μεταλήψεως , Ἁγ. Νικοδήμου Ἁγιορ., 30-7-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com

Ψαλμός 62, 2 «Ὁ Θεός ὁ Θεός μου, πρός σέ ὀρθρίζω» Ἀρχ Σάββας Ἁγιορείτης


Ψαλμός 62, 2 «Ὁ Θεός ὁ Θεός μου, πρός σέ ὀρθρίζω» Ἀρχ Σάββας Ἁγιορείτης 31-11-2016

Κυριακή Η Ματθαίου. Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο.Μέρος Πρῶτο


ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄Κορ.1,10-17] 

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ 

Μέρος πρώτο: υπομνηματισμός των εδαφίων Α΄Κορ.1,10-13 

«Παρακαλῶ δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, διὰ τοῦ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα, ἦτε δὲ κατηρτισμένοι ἐν τῷ αὐτῷ νοΐ καὶ ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ(:σας παρακαλώ λοιπόν, αδελφοί, στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, να ομολογείτε όλοι την ίδια πίστη και να μην υπάρχουν μεταξύ σας διαιρέσεις, αλλά να είστε αρμονικά ενωμένοι με τα ίδια φρονήματα όλοι σας και με τις ίδιες γνώμες και αποφάσεις)». 

Αυτό ακριβώς που έλεγα πάντοτε, ότι δηλαδή οι επιπλήξεις πρέπει να γίνονται βαθμιαία και με ήρεμο τρόπο, τούτο κάνει εδώ και ο Παύλος· επειδή δηλαδή πρόκειται να εισέλθει σε θέμα, το οποίο είναι πλήρες πολλών κινδύνων και ικανό να καταστρέψει εκ θεμελίων την Εκκλησία, γράφει με περισσότερη πραότητα. Λέγει δηλαδή ότι τους παρακαλεί, και μάλιστα τους παρακαλεί δια του Χριστού, σαν ούτε αυτός μόνος του ο Παύλος να αρκούσε να τους απευθύνει αυτήν την παράκληση και να τους πείσει. 

Και τι σημαίνει «Παρακαλῶ διὰ τοῦ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»; Παίρνω ως σύμμαχο τον Χριστό και ως βοηθό το αδικημένο και υβρισμένο όνομά Του κατά τρόπο πολύ ελεγκτικό, ώστε να μην αρνηθούν αναίσχυντα να Τον ακούσουν· διότι η αμαρτία κάνει τους ανθρώπους θρασείς. Για τον λόγο αυτόν, αν μεν επιπλήξεις τον άνθρωπο κατευθείαν και έντονα, συνήθως τον καθιστάς σκληρό και αναίσχυντο· αν όμως τον κάνεις να ντραπεί, συνήθως κάμπτεις τον αυχένα του, ματαιώνεις την αθυροστομία του και τον κάνεις να σκύψει την κεφαλή από ντροπή. Τούτο ακριβώς εφαρμόζει και ο Παύλος και κατά πρώτον τους παρακαλεί δια του ονόματος του Χριστού. 

Και τι είναι τέλος πάντων αυτό, για το οποίο τους παρακαλεί; «ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα(:να ομολογείτε όλοι την ίδια πίστη και να μην υπάρχουν μεταξύ σας διαιρέσεις)»[Α΄Κορ.1,10]. Η έμφαση στη λέξη «σχίσμα» και ως λέξη και μόνο ήταν αρκετή για να τους θέσει υπό επίκριση· διότι με το σχίσμα δεν παράγονται πολλά ολόκληρα μέρη, αλλά χάνεται και το αρχικό ένα· διότι, εάν μεν υπήρχαν εκκλησίες ολόκληρες, πολλά θα ήταν τα συστήματα· εάν όμως υπάρχουν σχίσματα, αφανίζεται και το αρχικό ένα· διότι το ολόκληρο, όταν διαιρεθεί σε πολλά, όχι μόνο δεν γίνεται πολλά, αλλά καταστρέφεται και το ένα. Τέτοια είναι η φύση των σχισμάτων. 

Μή φοβᾶσαι τίποτα! Ξέρεις τί δυνάμεις ἔρχονται ἀπό ψηλά;


Γέροντα, άμα γίνει πόλεμος με τους Τούρκους, 
τι θα κάνουμε;
– Ο πόλεμος σήμερα δεν γίνεται με όπλα. Εμάς πάντοτε Ο Θεός μας βοηθάει και η Παναγία είναι με το μέρος μας.
– Ναι, Γέροντα, αλλά οι Τούρκοι είναι 
πιο πολλοί από εμάς.
– Ας είναι! Την ψυχή του Έλληνα, που έχει 
τον Χριστό και την Παναγία δίπλα οδηγό, 
τη φοβούνται όλοι.
– Για πες μου, παιδί μου, μπορεί ένας άνθρωπος να τα βάλει με τετρακόσιους;
– Αδύνατον, Γέροντα.
– Όταν έχει τη Χάρη του Θεού, μπορεί να τα βάλει και με τετρακόσιους και με όλο τον κόσμο.
Γι’ αυτό θα ζητάς: «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με», και ο πειρασμός θα φεύγει. Έτσι είναι ο «άλλος», έχει δύναμη ίση με τετρακόσιους. Αλλά ο Θεός τον κρατάει σαν ένα σκυλί με αλυσίδα.
Του αφήνει λίγο χαλαρή την αλυσίδα, για να μας δοκιμάζει μέχρι το όριο που αντέχουμε, και, όταν βλέπει ότι εμείς δεν μπορούμε άλλο, τη σφίγγει την αλυσίδα και το γυρνάει. 

Πορίσματα ἡμερίδας μέ θέμα: «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στά Σχολεῖα: Ἀγωγή ἤ χειραγώγηση;»


Ἡ «Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν», ἡ «Σύναξη γιά τήν Ὀρθοδοξία» καί τό κίνημα ὑπέρ τῆς παραδοσιακῆς οἰκογένειας «Μαμά, Μπαμπάς καί Παιδιά» πραγματοποίησαν τήν 5η Ἰουλίου 2020 στό κεντρικό ἀμφιθέατρο τοῦ Συνεδριακοῦ κέντρου τοῦ ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» ἡμερίδα μέ θέμα: «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στά Σχολεῖα: Ἀγωγή ἤ χειραγώγηση;».

Στήν ἐκδήλωση προήδρευσε ὁ Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος, μέλος τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν.

Μίλησαν ἐκ μέρους τοῦ «Μαμά, Μπαμπάς κ΄ Παιδιά» ἡ ἰατρός Παναγιώτα Χατζηγιαννάκη, μέ θέμα «Σχολικά Προγράμματα Σεξουαλικῆς Διαπαιδαγώγησης, Ἐπίθεση στά παιδιά καί τήν οἰκογένεια», ὁ κ. Νικόλαος Θεοτοκάτος, Νομικός – Καθηγητής Β΄θμιας Ἐκπ/σεως μέ θέμα «Νομική διάσταση τοῦ μαθήματος τῆς Σεξουαλικῆς Διαπαιδαγώγησης στήν Εὐρώπη» καί ὁ κ. Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος-Θεολόγος μέ θέμα: «Σχολεῖο: θεματοφύλακας ἤ καταστροφέας τῆς ἑλληνικῆς οἰκογένειας» ;

Οἱ εἰσηγήσεις κάλυψαν τό θέμα ἀπό τήν ἰατρική, νομική καί παιδαγωγική ἄποψη καί δημιούργησαν γόνιμο προβληματισμό στούς συμμετέχοντες. Ἀκολούθησε διάλογος καί ἀνταλλαγή ἀπόψεων καί ἐμπειριῶν. Μετά τό πέρας τῆς ἡμερίδος διαβάστηκε καί σχετικό ψήφισμα.

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ
Τά προγράμματα σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης πού προωθεῖ τό Ὑπουργεῖο Παιδείας εἶναι τά λεγόμενα συμπεριληπτικοῦ τύπου. Πρόκειται γιά ἐκπαίδευση στή σεξουαλική ἱκανοποίηση ἄνευ ὅρων, μέ μόνη προϋπόθεση τήν συναίνεση (δέν πρόκειται γιά ἀνάπτυξη τῆς βιολογίας τῆς ἀναπαραγωγῆς).
Τά προγράμματα αὐτά εἶναι προώθηση καί ἐξασφάλιση τῶν (ὑποτιθεμένων) σεξουαλικῶν καί ἀναπαραγωγικῶν δικαιωμάτων τῶν παιδιῶν. Σέ καμία συνθήκη ἤ χάρτη δικαιωμάτων πού ἔχει ψηφιστεῖ ἀπευθείας ἀπό κράτη – μέλη τῆς ΕΕ ἤ τοῦ ΟΗΕ δέν ὑπάρχει λεκτική ἀναφορά σέ σεξουαλικά καί ἀναπαραγωγικά δικαιώματα ἤ στή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Ὡστόσο, γενικές διατάξεις, ὅπως τό δικαίωμα τοῦ παιδιοῦ στήν ἐκπαίδευση τῆς Σύμβασης τοῦ ΟΗΕ γιά τά δικαιώματα τοῦ παιδιοῦ, ἑρμηνεύονται τόσο διασταλτικά ἀπό τά εὐρωπαϊκά καί διεθνῆ θεσμικά ὄργανα, πού σχεδόν κρίνεται ὅτι τά συμβαλλόμενα κράτη ἔχουν δικαίωμα ὄχι μόνο νά εἰσάγουν τό μάθημα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στό ἐκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, ἀλλά καί νά τοῦ προσδώσουν συγκεκριμένο περιεχόμενο, αὐτό δηλ. τῆς ὁλιστικῆς-συμπεριληπτικῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης.

«Τό κλείσιμο τῶν ναῶν μας καί ἡ Ἁγία Σοφία», Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης


«Τό κλείσιμο τῶν ναῶν μας καί ἡ Ἁγία Σοφία» 

Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἀπόσπασμα Ὁμιλίας στίς 26-07-2020 


Πρίν ποῦμε δι’ εὐχῶν, ἤθελα νά πῶ δυό λόγια γι’ αὐτή τή βεβήλωση πού ἔγινε στήν Ἁγία Σοφία, γιά τήν ὁποία βεβαίως ὅλοι πονᾶμε καί δακρύζουμε. Ἀλλά δέν πρέπει νά μείνουμε στά λόγια, πρέπει νά προχωρήσουμε καί στήν πράξη, γιατί ἐκεῖ, ὅπως εἶπε κάποιος, χτυπάει ἡ καρδιά τῆς Ὀρθοδοξίας. Εἶναι, θά λέγαμε, ἕνα παγκόσμιο ὀρθόδοξο σύμβολο. Ἴσως τό κορυφαῖο σύμβολό μας. Βεβαίως, τό σύμβολό μας εἶναι ὁ Τίμιος Σταυρός, ἀλλά ὡς μνημεῖο ὀρθόδοξο χριστιανικό κατεξοχήν, μέ παγκόσμια αἴγλη, εἶναι ἡ Ἁγία Σοφία. 

Ἀλλά, προπάντων, θά πρέπει νά θρηνήσουμε τόν ἑαυτό μας, γιατί ἐφθάσαμε σ’ αὐτή τήν κατάντια καί ὁ Θεός μας ταπεινώνεται τόσο πολύ, γιά νά μᾶς καλέσει σέ μετάνοια. Γιατί αὐτό εἶναι ὅ,τι συνέβη ἐκεῖ∙ ὁ Θεός ταπεινώνεται, σταυρώνεται γιά ἄλλη μιά φορά, χλευάζεται, γιά νά μᾶς δείξει πόσο μᾶς ἀγαπάει καί πόσο Τόν πονᾶμε καί πόσο ἀχάριστοι εἴμαστε καί πόσο πρέπει νά μετανοήσουμε. 
Καί βέβαια ἔσπευσαν διάφοροι νά ποῦν, νά «θρηνήσουν», νά κλάψουν, νά ποῦνε διάφορα, καί οἱ ἡγέτες τοῦ κόσμου τούτου, ἀλλά καί οἱ δικοί μας, ἡγέτες καί ἱεράρχες καί κοσμικοί ἄρχοντες. Ἀλλά, θά ἔλεγα, ὅτι αὐτοί θά ἔπρεπε νά θρηνήσουν ἐξίσου, ὅταν κλείσανε καί οἱ ἐκκλησίες μας ἐδῶ, γιά τόσες πολλές ἑβδομάδες. Καί τότε ἔπρεπε νά χτυπήσουν πένθιμα οἱ καμπάνες καί τότε θά ἔπρεπε νά κάναμε παρακλήσεις καί προσευχές καί νά μήν ὑποτασσόμαστε στόν καίσαρα, στόν δικό μας θά λέγαμε δικτάτορα, ὅποιος κι ἄν εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος ἐντέλλεται τό κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν σάν ἄλλος Ἐρντογάν, ὁ ὁποῖος ἄλλαξε τήν Ἁγιά Σοφιά ἀπό μουσεῖο καί τήν ἔκανε μουσουλμανικό τέμενος.

Ὁ μέγας Ἰουστινιανός στούς 40 κίονες πού στήριζαν τόν ναό ἔβαλε λείψανα ἁγίων…

Ο μέγας Ιουστινιανός στους 40 κίονες που στήριζαν τον ναό έβαλε λείψανα αγίων. «Εν παντί κιόνι των άνω και των κάτω, εν έκαστον λείψανον έχει ενθρονισμένον». Ακόμη και σήμερα βρίσκονται εκεί….
Ενθρονισμένα στην καρδιά των κιόνων. Ο ναός είναι θεοστήρικτος και αγιοστήρικτος. Τα άγια λείψανα των παλληκαριών της πίστης, οι κίονες των αγίων Κωνσταντίνου, Δημητρίου, Γεωργίου, των αγίων Αποστόλων και των μεγαλομαρτύρων Παρασκευής και Βαρβάρας είναι στην θέση τους. Οι κολόνες της Αγιάς-Σοφιάς είναι λειψανοθήκες. Στην Κωνσταντινούπολη συνέβησαν καταστρεπτικοί σεισμοί στο διάβα των αιώνων. Όμως ο ναός ποτέ δεν καταστράφηκε ολοσχερώς. Γιατί; Διότι στους πανέμορφους κίονές του υπάρχουν «ενθρονισμένα» λείψανα αγίων.

«Ἱκέτευε ἀπαύστως Ἁγνή», Ἀγ. Νικοδήμου, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου

«Ἱκέτευε ἀπαύστως Ἁγνή», Ἀγ. Νικοδήμου, 30-5-2020, Ἀρχιμ. Σάββα Ἁγιορείτου Ἱ.Μ. Ἁγίας Τριάδος Ἐδέσσης, http://hristospanagia3.blogspot.com, http://hristospanagia.gr καί τό νέο ἱστολόγιο http://agiapsychanalysi.blogspot.com.

Ὑπεύθυνη δήλωσις ἀποχῆς τέκνου ἀπὸ μάθημα σεξουαλικῆς ἀγωγῆς

Ὑπεύθυνη Δήλωσις Ἀποχῆς Τέκνου Ἀπὸ Μάθημα Σεξουαλικῆς Ἀγωγῆς

Στὸν παρακάτω σύνδεσμο μπορεῖτε νὰ κατεβάσετε τὸ ἀρχεῖο, νὰ ἐκτυπώσετε καὶ νὰ συμπληρώσετε τὴν δήλωσι καὶ νὰ τὴν προσκομίσετε στὸ σχολεῖο.
Παρακαλεῖσθε νὰ λάβετε ἀριθμὸ πρωτοκόλλου κατὰ τὴν ὑποβολὴ τῆς αἰτήσεως.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Χωρὶς ἀριθμὸ πρωτοκόλλου δὲν ἔχει καμμία ἐγκυρότητα ἡ ὑποβολή της!

Εἶναι σημαντικὸ νὰ ἐνημερώσετε ὅσο πιὸ πολλοὺς γονεῖς μπορεῖτε!


Ὁ διάβολος εἶναι ἔμπορος ὀπτικών εἰδῶν....

Ο διάβολος είναι έμπορος οπτικών ειδών. Μας βάζει νά φοράμε δικά του γυαλιά... μέ τά ὁποία βλέπουμε τά ἐλαττώματα των ἄλλων μεγενθυμένα...ενώ τά δικά μας λάθη τά σμικρύνει...


Δημ.Παναγόπουλου
https://proskynitis.blogspot.com/2020/07/blog-post_614.htm

31 Ἰουλίου. Εὐδοκίμου δικαίου, Ἰωσήφ τοῦ ἀπό Ἀριμαθαίας. Προεόρτια τῆς Προόδου τοῦ Τιμίου Σταυροῦ. Μετακομιδὴ ἱερῶν λειψάνων Ἀποστόλου Φιλίππου εἰς Κύπρον. Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.

Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Ἡμέρας. Παρ. η΄ ἑβδ. ἐπιστ. (Α΄ Κορ. ια΄ 8-23).


ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α' ΙΑ´ 8 - 23
8 οὐ γάρ ἐστιν ἀνὴρ ἐκ γυναικός, ἀλλὰ γυνὴ ἐξ ἀνδρός· 9 καὶ γὰρ οὐκ ἐκτίσθη ἀνὴρ διὰ τὴν γυναῖκα, ἀλλὰ γυνὴ διὰ τὸν ἄνδρα. 10 διὰ τοῦτο ὀφείλει ἡ γυνὴ ἐξουσίαν ἔχειν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς διὰ τοὺς ἀγγέλους. 11 πλὴν οὔτε ἀνὴρ χωρὶς γυναικὸς οὔτε γυνὴ χωρὶς ἀνδρὸς ἐν Κυρίῳ· 12 ὥσπερ γὰρ ἡ γυνὴ ἐκ τοῦ ἀνδρός, οὕτω καὶ ὁ ἀνὴρ διὰ τῆς γυναικός, τὰ δὲ πάντα ἐκ τοῦ Θεοῦ. 13 ἐν ὑμῖν αὐτοῖς κρίνατε· πρέπον ἐστὶ γυναῖκα ἀκατακάλυπτον τῷ Θεῷ προσεύχεσθαι; 14 ἢ οὐδὲ αὐτὴ ἡ φύσις διδάσκει ὑμᾶς ὅτι ἀνὴρ μὲν ἐὰν κομᾷ, ἀτιμία αὐτῷ ἐστι, 15 γυνὴ δὲ ἐὰν κομᾷ δόξα αὐτῇ ἐστιν; ὅτι ἡ κόμη ἀντὶ περιβολαίου δέδοται αὐτῇ. 16 Εἰ δέ τις δοκεῖ φιλόνεικος εἶναι, ἡμεῖς τοιαύτην συνήθειαν οὐκ ἔχομεν, οὐδὲ αἱ ἐκκλησίαι τοῦ Θεοῦ. 17 Τοῦτο δὲ παραγγέλλων οὐκ ἐπαινῶ, ὅτι οὐκ εἰς τὸ κρεῖττον, ἀλλ’ εἰς τὸ ἧττον συνέρχεσθε. 18 πρῶτον μὲν γὰρ συνερχομένων ὑμῶν ἐν ἐκκλησίᾳ ἀκούω σχίσματα ἐν ὑμῖν ὑπάρχειν καὶ μέρος τι πιστεύω· 19 δεῖ γὰρ καὶ αἱρέσεις ἐν ὑμῖν εἶναι, ἵνα οἱ δόκιμοι φανεροὶ γένωνται ἐν ὑμῖν. 20 συνερχομένων οὖν ὑμῶν ἐπὶ τὸ αὐτὸ οὐκ ἔστι κυριακὸν δεῖπνον φαγεῖν· 21 ἕκαστος γὰρ τὸ ἴδιον δεῖπνον προσλαμβάνει ἐν τῷ φαγεῖν, καὶ ὃς μὲν πεινᾷ, ὃς δὲ μεθύει. 22 μὴ γὰρ οἰκίας οὐκ ἔχετε εἰς τὸ ἐσθίειν καὶ πίνειν; ἢ τῆς ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ καταφρονεῖτε, καὶ καταισχύνετε τοὺς μὴ ἔχοντας; τί ὑμῖν εἴπω; ἐπαινέσω ὑμᾶς ἐν τούτῳ; οὐκ ἐπαινῶ. 23 Ἐγὼ γὰρ παρέλαβον ἀπὸ τοῦ Κυρίου, ὃ καὶ παρέδωκα ὑμῖν, ὅτι ὁ Κύριος Ἰησοῦς ἐν τῇ νυκτὶ ᾗ παρεδίδοτο ἔλαβεν ἄρτον καὶ εὐχαριστήσας ἔκλασε καὶ εἶπε·

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1.Μπορεῖτε νά δεῖτε τίς προηγούμενες δημοσιεύσεις τοῦ ἱστολογίου μας πατώντας τό: Παλαιότερες ἀναρτήσεις (δεῖτε δεξιά)

2.Καλλίτερη θέαση τοῦ ἱστολογίου μέ τό Mozilla.

3.Ἐπιτρέπεται ἡ ἀναδημοσίευση τῶν ἀναρτήσεων μέ τήν προϋπόθεση ἀναγραφῆς τῆς πηγῆς

4.Ἐπικοινωνία:
Kyria.theotokos@gmail.com .
Γιά ἐνημέρωση μέσῳ ἠλεκτρονικοῦ ταχυδρομείου στεῖλτε μας τό e- mail σας στό
Kyria.theotokos@gmail.com .
Home of the Greek Bible